sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee danquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh lol dan neem je statiegeld ook wel hoog op. Wat een lamlul ben je dan als je over die tien cent moeilijk gaat doen.
nijmegenquote:Op zondag 15 september 2013 00:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee dan
Pastis! Dat verkleurd zo mooi!quote:Op zondag 15 september 2013 00:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Puur.
Eckte mennen.
Als het echt warm is met ijs.
Ah dat kan ik volgen, jaquote:Op zondag 15 september 2013 00:33 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ging vooral over glas buiten, is verboden. en als we worden aangehouden en zeggen dat het van kroeg x is dan is hij nat.
Nooit natuurlijk, maar stel datquote:Op zondag 15 september 2013 00:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sws, in welke tent krijg je nou flesjes mee dan
Balen, stationsding of een dure?quote:Op zondag 15 september 2013 12:38 schreef Curlbrah het volgende:
verdomme, mijn fiets is vannacht gestolen.
stationsding maar gezien hij een eindje verderop op ons erf stond denk ik dat het een kennis ofzo is geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Balen, stationsding of een dure?
true man, dat knaagt nog het meest. dat iemand het durft om zomaar je erf op te lopen en een fiets te nakkenquote:Op zondag 15 september 2013 13:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daar zou ik nog het meest van balen, niet van die fiets, maar dat ze het van je eigen terrein bietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |