Ik doe mee plaats 1quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef GotC het volgende:
Huuu ik sta op 3!
* GotC steekt kop in het zand
Hahaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die heeft er 2 dagen bijgesmokkeld. Is uitgerekend op de 29ste
morgen ben ik de eerstequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef DJMomo het volgende:
Shs wanneer moet jij voor nieuwe echo?
Ja man, dit is de tijd van ons levenquote:Op woensdag 11 september 2013 08:17 schreef Jipster het volgende:
Oehhh ik lig regelmatig vanaf 4u wakker.. irritant!
GotC geen leven?! We hebben verlof
quote:Op woensdag 11 september 2013 07:42 schreef Limone het volgende:
Tjee Bubs op 1! De druk! De druk! Kan je het aan?
Hoe gaat het met Mabawa, Skippy en Burdie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.27 weken vandaag!
Mijn kraampakket is net binnen gekomen.. ruim 4 kilo. Die kraammatrassen wegen kennelijk nog al wat.
[ Bericht 5% gewijzigd door ProjSkippy op 12-09-2013 07:27:41 ]
Ahhh ik met dreumes lig niet meer in bed hoor... Mar wel jammer dat alles wat ik nog wilde doen (abseilen, bungyjumpenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja man, dit is de tijd van ons levenAlles wat we nog wilden doen, moeten we nu doen!
(momenteel lig ik in bed)
En idd Bubs, zuchtend!
Ja, hoe gaat het met Burdie en Mabawa? Dacht gisteren nog aan ze.. Dames,![]()
Fazzlekker bezig! En het vertellen is zo leuk!
Ik las in het update topic dat je kwisted bent gevolgdquote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Skip, hurray voor de 27 weken! En het kraampakketKun je lekker gaan varen nu
Minder van de spoiler natuurlijk. Goed dat je er nu wel mee bezig bent.
Jipster top 4! Zo begin je onderaan, en ineens sta je in de top vierAlthans, de vorige keer ging dat voor mijn gevoel ineens heel snel
Fazz, spannend, dat vertellenHoe ver ben je precies? Ik kwam er net achter dat je nog niet in het lijstje staat
Vanmiddag heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. Houd er maar rekening mee dat ze ook een echo gaan doen. Maar eigenlijk weet ik niet heel precies wat de bedoeling is. Ben wel benieuwd
Thanks! We zijn er zelf ook heel blij meequote:
Heuj, jij bent mij, ik heb hetzelfde. Zelfs m'n voedingskussen is mini het niet mee eens. En rug gaat dus niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier al een paar dagen het gevoel dat mijn buik te vol zitzit niet prettig hoor!
En ik mag van mevrouw niet op mijn zij liggen want dan gaat ze enorm schoppen en als ik op mijn rug ga liggen krijg ik het benauwd..dus we zitten elkaar even in de weg geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee voedingskussen helpt ook neit veel..wel iets..ze trapt dan nl wat minder hard.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:17 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, jij bent mij, ik heb hetzelfde. Zelfs m'n voedingskussen is mini het niet mee eens. En rug gaat dus niet.
Het zou best fijn zijn jaquote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
coco een echo zou wel fijn zijn he
hier al een paar dagen het gevoel dat mijn buik te vol zitzit niet prettig hoor!
En ik mag van mevrouw niet op mijn zij liggen want dan gaat ze enorm schoppen en als ik op mijn rug ga liggen krijg ik het benauwd..dus we zitten elkaar even in de weg geloof ik
maar..na deze week nog maar 4 weken werken gelukkig
En ik er midden in!quote:
Over een paar wekenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dot, ziet er goed uit! Wanneer gaan jullie?
Ik denk dat ik net zo ver ben als jijquote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fazz, spannend, dat vertellenHoe ver ben je precies? Ik kwam er net achter dat je nog niet in het lijstje staat
Oeh, lekker zeg! Ik ben binnenkort weer aan de beurtquote:Op woensdag 11 september 2013 09:27 schreef Sleehakschoen het volgende:
Volgens mij liggen burdie en mabawa respectievelijk bruin en bruiner te worden
ga je nog lastminute op vakantie?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Oeh, lekker zeg! Ik ben binnenkort weer aan de beurt
ik ook... heerlijk walvissen in een zwembadquote:Op woensdag 11 september 2013 10:34 schreef Limone het volgende:
[..]
Oeh, lekker zeg! Ik ben binnenkort weer aan de beurt
Heb je een medische indicatie? Want dan kom je toch niet bij de vk terecht (gezien de geplande echo, bedoel ik).quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog 1 dagje SHSSterkte met volhouden!
Even een vraagje tussendoor, moet ik me al melden bij de verloskundige praktijk? De eerste echo staat al gepland in het zkh met de gyn. En moet ik m'n huisarts ook inlichten??
Huisarts hoeft niet, is wel handig als je medicatie krijgt voor iets. En melden bij de vk..afhankelijk of je bij de gyn moet blijven of niet, denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef Fazzoletti het volgende:
Nog 1 dagje SHSSterkte met volhouden!
Even een vraagje tussendoor, moet ik me al melden bij de verloskundige praktijk? De eerste echo staat al gepland in het zkh met de gyn. En moet ik m'n huisarts ook inlichten??
Ja, dat heb ik ook. Er lijkt gewoon geen ruimte meer te zijn aan de kant waar ze het liefst ligt (rechts). Ik heb zelfs gedacht om meer en vet te eten, om meer ruimte te maken, maar dat heeft op korte termijn vast geen zin meerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:07 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
coco een echo zou wel fijn zijn he
maar..na deze week nog maar 4 weken werken gelukkig
Ja!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ga je nog lastminute op vakantie?
De zwangerschap volgt na een ronde Chlomid, vandaar de afronding de echo in het zkh en gesprek met gyn. Lijkt me dat ik daarna gewoon naar de vk ga, laat ik binnenkort gewoon maar eens bellenquote:Op woensdag 11 september 2013 10:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je een medische indicatie? Want dan kom je toch niet bij de vk terecht (gezien de geplande echo, bedoel ik).
Huisarts inlichten heb ik echt nog nooit bij stilgestaan! Geen idee eigenlijk. Heb ik de vorige keer niet gedaan, geloof ik
Ah, ook lekkerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja!Naar een appartementencomplex voor bejaarden (geen all inclusive
), met drie zwembaden en vlakbij de zee.
Ah ja, dan lijkt me dat je gewoon overdragen wordt aan de vk.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:50 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
De zwangerschap volgt na een ronde Chlomid, vandaar de afronding de echo in het zkh en gesprek met gyn. Lijkt me dat ik daarna gewoon naar de vk ga, laat ik binnenkort gewoon maar eens bellen
Heerlijk! En veel boeken lezen. Er ligt al een stapeltje klaar en kan er helemaal verlekkerd naar kijken (maar lekker thuis lezen, ho maarquote:Op woensdag 11 september 2013 10:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ah, ook lekker
Wij gaan hier al voor de derde keer heen. Vriend is niet zo van de vakantie/vliegen en dit vinden we allebei heerlijk, is maar 5 uur rijden en je bent echt even weg uit alle dagelijkse rompslompZulke dagen waarbij de activiteit van de dag naar de supermarkt gaan is
Mijn weegschaal gaf vanmorgen voor het eerst 3 cijfers voor de komma weerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hier zei de huisarts toen ik m een keer belde dat het wle handig is om dat door te geven
@Limoneik gok dat dat niet gaat helpen
oh en ik ben "pas" 13 kilo bijgekomen zag ik vanmorgen..viel me reuze me
Het was uiteindelijk 9 maanden op, 9 maanden af, en nu -hopelijk- weer 9 maanden opquote:Op woensdag 11 september 2013 11:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hey Coco, jij bent toch pas net bevallen?? Hahatijd gaat echt retevlug denk ik.
+18 is best oke inderdaad..mijn streven is om niet voorbij de +19 te komen (dat was bij de eerste keer)quote:Op woensdag 11 september 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn weegschaal gaf vanmorgen voor het eerst 3 cijfers voor de komma weerMaargoed, is nu +18kg, kan erger.
Lekker voor je trouwens, nog 3 weken werken na deze weekVerlof ahoy!
ben jij erg slank van jezelf? Mensen die van aanleg wat dikker zijn komen vaak wat minder aan tijdens een zwangerschapquote:Op woensdag 11 september 2013 11:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hoe doen jullie dat
ik eet echt niet belachelijk veel of ongezond de laatste tijd. (bij mijn dochter wel trouwens hoor..de hoeveelheid chips pizza en mcchickens die ik toen weg heb gewerkt!)
nee erg slank niet. kilootje of 63/64 bij 1.68mquote:Op woensdag 11 september 2013 11:54 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ben jij erg slank van jezelf? Mensen die van aanleg wat dikker zijn komen vaak wat minder aan tijdens een zwangerschap
Ja, slank dusquote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee erg slank niet. kilootje of 63/64 bij 1.68m
Ik startte +5 kg en 1 cm langer. Ik vind je stikke slank!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
nee erg slank niet. kilootje of 63/64 bij 1.68m
Ik geef er gewoon aan toe, Kim. Zolang je de juiste keuzes blijft maken is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:59 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zit nu al op +3 of 4.. Ik ben ook niet ongezond gaan eten, maar wel heel anders: voorheen leefde ik op s ochtends fruit, tussen de middag yoghurt en avondeten. En dan soms savonds nog iets. Nou, het is duidelijk dat k daar nu de dag niet op door kom en ook niet wil komen. Als ik geen vakantie heb eet ik nu sochtends crackottes of fruit met een glas vers sap, overdag eierkoek/ontbijtkoek/creamcrackers oid, 3 volkoren boterhammen, opkikker, fruit, savonds gewoon eten en in de avond niks of nog meer fruit. Verder drink ik overdag enkel thee en water en savonds drink ik roosvicee of spa vruchtensap. Ik vind het niet zoveel, maar de weegschaal tikt door.
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik merk dat ik het wel moeilijk vind om nu al veel aan te komen, maar ik geloof ook niet dat m'n dieet heel veel anders zou moeten. Dilemma's!
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:03 schreef GotC het volgende:
Het boeit me echt niks dat ik aankom. Als die kleine man daarbinnen het maar goed doet![]()
Ik let ook niet enorm op m'n dieet, dat komt volgend jaar wel weer. Zorg dat ik gevarieerd en redelijk gezond eet
Stom he? Ik ben niet-zwanger eigenlijk permanent gefocussed op (niet) eten, en daarbij hoort voor mij dat ik het ook nu lastig vind om heel veel aan te komen. Ik wil er echt niet meer dan 15 kg bij haha. Maar lijnen, nee dat wil ik ook zeker niet. Ik zou daardoor denk ik ook voortdurend van m'n stokje gaanquote:Op woensdag 11 september 2013 12:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Ik geef er gewoon aan toe, Kim. Zolang je de juiste keuzes blijft maken is er niks aan de hand.
Ik was echt strengggg aan de lijn toen ik zwanger werd en daarom nu ook drie kilo aangekomen. Ik baalde even, maar hey, het is veel slechter voor je kind om te gaan lijnen in je zwangerschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |