Toch niet bij de U van Uitwonen he?quote:
Nee, da's de Telfort reclame...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
Raar, bij mij was er gewoon een lucky.
Hij was leuk vandaag.
Nee joh, ik ben een heer van stand.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch niet bij de U van Uitwonen he?
Je hebt gelijk, dan ga ik maar een leven zoeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, zit teveel tijd tussen DWDD en Camping Powned
Is er eindelijk camping tv, heeft SBS het niet. Dit is een gemiste kans voor John de Mol.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond 3 topics erdoorheen jassen bij Camping Powned
Je beleeft weer een zeer productieve avond.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
Vanavond 3 topics erdoorheen jassen bij Camping Powned
Oh ja, dat was het. Dan is het goed, pik.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben een heer van stand.
Bij de U van Uit elkaar trekken.
Mensen die de eerste aflevering niet live hebben gekeken en toen op FOK! aan het posten warenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er eindelijk camping tv, heeft SBS het niet. Dit is een gemiste kans voor John de Mol.
pulp fictionquote:
klinkt wel lekker, al houd ik neit van echt echt echt oude bluestijd muziek, gaat me te snel vervelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit draait mijn schoonpa altijdook zo'n geweldige sound
geen surf veel eerder maar niet minder briljant...
Allah-Lahs vind ik niet zo eigenlijk. Doe dan No Age ofzoquote:
Dit heeft niet zo heel veel met blues te maken en al helemaal niet met oude blues dan moet je toch een jaartje of 20 á 30 eerder zijn...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klinkt wel lekker, al houd ik neit van echt echt echt oude bluestijd muziek, gaat me te snel vervelen
Ik ben zeer gecharmeerd van Allah-Las.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allah-Lahs vind ik niet zo eigenlijk. Doe dan No Age ofzo
Mja, ik vind het ook niet echt erop lijken hoor. Ik zou het zelf niet opzetten verder maar tis wel fijnquote:Op woensdag 11 september 2013 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit heeft niet zo heel veel met blues te maken en al helemaal niet met oude blues dan moet je toch een jaartje of 20 á 30 eerder zijn...
Of iets lekken en dan zo -->quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat weer een bandje pluggen natuurlijk.
En tv-tip: 4 Weddings op TLC
Jaaaa de nieuwe anouk topshow alles.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of iets lekken en dan zo -->met zijn hoofd erbij doen alsof het het meest geweldige is wat ooit gelekt is.
Om in de stemming te komen:quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag een uitspraak van gisteren rechtzetten. Toen heb ik onjuist vermeld dat de guilty pleasure van Mexicanobakker SkyRadio is. Maar dat moest natuurlijk zijn: SkyRadio Christmas Hits.
All I want for christmas.... is yoooouuuuuuuuuu.
Excuses aan de slachtoffers.
Ja opgenomen vanuit de tuin van iemand zodat je amper wat hoortquote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of iets lekken en dan zo -->met zijn hoofd erbij doen alsof het het meest geweldige is wat ooit gelekt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |