damanniemeer!quote:
en de lunchpakketjes en de bus op die link van jou in het vorige topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus dáárom moeten ze bezuinigen op de catering. De fietsenhok-schade eet het budget op.
FMquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
FM valt hier trouwens steeds weg, storing?
wat een kutvergelijkingquote:
correct. maar ik wil jou nog wel eens zien als het water op 7 plaatsen door je keukendak heenkomt en dus je keuken blank staat....quote:
yup! en volgens mij zelfs met locatie, je schoenmaat en of je gisteren bami hebt gegetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef ddx het volgende:
Blijf hier toch echt andere resultaten krijgen, volgens mij doet google ook iets met de history van je voor nieuwe results.
maar voor de rest doet Google niks met je internetgegevensquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! en volgens mij zelfs met locatie, je schoenmaat en of je gisteren bami hebt gegeten
Scherpquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
btw toeval? eerst draait Rob Jet - Are you gonna be my girl. nu Bohemian like you. allebei uit Vodafonereclame....
ze heeft iig de afgelopen dagen genoeg lauwwarme mannenpap binnengekregen vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Anouk is ook al Alarmschijf op 538.
Zit ze in acute geldproblemen ofzo?
ga je zo smsen van: Jankend in de Vangrail?quote:
Dr Oetker Ristorante Pollo!quote:
Oooehh luxequote:
SALADE??? er ligt al groenvoer op die goddelijke schijf. ik had er genoeg aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oooehh luxe
Nog een salade er naast gegeten? Zijn nogal kleine pizzaatjes imo...
Stroopwafelsquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SALADE??? er ligt al groenvoer op die goddelijke schijf. ik had er genoeg aanmaar heb net wel een stroopwafel gegeten
de lekkerste vind ik die van het huismerk van de AH. of van de marktquote:
Hij zei expres "of"quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
Stars on 45 draaien na een een lied over Nazischatten.![]()
ik horode alleen Stars en 45quote:
ja idd! of dat nummer van The Speakersluts. dat deed ie volgens mij ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik hopen dat ie If I lose myself in this ging draaien...
ik had Bolke de Beer als ringtone...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hij is sowieso al een baas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
Freek kan stiekem best wel de bass spelen.
Arie wat sta je strak!quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:23 schreef Qunix het volgende:
Op een slecht happy hardcore cdtje heb ik Arie & Bastiaan
een makkelijke vandaagquote:
en die was ook al niet zo moeilijkquote:
wittebroodsweken?quote:
Ligt meer aan het liedje dan aan haar. Denk ik.quote:
geen idee. kijk ik niequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was ie er ook niet bij VI? Maandag nog wel dacht ik.
trusten pinjo!quote:
Eerste nummer was het ook slecht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt meer aan het liedje dan aan haar. Denk ik.
Dat heb ik niet meegekregen. Maar ik heb al menig prima zangeres kapot zien gaan op zanglijnen van Alanis.quote:
Ze dacht zeker dat ze beter dan Alanis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen. Maar ik heb al menig prima zangeres kapot zien gaan op zanglijnen van Alanis.
idd! ik HAAT autoplay.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:43 schreef Sersjee het volgende:
Ze hebben autoplay op hun site, dus het is een kut band. http://www.socmusic.nl/
Lounge Against The Machinequote:
Zoeken op Richard Cheese. Doet het uitstekend op feesten en partijen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef Qunix het volgende:
LOL! Kersthit hoorde ik daar
Goeie cover
tot over 2wkquote:
Ik ben bezigquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zoeken op Richard Cheese. Doet het uitstekend op feesten en partijen.
pff. hebben die Kaiser Chiefs gewoon gejat van onze eigen Rene Froger!quote:
WAT EEN SLAAPKOP WAT EEN SLAAPKOP!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word wakker, doe de radio in m'n nachtkastje aan. Hoor ik iemand bellen ''Ja, goedemiddag'' Ik denk WTF Dus ik kijk op m'n wekker, is het 12:25 uur!!! Heb ik gewoon 10 en half uur geslapen! Dat dit kan in Nederland!
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word wakker, doe de radio in m'n nachtkastje aan. Hoor ik iemand bellen ''Ja, goedemiddag'' Ik denk WTF Dus ik kijk op m'n wekker, is het 12:25 uur!!! Heb ik gewoon 10 en half uur geslapen! Dat dit kan in Nederland!
Graag gedaanquote:
* dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door.... *quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:54 schreef alors het volgende:
Muziek van een andere Marvin die op mannen valt, Marvin Gaye.
Grease 1quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
heb eigenlijk wel zin om Grease te kijken![]()
2 moet ik nog eens kijken, maar 1 hoort tot mijn favoriete filmsquote:
quote:
Outhere Brothers! ook bekend van de Top2000klassieker I wanna fuck you in the ass!quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:35 schreef Cee het volgende:
Don't stop moving baby on the floor you drive me crazy. Wigger wigger. Wigger wigger.
Nice, veel plezierquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over een uurtje ff naar Ekdom! Draait jazz hier in 040.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:
Ik miste nog het vlaggetje op de fotoquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo blij als een kindquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef SilentChaos het volgende:
Die Roel op de foto met ekdomjaloers
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:31 schreef SilentChaos het volgende:
Die Roel op de foto met ekdomjaloers
is nog niet verteld geloof ikquote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef MarijeH het volgende:
Jaaa Domien op de radio. Waarom is Timur er niet?
ja, maar ik heb ook niks gekocht!quote:
Nu heb je Atzegod gemist natuurlijk op tv.quote:Op zondag 15 september 2013 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAT EEN ZATERDAG WAT EEN ZATERDAG!!1!
was de vorige 2 x echt geen fuck aanquote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu heb je Atzegod gemist natuurlijk op tv.
Uiteraard, want Roos. Hoe was Appelpop?quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was de vorige 2 x echt geen fuck aan
prima.quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, want Roos. Hoe was Appelpop?
Volgende week begint live request weer.quote:Op zondag 15 september 2013 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was de vorige 2 x echt geen fuck aan
Scheelt, dat is net zo slecht.quote:Op zondag 15 september 2013 12:45 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgende week begint live request weer.
HAH!quote:
Zeroquote:
Mellon Collie and the Infinite Sadnessquote:Op zondag 15 september 2013 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ZeroBullet With Butterfly Wings
twitter:Domien twitterde op zondag 15-09-2013 om 13:22:02Jazeker, @ramon3fm neemt hier zelf de telefoon op. #3FM http://t.co/9ySuGoi8Xe reageer retweet
tot jij kwam wel ja.quote:Op zondag 15 september 2013 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
hallo allemaal is het hier nog een beetje gezellig xxxx
Nahquote:Op zondag 15 september 2013 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tot jij kwam wel ja.
xxx gr gr en een poot van mops de kat.
ik plgaa wolfjen mraa!quote:
gleukigk mraa! Adenrs zuo ki eth eerz ovnienldijk indvenquote:
Nooit meer sinds minthy ons heeft verlatenquote:Op zondag 15 september 2013 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
hallo allemaal is het hier nog een beetje gezellig xxxx
wat fijn dat we typelessen van wolfje hebben gekregen he?quote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
gleukigk mraa! Adenrs zuo ki eth eerz ovnienldijk indven
Nuo ki ouz nite eerm zodren unknnequote:Op zondag 15 september 2013 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat fijn dat we typelessen van wolfje hebben gekregen he?
Idd... Ik mis haar nog elke dag in het topic.quote:Op zondag 15 september 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit meer sinds minthy ons heeft verlaten
+1quote:Op zondag 15 september 2013 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd... Ik mis haar nog elke dag in het topic.
quote:Op zondag 15 september 2013 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
Niet om het één, danwel het ander.
Wat voor wartaal wordt hier uitgekraamd? Ik kan het niet volgen en stel het niet op prijs.
grgr worlfofrl
Eentje die je billen accentuerenquote:Op zondag 15 september 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
High tea vanmiddag van een vriendin met als opdracht om een jurkje aan te doen. Dat brengt de mogelijke outfits met 50% omlaag. Nu nog kiezen welk jurkje het wordt. Teveel keuzes
Die habe ich nicht.quote:Op zondag 15 september 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eentje die je billen accentueren
doe een leuke aan! goeden tip he?:quote:Op zondag 15 september 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
High tea vanmiddag van een vriendin met als opdracht om een jurkje aan te doen. Dat brengt de mogelijke outfits met 50% omlaag. Nu nog kiezen welk jurkje het wordt. Teveel keuzes
Ik heb alleen maar leuke kleren! Want ik maak ze zelf en kies ze zelf uit!quote:Op zondag 15 september 2013 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe een leuke aan! goeden tip he?:
gr gr harry en lia, poot van poekie de wolfhond.
quote:
Als sinds donderdagquote:Op zondag 15 september 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee ik sta in de sig van muis.
quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Net mijn favo oogschaduw laten vallen, die is nu kapot. Stom.
Anders neem je ook weer de mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 15 september 2013 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
als ik voortaan een kroketje bestel wil ik de mosterd ook. niet dat ik em opeet maar ik heb er verdorie voor betaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja ben vrijdag niet meer online geweest heh.quote:
Jij staat in mijn sigquote:Op zondag 15 september 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ben vrijdag niet meer online geweest heh.
nee, dat is een quote van iemand anders....quote:
Ik sta ook niet in iemands sig. En mij hoor je ook niet klagen.quote:
ik klaag niet! ik huilquote:Op zondag 15 september 2013 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta ook niet in iemands sig. En mij hoor je ook niet klagen.
Awwhhh. Slokje van mijn roosvicee?quote:
nee dankjewelquote:Op zondag 15 september 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Awwhhh. Slokje van mijn roosvicee?
have fun!quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weg
Ongegeneerd brownies eten enzo
Veel plezier.quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weg
quote:Op zondag 15 september 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben weg
Waarvoor? In welk topic?quote:Op zondag 15 september 2013 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Manmanman, weer notes in SPT.
Zo zielig
Ik zei 1x topshow in het Vuelta topic.quote:
En dat mag niet?quote:Op zondag 15 september 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei 1x topshow in het Vuelta topic.
...
Nee, daar geeft de mod van dienst notes voor.quote:
Link?quote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daar geeft de mod van dienst notes voor.
Topshow!quote:Op zondag 15 september 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPT / Vuelta 2013 #16 - Opa Horner
Hoeveel notes moet je eigenlijk hebben voor je een ban krijgt?quote:Op zondag 15 september 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, daar geeft de mod van dienst notes voor.
Verschilt, vaak meerdere notes in korte tijd. Maar sommige dingen kunnen direct een ban opleveren.quote:Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoeveel notes moet je eigenlijk hebben voor je een ban krijgt?
Ik heb volgens mij nog geen notes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |