Jij kent noobiedoobie toch wel?quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Valt me gewoon vaak op dat je heel veel bands en muzieksoorten kent en kunt benoemden.
Maar goed, dat is off topic
Klopt, veel concertgangers gehoord op 3fm. In Tilburg en Groningen meen ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Waren begin deze maand in Nederland dacht ik.
Jawel. Maar dat sluit toch niet uit dat jij ook best veel weet? Ik geef het opquote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kent noobiedoobie toch wel?
Point made.
Geef nooit op!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat sluit toch niet uit dat jij ook best veel weet? Ik geef het op
Als jij het zegt dan moet het gewoon wel waar zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geef nooit op!
Mexicanobakker weet gewoon veel over muziek punt!
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan moet het gewoon wel waar zijn
Nou ja dat bedoelde ik natuurlijk. Al had ik van JOU niet verwacht dat je weleens liegt, foei Bb.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik lieg ook wel eens hoor, in dit geval niet trouwens.
Oh, als jij het zegt klopt het.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geef nooit op!
Mexicanobakker weet gewoon veel over muziek punt!
Wat mij trouwens doodeng lijkt: een kraan waar kokend water uit komtquote:Op woensdag 11 september 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
Hoop dat die reclame over die kutkraan ook snel voorbij is.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |