Geen idee, was bij G930 aardig goed maar bij die A40 klinkt het helemaal goed. Als ik erin kijk zie ik ook verschillende speaker deeltjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Surround op headsets is sowieso een hoax. Is niet alsof er 8 speakers in zitten, alleen de software die de richting van de geluiden wat beter kan controleren dan gewone stereo headsets. Probeer deze maar eens met een gewone headset, kan mij niet vertellen dat dit niet surround is![]()
tevens lol0:48
Was ook tevreden met mijn G930 maar kreeg er zere oren van als ik 'm lang op had.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat ik de G930 houd, was er wel content mee 90% van de tijd.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games
Siberia heeft ook USB surround driverquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Het werkt wel natuurlijk, mijn g35 had het ook (geweldig was het niet maar het was soort van surround) maar dat komt door de software en de manier waarop de bron wordt weergegeven. Niet door de hardware van de headset.
A40 heeft ook maar 2 drivers, 1 per oor
[ afbeelding ]
Dat komt omdat de standaard uitgang niet genoeg kracht levert. Als je er een speciale versterker tussen zet dan weet je niet wat je meemaakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games
True, komt voornamelijk omdat we de richting van geluid bepalen doordat geluid bijvoorbeeld het rechter oor eerder ingaat dan het linker oor. Dus als je met je vingers knipt naast je rechter oor komt dat geluid eerder in je rechter oor dan je linker oor. Daardoor snapt je brein dat het geluid van rechts kwam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn Corsair Vengeance 2k of mijn Roccat Kave 5.1 vorig jaar had echte surround ipv virtueel, maar echt verschil merkte je er niet mee omdat virtueel gewoon zo goed is/kan zijn. Maar er zijn wel degelijk echte surround headsets op de markt.
is dat plaatje een g35?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Het werkt wel natuurlijk, mijn g35 had het ook (geweldig was het niet maar het was soort van surround) maar dat komt door de software en de manier waarop de bron wordt weergegeven. Niet door de hardware van de headset.
A40 heeft ook maar 2 drivers, 1 per oor
[ afbeelding ]
kom jij niet ftb'en?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:40 schreef Ame_thyst het volgende:
Of de bron die je afspeelt moet binaurale zijn opgenomen
was ik datquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Om Huib te quoten: ik zie de hamburgers wel voorbij drijven
is tom weer aan het hosten? welke versie waar ;Dquote:
neequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
is tom weer aan het hosten? welke versie waar ;D

Welke rechten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef Ame_thyst het volgende:
dooie boel
en toen waren mijn rechten weg gg [ afbeelding ]
Server heeft wel flinke rollback gehad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef shaderon het volgende:
Staat weer goed denk ik. Wilde je een rank hoger geven voor alle rechten maar blijkbaar een typefout
Wutquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Server heeft wel flinke rollback gehad.
Hoop dingen die ik in de loop van de dag heb gebouwd zijn nu weg, chests idem. inventory is nog wel zoals die net was voor die server reboot.quote:
Okeyquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:20 schreef shaderon het volgende:
Staat weer goed denk ik. Wilde je een rank hoger geven voor alle rechten maar blijkbaar een typefout
Lijkt verder op wel gewoon gesaved te zijn, maar niet zeker wanneer vandaag ik dat gedaan had.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:32 schreef shaderon het volgende:
Ben nu niet thuis. Ga zo ff kijken waarom hij niets heeft gesaved.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:25 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh, inventory is zo'n half uurtje oud. denk ik, zitten wat dingen in die ik inmiddels al gecraft had.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
jongen doe normaal of ik nuke je vaderland
wat is flink?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Server heeft wel flinke rollback gehad.
gok zo'n 5 uur oid. Maar lijkt vooral rond mijn huis te zijn. die van jou was aardig compleet dacht ik. Misschien dat het aan de chunkloader ligt hier oid. maar moet je zelf maar even bekijkenquote:
Keertje voor grote bek tegen een uitsmijter en een keertje voor het smijten van een flesje bier naar een live bandje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef vogelkooi het volgende:
ooit wel eens de kroeg uitgegooid aldie?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Keertje voor grote bek tegen een uitsmijter en een keertje voor het smijten van een flesje bier naar een live bandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |