Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn er hier meer die 9mnd gespuugd hebben kersjes,evenstar en lazines. Ik weet het gewicht van hun baby's niet meer maar wel dat die van evenstar een heel mooi gewicht had. Mijn schoonmoeder heeft ook 9mnd gespuugd en vriend woog 3315 oid bij 40wk volgens mij ook een normaal gewicht.
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buikquote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef GotC het volgende:
Oooh leuk Mo
En Mus had haar eerste echo vandaag toch?
Ach wat lief!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buik![]()
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
Ah wat tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag 28 weken mijlpaal en wat krijg je dan.... Vocht in mijn enkels.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Dat wist ik niet van je. Ook geen supergewichten zo te lezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Het spugen was echter het grootste probleem. Als het spugen er niet geweest was, had ik met veel minder supplementen gekundquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Het spugen was echter het grootste probleem. Als het spugen er niet geweest was, had ik met veel minder supplementen gekundDan had ik namelijk gewoon zelf die dingen kunnen eten, zonder dat het rechtstreeks in mijn bloedvaten moest
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Wat fijn Mus! Nog 1,5 week tot mijn echo...quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Wij hebben de 24ste de SEO....ben ook zeeeeer benieuwd! Hoop dat alles goed gaat, 2e keer pas dat we de kleine zijn, eerste keer was bij 9w.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef WupWup het volgende:
Een kikker![]()
yay voor de goede echo's Mus en Momo!
Volgende week donderdag heb ik de SEO, ben ongeduldig
Virtuele knuffel!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean deed het buiten mijn buik ook echt meteen heel erg goed. Mijn buik is helaas niet de aller veiligste plek voor een baby en dat doet wel pijn.
Aaaw, daar was ik al een beetje 'bang' voor. Die extreme moeheid is bij mij opeens verdwenen na afgelopen dinsdag (31 weken), hopelijk volg jij ook gewoon!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:12 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hallo!ik laat ook maar eens van me horen!
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef DJMomo het volgende:
Ja wel weer kunstig. Oh hier een longslagader. Uhm welke vlek? Maar alles was goed. Hij lag er alleen beroerd voor. Helemaal opgevouwen in een hoekje. Daardoor konden ze de rug eerst niet goed zien. En meting buik klopte ook niet (anderhalve week voor). Later lag ie iets beter. En toen viel ie net binnen de marge. En mam: t is nog steeds een jongen!
Lief, maar ook een beetje bizar he? Vind ik eigenlijk nog steeds wel. Soms rekt ze zich een beetje uit en dan zie je zo'n bobble in mijn buik. BIZARRR!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:17 schreef Burdie het volgende:
Ik heb de baby gevoeld, hij lag gisteren de hele avond gezellig te vlinderen in mijn buik. Precies met dezelfde bewegingen als ik me nog herinner van de pretecho.
Achteraf gezien voel ik baby al langer, maar herkende ik het niet. Wel een lief gevoel zeg!
Hadden wij ook iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef NoBoNo het volgende:
Nee was ook meteen onze termijn echo blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Wat lief van ze!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:37 schreef RunForrestRun het volgende:
Zojuist kwamen schoonpapa en -mama met 'een cadeautje': een splinternieuwe wandelwagen. Hartstikke mooi ding, met bak en buggy zeg maar, overal verstelbaar en inklapbaar. Maar ik voel me toch altijd een beetje schuldig als ik zo'n duur cadeau aanneem..
Dat klinkt positief, fijn!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:47 schreef Kewpie het volgende:
Ik vandaag naar VK geweest. Hartje klopt en buik groeit mooi. Schildklier is nu goed en TSI negatief, dus schildklier van beeb heeft geen problemen. Minder moe lijkt toch echt een trend te zijn; woehoe! Blij mee!
Ook voorzichtig aan meer aan het genieten van meer rust en meer beweging voelen. Nog even en ik begin zwanger zijn echt leuk te vinden 😊
Toen ik zwanger was van Saartje, kreeg ze 's avonds als ik in bed lag altijd de hik. Heeft even geduurd voor ik dat doorhad overigens, dacht eerst dat ik gewoon een heel ritmisch trommelend/trappend kind hadquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:20 schreef Limone het volgende:
Een vriendin vroeg mij of ze al eens de hik had gehad. Sindsdien ben ik er op gaan letten en nu merk ik dat ze elke dag wel een keer de hik heeft![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Limone het volgende:
Zo zoet met zijn mondje open!![]()
overigens dacht ik eerst dat die vlek rechts z'n hoofd was..Toen begreep ik het wel![]()
Piemel in je buikquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een jongetje in mijn buik!!
Ik heb het aangepast voor jequote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een jongetje in mijn buik!!
Wij weten het niet helemaal zeker. Gisteren nog een keer gevraagd bij de echo maar weer niet te zien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Piemel in je buik![]()
![]()
De zwangeren in de OP zonder toevoeging jongetje/meisje: weten die het zelf ook niet eigenlijk?
Was benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die het niet willen weten namelijk
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik heb een jongetje in mijn buik !!
Niet heel sterk, ik sprak wel meer over hem en hij. Maar ik zat zelf qua gevoel op 48% meisje 52% jongen. Al dacht ik nog na de echo dat ik verbaasd zou zijn geweest als er een meisje was gezien.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]Had je dat zelf ook als voorgevoel?
Ik moest een beetje grinniken om die exacte percentagesquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:18 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Niet heel sterk, ik sprak wel meer over hem en hij. Maar ik zat zelf qua gevoel op 48% meisje 52% jongen. Al dacht ik nog na de echo dat ik verbaasd zou zijn geweest als er een meisje was gezien.
Dus misschien onbewust wel?nu verliefd!
Ik vind het zo knap als mensen dat vol weten te houdenquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nee dat dus. Wij hebben al heel vaak geroepen dat ze helemaal niet zo'n duur cadeau hoeven te geven (ze wilden eerst een Stokke (?) halen voor een bangmakende hoeveelheid geld, daar hebben we ze vanaf kunnen praten maar er moest en zou een kinderwagen gekocht worden, daar konden we niks tegen doen. Dus we hebben nu een andere, hopelijk minder dure gekregen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:21 schreef GotC het volgende:
RFR, mooi cadeau!Wij kregen van schoonouders ook de kinderwagen, en van mijn ouders een bedrag voor de kinderkamer. Vond het ook lastig om te accepteren, maar we 'moesten het niet in ons hoofd halen om het terug te geven
'
![]()
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:47 schreef Limone het volgende:
Zo zoet met zijn mondje open!![]()
overigens dacht ik eerst dat die vlek rechts z'n hoofd was..Toen begreep ik het wel![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik spreek ze ook bemoedingend toe. En soms zing ik voor ze. Schijnen planten ook beter van te groeien, dus waarom zou het nu niet werken. Toch?
Wij weten het nog niet, pas over twee hele weken de echo. En dat duuurt lang!quote:De zwangeren in de OP zonder toevoeging jongetje/meisje: weten die het zelf ook niet eigenlijk?
Welke is het nu geworden?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:38 schreef RunForrestRun het volgende:
Nee dat dus. Wij hebben al heel vaak geroepen dat ze helemaal niet zo'n duur cadeau hoeven te geven (ze wilden eerst een Stokke (?) halen voor een bangmakende hoeveelheid geld, daar hebben we ze vanaf kunnen praten maar die kinderwagen moest en zouden ze kopen. Hij is gisteren ook meteen in elkaar gezet, ik denk dat schoonmams bang was dat ik hem anders alsnog terug zou brengen .
Oh ja lekker duidelijk geschrevenquote:
Joh, gewoon de rest van je zwangerschap (en erna!) nog genieten van die blauwe wolkquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:27 schreef klaprooss het volgende:
Haha coco, maar zo dacht ik echt.. Ik blijf vandaag en morgen en overmorgen en die dag daarna nog even genieten van mijn zweeftocht op mijn blauwe wolk!
Wist jij het bij je vorige zwangerschap wel coco?
Wel fijn dat het haar niet uitmaakt! Anders zou je daar nog onenigheid over krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:59 schreef NoBoNo het volgende:
Coco, ik wil het ook niet weten, vrouwlief maakt het niet uit.
Heb nog wel even getwijfeld afgelopen weken....maar nee, blijf sterk wil het gewoon niet weten!
Wij weten het wel! Verder hebben we het nergens verteld (lang verhaal ivm gedoe bij eerste zwangerschap die eindigde in een miskraam) en dus ook maar niet hier bekend gemaakt. In het V&A topic zijn er wel een aantal die het weten, anders koopt het zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Piemel in je buik![]()
![]()
De zwangeren in de OP zonder toevoeging jongetje/meisje: weten die het zelf ook niet eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Wattem Momo?quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:12 schreef DJMomo het volgende:
Skip stiekem zelf wel. Voor de rest?
Burd een fladder!
Rooss een piemol!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:16 schreef klaprooss het volgende:
Leuk coco! En nu? ook weer een verrassing houden?
Even onder de spoiler een 3d plaatje en een piemel
We willen het nu weer niet weten, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ervan uitgaande dat het goed gaat
Dat is echt heel duidelijk een jongetje!!
Als ik het mag zeggen, zicht van onderaf van de rechterkant? Dus begint bij de voeten en dan achterin het hoofd?quote:
Ik ben blij dat ik geen echoscopist ben want ik zou de ouders niet kunnen vertellen waar ze naar aan het kijken zijn.quote:
Is het ook een beetje hoor haha! Vooral nu, zo zonder vet.. Echt een bot-baby met een velletjequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
Aw klaproos, wat ligt hij daar lekkerIk blijf 3D wel eng vinden
![]()
Ga je het textiel ook allemaal strijken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef GotC het volgende:
Aw klaproos, wat ligt hij daar lekkerIk blijf 3D wel eng vinden
![]()
Mo..profiel?
Pfoeh, heb zojuist alle licht gekleurde kleertjes gewassen en al het textiel. En alle gekleurde kleertjes gestreken.
Klaar voor vandaag
Hier hebben voor de baby alles gestreken. Voor onszelf al jaren niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga je het textiel ook allemaal strijken?
Toen ik zwanger was, deed ik dat allemaal. Wel alleen voor de baby, had niet ineens de behoefte om onze lakens te gaan strijken. Wel voor de baby
Toen ik niet meer zwanger was, was die drang snel voorbij![]()
Haha ik dacht dat we meededen aan een prijsvraag en jij het antwoord wel wistquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:02 schreef DJMomo het volgende:
Verder dan "mijn tweede zoon" kom ik niet. Heb echt geen idee! Denk ook hoofd, als ik iets zou moeten zeggen.
Yupquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga je het textiel ook allemaal strijken?
Toen ik zwanger was, deed ik dat allemaal. Wel alleen voor de baby, had niet ineens de behoefte om onze lakens te gaan strijken. Wel voor de baby
Toen ik niet meer zwanger was, was die drang snel voorbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |