Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn er hier meer die 9mnd gespuugd hebben kersjes,evenstar en lazines. Ik weet het gewicht van hun baby's niet meer maar wel dat die van evenstar een heel mooi gewicht had. Mijn schoonmoeder heeft ook 9mnd gespuugd en vriend woog 3315 oid bij 40wk volgens mij ook een normaal gewicht.
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buikquote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef GotC het volgende:
Oooh leuk Mo
En Mus had haar eerste echo vandaag toch?
Ach wat lief!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buik![]()
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
Ah wat tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag 28 weken mijlpaal en wat krijg je dan.... Vocht in mijn enkels.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Dat wist ik niet van je. Ook geen supergewichten zo te lezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Het spugen was echter het grootste probleem. Als het spugen er niet geweest was, had ik met veel minder supplementen gekundquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Het spugen was echter het grootste probleem. Als het spugen er niet geweest was, had ik met veel minder supplementen gekundDan had ik namelijk gewoon zelf die dingen kunnen eten, zonder dat het rechtstreeks in mijn bloedvaten moest
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Wat fijn Mus! Nog 1,5 week tot mijn echo...quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Wij hebben de 24ste de SEO....ben ook zeeeeer benieuwd! Hoop dat alles goed gaat, 2e keer pas dat we de kleine zijn, eerste keer was bij 9w.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef WupWup het volgende:
Een kikker![]()
yay voor de goede echo's Mus en Momo!
Volgende week donderdag heb ik de SEO, ben ongeduldig
Virtuele knuffel!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean deed het buiten mijn buik ook echt meteen heel erg goed. Mijn buik is helaas niet de aller veiligste plek voor een baby en dat doet wel pijn.
Aaaw, daar was ik al een beetje 'bang' voor. Die extreme moeheid is bij mij opeens verdwenen na afgelopen dinsdag (31 weken), hopelijk volg jij ook gewoon!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:12 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hallo!ik laat ook maar eens van me horen!
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef DJMomo het volgende:
Ja wel weer kunstig. Oh hier een longslagader. Uhm welke vlek? Maar alles was goed. Hij lag er alleen beroerd voor. Helemaal opgevouwen in een hoekje. Daardoor konden ze de rug eerst niet goed zien. En meting buik klopte ook niet (anderhalve week voor). Later lag ie iets beter. En toen viel ie net binnen de marge. En mam: t is nog steeds een jongen!
Lief, maar ook een beetje bizar he? Vind ik eigenlijk nog steeds wel. Soms rekt ze zich een beetje uit en dan zie je zo'n bobble in mijn buik. BIZARRR!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:17 schreef Burdie het volgende:
Ik heb de baby gevoeld, hij lag gisteren de hele avond gezellig te vlinderen in mijn buik. Precies met dezelfde bewegingen als ik me nog herinner van de pretecho.
Achteraf gezien voel ik baby al langer, maar herkende ik het niet. Wel een lief gevoel zeg!
Hadden wij ook iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef NoBoNo het volgende:
Nee was ook meteen onze termijn echo blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Wat lief van ze!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef RunForrestRun het volgende:
Zojuist kwamen schoonpapa en -mama met 'een cadeautje': een splinternieuwe wandelwagen. Hartstikke mooi ding, met bak en buggy zeg maar, overal verstelbaar en inklapbaar. Maar ik voel me toch altijd een beetje schuldig als ik zo'n duur cadeau aanneem..
Dat klinkt positief, fijn!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Kewpie het volgende:
Ik vandaag naar VK geweest. Hartje klopt en buik groeit mooi. Schildklier is nu goed en TSI negatief, dus schildklier van beeb heeft geen problemen. Minder moe lijkt toch echt een trend te zijn; woehoe! Blij mee!
Ook voorzichtig aan meer aan het genieten van meer rust en meer beweging voelen. Nog even en ik begin zwanger zijn echt leuk te vinden 😊
Toen ik zwanger was van Saartje, kreeg ze 's avonds als ik in bed lag altijd de hik. Heeft even geduurd voor ik dat doorhad overigens, dacht eerst dat ik gewoon een heel ritmisch trommelend/trappend kind hadquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
Een vriendin vroeg mij of ze al eens de hik had gehad. Sindsdien ben ik er op gaan letten en nu merk ik dat ze elke dag wel een keer de hik heeft![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Limone het volgende:
Zo zoet met zijn mondje open!![]()
overigens dacht ik eerst dat die vlek rechts z'n hoofd was..Toen begreep ik het wel![]()
Piemel in je buikquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een jongetje in mijn buik!!
Ik heb het aangepast voor jequote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een jongetje in mijn buik!!
Wij weten het niet helemaal zeker. Gisteren nog een keer gevraagd bij de echo maar weer niet te zien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Piemel in je buik![]()
![]()
De zwangeren in de OP zonder toevoeging jongetje/meisje: weten die het zelf ook niet eigenlijk?
Was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die het niet willen weten namelijk
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een jongetje in mijn buik !!
Niet heel sterk, ik sprak wel meer over hem en hij. Maar ik zat zelf qua gevoel op 48% meisje 52% jongen. Al dacht ik nog na de echo dat ik verbaasd zou zijn geweest als er een meisje was gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]Had je dat zelf ook als voorgevoel?
Ik moest een beetje grinniken om die exacte percentagesquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:18 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Niet heel sterk, ik sprak wel meer over hem en hij. Maar ik zat zelf qua gevoel op 48% meisje 52% jongen. Al dacht ik nog na de echo dat ik verbaasd zou zijn geweest als er een meisje was gezien.
Dus misschien onbewust wel?nu verliefd!
Ik vind het zo knap als mensen dat vol weten te houdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nee dat dus. Wij hebben al heel vaak geroepen dat ze helemaal niet zo'n duur cadeau hoeven te geven (ze wilden eerst een Stokke (?) halen voor een bangmakende hoeveelheid geld, daar hebben we ze vanaf kunnen praten maar er moest en zou een kinderwagen gekocht worden, daar konden we niks tegen doen. Dus we hebben nu een andere, hopelijk minder dure gekregen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:21 schreef GotC het volgende:
RFR, mooi cadeau!Wij kregen van schoonouders ook de kinderwagen, en van mijn ouders een bedrag voor de kinderkamer. Vond het ook lastig om te accepteren, maar we 'moesten het niet in ons hoofd halen om het terug te geven
'
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Limone het volgende:
Zo zoet met zijn mondje open!![]()
overigens dacht ik eerst dat die vlek rechts z'n hoofd was..Toen begreep ik het wel![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik spreek ze ook bemoedingend toe. En soms zing ik voor ze. Schijnen planten ook beter van te groeien, dus waarom zou het nu niet werken. Toch?
Wij weten het nog niet, pas over twee hele weken de echo. En dat duuurt lang!quote:De zwangeren in de OP zonder toevoeging jongetje/meisje: weten die het zelf ook niet eigenlijk?
Welke is het nu geworden?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef RunForrestRun het volgende:
Nee dat dus. Wij hebben al heel vaak geroepen dat ze helemaal niet zo'n duur cadeau hoeven te geven (ze wilden eerst een Stokke (?) halen voor een bangmakende hoeveelheid geld, daar hebben we ze vanaf kunnen praten maar die kinderwagen moest en zouden ze kopen. Hij is gisteren ook meteen in elkaar gezet, ik denk dat schoonmams bang was dat ik hem anders alsnog terug zou brengen .
Oh ja lekker duidelijk geschrevenquote:
Joh, gewoon de rest van je zwangerschap (en erna!) nog genieten van die blauwe wolkquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:27 schreef klaprooss het volgende:
Haha coco, maar zo dacht ik echt.. Ik blijf vandaag en morgen en overmorgen en die dag daarna nog even genieten van mijn zweeftocht op mijn blauwe wolk!
Wist jij het bij je vorige zwangerschap wel coco?
Wel fijn dat het haar niet uitmaakt! Anders zou je daar nog onenigheid over krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:59 schreef NoBoNo het volgende:
Coco, ik wil het ook niet weten, vrouwlief maakt het niet uit.
Heb nog wel even getwijfeld afgelopen weken....maar nee, blijf sterk wil het gewoon niet weten!
Wij weten het wel! Verder hebben we het nergens verteld (lang verhaal ivm gedoe bij eerste zwangerschap die eindigde in een miskraam) en dus ook maar niet hier bekend gemaakt. In het V&A topic zijn er wel een aantal die het weten, anders koopt het zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Piemel in je buik![]()
![]()
De zwangeren in de OP zonder toevoeging jongetje/meisje: weten die het zelf ook niet eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Wattem Momo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Skip stiekem zelf wel. Voor de rest?
Burd een fladder!
Rooss een piemol!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:16 schreef klaprooss het volgende:
Leuk coco! En nu? ook weer een verrassing houden?
Even onder de spoiler een 3d plaatje en een piemel
We willen het nu weer niet weten, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ervan uitgaande dat het goed gaat
Dat is echt heel duidelijk een jongetje!!
Als ik het mag zeggen, zicht van onderaf van de rechterkant? Dus begint bij de voeten en dan achterin het hoofd?quote:
Ik ben blij dat ik geen echoscopist ben want ik zou de ouders niet kunnen vertellen waar ze naar aan het kijken zijn.quote:
Is het ook een beetje hoor haha! Vooral nu, zo zonder vet.. Echt een bot-baby met een velletjequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
Aw klaproos, wat ligt hij daar lekkerIk blijf 3D wel eng vinden
![]()
Ga je het textiel ook allemaal strijken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
Aw klaproos, wat ligt hij daar lekkerIk blijf 3D wel eng vinden
![]()
Mo..profiel?
Pfoeh, heb zojuist alle licht gekleurde kleertjes gewassen en al het textiel. En alle gekleurde kleertjes gestreken.
Klaar voor vandaag
Hier hebben voor de baby alles gestreken. Voor onszelf al jaren niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga je het textiel ook allemaal strijken?
Toen ik zwanger was, deed ik dat allemaal. Wel alleen voor de baby, had niet ineens de behoefte om onze lakens te gaan strijken. Wel voor de baby
Toen ik niet meer zwanger was, was die drang snel voorbij![]()
Haha ik dacht dat we meededen aan een prijsvraag en jij het antwoord wel wistquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef DJMomo het volgende:
Verder dan "mijn tweede zoon" kom ik niet. Heb echt geen idee! Denk ook hoofd, als ik iets zou moeten zeggen.
Yupquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga je het textiel ook allemaal strijken?
Toen ik zwanger was, deed ik dat allemaal. Wel alleen voor de baby, had niet ineens de behoefte om onze lakens te gaan strijken. Wel voor de baby
Toen ik niet meer zwanger was, was die drang snel voorbij![]()
Ik vond hydrofielen strijken echt fijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef GotC het volgende:
[..]
YupEcht, de dag dat ik onze lakens ga strijken mag je me neerslaan. Heb tot nu toe alles, behalve de hydrofielen, gestreken.
Gestreken babykleding is trouwens!
Nu nog logisch indelen in de kasten..
Ohhhh! Jij bent ook pas net zwanger? Dan zijn we echt heel erg tegelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Take_A_Picture het volgende:
Beterschap Momo!
Klaproos een jongen, wat leuk!!!
Boy oh boy oh boy, ik ben mooooeeee! Maar ik kan geen tukkie doen want ben taarten aan het bakken voor zondag en morgen ga ik ze dan decoreren... Heb dat nog nooit in m'n Remi gedaan dus vind t best spannend... Wat als ze nou niet lukken *huil*. En ik ben hartstikke emo. En dan moet ik nog 8 maanden
Maar ohmygod m'n dochter wordt komende woensdag al 2
Lezen, coco, lezen! kno is niet hetzelfde als 'kinderarts'.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh! Jij bent ook pas net zwanger? Dan zijn we echt heel erg tegelijkWat leuk!
Mo, beterschap! Moet je daarvoor ook bij de kinderarts zijn of heb ik iets anders gemist?
Oliver werd ook telkens klein geschat, en het niet echt hebben van een buik op volle termijn leek dat te bevestigen. Enorme schok voor hen/ons dat er een 4140 gram spekkie uit kwamquote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat ze er echt behoorlijk naast kunnen zitten. Saar werd écht groot geschat, mijn buik was Groot (meerdere malen getest op zw.suiker) en ze was een heel normale 3400gram.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Oliver werd ook telkens klein geschat, en het niet echt hebben van een buik op volle termijn leek dat te bevestigen. Enorme schok voor hen/ons dat er een 4140 gram spekkie uit kwam
Oh, ja, kan me voorstellen dat je daar niet veel vertrouwen in hebt. Hopelijk geen ooronsteking!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:09 schreef DJMomo het volgende:
Sjaak is vaste klant bij de kno arts. En omdat we zondag vliegen, wil ik even een oorontsteking uitgesloten hebben. En huisarts beweerde in januari dat ze écht geen buisje zag zitten, terwijl ik hem een dag later met het blote oog wel zag. En kno ook met zijn kijk ding. Maw. Niet zo veel vertrouwen in ha wat dit betreft.
Ah, hoe tof! En spannendquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef Take_A_Picture het volgende:
Coco: ja! :-D vandaag is m'n NOD maar testte vorige week vrijdag al positiefen 3 dagen geleden waren beide streepjes knalstreepjes dus wil er toch vol vertrouwen ingaan!
Ik ga marsepein taarten maken! Vandaag de biscuits gemaakt tijdens eva's slaapje en morgen vullen en decoreren
LotRquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef GotC het volgende:
Coco![]()
Ik moest nu al lachen, kan je nagaan
![]()
GotC staat voor Guard of the Citadel. Ja, Lord of the Rings fanEn om wat meer mening eraan te geven: Pippin was Guard of the Citadel. Pippin werd gespeeld door Billy Boyd, een Schot. Ik ben half Schots
Ja, vergezocht ftw!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef GotC het volgende:
Coco![]()
![]()
GotC staat voor Guard of the Citadel. Ja, Lord of the Rings fanEn om wat meer mening eraan te geven: Pippin was Guard of the Citadel. Pippin werd gespeeld door Billy Boyd, een Schot. Ik ben half Schots
Ja, vergezocht ftw!
Soms? Ik ben dagelijks levensgevaarlijk gewapend met allerlei uitstekende delen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Lief, maar ook een beetje bizar he? Vind ik eigenlijk nog steeds wel. Soms rekt ze zich een beetje uit en dan zie je zo'n bobble in mijn buik. BIZARRR!![]()
Een vriendin vroeg mij of ze al eens de hik had gehad. Sindsdien ben ik er op gaan letten en nu merk ik dat ze elke dag wel een keer de hik heeft![]()
![]()
Hij heeft ook zijn goede eigenschappenquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Dat je er nog bij bent!![]()
Hier 1000x maal liever LOTR dan Seagal.
Nog liever GoT![]()
The world ahead..quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]. En nu spookt dat liedje in mijn hoofd..
Home is behind..
Ik had altijd Tammagotchi in m'n hoofd. Of hoe je het ook spelt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef GotC het volgende:
Coco![]()
![]()
Ja, vergezocht ftw!
Wat ubercute! Nu ik het doorheb merk ik dat ze elke ochtend als ik nog in bed heeft de hik heeft. Gisterochtend legde ik de hand van mijn man op mijn buik: " Voel! Je dochter heeft de hik!" Een minuut later draaide hij zich weer om. Ik had het helemaal niet door, maar hij was er best fischermansfriend-emotioneel van en heeft het later ook aan zijn collega's verteldquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toen ik zwanger was van Saartje, kreeg ze 's avonds als ik in bed lag altijd de hik. Heeft even geduurd voor ik dat doorhad overigens, dacht eerst dat ik gewoon een heel ritmisch trommelend/trappend kind hadEn toen ze er eenmaal was, kreeg ze 's avonds ook vaak de hik, dat was echt heel schattig, omdat het zo herkenbaar was van 'toen ze nog in de buik zat"
Oh ik nu ook!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]. En nu spookt dat liedje in mijn hoofd..
Home is behind..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob was weer eens wakkerNormaliter is hij een stuk drukker, maar verlegen zodra ik ga filmen
![]()
Shit zeg sterktequote:Op vrijdag 13 september 2013 18:44 schreef Jipster het volgende:
Ego post vanuit het ziekenhuis. Vanmiddag bloedverlies en gelukkig wel goede ctg gehad. Maar nu wel ter observatie nachtje in het zkh. Bloeden gestopt inmiddels, maar gezien de geschiedenis van vorige zwangerschap geen risico en moet dus vannacht blijven en nog paar keer aan het ctg.
Ja wie was ook alweer één van de personen die dat tegen jou zei een paar weken geleden?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Hormonen doen nasty dingen met je, dat is zeker.. De zorgen helpen ook niet bij je bloeddruk natuurlijk, maar dan is het haast een vicieuze cirkelIs het misschien een idee om een stap terug te doen bij je werk? Aangezien al je energie daar momenteel naartoe gaat, terwijl je ventje het belangrijkste is momenteel
![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:12 schreef Limone het volgende:
Aaaw, daar was ik al een beetje 'bang' voor. Die extreme moeheid is bij mij opeens verdwenen na afgelopen dinsdag (31 weken), hopelijk volg jij ook gewoon!![]()
Ja heb het zeker gelezen herken er veel van alleen is het voor mij helemaal nieuw, geen eerdere ervaring met deze 'down' gevoelens.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:45 schreef ProjSkippy het volgende:
Mabawa! Gekkie, doe rustig aan. Nou ben ik natuurlijk niet de aangewezen persoon om dat te zeggen (ik weet niet of je m'n spoiler in het vorige deel nog gelezen had?), maar het is wel zo.
Ik waggel altijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ken je geschiedenis niet, maar sterkte jipster!
Dat zou wel vroeg zijn mawaba..ik dacht dat dat alleen bij 2e kindjes rond die tijd al kon..maar ik weet t ook niet. Schoonzus segt..als je waggelt is de baby ingedaald
Morgen z-huis idd. Moet bellen Hoelaat ze plek hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:56 schreef Mabawa. het volgende:
2e kindjes dalen toch juist later in Bla?
Hahaha nou Bubs het loopje dat ik had was wel waggelen te noemen ja. Benen beetje gebogen en uit elkaar![]()
Had je er last van FR? Moet je morgen weer naar het zh?
Ik weet niet of het echt indalen is, het voelt in ieder geval als een vuist in mn muts
quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Morgen z-huis idd. Moet bellen Hoelaat ze plek hebben.
Ik kan nu niet bijten met die kant. Maar als ik niet bijt doet het geen pijn. Ma eerst naar het z-huis en dan maar de ta bellen.
En ik las je reactie niet goed. Niet echt last wel het idee dat er iets heel laag ligt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:02 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doelde op het indalen van baby en had je kiesverhaal niet eens gelezen! Nu wel dus
auw, hopelijk snel een plekje.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:33 schreef GotC het volgende:
Hier word ik per ongeluk gewoon een beetje emotioneel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bob was weer eens wakkerNormaliter is hij een stuk drukker, maar verlegen zodra ik ga filmen
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Limone het volgende:
[..]Jij bent mijn favoriete reclamefolder!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik zou vriend lang en indringend aankijken met je spuitmondje.
Oh hahahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Awquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:13 schreef bellelena het volgende:
[..]
Hier word ik per ongeluk gewoon een beetje emotioneel van![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Aw![]()
![]()
JipDuim dat de geschiedenis zich niet gaat herhalen meis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:54 schreef Limone het volgende:
[..]Jij bent mijn favoriete reclamefolder!
Teveel tijd over. Kind om zes uur op bed, niets op tvquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef bellelena het volgende:
[..]Wat vergelijkbaar en prachtig om te realiseren dat Nin daar bezig was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, we zijn wel met veel dingen vergelijkbaar wb buik. Ik ga m'n tas pakken![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vergelijkbaar en prachtig om te realiseren dat Nin daar bezig was!![]()
Hmm, we zijn wel met veel dingen vergelijkbaar wb buik. Ik ga m'n tas pakken
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Ook dat jaVk zei dat we Bob streng moeten toespreken, dat hij voor zondag niet mag komen. Anders krijgt hij geen zakgeld de komende 16 jaar
dat is wel een medaille waard..was mij niet gelukquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Limone het volgende:
On the bright sight: niet gehuild en niet met dingen gegooid!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:05 schreef ProjSkippy het volgende:
En, en, en?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh hahaha![]()
Als hij zo thuis komt van het overwerken hij doet iets in de ICT, dus ik maak me geen zorgen, zal ik je post voorlezen. Houdt hij van!
Een ijsschep met zo'n knijpmechanisme werkt heel fijn voor de volgende keerquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:03 schreef Limone het volgende:
Oh (S)Jips, wat schrikken. Hoeveel weken ben je nu precies? 35 of 36 weken?
--
Ik moest vanavond hartige muffins maken (voor een feestje, niet mijn hormonen..) en ik bedacht me dat het echt super praktisch was als ik chunky muffin beslag in een spuitzak zou doen. Met een innieminnie spuitmondje (< stom woord). Het erin scheppen ging al niet zoals bij Heel Holland Bakt, maar het eruit scheppen was nog erger. En dat moest want er ging natuurlijk niets door dat spuitmondje. Al-les zit onder. Ik kijk wel af en toe naar de keuken, maar tot nu toe heeft het zich niet vanzelf opgeruimd.
![]()
On the bright sight: niet gehuild en niet met dingen gegooid!
hij moest lachen en zei: "heel goed!"quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En, en, en?
--
Mogguh mensen!
Nog wat gekocht?quote:
En daarna heeft 'ie inderdaad de hele keuken opgeruimd?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:30 schreef Limone het volgende:
[..]
hij moest lachen en zei: "heel goed!"
Dus die kan je mooi in je zak steken!
Nope, dat had ik al gedaan. Maar hij heeft wel zojuist 10 kilo was weggestreken..!terwijl ik mijn teennagels laktequote:Op zaterdag 14 september 2013 10:11 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En daarna heeft 'ie inderdaad de hele keuken opgeruimd?
"Window"shoppen ftw!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo shop ik regelmatig...vanalles in het winkelmandje..en dan toch maar weer het scherm sluiten hihi
Fijn dat je thuis bentquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:51 schreef Jipster het volgende:
Ik ben weer thuis en 36 wk vandaag!
Bloedverlies gestopt en wel goed in de gaten houden en
Bij enige twijfel bellen en komen.
Nu moe en nog niet bijgelezen..
Straks buurt bbq en morgen vieren we alvast verjaardag dreumes, maar ik moet wel rustig aandoen.
Leuk boek hè?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net even Krijg nou tieten in een ruk uitgelezen, echt geniaalTerwijl mijn vriend bezig is om de babykamer klaar te maken voor de stukadoor
Ik voel me best schuldig dat ik zo zit te vegeteren op de bank, maar ik moet al bijkomen als ik de trap oploop
Herkenbaar hoor... Doe lekker rustig aan!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net even Krijg nou tieten in een ruk uitgelezen, echt geniaalTerwijl mijn vriend bezig is om de babykamer klaar te maken voor de stukadoor
Ik voel me best schuldig dat ik zo zit te vegeteren op de bank, maar ik moet al bijkomen als ik de trap oploop
nah als we dichter bij elkaar woonden hadden we kunnen ruilen. Ik heb rood en groen..roze was leuker geweestquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:27 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor... Doe lekker rustig aan!
Hier ook roze BF, leuk voor ons jongetje
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nah als we dichter bij elkaar woonden hadden we kunnen ruilen. Ik heb rood en groen..roze was leuker geweest
Wow wat knap dat je dat binnen kon houden!quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:30 schreef Dot. het volgende:
Ik heb net even verf afgekrabt, kei nuttig! En nu wilde ik een druivencake maken met een tiende van onze druivenoogst, is het bakpapier op en de verpakking lag nog in de la. Mijn eerste hormonsteraanvalMaar heb me ingehouden en alleen inwendig gescholden
Dat is een inslaper. Ik sliep dan 10 min op. Op een dubbele dosis ook maar een paar uur.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fr dat is idd erg vervelend zeker als je er zo vaak moet zijn. Hier ging het erg vlot vandaag. Ik heb temazepam gehad.
Leuk boek hè?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:41 schreef Dot. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:11 schreef DJMomo het volgende:
MomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! Ik wens jou en je familie ontzettend veel kracht en sterkte in de komende tijd.
ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:37 schreef lily het volgende:
Vreselijk zeg.
Is dat familie van je DJMomo?
Kom maar door met 36 KD.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:11 schreef Kleurdoos het volgende:
*inbreekt*
is er belang bij positiekleding 36 , 38 en 40? (40 voornamelijk geen offi positie maar mooi bij een bolle buiken ik heb nog een bijna compleet kraampakket liggen.
en bellybelts en Bh vergroters enzo
Tnx. Portugal. 25-27 graden.quote:Op zondag 15 september 2013 08:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
En een fijne vakantie! Waar gaat de reis naar toe?
GotC meldplicht woehoequote:
Dat idd. Hier was mevrouw lui vanmorgen. Ze wilde niet wakker gepord wordenquote:Op zondag 15 september 2013 10:41 schreef GotC het volgende:
Hoefde hier pas vanaf 28 weken 'm elke dag te voelenDus no worries Burdie! Ze dobberen nog zo lekker rond daarvoor
quote:Op zondag 15 september 2013 12:51 schreef Limone het volgende:
We hebben geen kinderkamer besteld, maar rapen 'm zo een beetje bij elkaar. De kinderkamer is nu nog onze kamer. Wij verhuizen naar de eetkamer en de eetkamer.. tja. Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Die wissel is het grootste struikelblok, de rest kan in een week klaar zijn. In de vakantie hebben we overleg over dit project, incl. schema's en gantt charts![]()
Onze omgeving is nog steeds meer in 'paniek' dan wij
Oooh ik ben benieuwd naar de schema's en chartsquote:Op zondag 15 september 2013 12:51 schreef Limone het volgende:
We hebben geen kinderkamer besteld, maar rapen 'm zo een beetje bij elkaar. De kinderkamer is nu nog onze kamer. Wij verhuizen naar de eetkamer en de eetkamer.. tja. Daar zijn we nog niet helemaal over uit. Die wissel is het grootste struikelblok, de rest kan in een week klaar zijn. In de vakantie hebben we overleg over dit project, incl. schema's en gantt charts![]()
Onze omgeving is nog steeds meer in 'paniek' dan wij
Bij de overzichtsfoto's zal ik de charts, de notulen van de vergadering en een uitwerking van de sessie bijvoegenquote:Op zondag 15 september 2013 13:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Oooh ik ben benieuwd naar de schema's en chartsEn wanneer heb je vakantie?
Heb je wel een beetje op het oog wat je wil qua stijl enzo wb meubeltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |