Ik doe mee plaats 1quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef GotC het volgende:
Huuu ik sta op 3!
* GotC steekt kop in het zand
Hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die heeft er 2 dagen bijgesmokkeld. Is uitgerekend op de 29ste
morgen ben ik de eerstequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef DJMomo het volgende:
Shs wanneer moet jij voor nieuwe echo?
Ja man, dit is de tijd van ons levenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:17 schreef Jipster het volgende:
Oehhh ik lig regelmatig vanaf 4u wakker.. irritant!
GotC geen leven?! We hebben verlof
quote:Op woensdag 11 september 2013 07:42 schreef Limone het volgende:
Tjee Bubs op 1! De druk! De druk! Kan je het aan?
Hoe gaat het met Mabawa, Skippy en Burdie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.27 weken vandaag!
Mijn kraampakket is net binnen gekomen.. ruim 4 kilo. Die kraammatrassen wegen kennelijk nog al wat.
[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 12-09-2013 07:27:41 ]
Ahhh ik met dreumes lig niet meer in bed hoor... Mar wel jammer dat alles wat ik nog wilde doen (abseilen, bungyjumpenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja man, dit is de tijd van ons levenAlles wat we nog wilden doen, moeten we nu doen!
(momenteel lig ik in bed)
En idd Bubs, zuchtend!
Ja, hoe gaat het met Burdie en Mabawa? Dacht gisteren nog aan ze.. Dames,![]()
Fazzlekker bezig! En het vertellen is zo leuk!
Ik las in het update topic dat je kwisted bent gevolgdquote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Skip, hurray voor de 27 weken! En het kraampakketKun je lekker gaan varen nu
Minder van de spoiler natuurlijk. Goed dat je er nu wel mee bezig bent.
Jipster top 4! Zo begin je onderaan, en ineens sta je in de top vierAlthans, de vorige keer ging dat voor mijn gevoel ineens heel snel
Fazz, spannend, dat vertellenHoe ver ben je precies? Ik kwam er net achter dat je nog niet in het lijstje staat
Vanmiddag heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. Houd er maar rekening mee dat ze ook een echo gaan doen. Maar eigenlijk weet ik niet heel precies wat de bedoeling is. Ben wel benieuwd
Thanks! We zijn er zelf ook heel blij meequote:
Heuj, jij bent mij, ik heb hetzelfde. Zelfs m'n voedingskussen is mini het niet mee eens. En rug gaat dus niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier al een paar dagen het gevoel dat mijn buik te vol zitzit niet prettig hoor!
En ik mag van mevrouw niet op mijn zij liggen want dan gaat ze enorm schoppen en als ik op mijn rug ga liggen krijg ik het benauwd..dus we zitten elkaar even in de weg geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee voedingskussen helpt ook neit veel..wel iets..ze trapt dan nl wat minder hard.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, jij bent mij, ik heb hetzelfde. Zelfs m'n voedingskussen is mini het niet mee eens. En rug gaat dus niet.
Het zou best fijn zijn jaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
coco een echo zou wel fijn zijn he
hier al een paar dagen het gevoel dat mijn buik te vol zitzit niet prettig hoor!
En ik mag van mevrouw niet op mijn zij liggen want dan gaat ze enorm schoppen en als ik op mijn rug ga liggen krijg ik het benauwd..dus we zitten elkaar even in de weg geloof ik
maar..na deze week nog maar 4 weken werken gelukkig
En ik er midden in!quote:
Over een paar wekenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dot, ziet er goed uit! Wanneer gaan jullie?
Ik denk dat ik net zo ver ben als jijquote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fazz, spannend, dat vertellenHoe ver ben je precies? Ik kwam er net achter dat je nog niet in het lijstje staat
Oeh, lekker zeg! Ik ben binnenkort weer aan de beurtquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Volgens mij liggen burdie en mabawa respectievelijk bruin en bruiner te worden
ga je nog lastminute op vakantie?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Oeh, lekker zeg! Ik ben binnenkort weer aan de beurt
ik ook... heerlijk walvissen in een zwembadquote:Op woensdag 11 september 2013 10:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Oeh, lekker zeg! Ik ben binnenkort weer aan de beurt
Heb je een medische indicatie? Want dan kom je toch niet bij de vk terecht (gezien de geplande echo, bedoel ik).quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog 1 dagje SHSSterkte met volhouden!
Even een vraagje tussendoor, moet ik me al melden bij de verloskundige praktijk? De eerste echo staat al gepland in het zkh met de gyn. En moet ik m'n huisarts ook inlichten??
Huisarts hoeft niet, is wel handig als je medicatie krijgt voor iets. En melden bij de vk..afhankelijk of je bij de gyn moet blijven of niet, denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog 1 dagje SHSSterkte met volhouden!
Even een vraagje tussendoor, moet ik me al melden bij de verloskundige praktijk? De eerste echo staat al gepland in het zkh met de gyn. En moet ik m'n huisarts ook inlichten??
Ja, dat heb ik ook. Er lijkt gewoon geen ruimte meer te zijn aan de kant waar ze het liefst ligt (rechts). Ik heb zelfs gedacht om meer en vet te eten, om meer ruimte te maken, maar dat heeft op korte termijn vast geen zin meerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
coco een echo zou wel fijn zijn he
maar..na deze week nog maar 4 weken werken gelukkig
Ja!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ga je nog lastminute op vakantie?
De zwangerschap volgt na een ronde Chlomid, vandaar de afronding de echo in het zkh en gesprek met gyn. Lijkt me dat ik daarna gewoon naar de vk ga, laat ik binnenkort gewoon maar eens bellenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je een medische indicatie? Want dan kom je toch niet bij de vk terecht (gezien de geplande echo, bedoel ik).
Huisarts inlichten heb ik echt nog nooit bij stilgestaan! Geen idee eigenlijk. Heb ik de vorige keer niet gedaan, geloof ik
Ah, ook lekkerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja!Naar een appartementencomplex voor bejaarden (geen all inclusive
), met drie zwembaden en vlakbij de zee.
Ah ja, dan lijkt me dat je gewoon overdragen wordt aan de vk.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
De zwangerschap volgt na een ronde Chlomid, vandaar de afronding de echo in het zkh en gesprek met gyn. Lijkt me dat ik daarna gewoon naar de vk ga, laat ik binnenkort gewoon maar eens bellen
Heerlijk! En veel boeken lezen. Er ligt al een stapeltje klaar en kan er helemaal verlekkerd naar kijken (maar lekker thuis lezen, ho maarquote:Op woensdag 11 september 2013 10:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ah, ook lekker
Wij gaan hier al voor de derde keer heen. Vriend is niet zo van de vakantie/vliegen en dit vinden we allebei heerlijk, is maar 5 uur rijden en je bent echt even weg uit alle dagelijkse rompslompZulke dagen waarbij de activiteit van de dag naar de supermarkt gaan is
Mijn weegschaal gaf vanmorgen voor het eerst 3 cijfers voor de komma weerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier zei de huisarts toen ik m een keer belde dat het wle handig is om dat door te geven
@Limoneik gok dat dat niet gaat helpen
oh en ik ben "pas" 13 kilo bijgekomen zag ik vanmorgen..viel me reuze me
Het was uiteindelijk 9 maanden op, 9 maanden af, en nu -hopelijk- weer 9 maanden opquote:Op woensdag 11 september 2013 11:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hey Coco, jij bent toch pas net bevallen?? Hahatijd gaat echt retevlug denk ik.
+18 is best oke inderdaad..mijn streven is om niet voorbij de +19 te komen (dat was bij de eerste keer)quote:Op woensdag 11 september 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn weegschaal gaf vanmorgen voor het eerst 3 cijfers voor de komma weerMaargoed, is nu +18kg, kan erger.
Lekker voor je trouwens, nog 3 weken werken na deze weekVerlof ahoy!
ben jij erg slank van jezelf? Mensen die van aanleg wat dikker zijn komen vaak wat minder aan tijdens een zwangerschapquote:Op woensdag 11 september 2013 11:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoe doen jullie dat
ik eet echt niet belachelijk veel of ongezond de laatste tijd. (bij mijn dochter wel trouwens hoor..de hoeveelheid chips pizza en mcchickens die ik toen weg heb gewerkt!)
nee erg slank niet. kilootje of 63/64 bij 1.68mquote:Op woensdag 11 september 2013 11:54 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ben jij erg slank van jezelf? Mensen die van aanleg wat dikker zijn komen vaak wat minder aan tijdens een zwangerschap
Ja, slank dusquote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee erg slank niet. kilootje of 63/64 bij 1.68m
Ik startte +5 kg en 1 cm langer. Ik vind je stikke slank!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee erg slank niet. kilootje of 63/64 bij 1.68m
Ik geef er gewoon aan toe, Kim. Zolang je de juiste keuzes blijft maken is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zit nu al op +3 of 4.. Ik ben ook niet ongezond gaan eten, maar wel heel anders: voorheen leefde ik op s ochtends fruit, tussen de middag yoghurt en avondeten. En dan soms savonds nog iets. Nou, het is duidelijk dat k daar nu de dag niet op door kom en ook niet wil komen. Als ik geen vakantie heb eet ik nu sochtends crackottes of fruit met een glas vers sap, overdag eierkoek/ontbijtkoek/creamcrackers oid, 3 volkoren boterhammen, opkikker, fruit, savonds gewoon eten en in de avond niks of nog meer fruit. Verder drink ik overdag enkel thee en water en savonds drink ik roosvicee of spa vruchtensap. Ik vind het niet zoveel, maar de weegschaal tikt door.
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik merk dat ik het wel moeilijk vind om nu al veel aan te komen, maar ik geloof ook niet dat m'n dieet heel veel anders zou moeten. Dilemma's!
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:03 schreef GotC het volgende:
Het boeit me echt niks dat ik aankom. Als die kleine man daarbinnen het maar goed doet![]()
Ik let ook niet enorm op m'n dieet, dat komt volgend jaar wel weer. Zorg dat ik gevarieerd en redelijk gezond eet
Stom he? Ik ben niet-zwanger eigenlijk permanent gefocussed op (niet) eten, en daarbij hoort voor mij dat ik het ook nu lastig vind om heel veel aan te komen. Ik wil er echt niet meer dan 15 kg bij haha. Maar lijnen, nee dat wil ik ook zeker niet. Ik zou daardoor denk ik ook voortdurend van m'n stokje gaanquote:Op woensdag 11 september 2013 12:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik geef er gewoon aan toe, Kim. Zolang je de juiste keuzes blijft maken is er niks aan de hand.
Ik was echt strengggg aan de lijn toen ik zwanger werd en daarom nu ook drie kilo aangekomen. Ik baalde even, maar hey, het is veel slechter voor je kind om te gaan lijnen in je zwangerschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
ik dacht: 80!! Maar jij bent ook ongeveer een kop groter dan ikquote:Op woensdag 11 september 2013 12:38 schreef Dot. het volgende:
Ik denk dat ik ook wel zwaarder ben, maar ik heb geen weegschaal. Ik was wel lichter dan ik had gegokt in het beginMaar volgens mij schommel ik al jaren rond de 80 kilo en zo lang mijn kleren nog passen doe ik eigenlijk niks anders qua eten en bewegen. Nu eet ik wel veel meer dan normaal, maar voornamelijk vaker. Avondeten echt nog maar een half bord, maar wel rond 4 uur een boterham oid.
Lijkt me wel moeilijk idd om alles om te gooien als je al zo'n lastige relatie hebt met eten waar je dan eindelijk mee tevreden bent.
Ik ben 1.80 iddquote:Op woensdag 11 september 2013 12:50 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik dacht: 80!! Maar jij bent ook ongeveer een kop groter dan ik
Ja, het hoort er bij. Ik zou het ook minder erg vinden als die kilo's in mijn onderbuik gingen zitten, maar vooralsnog verzamelen ze zich in mijn maagstreek, not so sexy
Dan kom ik wel gezellig naast jou zitten met mijn 85 kilo bij 1.68quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind jullie in niet zwangere toestand allemaal erg licht qua gewicht.
Ik heb nog wat te doen straks.
Gezellig ben ik niet zo alleen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dan kom ik wel gezellig naast jou zitten met mijn 85 kilo bij 1.68
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:19 schreef GotC het volgende:
Lol, onze Bob mag nu als Big Bob door het levenHij wordt nu geschat op 3,5 kg en volgt z'n eigen lijn vd SEO: bovengemiddeld met alles.
Geen reden voor zorgen, wel vroeg de echoscopiste zich af of de uitgerekende datum goed was. En ze denkt dat ik sowieso de 42 weken niet ga halen![]()
Nou, op naar de vk!
En lag big bob goed?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:19 schreef GotC het volgende:
Lol, onze Bob mag nu als Big Bob door het levenHij wordt nu geschat op 3,5 kg en volgt z'n eigen lijn vd SEO: bovengemiddeld met alles.
Geen reden voor zorgen, wel vroeg de echoscopiste zich af of de uitgerekende datum goed was. En ze denkt dat ik sowieso de 42 weken niet ga halen![]()
Nou, op naar de vk!
Je moeder heeft geen geschat gewicht gegeven?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:40 schreef GotC het volgende:
Hij ligt idd goed en alles werkt naar behorenEn, hij heeft haar
!
Ik dacht daar ook nog aan FR, maar weet niet wat het referentiekader van m'n moeder is, wat het lastig maakt..
Oh kim! Hou je vast, ik van van een goede volle B inmiddels op F! Damn ze doen vandaag ook pijn, hoop dat ze nu even stoppen.. Is wel weer leuk geweest. Maar idd de mannen vinden het geweldig.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:12 schreef Kimpossible het volgende:
oh en de voorgevel groeit ook aardig, zo bleek in de lingeriezaak: van 80 c zitten we al op 85d nu. Em m'n meneer maar lachen
Nopquote:Op woensdag 11 september 2013 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je moeder heeft geen geschat gewicht gegeven?
Uhm jaquote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Burdie het volgende:
Roze kan best een gesprongen adertje zijn. Was het toevallig net na de grote boodschap?
Ik heb het vorige zwangerschap ook gehad, tot zeker langer dan 13 weken weleens. Het kan ook blaasontsteking zijn (dat was bij mij 9 van de 10x de oorzaak)quote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Het was niet heel veel, en roze (niet zo rood als bij ongesteldheid) Maandag had ik ook al wat, maar dat was bruin.
Ik heb dat bij de zwangerschap van Saar ook gehad. Beetje rozig. Was waarschijnlijk (nog) van de innesteling o.i.d. Dat was toen ik ongeveer 6 weken zwanger was. Schrikken idd! Hopelijk blijft het bij dat beetjequote:Op woensdag 11 september 2013 16:28 schreef Fazzoletti het volgende:
Het was niet heel veel, en roze (niet zo rood als bij ongesteldheid) Maandag had ik ook al wat, maar dat was bruin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Fazzoletti, hopelijk blijft het hierbij!
Welkom nieuwe zwangeren en eenvoor iedereen die m nodig heeft!
Vakantieplannen, owww wat een heerlijkheid, ik ben maandag weer begonnen na 3 weken!
Ik ga even onder een spoiler verder wantYup, helaas. Van diarree tot obstipatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoort erbij, heeft iets met progesteron te maken..
Oh en ijzertabletten helpen niet![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Fazzoletti, hopelijk blijft het hierbij!
Welkom nieuwe zwangeren en eenvoor iedereen die m nodig heeft!
Vakantieplannen, owww wat een heerlijkheid, ik ben maandag weer begonnen na 3 weken!
Ik ga even onder een spoiler verder wantHier ook ja, en die apps maar zeggen dat ik last zou hebben van verstoppingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bij mij was het wel vaak door wat ik had gegeten, bij vet eten ging het eerder mis.
Ja, dat klopt RFRquote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef RunForrestRun het volgende:
Rijst, wel de andere kant van 't verhaal..
Hoe zou dat eigenlijk komen, door de hormonen?
Dat laatste idd, niet elke dag, maar netjes om de dag zeker wel!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Verder gebeurt het me nu ook regelmatig dat ik 3 dagen niet hoef, terwijl ik voor mijn zwangerschap keurig elke dat rond dezelfde tijd ging.
Ja ik! Niet te veel staan, niet te veel lopen. Alles op de fiets, niet met je benen over elkaar. En dan valt het wel weer mee. Tis helaas niet helemaal weggegaan, maar zo is het goed vol te houdenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:46 schreef DJMomo het volgende:
schrik Fazz!!
ehm, wie had nog meer dat "schop in de punani" gevoel? man, word er gek van. Gaat dat nog wel?
Ja, dat! NetFlix voor ons no-lifers toe zeh reskjoeee! Heb vanmiddag al tussen al m'n kussentjes op de bank een film liggen kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef GotC het volgende:
Oh en voor de mensen zonder leven: Netflix! Films en series kijken op laptop/tablet/etc, nu een maand gratis proberen
Werk: ik doe het lekker rustig aan, als ik hulp (extra) nodig heb vraag ik daar wel om!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef Purple010 het volgende:
Spewey Van harte![]()
Vandaag 29 weken en weer eens een oude aanval van vermoeidheid, toch een tijdje weggeweest.
Hoe houden jullie al de ballen in de lucht? Werk, huishouden, sociale verplichtingen en relatie?
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Herkent iemand dit soort klachten?!
De mijne wil k niet meer missen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Purple010 het volgende:
Oke, dus ik maak mezelf een beetje gek door al die ballen in de lucht te willen houden, tis ook gewoon geen doen hoor! PS wil ook wel een huishoudster
Het is ook enorm lastigquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Purple010 het volgende:
Oke, dus ik maak mezelf een beetje gek door al die ballen in de lucht te willen houden, tis ook gewoon geen doen hoor! PS wil ook wel een huishoudster
Ja. Neem mijn rust. Ga ook gewoon op vakantie volgende week. Mijn moeder wilde het me niet meer vertellen, maar dat vind ik ook absurd. Ik weet toch al dat het kut is. En zou ook raar zijn als het volgende bericht op nu.nl staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Purple010 het volgende:
Wat klote MO
(blijf je wel goed voor jezelf zorgen!?)
Lijkt me een enorm dubbel gevoel.. Lieve Mo, veel sterkte, rust en kracht de komende tijdquote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef DJMomo het volgende:
En het is bizar dit soort berichten aan te horen met een ploinkend ventje in je buik.![]()
&
Dat dus... Realiseer me dat het vandaag gewoon al 7 weken geleden is dat ik voor het eerste positief testtequote:Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mus; ik ken dat gevoel, 'blij' dat ik niet de enige ben.
Gisterenavond wat kramp in m'n buik gehad en ik maakte me meteen onwijs veel zorgen. Blijkt dat het waarschijnlijk m'n baarmoeder is die nu groeit, maar toch. Ben dan toch bang dat er wat fout gaat en al die gevoelens rondom m'n miskraam komen dan weer omhoog. En das best kut. En idd, ook al heb ik daarna een goede zwangerschap gehad.
Ben blij als de weken voorbij vliegen en ik ook een echo mag...
Over echo's gesproken: shs en musje veel succes vandaag!
Wat verdrietig SHS...quote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaal. Helaas heeft het niet geholpen, er was geen groei of hartactiviteit waarneembaar.
Ik hoop voor de andere echodames op een heel andere uitkomst. Superbedankt voor alle support. Ik kom ooit terug, al is het niet meer onder deze naam.
Al is mijn naam daar wel op geïnspireerd, b=n en n=bquote:Op donderdag 12 september 2013 09:25 schreef Kewpie het volgende:
Bonobo: gek he al op de helft? Gaat inderdaad snel...
Ach nee... Shit zeg!quote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef Sleehakschoen het volgende:
Bedankt voor het duimen allemaal. Helaas heeft het niet geholpen, er was geen groei of hartactiviteit waarneembaar.
Ik hoop voor de andere echodames op een heel andere uitkomst. Superbedankt voor alle support. Ik kom ooit terug, al is het niet meer onder deze naam.
Ach er zijn mindere dingen om het hart vol van te hebben!quote:Op donderdag 12 september 2013 09:37 schreef Kewpie het volgende:
NO BO NO![]()
Oeps!
Om nou te zeggen dat het hart er van vol is....
Welke grens hanteren ze? De grens voor mij is nml 5.3 nuchter. Ik zit zelf juist altijd heel laag nuchter, 3.5/4.0. Ik hoop dat het volgende week een goede uitslag is!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:36 schreef GotC het volgende:
Zo, suikertest nummer 2 achter de rug. Nuchtere waarde was 5.2, dus dat is iig prima. Nu weer een week geduld voor de waarde 2 uur na het drankje..
Onder de 6.0 meende ikquote:Op donderdag 12 september 2013 10:52 schreef Jipster het volgende:
[..]
Welke grens hanteren ze? De grens voor mij is nml 5.3 nuchter. Ik zit zelf juist altijd heel laag nuchter, 3.5/4.0. Ik hoop dat het volgende week een goede uitslag is!
Shitquote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ook even een update van mij.
ik had dezelfde gyn als die ean gehaald heeft. die vond de baby te klein. moest meteen een echo laten maken. 2wk achter dat i.c.m. ean haar gewicht moet ik nu om de dag terug voor ctg en bdmeting. hij is blij als ik de 37wk haal. vertraagt de groei nu verder grijpt hij meteen in.
Fijn dat deze gyn wel zo doortastend isquote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
ik had dezelfde gyn als die ean gehaald heeft. die vond de baby te klein. moest meteen een echo laten maken. 2wk achter dat i.c.m. ean haar gewicht moet ik nu om de dag terug voor ctg en bdmeting. hij is blij als ik de 37wk haal. vertraagt de groei nu verder grijpt hij meteen in.
Hmmn.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Meestal hoef je niet van te voren te bellen en kunnen ze ter plekke een alternatief aanbieden (e sterrenrestaurants waar ik heb gegeten in elk geval welquote:Op donderdag 12 september 2013 13:03 schreef klaprooss het volgende:
Oh FR idd even schrikken!
Dames, ik heb even jullie mening nodig over het volgende.
Ik heb morgen een etentje van de familie in een twee sterren restaurant.. Nu heeft degene die gereserveerd heeft niet doorgegeven dat er een zwangere tussen zit. Is het raar als ik bel naar het restaurant om het door te geven. In zulke restaurants zie je toch vaak roofvis en andere funcky eten wat een zwangere niet mag.
Wat zouden jullie doen, ben ik niet te laat met dit doorgeven? Ik wil niet zo zeikerig overkomen
Ben dan wel geen dame, maar eh, niet van te voren bellen hoor, zeker bij zo'n sterren restaurant niet. Deze weten daar prima mee om te gaan als je dat op dat moment meldt. Mocht het nou een 'normaal' restaurant zijn, ja dan had ik dat wel even gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:03 schreef klaprooss het volgende:
Dames, ik heb even jullie mening nodig over het volgende.
Ik heb morgen een etentje van de familie in een twee sterren restaurant.. Nu heeft degene die gereserveerd heeft niet doorgegeven dat er een zwangere tussen zit. Is het raar als ik bel naar het restaurant om het door te geven. In zulke restaurants zie je toch vaak roofvis en andere funcky eten wat een zwangere niet mag.
Wat zouden jullie doen, ben ik niet te laat met dit doorgeven? Ik wil niet zo zeikerig overkomen
Mwah km of 8quote:Op donderdag 12 september 2013 12:08 schreef Limone het volgende:
[..]
Hmmn.Woon je een beetje in de buurt van het ziekenhuis?
Ik hoop het maar heb zelf het idee eind volgende week.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:18 schreef Cwen het volgende:
SHS, wat klote. Sterkte, en die borrel heb je verdiend!
En feli met je verjaardag natuurlijk.
FR, verdorie! Wel fijn dat deze gyn het goed in de gaten houdt. Denk je zelf dat 37 weken gaat lukken?voor de mijlpalen!
Yep, sinds gister constant buikpijn. Voel me ook beroerd enzo. Het valt allemaal even zwaar op het moment.quote:Op donderdag 12 september 2013 14:46 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bubs heb je nog steeds last van voorwerk enzo?
Hallo!quote:Op woensdag 11 september 2013 07:42 schreef Limone het volgende:
Hoe gaat het met Mabawa, Skippy en Burdie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk nog een jompel voor Spewey! Jullie minisaurus is erGefeliciteerd!!
Dikke knuffel voor SHS! Heel veel sterkte maar ook gefeliciteerd met je verjaardag!Skips!
Mo jij ook een dikke knuffel...
pff dat lijkt me ook wel zwaar zo hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, sinds gister constant buikpijn. Voel me ook beroerd enzo. Het valt allemaal even zwaar op het moment.
Kan de gyn ook weinig aan doen waarschijnlijk maar ga wel alles vertellen natuurlijk.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik hoop dat jongetje op dezelfde lijn of boven de lijn van de 20 weken echo zit maar ben zo bang dat hij kleiner is nu. Die zorgen én de algemene chaos doen mijn bloeddruk ook niet veel goeds natuurlijk. Ik geef de medicijnen die ik gebruik, al dan niet in combo met alle hormonen, ook echt de schuld van hoe ik me voel. Ik ben dit niet!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef GotC het volgende:
MabawaProbeer je rust te pakken en het komt goed meis. Wat verwacht je vd groeiecho?
Ik hoop de we morgen een plan de campagne kunnen makenquote:Op donderdag 12 september 2013 15:19 schreef GotC het volgende:
Bubs, nog steeds in actie dus! Wat is het plan de campagne? Afwachten?
Hormonen doen nasty dingen met je, dat is zeker.. De zorgen helpen ook niet bij je bloeddruk natuurlijk, maar dan is het haast een vicieuze cirkelquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik hoop dat jongetje op dezelfde lijn of boven de lijn van de 20 weken echo zit maar ben zo bang dat hij kleiner is nu. Die zorgen én de algemene chaos doen mijn bloeddruk ook niet veel goeds natuurlijk. Ik geef de medicijnen die ik gebruik, al dan niet in combo met alle hormonen, ook echt de schuld van hoe ik me voel. Ik ben dit niet!
Goed komt het zeker!
2200 gramquote:Op donderdag 12 september 2013 15:02 schreef L-E het volgende:
fr, het wordt toch nog spannend nu. Maar kijk eens wat een mooie termijn je al hebt behaald! Wat was het gewicht van de baby nu?
Mijn groeiecho van de week ook 35.2 en ruim 2 weken voor op groei.. met geschat gewicht van 5 pond, 2500 gr. Maar dat moet een groot kindje zijn.. dus denk dat er bij mijn schatting iets niet klopt en het eerder al richting 3kg gaat..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
2200 gram
Iemand vroeg nog of het door het spugen kwam. Tot nu toe zegt elke gynaecoloog dat dat niet kan. Het is waarschijnlijk toch mijn BD die de werking van de placenta wat tegenhoud. Ean deed het buiten mijn buik ook echt meteen heel erg goed. Mijn buik is helaas niet de aller veiligste plek voor een baby en dat doet wel pijn.
Vriendin van mij is bevallen met 33.4 en haar zoontje had 2300 gram als geboorte gewicht en dat was zoals het gemiddeld is bij die termijn. Dan klopt 2200 gram bij 35.2 wel als 2wk achter op groei.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:28 schreef Jipster het volgende:
[..]
Mijn groeiecho van de week ook 35.2 en ruim 2 weken voor op groei.. met geschat gewicht van 5 pond, 2500 gr. Maar dat moet een groot kindje zijn.. dus denk dat er bij mijn schatting iets niet klopt en het eerder al richting 3kg gaat..
Dat is ook waar, die verdomde marges..quote:Op donderdag 12 september 2013 16:34 schreef Jipster het volgende:
Maar met een marge van 500 gram komt het gewicht van mijn sugarbaby realistischer over in elk geval, 3kg bij 35wk.2
Ik hoop dat je beeb nog even spekt en doorgroeit, FR!
Dat was mijn gedachtegang maar hoeft dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn er hier meer die 9mnd gespuugd hebben kersjes,evenstar en lazines. Ik weet het gewicht van hun baby's niet meer maar wel dat die van evenstar een heel mooi gewicht had. Mijn schoonmoeder heeft ook 9mnd gespuugd en vriend woog 3315 oid bij 40wk volgens mij ook een normaal gewicht.
Ik dacht dat ook altijd maar echt iedere gyn zegt van niet. De baby pakt waterige nodig heeft. En pakt het dus van de moeder.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachtegang maar hoeft dus niet zo te zijn.
Hier ook 9 maanden gespuugd door de medicijnen heen. Ze woog uiteindelijk 3990 gram. Wel de eerste 4maanden 10 kilo kwijt. Mijn gyneceloog zei zolang je niet meer dan 10 % van je eigen gewicht verliest in de eerste maanden zit het goed.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn er hier meer die 9mnd gespuugd hebben kersjes,evenstar en lazines. Ik weet het gewicht van hun baby's niet meer maar wel dat die van evenstar een heel mooi gewicht had. Mijn schoonmoeder heeft ook 9mnd gespuugd en vriend woog 3315 oid bij 40wk volgens mij ook een normaal gewicht.
Maar goed eten en rustig aan is sowieso goed toch? Het is natuurlijk niet aan te raden zelf (te) weinig voedingstoffen binnen te krijgen.. verlies je ook kracht van etc. En met een naderende bevalling is dat ook niet handig. Maar als het dus niet lukt om genoeg binnen te krijgen/houden is het in elk geval een fijn idee dat dat wrs de baby niet schaadt.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:30 schreef -Bubseltje- het volgende:
Raar toch dat ik het rustig aan moet doen en heel goed moet proberen te eten.
Maar ik ben er even weg van nu voel ik me nog meer een falend iemand. Stomme hormonen
Ik krijg standaard te weinig binnen. Door operaties om af te vallen. Het verschil zal wel zitten in dat ik weinig reserves heb ofzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:36 schreef Jipster het volgende:
[..]
Maar goed eten en rustig aan is sowieso goed toch? Het is natuurlijk niet aan te raden zelf (te) weinig voedingstoffen binnen te krijgen.. verlies je ook kracht van etc. En met een naderende bevalling is dat ook niet handig. Maar als het dus niet lukt om genoeg binnen te krijgen/houden is het in elk geval een fijn idee dat dat wrs de baby niet schaadt.
Of bedoel je dat jij ook niks binnen kunt houden nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |