Dinsdag, woensdag en donderdagavond heb je ruim tijd om m een keer te zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pulp Fiction, nooit gezien.
Deze opmerking gaat goed vallen.
Als ze ook nog uit zichzelf bier haalt is het helemaal geweldig.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zeik tt,
Liever een stil wijf dan zon dominante,
Liever met een lekker wijf.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je samen met Johannes gaan kijken.
En Marco.
Claudia de Breij.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe heet dat tafelmeisje eigenlijk. Ga ik d'r even stalken.
Katja, die kletst er in ieder geval niet doorheen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever met een lekker wijf.
Ik heb een leuke zus.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever met een lekker wijf.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Katja, die kletst er in ieder geval niet doorheen.
Is ook wel overrated. Niet omdat het slecht is, maar het is niet zo goed als je zou vermoeden als je bv fokkers mag geloven.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb pulp fiction nooit gezien
Ik moet eerst het Boskamp boek lezen, heb het vanmiddag gekocht, het laatste exemplaar bij de boekhandel, het liep storm.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dinsdag, woensdag en donderdagavond heb je ruim tijd om m een keer te zien.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe heet dat tafelmeisje eigenlijk. Ga ik d'r even stalken.
Echt wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef thettes het volgende:
[..]
Is ook wel overrated. Niet omdat het slecht is, maar het is niet zo goed als je zou vermoeden als je bv fokkers mag geloven.
Die acteert vanavond waarschijnlijk een doofstom meisje.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Katja, die kletst er in ieder geval niet doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop