SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
Nou dat nog net niet locatie locatie locatie is niet handig voor mij.quote:
Oh nee, hier ook niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nou dat nog net niet locatie locatie locatie is niet handig voor mij.
Jourequote:
Handig schoon te maken ook rond die badkuipquote:Op vrijdag 13 september 2013 02:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het schitterend. Een design woonboot. En wat een locatie, wat een heerlijke terrassen...
De prijs is er dan ook naar... maar damn, als die erfenis van die mij onbekende verre multimiljonair die mijn achterneef blijkt te zijn ooit binnenkomt...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die badkuip. Toppie hoor.
De rest ook, al zou ik er toch subiet wat kleur in gooien.
Lijkt me ook best goedkoop voor een dergelijk object met een redelijke tuin, maarja friesland......quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gaaf die watertoren uit het vorige topic
http://www.funda.nl/koop/joure/huis-48884516-jonkersbosje-12/
Hee, hee, we gaan hier toch niet praktisch doen, of zo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Handig schoon te maken ook rond die badkuip
Ik dacht bij die laatste foto fuck, wat is dat ding hoog. Tot ik beter keek.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Gaaf die watertoren uit het vorige topic
http://www.funda.nl/koop/joure/huis-48884516-jonkersbosje-12/
Wat een gaaf huis/torenquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:36 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Tja,heeft wel wat maar de ligging zo direct aan de straat vind ik maar niets.
Dat donkerpaarse deurtje had groen moeten zijn:quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef ArtemisQ het volgende:
Nog meer kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-beetsstraat-104
Reken er maar op dat het meer dan 100 auto's per dag zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:30 schreef Gieliovd het volgende:
"Dicht aan de weg"....
Het is niet dichtbij, het ziet eruit als een weg waar 10 auto's per dag rijden.. Niet iedereen woont op een landgoed.
100 auto's per dag een drukke kruizing? Dat is gemiddeld +/- 4 auto's per uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Aloria het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het meer dan 100 auto's per dag zijn.
Het zit op de kruising naar de midstraat ( winkelstraat) als je rechtdoor gaat en als je afslaat ga je naar de AH een sport centrum. Als je dan links afslaat naar de ga je naar het zwembaden de scholen en natuurlijk de poiesz en jumbo etc etc.
Nogmaals een ZEER DRUKKE kruising en ik zou er niet willen wonen, zeker niet voor dat geld.
( het uitzicht is ook nog een vreselijk een grote nieuwe witte flat waar kleine ondernemingen en huisjes inzitten, veel te modern en staat niet mooi schuin tegen over je en anders kijk je uit tegen de rabobank of andere huizen.... )
je krijgt per jaar ruim ¤ 9000 huur van KPN en Vodaphone voor de antennes op het dak!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Joureis voor mij jeugdsentiment, onze zeilboot lag daar in de buurt. Ik heb ook een Friesche voornaam gekregen van mijn niet-Friesche ouders, dus ik zou er zo kunnen inburgeren.
edit: eerder dit jaar geveild voor ¤186.000, gevalletje geld-was-op-na-de-verbouwing?
En dan nog een slecht bereik hebben met je telefoon omdat alle signalen 'over je heen' gaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef FF_Serieus het volgende:
[..]
je krijgt per jaar ruim ¤ 9000 huur van KPN en Vodaphone voor de antennes op het dak!
Dat uitzicht zou ik meer een probleem vinden dan dat verkeer. Daar wen je wel aan namelijk. Mijn ouders wonen aan een doorgaande weg en die valt het niet meer op.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Aloria het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het meer dan 100 auto's per dag zijn.
Het zit op de kruising naar de midstraat ( winkelstraat) als je rechtdoor gaat en als je afslaat ga je naar de AH een sport centrum. Als je dan links afslaat naar de ga je naar het zwembaden de scholen en natuurlijk de poiesz en jumbo etc etc.
Nogmaals een ZEER DRUKKE kruising en ik zou er niet willen wonen, zeker niet voor dat geld.
( het uitzicht is ook nog een vreselijk een grote nieuwe witte flat waar kleine ondernemingen en huisjes inzitten, veel te modern en staat niet mooi schuin tegen over je en anders kijk je uit tegen de rabobank of andere huizen.... )
Maar die is dus van de buren...quote:Op zondag 15 september 2013 09:04 schreef Ektorp het volgende:
[ afbeelding ]
"Onder een gedeelte van het perceel (achterzijde) ligt een schuilkelder. Omdat deze schuilkelder alleen via het aanliggende perceel, Sint Vincentiusstraat 105, te bereiken is, is deze schuilkelder door horizontale natrekking eigendom van de eigenaar van het aanliggende perceel. Over de exacte ligging en staat van deze schuilkelder is geen informatie beschikbaar."
Verborgen schuilkelder? Dat wil iedere man toch?
http://funda.nl/48783602/
Maar die is dus van de buurman. Onder jóuw huis.quote:Op zondag 15 september 2013 09:04 schreef Ektorp het volgende:
[ afbeelding ]
Verborgen schuilkelder? Dat wil iedere man toch?
Ow inderdaadquote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Gwywen het volgende:
Dit vind ik met afstand de raarste/lelijkste bank die ik ooit op Funda ben tegengekomen
[ afbeelding ]
In weer zo'n monumentale woning waar van binnen weer praktisch een nieuwbouwwoning van is gemaakt. Jammer.
En kijk eens aan, in datzelfde jaren-50 oma-flatje, een originele èchte Piet Zwart Bruynzeel keuken(tje):quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef ArtemisQ het volgende:
Mooie kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)26634-stadionlaan-71
En het is ook niet bekend waar ie precies ligt, lekker handig met verbouwen en slopen ed.quote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar die is dus van de buurman. Onder jóuw huis.
En vooral vanwege dat zeepbakje natuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Serieus, ik heb dit hutje op 'volgen' gezet op Funda om bovenstaande reden.
Die gaat natuurlijk óók mee!quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En vooral vanwege dat zeepbakje natuurlijk
quote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En kijk eens aan, in datzelfde jaren-50 oma-flatje, een originele èchte Piet Zwart Bruynzeel keuken(tje):
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mocht één van jullie hier dit flatje gaan kopen, mag ik dan die keuken komen ophalen als-ie er toch uitgetikt wordt wegens zogenaamd 'lelijk'?
(dat schattige emaille fornuisje neem ik dan ook meteen mee.)
Het middelste kastje heeft al lolquote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En kijk eens aan, in datzelfde jaren-50 oma-flatje, een originele èchte Piet Zwart Bruynzeel keuken(tje):
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mocht één van jullie hier dit flatje gaan kopen, mag ik dan die keuken komen ophalen als-ie er toch uitgetikt wordt wegens zogenaamd 'lelijk'?
Die geiser mag gewoon de drekbak in hoor, er bevindt zich hier een geweldige keukenboiler.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Die geiser mag gewoon de drekbak in hoor, er bevindt zich hier een geweldige keukenboiler.
Het middelste kastje kijkt iig vrolijk.quote:Op zondag 15 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
die 2 afzuigventielen boven elkaar in de keuken met kleurtjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:50 schreef ArtemisQ het volgende:
Mooie kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)26634-stadionlaan-71
Nog meer kleurtjes:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)laas-beetsstraat-104
Huis met party-zaal, maar "Drank op de dansvloer? Liever niet" aldus het bordje
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-47543846-rijksstraatweg-23
Handig die 2 bij elkaar voor als je niet kan kokenquote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef Dzjonka het volgende:
fijn, zo'n wc in de keuken (ok de bijkeuken, maar dan nog, een gasstel in je wc?)
Als iemand nog zeep voor dat zeepbakje wil, ik maak het.quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En vooral vanwege dat zeepbakje natuurlijk
Wel verkocht misschien hielp het juist bij de verkoopquote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef Oksel het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-7
Leuk, dat wagenwiel..erg origineel.
das in 30 jaar tijd voldoende om de hypotheek (vrijwel geheel) af te lossenquote:* Op het hoogste punt van de watertoren geniet u niet alleen van een panoramisch uitzicht over Joure en de omgeving maar treft u ook twee antennes van KPN en Vodafone, deze antenne’s dragen bij in de woonlasten en leveren samen ca. ¤ 9.000,-- per jaar op.
True, maar die antenne's blijven echt geen 30 jaar lang gehandhaaft. Zal vast een 1 tot 3 jaars contract zijn schat ik zo. (En dan weet ik ook niet wie de elektriciteitsrekening voor zijn kiezen krijgt.)quote:Op maandag 16 september 2013 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
das in 30 jaar tijd voldoende om de hypotheek (vrijwel geheel) af te lossen
en die kom je dan ook brengen?quote:Op maandag 16 september 2013 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als iemand nog zeep voor dat zeepbakje wil, ik maak het.
T is rond, dus dat moet wel meevallen. Ik vind het wel wat hebben, alleen de kleuren...quote:Op donderdag 19 september 2013 11:26 schreef Gwywen het volgende:
Echt praktisch ziet het er niet uit, hoe vaak stoot je je knieën niet tegen zoiets?
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:15 schreef TSPO het volgende:
interessante keuken
[ afbeelding ]
link
Moest in die gleuf niet een rol keukenpapier/alu-folie uit komen? Meende dat wij vroeger ook dit hebben gehad in de keuken.quote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh die bedoel je. Nou die gaat natuurlijk mee, wat een lief kastje!!!
En ja, het lol't, inderdaad.
Zo zag het er bij mij ook uit toen ik dit huisje kreegquote:Op donderdag 19 september 2013 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
Dan heb je toch bij voorbaat al geen zin om zo'n ranshok op te gaan knappen?
Als je een klein budget hebt, en de bende drukt de prijs! In principe is het alleen maar witten (wel extra, dat dan weer wel)quote:Op donderdag 19 september 2013 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
Dan heb je toch bij voorbaat al geen zin om zo'n ranshok op te gaan knappen?
Ik word er duizelig vanquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef JK1982 het volgende:
We betegelen alles of niets!
Dus ja.. óók de balken van het dak..
[ afbeelding ]
Heus wel! Het bad, de douchebak en de spoelbak zijn grijsquote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik vooral depressief... Geen kleur, niks! Brrr..
Oh en dat je dan het behang er af aan het stomen bent en er dikke trage geelbruine druppels naar beneden druipen. En wanneer je het behang in afvalzakken stopt dat het dan als een soort aromading werkt als het in de gang staat. RANZIGquote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als je een klein budget hebt, en de bende drukt de prijs! In principe is het alleen maar witten (wel extra, dat dan weer wel)
Ik denk dan gelijk aan de ranzige asbak geur die een verstokte roker in zijn/haar kleren heeft en je zo duidelijk ruikt als zo iemand naast je komt zitten.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en dat je dan het behang er af aan het stomen bent en er dikke trage geelbruine druppels naar beneden druipen. En wanneer je het behang in afvalzakken stopt dat het dan als een soort aromading werkt als het in de gang staat. RANZIG
Ja en dan x 10quote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk aan de ranzige asbak geur die een verstokte roker in zijn/haar kleren heeft en je zo duidelijk ruikt als zo iemand naast je komt zitten.
Ik heb dat ook gedaan maar al gauw besloten dat eraf stomen geen optie meer was. Verticale strepen met het stanleymes, handdoeken op de plinten en water in de verfspuit-zonder-verf en daarna was het ook een koud kunstje. Vervolgens de muren stucen en witten en je hebt weer een schoon paleis.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en dat je dan het behang er af aan het stomen bent en er dikke trage geelbruine druppels naar beneden druipen. En wanneer je het behang in afvalzakken stopt dat het dan als een soort aromading werkt als het in de gang staat. RANZIG
Wat een treurnis.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef JK1982 het volgende:
We betegelen alles of niets!
Dus ja.. óók de balken van het dak..
[ afbeelding ]
haha waarom die fiets foto op Funda zetten?quote:Op zondag 15 september 2013 22:13 schreef Dzjonka het volgende:
Was dit bad hier nu eerder groen of geel? En hoe krijg je dit unieke effect?
[ afbeelding ]
met fiets erbij ook nog: [ afbeelding ]
Ander huis, andere badkamer, "anders" bad en badkraan
[ afbeelding ]
Andere hal
[ afbeelding ]
Bar slechte foto's maar wel koude cola in je tuin:
[ afbeelding ]
fijn, zo'n wc in de keuken (ok de bijkeuken, maar dan nog, een gasstel in je wc?)
[ afbeelding ]
Je hebt speciaal spul tegen nicotineaanslag omdat dat door het wit heen wil komen. Moet je wel een dagje uittrekken om je wanden af te soppen, maar het werkt als een tiet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als je een klein budget hebt, en de bende drukt de prijs! In principe is het alleen maar witten (wel extra, dat dan weer wel)
Er is ook nicotine blokkerende verfquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je hebt speciaal spul tegen nicotineaanslag omdat dat door het wit heen wil komen. Moet je wel een dagje uittrekken om je wanden af te soppen, maar het werkt als een tiet.
Ik weet het wel: in geen 100 jaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Voor deze prijs weet ik niet of ze het kwijt raakt.
Die dochter kan, als ze 18 is, verder gaan met aflossen van haar moeders hypotheekquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:42 schreef Snoopyfrl het volgende:
Huis op zich is niet echt bijzonder, maar de eigenaresse wel:
http://www.funda.nl/koop/harlingen/huis-48726056-zuiderhaven-27/
[ afbeelding ]
Pittige prijs voor een klein huis.
Bewoonster is deze mevrouw:
http://nos.nl/artikel/227339-friezin-63-bevalt-van-dochter.html
Huis mogelijk te klein nu het ukje wat groter wordt? Voor deze prijs weet ik niet of ze het kwijt raakt. Lief huisje, leuke stand maar blijft klein hokje.
Heeft dat huis nou 2 woonkamers? 1 met witte plavuizen en 1 met een parketvloer?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
interessant bankstel:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)1621-wuyvenhaerd-52/
klopt, maar die is zo duur dat ik daar geen plafond en 3.5e muur mee ging doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er is ook nicotine blokkerende verf
4,99 de liter heb ik betaald als ik me goed herinner, en dat is een vrij normale prijs voor een goed dekkende muurverf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
klopt, maar die is zo duur dat ik daar geen plafond en 3.5e muur mee ging doen
Ze was advocate toch? Ik gok dat die hut allang afbetaald is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Die dochter kan, als ze 18 is, verder gaan met aflossen van haar moeders hypotheek
63...
Ging me ook meer om haar leeftijd dat me verbaasd..quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was advocate toch? Ik gok dat die hut allang afbetaald is.
Ja, die is fugly, maar met een verfje over de achterwand van het aanrecht en een ander rolgordijn ben je al een heel eind... je mag tenminste hopen dat ze die vreselijke blauwe stoelen en tafel meenemen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind de keuken veel erger dan de erker
Geprobeerd de klokken te tellen in Bolsward.. ?!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef Angelfrouk het volgende:
Een Jaren 70 pareltje:
[ afbeelding ]
Bekijke vooral alle foto's even
Wat een drukte:
[ afbeelding ]
Hier mogen jullie eventjes naar staren:
[ afbeelding ]
Advocate en niet meer verstand.. eens met penny-wise. Niet best, zoveel egoïsme.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was advocate toch? Ik gok dat die hut allang afbetaald is.
Vind ik ook lelijk, maar ik las pas ergens dat vliegen een hekel hebben aan blauw, dus vandaar misschien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die is fugly, maar met een verfje over de achterwand van het aanrecht en een ander rolgordijn ben je al een heel eind... je mag tenminste hopen dat ze die vreselijke blauwe stoelen en tafel meenemen.
Sowieso veel van die blauwtint in het huis, en het is zo'n net-niet tint.
Holy crap, wat een depressief, rechthoekig hok...quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef Angelfrouk het volgende:
Een Jaren 70 pareltje:
[ afbeelding ]
Die vliegenlampen, die de vliegen elektrocuteren, die zijn blauw. Dus eerder andersom?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vind ik ook lelijk, maar ik las pas ergens dat vliegen een hekel hebben aan blauw, dus vandaar misschien.
Nou, in ons nieuwe huis zit een blauw composiet aanrechtblad, maar als ik fruit op het aanrecht laat staan dan zijn er zelfs nu nog fruitvliegjes....quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Vind ik ook lelijk, maar ik las pas ergens dat vliegen een hekel hebben aan blauw, dus vandaar misschien.
Tja, die beestjes evolueren natuurlijk ook verder.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, in ons nieuwe huis zit een blauw composiet aanrechtblad, maar als ik fruit op het aanrecht laat staan dan zijn er zelfs nu nog fruitvliegjes....
Ik zou niet weten waarom (maar misschien zie ik het nu even niet). Misschien gedateerd maar als alles nog goed werkt zie ik het probleem niet (alleen smaak dan)quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo hequote:
Keuken kan je eruit rammen, erker iets lastiger, moet je weer de goede stenen hebben enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja, die beestjes evolueren natuurlijk ook verder.
En misschien moet jij je keuken eens heel goed schoonmaken.
Wel op Jaap: http://www.jaap.nl/te-koo(...)181362/omschrijving/quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: oh en dit huis staat niet op Funda of wel?
Ik vind het vooral opvallend dat het huis: "ALLES BEHALVE DOORSNEE! (...) woont u hier op één van de meest onderscheidende woonomgevingen van Nederland."quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
interessant bankstel:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)1621-wuyvenhaerd-52/
Mooi groot huis, grote ruimtes en vast iets van te maken. De kleuren (oranje, groen, bruin) vinden we nu ouderwets en oubollig, maar dat is toch een kwestie van schilderen en nieuwe gordijnen en zo? Wat nu 'in' is, is over 10 jaar net zo oubollig, maak je geen zorgen. Dat is nou eenmaal de commercie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef Angelfrouk het volgende:
Een Jaren 70 pareltje:
[ afbeelding ]
Ja, nieuwe keuken en badkamer, behangetje/verven en vloerbedekking vervangen en je hebt een prima huis.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mooi groot huis, grote ruimtes en vast iets van te maken. De kleuren (oranje, groen, bruin) vinden we nu ouderwets en oubollig, maar dat is toch een kwestie van schilderen en nieuwe gordijnen en zo? Wat nu 'in' is, is over 10 jaar net zo oubollig, maak je geen zorgen. Dat is nou eenmaal de commercie.
En het kan aan mij liggen, maar ik vind dat huis dus juist verschrikkelijk doorsnee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:34 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat het huis: "ALLES BEHALVE DOORSNEE! (...) woont u hier op één van de meest onderscheidende woonomgevingen van Nederland."
In de omschrijving durven ze het zelfs een "hedendaags kasteel" te noemen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En het kan aan mij liggen, maar ik vind dat huis dus juist verschrikkelijk doorsnee.
Kraak-noch-smaak, saai en kil.
Precies ja. Rampzalig saaie hut.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In de omschrijving durven ze het zelfs een "hedendaags kasteel" te noemen.De inrichting is ook om te huilen trouwens, niks past bij elkaar (behalve in de zin dat alles lelijk is
).
Ze bedoelen dit:quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Precies ja. Rampzalig saaie hut.
Die makelaar was waarschijnlijk stoned toen hij die tekst opstelde.
Ja heel hip, halve communities met een golfbaan er om heen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze bedoelen dit:
google maps linkje
Met eigentijds kasteel.
Iets boven Den Bosch zijn een aantal "kastelen" gebouwd in het buitengebied.
Ontzettend tof ende hip.
Als je overigens uitzoomed, zie je die andere zgn. kastelen.
Dat kastelenpark is voor mensen die wel buiten willen wonen, maar te beroerd zijn om in de tuin te werken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja heel hip, halve communities met een golfbaan er om heen.
Vind het helemaal niks en nog naaiend duur ook
Zo kan het inderdaad ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
Die van die drukte is wel heel erg, en dan staat de garage al vol met verhuisdozen
Ze zijn wel inventief trouwens, simpele manier om "boekenplanken" te maken op zolder
[ afbeelding ]
Ik ben gek op bedsteden!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Vast wel liefhebbers hier voor een bedstede.
[ afbeelding ]
In dit huis begon de makelaar zo enthousiast...maar gaf het uiteindelijk op om elke lamp aan te zetten.
[ afbeelding ]
En in dit eerder genoemde huis heeft de poster toen wat gemist...
[ afbeelding ]
...de-erker:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, maar ik vond het interieur zo mooi blijven steken in de jaren 70, dat ik het eventjes moest delen. Niks mis met het huis zo te zien. Het is de inrichting die opmerkelijk is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mooi groot huis, grote ruimtes en vast iets van te maken. De kleuren (oranje, groen, bruin) vinden we nu ouderwets en oubollig, maar dat is toch een kwestie van schilderen en nieuwe gordijnen en zo? Wat nu 'in' is, is over 10 jaar net zo oubollig, maak je geen zorgen. Dat is nou eenmaal de commercie.
Daarom was 't ook een opvallende tekst, er is niets speciaals aan (behalve dan misschien dat 't in zo'n community zit).quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En het kan aan mij liggen, maar ik vind dat huis dus juist verschrikkelijk doorsnee.
Kraak-noch-smaak, saai en kil.
Je zou ook gek zijn als je kasteelheer bent om dat zo een immense tuin zelf te gaan onderhouden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat kastelenpark is voor mensen die wel buiten willen wonen, maar te beroerd zijn om in de tuin te werken.
De helft van die kastelen grenst aan de golfbaan, in de verte ligt een natuurgebied en wat de kosten voor de VVE zijn weet ik niet.quote:Op maandag 23 september 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zou ook gek zijn als je kasteelheer bent om dat zo een immense tuin zelf te gaan onderhouden.
Bedoel als je dat kan betalen dan heb je ook geld voor een tuinman of 2? 3?
Hé hoe heet dat spul?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je hebt speciaal spul tegen nicotineaanslag omdat dat door het wit heen wil komen. Moet je wel een dagje uittrekken om je wanden af te soppen, maar het werkt als een tiet.
Oeh, dat staat vlakbij m'n droomhuis.... maar ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een houten huis in Drenthe.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef Timtom het volgende:
Oke, wit is misschien wel saai, maar dit is wel heel erg geel. [ afbeelding ]
En binnen al dat gelakte houtHet geeft mij toch een beetje een blokhut gevoel.
http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-5/fotos/#foto-1
Sommige mensen vinden dit mooi en praktiesquote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een persoon die zoveel van koken houdt heeft extra kastruimte nodig.
http://www.meneerdemakela(...)25/?objectId=1691398
Tja, die dennen zijn nu wegquote:Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje!![]()
Maar goed, huis staat dan ook op de mepperdennenweg.
Staat je droomhuis online?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat staat vlakbij m'n droomhuis.... maar ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een houten huis in Drenthe.
Wonen in een saunaquote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef Timtom het volgende:
Oke, wit is misschien wel saai, maar dit is wel heel erg geel. [ afbeelding ]
En binnen al dat gelakte houtHet geeft mij toch een beetje een blokhut gevoel.
http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-5/fotos/#foto-1
Wordt één gore vette bende!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit mooi en prakties
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die bankquote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Gwywen het volgende:
Dit vind ik met afstand de raarste/lelijkste bank die ik ooit op Funda ben tegengekomen
[ afbeelding ]
In weer zo'n monumentale woning waar van binnen weer praktisch een nieuwbouwwoning van is gemaakt. Jammer.
Of je bekijkt even de rest van de foto's van dit 'trendy' huis.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.
Wat een puinhoop, en wat een vette troep zal dat worden in die keuken.
Mode? Trendy?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.
Wat een puinhoop, en wat een vette troep zal dat worden in die keuken.
Mode? Trendy?
Wat voor apparaat zit er op de afzuigkap geplakt?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een voedselthermometer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat voor apparaat zit er op de afzuigkap geplakt?
Ah, zo'n Rob Geus ding.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een voedselthermometer.
Lijkt wel geshopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke 'aanbouw' (link)
[ afbeelding ]
Ansich kan die aanbouw best wel, maar niet in combinatie met hoe het "oudere pand" is afgewerkt. En dat er al eerder een aanbouw geplaatst is, die weer anders is dan deze aanbouw...quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke 'aanbouw' (link)
[ afbeelding ]
Oke ik hou van de kleur roze, maar dit gaat me toch wel wat te ver. (link)
[ afbeelding ]
Een nogal vreemd genomen foto als je het mij vraagt, en als ik de foto's bekijk denk ik 'ingewikkeld huis' (link)
[ afbeelding ]
Prachtig huis, zonde dat het zo verpaupert word. Binnenkort vast een mooie urbex lokatie. (link)
[ afbeelding ]
Hoge plafonds en keldersquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef Gieliovd het volgende:
Dat laatste is echt geen huis. 2200 kuub!
Sowieso een raar huis qua inrichting. Erg inconsequent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Een nogal vreemd genomen foto als je het mij vraagt, en als ik de foto's bekijk denk ik 'ingewikkeld huis' (link)
[ afbeelding ]
Nee, we waren er ooit een keer langsgereden (toen ik zwanger was, dus drama qua geheugen), maar tijdens onze laatste vakantie in Drenthe hebben we het weer gevonden, na 3 jaar lang op google maps en earth te hebben gezochtquote:
Wat een schitterend huis. Ik hoop dat de koper het met respect behandelt en er van binnen geen nieuwbouwwoning van maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Prachtig huis, zonde dat het zo verpaupert word. Binnenkort vast een mooie urbex lokatie. (link)
[ afbeelding ]
afhankelijk van de status mag je of niets veranderen, of de buitenkant moet origineel blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een schitterend huis. Ik hoop dat de koper het met respect behandelt en er van binnen geen nieuwbouwwoning van maakt.
Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat?
In de tekst staat "biedt intern alle ruimte om uw eigen woonwensen te realiseren" maar er staat ook "rijksmonument". Ik dacht dat je bij een monument ook qua interieur aan regels gebonden bent en niets mag wijzigen (plafonds, schoorstenen wegslopen enz.)?
Okee, het lijkt dus per gemeente verschillend te zijn. Ik woonde in een gemeentelijk monument maar mocht met de binnenkant m'n eigen gang gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Mijn ouders wonen in een gemeentelijk monument en die moeten zowel buiten - als binnenkant intact laten. Vandaar dat ik me afvroeg hoe die makelaar dat nou bedoelde.
Veel grond ligt er ook niet bij voor die prijs, 784m2 maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat staat vlakbij m'n droomhuis.... maar ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een houten huis in Drenthe.
Eh, nee. Dat is onzin. Er wordt gekeken naar het belang van een monument. Een pand waarvan alleen de gevels monumentaal zijn, kan best van nationaal belang zijn. En een pand waarvan ook het interieur nog volledig bewaard is gebleven hoeft helemaal niet van nationaal belang te zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ik vind e.e.a. wel een beetje vreemd, omdat het bij een ècht "Rijksmonument" doorgaans gaat om panden die in z'n geheel monumentale waarde bezitten, dus inderdaad ook de binnenkant (dan kan het gaan om bijvoorbeeld dakspanten, klassieke schouwen, vloer, enzovoorts).
Panden waarvan alleen de buitenkant origineel moet blijven vallen doorgaans onder het kopje "gemeentelijk monument", of "beschermd stadgezicht".
Dat is in ieder geval in Utrecht zo.
Ik vind die foto niet zo vreemd genomen. De kraan in de badkamer vond ik veel opmerkelijker.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
[ afbeelding ]
Met bed erin!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
Kom we zetten een tent op zolder!
[ link | afbeelding ]
Mooi huis wel verder
Whehehe, dat is het huis van Jan B. Idd prachtig huis, zowel van binnen als buiten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, we waren er ooit een keer langsgereden (toen ik zwanger was, dus drama qua geheugen), maar tijdens onze laatste vakantie in Drenthe hebben we het weer gevonden, na 3 jaar lang op google maps en earth te hebben gezocht
Maar hier op streetview.
Kan hij goed drogen en de kids kunnen er spelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi huis wel verder
Tent neerzetten is makkelijker dan kamertje aftimmeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi huis wel verder![]()
Juist. Een extra logeerkamer is nooit weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Tent neerzetten is makkelijker dan kamertje aftimmeren.
Is dat zelfs niet een hele vouwwagen ??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 04:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist. Een extra logeerkamer is nooit weg.
[ afbeelding ]
Wauw, wat leuk!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:09 schreef DroogDok het volgende:
Bijzonder object:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-bakemakade-100/?mna
Een van de leukste schepen die ik heb gezien, de meesten vind ik maar zo zo, deze is wel erg leuk! Je kan er alleen nergens mee komen, 12m vaste mast is erg hoog!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:09 schreef DroogDok het volgende:
Bijzonder object:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-bakemakade-100/?mna
Misschien was ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef k_man het volgende:
Te koop vanwege scheiding? Mevrouw heeft zo te zien haar kasten al leeggehaald.
[ afbeelding ]
Kinky. Zou zij het ook zijn op die foto?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:12 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien was dit
[ afbeelding ]
wel de aanleiding en dan bedoel ik niet die piano.![]()
Wat een kitschpaleis overigens.
Ik dacht even dat er geen verkoopmakelaar ingehuurd was maar toch, wtfquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Gwywen het volgende:
Ik reed van de week langs zo'n klassieke jaren '70 bungalow en was benieuwd of het er van binnen net zo uit zou zien als de buitenkant deed vermoeden.
En inderdaad...![]()
[ afbeelding ]
Gezellige entree
[ afbeelding ]
Lichte hal
[ afbeelding ]
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
Met zitkuil
[ afbeelding ]
En schrotenplafond
[ afbeelding ]
Gezellige hal
[ afbeelding ]
En natuurlijk een badkamer die niet misstaat in het rijtje van k_man hierboven.
Echt, dit kan ooit "in" geweest zijn, en ik bedoel het ook niet "omdat zo'n huis niet meer van deze tijd is", maar hoe kun je je dertig, veertig jaar prettig voelen in zo'n somber interieur?![]()
O ja, in de tuin lag nog een zwembad vol erwtensoep:
[ afbeelding ]
Link
Yep, typisch een geval van een makelaar die z'n vak (nog steeds) niet verstaat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er geen verkoopmakelaar ingehuurd was maar toch, wtf
Wat een prutsers, zal wel een erfenisje zijn. Te lui om het zwembad schoon te maken voor een normale foto maar wel meubels er uit tillen...
LOLquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Gwywen het volgende:
Ik reed van de week langs zo'n klassieke jaren '70 bungalow en was benieuwd of het er van binnen net zo uit zou zien als de buitenkant deed vermoeden.
En inderdaad...![]()
[ afbeelding ]
Gezellige entree
[ afbeelding ]
Lichte hal
[ afbeelding ]
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
Met zitkuil
[ afbeelding ]
En schrotenplafond
[ afbeelding ]
Gezellige hal
[ afbeelding ]
Echt, dit kan ooit "in" geweest zijn, en ik bedoel het ook niet "omdat zo'n huis niet meer van deze tijd is", maar hoe kun je je dertig, veertig jaar prettig voelen in zo'n somber interieur?![]()
[ afbeelding ]
Link
Waar staat die muur?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:03 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga hier tegen de muur staan, dan ziet niemand me...
[ afbeelding ]
Lijkt op het motuarium bij ons.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Gwywen het volgende:
En inderdaad...![]()
[ afbeelding ]
Gezellige entree
[ afbeelding ]
Lichte hal
[ afbeelding ]
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
Met zitkuil
[ afbeelding ]
En schrotenplafond
[ afbeelding ]
Gezellige hal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Statief in zo'n lichte kamer? Hier is het statief eigenlijk totaal niet nodig, hier kan zelfs mohamed Ali nog een scherpe foto maken!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar staat die muur?![]()
Wel typisch voor de doe-het-zelver.... statief? Neuh
Edit: prachtig huis trouwens....![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef Nico987 het volgende:
[..]
hier kan zelfs mohamed Ali nog een scherpe foto maken!
Nog kinkyer al je je bedenkt dat dat raampje ook nog eens aan de voorkant van van het huis isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:39 schreef k_man het volgende:
Tenslotte deze doucheruimte in wederom een ander huis. Met een raampje precies op kruishoogte. Kinky!
[ afbeelding ]
Mevrouw hangt rechts, meneer links...je ziet haar laarzen, tuniek -achtige dingen, een blauwachtige jurk in het tussenstukje van de twee kasten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:01 schreef k_man het volgende:
Te koop vanwege scheiding? Mevrouw heeft zo te zien haar kasten al leeggehaald.
[ afbeelding ]
Nee, zijn contracten van 15 jaar, al weet je natuurlijk niet hoeveel er al verstreken zijn. Als je echter het hoogste gebouw in de omgeving hebt (zoals mijn flatjequote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
True, maar die antenne's blijven echt geen 30 jaar lang gehandhaaft. Zal vast een 1 tot 3 jaars contract zijn schat ik zo. (En dan weet ik ook niet wie de elektriciteitsrekening voor zijn kiezen krijgt.)
15 jaar?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:53 schreef Hi_flyer het volgende:
Nee, zijn contracten van 15 jaar, al weet je natuurlijk niet hoeveel er al verstreken zijn. Als je echter het hoogste gebouw in de omgeving hebt (zoals mijn flatje) dan ben je voorlopig nog verzekerd van inkomsten.
Die foto's zijn echt schandalig. Kan toch nooit door de makelaar zijn gemaakt? Totally mongool in zo'n donker huisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, typisch een geval van een makelaar die z'n vak (nog steeds) niet verstaat.
En zichzelf dan uit de spiegel photoshoppen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:40 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Statief in zo'n lichte kamer? Hier is het statief eigenlijk totaal niet nodig, hier kan zelfs mohamed Ali nog een scherpe foto maken!
Dat lijkt me ook, de urn staat nog bij de voordeur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een prutsers, zal wel een erfenisje zijn.
leuke banken ook in de woonkamer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:03 schreef mefke79 het volgende:
Ik ga hier tegen de muur staan, dan ziet niemand me...
[ afbeelding ]
Huis is best leuk, maar tja, in deze wijk staat maar 11% van de woningen te koop.
Mijn zus heeft zoiets met kleine ronde tegeltjes in badkamer en keuken, ook in het blauw, maar gelukkig niet tot op het plafond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:39 schreef k_man het volgende:
Leuk klusje; even de voegen in de badkamerschoonmaken...
[ afbeelding ]
Ik weet niet... ik zou er niet zoveel moeite mee hebben denk ik. Zolang het maar functioneel is. Ik stoor me er in ieder geval niet aan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Gwywen het volgende:
En inderdaad...![]()
[ afbeelding ]
Gezellige entree
[ afbeelding ]
Lichte hal
[ afbeelding ]
Gezellige woonkamer
[ afbeelding ]
Met zitkuil
[ afbeelding ]
En schrotenplafond
[ afbeelding ]
Gezellige hal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Sterker nog, er valt van deze woning zeer zeker iets (heel) moois te maken, en volgens mij hoeft e.e.a. niet eens zoveel te kosten. En bepaalde redacties in dit topic tonen weer overduidelijk aan dat een hele hoop potentiële kopers niet in staat is om door de inrichting en bepaald achterstallig onderhoud heen te kijken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:50 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik zou er niet zoveel moeite mee hebben denk ik. Zolang het maar functioneel is. Ik stoor me er in ieder geval niet aan.
Ik zou het zelf gewoon zo laten denk ik.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Sterker nog, er valt van deze woning zeer zeker iets (heel) moois te maken, en volgens mij hoeft e.e.a. niet eens zoveel te kosten.
Die verkoopmakelaar verdient stokslagen.
Plavuizen en die schrootjes weg en je hebt echt een helemaal okee pandje.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:05 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik zou het zelf gewoon zo laten denk ik.
Maar inderdaad, als het je smaak niet is dan valt er nog best wat van te maken
Gelukkig is 't maar 1 ruimte ofzo (alhoewel ik 't niet kan terugvinden in de beschrijving)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:44 schreef Leandra het volgende:
Naast het tweede badkamerhuis staat ook een vrijwel nieuw huis te koop, voor ruim het dubbele, maar het is helaas nog niet helemaal af....
[ afbeelding ]
Niet super-opmerkelijk nee, maar ik vond de kleur wel opvallend!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef k_man het volgende:
Mis ik iets op die keukenfoto? Wat is het opmerkelijke?
Direkt onder de mast is de straling nihilquote:Op maandag 16 september 2013 20:00 schreef ddx het volgende:
Maar wel nadelig voor verkoop aangezien hoop mensen bang zijn voor straling.
Zijn bijna altijd langdurige contracten, dit doordat het een paar ton kost om een mast te bouwen. Vergoedingen zijn goed geregeld, en alle kosten/onkosten worden zonder zeuren vergoed. Wat stroom betreft hebben ze vaak een eigen aansluiting op het net, staan de installaties bovenop een bedrijf of flat, dan word er altijd een aparte groep gebruikt met eigen KwH meter, alle kosten hiervan worden betaald.quote:Op maandag 16 september 2013 19:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
True, maar die antenne's blijven echt geen 30 jaar lang gehandhaaft. Zal vast een 1 tot 3 jaars contract zijn schat ik zo. (En dan weet ik ook niet wie de elektriciteitsrekening voor zijn kiezen krijgt.)
Waarschijnlijk om te laten drogen, daarna vergeten weer op te vouwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef FranticDJ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi huis wel verder
Klopt, maar toch had merendeel van mensen er hier geen zin in.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Direkt onder de mast is de straling nihil
Dit doordat ze het signaal als een soort dalende deken van zich af spreiden.
Helaas wel, ik zelf zou het als een voordeel zien.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Klopt, maar toch had merendeel van mensen er hier geen zin in.
Dus ook als je je huis verkoopt kom je dat soort mensen tegen.
Lijkt wel een winkelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Gelukkig is 't maar 1 ruimte ofzo (alhoewel ik 't niet kan terugvinden in de beschrijving)
En ik vind alle funky lichteffecten ook wel opvallend:
[ afbeelding ]
Verder:
Onopgemaakt met poes:
[ afbeelding ]
Het hele huis heeft een beetje een rare combinatie van modern met het wat traditionelere.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:35 schreef k_man het volgende:
We hadden hier een paar dagen geleden een foto van een uitbouw, die veel mensen niet helemaal bij de oorspronkelijke woning vonden passen. Nou, als je dat erg vond, dan moet je dit eens bekijken...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Volgens de makelaar 'een bijzonder sfeervol verbouwde woonboerderij'. Je zou ook kunnen zeggen dat een blok van staal het glas het lichaam van het arme oude boerderijtje onzedelijk gepenetreerd heeft.
Ook op het leidingenwerk zou ik niet snel het stempel 'subtiel' plakken.
[ afbeelding ]
Het geld was op na de aankoop van het huis...quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
Ik blijf het ook altijd grappig vinden wanneer je in huizen van meer dan een miljoen IKEA meubelen tegenkomt
Een typisch gevalletje van makelaar die met z'n groothoeklens heeft zitten spelen en daarna de secretaresse heeft losgelaten met de fotosoep.quote:Op zondag 6 oktober 2013 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
Zijn de foto's van dit huis nou gemaakt met een bepaald filtertje of word ik gewoon gek?
[ afbeelding ]
Waarom zet zo'n makelaar dan allebei die foto's erop...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:28 schreef ArtemisQ het volgende:
Verder:
Onopgemaakt met poes:
[ afbeelding ]
Weg poes & bed opgemaakt:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-48813509-hoogstraat-82
Niet echt geloof ik (volgens mij net een beetje buiten 't 'echte' ondiep), maar zeker ook niet een van de betere (al moet ik zeggen dat ik in die buurt niet zo bekend ben).quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Waarom zet zo'n makelaar dan allebei die foto's erop...
Wel een hoop huis voor je geld naar Utrechtse begrippen, is het een slechte buurt of zo?
Inderdaad, zeer redelijk geprijsd huis voor Utrechtse begrippen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Waarom zet zo'n makelaar dan allebei die foto's erop...
Wel een hoop huis voor je geld naar Utrechtse begrippen, is het een slechte buurt of zo?
Dat ding is geld waard als het een echte is. In Engeland in ieder geval...quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:41 schreef mignonne het volgende:
Deze kapstok (?) mocht niet meeverhuizen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:35 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Dat ding is geld waard als het een echte is. In Engeland in ieder geval...
Haags parketquote:Op zondag 6 oktober 2013 09:41 schreef mignonne het volgende:
En wat is dit? Een koelkast? Het heeft een klein beetje wat weg van zo'n stoomcabine ofzo
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-poot-160/fotos/
mooie huizen verder
Is dat berenklauwquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Leuke gezamenlijke binnentuin:
[ afbeelding ]
bij dit op zich niet onaardige startersflatje.
Yep, volgens mij wel.quote:
Dat is toch gewoon een kast?quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:41 schreef mignonne het volgende:
En wat is dit? Een koelkast? Het heeft een klein beetje wat weg van zo'n stoomcabine ofzo
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-van-poot-160/fotos/
mooie huizen verder
Bij een isolatiewaarde van om en nabij nul moet je er wel gezellig omheen gaan zitten om het van het winter nog warm te kunnen krijgenquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:53 schreef Leandra het volgende:
Oh, die haard is eigenlijk weer mooi... ik zou er gewoon een kachel (allesbrander) voorzetten
Bijna klaar met verbouwen en jullie zoeken alweer een nieuwe uitdaging?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Bij een isolatiewaarde van om en nabij nul moet je er wel gezellig omheen gaan zitten om het van het winter nog warm te kunnen krijgen
Haha, dat dacht ik nou ook...quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Bijna klaar met verbouwen en jullie zoeken alweer een nieuwe uitdaging?
Wat een deprimerende boel, het gebouw is lelijk, de andere gebouwen zijn lelijk, het uitzicht is lelijk en het enige groen dat er is, is ook lelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Leuke gezamenlijke binnentuin:
[ afbeelding ]
bij dit op zich niet onaardige startersflatje.
Ach, van binnen kan er nog iets van gemaakt worden. En - voor Utrechtse begrippen - spotgoedkoop natuurlijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef R2R het volgende:
[..]
Wat een deprimerende boel, het gebouw is lelijk, de andere gebouwen zijn lelijk, het uitzicht is lelijk en het enige groen dat er is, is ook lelijk.
Ja, want per 1 november gooien we meteen weer 20K bovenop de vraagprijs! Pech gehad, kans gemist!quote:"ACTIEPRIJS in de maand oktober !!
ACTIEPRIJS in de maand oktober !! Tijdelijke vraagprijs van ¤ 172.000,-- K.K. Wees er snel bij !! "
Gevalletje waterbed dat er eerder was dan de vloer waarschijnlijk.quote:
En nog heel dicht bij elkaar ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:28 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Bij een isolatiewaarde van om en nabij nul moet je er wel gezellig omheen gaan zitten om het van het winter nog warm te kunnen krijgen
En gevaarlijk:quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:49 schreef R2R het volgende:
[..]
Wat een deprimerende boel, het gebouw is lelijk, de andere gebouwen zijn lelijk, het uitzicht is lelijk en het enige groen dat er is, is ook lelijk.
quote:De berenklauw is erg kiemkrachtig, heeft daardoor heel veel zaadjes en zaait zichzelf daardoor snel uit. Op zich is dat geen probleem, maar aan de berenklauw kleven nogal wat nadelen. Het sap van de plant bevat namelijk een stof, psoraleen, die de menselijke huid erg gevoelig maakt voor zonlicht. Daardoor ontstaan er bij contact met die stof snel op brandwonden lijkende letsels op die huid. Al na 24 uur krijg je last van rode en jeukende vlekken, zwellingen en blaren. Het kan wel twee weken duren voordat de wond echt genezen is. Een lelijk bruinig litteken kan levenslang als een vervelende herinnering aan het contact met die plant overblijven. Bij inname, zelfs van zeer kleine hoeveelheden, is het sap giftig en kan bij kinderen zelfs snel tot de dood leiden.
Mooie omschrijving voor een postzegelquote:Wonen aan het Prins Bernhardplein is zo leuk! Want je betaald (met een d, ja?) niet te veel, parkeert gratis, bent zo op de snelweg en loopt naar het station. Groot voordeel van nummer 4 is de ligging op de 1e verdieping, hierdoor heb je een fraai zicht op de rotonde waar altijd wat te zien is (lees: druk), terwijl je ook volop privacy geniet op je balkon of in je woonkamer. Ook fijn is dat je gewoon met de trap naar je huis kunt en niet hoeft te wachten op de lift (lees: Er is geen lift, of het is zo'n ding waar je wel voor betaalt maar hem niet gebruikt). Er is niet al te lang geleden een zeer fraaie nieuwe keuken geplaatst met een combi magnetron en vaatwasser, en ook de badkamer is gemoderniseerd. Bekend is dat de oppervlakte 35 m2 is waarin dus een entree, goede bergkast, badkamer, woonkamer met open keuken en balkon, half open slaapkamer.
Voor 90k mag je ook niet teveel verwachten natuurlijk.quote:
Dat blauw komt overal terug. Ik vind het niet storend. Noch opmerkelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:51 schreef Leandra het volgende:
Oei.... dan heb je het kleurthema van de keuken wel heel erg doorgevoerd:
[ afbeelding ]
De vrijstaande koelkast en vaatwasser in dezelfde kleur als de keuken (en de rest van het huis) verven vind ik wel redelijk opmerkelijk.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat blauw komt overal terug. Ik vind het niet storend. Noch opmerkelijk.
quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:25 schreef R2R het volgende:
Ook fijn is dat je gewoon met de trap naar je huis kunt en niet hoeft te wachten op de lift
Welnee, vooral niet als je een bestaande inrichting een nieuwe look geeft.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vrijstaande koelkast en vaatwasser in dezelfde kleur als de keuken (en de rest van het huis) verven vind ik wel redelijk opmerkelijk.
Het postzegelbalkonnetje heeft een schuifje op de balkondeur - dus aan de buitenkant.quote:
Dat is nog eens een verpeste stolpboerderij. Waarom hebben ze hem eigenlijk niet helemaal gesloopt?quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Poes wil in bad.
http://www.funda.nl/koop/bergen-nh/huis-47349370-buerweg-7/
Een stolpboederij uit 1991?? Ik vind het een vreselijk lelijk huis, maar het is geen verbouwde stolpboederij.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:12 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat is nog eens een verpeste stolpboerderij. Waarom hebben ze hem eigenlijk niet helemaal gesloopt?
quote:De villa is in begin ’90 ontstaan na een ingrijpende verbouwing van de toenmalige stolpboerderij met behoud van het originele vierkant.
Daar zitten echt wel een paar pareltjes tussen!quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:13 schreef ArtemisQ het volgende:
Wel grappige slideshow op Z24 van de goedkoopste huizen per provincie: http://www.z24.nl/slides/goedkoopste-huizen-per-provincie
Haha, leuk! Sommige zijn echtquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:13 schreef ArtemisQ het volgende:
Wel grappige slideshow op Z24 van de goedkoopste huizen per provincie: http://www.z24.nl/slides/goedkoopste-huizen-per-provincie
Kenmerken sla ik meestal over. Ik zag aan de buitenkant dat het ooit een stolpboerderij geweest zal zijn en en de binnenkant bevestigde dat het een oudere boerderij was. De omschrijving bevestigde dat het een voormalige stolpboerderij is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:24 schreef Leandra het volgende:
Ah, my bad.... ik had de kenmerken bekeken, en daar staat 1991.
Godverdommequote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef MrTinux het volgende:
Waarom zou je ook bij de koelkast willen?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)euwravenstraat-7-bis
* Isabeau haalt nog snel een Staatslotquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, prachtig huis, 3.350.000 Euro, 710 m² woonopp. / 18.911 m² perceelopp, 11 kamers.
Mooie rits van 27 foto's, met als laatste de plattegrond:
[ afbeelding ]
Waanzinnig huis overigens!![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)865-bovenberg-54-58/
Ik zie het al voor me:quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef MrTinux het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenaar laat keuken plaatsen maar is er zelf niet bij? Hoe komt zoiets in godsnaam tot stand?
Zoiets ja, en wat maakt het nu uit waar de hoek zit (links of rechts...) En omdat het 2 delen zijn (dus koelkast gedeelte er niet af kan) deze provisorische oplossing of iets dergelijks. Driewerf hulde, veel ridiculer kan iets er niet uitzien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Klusman: "Kijk, voor maar 2000e van Marktplaats!"
Daar moet je toch óók bij kunnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Mss hangt daarachter de cv ketel ofzo en is dit decoratief weggewerkt nu?
Ja, dan is het meteen logischquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Mss hangt daarachter de cv ketel ofzo en is dit decoratief weggewerkt nu?
In de omschrijving wordt dan ook geen koelkast genoemdquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef MrTinux het volgende:
[ afbeelding ]
He daar kom ik elke dag langs. Die man die daar woont heeft ook een heliquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Whehehe, prachtig huis, 3.350.000 Euro, 710 m² woonopp. / 18.911 m² perceelopp, 11 kamers.
[ afbeelding ]
En een Darwin award voor de plaatser van die keuken.quote:
darwin awardquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:23 schreef MrTinux het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad!!quote:
LOL, tnxquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Inderdaad!!![]()
En tevens MrTinux, die de foto gevonden heeft, verdient een oorkonde en eeuwige roem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Want hij kan zich nu niet meer voortplanten? Of de keuken kan zich niet voortplanten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En een Darwin award voor de plaatser van die keuken.![]()
Ik vraag me inderdaad af of iemand die zó suf die kastjes in elkaar tikt zich wel kan voortplanten...quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want hij kan zich nu niet meer voortplanten? Of de keuken kan zich niet voortplanten?
Vruchtbaarheid heeft vast geen verband met kastjes ophangenquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ik vraag me inderdaad af of iemand die zó suf die kastjes in elkaar tikt zich wel kan voortplanten...
Wel met het vinden van het juiste gat de juiste plek.quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vruchtbaarheid heeft vast geen verband met kastjes ophangen
http://www.funda.nl/koop/(...)g-54-58/plattegrond/quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar waarom op je bad?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:55 schreef Lienekien het volgende:
Een fragment uit een beroemd schilderij.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:52 schreef k_man het volgende:
Ik laat nog maar eens een badkamer zien. Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.jacobsgijsen.nl/huis/146344.html
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef friekin_ het volgende:
Onze huurwoning staat te koop. Ik verbaas me erover wat ze durven te vragen.
Ik heb als huurder al jaren last van lekkages. Elektra is rot, verwarmingen ook. Alles prut. En mijn inrichting staat op interwebs. Twee ton voor een krot.Wat vraag je voor dat teakhouten kastje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.jacobsgijsen.nl/huis/146344.htmlniet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
Gek. Kunde nie krijgen, is mijn grote trots.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat vraag je voor dat teakhouten kastje?
Ik voel je.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gek. Kunde nie krijgen, is mijn grote trots.
Lijkt mij niks teveel voor het geheel. Als het niet de bestemming wonen zou hebben had ik het morgen nog gekocht. En jullie eruit geflikkerd natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef friekin_ het volgende:
Onze huurwoning staat te koop. Ik verbaas me erover wat ze durven te vragen.
http://www.jacobsgijsen.nl/huis/146344.html
Sterkte daarmeequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lijkt mij niks teveel voor het geheel. Als het niet de bestemming wonen zou hebben had ik het morgen nog gekocht. En jullie eruit geflikkerd natuurlijk.
50 euro en een vingerkootje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kjaernulf voor Bruno Hansen![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar zul je dan zelf wel mee ingestemd hebben. Of heeft die fotograaf bij je ingebroken?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:44 schreef friekin_ het volgende:
En mijn inrichting staat op interwebs.
Ik heb geen keuze gehad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, daar zul je dan zelf wel mee ingestemd hebben. Of heeft die fotograaf bij je ingebroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |