abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:19:30 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131121066

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131121770
Toen ik op paiq zat ergerde ik me al heel snel aan standaard openingszinnen.
• Waar kom jij vandaan? (Uit de keuken)
was toch wel degene die ik het meeste hoorde. Gevolgd door
• Wat doe je? (Paiq-en) en
• Heb je kinderen, jongens of meisjes en hoe oud zijn ze? (Zoek je een vrouw of een kind?)

Dan de grove opmerkingen
• Doe jij ook aan one-night-stands?
• Scheer jij je?

De kleinerende te intieme 'koosnaampjes'
• Lieffie, meissie, meisje, meid, schat (Euhh.. kennen wij elkaar?)

Taalfouten vond ik ook een afknapper.

Ik heb trouwens echt onder het bureau gelegen van het lachen met een kerel. Beiden wisten we dat we nooit wat met elkaar zouden krijgen, maar we hebben een jaar lang gechat omdat we elkaar zo aan het lachen konden krijgen.
pi_131121800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ook, maar heel vaak lopen gesprekken ook totaal niet; steeds kortere antwoorden terug en hoeveel moeite ik ook doe, uiteindelijk ben ik de hele tijd vragen aan het stellen, verhalen aan het vertellen en krijg ik alleen hele korte reacties terug.

En als ik dan hier lees dat sommige mannen het luxeprobleem hebben dat een meisje daar wild van ze is, maar zij ze niet zien zitten breekt mijn klomp. Dat is geen probleem, dat is pure luxe.
Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakken :P
pi_131121959
Ik zoek nog een wipkip voor komend weekend.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131121993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakken :P
En waar type je over? Ook zo recht op je doel af de vragen afraffelen om te kijken of de vrouw in kwestie wel aan je verlanglijstje beantwoord? (woonafstand, opleiding, hobbies, dieren, kinderen, werk e.d.?)

Een mooie die ik nooit zal vergeten:
• Waar gaan jouw ogen van schitteren?
w/
pi_131122037
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Seikcid het volgende:
Ik zoek nog een wipkip voor komend weekend.
http://baby.tweedehands.n(...)wip-wipkip-pony.html
pi_131122060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef Ouder1 het volgende:
En waar type je over?
Als iets nou een kutvraag is. :') Alsof elk gesprek over dezelfde dingen gaat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_131122102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef habitue het volgende:
Als iets nou een kutvraag is. :') Alsof elk gesprek over dezelfde dingen gaat.
Tip: Bij paiq krijg je een do en een don't te zien (toen althans). Daar kan je direct op inhaken.
pi_131122169
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Tip: Bij paiq krijg je een do en een don't te zien (toen althans). Daar kan je direct op inhaken.
Ah je bedoelt zoals interesses tegenwoordig. Bedankt voor de tip, ik had echt nooit een flauw benul waar ik het over moest hebben. Maar dat komt nu wel goed! :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:05:29 #10
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131122302
Ook geen groot fan van paiq hier hoor, wel iemand nog op skype zitten die met paiq zelf gestopt was. Verder is het een beetje aanklooien. Heb ook niet echt zin om zoveel te chatten, de kans dat het niets wordt is gewoon zo groot. Dat irritante moment als de foto's zichtbaar worden :') ik zie er zelf meestal ook niets in. Heel af en toe dat ik misschien eens zin in paiq heb, dan kan het. Maar ik houd het liever bij profielen sites.
Grijp ze!
pi_131122372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
Toen ik op paiq zat ergerde ik me al heel snel aan standaard openingszinnen.
• Waar kom jij vandaan? (Uit de keuken)
was toch wel degene die ik het meeste hoorde. Gevolgd door
• Wat doe je? (Paiq-en) en
• Heb je kinderen, jongens of meisjes en hoe oud zijn ze? (Zoek je een vrouw of een kind?)

Dan de grove opmerkingen
• Scheer jij je?

De kleinerende te intieme 'koosnaampjes'
• Lieffie, meissie, meisje, meid, schat (Euhh.. kennen wij elkaar?)

Taalfouten vond ik ook een afknapper.

Ik heb trouwens echt onder het bureau gelegen van het lachen met een kerel. Beiden wisten we dat we nooit wat met elkaar zouden krijgen, maar we hebben een jaar lang gechat omdat we elkaar zo aan het lachen konden krijgen.
Het gebeurt ook altijd nog in interactie met jezelf. Okay, waar kom je vandaan en wat doe je zijn vrij standaard vragen, maar serieus niemand heeft mij naar kinderen gevraagd en de andere dingen op je lijstje kom ik ook niet echt tegen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ah je bedoelt zoals interesses tegenwoordig. Bedankt voor de tip, ik had echt nooit een flauw benul waar ik het over moest hebben. Maar dat komt nu wel goed! :)
;) :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:12:26 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131122465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef japiedevlugge het volgende:
Ook geen groot fan van paiq hier hoor, wel iemand nog op skype zitten die met paiq zelf gestopt was. Verder is het een beetje aanklooien. Heb ook niet echt zin om zoveel te chatten, de kans dat het niets wordt is gewoon zo groot. Dat irritante moment als de foto's zichtbaar worden :') ik zie er zelf meestal ook niets in. Heel af en toe dat ik misschien eens zin in paiq heb, dan kan het. Maar ik houd het liever bij profielen sites.
Eensch :Y
pi_131122709
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

De vragen zijn ook op een gegeven moment echt saai, omdat als ze geen antwoorden geven waarop ik kan inhaken het voor mij ook steeds moeilijker wordt.

En ik probeer zelf als zij iets vraagt of ik iets heb wat aanhaakt bij wat ik vroeg om echt enorme verhalen te vertellen in de hoop dat zij eens een keer iets vraagt in plaats van dat ik het gesprek daarna weer met een vraag moet herstarten.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:26:52 #14
402989 japiedevlugge
pi_131122800
Vind pof.com toch ook wel een leuke. Nog niets ondernomen daar maar het zit een beetje in de okcupid hoek denk ik. Weer eens wat anders dan de meeste andere sites (qua mensen die erop zitten).
Grijp ze!
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:28:33 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131122837
Het leukste is als je meteen in de 'ouwehoer-stand' schiet en je dus -voor je gevoel- binnen 10 minuten enkele pagina's bij elkaar hebt zitten kletsen zonder dat je enig idee hebt gehad waar het nou precies over ging. Precies zoals in de kroeg.

Dat ge-en jij en jij en wat doe jij en wat doe je zoal in het dagelijks leven wat doe je als je niet aan het werk bent oh hoe kom je erbij om met je studie nu dit werk te doen vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....Nou geen zin in dat gelul, dan klik ik na 10 minuten ook wel op nee.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131122861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:

Dat ge-en jij en jij en wat doe jij en wat doe je zoal in het dagelijks leven wat doe je als je niet aan het werk bent oh hoe kom je erbij om met je studie nu dit werk te doen vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....Nou geen zin in dat gelul, dan klik ik na 10 minuten ook wel op nee.
Dat soort gesprekken heb ik eigenlijk altijd. Kan dat anders dan?
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:30:01 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131122871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
Dan de grove opmerkingen
• Scheer jij je?

"Ga weg joh viespeuk met je grove opmerkingen! Grove opmerkingen over one-night-stands vraag je maar aan mij op <insert seksdatingsite>, zoek dan even naar profiel Ouder1heeftzegraagindekont...MAAR NIET HIER OP PAIQ. SMEERLAP!"
pi_131122939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....
8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef benzin het volgende:
JA!!
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:34:41 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131122968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Natuurlijk. Gewoon net doen alsof je met je vrienden praat. (En dan dus even die lompe mannen-opmerkingen achterwege laten, al vinden sommige vrouwen dat ook gewoon grappig)

Dus gewoon: Heee, hoe is 't? Ja prima, willen de mannen een beetje happen hier op paiq?;)
Dan begint zij vaak over een of andere lutser die ze net heeft gesproken. Kun je daar op inhaken van: oh hehe echt waar, wat zei hij dan? (<--hier heb je al de gemeenschappelijke vijand gecreeerd)
Nou dan zegt ze dus iets, waarop jij kunt zeggen: haha oh my god, dat meen je niet! Ik had laatst ook zo iemand die...(vertel een verhaal of verzin er desnoods een)

Kortom: type kroeg-gesprek, lachen, etc. Dan zit je al op een gezelliger niveau te kletsen dan 'oke. En waar woon je." "oke. En hoe lang ben je ongeveer?" "Oke. En waar kom je oorspronkelijk vandaan?" Heel leuk (not), maar het is natuurlijk geen sollicitatiegesprek.
pi_131122981
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef Silenus het volgende:
"Ga weg joh viespeuk met je grove opmerkingen! Grove opmerkingen over one-night-stands vraag je maar aan mij op <insert seksdatingsite>, zoek dan even naar profiel Ouder1heeftzegraagindekont...MAAR NIET HIER OP PAIQ. SMEERLAP!"
Jammer; deze post. Selectief lezen en onthouden noemen we dat. Ik was uit protest na al dat seksisme op sites als Paiq een(1)malig gevlucht naar een sekdatingsite.. en niet voor anaal of andere afwijkingen.
Zou je ook zulke reacties geven op mannen die al jaren op sekssites staan?
pi_131123036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Natuurlijk. Gewoon net doen alsof je met je vrienden praat. (En dan dus even die lompe mannen-opmerkingen achterwege laten, al vinden sommige vrouwen dat ook gewoon grappig)

Dus gewoon: Heee, hoe is 't? Ja prima, willen de mannen een beetje happen hier op paiq?;)
Dan begint zij vaak over een of andere lutser die ze net heeft gesproken. Kun je daar op inhaken van: oh hehe echt waar, wat zei hij dan? (<--hier heb je al de gemeenschappelijke vijand gecreeerd)
Nou dan zegt ze dus iets, waarop jij kunt zeggen: haha oh my god, dat meen je niet! Ik had laatst ook zo iemand die...(vertel een verhaal of verzin er desnoods een)

Kortom: type kroeg-gesprek, lachen, etc. Dan zit je al op een gezelliger niveau te kletsen dan 'oke. En waar woon je." "oke. En hoe lang ben je ongeveer?" "Oke. En waar kom je oorspronkelijk vandaan?" Heel leuk (not), maar het is natuurlijk geen sollicitatiegesprek.
Ik heb geen vrouwelijke vrienden, dus misschien kan ik dat sowieso wel niet.

Ik ga het vanavond maar meteen proberen bij een nieuwe match :)
pi_131123045
quote:
Heee, hoe is 't?
98% begint daarmee. Op de letter. Kan het ook wat origineler?
pi_131123087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

98% begint daarmee. Op de letter. Kan het ook wat origineler?
Geef eens wat goede voorbeelden dan? Want zeker als ze geen interesses hebben ingevuld of het echt waardeloze algemeenheden zijn weet ik niet wat ik anders moet zeggen dan dat.
pi_131123214
Oh de lol!! :D

Ik wilde gisteravond nog even een speeddate doen voor t slapen gaan. Dus ik werd gematched met ene Thijs. Dus t gesprek begint en na 2 minuten zegt ie opeens niks meer. Dus ik wacht nog even. Toen dacht ik: ok dan niet, dus ik klik het weer dicht.

Zie ik net dat ik een oneliner heb gekregen van hem :P waarin hij zegt:

quote:
"...,beetje ongeduldig of wat? Niet zo netjes om dan gelijk maar te beëindigen hoor. Accepteer me dus weer even anders zou het nogal maf en een gemiste kans zijn. Ik reken op je gezonde verstand."
Ik vond het wel grappig, dus heb hem maar weer toegevoegd. Hopelijk is het niet een zelfingenomen wijsneus die heel serieus was in wat hij zei :')
pi_131123245
• Kan jij bij die kraan? Het blijft maar regenen
• Weet jij een betere openingszin dan "hee, hoe is 'ie"?
• Wat is de leukste openingszin die je ooit gelezen hebt op paiq? Dan doe ik copy-past :-)
• Dit gaat vast een leuke chat worden
• Leuke nick! Zo maar of zit er een verhaal achter?
• De koffie staat al naast me.. ik heb alle tijd om eens goed te chatten

Zo moeilijk is het toch niet?
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:49:00 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131123327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Ouder1 het volgende:
• Kan jij bij die kraan? Het blijft maar regenen
• Weet jij een betere openingszin dan "hee, hoe is 'ie"?
• Wat is de leukste openingszin die je ooit gelezen hebt op paiq? Dan doe ik copy-past :-)
• Dit gaat vast een leuke chat worden
• Leuke nick! Zo maar of zit er een verhaal achter?
• De koffie staat al naast me.. ik heb alle tijd om eens goed te chatten

Op belegen-bejaardenhumordating.nl doen deze het vast erg goed ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jammer; deze post. Selectief lezen en onthouden noemen we dat. Ik was uit protest na al dat seksisme op sites als Paiq een(1)malig gevlucht naar een sekdatingsite.. en niet voor anaal of andere afwijkingen.
Na die seksdate is er wel wat zand in je vagina terechtgekomen of niet? :') Maak je niet zo druk, vind het gewoon grappig dat je constant afgeeft op seksbeluste kerels en jij uiteindelijk je droomvent vindt op een seksdatingsite. That's all.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:50:01 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131123350
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef Quickie_Brat het volgende:

Ik wilde gisteravond nog even een speeddate doen voor t slapen gaan. Dus ik werd gematched met ene Thijs. Dus t gesprek begint en na 2 minuten zegt ie opeens niks meer. Dus ik wacht nog even. Toen dacht ik: ok dan niet, dus ik klik het weer dicht.

[..]

Ik vond het wel grappig, dus heb hem maar weer toegevoegd. Hopelijk is het niet een zelfingenomen wijsneus die heel serieus was in wat hij zei :')
Je vermoedde gewoon dat het El_thijs van hier was :o
pi_131123625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Na die seksdate is er wel wat zand in je vagina terechtgekomen of niet? :')
Dûh?!?
quote:
Maak je niet zo druk, vind het gewoon grappig dat je constant afgeeft op seksbeluste kerels en jij uiteindelijk je droomvent vindt op een seksdatingsite. That's all.
Ja, dat is ook grappig, maar om mij dan als 'op-seks-belust' weg te zetten is nogal grof.
Na al die 'dates' via paiq heb jij een chronische druiper, of niet?
pi_131123722
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je vermoedde gewoon dat het El_thijs van hier was :o
:D :D :D

dat zou funny zijn
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:10:16 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131123894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dûh?!?

[..]

Ja, dat is ook grappig, maar om mij dan als 'op-seks-belust' weg te zetten is nogal grof.
Ik zet je toch niet als seksbelust weg? Ik zou je eerder als een frigide non bestempelen die toevallig een keer in haar leven een gek avondje had. Je chronische druiper-opmerking kan ik niet echt plaatsen en ga daar verder ook maar niet op in.
pi_131123936
quote:

Na die seksdate is er wel wat zand in je vagina terechtgekomen of niet? :') Maak je niet zo druk, vind het gewoon grappig dat je constant afgeeft op seksbeluste kerels en jij uiteindelijk je droomvent vindt op een seksdatingsite. That's all.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:

Komt er dan nu heftige goedmaakseks tussen jullie?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131123956
quote:
Je lijkt wel op mijn kinderen.. Liever vol houden met iets waar je over klaagt dat het niet werkt dan iets te proberen waarvan je denkt dat het niet werkt.. O-)
pi_131123986
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef MissGump het volgende:
Komt er dan nu heftige goedmaakseks tussen jullie?
Nee dank je. Ik krijg meer dan genoeg seks van een man die wel weet hoe hij met vrouwen om moet gaan. ^O^
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:15:17 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131124025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Ouder1 het volgende:
1 • Weet jij een betere openingszin dan "hee, hoe is 'ie"?
2 • Wat is de leukste openingszin die je ooit gelezen hebt op paiq? Dan doe ik copy-past :-)
3 • Dit gaat vast een leuke chat worden
4 • Leuke nick! Zo maar of zit er een verhaal achter?
5 • De koffie staat al naast me.. ik heb alle tijd om eens goed te chatten

Klinken vooral als verkapte openingszinnen :')
En op 3 en 5 is het een mooie gesloten zin.. Daar krijg je of niets op terug of "ok"
pi_131124080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat je op een sexdatingssite stond moet je natuurlijk zelf weten, maar je argument om dat te doen vind ik nogal dubieus. 'Iedere man op Paiq wil sex, heel vervelend, dus weet je wat, ik schrijf me dan wel in op een sexsite'
pi_131124084
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Klinken vooral als verkapte openingszinnen :')
En op 3 en 5 is het een mooie gesloten zin.. Daar krijg je of niets op terug of "ok"
Daarmee leg je dus de bal bij de ander. Waarom moet alles uit vragen en antwoorden bestaan? Ik reageer nu toch ook op jou terwijl je geen vraag gesteld hebt? Tuurlijk krijg je wel een reactie terug.
pi_131124172
quote:

[..]

Deze gedachte had ik ook.
Ik denk dat Ouder1 ook echt ouder is met 40+?
Het lijkt mij nogal logisch dat het chatten dan anders is dan met mensen van rond de 25 jaar.
pi_131124233
De frustratie druipt eraf hier. :9
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:25:08 #39
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je lijkt wel op mijn kinderen.. Liever vol houden met iets waar je over klaagt dat het niet werkt dan iets te proberen waarvan je denkt dat het niet werkt.. O-)
Even opletten, ik ben niet diegene die klaagt. Ik kan juist op internet prima een gesprek voeren en gaande houden, daar heb ik zinnetjes als 'ik zit klaar met een kopje koffie, helemaal klaar voor de chat! :D' niet voor nodig.
pi_131124340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Even opletten, ik ben niet diegene die klaagt. Ik kan juist op internet prima een gesprek voeren en gaande houden, daar heb ik zinnetjes als 'ik zit klaar met een kopje koffie, helemaal klaar voor de chat! :D' niet voor nodig.
Daarbij is die zin een hele grote afknapper voor 95% van de vrouwen onder de 30.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 12:29:36 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131124393
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ik was het in ieder geval niet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:08 #42
Brabo Bastard
pi_131124402
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

dat zou funny zijn
Gelukkig heb ik me al ingedekt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:52 #43
402989 japiedevlugge
pi_131124413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef JAOC het volgende:

[..]

Daarbij is die zin een hele grote afknapper voor 95% van de vrouwen onder de 30.
Misschien voor de gein is proberen? Wie weet hoe men reageert :P
Grijp ze!
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:58 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124415
Voor mannen ook, krijg al uitslag op m'n huid als ik weer zo'n muts tref waarvan ik vermoed dat ze teveel op FOK-slowchats rondhangt.

"Heee, zit hier lekker met een kop koffie. Wil jij er ook een? ;)"

Eh nee trut, wat is dit voor onzin? ..Elkaar virtuele kopjes koffie aanbieden, schei toch uit. Ga dat lekker op hyves met je bingo-club doen.
pi_131124444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef conleche het volgende:
Dat je op een sexdatingssite stond moet je natuurlijk zelf weten, maar je argument om dat te doen vind ik nogal dubieus. 'Iedere man op Paiq wil sex, heel vervelend, dus weet je wat, ik schrijf me dan wel in op een sexsite'
Mmm.. of je hebt het niet gelezen of ook jij heb last van selectie geheugenverlies.
De reden dat ik die advert heb gezet was veel breder. Het was wel duidelijk en bekend dat mannen heel erg screenen op uiterlijk en er reageerden echt veel oudere en vaak ook fysiek niet bepaald aantrekkelijke mannen op mij en niet alleen op paiq maar ook bv relatieplanet heb ik in die periode geprobeerd. Ik zocht een partner en dus inhoud waarbij ik de verpakking dus niet zo belangrijk vond.
Bij de dates die ik had viel mij een patroon op; wanneer ik lichamelijk contact afhield kwam er geen tweede date, hoe gezellig het ook was. Bij dates waarbij wel minstens getongzoend werd volgde altijd een tweede uitnodiging. Ik kreeg daardoor het gevoel/idee dat het de mannen vooral om seks te doen was. Op een internet community waar ik lid van was vertelden diverse mannen dan ook dat zij geen zin hadden om een etentje te faciliteren om als dank alleen een zoen op de wang te krijgen (zij wilden dan zeker zijn van seks na de date). Het was mij dan ook duidelijk geworden dat daten geen etentjes of bioscoopjes meer waren maar vrijwel altijd een kopje koffie op een terrasje of zelfs een thermoskan in het park.
Meer dan een jaar heeft er een oudere man achter mij aangelopen. Toen ik toegaf en met hem ging daten begon hij al snel kritiek te leveren op kleinigheden (er zit een haartje naast je wenkbrauw 8)7 ).

Al met al was ik opzoek naar een partner met inhoud/karakter en liep voortdurend tegen oude mannen aan die opzoek waren naar seks met een jongere, goed uitziende vrouw.
Tja. Als het dan toch puur om de seks gaat dan wil ik ook weleens voor de verpakking gaan dacht ik. Vandaar mijn actie. Bleek de inhoud zeker even leuk te zijn als de verpakking :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:35:57 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124537
Een heel verhaal waarin je begint dat Conleche niet goed leest en uiteindelijk met een uiteenzetting komt die exact de post van Conleche onderschrijft.
pi_131124594
Mannen zijn vies, Patrick.
pi_131124720
Wat een slap gezever allemaal hier zeg. Gewoon jezelf blijven tijdens een chat ipv al die onzin flauwe opmerkingen of andere originele openingszinnen. Ik begin altijd met "hoe is het met je?" en ik vraag idd ook altijd waar ze vandaan komt. Maar goed, voor de rest zie ik wel hoe zo'n gesprek verloopt. De ene keer moet ik iets meer m'n best doen om een gesprek op gang te houden dan de andere keer. Voorlopig blijven ze aardig plakken tot nu toe.
pi_131124731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mmm.. of je hebt het niet gelezen of ook jij heb last van selectie geheugenverlies.
De reden dat ik die advert heb gezet was veel breder. Het was wel duidelijk en bekend dat mannen heel erg screenen op uiterlijk en er reageerden echt veel oudere en vaak ook fysiek niet bepaald aantrekkelijke mannen op mij en niet alleen op paiq maar ook bv relatieplanet heb ik in die periode geprobeerd. Ik zocht een partner en dus inhoud waarbij ik de verpakking dus niet zo belangrijk vond.
Bij de dates die ik had viel mij een patroon op; wanneer ik lichamelijk contact afhield kwam er geen tweede date, hoe gezellig het ook was. Bij dates waarbij wel minstens getongzoend werd volgde altijd een tweede uitnodiging. Ik kreeg daardoor het gevoel/idee dat het de mannen vooral om seks te doen was. Op een internet community waar ik lid van was vertelden diverse mannen dan ook dat zij geen zin hadden om een etentje te faciliteren om als dank alleen een zoen op de wang te krijgen (zij wilden dan zeker zijn van seks na de date). Het was mij dan ook duidelijk geworden dat daten geen etentjes of bioscoopjes meer waren maar vrijwel altijd een kopje koffie op een terrasje of zelfs een thermoskan in het park.
Meer dan een jaar heeft er een oudere man achter mij aangelopen. Toen ik toegaf en met hem ging daten begon hij al snel kritiek te leveren op kleinigheden (er zit een haartje naast je wenkbrauw 8)7 ).

Al met al was ik opzoek naar een partner met inhoud/karakter en liep voortdurend tegen oude mannen aan die opzoek waren naar seks met een jongere, goed uitziende vrouw.
Tja. Als het dan toch puur om de seks gaat dan wil ik ook weleens voor de verpakking gaan dacht ik. Vandaar mijn actie. Bleek de inhoud zeker even leuk te zijn als de verpakking :)
Mannen op sexdatingssites zijn allemaal leuk verpakt? Lijkt mij dat daar ook dezelfde types rondlopen als op gewone datingssites? Dus dan had je net zo goed daar kunnen zoeken naar een sexdate die er goed uitzag. Nogmaals, ik snap je argumenten niet helemaal. En los daarvan, je hóefde toch niet te chatten/daten met oude en/of lelijke mannen?
pi_131124801
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Silenus het volgende:
Een heel verhaal waarin je begint dat Conleche niet goed leest en uiteindelijk met een uiteenzetting komt die exact de post van Conleche onderschrijft.
Dit ja :D _O-
pi_131124869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef conleche het volgende:
Mannen op sexdatingssites zijn allemaal leuk verpakt? Lijkt mij dat daar ook dezelfde types rondlopen als op gewone datingssites? Dus dan had je net zo goed daar kunnen zoeken naar een sexdate die er goed uitzag. Nogmaals, ik snap je argumenten niet helemaal. En los daarvan, je hóefde toch niet te chatten/daten met oude en/of lelijke mannen?
Ik ben denk ik gewoon nogal eerlijk en ga dus niet opzoek naar een lekker ding op een gewone datingsite; die vind ik voor relaties.
En op zo'n seksdatingsite kan je gewoon screenen op foto's.
Ik was trouwens verbijsterd hoeveel mooie jonge mannen er reageerden. Zelfs een heel stel onder de 16 :? En ik ben gewoon op het aanbod van de mooiste met een respectvolle houding ingegaan.
Het was trouwens wel heel raar om te doen en nog meer akward om elkaar dan de eerste keer aan te kijken. Ik zou het nooit meer durven.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:51:54 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124872
Overigens denk ik dat gemiddeld genomen er meer 'kansloze vieze mannetjes' op seksdatingsites zitten dan op gewone datingsites. Waarom zou je immers als 'leuke kerel' op een seksdatingsite gaan staan (met 90% kerels en 10% sloeries) als je ook in de kroeg seks kunt krijgen. Of voor mijn part na een paar leuke dates met een leuke vrouw via een normale datingsite, of gewoon op de eerste date.

Dat gelul over seks snap ik sowieso niet. Als je gewoon leuk en grappig bent kun je overal seks krijgen, dan hoef je niet eens allemaal geile vragen te gaan stellen ofzo.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:54:20 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131124921
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Overigens denk ik dat gemiddeld genomen er meer 'kansloze vieze mannetjes' op seksdatingsites zitten dan op gewone datingsites. Waarom zou je immers als 'leuke kerel' op een seksdatingsite gaan staan (met 90% kerels en 10% sloeries) als je ook in de kroeg seks kunt krijgen. Of voor mijn part na een paar leuke dates met een leuke vrouw via een normale datingsite, of gewoon op de eerste date.

Dat gelul over seks snap ik sowieso niet. Als je gewoon leuk en grappig bent kun je overal seks krijgen, dan hoef je niet eens allemaal geile vragen te gaan stellen ofzo.
Mannen zitten vooral op seksdatingsites zodat ze er (bijna) vanuit kunnen gaan dat de vrouw beseft dat het alleen voor de seks is en ze dus niet hoeven verwachten dat de man blijft slapen or whatever. Geen relatiegedoe/datinggedoe.

Dat er uiteindelijk meer kan gebeuren, ja dat is altijd aanwezig.
pi_131125010
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mannen zitten vooral op seksdatingsites zodat ze er (bijna) vanuit kunnen gaan dat de vrouw beseft dat het alleen voor de seks is en ze dus niet hoeven verwachten dat de man blijft slapen or whatever. omdat ze snelle makkelijke seks willen. Geen relatiegedoe/datinggedoe.

vrijdag 13 september 2013 @ 12:59:25 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131125035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:58 schreef habitue het volgende:

Ik ben een vrouw.. gebruik graag meer woorden/uitleg :')
pi_131125091
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw.. gebruik graag meer woorden/uitleg :')
Was ook weer genoeg geweest.
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:02:52 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131125100
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:02 schreef Seikcid het volgende:
Was ook weer genoeg geweest.
Indeed.
pi_131125146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ben denk ik gewoon nogal eerlijk en ga dus niet opzoek naar een lekker ding op een gewone datingsite; die vind ik voor relaties.
En op zo'n seksdatingsite kan je gewoon screenen op foto's.
Ik was trouwens verbijsterd hoeveel mooie jonge mannen er reageerden. Zelfs een heel stel onder de 16 :? En ik ben gewoon op het aanbod van de mooiste met een respectvolle houding ingegaan.
Het was trouwens wel heel raar om te doen en nog meer akward om elkaar dan de eerste keer aan te kijken. Ik zou het nooit meer durven.
Verbijsterd? Het is sex. :+ :P
pi_131125341
Voor een avondje seks ben je beter af in de kroeg. Het flirten en 'selecteren' vooraf is dan veel natuurlijker en geiler. Waarschijnlijk ben je wel minder kieskeurig door de drank. :')
pi_131125383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Als je gewoon leuk en grappig bent kun je overal seks krijgen,
Klopt. Alleen had ik geen zin om een man uit een kroeg op te pikken, een collega te versieren of wie dan ook in mijn directe omgeving. En om nu een pokken eind te gaan rijden..
Daarnaast leek en lijkt het mij heel lastig om een mooie jonge man op te pikken.. hij zit daar vaak ook met vrienden en bekenden en dan meegaan met een veel oudere vrouw? Het heeft ook best wel een tijd geduurd voordat zijn familie en vrienden mij als zijn vriendin accepteerden. Een oudere vrouw met een jongere man... daar wordt nog steeds vreemd tegenaan gekeken terwijl het toch steeds vaker voorkomt.
pi_131125426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klopt. Alleen had ik geen zin om een man uit een kroeg op te pikken, een collega te versieren of wie dan ook in mijn directe omgeving. En om nu een pokken eind te gaan rijden..
Daarnaast leek en lijkt het mij heel lastig om een mooie jonge man op te pikken.. hij zit daar vaak ook met vrienden en bekenden en dan meegaan met een veel oudere vrouw? Het heeft ook best wel een tijd geduurd voordat zijn familie en vrienden mij als zijn vriendin accepteerden. Een oudere vrouw met een jongere man... daar wordt nog steeds vreemd tegenaan gekeken terwijl het toch steeds vaker voorkomt.
Wat zijn jullie leeftijden dan? Of, als je dat niet wilt vertellen, hoeveel verschil zit ertussen?
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:13:37 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131125462
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Seikcid het volgende:
Voor een avondje seks ben je beter af in de kroeg. Het flirten en 'selecteren' vooraf is dan veel natuurlijker en geiler. Waarschijnlijk ben je wel minder kieskeurig door de drank. :')
Daarbij weet je dan of je diegene aantrekkelijk vindt. Het flirten is dan idd leuk en het is allemaal minder ongemakkelijk dan iemand die voor je deur staat van "zullen we dan maar? :+ "
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:13:53 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131125467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vrouwelijke vrienden, dus misschien kan ik dat sowieso wel niet.

Ik ga het vanavond maar meteen proberen bij een nieuwe match :)
Vergeet de speeddates niet, met matches is het vaak lastig praten omdat ze bijna nooit tegelijk online zijn.
pi_131125588
quote:

[..]

Dit. ^O^
Gewoon flink ouwehoeren. Relevante info komt vanzelf wel naar boven. Standaard gesprekken zijn een instant block.
pi_131125604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef conleche het volgende:
Wat zijn jullie leeftijden dan? Of, als je dat niet wilt vertellen, hoeveel verschil zit ertussen?
14 jaar. En hij ziet er nog veel jonger uit ook dan hij is. Hij wordt dan ook vaak aangezien als mijn zoon. ;(
pi_131125672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vergeet de speeddates niet, met matches is het vaak lastig praten omdat ze bijna nooit tegelijk online zijn.
Ik heb dat nog nooit voor elkaar gekregen, dat is altijd lang wachten totdat paiq zegt dat er niemand gevonden kon worden.
pi_131125768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

14 jaar. En hij ziet er nog veel jonger uit ook dan hij is. Hij wordt dan ook vaak aangezien als mijn zoon. ;(
Dat laatste lijkt me behoorlijk kut!
pi_131125836
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me behoorlijk kut!
Dit ja :X

Zitten jullie verder niet qua interesses op niveauverschil?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131125888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet te doen. Maarja, ieder z'n ding :@
pi_131126083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet te doen. Maarja, ieder z'n ding :@
Op zich kan het wel toch? Als jij straks 40 bent, lijkt het je dan ook niet te doen om met iemand van 26 te daten? :+ Het ligt er maar helemaal aan of je levensstijl bij elkaar past. Als dat overeenkomt zie ik op zich weinig bezwaar.
pi_131126177
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Op zich kan het wel toch? Als jij straks 40 bent, lijkt het je dan ook niet te doen om met iemand van 26 te daten? :+ Het ligt er maar helemaal aan of je levensstijl bij elkaar past. Als dat overeenkomt zie ik op zich weinig bezwaar.
Ja, maar niet een vrouw van 54 :@
pi_131126278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja, maar niet een vrouw van 54 :@
Meten met twee maten! o|O
pi_131126477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zitten jullie verder niet qua interesses op niveauverschil?
Zijn er niveaus in interesses dan? :?
Ik drink wijn en whiskey, hij drinkt bier.
Hij gaat stappen, ik kijk een film of heb vrienden over de vloer of zit bij hen
Hij weet alles over flora, ik weet veel over arbeidsrecht
Hij kijkt DWDD, ik detectives
Hij zit te appen, ik te sms-en
Hij slaapt uit, ik ga naar de kerk

Ach, dat boeit niet. Voordeel is dat we elkaar daarin volledig vrij laten. Willen we echt iets samen doen dan geven we dat aan. We hebben gewoon ook eigen levens. Het heeft ook voordelen. Ik blijf er jong bij, hij komt in een gespreid bedje en hoeft de kar niet te trekken.
Hij vind vrouwen van zijn leeftijd nogal oppervlakkig en veeleisend. Voor hem ben ik een verademig omdat ik hem gewoon accepteer en liefheb zoals hij is.
pi_131126514
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Meten met twee maten! o|O
Naja, al blijf ik 14 jaar een te groot verschil vinden. Je wordt dan al snel gezien als oude snoepert :')
Daarnaast zit je al snel in een compleet andere levensfase
pi_131126623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zijn er niveaus in interesses dan? :?
Ik drink wijn en whiskey, hij drinkt bier.
Hij gaat stappen, ik kijk een film of heb vrienden over de vloer of zit bij hen
Hij weet alles over flora, ik weet veel over arbeidsrecht
Hij kijkt DWDD, ik detectives
Hij zit te appen, ik te sms-en
Hij slaapt uit, ik ga naar de kerk

Ach, dat boeit niet. Voordeel is dat we elkaar daarin volledig vrij laten. Willen we echt iets samen doen dan geven we dat aan. We hebben gewoon ook eigen levens. Het heeft ook voordelen. Ik blijf er jong bij, hij komt in een gespreid bedje en hoeft de kar niet te trekken.
Hij vind vrouwen van zijn leeftijd nogal oppervlakkig en veeleisend. Voor hem ben ik een verademig omdat ik hem gewoon accepteer en liefheb zoals hij is.
Ja nou verschillen in de interesses dan :') je snapt heel goed wat ik bedoel.
pi_131126691
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit :Y
pi_131126751
Ik vind het kijken van bepaalde tv-programma's e.d. vaak al een signaal voor een verschil in intelligentie.
pi_131126786
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef Seikcid het volgende:
Ik vind het kijken van bepaalde tv-programma's e.d. vaak al een signaal voor een verschil in intelligentie.
En?
pi_131126811
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En?
Dat lukt best aardig.
pi_131126886
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:55 schreef Seikcid het volgende:
Noem eens een voorbeeld. Ben benieuwd.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131126943
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Noem eens een voorbeeld. Ben benieuwd.
Eentje maar? Ok, Barbies Baby. :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:02:31 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131126967
Ach, ik kan me ook bescheuren om Geer & Goor, maar kijk net zo goed een docu over WOII of DWDD ofzo ^O^
pi_131126979
Ik zie wel in de verte wat hij bedoelt. Als de één alleen maar soaps en de TrosMuzakErgensOpEenPlein kijkt en de ander alleen maar diepgravende docu's, dan heb je wel met enig verschil in intelligentie te maken denk ik.

In het geval van DWDD en detectives niet though.
pi_131127030
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ach, ik kan me ook bescheuren om Geer & Goor, maar kijk net zo goed een docu over WOII of DWDD ofzo ^O^
Precies. Hoe simpel ben je om iemands intelligentie te beoordelen aan de hand van een paar programma's die iemand kijkt. 8)7
pi_131127049
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
Jij ziet DWDD als intelligent vermaak? _O-
pi_131127059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Precies. Hoe simpel ben je om iemands intelligentie te beoordelen aan de hand van een paar programma's die iemand kijkt. 8)7
Fan van Barbie? ;(

Sorry.
pi_131127105
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Fan van Barbie? ;(

Sorry.
Te makkelijk deze. ;)
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:06:47 #88
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131127116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jij ziet DWDD als intelligent vermaak? _O-
Ik hecht helemaal geen waardeoordelen aan programma's ^O^
Ik vond Oh Oh Cherso en Jersey Shore ook leuk, zegt niks/weinig over mijn intelligentie. Dat is wat ik probeer aan te geven.
Het is wel zo dat als iemand ALLEEN maar dat soort programma's gaat kijken en de rest niet waardeert, dat ik me dan toch wel achter m'n oren ga krabben....
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:07:57 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131127155
Welke programma's je kijkt zegt meer iets over je voorkeuren / smaak.
Het zou iets over intelligentie zeggen .MAar wie weet ben je op je werk op hoog niveau bezig waardoor je in je vrije tijd de hele tijd sbs wil zien. Tja, tis maar net waar je naar op zoek bent en waar je interesses liggen.
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:08:07 #90
402989 japiedevlugge
pi_131127162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou als ik GTST zie staan dan mogen de andere dingen wel dusdanig leuk zijn om dat te compenseren.
Grijp ze!
pi_131127225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:08 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Nou als ik GTST zie staan dan mogen de andere dingen wel dusdanig leuk zijn om dat te compenseren.
Wat boeit dat. Als iemand de hele dag heeft gewerkt, kan ik me voorstellen dat iemand dan gewoon zin heeft in wat simpel vermaak en dan geen zin heeft om 's avonds nog docu's over kwantummechnica te kijken.
pi_131127281
Lurk hier meestal eigenlijk, maar nu toch maar eens posten.

Gisteren een date gehad met een meisje van Paiq en wat whatsappen.
Erg leuke avond gehad. Van 19.00 tot 23.00 in een eetcafe gezeten, gedronken en gegeten samen.
Hele avond eigenlijk geen moment stilte geweest, allebei veel te vertellen en vooral een heel erg gedeelde passie: reizen. Daar allebei veel over verteld.
Verder natuurlijk over werk etc...
Ze was echt leuker dan de foto vond ik, vooral haar mooie krullen O+
Die gingen de hele avond van de ene naar de andere kant van haar hoofd, daar was ze zichtbaar druk mee en moest ook moeite doen om ze niet aan te gaan raken :P Prachtig zag ze er uit. (verder mooi lichaam, leuke kleren, alles was goed eigenlijk!)

Daarna liep ze mee naar mijn auto, ze was op de fiets. Afscheid was een beetje onwenning met 3 zoenen (op de wang).

Heb er echt een goed gevoel over. Daarna toen ik thuis was nog een appje (ja ik weet, whatsapp :')) gestuurd dat ik het erg gezellig vond. Daar kreeg ik op terug dat zij dat ook vond met uitroeptekens, dus dat leek me positief :)

Van het weekend maar eens vragen of ze volgende week nog een keertje wilt daten, misschien komt dat als ik dat vandaag doe wat te gehaast over?

Ze gaat niet aanstaande maandag, maar die maandag erop een maand backpacken in haar uppie in Thailand. Dus hopelijk zie ik haar daarvoor nog een keertje :)

Tot zo ver mijn verhaal :)
pi_131127311
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hecht helemaal geen waardeoordelen aan programma's ^O^
Ik vond Oh Oh Cherso en Jersey Shore ook leuk, zegt niks/weinig over mijn intelligentie. Dat is wat ik probeer aan te geven.
Het is wel zo dat als iemand ALLEEN maar dat soort programma's gaat kijken en de rest niet waardeert, dat ik me dan toch wel achter m'n oren ga krabben....
Ik vind detectives prettig na een dag hard werken. Lekker ontspannen, niet te veel na te hoeven denken en toch een beetje prikkeling in de vorm van; wie heeft het gedaan? Vooral oude Engelse series zijn daarom leuk. Maar NCIS kan ook weleens vermakelijk zijn.. Bones of.. hoe heet die serie ook al weer met die monsters?
Dan had je nog die Dangerous roads serie waar nu de herhalingen van uitgezonden worden; ook heel grappig om de psychologische kant daarvan te bekijken.. Terwijl het mijn vriend om e spanning en de techniek gaat. :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:12:57 #94
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131127336
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:11 schreef Vinno het volgende:
Lurk hier meestal eigenlijk, maar nu toch maar eens posten.

Gisteren een date gehad met een meisje van Paiq en wat whatsappen.
Erg leuke avond gehad. Van 19.00 tot 23.00 in een eetcafe gezeten, gedronken en gegeten samen.
Hele avond eigenlijk geen moment stilte geweest, allebei veel te vertellen en vooral een heel erg gedeelde passie: reizen. Daar allebei veel over verteld.
Verder natuurlijk over werk etc...
Ze was echt leuker dan de foto vond ik, vooral haar mooie krullen O+
Die gingen de hele avond van de ene naar de andere kant van haar hoofd, daar was ze zichtbaar druk mee en moest ook moeite doen om ze niet aan te gaan raken :P Prachtig zag ze er uit. (verder mooi lichaam, leuke kleren, alles was goed eigenlijk!)

Daarna liep ze mee naar mijn auto, ze was op de fiets. Afscheid was een beetje onwenning met 3 zoenen (op de wang).

Heb er echt een goed gevoel over. Daarna toen ik thuis was nog een appje (ja ik weet, whatsapp :')) gestuurd dat ik het erg gezellig vond. Daar kreeg ik op terug dat zij dat ook vond met uitroeptekens, dus dat leek me positief :)

Van het weekend maar eens vragen of ze volgende keer nog een keertje wilt daten, misschien komt dat als ik dat vandaag doe wat te gehaast over.

Ze gaat niet aanstaande maandag, maar die maandag erop een maand backpacken in haar uppie in Thailand. Dus hopelijk zie ik haar daarvoor nog een keertje :)

Tot zo ver mijn verhaal :)
Klinkt goed!

Die uitroeptekens doen het hoor _O_
Interpunctie moet je nooit meenemen in hoe iemand over je denkt :') net zoals smileys etc...
pi_131127352
Vrouwen die soaps kijken vallen direct af inderdaad. Vreselijk. :r
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:15:48 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131127413
Wat een zwaar leven moet je hebben als je je daaraan al stoort. :')
pi_131127420
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Die uitroeptekens doen het hoor _O_
Interpunctie moet je nooit meenemen in hoe iemand over je denkt :') net zoals smileys etc...
Hoe bedoel je dat laatste precies?
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:17:05 #98
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131127458
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:15 schreef Vinno het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat laatste precies?
Je zegt dat ze smst/whatsapped dat ze het leuk vond, en je legt de nadruk erop dat er veel uitroeptekens achter staan dus dat het wel goed zou zijn...
Ik wil alleen maar zeggen dat interpunctie totaal niks hierover zegt ;)
pi_131127461
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:13 schreef Seikcid het volgende:
Vrouwen die film/serie verslaaf zijn sla ik liever ook over. Heb er zelf niet echt het geduld voor om zo lang stil te zitten en niks te doen. Vind het gewoon zonde van m'n tijd :')
pi_131127491
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je zegt dat ze smst/whatsapped dat ze het leuk vond, en je legt de nadruk erop dat er veel uitroeptekens achter staan dus dat het wel goed zou zijn...
ROFL!
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:18:27 #101
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_131127501
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oh zo, ja mee eens. Maar ik vind een "Vond ik ook, welterusten" anders overkomen dan "Vond ik ook!! Welterusten"... Dan leg je toch iets meer de nadruk erop denk ik dan? :)
pi_131127506
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:15 schreef Silenus het volgende:
Wat een zwaar leven moet je hebben als je je daaraan al stoort. :')
Nee hoor, het maakt het verrassend overzichtelijk. En nooit je eisen aanpassen aan het beperkte aanbod.
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:19:26 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131127535
Totdat ze ineens gaat twijfelen en alsnog niet verder wil afzeggen :+
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:19:29 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131127538
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:18 schreef Vinno het volgende:

[..]

Oh zo, ja mee eens. Maar ik vind een "Vond ik ook, welterusten" anders overkomen dan "Vond ik ook!! Welterusten"... Dan leg je toch iets meer de nadruk erop denk ik dan? :)
Het komt anders over ja, maar dat verschilt per persoon, daarom moet je er geen waarde aan hechten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131127593
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Welke programma's je kijkt zegt meer iets over je voorkeuren / smaak.
Het zou iets over intelligentie zeggen .MAar wie weet ben je op je werk op hoog niveau bezig waardoor je in je vrije tijd de hele tijd sbs wil zien. Tja, tis maar net waar je naar op zoek bent en waar je interesses liggen.
Dit. Ik heb een redelijke pittige baan en vind het pretrig dan s' avonds Here comes Honey Boo Boo of whatever te kijken. Gewoon even verstand op nul en ontspannen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_131127609
Vrouwen die het tijdschrift Happinez lezen en hier vervolgens onder het genot van een glas goede rode wijn met een zekere diepgang over willen filosoferen.

:r

Nee dan toch liever het Tros muziekfeest.
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:22:42 #107
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_131127653
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef Cue_ het volgende:
Totdat ze ineens gaat twijfelen en alsnog niet verder wil afzeggen :+
Neem aan dat dit over 'mijn' verhaal ging? Zo ja, ja klopt, dat kan altijd :)

quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het komt anders over ja, maar dat verschilt per persoon, daarom moet je er geen waarde aan hechten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is zeker zo, vond het gewoon positief over komen.
En verder gebruikte ze dit in gesprekken daarvoor niet zo, dus ik merkte het ook echt op.
Maar nogmaals, het hoeft idd niks te zeggen. Misschien wil je ook soms graag dingen zien als je zelf enthousiast bent :P

Morgen maar eens vragen of ze nog een keer wilt daten, dan zullen we zien of mijn gevoel hierover goed zat of niet :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:25:32 #108
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131127744
gisteren weer bankzaken en koffietje direct na mijn werk doorgereden :) fijne avond gehad. Morgenvroeg afspraak om haar croissantjes te brengen, zondag ook nog korte afspraak voor pannenkoekje te eten en dan is het een week bellen / skypen aangezien we beiden de kids hebben. We zijn nog lang niet in de fase dat de kids mekaar kennen of zo en houden dat ook nog een tijdje zo. Loopt dus relax en lekker.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:27:55 #109
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131127818
En dan nu de vraag waarvan iedereen denkt 'is dat wel netjes om te vragen aan die sympathieke Vlaming', maar die ons allen keihard op de lippen brandt:

HaerdenC, is er al geneukt?
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:29:43 #110
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131127870
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef Silenus het volgende:
En dan nu de vraag waarvan iedereen denkt 'is dat wel netjes om te vragen aan die sympathieke Vlaming', maar die ons allen keihard op de lippen brandt:

Ik vroeg me in eerste instantie af of er uberhaupt al gezoend was :@
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:31:41 #111
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131127932
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:27 schreef Silenus het volgende:

Uiteraard niet :) ik ben nogal klassiek van aanleg, zij eveneens ...
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:32:04 #112
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131127947
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik vroeg me in eerste instantie af of er uberhaupt al gezoend was :@
;) zo klassiek nu ook weer niet
pi_131128016
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:17 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vrouwen die film/serie verslaaf zijn sla ik liever ook over. Heb er zelf niet echt het geduld voor om zo lang stil te zitten en niks te doen. Vind het gewoon zonde van m'n tijd :')
Alsof je verplicht mee moet kijken...
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:45:37 #114
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131128356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:34 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Alsof je verplicht mee moet kijken...
Schat gaan we eten? Nee ATWT is nog niet afgelopen.
pi_131128413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

First world problems :')
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:47:25 #116
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_131128420
Ik heb helemaal geen tv aansluiting thuis, levert ook altijd wel leuke gespreksstof op want blijkbaar ben je dan raar :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:50:39 #117
242666 BeamofLight
pi_131128526
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:47 schreef Joanne35 het volgende:
Ik heb helemaal geen tv aansluiting thuis, levert ook altijd wel leuke gespreksstof op want blijkbaar ben je dan raar :)
ja dan ben je raar ja
pi_131128543
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:13 schreef Seikcid het volgende:
Vrouwen die Twilight kijken, nog erger. :{w

Maar geen doorslaggevende reden om het af te kappen. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_131128544
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ATWT is gestopt he... :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:54:35 #120
242666 BeamofLight
pi_131128672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:51 schreef Kekaa het volgende:

[..]

ATWT is gestopt he... :P
Laat me raden: jij had die App van GTST om de zomer door te komen
pi_131128791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Laat me raden: jij had die App van GTST om de zomer door te komen
Nee!
pi_131128796
Net als wanneer je geen facebook hebt. Dan ben je direct een paria.
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:58:38 #123
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131128835
Mijn date heeft geen facebook of twitter ... ik zie het probleem niet?
pi_131128854
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:58 schreef HaerdenC het volgende:
Ik ook niet.
pi_131128859
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:58 schreef HaerdenC het volgende:
Het is niet gelijk een probleem als iemand geen Facebook heeft, maar apart is het wel. Werkgevers kijken er ook wel naar. ;)
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:03:48 #126
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131129010
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:59 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Het is niet gelijk een probleem als iemand geen Facebook heeft, maar apart is het wel. Werkgevers kijken er ook wel naar. ;)
Zij is vastbenoemde leerkracht dus ... ligt ook sterk aan de sector waar je werkt denk ik :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 15:05:53 #127
Brabo Bastard
pi_131129078
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:21 schreef Wolken het volgende:

[..]

Dit. Ik heb een redelijke pittige baan en vind het pretrig dan s' avonds Here comes Honey Boo Boo of whatever te kijken. Gewoon even verstand op nul en ontspannen.
Daar is tv toch echt in de eerste plaats voor bedoeld. Ik kijk graag NCIS en de programma's op Discovery Channel en National Geographic. Eigenlijk omdat de rest van het aanbod gewoon ruk is, maar dat terzijde.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131129098
Ik heb geen facebook, geen whatsapp, geen twitter. Ik ben een halve zool. ;(
pi_131129129
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef Seikcid het volgende:
Maar wel een Fok! account :)
pi_131129293
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef Seikcid het volgende:
Waarom geen whatsapp in godsnaam? Wat is er mis met gratis smsen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 15:15:54 #131
Brabo Bastard
pi_131129391
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Degene waarmee ik ga daten heeft ook geen whatsapp. Ik vond het vreemd maar het is geen belemmering.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131129394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:03 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Zij is vastbenoemde leerkracht dus ... ligt ook sterk aan de sector waar je werkt denk ik :)
Ligt nog veel meer aan de leeftijd. Jullie hebben beide kinderen, dus jullie zullen al wat ouder zijn.
Daar zit zeker een generatiekloof tussen. Van 40+ers zal lang niet iedereen Facebook, Whatsapp en dergelijke hebben.

Terwijl ik zelf bijna niemand ken die geen whatsapp of Facebook heeft.
pi_131129444
quote:

[..]

Ik hou van rust. Ik zie hoeveel 'gezeik' het kan geven bij anderen. Met name het wel online zijn (geweest) en niet reageren.
pi_131129542
I'm tired of using technology.

Misschien juist omdat het mijn werk is die troep te ontwikkelen voor anderen.
pi_131129573
quote:

[..]

Waarom niet?
Er bestaan nog mensen die een telefoon hebben om mee te bellen.
Sterker nog, af en toe dump ik m'n iphone voor een John's phone.
Focus op wat belangrijk is en accepteren dat er dan heel veel langs je heen gaat.
Niet belangrijk dus ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:25:21 #136
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131129714
quote:

[..]

In Belgie heb ik gewoon ongelimiteerd smsen in mijn abo ... en iedereen kan smsen, niet iedereen heeft whatsapp, ik gebruik whatsapp wel voor een groepsconversatie met japanse auto vriendjes
  vrijdag 13 september 2013 @ 15:58:24 #137
402989 japiedevlugge
pi_131131030
Met alle dates altijd ge whatsappt.. ook wel eens mezelf gek gemaakt door naar die status te kijken, maar dan zie ik dat maar meer als een training zelfbeheersing om daar gewoon niet meer aan te doen.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 16:07:43 #138
Brabo Bastard
pi_131131431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Met alle dates altijd ge whatsappt.. ook wel eens mezelf gek gemaakt door naar die status te kijken, maar dan zie ik dat maar meer als een training zelfbeheersing om daar gewoon niet meer aan te doen.
Ik doe dat ook nooit meer. Ga je alleen jezelf liggen pijnigen om iets wat er niet eens hoeft te zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131131449
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik doe dat ook nooit meer. Ga je alleen jezelf liggen pijnigen om iets wat er niet eens hoeft te zijn.
Haha idd, zeer herkenbaar :P
pi_131131901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 15:58 schreef japiedevlugge het volgende:
Gewoon bij jezelf die status uitschakelen, kun je het ook niet meer van anderen zien. Problem solved. :P
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:20:39 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131131910
Niks mis met whatsapp of wat dan ook. Is maar net hoe je er mee om gaat en hoe je het je leven laat beïnvloeden. Neem bv whatsapp, ik block de mensen die zeiken, mensen waar ik geen boodschap aan heb of waar ik geen zin in heb of ala ze nutteloze berichten sturen. Sim-pel. En dat kan je met alles goed.

En als je een leuke meis hebt is whatsapp best makkelijk :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131132776
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:20 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Gewoon bij jezelf die status uitschakelen, kun je het ook niet meer van anderen zien. Problem solved. :P
Dat gaat bij een android versie niet :P
pi_131133027
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:42 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Dat gaat bij een android versie niet :P
Tape. :7
pi_131133296
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:59 schreef Gatenkaas het volgende:
Werkgevers, hrm-ers en recruiters hebben meer met LinkedIn. Daarnaast is een FB account voor een werkgever vaker een reden iemand niet aan te nemen dan wel.
pi_131133348
Oh ja, LinkedIn heb ik wel. Daar zag ik wel het nut van.
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:00:30 #146
242666 BeamofLight
pi_131133442
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Werkgevers, hrm-ers en recruiters hebben meer met LinkedIn. Daarnaast is een FB account voor een werkgever vaker een reden iemand niet aan te nemen dan wel.
je bedoelt het hebben van een FB-account of de inhoud van sommige FB-users?
pi_131133638
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
je bedoelt het hebben van een FB-account of de inhoud van sommige FB-users?
Sommige? _O- Zeg maar gerust veel.

• Veel spelletjes
• Veel feesten
• Veel drank
• "Ik ben weer eens ziek" verhalen
• Grof taalgebruik
• Racisme
• Politieke statements
• Hatelijkheden
• Nare opmerkingen over werk/werkgever

Als je gaat solliciteren kan je beter je FB posts verbergen want ze zien er al snel iets negatiefs in.

Voor mij geld: Ik heb nog nooit iemand aangenomen om het FB, maar wel vaak om het FB afgewezen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 17:11:20 #148
Brabo Bastard
pi_131133795
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

• Veel spelletjes
• Veel feesten
• Veel drank
• Grof taalgebruik
• Racisme
• Politieke statements
• Hatelijkheden

Als je gaat solliciteren kan je beter je FB posts verbergen want ze zien er al snel iets negatiefs in.

Voor mij geld: Ik heb nog nooit iemand aangenomen om het FB, maar wel vaak om het FB afgewezen.
Ik heb mijn FB afgeschermd en ik heb mezelf voorgenomen geen collega's als vrienden te hebben op FB. Allemaal leuk en aardig maar het kan heel erg tegen je werken.
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:15:55 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131133978
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:06 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

• Veel spelletjes
• Veel feesten
• Veel drank
• Grof taalgebruik
• Racisme
• Politieke statements
• Hatelijkheden

Dat moet je eerder in je simpele FB-vrienden zoeken dan facebook zelf de schuld geven. Dat is slechts het platform.

Maargoed dit gaat allang niet meer over datingsites. :')
pi_131134049
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Dat moet je eerder in je simpele FB-vrienden zoeken dan facebook zelf de schuld geven. Dat is slechts het platform.

Maargoed dit gaat allang niet meer over datingsites. :')
Ik gaf al aan dat dat mijn ervaring is als hrm-er..
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:18:21 #151
242666 BeamofLight
pi_131134061
Zijn jullie al verliefd op elkaar?
pi_131134126
Nee maar we neuken wel soms.
pi_131135085
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:55 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

True, maar naar een FB-account wordt ook naar gekeken. Als je slim bent haal je dus alle bezopen foto's van je FB af, of je schermt dergelijke foto's af. ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 17:56:41 #154
Brabo Bastard
pi_131135375
Mijn aankomende date is terug van haar vakantie en ze heeft me een lief berichtje gestuurd via PaiQ om te laten weten dat ze weer thuis is O+

Kan ze rustig bijkomen en dan gaan we een datum prikken :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131135714
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn aankomende date is terug van haar vakantie en ze heeft me een lief berichtje gestuurd via PaiQ om te laten weten dat ze weer thuis is O+

Goed bezig Thijs! Snel prikken dan. ^O^
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 18:07:12 #156
Brabo Bastard
pi_131135743
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Goed bezig Thijs! Snel prikken dan. ^O^
Heerlijk dubbelzinnig :D

Maar dat gaat goed komen ;) Zodra ik haar spreek ga ik het voorleggen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131137384
Sommige mensen zijn inderdaad gewoon niet leuk :P

Mijn date van vanavond heeft afgezegd. Gisteren was het al een hoop gepiep in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit", en vanochtend, jawel: "ik ben alleen maar beroerder geworden, dus ik zeg af". Ze deed verder zelf geen nieuw voorstel, dus ik wist eigenlijk al genoeg, maar voor de volledigheid zelf nog maar gevraagd of ze al een nieuwe datum wist te noemen. Ja, dat wist ze wel: ergens over twee weken ...

:')

Het feit dat de verwachtingen al bijzonder laaggespannen waren had me eigenlijk al voldoende moeten zeggen, maar goed, je wil het dan toch een kans geven. Die is nu dus wel verkeken, en ik laat deze dame voor wat ze is.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 19:24:37 #158
Brabo Bastard
pi_131137924
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:05 schreef Capstan het volgende:
Sommige mensen zijn inderdaad gewoon niet leuk :P

Mijn date van vanavond heeft afgezegd. Gisteren was het al een hoop gepiep in de lijn van "ik voel me niet helemaal fit", en vanochtend, jawel: "ik ben alleen maar beroerder geworden, dus ik zeg af". Ze deed verder zelf geen nieuw voorstel, dus ik wist eigenlijk al genoeg, maar voor de volledigheid zelf nog maar gevraagd of ze al een nieuwe datum wist te noemen. Ja, dat wist ze wel: ergens over twee weken ...

:')

Het feit dat de verwachtingen al bijzonder laaggespannen waren had me eigenlijk al voldoende moeten zeggen, maar goed, je wil het dan toch een kans geven. Die is nu dus wel verkeken, en ik laat deze dame voor wat ze is.
Weer zo'n geval dat niet zegt dat ze zelf ook niet wil maar dan een halfbakken kutsmoes verzint om het te laten doodbloeden, vooropgesteld of het ook echt flauwekul is. Maar je gevoel zegt het al.

Echt, 0 respect voor deze kutwijven, sorry hoor :r
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131138225
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Weer zo'n geval dat niet zegt dat ze zelf ook niet wil maar dan een halfbakken kutsmoes verzint om het te laten doodbloeden, vooropgesteld of het ook echt flauwekul is. Maar je gevoel zegt het al.

Echt, 0 respect voor deze kutwijven, sorry hoor :r
Hier ben ik het volkomen mee eens.. Eromheen draaien en smoesjes verzinnen, bah.. }:| :r
  vrijdag 13 september 2013 @ 19:59:17 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131139082
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:48 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

True, maar naar een FB-account wordt ook naar gekeken. Als je slim bent haal je dus alle bezopen foto's van je FB af, of je schermt dergelijke foto's af. ;)
Zet dan gewoon je facebook op slot. Dan kunnen alleen vrienden kijken :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 20:45:59 #161
Brabo Bastard
pi_131141346
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zet dan gewoon je facebook op slot. Dan kunnen alleen vrienden kijken :)
Heb ik ook. Werkt goed.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131145898
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:56 schreef El_Thijs het volgende:

Uit zichzelf? Wauw, ik word steeds jaloerser op hoe goed jullie het voor elkaar hebben. Wat heerlijk
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 22:33:28 #163
Brabo Bastard
pi_131146832
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Uit zichzelf? Wauw, ik word steeds jaloerser op hoe goed jullie het voor elkaar hebben. Wat heerlijk
Uit zichzelf ja. Ze neemt de moeite om berichtjes achter te laten die niet gelimiteerd zijn aan 1 woord of korte zin. Als ik haar bijvoorbeeld vraag hoe haar dag is geweest krijg ik een behoorlijk bericht terug. En andersom net zo goed.

En ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik haar ooit voor het eerst heb aangesproken :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131147948
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Uit zichzelf ja. Ze neemt de moeite om berichtjes achter te laten die niet gelimiteerd zijn aan 1 woord of korte zin. Als ik haar bijvoorbeeld vraag hoe haar dag is geweest krijg ik een behoorlijk bericht terug. En andersom net zo goed.
Je hebt geen idee hoe fantastisch dat is. Daar moet je van genieten. Maar niet alleen geeft ze lange antwoorden terug, ze begint uit zichzelf weer met het gesprek, ik ben altijd degene die moet openen. Ik vind het een prestatie :)
pi_131149557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Je hebt geen idee hoe fantastisch dat is. Daar moet je van genieten. Maar niet alleen geeft ze lange antwoorden terug, ze begint uit zichzelf weer met het gesprek, ik ben altijd degene die moet openen. Ik vind het een prestatie :)
Jeez....

Niet doen
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:47:36 #166
402989 japiedevlugge
pi_131149662
Het is op die manier een kwestie van tijd voordat iemand eindelijk een beetje aardig doet tegen je, vervolgens klamp je helemaal vast aan d'r waardoor je het weer verpest :P
Grijp ze!
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:50:43 #167
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_131149767
Date 6: We hadden een discussie en toen heeft hij mij geslagen ;( Maar het is nog steeds leuk; adds a bit of flavour to the case. Date is still going on! O+
You can only have the sunshine after the rain..
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:51:00 #168
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_131149780
Dubbel..
  vrijdag 13 september 2013 @ 23:59:33 #169
402989 japiedevlugge
pi_131150059
Geslagen? :o
Grijp ze!
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:08:49 #170
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_131150340
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:59 schreef japiedevlugge het volgende:
Geslagen? :o
Ja, maar hij heeft zijn excuses aangeboden en stiekem vond ik het wel lekker. Het gaat erom waar iemand je slaat ;)
pi_131150414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef benzin het volgende:
Dat is niet goed, dat is gewoon vanzelfsprekend als een klik er is.
pi_131150499
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:08 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja, maar hij heeft zijn excuses aangeboden en stiekem vond ik het wel lekker. Het gaat erom waar iemand je slaat ;)
Er is een verschil tussen slaan en een tik hey :P
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:25:06 #173
402989 japiedevlugge
pi_131150878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen slaan en een tik hey :P
Nou inderdaad, ik kreeg in eerste instantie een vrij naar beeld voor me. Maar ik zag die ;) PI ook wel.
Grijp ze!
pi_131151138
Spankin' Splash.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 00:49:27 #175
Brabo Bastard
pi_131151537
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 23:47 schreef japiedevlugge het volgende:
Het is op die manier een kwestie van tijd voordat iemand eindelijk een beetje aardig doet tegen je, vervolgens klamp je helemaal vast aan d'r waardoor je het weer verpest :P
Mwah, klamp me nergens aan vast op dit moment. Zolang het goed gaat en we het beiden gezellig hebben klaag ik niet :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:50:19 #176
402989 japiedevlugge
pi_131151557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mwah, klamp me nergens aan vast op dit moment. Zolang het goed gaat en we het beiden gezellig hebben klaag ik niet :P
Was ook gericht aan benzin :P
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 00:52:12 #177
Brabo Bastard
pi_131151608
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:50 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Was ook gericht aan benzin :P
Ah ok, snapte het eigenlijk al niet :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 00:52:42 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131151622
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 22:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En ik weet eerlijk gezegd niet meer hoe ik haar ooit voor het eerst heb aangesproken :P
Wat leuk Thijs, klinkt goed!

Had vanavond inderdaad ook toen ik thuis kwam weer een leuk berichtje op Paiq van de Fries, erg prettig als contact zo leuk gaat. Morgen even "live" verder chatten. Al is het natuurlijk altijd even afwachten tot de daadwerkelijke date.
pi_131154671
Haha gisteren gelachen joh. Heb ff wat vrienden cursus speeddaten gegeven. :P Laptop op tv aangesloten naar PAIQ gegaan en een speeddate gedaan. Ze waren wel benieuwd hoe ik t voor elkaar kreeg elke keer zovaak te daten. Maar goed, die kerels zijn dan ook compleet vreemd met het concept internetdaten.
pi_131154713
het is nu echt klaar tussen mij en jeweetwel :')

SPOILER
ach ja, so be it ;)

NEXT! :)
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_131154861
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:42 schreef AldoTheApache het volgende:
het is nu echt klaar tussen mij en jeweetwel :')

SPOILER
ach ja, so be it ;)

NEXT! :)
Jammer man. Maar idd vooral weer vooruitkijken!
pi_131155016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:35 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Haha gisteren gelachen joh. Heb ff wat vrienden cursus speeddaten gegeven. :P Laptop op tv aangesloten naar PAIQ gegaan en een speeddate gedaan. Ze waren wel benieuwd hoe ik t voor elkaar kreeg elke keer zovaak te daten. Maar goed, die kerels zijn dan ook compleet vreemd met het concept internetdaten.
Whehe. Vooral vrouwen doen dat nogal eens, samen met een vriendin en de bijbehorende flessen wijn hun berichten lezen. En zich negen van de tien keer bezeiken van het lachen volgens mij.

Voordeel is wel dat als de één enthousiast is, dat vaak aanstekelijk werkt op de ander.
pi_131155405
quote:
Ik ben eigenzinnig en ik doe wat ik wil. Voor mensen die dichtbij mij staan ben ik warm, geïnteresseerd en origineel initiatiefnemend, voor anderen ben ik rustig en laid back. Als ik je wat langer ken, laat ik je misschien een diepere en intensere kant zien.

Jij stelt jezelf doelen en behaalt ze ook. Je bent constant bezig om jezelf te verbeteren. Je bent ontwikkeld en intelligent. Je denkt onafhankelijk en je bent niet behoudend. Verder ben je actief en heb je variatie nodig.

Ik ben op zoek naar een combi van een klik, uitdaging en een lekker lijf. Anyway, stuur me een berichtje en misschien hebben wij binnenkort wel een leuke date.
Ik dacht even dat ik op vacaturebank zat te kijken, blijkt het een gezellig klinkend type op RP te zijn.
  zaterdag 14 september 2013 @ 09:52:59 #184
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131155566
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik op vacaturebank zat te kijken, blijkt het een gezellig klinkend type op RP te zijn.
Vind je dit gezellig klinken? :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_131155670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:13 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Whehe. Vooral vrouwen doen dat nogal eens, samen met een vriendin en de bijbehorende flessen wijn hun berichten lezen. En zich negen van de tien keer bezeiken van het lachen volgens mij.

Voordeel is wel dat als de één enthousiast is, dat vaak aanstekelijk werkt op de ander.
Ik ga vanavond bij "date" waarschijnlijk ook weer even Paiqen. Lachwekkend om te zien wat sommige mannen typen :')
pi_131155728
quote:
5s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vind je dit gezellig klinken? :')
Kun jij alleen nog maar met emo-smileys reageren terwijl je sarcasme niet meer herkent tegenwoordig? Je lijkt Spezza wel.
  zaterdag 14 september 2013 @ 10:05:56 #187
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131155783
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Kun jij alleen nog maar met emo-smileys reageren terwijl je sarcasme niet meer herkent tegenwoordig? Je lijkt Spezza wel.
Probeer zelf eens een smiley of PI, dat zou schelen.
pi_131156415
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De Dokter heeft het gevoel voor humor operatief verwijderd, denk ik.
pi_131156843
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:05 schreef Yuki het volgende:

[..]

Probeer zelf eens een smiley of PI, dat zou schelen.
Het is toch duidelijk wat hij bedoelt door het woord 'vacaturebank'. Kom nou.
pi_131157458
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De Dokter heeft het gevoel voor humor operatief verwijderd, denk ik.
Hihihi :@
pi_131157579
Ik werd gisteren totaal genegeerd aan de bar door degene die mn fling was. Awkward.
Maar wel duidelijk. Ofzo. (en ik vind mezelf irritant dat ik wil weten wat er is, want dat weet ik dus niet. Is dat iets van vrouwen, of heb ik daar alleen last van?)
  Moderator zaterdag 14 september 2013 @ 11:47:25 #192
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_131157985
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Kekaa het volgende:
Ik werd gisteren totaal genegeerd aan de bar door degene die mn fling was. Awkward.
Maar wel duidelijk. Ofzo. (en ik vind mezelf irritant dat ik wil weten wat er is, want dat weet ik dus niet. Is dat iets van vrouwen, of heb ik daar alleen last van?)
What can change the nature of a man?
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:51:40 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131158118
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Kekaa het volgende:
Wil je er nog iets mee dan?
pi_131158244
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wil je er nog iets mee dan?
Nee. Maar zo is het ook niks natuurlijk. Doe dan gewoon normaal denk ik dan.

En bedankt Coco ;)
pi_131158309
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:10 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is niet goed, dat is gewoon vanzelfsprekend als een klik er is.
Mwaah, schijnbaar is een klik dan niet vanzelfsprekend. Ik heb dit in mijn maanden op Paiq nog nooit meegemaakt. Ik vind dat als dat wel gebeurt hij zich moet beseffen dat hij ervan moet genieten, want het komt niet vaak voor.
pi_131158370
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:57 schreef benzin het volgende:
want het komt niet vaak voor.
Vreemd wereldbeeld heb je.
pi_131158436
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Vreemd wereldbeeld heb je.
De laatste tijd zit ik er een paar uur per dag, en al die uren leiden niet tot zijn resultaat. Het is hoe de wereld tot nu toe statistisch gezien lijkt te zijn.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:02:19 #198
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131158467
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Nee. Maar zo is het ook niks natuurlijk. Doe dan gewoon normaal denk ik dan.

En bedankt Coco ;)
Je hebt gewoon van die mensen die dat makkelijker vinden dan gewoon doen, lekker laten zitten.
pi_131158514
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef benzin het volgende:

[..]

De laatste tijd zit ik er een paar uur per dag, en al die uren leiden niet tot zijn resultaat. Het is hoe de wereld tot nu toe statistisch gezien lijkt te zijn.
Je hebt het over je eigen wereld, en die is wel wat anders...
pi_131158556
quote:

[..]

Dat dat voor jou zo lijkt te zijn snap ik, maar hoeft niet te betekenen dat iemand anders daar dan op dezelfde manier op moet reageren als jij.
Ik ga ook niet elke dag juichen als ik een boterham eet omdat ze in Afrika honger lijden.
pi_131158594
quote:

[..]

Man, praat jezelf niet zo in de put steeds. Op deze manier is het niet meer dan logisch dat iedereen op je afknapt. Wees wat optimistischer.
  Moderator zaterdag 14 september 2013 @ 12:12:47 #202
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_131158759
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:05 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat dat voor jou zo lijkt te zijn snap ik, maar hoeft niet te betekenen dat iemand anders daar dan op dezelfde manier op moet reageren als jij.
Ik ga ook niet elke dag juichen als ik een boterham eet omdat ze in Afrika honger lijden.
Louis van Gaal is het niet met je eens.
What can change the nature of a man?
pi_131158765
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je hebt het over je eigen wereld, en die is wel wat anders...
Dat weet ik niet, ik zit in dezelfde wereld, alleen die lijkt heel anders met mij te interacteren dan met anderen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:05 schreef habitue het volgende:

Maar op zich kan het geen kwaad als iemand je soms dat laat zien, zodat je er heel even bij stilstaat dat die boterhammen niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Rickario het volgende:

Man, praat jezelf niet zo in de put steeds. Op deze manier is het niet meer dan logisch dat iedereen op je afknapt. Wees wat optimistischer.
De laatste tijd ben ik volgens mij positiever dan ooit. Het stukje dat je quote is een feitelijke constatering, ik heb helemaal nooit gezegd of ik dat positief of negatief ervaarde, maar wat is dat is. Ik heb op dit moment 35 euro in mijn portemonnee zitten, mijn buurman 45. Ben ik dan volgens jou ook negatief als ik dat zeg? :') :? Ik vind wel dat jullie me per definitie heel negatief opvatten als ik slecht feitelijkheden constateer.

Mijn buurman moet zich gelukkig prijzen dat hij 45 euro heeft, terwijl dat niet voor iedereen 45 is. Ik vind het fantastisch voor hem dat hij 45 euro heeft en het is jammer dat ik dat niet heb.

Waarom ben ik dan negatief? Moet ik dat dan niet erkennen en net doen alsof mijn portemonnee vol zit met briefjes van 500?
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:19:32 #204
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131158949
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik zit in dezelfde wereld, alleen die lijkt heel anders met mij te interacteren dan met anderen.

[..]

Maar op zich kan het geen kwaad als iemand je soms dat laat zien, zodat je er heel even bij stilstaat dat die boterhammen niet voor iedereen vanzelfsprekend zijn. ;)

[..]

De laatste tijd ben ik volgens mij positiever dan ooit. Het stukje dat je quote is een feitelijke constatering, ik heb helemaal nooit gezegd of ik dat positief of negatief ervaarde, maar wat is dat is. Ik heb op dit moment 35 euro in mijn portemonnee zitten, mijn buurman 45. Ben ik dan volgens jou ook negatief als ik dat zeg? :') :? Ik vind wel dat jullie me per definitie heel negatief opvatten als ik slecht feitelijkheden constateer.

Mijn buurman moet zich gelukkig prijzen dat hij 45 euro heeft, terwijl dat niet voor iedereen 45 is. Ik vind het fantastisch voor hem dat hij 45 euro heeft en het is jammer dat ik dat niet heb.

Waarom ben ik dan negatief? Moet ik dat dan niet erkennen en net doen alsof mijn portemonnee vol zit met briefjes van 500?
Je maakt het allemaal veel te ingewikkeld. Je bent echt niet zo'n uniek geval hoor, veel mensen vinden het best lastig in het begin op zo'n datingsite. Geef het eens een beetje tijd, je bent net begonnen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:24:23 #205
Brabo Bastard
pi_131159066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 00:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat leuk Thijs, klinkt goed!

Had vanavond inderdaad ook toen ik thuis kwam weer een leuk berichtje op Paiq van de Fries, erg prettig als contact zo leuk gaat. Morgen even "live" verder chatten. Al is het natuurlijk altijd even afwachten tot de daadwerkelijke date.
Daarom. Ik weet ook niet hoe de date zal verlopen, maar dat zullen we wel zien. Als ik er dan ineens erg naast zit weet ik dat ook meteen, maar dat idee heb ik niet. Al heb ik wel het vermoeden dat ik boven haar uit toren :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:47 schreef Coco98 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heel erg bekend dat plaatje :D

@benzin:

Maak het jezelf eens niet te lastig, want daar schiet je geen ruk mee op. Er is geen enkele reden om het zelf ook niet fantastisch te hebben, maar daar moet je wel wat voor doen. En al moet je door tientallen gesprekken heen voordat je een leuke meid tegenkomt, so be it. Rome was ook niet in 1 dag gebouwd.

EDIT: Wat eef dus zegt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131159113
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je maakt het allemaal veel te ingewikkeld. Je bent echt niet zo'n uniek geval hoor, veel mensen vinden het best lastig in het begin op zo'n datingsite. Geef het eens een beetje tijd, je bent net begonnen.
Dat is niet helemaal waar, ik zit op Paiq sinds 2010, alleen sinds een paar maanden ben ik weer heel actief, terwijl ik het daarvoor al een paar keer opgegeven had. Ik betaal nu zelfs (elke dag een match, jeej) en besteed er echt uren per week aan. Omdat ik gemiddeld 3 matches per dag verlies koop ik af en toe extra credits om er weer een paar bij te cheaten. Ben mijn setje foto's aan het optimaliseren door steeds de laagst beoordeelde te vervangen. Ik probeer de laatste weken de tips van hier te gebruiken daar om de gesprekken beter te laten lopen.

Gezien het feit hoeveel afwijzing en slecht lopende gesprekken ik over me heen krijg, is het niet altijd even makkelijk. En positieve resultaten zijn er niet of nauwelijks. Maar de laatste weken pak ik mezelf steeds de volgende dag weer op en probeer ik het weer opnieuw uren met zoveel motivatie als ik kan opbrengen.

Ik vind dat ik daar lof voor verdien en niet de reactie dat ik negatief doe.
pi_131159255
Vanmorgen op Paiq eens een openingszin geprobeerd die door iemand werd aangedragen hier......erg leuk contact me nu :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:31:33 #208
Brabo Bastard
pi_131159266
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, ik zit op Paiq sinds 2010, alleen sinds een paar maanden ben ik weer heel actief, terwijl ik het daarvoor al een paar keer opgegeven had. Ik betaal nu zelfs (elke dag een match, jeej) en besteed er echt uren per week aan. Omdat ik gemiddeld 3 matches per dag verlies koop ik af en toe extra credits om er weer een paar bij te cheaten. Ben mijn setje foto's aan het optimaliseren door steeds de laagst beoordeelde te vervangen. Ik probeer de laatste weken de tips van hier te gebruiken daar om de gesprekken beter te laten lopen.

Gezien het feit hoeveel afwijzing en slecht lopende gesprekken ik over me heen krijg, is het niet altijd even makkelijk. En positieve resultaten zijn er niet of nauwelijks. Maar de laatste weken pak ik mezelf steeds de volgende dag weer op en probeer ik het weer opnieuw uren met zoveel motivatie als ik kan opbrengen.

Je zegt het zelf al: je bent sinds een paar maanden weer actief. En je verhaal dat je matches verliest is niet veel anders dan wat er bij anderen mensen gebeurd. Als ik mijn lijst bekijk met matches die mij hebben verwijderd, dan kan ik ook een stad als Antwerpen tot aan de nok toe vullen.

Hoe je je gesprekken precies voert weet ik niet, maar soms is de simpelste vraag al genoeg. Vraag hoe haar dag of weekend was, en toon interesse in wat ze gedaan heeft (dit zal je al vaker gehoord hebben maar ik zeg het nog eens). En wordt het niets? Op naar de volgende, want dan was ze jou niet waard.

En er is een wezenlijk verschil tussen lof verdienen en vragen om de lof te verdienen, houd dat in je achterhoofd ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:31:48 #209
Brabo Bastard
pi_131159274
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef PeterPastoor het volgende:
Vanmorgen op Paiq eens een openingszin geprobeerd die door iemand werd aangedragen hier......erg leuk contact me nu :D
En wat was de zin? :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131159317
quote:

[..]

Ik ben echt zo benieuwd hoe jij chat op Paiq.

Wat is je doel? Wat wil je nu? En wat wil je uiteindelijk?

Werkt het niet alleen maar averechts als je er zoveel tijd en geld in steekt en het levert niet meteen resultaat op?
pi_131159368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En wat was de zin? :P
Buongiorno (naam)! Ik wil een wat origineler openingszin verzinnen dan 'hoe gaat het met je?' maar dat is best lastig!

Buongiorno omdat Italiaans een interesse was van haar. _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:35:33 #212
Brabo Bastard
pi_131159377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:33 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Werkt het niet alleen maar averechts als je er zoveel tijd en geld in steekt en het levert niet meteen resultaat op?
Hij heeft ooit zijn chats wel eens ergens gepost in een eerder topic, al weet ik niet meer waar. Daar zijn veel tips voor hem vanuit voortgekomen.

En ik denk dat hij hetzelfde doel heeft als menig ander: een leuke meid om mee te daten.

Al kan ik me ook wel vinden in je laatste zin trouwens, zelf even niet aan gedacht.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:36:08 #213
Brabo Bastard
pi_131159394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Buongiorno (naam)! Ik wil een wat origineler openingszin verzinnen dan 'hoe gaat het met je?' maar dat is best lastig!

Briljant in zijn eenvoud :D :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131159423
Vaak is met de meest random zooi een leuk gesprek te openen :')

"Ik moet even de stampot stampen, ben zo terug" tijdens hittegolf. Vervolgens een hele avond wezen ouwehoeren en een dag later een date gehad _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:39:15 #215
Brabo Bastard
pi_131159461
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef Rickario het volgende:
Vaak is met de meest random zooi een leuk gesprek te openen :')
Daarom. Als ik een stel interesses zie dan maak ik daar 1 zin van en dat werkt vrijwel altijd goed. Is het ijs meteen gebroken :P

Al is het soms best lastig om ze allemaal in 1x te pakken :')

Ninja edit :(

Wel tof!
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:39:33 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131159471
Had gisteren een date, ze zou op weg naar haar ouders even uit de trein springen voor een biertje en dan om 22u weer naar huis gaan...uiteindelijk zaten we maar (zonder avondeten) aan de chouffes en leffes en weet ik wat voor speciaalbier....

We werden zo toeterlam, uiteindelijk om 23u een taxi genomen naar m'n huis, om 23.30u lagen we naast elkaar te slapen. :') :'(
Doch lekker nachtje gedraaid, 9u weer wakker. Ze is nog ontbijt gaan halen en als dank heb ik haar net even naar haar ouders gebracht met de auto.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:40:23 #217
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131159484
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Kan ze je gelijk even verbeteren :P
pi_131159505
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:40 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Kan ze je gelijk even verbeteren :P
Nou...kom er maar in.....kan hier ook :D
pi_131159534
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Nou...kom er maar in.....kan hier ook :D
:)
pi_131159573
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij heeft ooit zijn chats wel eens ergens gepost in een eerder topic, al weet ik niet meer waar. Daar zijn veel tips voor hem vanuit voortgekomen.

En ik denk dat hij hetzelfde doel heeft als menig ander: een leuke meid om mee te daten.

Al kan ik me ook wel vinden in je laatste zin trouwens, zelf even niet aan gedacht.
Ik bedoel meer: lijkt me leuk om erbij te zitten en het te zien gebeuren. Of het automatisch/vloeiend gaat, of ie er heel lang over nadenkt, iets typt weer weghaald en dan vervolgens toch weer neerzet etc...

Ik kan mezelf ook vinden in mijn laatste zin. Advies aan jezelf geven enzo.
pi_131159580
quote:
Buongiornooooo :7
pi_131159645
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:33 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad laatst een paar stukken hier gepost, kan het zo snel alleen even niet vinden.

Ik heb er al mijn geld, bezittingen en tijd die ik over heb voor over. Wat moet ik met geld dat ik niet uitgeef? Als ik het dan kan inzetten om dat ene te krijgen dat ik wil hebben, waarom dan niet?
pi_131159678
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad laatst een paar stukken hier gepost, kan het zo snel alleen even niet vinden.

Ik heb er al mijn geld, bezittingen en tijd die ik over heb voor over. Wat moet ik met geld dat ik niet uitgeef? Als ik het dan kan inzetten om dat ene te krijgen dat ik wil hebben, waarom dan niet?
Wil je misschien te graag en laat je dat ook doorschemeren in je gesprekken? Het komt nogal wanhopig over allemaal.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:51:13 #224
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131159702
quote:

[..]

Ik denk dat je een andere stelregel moet nemen voor jezelf: Maximaal een uurtje op Paiq, 1 á 2 keer per week. Het is namelijk pas als je een keer een leuke klik hebt dat je er langer blijft rondhangen of nog eens extra kijkt of iemand online is, niet andersom. Snap je wat ik bedoel?

Je kijkt echt teveel naar de getallen, zo van: ik koop zoveel matches erbij dus nu móet het wel een keer goed gaan. Zo werkt het niet en het is niet een gegeven dat je iemand treft online zolang je er maar genoeg (of teveel) tijd aan spendeert. Als je dat gegeven niet accepteert maak je het jezelf onnodig moeilijk.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:51:23 #225
Brabo Bastard
pi_131159708
quote:

[..]

Kijk uit met dat laatste kerel. Voor je het weet heb je dat niet, en het gene wat je wilt ook niet. En wat dan?
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:52:00 #226
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131159726
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Kijk uit met dat laatste kerel. Voor je het weet heb je dat niet, en het gene wat je wilt ook niet. En wat dan?
Een Poolse bruid.
pi_131159733
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:37 schreef Rickario het volgende:
Vaak is met de meest random zooi een leuk gesprek te openen
Random zooi O+

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Buongiornooooo :7
pi_131159750
quote:

[..]

Je komt idd erg wanhopig over. Ik zou doen wat Eef zegt ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 12:54:40 #229
Brabo Bastard
pi_131159793
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Een Poolse bruid.
Die wil ook geld.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131159794
quote:
Mi scusi :D
pi_131159814
quote:

[..]

Je bent waarschijnlijk een saaie drol en je spoort, gelet op bovenstaande, ook niet helemaal. Geef die matches eens ongelijk.
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:56:11 #232
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131159827
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:39 schreef Silenus het volgende:
Had gisteren een date, ze zou op weg naar haar ouders even uit de trein springen voor een biertje en dan om 22u weer naar huis gaan...uiteindelijk zaten we maar (zonder avondeten) aan de chouffes en leffes en weet ik wat voor speciaalbier....

We werden zo toeterlam, uiteindelijk om 23u een taxi genomen naar m'n huis, om 23.30u lagen we naast elkaar te slapen. :') :'(
Doch lekker nachtje gedraaid, 9u weer wakker. Ze is nog ontbijt gaan halen en als dank heb ik haar net even naar haar ouders gebracht met de auto.
Weer echt Silenus date-verslag!
Is er nog gesnaveld?
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:58:14 #233
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131159881
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die wil ook geld.
Dat bedoelde ik dus ook.
pi_131159970
quote:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd ja. Zo moeilijk is het niet om gewoon een normaal gesprek aan te knopen en in stand te houden. Tenminste voor de eerste paar minuten dan.

Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen. Doe ik ook niet meer. Wees blij dat je niet op Lexa staat. Daar zitten alleen maar arrogante vrouwen op heb ik het idee die teveel alleen maar vergelijken. Bij Paiq krijg je tenminste nog een fatsoenlijke kans en dat pakt tot nu toe zeer goed uit. Gewoon niet te depri overkomen en er gewoon een beetje lol in hebben, dan komt het vanzelf wel.

Gisteren ook nog de grootste lol met vrienden gehad door een speeddate te doen op paiq. Zij had uiteindelijk geen idee dat ze in werkelijkheid met 4 man aan het chatten was. Toen had een vriend van mij haar facebook gevonden en ben ik vervolgens allemaal vragen gaan stellen over dingen die daar op stonden :D. Ze had gewoon niks in de gaten _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 13:06:17 #236
Brabo Bastard
pi_131160096
Oh, aan het PaiQen met de meid nu, even haar vakantie bespreken :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131160153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
Oh, aan het PaiQen met de meid nu, even haar vakantie bespreken :D
^O^
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 13:25:25 #238
Brabo Bastard
pi_131160564
Een korte deze keer maar weer gezellig. Ze heeft een leuke vakantie achter de rug en helaas moest ze nog wat dingen gaan doen anders hadden we langer gepraat. Date prikken gebeurd de volgende keer, dat heb ik mezelf verteld :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131161796
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nu heb ik niet wat ik wil, dan heb ik niet wat ik wil. Maar ik heb het dan in elk geval geprobeerd en alles gegeven wat ik kon geven.
pi_131161837
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Nu heb ik niet wat ik wil, dan heb ik niet wat ik wil. Maar ik heb het dan in elk geval geprobeerd en alles gegeven wat ik kon geven.
Kansen spreiden?
pi_131161904
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Kansen spreiden?
Hoe bedoel je dat?
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:08:37 #242
242666 BeamofLight
pi_131161909
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:05 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Kansen spreiden?
Beter Thailand-Air ff bellen. Willen ze al met hem trouwen als hij het vliegveld uitkomt lopen.
pi_131161996
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Niet je hele hebben en houden inzetten op Paiq. En ook niet binnen nu en 1 maand.
pi_131162246
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:11 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Niet je hele hebben en houden inzetten op Paiq. En ook niet binnen nu en 1 maand.
Het hoeft ook niet binnen een maand te lukken, maar een beetje positieve resultaten, denk gewoon aan leuke gesprekken, een meisje dat moeite doet etc, zou leuk zijn.

Misschien moet ik meerdere datingsites proberen ja. Maar dat wordt zowel in geld als in tijd dan wel snel een flinke investering lijkt me?
pi_131162381
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Het hoeft ook niet binnen een maand te lukken, maar een beetje positieve resultaten, denk gewoon aan leuke gesprekken, een meisje dat moeite doet etc, zou leuk zijn.

Misschien moet ik meerdere datingsites proberen ja. Maar dat wordt zowel in geld als in tijd dan wel snel een flinke investering lijkt me?
Tip: Schrijf je niet in op Lexa. Daar is het nog 10 keer erger dan op Paiq
pi_131162525
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Ok... ik bedoel dus ook steek niet al je tijd erin die je nu hebt. Doe het rustig aan, zoals ook al eerder is gezegd. En er zijn ook gratis sites.
En je kunt ook de stad in gaan of een kroeg/cafe in en mensen aanspreken. Desnoods iemand die in een winkel werkt. Kost allemaal niks dat aanspreken. En het hoeft niks te worden, maar je bent wel in gesprek. Maakt niet uit waarover het gaat.
pi_131162702
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ok... ik bedoel dus ook steek niet al je tijd erin die je nu hebt. Doe het rustig aan, zoals ook al eerder is gezegd. En er zijn ook gratis sites.
En je kunt ook de stad in gaan of een kroeg/cafe in en mensen aanspreken. Desnoods iemand die in een winkel werkt. Kost allemaal niks dat aanspreken. En het hoeft niks te worden, maar je bent wel in gesprek. Maakt niet uit waarover het gaat.
Ik ben in het echt niet genoeg op mijn gemak om vanuit het niets een meisje aan te spreken.

Maar nja, misschien moet ik inderdaad rustiger aan doen
pi_131162776
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben in het echt niet genoeg op mijn gemak om vanuit het niets een meisje aan te spreken.

Begin met iedereen te groeten die je op straat tegen komt. Tijd dat je van "jongetje" naar man gaat.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131163319
quote:

[..]

Niet toevallig vriendinnen, studiegenotes of vrouwelijke collega's? Kan je misschien helpen je wat relaxter te voelen :)
pi_131163403
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:

[..]

Niet toevallig vriendinnen, studiegenotes of vrouwelijke collega's? Kan je misschien helpen je wat relaxter te voelen :)
Heb ik alledrie niet. Heb een mannenstudie gedaan en zit al jaren in een mannenwereldje
pi_131163442
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb ik alledrie niet. Heb een mannenstudie gedaan en zit al jaren in een mannenwereldje
Kun je met de mannen in je omgeving wel goed opschieten?
pi_131163515
quote:

[..]

Hmm lastig. Misschien gaan sporten, vrijwilligerswerk? Om toch in contact te komen met dames zonder meteen geforceerd met daten bezig te zijn?
pi_131163537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kun je met de mannen in je omgeving wel goed opschieten?
Met sommigen uiteraard beter dan anderen, maar mannen zijn eigenlijk nooit echt een probleem. Hoezo?
pi_131163580
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Met sommigen uiteraard beter dan anderen, maar mannen zijn eigenlijk nooit echt een probleem. Hoezo?
Ik dacht gelezen te hebben dat je geen vrienden hebt en dat zou het allemaal wat lastiger maken.
pi_131163691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ik dacht gelezen te hebben dat je geen vrienden hebt en dat zou het allemaal wat lastiger maken.
Ik kan goed met sommige mensen opschieten en doe er soms wat mee, maar ik voel dat niet als vrienden. Ik mis vaak het gevoel van een echte band. Dus het hangt van de definitie van vriend af.

Maar omgaan met mannen is niet echt een issue, omgaan met vrouwen is schier onmogelijk.
pi_131163773
quote:

[..]

Heb je vanmorgen/vanmiddag meegedaan aan een Batlle trouwens? Manier van praten linkte ik erg met jou. :)
pi_131163839
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kan goed met sommige mensen opschieten en doe er soms wat mee, maar ik voel dat niet als vrienden. Ik mis vaak het gevoel van een echte band. Dus het hangt van de definitie van vriend af.

Maar omgaan met mannen is niet echt een issue, omgaan met vrouwen is schier onmogelijk.
Dan gaat het hier waarschijnlijk mis. Misschien is het dan handiger om daar eerst aan te werken voordat je je meteen op een relatie probeert te storten.
Hebben je vrienden geen vriendinnen (met vriendinnen)?

Er zijn toch genoeg manieren om in contact met dames te komen? Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_131163910
quote:

[..]

Ik ook eerst niet. Totdat ik het gewoon een keer deed. Was zo trots op mezelf :')

Helaas was ze al 12 jaar gelukkig met een kerel maar ik heb het wel gedaan. Ze vond het wel lef hebben en goed van me dat ik der aansprak op die manier! Het zal haar ego ook wel beetje strelen natuurlijk :D
pi_131164038
Nee, ik vind die battles maar niets.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Dan gaat het hier waarschijnlijk mis. Misschien is het dan handiger om daar eerst aan te werken voordat je je meteen op een relatie probeert te storten.
Hebben je vrienden geen vriendinnen (met vriendinnen)?

Er zijn toch genoeg manieren om in contact met dames te komen? Hoe oud ben je eigenlijk?
De mannen die ik ken, kennen vaak ook niet veel vrouwen. En voor zover ze dat wel hebben kan ik er niets mee. Was laatst op iemand zijn verjaardag, hij had wel een paar vriendinnen uitgenodigd, maar met een van de twee ging het ook niet en de rest van de avond heb ik ze allemaal ontweken. Ik kan gewoon niet zoveel met vrouwen, en zij willen liever niets met mij te maken hebben.

Ik ben 23.
pi_131164114
M'n date voor vanavond maar afgezegd.
Ik zou koken voor haar en daarna zouden we mogelijk nog de stad even in.

Helaas zat ik gisteravond bij de huisartsenpost en nu met m'n pootje omhoog op de bank. Niet echt gezellig met koorts en zeker niet in staat een paar uur in de keuken te staan :(
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131164362
Dan ga je niet vrouwen groeten op straat. Eigen schuld als er niets van komt benzin.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131164425
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef benzin het volgende:

[..]

De mannen die ik ken, kennen vaak ook niet veel vrouwen. En voor zover ze dat wel hebben kan ik er niets mee. Was laatst op iemand zijn verjaardag, hij had wel een paar vriendinnen uitgenodigd, maar met een van de twee ging het ook niet en de rest van de avond heb ik ze allemaal ontweken. Ik kan gewoon niet zoveel met vrouwen, en zij willen liever niets met mij te maken hebben.

Ik ben 23.
Hmm tsja dan wordt het tijd om toch zelf opzoek te gaan naar een grotere vriendenkring denk ik :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:26 schreef firefly3 het volgende:
Dan ga je niet vrouwen groeten op straat. Eigen schuld als er niets van komt benzin.
In grote delen van Nederland groet iedereen elkaar op straat. Dus of dat groeten nu zo'n verschil gaat maken.. :')
pi_131164890
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben 23.
Hmmm dat verklaart een beetje. Het aanbod is voor een 23 jarige niet echt groot en ik spreek ook uit ervaring, want op m'n 23e stond ik ook op een datingsite en had ik ook nauwelijks aanspraak. Kwam toen ook net uit een studie met voornamelijk mannen en ging toen werken bij een bedrijf waar een groot aantal vrouwen van mijn leeftijd zaten. Veel mee op stap geweest en al en ben toen wel wat zekerder van mezelf geworden.

Oftewel wat anderen hier al zeggen, probeer gewoon in een omgeving te komen waar veel vrouwen van jouw leeftijd ook zijn, dan komt het vast wel goed. 23 is nog helemaal niet oud he? ;)
  zaterdag 14 september 2013 @ 15:43:17 #264
242666 BeamofLight
pi_131164985
Het probleem is hier trouwens niet dating-sites maar iets heel anders natuurlijk. Zou het haast off-topic willen noemen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 15:45:09 #265
Brabo Bastard
pi_131165036
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef benzin het volgende:

[..]

En dan lukt het niet. Dan heb je niks. Wat dan?
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 15:45:32 #266
Brabo Bastard
pi_131165051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:43 schreef BeamofLight het volgende:
Het probleem is hier trouwens niet dating-sites maar iets heel anders natuurlijk. Zou het haast off-topic willen noemen.
Ach, het is zijn ervaring ermee dus in principe past het wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131165108
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

Oftewel wat anderen hier al zeggen, probeer gewoon in een omgeving te komen waar veel vrouwen van jouw leeftijd ook zijn, dan komt het vast wel goed. 23 is nog helemaal niet oud he? ;)
23 begint wel heel erg oud te voelen moet ik zeggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En dan lukt het niet. Dan heb je niks. Wat dan?
Ik heb nu ook niets, dus het wordt in elk geval niet slechter. En dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 15:47:22 #268
242666 BeamofLight
pi_131165109
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:45 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ach, het is zijn ervaring ermee dus in principe past het wel.
Nee man.

Ik ben ex-marinier. Stoer. Rambo is mijn bijnaam. Heb de hele wereld gezien.
Meisjes zijn enthousiast. Maar als mijn foto tevoorschijn komt klikken ze me weg.
Kut datingsites.

PS ik heb door diverse landmijnen geen armen en benen meer.
pi_131165192
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:47 schreef benzin het volgende:

[..]

23 begint wel heel erg oud te voelen moet ik zeggen.

Joh ik ben nu 30. Toen ik 23 was had ik ook nauwelijks ervaring met vrouwen. Je wilt niet weten wat er in de tussentijd allemaal gebeurt is op dat vlak. Maak je niet zo druk, voor je het weet ligt er eentje naast je ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 15:49:45 #270
Brabo Bastard
pi_131165201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:47 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nu ook niets, dus het wordt in elk geval niet slechter. En dan weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
Dus als ik het goed begrijp wil je letterlijk alles wat je hebt (vooral financieel) ertegenaan gooien. Een nobel doel. Maar het levert je niets op. Je eindigt letterlijk met legen handen en zakken. Je zit financieel aan de grond.

Wat dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:47 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee man.

Ik ben ex-marinier. Stoer. Rambo is mijn bijnaam. Heb de hele wereld gezien.
Meisjes zijn enthousiast. Maar als mijn foto tevoorschijn komt klikken ze me weg.
Kut datingsites.

PS ik heb door diverse landmijnen geen armen en benen meer.
Cool story bro.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131165267
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Hmmm dat verklaart een beetje. Het aanbod is voor een 23 jarige niet echt groot en ik spreek ook uit ervaring, want op m'n 23e stond ik ook op een datingsite en had ik ook nauwelijks aanspraak. Kwam toen ook net uit een studie met voornamelijk mannen en ging toen werken bij een bedrijf waar een groot aantal vrouwen van mijn leeftijd zaten. Veel mee op stap geweest en al en ben toen wel wat zekerder van mezelf geworden.

Lijkt me onzin. Op Paiq word ik juist doodgegooid door 19-21 jarigen. (Soms zelfs 17 jarigen :') ) Wat ik dus zelf wat te jong vind (ben 25)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 15:52:58 #272
Brabo Bastard
pi_131165314
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

Lijkt me onzin. Op Paiq word ik juist doodgegooid door 19-21 jarigen. (Soms zelfs 17 jarigen :') ) Wat ik dus zelf wat te jong vind (ben 25)
Schattig als 17-jarigen het internet ontdekken om te daten O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131165356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

Echt? Hmm dat heb ik op paiq nog niet meegemaakt. Maar goed ben ook iets ouder nu. Op lexa is de jongste denk ik 21. En dat is vrij zeldzaam.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 15:55:20 #274
Brabo Bastard
pi_131165393
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Echt? Hmm dat heb ik op paiq nog niet meegemaakt. Maar goed ben ook iets ouder nu. Op lexa is de jongste denk ik 21. En dat is vrij zeldzaam.
Heeft ook met je eigen leeftijd te maken volgens mij. De jongste die ik heb gehad in mijn lijst is 25.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131165519
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp wil je letterlijk alles wat je hebt (vooral financieel) ertegenaan gooien. Een nobel doel. Maar het levert je niets op. Je eindigt letterlijk met legen handen en zakken. Je zit financieel aan de grond.

Wat dan?
Naah, alles is natuurlijk een groot en overdreven woord, dus ik ga niet al mijn geld eraan uitgeven, maar uiteindelijk heb ik dat meisje harder nodig dan geld.

Nieuw geld verdienen is niet moeilijk, alleen hard werken. De vrouw vinden is vreselijk moeilijk, maar als het lukt dan levert dat zoveel op. Het is het waard.
pi_131165626
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef benzin het volgende:

[..]

Naah, alles is natuurlijk een groot en overdreven woord, dus ik ga niet al mijn geld eraan uitgeven, maar uiteindelijk heb ik dat meisje harder nodig dan geld.

Nieuw geld verdienen is niet moeilijk, alleen hard werken. De vrouw vinden is vreselijk moeilijk, maar als het lukt dan levert dat zoveel op. Het is het waard.
Dat dacht ik ook. En toen ik haar uiteindelijk dacht te hebben gevonden heeft ze 2 jaar van m'n leven verziekt -O-

Gelukkig weet ik dankzij haar wel wat ik nu absoluut niet wil.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 16:04:05 #277
Brabo Bastard
pi_131165704
quote:

[..]

Je forceert jezelf teveel door het teveel te willen. Ga je er niet op blind staren want dan lukt het helemaal niet. Doe op je gemak en als het komt dan komt het.

Vrouwen 'ruiken' het als je wanhopig bent, dus doe lekker relaxt en zie wat er gebeurd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131165724
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hmm tsja dan wordt het tijd om toch zelf opzoek te gaan naar een grotere vriendenkring denk ik :)

[..]

In grote delen van Nederland groet iedereen elkaar op straat. Dus of dat groeten nu zo'n verschil gaat maken.. :')
Ik denk niet dat benzin vrouwen op straat groet
pi_131165782
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat benzin vrouwen op straat groet
Want als je, in jouw wereld, hoi zegt tegen een wildvreemde vrouw dan gooien ze zich spontaan voor je voeten?
pi_131165888
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef benzin het volgende:

[..]

Want als je, in jouw wereld, hoi zegt tegen een wildvreemde vrouw dan gooien ze zich spontaan voor je voeten?
Vrouwen krijgen is het resultaat van wie je bent als persoon, het totaal plaatje.
pi_131165902
quote:

[..]

Nee maar dan maak je wel meer contact en sta je opener. Stel je komt die meid tegen op een later moment....je weet nooit wat er gebeurd.
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:09:47 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131165916
quote:

[..]

Slecht excuus, ik werk ook in een mannenwereld. Op m'n werk is van de 90 personeelsleden 4 vrouw. De rest mannen en een paar homo's die je als 50% vrouw kunt rekenen.

Sociaal, daar zit in jou geval het probleem. Daar moet je het zoeken.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 16:10:43 #283
Brabo Bastard
pi_131165957
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Slecht excuus, ik werk ook in een mannenwereld. Op m'n werk is van de 90 personeelsleden 4 vrouw. De rest mannen en een paar homo's die je als 50% vrouw kunt rekenen.

Wilde het al zeggen, dat je in een mannenwereld werkt hoeft daar niets mee te maken te hebben.

Benzin, ga eens op een assertiviteitscursus.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:10:54 #284
242666 BeamofLight
pi_131165962
quote:

[..]

van de week gaf een vrouw het hier ook al aan: de vrouw valt vaak op uitstraling, houding, manier van bewegen, manier van praten. Juist niet alleen op looks en de woorden die uit je mond komen.
pi_131166068
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mwa, misschien wel zo, maar uit ervaring weet ik dat het wel makkelijk is om op bijv. je werk omringd te zijn door vrouwen. Ik kwam ook uit een mannenstudie en ben toen gaan werken bij een bedrijf 50% man en 50% vrouw. Via een mannelijke collega van me toen meegevraagd om met hem en een hoop vrouwen op stap te gaan en zo ben ik iig in aanraking gekomen met vrouwen. Het enige verschil tussen Benzin en mij destijds is dat ik er toen helemaal niet mee zat en hij blijkbaar wel
pi_131166183
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wilde het al zeggen, dat je in een mannenwereld werkt hoeft daar niets mee te maken te hebben.
Weet ik niet, ik denk dat jullie het voordeel hebben dat jullie wel een deel van jullie leven hebben waarin jullie niet in een mannenwereld zitten. Bij mij geldt het voor iedereen waarmee ik om ga, studie, werk, hobby's.

Als mijn huidige contract is afgelopen dan ben ik van plan om ander werk te zoeken in een sector waar wel veel vrouwen zitten.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 16:17:53 #287
Brabo Bastard
pi_131166233
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik denk dat jullie het voordeel hebben dat jullie wel een deel van jullie leven hebben waarin jullie niet in een mannenwereld zitten. Bij mij geldt het voor iedereen waarmee ik om ga, studie, werk, hobby's.

Als mijn huidige contract is afgelopen dan ben ik van plan om ander werk te zoeken in een sector waar wel veel vrouwen zitten.
Onzin. Het heeft er niets mee te maken tenzij je het jezelf telkens blijft vertellen.

En nogmaals, je legt het er veel te dik op. Daar wordt je ook niet gelukkig van.
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:28:53 #288
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131166578
Ander werk, het zal niks gaan uitmaken. Wat iedereen hier zegt. Begin eens met vrouwen gedag zeggen. Dat heb ik je ook al zo vaak verteld. Groet bv het kassa meisje. Ipv doei wens haar een fijn weekend of zegt iets als, werkse nog even. Leer spontaan te reageren op situaties het is allemaal niet zo moeilijk. Een andere baan gaat je echt niet helpen als je niet sociaal, spontaan bent. Want dan krijg je het probleem dat ze je gaan negeren. Maar zoals altijd wijs je naar anderen ipv naar je zelf. Nu geef je weer je werk omgeving de schuld ipv naar je zelf te kijken. Jij bent het probleem en niet je omgeving.
pi_131166610
quote:

[..]

Gelul
Jij moet dat meisje namelijk niet nodig hebben. Zorg er eerst maar eens voor dat je gewoon zelf, in je eentje, een leuk leven hebt. Dan komt de rest ook vanzelf.
Zoals nu dat je bijna wanhopig op zoek bent merken vrouwen ook en dat vinden ze niet aantrekkelijk.
Het is een cliché, maar je moet zoeken naar een aanvulling, geen invulling.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 16:31:56 #290
Brabo Bastard
pi_131166713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef ook_gek het volgende:
Ander werk, het zal niks gaan uitmaken. Wat iedereen hier zegt. Begin eens met vrouwen gedag zeggen. Dat heb ik je ook al zo vaak verteld. Groet bv het kassa meisje. Ipv doei wens haar een fijn weekend of zegt iets als, werkse nog even. Leer spontaan te reageren op situaties het is allemaal niet zo moeilijk. Een andere baan gaat je echt niet helpen als je niet sociaal, spontaan bent. Want dan krijg je het probleem dat ze je gaan negeren. Maar zoals altijd wijs je naar anderen ipv naar je zelf. Nu geef je weer je werk omgeving de schuld ipv naar je zelf te kijken. Jij bent het probleem en niet je omgeving.
Dat advies hebben we al zo vaak gegeven maar hij doet er niets mee.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131166825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:28 schreef ook_gek het volgende:
Begin eens met vrouwen gedag zeggen. Dat heb ik je ook al zo vaak verteld. Groet bv het kassa meisje. Ipv doei wens haar een fijn weekend of zegt iets als, werkse nog even.
Wie zegt dat ik dat niet doe? Want dat doe ik wel
pi_131166858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef benzin het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe? Want dat doe ik wel
Dan ga je nu een stapje verder met die gesprekken. En ga je ook nog eens stappen op een zaterdag.
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:32:33 #293
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131168317
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef Rickario het volgende:

[..]

[..]

En in delen van Nederland waar het niet gebruikelijk is, word je al snel aangezien voor een debiel als je vreemden op straat groet.

Niet echt 't ei van Columbus dus.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 september 2013 @ 17:37:20 #294
Brabo Bastard
pi_131168482
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

En in delen van Nederland waar het niet gebruikelijk is, word je al snel aangezien voor een debiel als je vreemden op straat groet.

Ik moet ineens denken aan een stuk van Najib Amhali :D

"Omae wa mou shindeiru."
pi_131168852
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Waar in nederland is dat waar ik vragen mag?
pi_131168902
Amsterdam dus schijnbaar ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')