Jij had dan ook de lapoquote:Op woensdag 11 september 2013 00:00 schreef sp3c het volgende:
zelf maar gedaan, ik vond dat ik het verdiende
Wie is Kerry?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er nu met Kerry aan de hand is?
weird hij zei tegen mij al dat hij vol wasquote:
kerrie wil een heel klein bommetje droppen maar zijn vrouw heeft hoofdpijnquote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Hij heet bijna Corrie.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
okquote:Op woensdag 11 september 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
kerrie wil een heel klein bommetje droppen maar zijn vrouw heeft hoofdpijn
ja al jarenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
Is de SC hier altijd sticky? Dat is wel baas eigenlijk
Nooit op gelet, sorry. Wel cool thoughquote:
Zeg ik ook altijd tege mezelf, maar ja. Ik kijk toch weer.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
Godver, ik heb vandaag zowel DWDD als P&W gekeken. Morgen mag ik er dus 1 skippen.
Waarom zou je er 1 skippen? Ik kijk eigenlijk nooit TV maar de keren dat ik in NL ben vind ik dat wel leuke programma's om naar te kijkenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
Godver, ik heb vandaag zowel DWDD als P&W gekeken. Morgen mag ik er dus 1 skippen.
Ach, het zijn momenten. Ik herken het welquote:Op woensdag 11 september 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Oh god het is weer zover, teveel. Gaat niet goed.
Het is vooral 's avonds, overdag post ik niet zo heel veel. Meestal bij de tvquote:Op woensdag 11 september 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, het zijn momenten. Ik herken het wel
Zou me er niet te druk om maken tenzij je niet meer toekomt aan dingen die moeten gebeuren natuurlijk
Coole lijst.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
http://arcee862.com/foktop500extended.php?sort=9&order=1
Gezellig op 1 en 2quote:Op woensdag 11 september 2013 00:10 schreef Karina het volgende:
Oh god het is weer zover, teveel. Gaat niet goed.
Ik ben ook in de avond het meest actief. Een beetje in de ochtend maar vooral, net als jij, in de avond.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is vooral 's avonds, overdag post ik niet zo heel veel. Meestal bij de tvEn hier.
Jij ziet volgens mij ook alles he? Dat dit hier gepost wordt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Coole lijst.Oh, wacht.
Alle mensen die ooit in de top 500 stonden staan er weer in, trouwens.Dat was een tijd niet zo, maar niemand zal dat wel gezien hebben.
Dat is me niet opgevallen inderdaad maar dat komt omdat ik maar naar een aantal mensen kijk en dan voornamelijk mezelfquote:Op woensdag 11 september 2013 00:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Coole lijst.Oh, wacht.
Alle mensen die ooit in de top 500 stonden staan er weer in, trouwens.Dat was een tijd niet zo, maar niemand zal dat wel gezien hebben.
if (post.text.contains(arcee))quote:Op woensdag 11 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ziet volgens mij ook alles he? Dat dit hier gepost wordt bijvoorbeeld.
Ik denk het jaquote:Op woensdag 11 september 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
if (post.text.contains(arcee))
{
alert;
}
Nee, ik las de TT en ik dacht: oh, gaat het nu al weer over Corrie? Even kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Jij ziet volgens mij ook alles he? Dat dit hier gepost wordt bijvoorbeeld.
Ah vandaar. Ja dat wordt een beetje een running gag hierquote:Op woensdag 11 september 2013 00:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, ik las de TT en ik dacht: oh, gaat het nu al weer over Corrie? Even kijken.
Ik zou het ook nog wel volhouden als ik 2x per jaar zou kijken. Maar elke dag dat verschillige hoofd van Matthijs die elke dag hetzelfde clubje VARA gasten aankondigt, zo vlak na mijn favoriete half uurtje ergenis tv.... Iets te veel van het 'goede'. Maar P&W doorzitten dat lukt mij meestal nog wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou je er 1 skippen? Ik kijk eigenlijk nooit TV maar de keren dat ik in NL ben vind ik dat wel leuke programma's om naar te kijken
Ik zie het inderdaad niet zo vaak als jij hierboven beschrijft, dat zal wellicht het verschil makenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou het ook nog wel volhouden als ik 2x per jaar zou kijken. Maar elke dag dat verschillige hoofd van Matthijs die elke dag hetzelfde clubje VARA gasten aankondigt, zo vlak na mijn favoriete half uurtje ergenis tv.... Iets te veel van het 'goede'. Maar P&W doorzitten dat lukt mij meestal nog wel.
En dan ben je niet meer moe?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook best moe, nog even denk ik.
Wat kijkte dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
Truste StuIk ben ook best moe, nog even denk ik.
Nou, ik ga zo nog even de nieuwe BB kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb CC opgezet, die film heb ik al gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |