ja. Samen met tom remy loon en nog een paar. Zal wellicht wat drukker worden eerdaags.quote:
ZIjn die nog een keer gereset dan?quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef TJV het volgende:
Jammer dat die chunks resetten, had 2 blaze spawners meegenomen.
Over twee weken krijg ik die. Valt onder de vroegmoderne tijd (1500-1815), wat ik deze periode heb. Maar eerst nog de Italiaanse renaissance, Karel V met zijn shit en dat soort dingen.quote:Op maandag 16 september 2013 08:18 schreef vogelkooi het volgende:
De dertig jarige oorlog al gehad aldie?
quote:Het conflict begon als een godsdienstoorlog toen katholiek Spanje en Oostenrijk in de Boheems-Paltse fase (1618-1622) en in de Noord-Duitse-Deense fase (1622-1630) het noorden van het Heilige Roomse Rijk voor het katholieke kamp veroverden, wat het lutherse Zweden in de Zweedse fase (1630-1635) ongedaan maakte door met de Noord-Duitse lutheranen Noord-Duitsland te heroveren en er het lutheranisme in ere te herstellen, waarop Frankrijk met Zweden de oorlog in de Franse fase (1635-1639) wederopstartte louter om Spanje en Oostenrijk/de keizer te verzwakken, wat in de Spaanse fase (1640-1643) en in de eindfase (1643-1648) volop lukte.
ik verbaas mij ook wel over die prijzen ja..quote:Op maandag 16 september 2013 10:54 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ik dan niet snap, mensen die er 60 euro op bieden
nog nooit last gehad van gejatte fietsen om eerlijk te zijn, maar dan nog is die 60 euro teveel voor zo'n fietsquote:Op maandag 16 september 2013 12:29 schreef vogelkooi het volgende:
Juist de brakheid is een niche, wordt ie neit zo snel gejat.
geen echte studenten stad volgens mijquote:
Dat zijn scholierenquote:Op maandag 16 september 2013 12:36 schreef mschol het volgende:
[..]
geen echte studenten stad volgens mij(al hebben we wel studenten door de hoge school die er zit
)
schooier.quote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoge school, SCHOOL -> Scho(o)lier.
daarom is hbo ook scholieren, zit namelijk ook in het midden tussen wo en mbo inquote:Op maandag 16 september 2013 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
scholieren gaan naar de middelbareschool![]()
Een student. de bachelor van uni en hbo zijn niet hetzelfde waard, anders zou je dan ook dezelfde titel ontvangen nadat je ermee klaar bent. Niet het geval.quote:Op maandag 16 september 2013 13:17 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat ben je dan als je aan de uni een bachelor doet?
Ja, vandale kan mn rug op.quote:Op maandag 16 september 2013 13:21 schreef Ame_thyst het volgende:
tevens http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.Ujbpqsa-3os
Doet nog steeds pijn hè die tas vol boeken op vwoquote:
Kluis vol boeken en gewoon voor 2 uur boeken in je tas doen. vwo-ers zijn daar slim genoeg voor. havisten en vmbo-ers overig ook. Alleen een complete klapjosti draagt een tas vol boeken voor de hele dagquote:Op maandag 16 september 2013 13:27 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Doet nog steeds pijn hè die tas vol boeken op vwo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |