![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
tuut-chips
Koning redstone
tuut-chips
Koning redstone
gta 5, meer van hetzelfde..
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
Jamang je downloadt t nu sure
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Goeoeodemorgen mijn engeltjes.
Curlbrah
dun dun dun
Goedemorgen,
Heb nu een tracking nummer van Logitech gekregen maar heb ook al geld terug gehad. (volledige bedrag)
Misschien is het mijn oude kapotte ding, wat ik ze verzonden heb. Echter, stiekem hoop ik erop dat het een nieuwe is.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef Curlbrah het volgende:Goedemorgen,
Heb nu een tracking nummer van Logitech gekregen maar heb ook al geld terug gehad. (volledige bedrag)
Misschien is het mijn oude kapotte ding, wat ik ze verzonden heb. Echter, stiekem hoop ik erop dat het een nieuwe is.

Dat is een nieuwe.
Mijn engels leerboek

er wordt uitgelegd wat "Im not quite sure what that means' betekend enzo.
Ik zit niet meer in de brugklas
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:55 schreef d4v1d het volgende:Mijn engels leerboek

Wacht, niks zeggen. Ik weet niet zeker wat daar staat, maar kan het volgens mij wel raden.
Is het "Davids zusje had lullen in drie lichaamsopeningen"?
Maar even serieus, mijn zusje heeft ook van die achterlijke dingen met Engels, niet normal joh.
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 09:55 schreef d4v1d het volgende:Mijn engels leerboek

stepping stones?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Oh, nice.
Iemand een nieuwe Logitech G930 kopen?
grgr
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
Ben nog puber hé, spass muss sein
Wacht waarom "piep".
Jij lijkt een beetje op die oudere posters in FF, OUD enzo die dan boos op iemand zijn en dan iets typen zoals "vuile kl**tz*k" en dat soort spul.
"Jij bent gewoon een gefrustreerde zielige k*t malloot die manieren moet leren, l*l die je bent! Sorry mods maar dat moest echt even gezegd worden tegen die h*er."
En nu eens Karel V en zijn ongein leren.
Ha ha, die Henry de vijfde toch
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik stond wel erg lang AFK zo.
De farm is bijgevuld, dus ik ga weer een uurtje klei scheppen.
picfail moment
fail, en dan al die console mongolen wel lekker downloaden van tpb
Ik wacht mooi op de PC versie mocht die nog ooit uitkomen
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
ja watskeburt jij bent al 12 maanden niet op psn!
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Mender
Gekke Henkie
Timwonnacott
Te kritisch
Gewoon dinsdag op de PS3, zoals het hoort.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Bobber geef mij nightcore vids
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 19:08 schreef Mender het volgende:Zit gewoon een random filmpje op youtube te kijken. Kom ik WEER een comment van 1marcelfilms tegen ..wtf. Ben niet eens subscribed op hem
wie?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Mender
Gekke Henkie
gebanned en zijn youtube ook
De enkele eps die ik zag wel, maar vond het niet leuk genoeg om er echt aan te beginnen.
Then again, smaken verschillen. Check het zou ik zeggen
Mender
Gekke Henkie
quote:
De eerste screenshot die ik ervan zag was van twee honden die elkaar deden.
Ik wacht nog wel even.
Mender
Gekke Henkie
Curlbrah
dun dun dun
quote:

_!
PC Gamer , KOREA, REPUBLIC OF 1 day ago Liked 29
You suck idiot Console Gamer ^^ I give a interest- Only pc the best of best Game Machine, Console suck graphic, suck sounds, and suck title price. If console idiot buy 10 title, PC gamer can 12 title and lot of sale. Yes, You Idiot! hahaha- Fuck You~ ^_^
PC PC
Haha, vieze baas.
vogelkooi
De Patricius
quote:
Live nog veel beter, ze doen mee aan popronde. Erg leuk, soort rock cabaret.
Fear is the grease of society.
quote:
Haha hij is wel lache
Lol, ik krijg een nieuwe g930 zonder de oude op te hoeven sturen
dat is fijn, ik ben blij dat ik geen logitech headset meer heb, oncomfortabel kreng
Waarom krijg ik altijd -1 op tweakers

autisten site, oh nee wacht dat is een belediging voor autisten.
Curlbrah
dun dun dun
quote:
nice. ik kreeg geld en een nieuwe maar moest 'm wel opsturen.
moest je wel een foto maken dan?
quote:
Ik heb nu een Astro A40, echt een kekke headset.
Curlbrah
dun dun dun
Sinds wanneer is die Tweakers V&A zo verrot, straks zet ik het nog hier op FOK! te koop.
Heb nu al 5 berichtjes gehad met de vraag of ik mijn nieuwe G930 tegen 2e hands Apple meuk wil ruilen met bijbetaling van mijn kant.

_!
quote:
Nee helemaal niks. Gewoon klacht gemailed, wat aanvullende info geschickt en ik kreeg een nieuwe.
Is die A40 een beetje lekker?
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Ja, audiokwaliteit is goed en voor een headset in de microfoon ook dik in orde. (beter dan die G930 op beide vlakken)
Misschien wel een stuk belangrijker: hij zit enorm fijn, zelfs na een aantal uur.
n.a.v. dit filmpje naar gekeken trouwens.

gaat over de nieuwe A50 maar hij is een stuk positiever over de A40.
Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games
Curlbrah
dun dun dun
quote:
Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games

Zat ik ook naar te kijken.

Uiteindelijk niet voor gekozen omdat het geen surround heeft, een functie die ik aardig veel gebruikte bij mijn G930.