Crap.quote:
Ik zie niet hoe die vergelijking kant noch wal raakt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Ze krijgt kost en inwoning.
Als het hun eigen kind was, kostte dat meisje ook geld. Dan hadden ze ook nog kleren, schoolkosten, fiets, brommer etc. kunnen betalen!
Niet zo zeuren dus.
Ok mooi, dat betekent dat je mijn vergelijking juist vindt.quote:Op maandag 16 september 2013 19:27 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe die vergelijking kant noch wal raakt.
Ah, het was sarcastisch.quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ok mooi, dat betekent dat je mijn vergelijking juist vindt.
Je bent serieus ja?quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Als het hun eigen kind was, kostte dat meisje ook geld. Dan hadden ze ook nog kleren, schoolkosten, fiets, brommer etc. kunnen betalen!
Niet zo zeuren dus.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent serieus ja?
Want je eigen kind kan je niet even zomaar ontslaan he? Zo van hoi, geld is op, we hebben geen oppas meer nodig want we zitten beiden thuis dus adieu het ga je goed?
En de au pair kreeg volgens mij naast kost en inwoning ook wat salaris, niet veel maar voor mensen die failliet verklaard zijn toch echt iets wat je niet zou moeten willen.
quote:Op maandag 16 september 2013 19:32 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ok mooi, dat betekent dat je mijn vergelijking juist vindt.
Wat eet die normaal danquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef n00b13 het volgende:
Een hamburger. Dat noem ik geen normaal stukje vlees.
Ja joh, stelletje gekkies.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Wat eet die normaal danAlleen maar Waygu biefstuk?
Flikker toch op, volgens mij schooien ze allemaal bij de voedselbank. Hoe durf je je dan te goed te voelen voor een hamburger van de barbeque.
Ze hebben geen werk, als ze zelf niet kunnen opvoeden waarom nemen ze dan kinderen?quote:Op maandag 16 september 2013 19:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee.
Niet zo zeuren dus.
Omdat ze speciaal zijn, ze hoeven daardoor ook bv niet te werken.quote:Op maandag 16 september 2013 20:27 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Wat eet die normaal danAlleen maar Waygu biefstuk?
Flikker toch op, volgens mij schooien ze allemaal bij de voedselbank. Hoe durf je je dan te goed te voelen voor een hamburger van de barbeque.
Hoezo is een nabeschouwing en zijn highlights van de Championsleague belangrijker? Kunnen ze dat niet via internet doen? Ik zit me voor niets de hele week op de woensdag te verheugen.quote:
Returns in een poulefase?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:09 schreef n00b13 het volgende:
En volgende week zijn de returns zeker?
Scene 131a uit het draaiboek: de uitlokking.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef poepeneesje het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de echte rel/knokpartij komt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:36 schreef dl3b het volgende:
[..]
Scene 131a uit het draaiboek: de uitlokking.
Scene 131b: matten.
Scene 131c: de kopschop.
Scene 131d: het zooitje wordt afgevoerd naar de spoedeisende hulp.
Scene 132: Rutger verlaat de camping richting hospitaal voor scene 133 (aankomst) en verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |