vergeet die kast van een huis nietquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:16 schreef GroningseGast het volgende:
Die ene gek met zijn aupair die gaat volgens mij helemaal los in de komende uitzendingen. Te belachelijk voor woorden allebei werkloos en dan een aupair hebben om te ontstressen.
Maar ze roken niet!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
vergeet die kast van een huis niet
en ondertussen wel schooien bij de voedselbank
Joh.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat men bij PowNed om typecasting heeft gedaan om vooral spannende en hilarische tv te krijgen
Jij denkt dat de mensen die meedoen aan Ik Vertrek niet worden getypecast?quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:42 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat men bij PowNed om typecasting heeft gedaan om vooral spannende en hilarische tv te krijgen.
Idd man fucking ergerlijk, niets dan respect voor je moeder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:30 schreef tmocrn het volgende:
Weet je wat zo erg is? Mijn moeder werkt bij de thuiszorg en verdient nagenoeg hetzelfde bedrag als die mensen krijgen met hun uitkering. En maar zeiken allemaal. Met je au-pair.
Idd, een armoedige jeugd lijkt me niet leuk. Maar waardeloze ouders hebben is nog veel erger.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Vind het wel erg voor die kinderen dat ze zo op moeten groeien, en dan nog op tv ook. bah.
Ik weet hoe dat is overigens, heb zelf redelijk armoedige jeugd gehad, en toen internaten in.
Die kinderen krijgen daar ongetwijfeld psychische problemen van.
En maar delegeren en zelf niks doen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zie wel bij Martijn waarom-ie failliet is gegaan. Hij lijkt me iemand die doet alsof-ie kan managen, maar ondertussen geldt vooral zijn mening en moeten zijn 'onderdanen' hun bek houden
Ik piste bijna in mijn broek omdat hij solitair zeiquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
En dan deze nog erachteraan
[ afbeelding ]
Zeker door de Franse bakker eruit geslagenquote:
Woensdag toch?quote:
Jankerd met zijn stukje vlees.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef n00b13 het volgende:
Een hamburger. Dat noem ik geen normaal stukje vlees.
Kut!quote:
Wat is daar mis mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:16 schreef GroningseGast het volgende:
Die ene gek met zijn aupair die gaat volgens mij helemaal los in de komende uitzendingen. Te belachelijk voor woorden allebei werkloos en dan een aupair hebben om te ontstressen.
Crap.quote:
Ik zie niet hoe die vergelijking kant noch wal raakt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Ze krijgt kost en inwoning.
Als het hun eigen kind was, kostte dat meisje ook geld. Dan hadden ze ook nog kleren, schoolkosten, fiets, brommer etc. kunnen betalen!
Niet zo zeuren dus.
Ok mooi, dat betekent dat je mijn vergelijking juist vindt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe die vergelijking kant noch wal raakt.
Ah, het was sarcastisch.quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ok mooi, dat betekent dat je mijn vergelijking juist vindt.
Je bent serieus ja?quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Als het hun eigen kind was, kostte dat meisje ook geld. Dan hadden ze ook nog kleren, schoolkosten, fiets, brommer etc. kunnen betalen!
Niet zo zeuren dus.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent serieus ja?
Want je eigen kind kan je niet even zomaar ontslaan he? Zo van hoi, geld is op, we hebben geen oppas meer nodig want we zitten beiden thuis dus adieu het ga je goed?
En de au pair kreeg volgens mij naast kost en inwoning ook wat salaris, niet veel maar voor mensen die failliet verklaard zijn toch echt iets wat je niet zou moeten willen.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ok mooi, dat betekent dat je mijn vergelijking juist vindt.
Wat eet die normaal danquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef n00b13 het volgende:
Een hamburger. Dat noem ik geen normaal stukje vlees.
Ja joh, stelletje gekkies.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Wat eet die normaal danAlleen maar Waygu biefstuk?
Flikker toch op, volgens mij schooien ze allemaal bij de voedselbank. Hoe durf je je dan te goed te voelen voor een hamburger van de barbeque.
Ze hebben geen werk, als ze zelf niet kunnen opvoeden waarom nemen ze dan kinderen?quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Niet zo zeuren dus.
Omdat ze speciaal zijn, ze hoeven daardoor ook bv niet te werken.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Wat eet die normaal danAlleen maar Waygu biefstuk?
Flikker toch op, volgens mij schooien ze allemaal bij de voedselbank. Hoe durf je je dan te goed te voelen voor een hamburger van de barbeque.
Hoezo is een nabeschouwing en zijn highlights van de Championsleague belangrijker? Kunnen ze dat niet via internet doen? Ik zit me voor niets de hele week op de woensdag te verheugen.quote:
Returns in een poulefase?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:09 schreef n00b13 het volgende:
En volgende week zijn de returns zeker?
Scene 131a uit het draaiboek: de uitlokking.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef poepeneesje het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de echte rel/knokpartij komt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:36 schreef dl3b het volgende:
[..]
Scene 131a uit het draaiboek: de uitlokking.
Scene 131b: matten.
Scene 131c: de kopschop.
Scene 131d: het zooitje wordt afgevoerd naar de spoedeisende hulp.
Scene 132: Rutger verlaat de camping richting hospitaal voor scene 133 (aankomst) en verder.
Anders ik wel, Ajax verloor met 4-0.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet stomme GGMM? Maar ik was vorige week een beetje teleurgesteld.
Champions League had toch ook op Nederland 2 gekund?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaaah!Vorige week dat stomme voetbal.
na de reclame die nu bezig isquote:
Ja, die ken ik. Echter kijk ik het sowieso later aangezien ik woensdagavond altijd steevast een radioshow volgquote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/nederland-3
Weer voetbal?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus weer geen undateables en powned komende woensdag?
Mietjes!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Ze zitten allemaal aan de pijnstillers OF ze hebben pijntjes
Moet wel. Moet wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef donald_dick het volgende:
hij neukt de aupair, ik weet het
Ze heeft dan wel onderdakquote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef Paxcon het volgende:
300 per maand en dan de hele dag voor hen werken?![]()
Hoe hoog scoort de aupair eigenlijk op de geefbaarheidsschaal? Valt me tegen dat dat hier nog niet voorbij is gekomenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Schande, zo'n iemand wordt compleet uitgebuit door zo'n vent.
300 per maand inderdaad en elke dag van de maand 12 uur laten zwoegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef Paxcon het volgende:
300 per maand en dan de hele dag voor hen werken?![]()
naar alle waarschijnlijkheidquote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef marcodej het volgende:
Werkt zij daar fulltime voor 300,-?
Zijn vrouw echter....quote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Die Rene is de slechtste nog niet. Die ging ook gewoon vroeg brood halen en loopt nu ook lekker te sjouwen.
ze werkte toch ook?quote:
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef marcodej het volgende:
Hij zegt op zo'n manier dat het geen probleem is, dat het me direct een probleem lijkt voor ze.
Dat soort mensen moeten gewoon geen kinderen nemen, totaal ongeschikt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef marcodej het volgende:
Hij zegt op zo'n manier dat het geen probleem is, dat het me direct een probleem lijkt voor ze.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef n00b13 het volgende:
Die aupair was nog de enige knappe vrouw op de camping.
alleen ham en kaas enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Zeiken dat er geen croissaints zijn.
Dit is toch ook allemaal ver onder haar niveau?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef marcodej het volgende:
Die motivatiespeechmevrouw lijkt me behoorlijk ongemotiveerd.
Voor al die mensen?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef zoem het volgende:
200 euro? dat is veel te veel voor het avondeten
tientje per persoon, kan slechterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef zoem het volgende:
200 euro? dat is veel te veel voor het avondeten
Veel te veelquote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tientje per persoon, kan slechter
20 dat zijn vrouw dat gaat doenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Tientje dat Martijn straks de leiding neemt
wel lekkerquote:
Alleen avondeten toch? Fucking veel geld dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is wel veel, maar ze zijn (inclusief kinderen) wel met een man of 25?
en wietjesquote:
het was ook een testquote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen avondeten toch? Fucking veel geld dus.
er is zoveel verbodenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Die zijn verboten in frankrijk, scheelt weer geld.
keihard swaffelenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef RensAjacied het volgende:
Rutger moet die Martijn en Rasha echt even kankerhard aanpakken.
daarom ligt de prijs hogerquote:
Nee, ze geeft de motivatie speeches als de rest moe is.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
mevrouw de grote motivator drukt zich....
en roodquote:
de prijs van wietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee lager! Want in NL moet je huur betalen en aan allemaal regels voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |