SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Pheno op 11-09-2013 14:21:48 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Dat heeft te maken of jouw chef een goede kerel is of niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar oh wee als ze er achter komen. Dan ben je als werknemer gewoon de klos.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het lijkt me wel dat je in een game makkelijker een unieke code kunt proppen om een bepaalde distributeur te tracen dan in een film![]()
![]()
In feite is het stelen. Zelfde als je als koerier zijnde een pakketje meeneemt.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat heeft te maken of jouw chef een goede kerel is of niet.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
zit ook in een filmquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
Het lijkt me wel dat je in een game makkelijker een unieke code kunt proppen om een bepaalde distributeur te tracen dan in een film
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Die game wordt echt al wel gespeeld, hoeveel moeite is het dan om die shit te filmen met een mobieltje?![]()
Ik keur het ook niet goed, maar zo werkt het regelmatig.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In feite is het stelen. Zelfde als je als koerier zijnde een pakketje meeneemt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
btw, map nu gewoon in de op? Niet dat het mij iets uitmaakt, maar misschien dat sommige mensen het nog niet willen zien?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mijn mobieltje is stukquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Die game wordt echt al wel gespeeld, hoeveel moeite is het dan om die shit te filmen met een mobieltje?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Rockstar stelt nimmer teleur, ook IV was een pareltje.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
met deze hype kan de game eigenlijk alleen nog maar tegenvallen![]()
"HostiHawaii has the game now. He said the second disk gave him incontinence, leaks incoming."
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja maar dan is het ook niet goed, want dan zie je het niet goedquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Die game wordt echt al wel gespeeld, hoeveel moeite is het dan om die shit te filmen met een mobieltje?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Even in spoiler gezet.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw, map nu gewoon in de op? Niet dat het mij iets uitmaakt, maar misschien dat sommige mensen het nog niet willen zien?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Denken dat GTA tegen gaat vallen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
met deze hype kan de game eigenlijk alleen nog maar tegenvallen![]()
![]()
![]()
Dan is het net een UFO iddquote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook niet goed, want dan zie je het niet goed
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik ben sons of anarchy aan het kijken ik zou het wel vet vinden als er een paar missies met bikers zouden zijn![]()
![]()
"Giester has the game now, but cant leak it at the moment because the watermelons banned him."In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja ik geef er geen flikker om, maar misschien sommige watermeloenen welquote:Ja en dan krijg je daar weer gezeik overquote:
IV was saai, RDR was nog saaier...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rockstar stelt nimmer teleur, ook IV was een pareltje.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
gelukkig zie ik de PI, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 september 2013 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IV was saai, RDR was nog saaier...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ben bloedserieus.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gelukkig zie ik de PI, gelukkig maarLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
damn....quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ga toch heen, of ben jij zo'n type dat enkel wil rondklooien? ;pquote:Op woensdag 11 september 2013 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IV was saai, RDR was nog saaier...![]()
idd, gifje gaat hier met 2fpsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
GTA 4 is gewoon de minste uit de hele reeks. TBOGT was wel weer ok.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch heen, of ben jij zo'n type dat enkel wil rondklooien? ;pIn discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Nee en nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch heen, of ben jij zo'n type dat enkel wil rondklooien? ;p
IV begon tof maar naarmate de game vorderde werd het verhaal slechter, de missies eentonig en die ''side-missies'' de hele tijd kwamen ook mijn neus uit.
RDR was ik na een uur of 4 al spuugzat, leuk zo'n grote vlakte maar er waren veel te weinig mensen en ook hier werden de missies al heel snel eentonig.
Meningen...Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Die wietwinkel kun je wss kopen.quote:In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Oke, ik was niet de enige dusquote:
56k lijntje?quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
En die dikke snol die oversteekt!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat loopje ook gewoon alleen al, prachtige physics. Alsof je dadelijk op vakantie gaat.--- ҉ ---![]()
Nou, in GTA4 had je meer te doen dan in RDR vind ik. Dat paard ben je echt zat na een paar keer.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch heen, of ben jij zo'n type dat enkel wil rondklooien? ;pDie zou ik volgaarne eens door midden willen schieten.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef Wells.p het volgende:
[..]
En die dikke snol die oversteekt!<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
goed om wat geld te verdienenquote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die wietwinkel kun je wss kopen.![]()
De minste, oké, maar het was dan ook min of meer een overgang. Verder moet je ook van het serieuze sfeertje houden, uiteindelijk werd het verhaal wat rommelig, maar verder gewoon echt wel eel top game.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:26 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
GTA 4 is gewoon de minste uit de hele reeks. TBOGT was wel weer ok.![]()
Zoiets, enkele ISDN op het werkquote:
Zeker vergeleken met de concurrentie.. oh wacht, dat hebben ze niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef wuuht het volgende:
RDR en gta iv vond ik allebei geweldige games![]()
RDR en GTA IV vond ik prima games alleen nadat ik het verhaal had uitgespeeld nooit meer naar omgekeken dat was bij de andere gta's wel anders.Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Hoop echt dat je de kofferbak zelf kan openen om er dan een burger in te kwakken en er vervolgens mee naar Chiliad te rijden.![]()
![]()
Saint's Row II > Just Cause II > GTA IV > RDRquote:Op woensdag 11 september 2013 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met de concurrentie.. oh wacht, dat hebben ze niet.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Tijd voor de loodgieter... als er zoveel lekkages zijn.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Motor kun je aan- en uitzetten en bij een cabrio kan de kap open en dicht. Zou mooi zijn als er inderdaad meer vehicle controls bijzitten.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoop echt dat je de kofferbak zelf kan openen om er dan een burger in te kwakken en er vervolgens mee naar Chiliad te rijden.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Is duidelijk waar jouw voorkeur ligt. Just Cause was immens, maar technisch niet vergelijkbaar met IV, copy/paste principe en zo doods als een malle. Enkel die haak was wel grappig.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Saint's Row II > Just Cause II > GTA IV > RDR
Saints Row is evenals puur arcade troep.![]()
Waar werk je, 1996?quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Stun gun is al bevestigd en je kan al bounty hunten, 1+1=2?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Motor kun je aan- en uitzetten en bij een cabrio kan de kap open en dicht. Zou mooi zijn als er inderdaad meer vehicle controls bijzitten.... Een hoertje verkrachten lijkt me ook weleens tof, eerst ontvoeren en dan meerdere malen in het bos kapot maken.
Maar goed, dat is wellicht een stapje te ver, zitten namelijk ook honden in...![]()
![]()
Zo lang ik met een motor vanaf een huge ass ramp kan spingen om vervolgens mijn parachute te openen (of niet), ben ik happy.
Basejumpen was in SA errug tof.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Say's who?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
"The map takes a good hour to drive around..."<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Op de fiets?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
"The map takes a good hour to drive around..."![]()
Je bedoelt dat ik graag plezier heb in games?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is duidelijk waar jouw voorkeur ligt. Just Cause was immens, maar technisch niet vergelijkbaar met IV, copy/paste principe en zo doods als een malle. Enkel die haak was wel grappig.
Saints Row is evenals puur arcade troep.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Bullshit, check deze:quote:Op woensdag 11 september 2013 14:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
"The map takes a good hour to drive around..."quote:One more (unscientific) attempt to estimate the time it takes to drive around the map (previous one here).
Of course, my method of measuring is not very accurate, and the distances may be somewhat underestimated (paths between points are not straight lines, slight changes in altitude, etc). So this is really just a rough estimate.
Full circle: 257 * 100 m = 25.7 km ... lets make that 26 km
Alamo Sea circle: 145 * 50 m = 7.25 km ... lets make that 7.5 km
Driving around the full map at an average speed of 100 mph (161 kmh):
9 min 40 sec ... lets say between 9 and 10 minutes
Driving around the Alamo Sea at an average speed of 50 mph (80.5 kmh):
5 min 35 sec ... lets say between 5 and 6 minutesIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Als je dit soort details op verjaardagen verteld word je altijd zo raar aangekeken vind ik, maar ben blij dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 11 september 2013 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Een hoertje verkrachten lijkt me ook weleens tof, eerst ontvoeren en dan meerdere malen in het bos kapot maken.![]()
![]()
Mensen die GTA spelen weten dit, andere mensen mag je negeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je dit soort details op verjaardagen verteld word je altijd zo raar aangekeken vind ik, maar ben blij dat ik niet de enige ben![]()
Of maandverband.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef -CRASH- het volgende:
Tijd voor de loodgieter... als er zoveel lekkages zijn.![]()
Als het te nep wordt boeit het mij niet meer, zo nietszeggend en random dan. Neem SR IV, is toch pure aids?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik graag plezier heb in games?![]()
SRIVquote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het te nep wordt boeit het mij niet meer, zo nietszeggend en random dan. Neem SR IV, is toch pure aids?Over the top in het kwadraat
Dat geloof ik niet zo.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:37 schreef johnnyblaze11 het volgende:
"The map takes a good hour to drive around..."![]()
Een uur lijkt me overdreven, maar dit is weer overdreven kort. Een rondje SA duurde al bijna 10 minuten.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bullshit, check deze:
[ afbeelding ]
[..]Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.![]()
Vraag me alleen af hoe ze het met die bounty's gaan doen. Heb veel San Andreas multiplayer gespeeld waarbij je met zo'n 120 mensen in een server speelt. Maar veel mensen plaatsen gewoon willekeurige bounties op je hoofd terwijl je ze niets hebt aangedaan. En dan ben je de hele tijd bezig met of schuilen of hun achterna jagen en zo heb je geen tijd meer voor missies.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Voor de geïnteresseerden, hiero wat GTA Online info:
•Character progression has a "flow" but there isn't an "overarching narrative that culminates in a definitive conclusion"
•The aim of GTA Online is to do whatever it takes to get more money in the bank and accrue assets such as cars and real estate
•Characters appear in cutscenes when interacting with other characters in the world as they would in the single-player but doesn't speak
•Female characters can be used in GTA Online
•Almost all activities from the campaign are available in GTA online: "heists, missions, robberies, assaulting gang hideouts, hijacking armored vehicles, races" as well as "tennis, golf and base jumping"
•According to Rockstar North president Leslie Benzies threre's over 500 missions. Some can be completed solo, but others are complicated and require a team.
•GTA Online takes place after the main story, familiar faces will make appearances
•By currying favour of characters you can be introduced to more people and delve deeper into the criminal world
•Franklin's friend Lamar may introduce you to a car dealer named Simeon Yetarian, who wants you to steal cars for him
•Biker gangs my support you during missions if you're friendly with them
•A tech-savvy character you've befriended may hide you on the radar during multiplayer
•Security firms that have taken a liking to you may be used to deliver airstrikes
•Rockstar uses a "dynamic" system to populate GTA Online, starting with your friends and crew members, then similarly skilled players in the same part of the world.
•GTA Online has been created to be "as customisable as possible" in terms of who you play with: "there are options to let the game decide who to play with... or you can hand pick every player in the game".
•The game analyses your playing style as you play and surfaces missions that appeal more to your style.
•There's a crew ranking system and a personal rank
•The fourth GTA Online player is fresh off a plane in Los Santos, character creation involves choosing your mum, dad and grandparents and you're given a character. Then players then choose a lifestyle, make choices about the things the character does (partying, couch potato, criminal, athletics nut).
•Starting skills are based on the chosen lifestyles, but can be upgraded, as can the look of the character
•Players riding shotgun in cars can also control radio station, set waypoints, use a cinematic camera, or attack others
•Holding the select button (on a PS3) pulls up a menu where outfits and gestures can be changed
•Phone camera's can be used to take a selfie
•During a liquor store robbery the player can shout at the cashier to hurry up through a mic and the character will respond
•Escaping cops involves keeping yourself out of the police's vision cone
•After each GTA Online mission cash rewards and Reputation Points are awarded. The crew leader decides who keeps the loot.
•A leader can choose to hog the spoils but, obviously, other players might not take that very well
•Invites are received through the character's phone and accepting seamlessly transports the player to the activity
•Players can customise the way a vehicle handles at shops found around the city
•In missions involving bigger teams a lobby window opens up. From this the roles such as sniper, look-out and transporter can be assigned. The crew leader can tweak settings such as time of day, weather, difficulty and how many lives they have to complete the mission.
•Everyone is given priorities suited to their role when missions begin
•When you have enough cash to purchase a "high end residency" you gain the ability to set up heists like the ones in the solo campaign.
•These missions involve multiple phases, including a set-up phase. In the mission shown prep involved buying guns from Ammu-Nation and procuring a helicopter. The tasks can be split between players.
•Passive mode can be activated if you want to enjoy Online without being troubled by other players, this is automatically deactivated when you fire your gun however.
•Players can kill you and take your cash, so you are encouraged to put money in the bank and use ATMs.
•Purchases can still be made using the money even if it's in the bank
•If you are robbed, you can put a bounty on a players head for revenge
•Each house you pruchase has space for storing cars. Modest appartments have space for two, but high-end homes can store ten.
•Garage areas can be treated like showrooms. You can walk around and admire your cars and hire a mechanic to keep them in good condition. You can also insure them to avoid big payouts should you damage them badly.
•You can invite friends to your home and drink, call strippers, watch Rockstar's custom created TV shows (or your friends in high-speed chases).
•Missions are controlled through Rockstar's Social Club, which means the developer tweak them regularly.![]()
IV gaat mij ook te ver ja, vond III al op 't randje.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als het te nep wordt boeit het mij niet meer, zo nietszeggend en random dan. Neem SR IV, is toch pure aids?
II is mijn favoriete sandbox game van deze gen, GTA V kan daar nog overheen natuurlijk, ik hoop 't!Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Je bedoelt, is er een manier om de idioten van de normale mensen te scheiden?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:44 schreef Roces18 het volgende:
Vraag me alleen af hoe ze het met die bounty's gaan doen. Heb veel San Andreas multiplayer gespeeld waarbij je met zo'n 120 mensen in een server speelt. Maar veel mensen plaatsen gewoon willekeurige bounties op je hoofd terwijl je ze niets hebt aangedaan. En dan ben je de hele tijd bezig met of schuilen of hun achterna jagen en zo heb je geen tijd meer voor missies.![]()
Vast wel. In de gelekte gangs-trailer was al te zien dat de Los Santos chapter van motorbende The Lost in de game zit.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:22 schreef wuuht het volgende:
Ik ben sons of anarchy aan het kijken ik zou het wel vet vinden als er een paar missies met bikers zouden zijn![]()
In GTA IV had je deze helikopter alleen in een missie. hoop zo dat je deze nu altijd kan pakken. Zal wel leuk zijn voor online als je met een heist wilt ontsnappen.
--- ҉ ---![]()
Straks ben je al redelijk ver in de game, krijg je nog een geheel nieuw onderdeel in de vorm van GTA Online.![]()
![]()
![]()
Als ik het goed begrepen kan je elkaar beoordelingen geven in GTA online en worden die gebruikt bij het indelen van mensen. Uiteindelijk komen idioten dus bij elkaar op 1 server te zitten en het normale volk op een andere.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bedoelt, is er een manier om de idioten van de normale mensen te scheiden?Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.![]()
Die stem altijdquote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
De kill Frenzy missies waren t leukst
"Kiiiillll Frenzy!"In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Haha ja geniaal net alsquote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die stem altijd
"Kiiiillll Frenzy!"
🍆![]()
Dit was in TBOGT en die heb ik uitgespeeld. Ik kan mij alleen echt niet herinneren dat deze helikopter er in voor kwam.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef Wells.p het volgende:
In GTA IV had je deze helikopter alleen in een missie. hoop zo dat je deze nu altijd kan pakken. Zal wel leuk zijn voor online als je met een heist wilt ontsnappen.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja geniaal net als [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoop echt dat je de kofferbak zelf kan openen om er dan een burger in te kwakken en er vervolgens mee naar Chiliad te rijden.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Ja, inderdaad, of gewoon een random auto'tje te pakken en naar de berg te vervoeren, of ergens vasthouden. Boven de gevangenis droppen.. als het goed is blijven zaken die jij uitvoert nu intakt wanneer je besluit te vertrekken, tenminste, dat las ik op IGN.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]
Als je uit een helikopter springt van grote hoogte en je landt vervolgens in de stad, dan moet je in staat zijn die heli terug te vinden ookal is dat een behoorlijk eind van jouw vandaan.
Geen idee hoe dit in werkelijkheid is.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:57 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dit was in TBOGT en die heb ik uitgespeeld. Ik kan mij alleen echt niet herinneren dat deze helikopter er in voor kwam.--- ҉ ---![]()
10min in SA ? met n auto he, dat lijkt me nog aardig kort.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:43 schreef Niox het volgende:
[..]
Een uur lijkt me overdreven, maar dit is weer overdreven kort. Een rondje SA duurde al bijna 10 minuten.
Denk dus ook niet dat die berekeningen kloppen, kan nooit dat het 10min duurt in 5.![]()
Owja je vliegt er normaal niet zelf in... Wat een toestand om in die kopter te kunnen vliegen. Op het laatste zet hij hem op zn saveplek voor zijn huisquote:![]()
![]()
Op de PC kon je hem gewoon spawnen met een trainer.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Owja je vliegt er normaal niet zelf in... Wat een toestand om in die kopter te kunnen vliegen. Op het laatste zet hij hem op zn saveplek voor zijn huis![]()
![]()
En dan die laatste zin: The magnet doesn't work, you can't lift up anything.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Owja je vliegt er normaal niet zelf in... Wat een toestand om in die kopter te kunnen vliegen. Op het laatste zet hij hem op zn saveplek voor zijn huis
Waar doe je het dan voor.![]()
![]()
Dan heb je een helikopter waar je onderdoor kan rijden. Leuk toch.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan die laatste zin: The magnet doesn't work, you can't lift up anything.
Waar doe je het dan voor.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
omg omg omg spoilers niet klikken ! ECHTE GAMEPLAY !quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
omg omg omg spoilers niet klikken ! ECHTE GAMEPLAY !VETTE SHITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:11 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
omg omg omg spoilers niet klikken ! ECHTE GAMEPLAY !OMG NICE!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Allemaal gelul hier over flauwe leuks en men heeft blijkbaar niet gelezen dat er problemen zijn met de productie van Gta V voor de 360.
% Disks zijn foutief gedrukt en moeten opnieuw geleverd worden.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)volgen-lijken-miniem![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef Mothzor het volgende:
Allemaal gelul hier over flauwe leuks en men heeft blijkbaar niet gelezen dat er problemen zijn met de productie van Gta V voor de 360.
http://www.gamer.nl/nieuw(...)volgen-lijken-miniem_ Verkooptactieken, niks meer, niks minder. ''Weer er snel bij, je kan hem nog mislopen!''
![]()
Hebben we wel gelezen hoor, in het vorige topic al.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef Mothzor het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)volgen-lijken-miniem
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
We can beat that.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Achterklep open. Heerlijk. Vastgebonden lichaam erin en naar de meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Laat het zo zijn.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Die spellen liggen toch zo onderhand wel in de winkel toch? Als ik een eenmanszaak was en ik had het spel in de winkel liggen dan wist ik wel wat ik nu aan het doen was![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef Wells.p het volgende:
[ afbeelding ]Repo missions met een Skyliftquote:Op woensdag 11 september 2013 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Die repo missions vond ik ook altijd tof, kreeg je een goed gevoel van ofzoiets.![]()
![]()
![]()
werken?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die spellen liggen toch zo onderhand wel in de winkel toch? Als ik een eenmanszaak was en ik had het spel in de winkel liggen dan wist ik wel wat ik nu aan het doen was![]()
![]()
Dan hoort de lasso van RDR er ook wel inquote:Op woensdag 11 september 2013 15:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Achterklep open. Heerlijk. Vastgebonden lichaam erin en naar de meer.![]()
![]()
Iemand die " !!!! KOPEN NU !!!!!! " in zijn advertentie zet zou ik niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:35 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Tempting.....<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:35 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Tempting.....quote:Beschrijving
ps3 slim 250 gb plus black ops 2 en modern warfare 3, een controller en usb-kabel.
!!!!!!!!!! kopen nu!!!!!!!!!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Al die advertenties van m zijn gewoon zoquote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Iemand die " !!!! KOPEN NU !!!!!! " in zijn advertentie zet zou ik niet al te serieus nemen.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10934430.htmlGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Heeft Braddie een broetje?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al die advertenties van m zijn gewoon zo
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10934430.html![]()
![]()
Nu kopen!!!! Vraag voor foto's!!!!!!!!!!!!!!!!! Nergens goedkoper. Bel meteen en koop het nu!!!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al die advertenties van m zijn gewoon zo
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10934430.html![]()
![]()
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik heb hier een Xbox 360 staan waarmee ik hoogstens 3 uur gespeeld heb, zo maar even kijken of hij überhaupt nog wel werkt.![]()
![]()
quote:Ik heb ff zin om m te trollenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nu kopen!!!! Vraag voor foto's!!!!!!!!!!!!!!!!! Nergens goedkoper. Bel meteen en koop het nu!!!![]()
![]()
![]()
/offtopicGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Bel em op en zeg:quote:Op woensdag 11 september 2013 15:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ff zin om m te trollen![]()
/offtopic
" !!!!! JAA IK WIL HET NU KOPEN, NUUUUU, WAT KOST HET!!!!!!!!!! IK WIL KOPENNNNN!!!!!!!!! "<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
KOPEN!! KOPEN!!! KOPEN!!! IK BEN TOCH NIET GEAAAAKKK!!!!??!!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:44 schreef kaos- het volgende:
[..]
Bel em op en zeg:
" !!!!! JAA IK WIL HET NU KOPEN, NUUUUU, WAT KOST HET!!!!!!!!!! IK WIL KOPENNNNN!!!!!!!!! "![]()
Zaterdag gepreorderd bij mediamarkt heerlen.
Voor alleen de ps3 waren daar al 1250 preorders van GTA V.
Lijkt me erg sterk.![]()
Geen sterk verhaal, bij Gameshop Twente waren er ook 1000+ pre-orders namelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:47 schreef Ixnay het volgende:
Lijkt me erg sterk.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
1tje is van mijquote:Op woensdag 11 september 2013 15:47 schreef Ixnay het volgende:
Lijkt me erg sterk.![]()
![]()
Mailen voor foto's van zijn zusjequote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
Nu kopen!!!! Vraag voor foto's!!!!!!!!!!!!!!!!! Nergens goedkoper. Bel meteen en koop het nu!!!![]()
![]()
![]()
Get it and Bet it![]()
Ach ja, ding heeft garantie en mag hem uitgebreid testen, is up 2 date. Ook al is het een josti, volgens mij is dit best een schappelijke prijs.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:40 schreef kaos- het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen neus ik effe verder.
http://www.9lives.be/spec(...)ise-grand-theft-auto
!!!!!!Nu lezen!!!!! !!!WATERMELONS!!!!
Zit geen doos bij de PS3, niet compleet, geen koop. Moving on...In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
![]()
Als dit de ware Anti-Aliasing is, kan ik niets anders doen dan even een kwakje daarop neer te laten. Zo ongeveer mijn enige angst, bij GTA IV was het net even too much.![]()
Allang debunked. Fake, Surimi ipv krab, etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de ware Anti-Aliasing is, kan ik niets anders doen dan even een kwakje daarop neer te laten.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ah.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Allang debunked. Fake, Surimi ipv krab, etc.![]()
![]()
Prachtig om te lezen dat er behoorlijk wat lui speciaal een console kopen om GTA V te kunnen spelen.![]()
![]()
Ik heb een nieuwe ps3 ( 320 GB )met controller en uncharted 3 bij intertoys voor 200 gekocht, kan je net zo goed even 50 euro meer uitgeven want dan weet je zeker dat je een goeie hebt en krijg je ook nog garantie bijquote:Op woensdag 11 september 2013 15:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ach ja, ding heeft garantie en mag hem uitgebreid testen, is up 2 date. Ook al is het een josti, volgens mij is dit best een schappelijke prijs.
Ondertussen neus ik effe verder.![]()
![]()
Ik had destijds mijn ps3 gekocht om alleen GT5 te kunnen spelenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Prachtig om te lezen dat er behoorlijk wat lui speciaal een console kopen om GTA V te kunnen spelen.![]()
![]()
En dat is precies wat Rockstar wil. Geweldige hype dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Prachtig om te lezen dat er behoorlijk wat lui speciaal een console kopen om GTA V te kunnen spelen.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Ik had mijn PS3 eigenlijk alleen voor FIFA. Maar komt nu wel goed uit. Anders had ik wss wel gewacht op de PC versie.![]()
Bij mij is het mijn eigen domme schuld. 3 maanden terug mijn 360 Slim 250Gb weggedaan omdat er niks leuks meer uitkwam.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Prachtig om te lezen dat er behoorlijk wat lui speciaal een console kopen om GTA V te kunnen spelen.
Op dat moment speelde ik ook alleen nog BF3 en Black Ops op de PC. Was he-le-maal vergeten dat GTA 5 in September uit zou komen.
Het is een morele verplichting naar mezelf om deze GTA ook te spelen, daar ik alle vorige delen heb gespeeld (en gekocht, ze staan in de kast, zelfs GTA1, Londen en GTA2).In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ook één van mijn grootste redenen, wilde hem wel weg doen, staat al 2a3 jaar stof te happen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik had destijds mijn ps3 gekocht om alleen GT5 te kunnen spelen![]()
![]()
leuke ninja-editquote:Op woensdag 11 september 2013 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook één van mijn grootste redenen, wilde hem wel weg doen, staat al 2a3 jaar stof te happen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb.![]()
ik zag m ookquote:
Moderator DIG
Als ik nu geen console zou hebben, zou ik mij helemaal afsluiten waarschijnlijk van GTA nieuws. Een nieuwe console kopen waar je maar je waarschijnlijk maar één game op gaat spelen vind ik toch wat te gek, ookal is het GTA, dan wacht ik wel op de PC versie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:04 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Bij mij is het mijn eigen domme schuld. 3 maanden terug mijn 360 Slim 250Gb weggedaan omdat er niks leuks meer uitkwam.
Op dat moment speelde ik ook alleen nog BF3 en Black Ops op de PC. Was he-le-maal vergeten dat GTA 5 in September uit zou komen.
Het is een morele verplichting naar mezelf om deze GTA ook te spelen, daar ik alle vorige delen heb gespeeld (en gekocht, ze staan in de kast, zelfs GTA1, Londen en GTA2).
Al verlengt een GTA de console zomaar met een paar jaar, zeker deze GTA blijft volgensmij leuk.![]()
Please elaborate?quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Zoveel idioten, zo weinig welwillende generaals met Tomahawk raketten.....quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
http://www.intertoys.nl/g(...)082&utm_source=zanox
Zo effe langs rijden.Die move crap verkoop ik dan wel.
http://www.intertoys.nl/g(...)ml?source=igodigital ook de Xbox is die prijs nu, zonder move dingen lol![]()
Giester kan niet posten maar zit wel mee te turen.
Thanks! Dat word hem!quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Morgen- het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)ml?source=igodigital ook de Xbox is die prijs nu, zonder move dingen lolEffe bellen.
Helaas, die wou ik ook kopen paar weken geleden, ik denk : ik slaap er nog een nachtje over.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)082&utm_source=zanox
Zo effe langs rijden.Die move crap verkoop ik dan wel.
De volgende dag was hij niet meer via de webshop te bestellen, ik heb het hoofdkantoor gebelt en die zeggen dat hij in geen enkele intertoys in NL meer te koop is.![]()
Well suck me sideways:
Internet Only
• Let op! Dit artikel is alleen verkrijgbaar via de webshop!
• Dit artikel is dus niet verkrijgbaar in één van onze fysieke winkels.
ONder de prijs:
Let op: Dit artikel is niet via onze webshop te bestellen
JA WAT IS HET NOU GODGLOEIENDE MELOENEN!!In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Thanks! Dat word hem!Effe bellen.
foutje dus..quote:• Internet Only
Let op: Dit artikel is niet via onze webshop te bestellen![]()
Och, hebben de kids ook wat.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Lekkere planning als je nu nog een console wil kopen trouwens.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Of gewoon op.quote:In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Geen PS3 dus? Is wel gratis online he. X360 niet.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Zie mijn bovenstaande post.quote:
Waarschijnlijk gewoon op, die dingen vliegen de winkel uit nu ze in de actie zijn.![]()
Ik ga effe bellen, niet geschoten is altijd naast de pot. Effe naar buiten en een peuk opsteken.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:20 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Zie mijn bovenstaande post.
Waarschijnlijk gewoon op, die dingen vliegen de winkel uit nu ze in de actie zijn.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Niet geschoten is altijd een droge bril.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik ga effe bellen, niet geschoten is altijd naast de pot. Effe naar buiten en een peuk opsteken.![]()
Twijfel hier man. Heb mijn ps4 al besteld, zit met tentamenweken maar die aanbieding is wel weer chill. Maar is weer 150 euroquote:Op woensdag 11 september 2013 16:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik ga effe bellen, niet geschoten is altijd naast de pot. Effe naar buiten en een peuk opsteken.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
wat zou ik doen, ik heb hem in het begin bij de game mania gepreordert, nu moet ik hem daar zelf ophalen maar heb hem wel met korting omdat ik een spel ingeleverd had. als ik die nu cancel en hem gewoon bij bol.com bestel dan hoef ik hem niet op te halen maar betaal ik wel meer. (3kwartier ophaaltijd).hihi![]()
Niet zo lui zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Neejman het volgende:
wat zou ik doen, ik heb hem in het begin bij de game mania gepreordert, nu moet ik hem daar zelf ophalen maar heb hem wel met korting omdat ik een spel ingeleverd had. als ik die nu cancel en hem gewoon bij bol.com bestel dan hoef ik hem niet op te halen maar betaal ik wel meer. (3kwartier ophaaltijd).![]()
![]()
Bestel m gewoonquote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Roces18 het volgende:
kak intertoys -> ik bel nemen ze niet opGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kan niet,quote:quote:Op woensdag 11 september 2013 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
Well suck me sideways:
Internet Only
ONder de prijs:
Let op: Dit artikel is niet via onze webshop te bestellen
JA WAT IS HET NOU GODGLOEIENDE MELOENEN!!![]()
op bol niet op die proletensitequote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
360 = op.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Roces18 het volgende:
kak intertoys -> ik bel nemen ze niet op
Ik ga wel even masturberen, dan heb ik tenminste nog het idee dat ik een leuke dag heb gehad....
is die op bol ook 150 danquote:Op woensdag 11 september 2013 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op bol niet op die proletensite
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Heb je 'm niet gepre-orderd?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op bol niet op die proletensiteIn tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Ja op Bol (als je het tegen mij hebt tenminste)quote:Op woensdag 11 september 2013 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb je 'm niet gepre-orderd?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Amazon is niet de enige die er soms geen reet van snappen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.amazon.de/gp/a(...)sr_1_21&s=videogames
gtav op de ps4 volgens amazon.deOpkaffen, dankje.quote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Nee goedkoper zelfs 54,99quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
das niet lui maar 3 kwartier op n brommer wordt je ook niet vrolijk van. daarbij heb ik ook nog school waarvan ik dan moet spijbelen. als ik mijn pre order cancel krijg ik die korting dan nog wel ooit op n andere game of? en als ik hem cancel ik laat gewoon nu niks meer van me horen wat dan?quote:hihi![]()
Zoooo voor 100 euro een 250Gb slim met garantie en alles geregeld.
Xbox dus.
Sorry Roces!
[ Bericht 22% gewijzigd door HostiHawaii op 11-09-2013 16:48:43 ]In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Schijt door hun brievenbus. dat zal ze leren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:31 schreef Roces18 het volgende:
kak intertoys -> ik bel nemen ze niet opOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Dat is toch prachtig. Een stukje karren naar de game mania al visualiserend hoe je straks een paar niggers gaat poppen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:27 schreef Neejman het volgende:
wat zou ik doen, ik heb hem in het begin bij de game mania gepreordert, nu moet ik hem daar zelf ophalen maar heb hem wel met korting omdat ik een spel ingeleverd had. als ik die nu cancel en hem gewoon bij bol.com bestel dan hoef ik hem niet op te halen maar betaal ik wel meer. (3kwartier ophaaltijd).
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
Dacht al. Ineens voelde mijn tweedehands-PS3-Slim-voor-110 helemaal niet meer als een goede deal.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:16 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Helaas, die wou ik ook kopen paar weken geleden, ik denk : ik slaap er nog een nachtje over.
De volgende dag was hij niet meer via de webshop te bestellen, ik heb het hoofdkantoor gebelt en die zeggen dat hij in geen enkele intertoys in NL meer te koop is.![]()
160 euro voor een nieuwe PS3 met game en Move accessoire.![]()
![]()
Er is een probleem opgetreden bij de productie van de normale versie van Grand Theft Auto V voor Xbox 360. Hierdoor kunnen minder aantallen worden uitgeleverd aan Nederlandse retailers.
good fucking job
En alle pre-orders zullen nu al uitverkocht zijn, had het eerder moeten doen, as usualAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Must.... HAVE..quote:Op woensdag 11 september 2013 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moeilijk is die stap nou om hem er even in te schuiven..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Is er een shop die garandeert dat je em de 17e of wanneer is die release krijgt?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Kom je maar op 1 manier achter en dat is gewoon naar binnen wandelen bij een Intertoys of whatever.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Is er een shop die garandeert dat je em de 17e of wanneer is die release krijgt?<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Bol.com is vrij safe als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Is er een shop die garandeert dat je em de 17e of wanneer is die release krijgt?![]()
Net nog effe pre-ordered bij Gamemania, dus dat is er 1.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Is er een shop die garandeert dat je em de 17e of wanneer is die release krijgt?In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Mail ze wel ffquote:Op woensdag 11 september 2013 16:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bol.com is vrij safe als je het mij vraagt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Voordat ik daar tijd aan ga besteden; waar komt het vandaan?quote:In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Dunno, maar het stukje op 2 minuten deed me hardop lachen.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat ik daar tijd aan ga besteden; waar komt het vandaan?
Dit is 1 van de TV shows die je kan kijken, dus geen missie of gameplay.In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Vermoed dat die gameplaybeelden ertussen wel degelijk plaatsvinden zo random, tenminste dat hoop ik wel haha.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dunno, maar het stukje op 2 minuten deed me hardop lachen.
Dit is 1 van de TV shows die je kan kijken, dus geen missie of gameplay.![]()
Het schademodel in het 2e filmpje lijkt wel compleet waardeloos als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dunno, maar het stukje op 2 minuten deed me hardop lachen.
Dit is 1 van de TV shows die je kan kijken, dus geen missie of gameplay.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Kijk trouwens ook uit naar de geluiden. In IV was alles vrij neppig, schakelen van de auto met bijbehorende geluiden, die irritante stemmetjes van de politie en het omgevingsgeluid an sich.
Zo te horen in de trailers gaat dit ook veel meer richting de realiteit op.![]()
![]()
Ik haatte de geluiden van de superGT, turismo en Porsche (naam ff kwijt)quote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Kijk trouwens ook uit naar de geluiden. In IV was alles vrij neppig, schakelen van de auto met bijbehorende geluiden, die irritante stemmetjes van de politie en het omgevingsgeluid an sich.
Zo te horen in de trailers gaat dit ook veel meer richting de realiteit op.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zie het niet echt goedquote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het schademodel in het 2e filmpje lijkt wel compleet waardeloos als je het mij vraagt.
Schade model in IV was erg leuk maar een tikkeltje overdreven![]()
cometquote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik haatte de geluiden van de superGT, turismo en Porsche (naam ff kwijt)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja, die sportwagens sowieso, had je een dikke bak, leek het wel een grasmaaier. Ook die stappen in de geluidsopbouw waren vreemd, en zat je veelte snel aan de top van het geluid, terwijl de auto daarna overduidelijk nog veel harder ging.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik haatte de geluiden van de superGT, turismo en Porsche (naam ff kwijt)
Kan een stuk beter allemaal, zeker nu met de vele tuning mogelijkheden.![]()
Dixons is 10 euro goedkoper op zowel Standard als Special Edition.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Net nog effe pre-ordered bij Gamemania, dus dat is er 1.![]()
Oh dacht dat je het had over GTAquote:
Moderator DIG
Dat staat op meerdere sites, wil niet zeggen dat ie komt toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.amazon.de/gp/a(...)sr_1_21&s=videogames
gtav op de ps4 volgens amazon.deTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja in de eerste versnelling ging hij dan met hele hoge toeren en daarna schakelde hij pas. Echt een akelig geluid manquote:Op woensdag 11 september 2013 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, die sportwagens sowieso, had je een dikke bak, leek het wel een grasmaaier. Ook die stappen in de geluidsopbouw waren vreemd, en zat je veelte snel aan de top van het geluid, terwijl de auto daarna overduidelijk nog veel harder ging.
Kan een stuk beter allemaal, zeker nu met de vele tuning mogelijkheden.
Moderator DIG
![]()
GRACIAS POR SU VISITAquote:<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
![]()
begin nu toch wel zielig te worden
Euh, Test Drive Unlimited.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
begin nu toch wel zielig te worden![]()
![]()
Is niet haten, elke game heeft wel zijn min- en pluspunten. Zoals wij nu zeggen dat GTA IV een niet zo'n goede sound heeft met auto's etc. kunnen wij straks net zo goed over GTA V iets op te merken hebben.quote:![]()
![]()
Het vervolg was ook goed hoor. Nog zelfs beter als de eerste vind ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het origineel inderdaad, het vervolg was belabberd.![]()
Als er maar niet een of andere grapjurk weer zo'n fake brief gaat maken van Rockstar dat hij eerder verkocht mag worden. Want helaas, daar was ik met GTAIV vol ingetrapt.
You dont believe me ? Read this line again.![]()
Sloeg bij mij de plank compleet mis, teveel arcade naar mijn idee en volgensmij werkte bij mijn G25 de koppeling icm het pookje niet. Feeling was ook een pak minder.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Het vervolg was ook goed hoor. Nog zelfs beter als de eerste vind ik.![]()
Hahahaha! Geniaal!!quote:Op woensdag 11 september 2013 14:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je dit soort details op verjaardagen verteld word je altijd zo raar aangekeken vind ik, maar ben blij dat ik niet de enige ben
Ik schrik vogels af...![]()
Waar blijft Daggerfall? :pquote:Op woensdag 11 september 2013 17:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
begin nu toch wel zielig te worden"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Rechtsonderquote:Op woensdag 11 september 2013 17:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waar blijft Daggerfall? :p![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Het vervolg was ook goed hoor. Nog zelfs beter als de eerste vind ik.Zelfs GTA IV had betere physics
![]()
Tweede was erg slecht, moeilijker om geld te verdienen ook, en te veel auto's en huizen om te kopenquote:Op woensdag 11 september 2013 17:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Zelfs GTA IV had betere physics
![]()
![]()
Ja, de physics. Maar ik heb het niet daarover, heb het over het verhaal en keuze uit auto's, huizen, kleren etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Zelfs GTA IV had betere physics
![]()
Zou kunnen, maar weet niet of het geldt voor webshopaanbiedingen: http://service.mediamarkt.nl/?a=ticket_faq&ticketcatid=70quote:Op woensdag 11 september 2013 18:01 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Naar de mediamarkt gaan want die hebben toch de laagste prijs garantie ?![]()
Krijg ik wel een A for effort? Moest namelijk de link twee keer shortenen anders stond het filmpje er gewoon
Moderator DIG
Wie is dat nou weer en waarom kan ie niet posten?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Giester kan niet posten maar zit wel mee te turen.![]()
neequote:Op woensdag 11 september 2013 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Krijg ik wel een A for effort? Moest namelijk de link twee keer shortenen anders stond het filmpje er gewoon![]()
![]()
44 euro bij de nachtrelease hier in Tilburg.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:07 schreef Morgen- het volgende:
Heeft Saturn trouwens ook laagste prijsgarantie?![]()
Echt zo grappig. Kappen met dit kansloze gedrag.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Aangezien GTA 18+ is dit topic dan maar ook 18+ maken, zal een hoop kutposts verminderen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt zo grappig. Kappen met dit kansloze gedrag.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Vanaf heden verwijder ik alle off-topic bagger. Dit is geen SC en gaat enkel over GTA V.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aangezien GTA 18+ is dit topic dan maar ook 18+ maken, zal een hoop kutposts verminderen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ja pak die stomme rickroll en oh gelekt!1 met een spoiler met niks erin dan ook aanquote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt zo grappig. Kappen met dit kansloze gedrag.
edit doe je dus, ok top![]()
Dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja pak die stomme rickroll en oh gelekt!1 met een spoiler met niks erin dan ook aan
edit doe je dus, ok topNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Die film duurt helaas niet zó langquote:![]()
![]()
Eerst was het "een geintje mag" en nu kom je hiermeequote:Op woensdag 11 september 2013 18:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt zo grappig. Kappen met dit kansloze gedrag.
Moderator DIG
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook bij GAME Iberia besteld![]()
Die slogan van hun: "Delivering FREE to Los Santos and the UK"
![]()
Af en toe een geintje mag, maar kennelijk is dat 'af en toe' een grote uitdaging hier.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerst was het "een geintje mag" en nu kom je hiermee
Maar einde discussie, ontopic.![]()
GTA V voor 47,- bij Saturn & Mediamarkt online, gratis verzending - voor wie hem nog niet heeft besteld![]()
![]()
Dat vraag ik me in R&P ook wel eens af...quote:Op woensdag 11 september 2013 16:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moeilijk is die stap nou om hem er even in te schuiven..![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat vraag ik me in R&P ook wel eens af...![]()
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
- Dearest (UI)![]()
/b/ ??quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niet alleen dat, check die boxart. Volgens mij is dat niet juist..quote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst screens zien, anders geloof ik het niet.![]()
![]()
Wat een box art, originele is toch mooier.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst screens zien, anders geloof ik het niet.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst screens zien, anders geloof ik het niet.
Alternatieve boxart voor denemarken/zweden/welk scandinavisch kutland dat ook moge zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet alleen dat, check die boxart. Volgens mij is dat niet juist..![]()
Zijn gewoon plaatjes uit de trailers.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 19:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een volledig nieuwe boxart maken terwijl hij er ook een plaatje van het origineel op had kunnen plakken als het niet echt is?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:31 schreef Ties02 het volgende:
Die boxart is fout
Geen heli top left![]()
Omdat die persoon duidelijk geen 'onderzoek' heeft gedaan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een volledig nieuwe boxart maken terwijl hij er ook een plaatje van het origineel op had kunnen plakken als het niet echt is?![]()
Omdat diegene blijkbaar gewoon een zieke geest heeft!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een volledig nieuwe boxart maken terwijl hij er ook een plaatje van het origineel op had kunnen plakken als het niet echt is?![]()
Is gewoon fake, de boxart heeft altijd een soort comic achtige plaatjesquote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom zou iemand een volledig nieuwe boxart maken terwijl hij er ook een plaatje van het origineel op had kunnen plakken als het niet echt is?
en die xbox cover die net gepost werd had gewoon still uit de eerste trailer erin zitten![]()
gewoon ontzettend slecht, maar mensen doen wat voor een beetje aandacht op internet![]()
We gaan door tot het spel uit isquote:Op woensdag 11 september 2013 19:34 schreef Morgen- het volgende:
waarom gaat dit topic door? 308e post nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Edwinuss het volgende:
Nice! wel de eerste keer dat ik 'echte' spoilers zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:39 schreef Edwinuss het volgende:
Is dit uit die guide ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: