Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zijn er hier meer die 9mnd gespuugd hebben kersjes,evenstar en lazines. Ik weet het gewicht van hun baby's niet meer maar wel dat die van evenstar een heel mooi gewicht had. Mijn schoonmoeder heeft ook 9mnd gespuugd en vriend woog 3315 oid bij 40wk volgens mij ook een normaal gewicht.
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buikquote:Op donderdag 12 september 2013 18:33 schreef GotC het volgende:
Oooh leuk Mo
En Mus had haar eerste echo vandaag toch?
Ach wat lief!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja, en er zit echt echt echt een klein mensje in mijn buik![]()
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
Ah wat tof!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
Peuter was ook mee en toen we vroegen wat dat was, op de monitor riep hij enthousiast "Kikker!
"
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Sethiwe het volgende:
Vandaag 28 weken mijlpaal en wat krijg je dan.... Vocht in mijn enkels.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Dat wist ik niet van je. Ook geen supergewichten zo te lezen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier twee keer 9 maanden spugen en de eerste 2645 en de tweede 3145. Bij de tweede wel toen meer supplementen gehad en meer controle en dergelijke.
Het spugen was echter het grootste probleem. Als het spugen er niet geweest was, had ik met veel minder supplementen gekundquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij jou speelde natuurlijk meer mee dan alleen het spugen.
Natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2013 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Het spugen was echter het grootste probleem. Als het spugen er niet geweest was, had ik met veel minder supplementen gekundDan had ik namelijk gewoon zelf die dingen kunnen eten, zonder dat het rechtstreeks in mijn bloedvaten moest
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Wat fijn Mus! Nog 1,5 week tot mijn echo...quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
![]()
"
Wij hebben de 24ste de SEO....ben ook zeeeeer benieuwd! Hoop dat alles goed gaat, 2e keer pas dat we de kleine zijn, eerste keer was bij 9w.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:12 schreef WupWup het volgende:
Een kikker![]()
yay voor de goede echo's Mus en Momo!
Volgende week donderdag heb ik de SEO, ben ongeduldig
Virtuele knuffel!quote:Op donderdag 12 september 2013 16:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean deed het buiten mijn buik ook echt meteen heel erg goed. Mijn buik is helaas niet de aller veiligste plek voor een baby en dat doet wel pijn.
Aaaw, daar was ik al een beetje 'bang' voor. Die extreme moeheid is bij mij opeens verdwenen na afgelopen dinsdag (31 weken), hopelijk volg jij ook gewoon!quote:Op donderdag 12 september 2013 15:12 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hallo!ik laat ook maar eens van me horen!
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:28 schreef DJMomo het volgende:
Ja wel weer kunstig. Oh hier een longslagader. Uhm welke vlek? Maar alles was goed. Hij lag er alleen beroerd voor. Helemaal opgevouwen in een hoekje. Daardoor konden ze de rug eerst niet goed zien. En meting buik klopte ook niet (anderhalve week voor). Later lag ie iets beter. En toen viel ie net binnen de marge. En mam: t is nog steeds een jongen!
Lief, maar ook een beetje bizar he? Vind ik eigenlijk nog steeds wel. Soms rekt ze zich een beetje uit en dan zie je zo'n bobble in mijn buik. BIZARRR!quote:Op donderdag 12 september 2013 21:17 schreef Burdie het volgende:
Ik heb de baby gevoeld, hij lag gisteren de hele avond gezellig te vlinderen in mijn buik. Precies met dezelfde bewegingen als ik me nog herinner van de pretecho.
Achteraf gezien voel ik baby al langer, maar herkende ik het niet. Wel een lief gevoel zeg!
Hadden wij ook iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 08:00 schreef NoBoNo het volgende:
Nee was ook meteen onze termijn echo blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |