![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
tuut-chips
Koning redstone
tuut-chips
Koning redstone
gta 5, meer van hetzelfde..
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Jamang je downloadt t nu sure
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Goeoeodemorgen mijn engeltjes.
Curlbrah
dun dun dun
Goedemorgen,
Heb nu een tracking nummer van Logitech gekregen maar heb ook al geld terug gehad. (volledige bedrag)
Misschien is het mijn oude kapotte ding, wat ik ze verzonden heb. Echter, stiekem hoop ik erop dat het een nieuwe is.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef Curlbrah het volgende:Goedemorgen,
Heb nu een tracking nummer van Logitech gekregen maar heb ook al geld terug gehad. (volledige bedrag)
Misschien is het mijn oude kapotte ding, wat ik ze verzonden heb. Echter, stiekem hoop ik erop dat het een nieuwe is.

Dat is een nieuwe.
Mijn engels leerboek

er wordt uitgelegd wat "Im not quite sure what that means' betekend enzo.
Ik zit niet meer in de brugklas
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:55 schreef d4v1d het volgende:Mijn engels leerboek

Wacht, niks zeggen. Ik weet niet zeker wat daar staat, maar kan het volgens mij wel raden.
Is het "Davids zusje had lullen in drie lichaamsopeningen"?
Maar even serieus, mijn zusje heeft ook van die achterlijke dingen met Engels, niet normal joh.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:55 schreef d4v1d het volgende:Mijn engels leerboek

stepping stones?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Oh, nice.
Iemand een nieuwe Logitech G930 kopen?
grgr
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Ben nog puber hé, spass muss sein
Wacht waarom "piep".
Jij lijkt een beetje op die oudere posters in FF, OUD enzo die dan boos op iemand zijn en dan iets typen zoals "vuile kl**tz*k" en dat soort spul.
"Jij bent gewoon een gefrustreerde zielige k*t malloot die manieren moet leren, l*l die je bent! Sorry mods maar dat moest echt even gezegd worden tegen die h*er."
En nu eens Karel V en zijn ongein leren.
Ha ha, die Henry de vijfde toch
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik stond wel erg lang AFK zo.
De farm is bijgevuld, dus ik ga weer een uurtje klei scheppen.
picfail moment
fail, en dan al die console mongolen wel lekker downloaden van tpb
Ik wacht mooi op de PC versie mocht die nog ooit uitkomen
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
ja watskeburt jij bent al 12 maanden niet op psn!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Mender
Gekke Henkie
Timwonnacott
Te kritisch
Gewoon dinsdag op de PS3, zoals het hoort.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Bobber geef mij nightcore vids
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 19:08 schreef Mender het volgende:Zit gewoon een random filmpje op youtube te kijken. Kom ik WEER een comment van 1marcelfilms tegen ..wtf. Ben niet eens subscribed op hem
wie?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Mender
Gekke Henkie
gebanned en zijn youtube ook
De enkele eps die ik zag wel, maar vond het niet leuk genoeg om er echt aan te beginnen.
Then again, smaken verschillen. Check het zou ik zeggen
Mender
Gekke Henkie
quote:
De eerste screenshot die ik ervan zag was van twee honden die elkaar deden.
Ik wacht nog wel even.
Mender
Gekke Henkie
Curlbrah
dun dun dun
quote:

_!
PC Gamer , KOREA, REPUBLIC OF 1 day ago Liked 29
You suck idiot Console Gamer ^^ I give a interest- Only pc the best of best Game Machine, Console suck graphic, suck sounds, and suck title price. If console idiot buy 10 title, PC gamer can 12 title and lot of sale. Yes, You Idiot! hahaha- Fuck You~ ^_^
PC PC
Haha, vieze baas.
vogelkooi
De Patricius
quote:
Live nog veel beter, ze doen mee aan popronde. Erg leuk, soort rock cabaret.
Fear is the grease of society.
quote:
Haha hij is wel lache
Lol, ik krijg een nieuwe g930 zonder de oude op te hoeven sturen
dat is fijn, ik ben blij dat ik geen logitech headset meer heb, oncomfortabel kreng
Waarom krijg ik altijd -1 op tweakers

autisten site, oh nee wacht dat is een belediging voor autisten.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
nice. ik kreeg geld en een nieuwe maar moest 'm wel opsturen.
moest je wel een foto maken dan?
quote:
Ik heb nu een Astro A40, echt een kekke headset.
Curlbrah
dun dun dun
Sinds wanneer is die Tweakers V&A zo verrot, straks zet ik het nog hier op FOK! te koop.
Heb nu al 5 berichtjes gehad met de vraag of ik mijn nieuwe G930 tegen 2e hands Apple meuk wil ruilen met bijbetaling van mijn kant.

_!
quote:
Nee helemaal niks. Gewoon klacht gemailed, wat aanvullende info geschickt en ik kreeg een nieuwe.
Is die A40 een beetje lekker?
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Ja, audiokwaliteit is goed en voor een headset in de microfoon ook dik in orde. (beter dan die G930 op beide vlakken)
Misschien wel een stuk belangrijker: hij zit enorm fijn, zelfs na een aantal uur.
n.a.v. dit filmpje naar gekeken trouwens.

gaat over de nieuwe A50 maar hij is een stuk positiever over de A40.
Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games

Zat ik ook naar te kijken.

Uiteindelijk niet voor gekozen omdat het geen surround heeft, een functie die ik aardig veel gebruikte bij mijn G930.
Denk dat ik de G930 houd, was er wel content mee 90% van de tijd.
Surround op headsets is sowieso een hoax. Is niet alsof er 8 speakers in zitten, alleen de software die de richting van de geluiden wat beter kan controleren dan gewone stereo headsets. Probeer deze maar eens met een gewone headset, kan mij niet vertellen dat dit niet surround is
tevens lol

0:48
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:Surround op headsets is sowieso een hoax. Is niet alsof er 8 speakers in zitten, alleen de software die de richting van de geluiden wat beter kan controleren dan gewone stereo headsets. Probeer deze maar eens met een gewone headset, kan mij niet vertellen dat dit niet surround is
tevens lol

0:48
Geen idee, was bij G930 aardig goed maar bij die A40 klinkt het helemaal goed. Als ik erin kijk zie ik ook verschillende speaker deeltjes.
quote:
Was ook tevreden met mijn G930 maar kreeg er zere oren van als ik 'm lang op had.
Het werkt wel natuurlijk, mijn g35 had het ook (geweldig was het niet maar het was soort van surround

) maar dat komt door de software en de manier waarop de bron wordt weergegeven. Niet door de hardware van de headset.
A40 heeft ook maar 2 drivers, 1 per oor

quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:Het werkt wel natuurlijk, mijn g35 had het ook (geweldig was het niet maar het was soort van surround

) maar dat komt door de software en de manier waarop de bron wordt weergegeven. Niet door de hardware van de headset.

[
afbeelding ]
Siberia heeft ook USB surround driver
Mijn Corsair Vengeance 2k of mijn Roccat Kave 5.1 vorig jaar had echte surround ipv virtueel, maar echt verschil merkte je er niet mee omdat virtueel gewoon zo goed is/kan zijn. Maar er zijn wel degelijk echte surround headsets op de markt.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games

Dat komt omdat de standaard uitgang niet genoeg kracht levert. Als je er een speciale versterker tussen zet dan weet je niet wat je meemaakt.
Heb zelf ook een AKG.
mic amp maakt natuurlijk niet de lage frequenties luider, gebruik er ook een voor mijn akg idd. Mijn Siberia er ook aan hangen maar die heeft het niet nodig volgens mij.
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:Mijn Corsair Vengeance 2k of mijn Roccat Kave 5.1 vorig jaar had echte surround ipv virtueel, maar echt verschil merkte je er niet mee omdat virtueel gewoon zo goed is/kan zijn. Maar er zijn wel degelijk echte surround headsets op de markt.
True, komt voornamelijk omdat we de richting van geluid bepalen doordat geluid bijvoorbeeld het rechter oor eerder ingaat dan het linker oor. Dus als je met je vingers knipt naast je rechter oor komt dat geluid eerder in je rechter oor dan je linker oor. Daardoor snapt je brein dat het geluid van rechts kwam.
Koptelefoons / games / software moeten dit effect faken.
Of de bron die je afspeelt moet binaurale zijn opgenomen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:Het werkt wel natuurlijk, mijn g35 had het ook (geweldig was het niet maar het was soort van surround

[
afbeelding ]
is dat plaatje een g35?
Om Huib te quoten: ik zie de hamburgers wel voorbij drijven
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
kom jij niet ftb'en?
quote:
was ik dat
quote:
is tom weer aan het hosten? welke versie waar ;D
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
nee
FTB unleashed
play.haunted-mc.com:25585
nu met tom loon en remy. Straks met meer.
Okey zal zo eens komen kijken ff wat eten
dooie boel

en toen waren mijn rechten weg gg
[ Bericht 40% gewijzigd door Ame_thyst op 14-09-2013 18:52:16 ]
Lol?
Ben nu niet thuis. Ga zo ff kijken waarom hij niets heeft gesaved.
#Baalmomentje
quote:
jongen doe normaal of ik nuke je vaderland
Sos doe anders af en toe /save-all tot ik heb gevonden wat het is
quote:
Keertje voor grote bek tegen een uitsmijter en een keertje voor het smijten van een flesje bier naar een live bandje.
bobbernaut
ik heet geen bob.
STERKE VERHALEN
quote:
Ook gewoon gevaarlijk hoor, daar heb ik later nog mijn excuses voor op facebook aangeboden. Kun je niet maken. Was denk ik niet op hun persoonlijk gericht, maar dan nog. Die dingen zijn hard en zwaar als ze vol zijn. Was belachelijk
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:[..]
Ook gewoon gevaarlijk hoor, daar heb ik later nog mijn excuses voor op facebook aangeboden. Kun je niet maken. Was denk ik niet op hun persoonlijk gericht, maar dan nog. Die dingen zijn hard en zwaar als ze vol zijn. Was belachelijk
Goed dronken geworden die avond?
quote:
Niet goed, wel dronken. Was achterlijk allemaal, ook daarvoor al een hele opgefokte sfeer. Is al wel vier jaar geleden ofzo hoor, ben tegenwoordig veel rustiger
Toen had ik trouwens een hanekam herinner ik mij ineens. Vage shit.
Ja maar zonder drinken is uitgaan volgens mij ook veel minder leuk. Dat beschonkener worden, steeds uitbundiger dansen en assertiever op meidjes afstappen is juist de hele clou van uitgaan, toch
Of zeg ik nou iets onvoorstelbaars
oooooh, verklaard waarom ik het nooit doe
Drinken hoort er eigenlijk gewoon bij

Al kun je het ook wel leuk hebben zonder of course
Curlbrah
dun dun dun
quote:
true maar de rest van de week is er beter door plus ik heb het geld nodig voor mijn auto.
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
VROEM! Welke auto heb je? Of ben je aan het sparen voor 1?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Curlbrah
dun dun dun
quote:
renault megane

wel op gas, lekker cheap
vogelkooi
De Patricius
quote:
Jij dronk toen halve liters malt bier, hahahaha. Sorry
AQuila360
Xbox Ultimate
quote:
Beter toch!
Maar heb je er nu mankementen aan fozo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Curlbrah
dun dun dun
quote:
nee maar autorijden is duur.

ook al rij je op gas
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 21:55 schreef vogelkooi het volgende:Gister kwam de barman achter ons aan om half drie, we wilde naar huis maar hadden bier nog niet op.
Hebben toen de flesje in de jas gestopt en weg gelopen, best akward, als hij dan nog een preek geeft en plastic bekertjes mee neemt om om te schenken. Was idee van mijn zus dus was best geneert.
Oh lol dan neem je statiegeld ook wel hoog op. Wat een lamlul ben je dan als je over die tien cent moeilijk gaat doen.
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 21:57 schreef vogelkooi het volgende:Ben met uitgaan overigens vanaf gestapt om speciaal bier te drinken in cafe van te voren. Ik bedoel voordat we naar de kroeg/dancing/danscafe gaan. Veel te duur en halve liters fransenkaner/paulaner is relatief goedkoop en smaakt prima. En je kan lekker door drinken.
Ja als ik indrink sowieso alleen nog maar goedkoop bier, speciaalbier is meer voor terrasjes enzo
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Puur.
Eckte mennen.
Als het echt warm is met ijs.
vogelkooi
De Patricius
quote:
Ging vooral over glas buiten, is verboden. en als we worden aangehouden en zeggen dat het van kroeg x is dan is hij nat.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee dan
Wiieettt
Einde shadrtn
quote:
Pastis! Dat verkleurd zo mooi!
quote:
Ah dat kan ik volgen, ja
quote:
Nooit natuurlijk, maar stel dat
Beetje stom ja
Ook goeoeoeoedemorgen
goedemiddag*
Slaapse
quote:
Balen, stationsding of een dure?
Curlbrah
dun dun dun
quote:
stationsding maar gezien hij een eindje verderop op ons erf stond denk ik dat het een kennis ofzo is geweest.
was om ~2 uur even een pak melk wezen halen uit de schuur en toen stond hij er nog.

zoiets gebeurd ook nooit als je erbij bent he
Ah kut is dat, zeker omdat je op het erf veilig je shit denkt te kunnen stallen.
Daar zou ik nog het meest van balen, niet van die fiets, maar dat ze het van je eigen terrein bietsen
Curlbrah
dun dun dun
quote:
true man, dat knaagt nog het meest. dat iemand het durft om zomaar je erf op te lopen en een fiets te nakken
ik bedoel.. als hij nu naast ons huis stond of vlakbij de straat.
yep
Curlbrah
dun dun dun
quote:
baws
Valt me wel op dat de bouwsels hier steeds mooier worden.
eckte minecraft veteranen
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
ja. Samen met tom remy loon en nog een paar. Zal wellicht wat drukker worden eerdaags.
Jammer dat die chunks resetten, had 2 blaze spawners meegenomen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Voor zover ik weet niet, maar ik ga niet die spawners riskeren. Quarry is al genoeg.
EN DIE TESSERACT, WEET JE HOE DUUR DIE DINGEN ZIJN.
Ik lees nooit meer reacties bij tweakers, gvd wat een oogaids.
topic gereport ivm de vele on-topic reacties, graag weer SC ipv nerdpraat onder de lijn:
------------------------------------
Goeoeoeoedemorgen
quote:
Over twee weken krijg ik die. Valt onder de vroegmoderne tijd (1500-1815), wat ik deze periode heb. Maar eerst nog de Italiaanse renaissance, Karel V met zijn shit en dat soort dingen.
Interessante shit trouwens wel

quote:
Het conflict begon als een godsdienstoorlog toen katholiek Spanje en Oostenrijk in de Boheems-Paltse fase (1618-1622) en in de Noord-Duitse-Deense fase (1622-1630) het noorden van het Heilige Roomse Rijk voor het katholieke kamp veroverden, wat het lutherse Zweden in de Zweedse fase (1630-1635) ongedaan maakte door met de Noord-Duitse lutheranen Noord-Duitsland te heroveren en er het lutheranisme in ere te herstellen, waarop Frankrijk met Zweden de oorlog in de Franse fase (1635-1639) wederopstartte louter om Spanje en Oostenrijk/de keizer te verzwakken, wat in de Spaanse fase (1640-1643) en in de eindfase (1643-1648) volop lukte.
Heerlijk toch dit
"Klus berging Costa Concordia niet naar Smit"
Paar maanden later
"Berging Costa Concordia veel duurder"(2x zo duur dan begroot)

'Merica !
Ohja en de live stream:
http://live.reuters.com/Event/Raising_the_Costa_Concordia
haha hoor iemand op die stream "goeie morgen"
wat ik dan niet snap, mensen die er 60 euro op bieden
quote:
ik verbaas mij ook wel over die prijzen ja..
de meest verrot uitziende fietsen waar een minimum bedrag van 60 euro opstaat
quote:
nog nooit last gehad van gejatte fietsen om eerlijk te zijn, maar dan nog is die 60 euro teveel voor zo'n fiets
quote:
geen echte studenten stad volgens mij

(al hebben we wel studenten door de hoge school die er zit

)
quote:
Zie die foto
hoi
quote:
scholieren gaan naar de middelbareschool
Wat ben je dan als je aan de uni een bachelor doet?
De duivels hebben kermis
quote:
Doet nog steeds pijn hè die tas vol boeken op vwo
quote:
officieel dus studenten, maar ik geef je gelijk, ze komen in 90% van de gevallen over als scholieren..
kutzooi, Iemand nog die in de buurt van eindhoven zit die naar nile rodgers wilt?
quote:
Ben ik student of scholier, mschollekke?
vogelkooi
De Patricius
quote:
oke, want in nimma willen ze wel graag dit soort fietsen
Oh nice nice, moeders heeft al voor de nieuwe G930 getekend
quote:
Zijn in Zwollywood ook gewild
quote:
Dildo met spikes Penetrator XXXL 3500
quote:
Ja nogsteeds ziek, Maarja kaartje maar aan mn tante gegeven. Kan die mooi samen met mijn oom gaan
vogelkooi
De Patricius
quote:
vergeet de aandrijving van de links draaiende parels door echte hamsters niet.
quote:
nee man, dat is de dertigjarige
Uhm vorige keer Loon
Keer daarvoor Huib?
mensen die ddosen

gvd wat irritant
quote:
Nog steeds? Of is het weer een andere gast?
Op
dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef
KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
quote:
Andere.

Hadden net sinds een tijdje weer echt veel mensen online, bam netwerk knalt eruit
quote:
Klote. Kom straks wel weer online.. nu nog even werken..
Op
dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef
KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
ga eens een baan zoeken aldie, en remy fix je server eens, kutadmin
Fix wat?
Hoe moet ik dat nou weten?
Timwonnacott
Te kritisch
Net een raspberry pi gekocht voor mn broer z'n verjaardag
Hoe goeie broeder ben ik dan
Oh, je had je eerste les over zeg maar de basis van de informatica?
Vaaaaaaaaaaaaaaaag
quote:
wacht jij zit nog op Middelbaren toch?
quote:
Is een keuzevak op middelbare hé
quote:
Kon je die ¤20 wel missen?
(nofi)
quote:
Hey was wel 65 euro he
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Aldie draag jij skateschoenen?
#GoedBroertje
quote:
Oh weet ik veel, nooit gehad zo'n keuzevak
Noem ze ook wel scheetschoenen
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Skatestore heeft sale
BOOYA