missies is te spoilerig vind ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Dat freeroaming begint saai te worden. Gewoon missies doen of gaan kutten in Grove Street. Bitches.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Blistering het volgende:
Omfg, dit in dat vliegtuig en dan die stad in de nacht. Gru-we-lijk
Regel ook eens wat voor mij dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook hoor mensen!
Thnx 2 Yuri_Boyka!
Ik kan je het nummer van die gozer geven?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:43 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Regel ook eens wat voor mij dan.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:42 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook hoor mensen!
Thnx 2 Yuri_Boyka!
Is het 360 of PS3? En hoeveel heb je betaald?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik kan je het nummer van die gozer geven?
Bellen, afspreken, betalen en weer naar huis?quote:
Hij heeft ze allebei voor 80quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Is het 360 of PS3? En hoeveel heb je betaald?
Volgens mij is dit een andere gozer.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef PowerPants het volgende:
is dat nog steeds die gozer uit Den Haag die al die spellen hosselt ?
Dacht dat dat een mythe was net als Loch Ness enz
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef NaturalScience het volgende:
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwsberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......
Als ik alle reacties hier zo volg zitten hier duidelijk een substantieel aantal users met een zware game verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste nieuwsberichten lezen over neergeschoten winkelbedienden die het spelletje niet voor dinsdag wouden overhandigen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |