abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:19:30 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131121066

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131121770
Toen ik op paiq zat ergerde ik me al heel snel aan standaard openingszinnen.
• Waar kom jij vandaan? (Uit de keuken)
was toch wel degene die ik het meeste hoorde. Gevolgd door
• Wat doe je? (Paiq-en) en
• Heb je kinderen, jongens of meisjes en hoe oud zijn ze? (Zoek je een vrouw of een kind?)

Dan de grove opmerkingen
• Doe jij ook aan one-night-stands?
• Scheer jij je?

De kleinerende te intieme 'koosnaampjes'
• Lieffie, meissie, meisje, meid, schat (Euhh.. kennen wij elkaar?)

Taalfouten vond ik ook een afknapper.

Ik heb trouwens echt onder het bureau gelegen van het lachen met een kerel. Beiden wisten we dat we nooit wat met elkaar zouden krijgen, maar we hebben een jaar lang gechat omdat we elkaar zo aan het lachen konden krijgen.
pi_131121800
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Ook, maar heel vaak lopen gesprekken ook totaal niet; steeds kortere antwoorden terug en hoeveel moeite ik ook doe, uiteindelijk ben ik de hele tijd vragen aan het stellen, verhalen aan het vertellen en krijg ik alleen hele korte reacties terug.

En als ik dan hier lees dat sommige mannen het luxeprobleem hebben dat een meisje daar wild van ze is, maar zij ze niet zien zitten breekt mijn klomp. Dat is geen probleem, dat is pure luxe.
Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakken :P
pi_131121959
Ik zoek nog een wipkip voor komend weekend.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131121993
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakken :P
En waar type je over? Ook zo recht op je doel af de vragen afraffelen om te kijken of de vrouw in kwestie wel aan je verlanglijstje beantwoord? (woonafstand, opleiding, hobbies, dieren, kinderen, werk e.d.?)

Een mooie die ik nooit zal vergeten:
• Waar gaan jouw ogen van schitteren?
w/
pi_131122037
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Seikcid het volgende:
Ik zoek nog een wipkip voor komend weekend.
http://baby.tweedehands.n(...)wip-wipkip-pony.html
pi_131122060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:52 schreef Ouder1 het volgende:
En waar type je over?
Als iets nou een kutvraag is. :') Alsof elk gesprek over dezelfde dingen gaat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_131122102
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef habitue het volgende:
Als iets nou een kutvraag is. :') Alsof elk gesprek over dezelfde dingen gaat.
Tip: Bij paiq krijg je een do en een don't te zien (toen althans). Daar kan je direct op inhaken.
pi_131122169
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Tip: Bij paiq krijg je een do en een don't te zien (toen althans). Daar kan je direct op inhaken.
Ah je bedoelt zoals interesses tegenwoordig. Bedankt voor de tip, ik had echt nooit een flauw benul waar ik het over moest hebben. Maar dat komt nu wel goed! :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:05:29 #10
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131122302
Ook geen groot fan van paiq hier hoor, wel iemand nog op skype zitten die met paiq zelf gestopt was. Verder is het een beetje aanklooien. Heb ook niet echt zin om zoveel te chatten, de kans dat het niets wordt is gewoon zo groot. Dat irritante moment als de foto's zichtbaar worden :') ik zie er zelf meestal ook niets in. Heel af en toe dat ik misschien eens zin in paiq heb, dan kan het. Maar ik houd het liever bij profielen sites.
Grijp ze!
pi_131122372
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
Toen ik op paiq zat ergerde ik me al heel snel aan standaard openingszinnen.
• Waar kom jij vandaan? (Uit de keuken)
was toch wel degene die ik het meeste hoorde. Gevolgd door
• Wat doe je? (Paiq-en) en
• Heb je kinderen, jongens of meisjes en hoe oud zijn ze? (Zoek je een vrouw of een kind?)

Dan de grove opmerkingen
• Scheer jij je?

De kleinerende te intieme 'koosnaampjes'
• Lieffie, meissie, meisje, meid, schat (Euhh.. kennen wij elkaar?)

Taalfouten vond ik ook een afknapper.

Ik heb trouwens echt onder het bureau gelegen van het lachen met een kerel. Beiden wisten we dat we nooit wat met elkaar zouden krijgen, maar we hebben een jaar lang gechat omdat we elkaar zo aan het lachen konden krijgen.
Het gebeurt ook altijd nog in interactie met jezelf. Okay, waar kom je vandaan en wat doe je zijn vrij standaard vragen, maar serieus niemand heeft mij naar kinderen gevraagd en de andere dingen op je lijstje kom ik ook niet echt tegen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Ah je bedoelt zoals interesses tegenwoordig. Bedankt voor de tip, ik had echt nooit een flauw benul waar ik het over moest hebben. Maar dat komt nu wel goed! :)
;) :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:12:26 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131122465
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef japiedevlugge het volgende:
Ook geen groot fan van paiq hier hoor, wel iemand nog op skype zitten die met paiq zelf gestopt was. Verder is het een beetje aanklooien. Heb ook niet echt zin om zoveel te chatten, de kans dat het niets wordt is gewoon zo groot. Dat irritante moment als de foto's zichtbaar worden :') ik zie er zelf meestal ook niets in. Heel af en toe dat ik misschien eens zin in paiq heb, dan kan het. Maar ik houd het liever bij profielen sites.
Eensch :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131122709
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

De vragen zijn ook op een gegeven moment echt saai, omdat als ze geen antwoorden geven waarop ik kan inhaken het voor mij ook steeds moeilijker wordt.

En ik probeer zelf als zij iets vraagt of ik iets heb wat aanhaakt bij wat ik vroeg om echt enorme verhalen te vertellen in de hoop dat zij eens een keer iets vraagt in plaats van dat ik het gesprek daarna weer met een vraag moet herstarten.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:26:52 #14
402989 japiedevlugge
pi_131122800
Vind pof.com toch ook wel een leuke. Nog niets ondernomen daar maar het zit een beetje in de okcupid hoek denk ik. Weer eens wat anders dan de meeste andere sites (qua mensen die erop zitten).
Grijp ze!
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:28:33 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131122837
Het leukste is als je meteen in de 'ouwehoer-stand' schiet en je dus -voor je gevoel- binnen 10 minuten enkele pagina's bij elkaar hebt zitten kletsen zonder dat je enig idee hebt gehad waar het nou precies over ging. Precies zoals in de kroeg.

Dat ge-en jij en jij en wat doe jij en wat doe je zoal in het dagelijks leven wat doe je als je niet aan het werk bent oh hoe kom je erbij om met je studie nu dit werk te doen vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....Nou geen zin in dat gelul, dan klik ik na 10 minuten ook wel op nee.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131122861
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:

Dat ge-en jij en jij en wat doe jij en wat doe je zoal in het dagelijks leven wat doe je als je niet aan het werk bent oh hoe kom je erbij om met je studie nu dit werk te doen vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....Nou geen zin in dat gelul, dan klik ik na 10 minuten ook wel op nee.
Dat soort gesprekken heb ik eigenlijk altijd. Kan dat anders dan?
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:30:01 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131122871
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
Dan de grove opmerkingen
• Scheer jij je?

"Ga weg joh viespeuk met je grove opmerkingen! Grove opmerkingen over one-night-stands vraag je maar aan mij op <insert seksdatingsite>, zoek dan even naar profiel Ouder1heeftzegraagindekont...MAAR NIET HIER OP PAIQ. SMEERLAP!"
pi_131122939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....
8)7
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef benzin het volgende:
JA!!
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:34:41 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131122968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Natuurlijk. Gewoon net doen alsof je met je vrienden praat. (En dan dus even die lompe mannen-opmerkingen achterwege laten, al vinden sommige vrouwen dat ook gewoon grappig)

Dus gewoon: Heee, hoe is 't? Ja prima, willen de mannen een beetje happen hier op paiq?;)
Dan begint zij vaak over een of andere lutser die ze net heeft gesproken. Kun je daar op inhaken van: oh hehe echt waar, wat zei hij dan? (<--hier heb je al de gemeenschappelijke vijand gecreeerd)
Nou dan zegt ze dus iets, waarop jij kunt zeggen: haha oh my god, dat meen je niet! Ik had laatst ook zo iemand die...(vertel een verhaal of verzin er desnoods een)

Kortom: type kroeg-gesprek, lachen, etc. Dan zit je al op een gezelliger niveau te kletsen dan 'oke. En waar woon je." "oke. En hoe lang ben je ongeveer?" "Oke. En waar kom je oorspronkelijk vandaan?" Heel leuk (not), maar het is natuurlijk geen sollicitatiegesprek.
pi_131122981
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef Silenus het volgende:
"Ga weg joh viespeuk met je grove opmerkingen! Grove opmerkingen over one-night-stands vraag je maar aan mij op <insert seksdatingsite>, zoek dan even naar profiel Ouder1heeftzegraagindekont...MAAR NIET HIER OP PAIQ. SMEERLAP!"
Jammer; deze post. Selectief lezen en onthouden noemen we dat. Ik was uit protest na al dat seksisme op sites als Paiq een(1)malig gevlucht naar een sekdatingsite.. en niet voor anaal of andere afwijkingen.
Zou je ook zulke reacties geven op mannen die al jaren op sekssites staan?
pi_131123036
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Natuurlijk. Gewoon net doen alsof je met je vrienden praat. (En dan dus even die lompe mannen-opmerkingen achterwege laten, al vinden sommige vrouwen dat ook gewoon grappig)

Dus gewoon: Heee, hoe is 't? Ja prima, willen de mannen een beetje happen hier op paiq?;)
Dan begint zij vaak over een of andere lutser die ze net heeft gesproken. Kun je daar op inhaken van: oh hehe echt waar, wat zei hij dan? (<--hier heb je al de gemeenschappelijke vijand gecreeerd)
Nou dan zegt ze dus iets, waarop jij kunt zeggen: haha oh my god, dat meen je niet! Ik had laatst ook zo iemand die...(vertel een verhaal of verzin er desnoods een)

Kortom: type kroeg-gesprek, lachen, etc. Dan zit je al op een gezelliger niveau te kletsen dan 'oke. En waar woon je." "oke. En hoe lang ben je ongeveer?" "Oke. En waar kom je oorspronkelijk vandaan?" Heel leuk (not), maar het is natuurlijk geen sollicitatiegesprek.
Ik heb geen vrouwelijke vrienden, dus misschien kan ik dat sowieso wel niet.

Ik ga het vanavond maar meteen proberen bij een nieuwe match :)
pi_131123045
quote:
Heee, hoe is 't?
98% begint daarmee. Op de letter. Kan het ook wat origineler?
pi_131123087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

98% begint daarmee. Op de letter. Kan het ook wat origineler?
Geef eens wat goede voorbeelden dan? Want zeker als ze geen interesses hebben ingevuld of het echt waardeloze algemeenheden zijn weet ik niet wat ik anders moet zeggen dan dat.
pi_131123214
Oh de lol!! :D

Ik wilde gisteravond nog even een speeddate doen voor t slapen gaan. Dus ik werd gematched met ene Thijs. Dus t gesprek begint en na 2 minuten zegt ie opeens niks meer. Dus ik wacht nog even. Toen dacht ik: ok dan niet, dus ik klik het weer dicht.

Zie ik net dat ik een oneliner heb gekregen van hem :P waarin hij zegt:

quote:
"...,beetje ongeduldig of wat? Niet zo netjes om dan gelijk maar te beëindigen hoor. Accepteer me dus weer even anders zou het nogal maf en een gemiste kans zijn. Ik reken op je gezonde verstand."
Ik vond het wel grappig, dus heb hem maar weer toegevoegd. Hopelijk is het niet een zelfingenomen wijsneus die heel serieus was in wat hij zei :')
pi_131123245
• Kan jij bij die kraan? Het blijft maar regenen
• Weet jij een betere openingszin dan "hee, hoe is 'ie"?
• Wat is de leukste openingszin die je ooit gelezen hebt op paiq? Dan doe ik copy-past :-)
• Dit gaat vast een leuke chat worden
• Leuke nick! Zo maar of zit er een verhaal achter?
• De koffie staat al naast me.. ik heb alle tijd om eens goed te chatten

Zo moeilijk is het toch niet?
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:49:00 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131123327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Ouder1 het volgende:
• Kan jij bij die kraan? Het blijft maar regenen
• Weet jij een betere openingszin dan "hee, hoe is 'ie"?
• Wat is de leukste openingszin die je ooit gelezen hebt op paiq? Dan doe ik copy-past :-)
• Dit gaat vast een leuke chat worden
• Leuke nick! Zo maar of zit er een verhaal achter?
• De koffie staat al naast me.. ik heb alle tijd om eens goed te chatten

Op belegen-bejaardenhumordating.nl doen deze het vast erg goed ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jammer; deze post. Selectief lezen en onthouden noemen we dat. Ik was uit protest na al dat seksisme op sites als Paiq een(1)malig gevlucht naar een sekdatingsite.. en niet voor anaal of andere afwijkingen.
Na die seksdate is er wel wat zand in je vagina terechtgekomen of niet? :') Maak je niet zo druk, vind het gewoon grappig dat je constant afgeeft op seksbeluste kerels en jij uiteindelijk je droomvent vindt op een seksdatingsite. That's all.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:50:01 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131123350
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef Quickie_Brat het volgende:

Ik wilde gisteravond nog even een speeddate doen voor t slapen gaan. Dus ik werd gematched met ene Thijs. Dus t gesprek begint en na 2 minuten zegt ie opeens niks meer. Dus ik wacht nog even. Toen dacht ik: ok dan niet, dus ik klik het weer dicht.

[..]

Ik vond het wel grappig, dus heb hem maar weer toegevoegd. Hopelijk is het niet een zelfingenomen wijsneus die heel serieus was in wat hij zei :')
Je vermoedde gewoon dat het El_thijs van hier was :o
pi_131123625
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:49 schreef Silenus het volgende:
Na die seksdate is er wel wat zand in je vagina terechtgekomen of niet? :')
Dûh?!?
quote:
Maak je niet zo druk, vind het gewoon grappig dat je constant afgeeft op seksbeluste kerels en jij uiteindelijk je droomvent vindt op een seksdatingsite. That's all.
Ja, dat is ook grappig, maar om mij dan als 'op-seks-belust' weg te zetten is nogal grof.
Na al die 'dates' via paiq heb jij een chronische druiper, of niet?
pi_131123722
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je vermoedde gewoon dat het El_thijs van hier was :o
:D :D :D

dat zou funny zijn
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:10:16 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131123894
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dûh?!?

[..]

Ja, dat is ook grappig, maar om mij dan als 'op-seks-belust' weg te zetten is nogal grof.
Ik zet je toch niet als seksbelust weg? Ik zou je eerder als een frigide non bestempelen die toevallig een keer in haar leven een gek avondje had. Je chronische druiper-opmerking kan ik niet echt plaatsen en ga daar verder ook maar niet op in.
pi_131123936
quote:

Na die seksdate is er wel wat zand in je vagina terechtgekomen of niet? :') Maak je niet zo druk, vind het gewoon grappig dat je constant afgeeft op seksbeluste kerels en jij uiteindelijk je droomvent vindt op een seksdatingsite. That's all.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:00 schreef Ouder1 het volgende:

Komt er dan nu heftige goedmaakseks tussen jullie?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131123956
quote:
Je lijkt wel op mijn kinderen.. Liever vol houden met iets waar je over klaagt dat het niet werkt dan iets te proberen waarvan je denkt dat het niet werkt.. O-)
pi_131123986
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:11 schreef MissGump het volgende:
Komt er dan nu heftige goedmaakseks tussen jullie?
Nee dank je. Ik krijg meer dan genoeg seks van een man die wel weet hoe hij met vrouwen om moet gaan. ^O^
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:15:17 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131124025
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:45 schreef Ouder1 het volgende:
1 • Weet jij een betere openingszin dan "hee, hoe is 'ie"?
2 • Wat is de leukste openingszin die je ooit gelezen hebt op paiq? Dan doe ik copy-past :-)
3 • Dit gaat vast een leuke chat worden
4 • Leuke nick! Zo maar of zit er een verhaal achter?
5 • De koffie staat al naast me.. ik heb alle tijd om eens goed te chatten

Klinken vooral als verkapte openingszinnen :')
En op 3 en 5 is het een mooie gesloten zin.. Daar krijg je of niets op terug of "ok"
pi_131124080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat je op een sexdatingssite stond moet je natuurlijk zelf weten, maar je argument om dat te doen vind ik nogal dubieus. 'Iedere man op Paiq wil sex, heel vervelend, dus weet je wat, ik schrijf me dan wel in op een sexsite'
pi_131124084
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Klinken vooral als verkapte openingszinnen :')
En op 3 en 5 is het een mooie gesloten zin.. Daar krijg je of niets op terug of "ok"
Daarmee leg je dus de bal bij de ander. Waarom moet alles uit vragen en antwoorden bestaan? Ik reageer nu toch ook op jou terwijl je geen vraag gesteld hebt? Tuurlijk krijg je wel een reactie terug.
pi_131124172
quote:

[..]

Deze gedachte had ik ook.
Ik denk dat Ouder1 ook echt ouder is met 40+?
Het lijkt mij nogal logisch dat het chatten dan anders is dan met mensen van rond de 25 jaar.
pi_131124233
De frustratie druipt eraf hier. :9
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:25:08 #39
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124269
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je lijkt wel op mijn kinderen.. Liever vol houden met iets waar je over klaagt dat het niet werkt dan iets te proberen waarvan je denkt dat het niet werkt.. O-)
Even opletten, ik ben niet diegene die klaagt. Ik kan juist op internet prima een gesprek voeren en gaande houden, daar heb ik zinnetjes als 'ik zit klaar met een kopje koffie, helemaal klaar voor de chat! :D' niet voor nodig.
pi_131124340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Even opletten, ik ben niet diegene die klaagt. Ik kan juist op internet prima een gesprek voeren en gaande houden, daar heb ik zinnetjes als 'ik zit klaar met een kopje koffie, helemaal klaar voor de chat! :D' niet voor nodig.
Daarbij is die zin een hele grote afknapper voor 95% van de vrouwen onder de 30.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 12:29:36 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131124393
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ik was het in ieder geval niet :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:08 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131124402
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

dat zou funny zijn
Gelukkig heb ik me al ingedekt :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:52 #43
402989 japiedevlugge
pi_131124413
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:27 schreef JAOC het volgende:

[..]

Daarbij is die zin een hele grote afknapper voor 95% van de vrouwen onder de 30.
Misschien voor de gein is proberen? Wie weet hoe men reageert :P
Grijp ze!
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:30:58 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124415
Voor mannen ook, krijg al uitslag op m'n huid als ik weer zo'n muts tref waarvan ik vermoed dat ze teveel op FOK-slowchats rondhangt.

"Heee, zit hier lekker met een kop koffie. Wil jij er ook een? ;)"

Eh nee trut, wat is dit voor onzin? ..Elkaar virtuele kopjes koffie aanbieden, schei toch uit. Ga dat lekker op hyves met je bingo-club doen.
pi_131124444
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:17 schreef conleche het volgende:
Dat je op een sexdatingssite stond moet je natuurlijk zelf weten, maar je argument om dat te doen vind ik nogal dubieus. 'Iedere man op Paiq wil sex, heel vervelend, dus weet je wat, ik schrijf me dan wel in op een sexsite'
Mmm.. of je hebt het niet gelezen of ook jij heb last van selectie geheugenverlies.
De reden dat ik die advert heb gezet was veel breder. Het was wel duidelijk en bekend dat mannen heel erg screenen op uiterlijk en er reageerden echt veel oudere en vaak ook fysiek niet bepaald aantrekkelijke mannen op mij en niet alleen op paiq maar ook bv relatieplanet heb ik in die periode geprobeerd. Ik zocht een partner en dus inhoud waarbij ik de verpakking dus niet zo belangrijk vond.
Bij de dates die ik had viel mij een patroon op; wanneer ik lichamelijk contact afhield kwam er geen tweede date, hoe gezellig het ook was. Bij dates waarbij wel minstens getongzoend werd volgde altijd een tweede uitnodiging. Ik kreeg daardoor het gevoel/idee dat het de mannen vooral om seks te doen was. Op een internet community waar ik lid van was vertelden diverse mannen dan ook dat zij geen zin hadden om een etentje te faciliteren om als dank alleen een zoen op de wang te krijgen (zij wilden dan zeker zijn van seks na de date). Het was mij dan ook duidelijk geworden dat daten geen etentjes of bioscoopjes meer waren maar vrijwel altijd een kopje koffie op een terrasje of zelfs een thermoskan in het park.
Meer dan een jaar heeft er een oudere man achter mij aangelopen. Toen ik toegaf en met hem ging daten begon hij al snel kritiek te leveren op kleinigheden (er zit een haartje naast je wenkbrauw 8)7 ).

Al met al was ik opzoek naar een partner met inhoud/karakter en liep voortdurend tegen oude mannen aan die opzoek waren naar seks met een jongere, goed uitziende vrouw.
Tja. Als het dan toch puur om de seks gaat dan wil ik ook weleens voor de verpakking gaan dacht ik. Vandaar mijn actie. Bleek de inhoud zeker even leuk te zijn als de verpakking :)
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:35:57 #46
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124537
Een heel verhaal waarin je begint dat Conleche niet goed leest en uiteindelijk met een uiteenzetting komt die exact de post van Conleche onderschrijft.
pi_131124594
Mannen zijn vies, Patrick.
pi_131124720
Wat een slap gezever allemaal hier zeg. Gewoon jezelf blijven tijdens een chat ipv al die onzin flauwe opmerkingen of andere originele openingszinnen. Ik begin altijd met "hoe is het met je?" en ik vraag idd ook altijd waar ze vandaan komt. Maar goed, voor de rest zie ik wel hoe zo'n gesprek verloopt. De ene keer moet ik iets meer m'n best doen om een gesprek op gang te houden dan de andere keer. Voorlopig blijven ze aardig plakken tot nu toe.
pi_131124731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:32 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mmm.. of je hebt het niet gelezen of ook jij heb last van selectie geheugenverlies.
De reden dat ik die advert heb gezet was veel breder. Het was wel duidelijk en bekend dat mannen heel erg screenen op uiterlijk en er reageerden echt veel oudere en vaak ook fysiek niet bepaald aantrekkelijke mannen op mij en niet alleen op paiq maar ook bv relatieplanet heb ik in die periode geprobeerd. Ik zocht een partner en dus inhoud waarbij ik de verpakking dus niet zo belangrijk vond.
Bij de dates die ik had viel mij een patroon op; wanneer ik lichamelijk contact afhield kwam er geen tweede date, hoe gezellig het ook was. Bij dates waarbij wel minstens getongzoend werd volgde altijd een tweede uitnodiging. Ik kreeg daardoor het gevoel/idee dat het de mannen vooral om seks te doen was. Op een internet community waar ik lid van was vertelden diverse mannen dan ook dat zij geen zin hadden om een etentje te faciliteren om als dank alleen een zoen op de wang te krijgen (zij wilden dan zeker zijn van seks na de date). Het was mij dan ook duidelijk geworden dat daten geen etentjes of bioscoopjes meer waren maar vrijwel altijd een kopje koffie op een terrasje of zelfs een thermoskan in het park.
Meer dan een jaar heeft er een oudere man achter mij aangelopen. Toen ik toegaf en met hem ging daten begon hij al snel kritiek te leveren op kleinigheden (er zit een haartje naast je wenkbrauw 8)7 ).

Al met al was ik opzoek naar een partner met inhoud/karakter en liep voortdurend tegen oude mannen aan die opzoek waren naar seks met een jongere, goed uitziende vrouw.
Tja. Als het dan toch puur om de seks gaat dan wil ik ook weleens voor de verpakking gaan dacht ik. Vandaar mijn actie. Bleek de inhoud zeker even leuk te zijn als de verpakking :)
Mannen op sexdatingssites zijn allemaal leuk verpakt? Lijkt mij dat daar ook dezelfde types rondlopen als op gewone datingssites? Dus dan had je net zo goed daar kunnen zoeken naar een sexdate die er goed uitzag. Nogmaals, ik snap je argumenten niet helemaal. En los daarvan, je hóefde toch niet te chatten/daten met oude en/of lelijke mannen?
pi_131124801
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:35 schreef Silenus het volgende:
Een heel verhaal waarin je begint dat Conleche niet goed leest en uiteindelijk met een uiteenzetting komt die exact de post van Conleche onderschrijft.
Dit ja :D _O-
pi_131124869
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef conleche het volgende:
Mannen op sexdatingssites zijn allemaal leuk verpakt? Lijkt mij dat daar ook dezelfde types rondlopen als op gewone datingssites? Dus dan had je net zo goed daar kunnen zoeken naar een sexdate die er goed uitzag. Nogmaals, ik snap je argumenten niet helemaal. En los daarvan, je hóefde toch niet te chatten/daten met oude en/of lelijke mannen?
Ik ben denk ik gewoon nogal eerlijk en ga dus niet opzoek naar een lekker ding op een gewone datingsite; die vind ik voor relaties.
En op zo'n seksdatingsite kan je gewoon screenen op foto's.
Ik was trouwens verbijsterd hoeveel mooie jonge mannen er reageerden. Zelfs een heel stel onder de 16 :? En ik ben gewoon op het aanbod van de mooiste met een respectvolle houding ingegaan.
Het was trouwens wel heel raar om te doen en nog meer akward om elkaar dan de eerste keer aan te kijken. Ik zou het nooit meer durven.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:51:54 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131124872
Overigens denk ik dat gemiddeld genomen er meer 'kansloze vieze mannetjes' op seksdatingsites zitten dan op gewone datingsites. Waarom zou je immers als 'leuke kerel' op een seksdatingsite gaan staan (met 90% kerels en 10% sloeries) als je ook in de kroeg seks kunt krijgen. Of voor mijn part na een paar leuke dates met een leuke vrouw via een normale datingsite, of gewoon op de eerste date.

Dat gelul over seks snap ik sowieso niet. Als je gewoon leuk en grappig bent kun je overal seks krijgen, dan hoef je niet eens allemaal geile vragen te gaan stellen ofzo.
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:54:20 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131124921
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Overigens denk ik dat gemiddeld genomen er meer 'kansloze vieze mannetjes' op seksdatingsites zitten dan op gewone datingsites. Waarom zou je immers als 'leuke kerel' op een seksdatingsite gaan staan (met 90% kerels en 10% sloeries) als je ook in de kroeg seks kunt krijgen. Of voor mijn part na een paar leuke dates met een leuke vrouw via een normale datingsite, of gewoon op de eerste date.

Dat gelul over seks snap ik sowieso niet. Als je gewoon leuk en grappig bent kun je overal seks krijgen, dan hoef je niet eens allemaal geile vragen te gaan stellen ofzo.
Mannen zitten vooral op seksdatingsites zodat ze er (bijna) vanuit kunnen gaan dat de vrouw beseft dat het alleen voor de seks is en ze dus niet hoeven verwachten dat de man blijft slapen or whatever. Geen relatiegedoe/datinggedoe.

Dat er uiteindelijk meer kan gebeuren, ja dat is altijd aanwezig.
pi_131125010
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mannen zitten vooral op seksdatingsites zodat ze er (bijna) vanuit kunnen gaan dat de vrouw beseft dat het alleen voor de seks is en ze dus niet hoeven verwachten dat de man blijft slapen or whatever. omdat ze snelle makkelijke seks willen. Geen relatiegedoe/datinggedoe.

vrijdag 13 september 2013 @ 12:59:25 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131125035
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:58 schreef habitue het volgende:

Ik ben een vrouw.. gebruik graag meer woorden/uitleg :')
pi_131125091
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw.. gebruik graag meer woorden/uitleg :')
Was ook weer genoeg geweest.
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:02:52 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131125100
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:02 schreef Seikcid het volgende:
Was ook weer genoeg geweest.
Indeed.
pi_131125146
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik ben denk ik gewoon nogal eerlijk en ga dus niet opzoek naar een lekker ding op een gewone datingsite; die vind ik voor relaties.
En op zo'n seksdatingsite kan je gewoon screenen op foto's.
Ik was trouwens verbijsterd hoeveel mooie jonge mannen er reageerden. Zelfs een heel stel onder de 16 :? En ik ben gewoon op het aanbod van de mooiste met een respectvolle houding ingegaan.
Het was trouwens wel heel raar om te doen en nog meer akward om elkaar dan de eerste keer aan te kijken. Ik zou het nooit meer durven.
Verbijsterd? Het is sex. :+ :P
pi_131125341
Voor een avondje seks ben je beter af in de kroeg. Het flirten en 'selecteren' vooraf is dan veel natuurlijker en geiler. Waarschijnlijk ben je wel minder kieskeurig door de drank. :')
pi_131125383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Als je gewoon leuk en grappig bent kun je overal seks krijgen,
Klopt. Alleen had ik geen zin om een man uit een kroeg op te pikken, een collega te versieren of wie dan ook in mijn directe omgeving. En om nu een pokken eind te gaan rijden..
Daarnaast leek en lijkt het mij heel lastig om een mooie jonge man op te pikken.. hij zit daar vaak ook met vrienden en bekenden en dan meegaan met een veel oudere vrouw? Het heeft ook best wel een tijd geduurd voordat zijn familie en vrienden mij als zijn vriendin accepteerden. Een oudere vrouw met een jongere man... daar wordt nog steeds vreemd tegenaan gekeken terwijl het toch steeds vaker voorkomt.
pi_131125426
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Klopt. Alleen had ik geen zin om een man uit een kroeg op te pikken, een collega te versieren of wie dan ook in mijn directe omgeving. En om nu een pokken eind te gaan rijden..
Daarnaast leek en lijkt het mij heel lastig om een mooie jonge man op te pikken.. hij zit daar vaak ook met vrienden en bekenden en dan meegaan met een veel oudere vrouw? Het heeft ook best wel een tijd geduurd voordat zijn familie en vrienden mij als zijn vriendin accepteerden. Een oudere vrouw met een jongere man... daar wordt nog steeds vreemd tegenaan gekeken terwijl het toch steeds vaker voorkomt.
Wat zijn jullie leeftijden dan? Of, als je dat niet wilt vertellen, hoeveel verschil zit ertussen?
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:13:37 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131125462
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Seikcid het volgende:
Voor een avondje seks ben je beter af in de kroeg. Het flirten en 'selecteren' vooraf is dan veel natuurlijker en geiler. Waarschijnlijk ben je wel minder kieskeurig door de drank. :')
Daarbij weet je dan of je diegene aantrekkelijk vindt. Het flirten is dan idd leuk en het is allemaal minder ongemakkelijk dan iemand die voor je deur staat van "zullen we dan maar? :+ "
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:13:53 #63
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131125467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vrouwelijke vrienden, dus misschien kan ik dat sowieso wel niet.

Ik ga het vanavond maar meteen proberen bij een nieuwe match :)
Vergeet de speeddates niet, met matches is het vaak lastig praten omdat ze bijna nooit tegelijk online zijn.
pi_131125588
quote:

[..]

Dit. ^O^
Gewoon flink ouwehoeren. Relevante info komt vanzelf wel naar boven. Standaard gesprekken zijn een instant block.
pi_131125604
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:12 schreef conleche het volgende:
Wat zijn jullie leeftijden dan? Of, als je dat niet wilt vertellen, hoeveel verschil zit ertussen?
14 jaar. En hij ziet er nog veel jonger uit ook dan hij is. Hij wordt dan ook vaak aangezien als mijn zoon. ;(
pi_131125672
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Vergeet de speeddates niet, met matches is het vaak lastig praten omdat ze bijna nooit tegelijk online zijn.
Ik heb dat nog nooit voor elkaar gekregen, dat is altijd lang wachten totdat paiq zegt dat er niemand gevonden kon worden.
pi_131125768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

14 jaar. En hij ziet er nog veel jonger uit ook dan hij is. Hij wordt dan ook vaak aangezien als mijn zoon. ;(
Dat laatste lijkt me behoorlijk kut!
pi_131125836
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me behoorlijk kut!
Dit ja :X

Zitten jullie verder niet qua interesses op niveauverschil?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_131125888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet te doen. Maarja, ieder z'n ding :@
pi_131126083
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet te doen. Maarja, ieder z'n ding :@
Op zich kan het wel toch? Als jij straks 40 bent, lijkt het je dan ook niet te doen om met iemand van 26 te daten? :+ Het ligt er maar helemaal aan of je levensstijl bij elkaar past. Als dat overeenkomt zie ik op zich weinig bezwaar.
pi_131126177
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Op zich kan het wel toch? Als jij straks 40 bent, lijkt het je dan ook niet te doen om met iemand van 26 te daten? :+ Het ligt er maar helemaal aan of je levensstijl bij elkaar past. Als dat overeenkomt zie ik op zich weinig bezwaar.
Ja, maar niet een vrouw van 54 :@
pi_131126278
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ja, maar niet een vrouw van 54 :@
Meten met twee maten! o|O
pi_131126477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zitten jullie verder niet qua interesses op niveauverschil?
Zijn er niveaus in interesses dan? :?
Ik drink wijn en whiskey, hij drinkt bier.
Hij gaat stappen, ik kijk een film of heb vrienden over de vloer of zit bij hen
Hij weet alles over flora, ik weet veel over arbeidsrecht
Hij kijkt DWDD, ik detectives
Hij zit te appen, ik te sms-en
Hij slaapt uit, ik ga naar de kerk

Ach, dat boeit niet. Voordeel is dat we elkaar daarin volledig vrij laten. Willen we echt iets samen doen dan geven we dat aan. We hebben gewoon ook eigen levens. Het heeft ook voordelen. Ik blijf er jong bij, hij komt in een gespreid bedje en hoeft de kar niet te trekken.
Hij vind vrouwen van zijn leeftijd nogal oppervlakkig en veeleisend. Voor hem ben ik een verademig omdat ik hem gewoon accepteer en liefheb zoals hij is.
pi_131126514
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Meten met twee maten! o|O
Naja, al blijf ik 14 jaar een te groot verschil vinden. Je wordt dan al snel gezien als oude snoepert :')
Daarnaast zit je al snel in een compleet andere levensfase
pi_131126623
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Zijn er niveaus in interesses dan? :?
Ik drink wijn en whiskey, hij drinkt bier.
Hij gaat stappen, ik kijk een film of heb vrienden over de vloer of zit bij hen
Hij weet alles over flora, ik weet veel over arbeidsrecht
Hij kijkt DWDD, ik detectives
Hij zit te appen, ik te sms-en
Hij slaapt uit, ik ga naar de kerk

Ach, dat boeit niet. Voordeel is dat we elkaar daarin volledig vrij laten. Willen we echt iets samen doen dan geven we dat aan. We hebben gewoon ook eigen levens. Het heeft ook voordelen. Ik blijf er jong bij, hij komt in een gespreid bedje en hoeft de kar niet te trekken.
Hij vind vrouwen van zijn leeftijd nogal oppervlakkig en veeleisend. Voor hem ben ik een verademig omdat ik hem gewoon accepteer en liefheb zoals hij is.
Ja nou verschillen in de interesses dan :') je snapt heel goed wat ik bedoel.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')