Jij had dan ook de lapoquote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef sp3c het volgende:
zelf maar gedaan, ik vond dat ik het verdiende
Wie is Kerry?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nu met Kerry aan de hand is?
weird hij zei tegen mij al dat hij vol wasquote:
kerrie wil een heel klein bommetje droppen maar zijn vrouw heeft hoofdpijnquote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Hij heet bijna Corrie.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
okquote:Op woensdag 11 september 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
kerrie wil een heel klein bommetje droppen maar zijn vrouw heeft hoofdpijn
ja al jarenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
Is de SC hier altijd sticky? Dat is wel baas eigenlijk
Nooit op gelet, sorry. Wel cool thoughquote:
Zeg ik ook altijd tege mezelf, maar ja. Ik kijk toch weer.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
Godver, ik heb vandaag zowel DWDD als P&W gekeken. Morgen mag ik er dus 1 skippen.
Waarom zou je er 1 skippen? Ik kijk eigenlijk nooit TV maar de keren dat ik in NL ben vind ik dat wel leuke programma's om naar te kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
Godver, ik heb vandaag zowel DWDD als P&W gekeken. Morgen mag ik er dus 1 skippen.
Ach, het zijn momenten. Ik herken het welquote:Op woensdag 11 september 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Oh god het is weer zover, teveel. Gaat niet goed.
Het is vooral 's avonds, overdag post ik niet zo heel veel. Meestal bij de tvquote:Op woensdag 11 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het zijn momenten. Ik herken het wel
Zou me er niet te druk om maken tenzij je niet meer toekomt aan dingen die moeten gebeuren natuurlijk
Coole lijst.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Gezellig op 1 en 2quote:Op woensdag 11 september 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Oh god het is weer zover, teveel. Gaat niet goed.
Ik ben ook in de avond het meest actief. Een beetje in de ochtend maar vooral, net als jij, in de avond.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral 's avonds, overdag post ik niet zo heel veel. Meestal bij de tvEn hier.
Jij ziet volgens mij ook alles he? Dat dit hier gepost wordt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Coole lijst.Oh, wacht.
Alle mensen die ooit in de top 500 stonden staan er weer in, trouwens.Dat was een tijd niet zo, maar niemand zal dat wel gezien hebben.
Dat is me niet opgevallen inderdaad maar dat komt omdat ik maar naar een aantal mensen kijk en dan voornamelijk mezelfquote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Coole lijst.Oh, wacht.
Alle mensen die ooit in de top 500 stonden staan er weer in, trouwens.Dat was een tijd niet zo, maar niemand zal dat wel gezien hebben.
if (post.text.contains(arcee))quote:Op woensdag 11 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ziet volgens mij ook alles he? Dat dit hier gepost wordt bijvoorbeeld.
Ik denk het jaquote:Op woensdag 11 september 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
if (post.text.contains(arcee))
{
alert;
}
Nee, ik las de TT en ik dacht: oh, gaat het nu al weer over Corrie? Even kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Jij ziet volgens mij ook alles he? Dat dit hier gepost wordt bijvoorbeeld.
Ah vandaar. Ja dat wordt een beetje een running gag hierquote:Op woensdag 11 september 2013 00:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik las de TT en ik dacht: oh, gaat het nu al weer over Corrie? Even kijken.
Ik zou het ook nog wel volhouden als ik 2x per jaar zou kijken. Maar elke dag dat verschillige hoofd van Matthijs die elke dag hetzelfde clubje VARA gasten aankondigt, zo vlak na mijn favoriete half uurtje ergenis tv.... Iets te veel van het 'goede'. Maar P&W doorzitten dat lukt mij meestal nog wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je er 1 skippen? Ik kijk eigenlijk nooit TV maar de keren dat ik in NL ben vind ik dat wel leuke programma's om naar te kijken
Ik zie het inderdaad niet zo vaak als jij hierboven beschrijft, dat zal wellicht het verschil makenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou het ook nog wel volhouden als ik 2x per jaar zou kijken. Maar elke dag dat verschillige hoofd van Matthijs die elke dag hetzelfde clubje VARA gasten aankondigt, zo vlak na mijn favoriete half uurtje ergenis tv.... Iets te veel van het 'goede'. Maar P&W doorzitten dat lukt mij meestal nog wel.
En dan ben je niet meer moe?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook best moe, nog even denk ik.
Wat kijkte dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
Truste StuIk ben ook best moe, nog even denk ik.
Nou, ik ga zo nog even de nieuwe BB kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb CC opgezet, die film heb ik al gezien.
Marvin Gayequote:Op woensdag 11 september 2013 00:39 schreef Arcee het volgende:
Ik heb dit op staan. Swingt als een malle.
Dit.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
Gesundheit.
En ik ga slapen, trusten jongens en meisjes
Geen android gebruikenquote:
twitter:kazanhans twitterde op woensdag 11-09-2013 om 12:19:59Een echte Hansworst http://t.co/NdCVVNlHKu reageer retweet
da's een vrouw met een baardquote:Op woensdag 11 september 2013 12:32 schreef Specularium het volgende:
Deze boi (BNN) schijnt dus hommeltje te zijn. Je verwacht het niet.
[ afbeelding ]
Die laat hij zeker ook verdwijnen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kazanhans twitterde op woensdag 11-09-2013 om 12:19:59Een echte Hansworst http://t.co/NdCVVNlHKu reageer retweet
http://www.nieuws.nl/ente(...)t-Tim-Hofman-is-grapquote:Op woensdag 11 september 2013 12:32 schreef Specularium het volgende:
Deze boi (BNN) schijnt dus hommeltje te zijn. Je verwacht het niet.
[ afbeelding ]
Het gaat echt nergens over inderdaad. Jaren Friese historie down the drain.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:10 schreef sp3c het volgende:
tering ...
Almere is ook eigenlijk echt wel enorme razende apenaids hoor
nou dat niet natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat echt nergens over inderdaad. Jaren Friese historie down the drain.
Heerenveen heeft het natuurlijk zelf verkloot.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat niet natuurlijk
topshow dat het naar Almere gaat, was de beste optie van de 3 aangeleverde voorstellen
maar dat filmpje is wel heel erg lame en kinderachtig
mwoch een nieuw Thialf krijg je toch wel gefinancieerd, dat komt er sowieso welquote:Op woensdag 11 september 2013 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen heeft het natuurlijk zelf verkloot.
Maar Almere, fucking Almere.
De stad waar elk paleisje een dode boel is
Nee, de keuze is niet logisch. Same for Zoetermeer. Heerenveen leeft natuurlijk alleen voor het schaatsen, maar Almere en Zoetermeer zijn de steden waar de grootste sportcomplexen doodslaan. Sja.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwoch een nieuw Thialf krijg je toch wel gefinancieerd, dat komt er sowieso wel
maar Almere is wel een mooie centrale locatie in een regio waar nauwelijks kunstijs is te vinden en de plannen die ze hebben (4 ijsbanen en een inline baan?) schreeuwen ook wel iets landelijks hoor, daar heb je er geen 2 of 3 van nodig in NL
natuurlijk kiest de KNSB daarvoor, shit was de betere optie
maar als je dan zo kinderachtig gaat doen als je wint dan hoeft het van mij al niet meer
Almere blijft kut
kan de schaatserijdersbond toch geen bal schelen?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de keuze is niet logisch. Same for Zoetermeer. Heerenveen leeft natuurlijk alleen voor het schaatsen, maar Almere en Zoetermeer zijn de steden waar de grootste sportcomplexen doodslaan. Sja.
Ja en minder publiek... oh wacht dat werkt voor geen meterquote:Op woensdag 11 september 2013 13:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan de schaatserijdersbond toch geen bal schelen?
die willen meer ijs en modernere schaatsbanen en topsportfaciliteiten
waar ze in Heerenveen voor leven zal ze een rotzorg zijn ... als er bij die paar wedstrijden in Almere niemand komt kijken dan organiseren ze ze daarna weer in Heerenveen zodra die de boel weer opgeknapt hebben
Effe wachten hè, die "carnavalskraker" is een reaktie hierop hè;quote:Op woensdag 11 september 2013 13:42 schreef sp3c het volgende:
punt is dat die carnavalskraker van ze zo kinderachtig is
Almere
komt er zoveel publiek naar de trainingen dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en minder publiek... oh wacht dat werkt voor geen meter
oh... en minder talenten die op hoogwaardige faciliteit makkelijk kunnen trainen omdat dat zo dichtbij huis is..
oh.
wacht.
daar klopt geen bal van.
Maar ja, een Zwolle hoefde het allemaal niet
tering heyquote:Op woensdag 11 september 2013 14:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Effe wachten hè, die "carnavalskraker" is een reaktie hierop hè;
They, Heerenveen dus, drew first blood!
ik vond die Friezen altijd wel schattigquote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, het kwam voor mij ook als een schok ...
Dat ie zichzelf nog niet van kant heeft gemaakt dan..quote:Op woensdag 11 september 2013 15:18 schreef Specularium het volgende:
Almere, daar schijnt 3-paal te wonen.
en dan ook alleen maar als je angst hebt om te vliegenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:44 schreef OProg het volgende:
Almere, dat is ook een stad waar je alleen maar heen wil als oorden als Mogadishu en Kabul het alternatief zijn.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef Specularium het volgende:
"Ik ben pas 6, Tom ik heb je mes."
Toen was er nog geen subsidie.
Dit is hem nu. Ik zou hem mijn bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
Mees zal tegenwoordig wel aan de crack zitten.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm dat laatste neem ik weer terug.
[ afbeelding ]
Hoe ouder je bent, hoe sneller de tijd vliegt zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Jeetje al weer ruim 10 jaren geleden die film. Lijkt gisteren.
Zei ik toch, ruim 10 jaar. En dat klopt wel, ik ga mijn kist maar alvast bestellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoe ouder je bent, hoe sneller de tijd vliegt zullen we maar zeggen...
Het zakmes (1992) - IMDb
Wat dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
De Topshow van vanavond is straks op BNN.
Snot kuuk'n.quote:
Camping Powned. Pure kwaliteit.quote:
Grote vraag natuurlijk: hebben ze ook Under the Dome?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
nee daar heb ik zin in ..
ik netflikker alles (lees: nog bijna niets) tegenwoordig
Google stuk?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Grote vraag natuurlijk: hebben ze ook Under the Dome?
Gewoon, zoals het hoort.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..].
Iedereen gaat iedereen op zijn muil slaan.
wel Jericho, das hetzelfde maar dan goedquote:Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Grote vraag natuurlijk: hebben ze ook Under the Dome?
Je zal er geen spijt van hebben. Gewoon een stukje stilstand binnen de evolutie bekijken.quote:
Ja, Wouter was goed bezig.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand net nog the undateables gezien?
Wel van gehoord, maar nooit gekeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel Jericho, das hetzelfde maar dan goed
Jaaaaaquote:
Die date van hem? Ik vond het maar een tutje eigenlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Wat een kerel![]()
Dat meisje was ook echt heel leuk
Hoezo een tutje?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die date van hem? Ik vond het maar een tutje eigenlijk.
kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel van gehoord, maar nooit gekeken.
Oh als het maar zo kort is kan ik ze wel halenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijken
is maar anderhalf seizoen ofzo en het gaat ook over een stadje dat is afgesloten van de buitenwereld en zich moet zien aan te passen aan een wereld zonder centrale overheid enzo blabla je kent het wel
maar echt zoveel beter
Ah, ik vond haar wel lief. En ze kon om hem lachen en hij om haar.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, kwam bij mij zo tuttig over
Ja dat hij haar leuk vond zag ik welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik vond haar wel lief. En ze kon om hem lachen en hij om haar.
Als ik niet al voorzien was zou ik Wouter wel willen daten. Zo lief hoe hij haar ook steeds bij haar naam noemde ('wij dachten: wat zou Nathalie lekker vinden?')
Ben jonger als jij/jou/u/jequote:
Topshow.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
kijken
is maar anderhalf seizoen ofzo en het gaat ook over een stadje dat is afgesloten van de buitenwereld en zich moet zien aan te passen aan een wereld zonder centrale overheid enzo blabla je kent het wel
maar echt zoveel beter
Hier in Twente is het "als".quote:
Ha! Mooi niet.quote:
Boks ouwe.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug, dit antwoord is meer iets van een kleuter
Allochtoonquote:
Gewoon een topshow. Wat een kwaliteit mensen.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kende het niet, ik vind het leuk.
Die witte brood.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon een topshow. Wat een kwaliteit mensen.
quote:
Zo erg is het al, dat ik reclame moet maken.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
Kijk Corrie, Reclame voor Old Amsterdam.
niemand heeft ruzie hierquote:
*groepsknuffel*quote:
doe ff niet zo gay braquote:
quote:
Volgens mij heb je wat last van opvliegers.quote:
Was aan het Linux'en. Omdat het moet.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
Is iedereen nou boos dit topic aan het negeren?
Hier. Heb je wat te doen: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/homequote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 09:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier. Heb je wat te doen: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/home
Ik hou niet van Lucyquote:
Wat doe je hier?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:24 schreef Uccie het volgende:
Ruzie? Ik kan ook geen dag wegblijven hier hè
Nee, want dat ben ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:19 schreef 3-voud het volgende:
Is het nu een wedstrijdje wie de meest lollige/gevatte post kan plaatsen?
/carequote:Op donderdag 12 september 2013 12:27 schreef sp3c het volgende:
dat was het al langer
jij bent hem aan het verliezen
Kan mij niks schelen.quote:Op donderdag 12 september 2013 12:31 schreef sp3c het volgende:
ja hey jij vraagt er naar, dan ga ik er vanuit dat het je wat kan schelen
interessantquote:
Hmpf.. nou oke.quote:
Dat weet jij dan als geen ander. Zoek dat ff uit. We horen het straks wel oke?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:50 schreef sp3c het volgende:
dat klinkt wel leuk maar als dit echt waar is, waarom zitten kindertjes dan altijd zo te huilen?
ja, nee, hoho het is jouw stelling dus je zult hem zelf maar hard moeten maken hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet jij dan als geen ander. Zoek dat ff uit. We horen het straks wel oke?
Dat ze altijd huilen was jouw stelling.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja, nee, hoho het is jouw stelling dus je zult hem zelf maar hard moeten maken hoor![]()
* sp3c heeft dingen te doen
nee dat was meer een vraag die ik stelde aan de hand van jouw nogal boude claim dat een kinderhand snel gevuld isquote:Op donderdag 12 september 2013 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat ze altijd huilen was jouw stelling.
Dus hup. Desnoods vanavond als je enorme drukke tijdsbesteding voorbij is.
Beetje slappe poging. Wie het vanavond wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat was meer een vraag die ik stelde aan de hand van jouw nogal boude claim dat een kinderhand snel gevuld is
dat lijkt me namelijk sterk vanwege het veelvuldig geconstateerde en te constateren gejankbuil van ze
wie het vanavond wat?quote:Op donderdag 12 september 2013 15:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje slappe poging. Wie het vanavond wel.
Op een mobiel heb je miljoenen appjes. Th!nk.quote:Op donderdag 12 september 2013 16:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Een kinderhand is helemaal niet meer snel gevuld. Beetje achterhaalde stelling.
Klinkt als een goed verhaal, ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
Ja hoiSaaie Cnorrie zit The Conjuring (2013) - IMDb te kijken.
/einde dagboekbericht
HijackThis ook al?quote:Op donderdag 12 september 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
Niet echt jullie smaak ook denk ik.
Volgens mij is mijn laptop aan het overlijden, alles blijft steeds hangen, vanmiddag al helemaal 'schoongemaakt', cc cleaner en zo maar heeft niet echt geholpen
Oh die kan ik ook nog wel even proberen, die heb ik wel op mijn pc maar nog niet op mijn laptop, even downloaden. Voordat ik dit kon typen bevroor mijn laptop dus ook eerst weer een minuut of zo.quote:
Oke, gooi het logje hier dan even neer.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die kan ik ook nog wel even proberen, die heb ik wel op mijn pc maar nog niet op mijn laptop, even downloaden. Voordat ik dit kon typen bevroor mijn laptop dus ook eerst weer een minuut of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zit er niks raars tussen.
Denk dat ie wel sneller wordt als je er 7 op gooit. Of gewoon een nieuwe kopen, dan is het probleem helemaal weg.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
Jaja die deed het tot op heden nog prima, al jaren, dat is het probleem niet Pino
Moet ik er wel eentje vinden met Svideo aansluiting, die was toen al lastig te krijgen, anders kan ie niet aan mijn tvquote:Op donderdag 12 september 2013 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat ie wel sneller wordt als je er 7 op gooit. Of gewoon een nieuwe kopen, dan is het probleem helemaal weg.
Koop een nieuwe TV.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet ik er wel eentje vinden met Svideo aansluiting, die was toen al lastig te krijgen, anders kan ie niet aan mijn tvMisschien wordt ie wel iets sneller met W7 maar wat ik al zei, tot nu toe eigenlijk nooit last gehad, ik gebruik hem ook alleen om te internetten en films te kijken.
ja man moet ik alles weer aansluiten... daar zie ik tegenop. Ik ben best wel handig met computers maar met dingen aansluiten, kabels, netwerken, echt, daar heb ik geen kaas van gegeten.quote:
5? was het maar waar. Er staan hier 4 consoles aangeslotenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
5 kabels aansluiten, het is echt verschrikkelijk ja.
Ga je ook zowel de Xbox one als de PS4 kopen?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
5? was het maar waar. Er staan hier 4 consoles aangesloten
Daar is geen plek meer voorquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Ga je ook zowel de Xbox one als de PS4 kopen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
5? was het maar waar. Er staan hier 4 consoles aangesloten
Dat is die vrouwen/homoserie toch?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Hallon rijmt op Vallon.
Ik heb net Spangas gekeken.
Dat is die serie die echte problemen van pubers aan de kaak stelt.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is die vrouwen/homoserie toch?
Dat zeg ik. Homoserie.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die serie die echte problemen van pubers aan de kaak stelt.
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem je Specularium nou een homo?
Nee wat mij betreft is er helemaal niks mis met hommels. Die zijn lief. Maar of hij een homo genoemd wil worden terwijl hij het niet is? Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met hommels? Hij komt gewoon heel zacht en homo over.
Maar hij is het wel. Een niet-lieve hommel.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee wat mij betreft is er helemaal niks mis met hommels. Die zijn lief. Maar of hij een homo genoemd wil worden terwijl hij het niet is? Dat weet ik niet.
Lekker belangrijk,quote:Op donderdag 12 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar of hij een homo genoemd wil worden terwijl hij het niet is? Dat weet ik niet.
Hij is best wel lief, al komt het er meestal nogal rot uitquote:Op donderdag 12 september 2013 19:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar hij is het wel. Een niet-lieve hommel.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Mijn modpowers zijn wel harder dan de erectie van Voorwiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |