SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door Pheno op 11-09-2013 14:21:48 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Dat heeft te maken of jouw chef een goede kerel is of niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar oh wee als ze er achter komen. Dan ben je als werknemer gewoon de klos.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
Het lijkt me wel dat je in een game makkelijker een unieke code kunt proppen om een bepaalde distributeur te tracen dan in een film![]()
![]()
In feite is het stelen. Zelfde als je als koerier zijnde een pakketje meeneemt.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat heeft te maken of jouw chef een goede kerel is of niet.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
zit ook in een filmquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
Het lijkt me wel dat je in een game makkelijker een unieke code kunt proppen om een bepaalde distributeur te tracen dan in een film
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Die game wordt echt al wel gespeeld, hoeveel moeite is het dan om die shit te filmen met een mobieltje?![]()
Ik keur het ook niet goed, maar zo werkt het regelmatig.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In feite is het stelen. Zelfde als je als koerier zijnde een pakketje meeneemt.<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
btw, map nu gewoon in de op? Niet dat het mij iets uitmaakt, maar misschien dat sommige mensen het nog niet willen zien?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mijn mobieltje is stukquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Die game wordt echt al wel gespeeld, hoeveel moeite is het dan om die shit te filmen met een mobieltje?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Rockstar stelt nimmer teleur, ook IV was een pareltje.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
met deze hype kan de game eigenlijk alleen nog maar tegenvallen![]()
"HostiHawaii has the game now. He said the second disk gave him incontinence, leaks incoming."
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja maar dan is het ook niet goed, want dan zie je het niet goedquote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Die game wordt echt al wel gespeeld, hoeveel moeite is het dan om die shit te filmen met een mobieltje?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Even in spoiler gezet.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw, map nu gewoon in de op? Niet dat het mij iets uitmaakt, maar misschien dat sommige mensen het nog niet willen zien?In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Denken dat GTA tegen gaat vallen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:20 schreef I.C.O.N. het volgende:
met deze hype kan de game eigenlijk alleen nog maar tegenvallen![]()
![]()
![]()
Dan is het net een UFO iddquote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook niet goed, want dan zie je het niet goed
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik ben sons of anarchy aan het kijken ik zou het wel vet vinden als er een paar missies met bikers zouden zijn![]()
![]()
"Giester has the game now, but cant leak it at the moment because the watermelons banned him."In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D![]()
Ja ik geef er geen flikker om, maar misschien sommige watermeloenen welquote:Ja en dan krijg je daar weer gezeik overquote:
IV was saai, RDR was nog saaier...quote:Op woensdag 11 september 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rockstar stelt nimmer teleur, ook IV was een pareltje.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
gelukkig zie ik de PI, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 september 2013 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
IV was saai, RDR was nog saaier...Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |