Ik zou niet weten waarom (maar misschien zie ik het nu even niet). Misschien gedateerd maar als alles nog goed werkt zie ik het probleem niet (alleen smaak dan)quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind de keuken veel erger dan de erker
Zo hequote:
Keuken kan je eruit rammen, erker iets lastiger, moet je weer de goede stenen hebben enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind de keuken veel erger dan de erker
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja, die beestjes evolueren natuurlijk ook verder.
En misschien moet jij je keuken eens heel goed schoonmaken.
Wel op Jaap: http://www.jaap.nl/te-koo(...)181362/omschrijving/quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:13 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: oh en dit huis staat niet op Funda of wel?
Ik vind het vooral opvallend dat het huis: "ALLES BEHALVE DOORSNEE! (...) woont u hier op één van de meest onderscheidende woonomgevingen van Nederland."quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:47 schreef Fietsertje70 het volgende:
interessant bankstel:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)1621-wuyvenhaerd-52/
Mooi groot huis, grote ruimtes en vast iets van te maken. De kleuren (oranje, groen, bruin) vinden we nu ouderwets en oubollig, maar dat is toch een kwestie van schilderen en nieuwe gordijnen en zo? Wat nu 'in' is, is over 10 jaar net zo oubollig, maak je geen zorgen. Dat is nou eenmaal de commercie.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:48 schreef Angelfrouk het volgende:
Een Jaren 70 pareltje:
[ afbeelding ]
Bekijke vooral alle foto's even
Ja, nieuwe keuken en badkamer, behangetje/verven en vloerbedekking vervangen en je hebt een prima huis.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mooi groot huis, grote ruimtes en vast iets van te maken. De kleuren (oranje, groen, bruin) vinden we nu ouderwets en oubollig, maar dat is toch een kwestie van schilderen en nieuwe gordijnen en zo? Wat nu 'in' is, is over 10 jaar net zo oubollig, maak je geen zorgen. Dat is nou eenmaal de commercie.
En het kan aan mij liggen, maar ik vind dat huis dus juist verschrikkelijk doorsnee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:34 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral opvallend dat het huis: "ALLES BEHALVE DOORSNEE! (...) woont u hier op één van de meest onderscheidende woonomgevingen van Nederland."
In de omschrijving durven ze het zelfs een "hedendaags kasteel" te noemen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En het kan aan mij liggen, maar ik vind dat huis dus juist verschrikkelijk doorsnee.
Kraak-noch-smaak, saai en kil.
Precies ja. Rampzalig saaie hut.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In de omschrijving durven ze het zelfs een "hedendaags kasteel" te noemen.De inrichting is ook om te huilen trouwens, niks past bij elkaar (behalve in de zin dat alles lelijk is
).
Ze bedoelen dit:quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Precies ja. Rampzalig saaie hut.
Die makelaar was waarschijnlijk stoned toen hij die tekst opstelde.
Ja heel hip, halve communities met een golfbaan er om heen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ze bedoelen dit:
google maps linkje
Met eigentijds kasteel.
Iets boven Den Bosch zijn een aantal "kastelen" gebouwd in het buitengebied.
Ontzettend tof ende hip.
Als je overigens uitzoomed, zie je die andere zgn. kastelen.
Dat kastelenpark is voor mensen die wel buiten willen wonen, maar te beroerd zijn om in de tuin te werken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja heel hip, halve communities met een golfbaan er om heen.
Vind het helemaal niks en nog naaiend duur ook
Zo kan het inderdaad ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
Die van die drukte is wel heel erg, en dan staat de garage al vol met verhuisdozen
Ze zijn wel inventief trouwens, simpele manier om "boekenplanken" te maken op zolder
[ afbeelding ]
Ik ben gek op bedsteden!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef Iemand91 het volgende:
Vast wel liefhebbers hier voor een bedstede.
[ afbeelding ]
In dit huis begon de makelaar zo enthousiast...maar gaf het uiteindelijk op om elke lamp aan te zetten.
[ afbeelding ]
En in dit eerder genoemde huis heeft de poster toen wat gemist...
[ afbeelding ]
...de-erker:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup, maar ik vond het interieur zo mooi blijven steken in de jaren 70, dat ik het eventjes moest delen. Niks mis met het huis zo te zien. Het is de inrichting die opmerkelijk is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mooi groot huis, grote ruimtes en vast iets van te maken. De kleuren (oranje, groen, bruin) vinden we nu ouderwets en oubollig, maar dat is toch een kwestie van schilderen en nieuwe gordijnen en zo? Wat nu 'in' is, is over 10 jaar net zo oubollig, maak je geen zorgen. Dat is nou eenmaal de commercie.
Daarom was 't ook een opvallende tekst, er is niets speciaals aan (behalve dan misschien dat 't in zo'n community zit).quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:20 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
En het kan aan mij liggen, maar ik vind dat huis dus juist verschrikkelijk doorsnee.
Kraak-noch-smaak, saai en kil.
Je zou ook gek zijn als je kasteelheer bent om dat zo een immense tuin zelf te gaan onderhouden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dat kastelenpark is voor mensen die wel buiten willen wonen, maar te beroerd zijn om in de tuin te werken.
De helft van die kastelen grenst aan de golfbaan, in de verte ligt een natuurgebied en wat de kosten voor de VVE zijn weet ik niet.quote:Op maandag 23 september 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zou ook gek zijn als je kasteelheer bent om dat zo een immense tuin zelf te gaan onderhouden.
Bedoel als je dat kan betalen dan heb je ook geld voor een tuinman of 2? 3?
Hé hoe heet dat spul?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Je hebt speciaal spul tegen nicotineaanslag omdat dat door het wit heen wil komen. Moet je wel een dagje uittrekken om je wanden af te soppen, maar het werkt als een tiet.
Oeh, dat staat vlakbij m'n droomhuis.... maar ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een houten huis in Drenthe.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef Timtom het volgende:
Oke, wit is misschien wel saai, maar dit is wel heel erg geel. [ afbeelding ]
En binnen al dat gelakte houtHet geeft mij toch een beetje een blokhut gevoel.
http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-5/fotos/#foto-1
Sommige mensen vinden dit mooi en praktiesquote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een persoon die zoveel van koken houdt heeft extra kastruimte nodig.
http://www.meneerdemakela(...)25/?objectId=1691398
Tja, die dennen zijn nu wegquote:Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef Brighteyes het volgende:
Een beetje!![]()
Maar goed, huis staat dan ook op de mepperdennenweg.
Staat je droomhuis online?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, dat staat vlakbij m'n droomhuis.... maar ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een houten huis in Drenthe.
Wonen in een saunaquote:Op donderdag 26 september 2013 15:46 schreef Timtom het volgende:
Oke, wit is misschien wel saai, maar dit is wel heel erg geel. [ afbeelding ]
En binnen al dat gelakte houtHet geeft mij toch een beetje een blokhut gevoel.
http://www.funda.nl/koop/(...)nweg-5/fotos/#foto-1
Wordt één gore vette bende!!!quote:Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dit mooi en prakties
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die bankquote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Gwywen het volgende:
Dit vind ik met afstand de raarste/lelijkste bank die ik ooit op Funda ben tegengekomen
[ afbeelding ]
In weer zo'n monumentale woning waar van binnen weer praktisch een nieuwbouwwoning van is gemaakt. Jammer.
Of je bekijkt even de rest van de foto's van dit 'trendy' huis.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.
Wat een puinhoop, en wat een vette troep zal dat worden in die keuken.
Mode? Trendy?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Goeiehemeledokie, is dit 'trendy' tegenwoordig? Ik sluit het niet uit.
Wat een puinhoop, en wat een vette troep zal dat worden in die keuken.
Mode? Trendy?
Wat voor apparaat zit er op de afzuigkap geplakt?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een voedselthermometer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat voor apparaat zit er op de afzuigkap geplakt?
Ah, zo'n Rob Geus ding.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:44 schreef victorinox het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een voedselthermometer.
Lijkt wel geshopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke 'aanbouw' (link)
[ afbeelding ]
Ansich kan die aanbouw best wel, maar niet in combinatie met hoe het "oudere pand" is afgewerkt. En dat er al eerder een aanbouw geplaatst is, die weer anders is dan deze aanbouw...quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Wat een verschrikkelijke 'aanbouw' (link)
[ afbeelding ]
Oke ik hou van de kleur roze, maar dit gaat me toch wel wat te ver. (link)
[ afbeelding ]
Een nogal vreemd genomen foto als je het mij vraagt, en als ik de foto's bekijk denk ik 'ingewikkeld huis' (link)
[ afbeelding ]
Prachtig huis, zonde dat het zo verpaupert word. Binnenkort vast een mooie urbex lokatie. (link)
[ afbeelding ]
Hoge plafonds en keldersquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:50 schreef Gieliovd het volgende:
Dat laatste is echt geen huis. 2200 kuub!
Sowieso een raar huis qua inrichting. Erg inconsequent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Een nogal vreemd genomen foto als je het mij vraagt, en als ik de foto's bekijk denk ik 'ingewikkeld huis' (link)
[ afbeelding ]
Nee, we waren er ooit een keer langsgereden (toen ik zwanger was, dus drama qua geheugen), maar tijdens onze laatste vakantie in Drenthe hebben we het weer gevonden, na 3 jaar lang op google maps en earth te hebben gezochtquote:
Wat een schitterend huis. Ik hoop dat de koper het met respect behandelt en er van binnen geen nieuwbouwwoning van maakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:35 schreef Smurfkuh het volgende:
Prachtig huis, zonde dat het zo verpaupert word. Binnenkort vast een mooie urbex lokatie. (link)
[ afbeelding ]
afhankelijk van de status mag je of niets veranderen, of de buitenkant moet origineel blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Wat een schitterend huis. Ik hoop dat de koper het met respect behandelt en er van binnen geen nieuwbouwwoning van maakt.
Hoe zit dat eigenlijk? Weet iemand dat?
In de tekst staat "biedt intern alle ruimte om uw eigen woonwensen te realiseren" maar er staat ook "rijksmonument". Ik dacht dat je bij een monument ook qua interieur aan regels gebonden bent en niets mag wijzigen (plafonds, schoorstenen wegslopen enz.)?
Okee, het lijkt dus per gemeente verschillend te zijn. Ik woonde in een gemeentelijk monument maar mocht met de binnenkant m'n eigen gang gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Gwywen het volgende:
Mijn ouders wonen in een gemeentelijk monument en die moeten zowel buiten - als binnenkant intact laten. Vandaar dat ik me afvroeg hoe die makelaar dat nou bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |