Ik ga denk ik naar de biosquote:
quote:
klinkt wel lekker, al houd ik neit van echt echt echt oude bluestijd muziek, gaat me te snel vervelenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit draait mijn schoonpa altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duane Eddy - Rebel-rouserook zo'n geweldige sound
geen surf veel eerder maar niet minder briljant...
Wist ik welquote:
Allah-Lahs vind ik niet zo eigenlijk. Doe dan No Age ofzoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Slobeend het volgende:
Hedendaagse surf-muziekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allah-Las - Sacred Sands
Dit heeft niet zo heel veel met blues te maken en al helemaal niet met oude blues dan moet je toch een jaartje of 20 á 30 eerder zijn...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
klinkt wel lekker, al houd ik neit van echt echt echt oude bluestijd muziek, gaat me te snel vervelen
Ik ben zeer gecharmeerd van Allah-Las.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allah-Lahs vind ik niet zo eigenlijk. Doe dan No Age ofzo
Mja, ik vind het ook niet echt erop lijken hoor. Ik zou het zelf niet opzetten verder maar tis wel fijnquote:Op woensdag 11 september 2013 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit heeft niet zo heel veel met blues te maken en al helemaal niet met oude blues dan moet je toch een jaartje of 20 á 30 eerder zijn...
Hopelijk houdt hij ook zijn mond.quote:
Die gaat weer een bandje pluggen natuurlijk.quote:
Of iets lekken en dan zo -->quote:Op woensdag 11 september 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat weer een bandje pluggen natuurlijk.
En tv-tip: 4 Weddings op TLC
Jaaaa de nieuwe anouk topshow alles.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of iets lekken en dan zo -->met zijn hoofd erbij doen alsof het het meest geweldige is wat ooit gelekt is.
Om in de stemming te komen:quote:Op woensdag 11 september 2013 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil graag een uitspraak van gisteren rechtzetten. Toen heb ik onjuist vermeld dat de guilty pleasure van Mexicanobakker SkyRadio is. Maar dat moest natuurlijk zijn: SkyRadio Christmas Hits.
All I want for christmas.... is yoooouuuuuuuuuu.
Excuses aan de slachtoffers.
Ja opgenomen vanuit de tuin van iemand zodat je amper wat hoortquote:Op woensdag 11 september 2013 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of iets lekken en dan zo -->met zijn hoofd erbij doen alsof het het meest geweldige is wat ooit gelekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop