damanniemeer!quote:
en de lunchpakketjes en de bus op die link van jou in het vorige topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus dáárom moeten ze bezuinigen op de catering. De fietsenhok-schade eet het budget op.
FMquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
FM valt hier trouwens steeds weg, storing?
wat een kutvergelijkingquote:
correct. maar ik wil jou nog wel eens zien als het water op 7 plaatsen door je keukendak heenkomt en dus je keuken blank staat....quote:
yup! en volgens mij zelfs met locatie, je schoenmaat en of je gisteren bami hebt gegetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef ddx het volgende:
Blijf hier toch echt andere resultaten krijgen, volgens mij doet google ook iets met de history van je voor nieuwe results.
maar voor de rest doet Google niks met je internetgegevensquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! en volgens mij zelfs met locatie, je schoenmaat en of je gisteren bami hebt gegeten
Scherpquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
btw toeval? eerst draait Rob Jet - Are you gonna be my girl. nu Bohemian like you. allebei uit Vodafonereclame....
ze heeft iig de afgelopen dagen genoeg lauwwarme mannenpap binnengekregen vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Anouk is ook al Alarmschijf op 538.
Zit ze in acute geldproblemen ofzo?
ga je zo smsen van: Jankend in de Vangrail?quote:
Dr Oetker Ristorante Pollo!quote:
Oooehh luxequote:
SALADE??? er ligt al groenvoer op die goddelijke schijf. ik had er genoeg aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oooehh luxe
Nog een salade er naast gegeten? Zijn nogal kleine pizzaatjes imo...
Stroopwafelsquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SALADE??? er ligt al groenvoer op die goddelijke schijf. ik had er genoeg aanmaar heb net wel een stroopwafel gegeten
de lekkerste vind ik die van het huismerk van de AH. of van de marktquote:
Hij zei expres "of"quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
Stars on 45 draaien na een een lied over Nazischatten.![]()
ik horode alleen Stars en 45quote:
ja idd! of dat nummer van The Speakersluts. dat deed ie volgens mij ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:54 schreef Sersjee het volgende:
Dus ik hopen dat ie If I lose myself in this ging draaien...
ik had Bolke de Beer als ringtone...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hij is sowieso al een baas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:22 schreef Qunix het volgende:
Freek kan stiekem best wel de bass spelen.
Arie wat sta je strak!quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:23 schreef Qunix het volgende:
Op een slecht happy hardcore cdtje heb ik Arie & Bastiaan
een makkelijke vandaagquote:
en die was ook al niet zo moeilijkquote:
wittebroodsweken?quote:
Ligt meer aan het liedje dan aan haar. Denk ik.quote:
geen idee. kijk ik niequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was ie er ook niet bij VI? Maandag nog wel dacht ik.
trusten pinjo!quote:
Eerste nummer was het ook slecht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ligt meer aan het liedje dan aan haar. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |