Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ook, maar heel vaak lopen gesprekken ook totaal niet; steeds kortere antwoorden terug en hoeveel moeite ik ook doe, uiteindelijk ben ik de hele tijd vragen aan het stellen, verhalen aan het vertellen en krijg ik alleen hele korte reacties terug.
En als ik dan hier lees dat sommige mannen het luxeprobleem hebben dat een meisje daar wild van ze is, maar zij ze niet zien zitten breekt mijn klomp. Dat is geen probleem, dat is pure luxe.
En waar type je over? Ook zo recht op je doel af de vragen afraffelen om te kijken of de vrouw in kwestie wel aan je verlanglijstje beantwoord? (woonafstand, opleiding, hobbies, dieren, kinderen, werk e.d.?)quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakken
http://baby.tweedehands.n(...)wip-wipkip-pony.htmlquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:51 schreef Seikcid het volgende:
Ik zoek nog een wipkip voor komend weekend.
Als iets nou een kutvraag is.quote:
Tip: Bij paiq krijg je een do en een don't te zien (toen althans). Daar kan je direct op inhaken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:55 schreef habitue het volgende:
Als iets nou een kutvraag is.Alsof elk gesprek over dezelfde dingen gaat.
Ah je bedoelt zoals interesses tegenwoordig. Bedankt voor de tip, ik had echt nooit een flauw benul waar ik het over moest hebben. Maar dat komt nu wel goed!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Tip: Bij paiq krijg je een do en een don't te zien (toen althans). Daar kan je direct op inhaken.
Het gebeurt ook altijd nog in interactie met jezelf. Okay, waar kom je vandaan en wat doe je zijn vrij standaard vragen, maar serieus niemand heeft mij naar kinderen gevraagd en de andere dingen op je lijstje kom ik ook niet echt tegen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
Toen ik op paiq zat ergerde ik me al heel snel aan standaard openingszinnen.
• Waar kom jij vandaan? (Uit de keuken)
was toch wel degene die ik het meeste hoorde. Gevolgd door
• Wat doe je? (Paiq-en) en
• Heb je kinderen, jongens of meisjes en hoe oud zijn ze? (Zoek je een vrouw of een kind?)
Dan de grove opmerkingen
• Doe jij ook aan one-night-stands?
• Scheer jij je?
De kleinerende te intieme 'koosnaampjes'
• Lieffie, meissie, meisje, meid, schat (Euhh.. kennen wij elkaar?)
Taalfouten vond ik ook een afknapper.
Ik heb trouwens echt onder het bureau gelegen van het lachen met een kerel. Beiden wisten we dat we nooit wat met elkaar zouden krijgen, maar we hebben een jaar lang gechat omdat we elkaar zo aan het lachen konden krijgen.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah je bedoelt zoals interesses tegenwoordig. Bedankt voor de tip, ik had echt nooit een flauw benul waar ik het over moest hebben. Maar dat komt nu wel goed!
Eenschquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:05 schreef japiedevlugge het volgende:
Ook geen groot fan van paiq hier hoor, wel iemand nog op skype zitten die met paiq zelf gestopt was. Verder is het een beetje aanklooien. Heb ook niet echt zin om zoveel te chatten, de kans dat het niets wordt is gewoon zo groot. Dat irritante moment als de foto's zichtbaar wordenik zie er zelf meestal ook niets in. Heel af en toe dat ik misschien eens zin in paiq heb, dan kan het. Maar ik houd het liever bij profielen sites.
De vragen zijn ook op een gegeven moment echt saai, omdat als ze geen antwoorden geven waarop ik kan inhaken het voor mij ook steeds moeilijker wordt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat voor vragen stel je dan zoal? Als ik korte antwoorden krijg, stuur ik zelf ook korte antwoorden terug. Maar goed, misschien heb ik makkelijk praten, want bij mij blijven ze tot nu toe altijd plakken
Dat soort gesprekken heb ik eigenlijk altijd. Kan dat anders dan?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
Dat ge-en jij en jij en wat doe jij en wat doe je zoal in het dagelijks leven wat doe je als je niet aan het werk bent oh hoe kom je erbij om met je studie nu dit werk te doen vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....Nou geen zin in dat gelul, dan klik ik na 10 minuten ook wel op nee.
"Ga weg joh viespeuk met je grove opmerkingen! Grove opmerkingen over one-night-stands vraag je maar aan mij op <insert seksdatingsite>, zoek dan even naar profiel Ouder1heeftzegraagindekont...MAAR NIET HIER OP PAIQ. SMEERLAP!"quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:43 schreef Ouder1 het volgende:
Dan de grove opmerkingen
• Doe jij ook aan one-night-stands?
• Scheer jij je?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:28 schreef Silenus het volgende:
vertel eens wat over jezelf wat maakt jou nou zo leuk.....
JA!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef benzin het volgende:
Dat soort gesprekken heb ik eigenlijk altijd. Kan dat anders dan?
Natuurlijk. Gewoon net doen alsof je met je vrienden praat. (En dan dus even die lompe mannen-opmerkingen achterwege laten, al vinden sommige vrouwen dat ook gewoon grappig)quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat soort gesprekken heb ik eigenlijk altijd. Kan dat anders dan?
Jammer; deze post. Selectief lezen en onthouden noemen we dat. Ik was uit protest na al dat seksisme op sites als Paiq een(1)malig gevlucht naar een sekdatingsite.. en niet voor anaal of andere afwijkingen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:30 schreef Silenus het volgende:
"Ga weg joh viespeuk met je grove opmerkingen! Grove opmerkingen over one-night-stands vraag je maar aan mij op <insert seksdatingsite>, zoek dan even naar profiel Ouder1heeftzegraagindekont...MAAR NIET HIER OP PAIQ. SMEERLAP!"
Ik heb geen vrouwelijke vrienden, dus misschien kan ik dat sowieso wel niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gewoon net doen alsof je met je vrienden praat. (En dan dus even die lompe mannen-opmerkingen achterwege laten, al vinden sommige vrouwen dat ook gewoon grappig)
Dus gewoon: Heee, hoe is 't? Ja prima, willen de mannen een beetje happen hier op paiq?;)
Dan begint zij vaak over een of andere lutser die ze net heeft gesproken. Kun je daar op inhaken van: oh hehe echt waar, wat zei hij dan? (<--hier heb je al de gemeenschappelijke vijand gecreeerd)
Nou dan zegt ze dus iets, waarop jij kunt zeggen: haha oh my god, dat meen je niet! Ik had laatst ook zo iemand die...(vertel een verhaal of verzin er desnoods een)
Kortom: type kroeg-gesprek, lachen, etc. Dan zit je al op een gezelliger niveau te kletsen dan 'oke. En waar woon je." "oke. En hoe lang ben je ongeveer?" "Oke. En waar kom je oorspronkelijk vandaan?" Heel leuk (not), maar het is natuurlijk geen sollicitatiegesprek.
Geef eens wat goede voorbeelden dan? Want zeker als ze geen interesses hebben ingevuld of het echt waardeloze algemeenheden zijn weet ik niet wat ik anders moet zeggen dan dat.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
98% begint daarmee. Op de letter. Kan het ook wat origineler?
Ik vond het wel grappig, dus heb hem maar weer toegevoegd. Hopelijk is het niet een zelfingenomen wijsneus die heel serieus was in wat hij zeiquote:"...,beetje ongeduldig of wat? Niet zo netjes om dan gelijk maar te beëindigen hoor. Accepteer me dus weer even anders zou het nogal maf en een gemiste kans zijn. Ik reken op je gezonde verstand."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |