damanniemeer!quote:
en de lunchpakketjes en de bus op die link van jou in het vorige topicquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus dáárom moeten ze bezuinigen op de catering. De fietsenhok-schade eet het budget op.
FMquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
FM valt hier trouwens steeds weg, storing?
wat een kutvergelijkingquote:
correct. maar ik wil jou nog wel eens zien als het water op 7 plaatsen door je keukendak heenkomt en dus je keuken blank staat....quote:
yup! en volgens mij zelfs met locatie, je schoenmaat en of je gisteren bami hebt gegetenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:44 schreef ddx het volgende:
Blijf hier toch echt andere resultaten krijgen, volgens mij doet google ook iets met de history van je voor nieuwe results.
maar voor de rest doet Google niks met je internetgegevensquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup! en volgens mij zelfs met locatie, je schoenmaat en of je gisteren bami hebt gegeten
Scherpquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
btw toeval? eerst draait Rob Jet - Are you gonna be my girl. nu Bohemian like you. allebei uit Vodafonereclame....
ze heeft iig de afgelopen dagen genoeg lauwwarme mannenpap binnengekregen vermoed ik.quote:Op vrijdag 13 september 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Anouk is ook al Alarmschijf op 538.
Zit ze in acute geldproblemen ofzo?
ga je zo smsen van: Jankend in de Vangrail?quote:
Dr Oetker Ristorante Pollo!quote:
Oooehh luxequote:
SALADE??? er ligt al groenvoer op die goddelijke schijf. ik had er genoeg aanquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oooehh luxe
Nog een salade er naast gegeten? Zijn nogal kleine pizzaatjes imo...
Stroopwafelsquote:Op vrijdag 13 september 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SALADE??? er ligt al groenvoer op die goddelijke schijf. ik had er genoeg aanmaar heb net wel een stroopwafel gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |