Tribalwars gaf aan dat het gaat om BNW'ers, dus strikt genomen is iedereen die hier post per definitie toch BNW'er, want het topic staat in BNW, non?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk. Ik vind dat het alleen voor users mag gelden die in BNW actief zijn.
In mijn ogen ben je niet zo snel een BNW'er. Vind wel dat je hier een tijdje moet zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Tribalwars gaf aan dat het gaat om BNW'ers, dus strikt genomen is iedereen die hier post per definitie toch BNW'er, want het topic staat in BNW, non?
Dit is toch wel erg elitair van je.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je niet zo snel een BNW'er. Vind wel dat je hier een tijdje moet zitten.
Niemand heeft het over kopen, hij hoeft het ons slechts te schenken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Resistor het volgende:
TW mag toch helemaal geen bier kopen? Hij is nog maar 17.
Wordt 18 voor 1 januari. Is goed afspraakquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Resistor het volgende:
TW mag toch helemaal geen bier kopen? Hij is nog maar 17.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wordt 18 voor 1 januari. Is goed afspraak
Zo klopt iequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Dit is toch wel erg illuminaelitair van je.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Ik sla over, geen BNWer. Maar als er alcoholvrije mensen zijn graag.
Ik neem wel wat wijn mee. En cola.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
Haha, die gozer moet heel veel biertjes gaan kopen.
Feestje bij tribal thuis!quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Ik neem wel wat wijn mee. En cola.
Aiai, het ging, getuige de aangehaalde posts in de OP om pils. De TT klopt daarmee uiteraard. Elke hond is een dier, maar niet elk dier is een hond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
klopt, de TT is dan ook gratis bier
Ah ok, nou ja pils dan maar. Kan mij het schelen als er maar genoeg is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:31 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Aiai, het ging, getuige de aangehaalde posts in de OP om pils. De TT klopt daarmee uiteraard. Elke hond is een dier, maar niet elk dier is een hond.
En gratis!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja pils dan maar. Kan mij het schelen als er maar genoeg is.
En het zou ook zeker helpen als we het feestje bij theguyver houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ah ok, nou ja pils dan maar. Kan mij het schelen als er maar genoeg is.
Als ik maar niet die vent op de stoep ben dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het zou ook zeker helpen als we het feestje bij theguyver houden.
Dan hebben we lekkere meiden, opblaaspoppen en andere spannende dingen.
Nee, wij gaan samen naar binnen, dus no worries.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik maar niet die vent op de stoep ben dan.
Okquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, wij gaan samen naar binnen, dus no worries.
Vanzelfsprekend. Samen uit, samen thuis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok
Als je er dan tegen de ochtend ook maar bent als ik de trap af moet.
Misschien met z'n drieën hoor....grote kans dat ik de liefde verklaar aan die opblaaspop en haar niet meer los wil laten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Samen uit, samen thuis.
Ja, dat zit er dik in natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Misschien met z'n drieën hoor....grote kans dat ik de liefde verklaar aan die opblaaspop en haar niet meer los wil laten.
Dat is alleen maar omdat jij al bezet bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dik in natuurlijk
Het moet functioneren als modern concentratiekamp natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef oompaloompa het volgende:
Rochefort 8 gerne, betaal zelf het verschil wel
Wat is trouwens precies het idee acher "fema-kampen komen" in principe zijn er al een aantal van dat soort kampen.
Wat is precies de stelling?
Ok dan vind ik het ook wel fair om er een biertje tegenover te zetten als het wel gebeurtquote:Op woensdag 11 september 2013 07:32 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Het moet functioneren als modern concentratiekamp natuurlijk!
Vooruit dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok dan vind ik het ook wel fair om er een biertje tegenover te zetten als het wel gebeurt
Oh ik bedoelde het voor mezelf, nou ja dat is dan al mogelijk 2 bier voor tribalquote:
en dan alleen maar volgestampt worden met HEMA rookworst?quote:Op woensdag 11 september 2013 03:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lust alleen Tsjechisch bier, kunnen we het feestje van Tribalwars anders houden in Pardubice, Ostrava of zo?![]()
Trouwens ik heb Lambiekje al heel lang niet meer gezien hier, is hij reeds gedetineerd in een FEMA-kamp?![]()
ik wil een pilsner urquell op zetten dat hij een ban heeft
Wanneer hoogopgeleiden worden geplaatst in een FEMA-kamp, worden Tokkies dan geïnterneerd in een HEMA-kamp?
Zelfs verschil maken in kampen. Niks ervan, allemaal bij elkaar. Dacht dat jij links wasquote:Op woensdag 11 september 2013 03:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lust alleen Tsjechisch bier, kunnen we het feestje van Tribalwars anders houden in Pardubice, Ostrava of zo?![]()
Trouwens ik heb Lambiekje al heel lang niet meer gezien hier, is hij reeds gedetineerd in een FEMA-kamp?![]()
Wanneer hoogopgeleiden worden geplaatst in een FEMA-kamp, worden Tokkies dan geïnterneerd in een HEMA-kamp?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het zou ook zeker helpen als we het feestje bij theguyver houden.
Dan hebben we lekkere meiden, opblaaspoppen en andere spannende dingen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we er een feestje van maken kunnen we kijken of Alt-J misschien te porren is:
[ afbeelding ]
Krijg jij een biertje van me. Maar!!! Alleen als je jarig bent geweest!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:
Ik ga niet weg ik ga ook niet mee doen aan de weddenschap wel kunnen we ooit een keer een meet regelen.
Dat wordt ik ook voor januariquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijg jij een biertje van me. Maar!!! Alleen als je jarig bent geweest!
Mooi!quote:
In zeeland aub. Lekker makkelijk voor mij hehe.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:
Ik ga niet weg ik ga ook niet mee doen aan de weddenschap wel kunnen we ooit een keer een meet regelen.
Ik woon in Brabant dus daar ergens. Je hoeft in het weekend toch niet te werken.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In zeeland aub. Lekker makkelijk voor mij hehe.
Niet elk weekend iig.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant dus daar ergens. Je hoeft in het weekend toch niet te werken.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant dus daar ergens. Je hoeft in het weekend toch niet te werken.
precies, begint nu wel eng dichtbij te komen!quote:
Hij hoeft het niet te betalen. Wij houden hem die avond vrij.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
Hij is 17, hoe moet-ie dat bier betalen?
17 en dan bier drinken?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te betalen. Wij houden hem die avond vrij.
Dat is niet chagrijnen, zijn hersenen moeten nog groeien, obviously, dan moet-ie geen ongehoorde hoeveelheden in zijn kraag gooien, door ouderen gefinancieerd...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:31 schreef Copycat het volgende:
Hij wordt 18 voordat deze meet plaatsvindt.
Misschien eerst doorlezen voordat je gaat chagrijnen?
Ik hoop dat zijn ouders meelezen dan...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:35 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals ... Hij is achttien als we de meet houden. Chagrijn.
Dat zou vanwege meerdere redenen iets goed zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn ouders meelezen dan...
Dat zou sowieso niet verkeerd zijn. Maar als-ie achttien is, krijgt-ie van mij een biertje. Eentje.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoop dat zijn ouders meelezen dan...
Als vrouw was je beleving vast nét iets anders.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, de FOK!meets toen ik nog geen 18 was
Ik ga geen jongeren dronken voeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou sowieso niet verkeerd zijn. Maar als-ie achttien is, krijgt-ie van mij een biertje. Eentje.
Als die meet überhaupt doorgaat.
Kom je ook? Lijkt me beregezellig!
Terug naar je paard, moraalridder!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga geen jongeren dronken voeren.
Jongeren die eigenlijk sws door wat ouderen mensen beter een beetje begeleid kunnen worden.
Zodat die jongeren een wereldvisie krijgen die wat beter te behappen valt, voor hen en voor anderen.
Nou, de moraal dat je een jongere die misschien wat bescherming nodig heeft tegen zichzelf niet volledig dronken voert, daar valt niet veel tegen in te brengen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:41 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Terug naar je paard, moraalridder!
Zo'n bonkige knol.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:41 schreef Degodvader het volgende:
Terug naar je paard, moraalridder!
Minimumleeftijd is toch 16?quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zou vanwege meerdere redenen iets goed zijn.
Jullie houden hem vrij?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:43 schreef Copycat het volgende:
Wie de fuck heeft het over volledig dronken voeren?
Tribelwars beschermt zich tegen chemtrails en drinkt geen fluoride dus die kan veel meer hebben dan wijquote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jullie houden hem vrij?
Dan gaat-ie sinas drinken?
Of cola. Of 7-up. En een biertje. Er zijn nogal wat verantwoordelijke volwassenen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:44 schreef Ryan3 het volgende:
Jullie houden hem vrij?
Dan gaat-ie sinas drinken?
Een sneeuwwitje?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of cola. Of 7-up. En een biertje. Er zijn nogal wat verantwoordelijke volwassenen.
Maar vul het vooral weer eens heerlijk negatief in.
Kan.quote:
Ze houden hem vrij, Piet.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Tribal hoeft mij geen bier te betalen, de arme knul, hij post al bezopen genoeg
Ze voeren hem dronken bedoel je.quote:
Ja, dat dacht ik ook, maar dat is dus niet de bedoeling...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze voeren hem dronken bedoel je.
Haan is erbij en we gaan helemaal los!quote:
Toe maar, hardrugs voor een 17 jarige paranoide posterquote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haan is erbij en we gaan helemaal los!
Misschien neem ik nog een gram of wat coke mee.
Het escaleert helemaal uit de hand!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Toe maar, hardrugs voor een 17 jarige paranoide poster
Krijgt ie eindelijk zijn piemel nat, of bruin.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het escaleert helemaal uit de hand!
Bestel ik nog een paar hoeren ook. Of ik neem zelf de honneurs waar, als ouwehoer.
Kom jij ook?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgt ie eindelijk zijn piemel nat, of bruin.
Ja, maar niet met die bestialiteiten van jouquote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij nam toch de honneurs waar?
Maar wel die van Tribalwarsquote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die bestialiteiten van jou.
Denk niet dat Tribal na deze meet met copycat en motorbloempje nog kan lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Ik ben blij dat door topic niet uit de hand gelopen is
Daarvoor is de rolstoel uitgevonden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Tribal na deze meet met copycat en motorbloempje nog kan lopen
Gezien de plannen van copycat kan zitten ook nog moeilijk wordenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Daarvoor is de rolstoel uitgevonden.
Kunstmatige coma?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezien de plannen van copycat kan zitten ook nog moeilijk worden
Haan, hopelijk laat het moment dat hij gaat pinnen dan niet te lang op zich wachten.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haan is erbij en we gaan helemaal los!
Misschien neem ik nog een gram of wat coke mee.
Comazuipen!quote:
Duh. Die stuitert op z'n handen!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Copycaf, jij schijnt de expert te zijn, maar iemand die stuitert van de coke en niet op zijn poten kan staan van de drank, hoe beweegt die zich?
Wie is Haan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haan, hopelijk laat het moment dat hij gaat pinnen dan niet te lang op zich wachten.
Al stuiterend.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Copycaf, jij schijnt de expert te zijn, maar iemand die stuitert van de coke en niet op zijn poten kan staan van de drank, hoe beweegt die zich?
Haan33....2 jaar terug ofzo deed hij een livestream vanzichzelf met citroensap in z'n oog, lepel kaneel eten en meer van dat soort zaken tijdens het kanon klappen.quote:
Af en toe best de moeite waard hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet vaak op ONZ of KLB.
Oh dat is net zo'n type als Jimbo dus. Die at nootmuskaatquote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haan33....2 jaar terug ofzo deed hij een livestream vanzichzelf met citroensap in z'n oog, lepel kaneel eten en meer van dat soort zaken tijdens het kanon klappen.
Lees z'n topics wel eens in KLB en blijkbaar was die op de laatste meet van KLB knockout gegaan tegen een paal toen hij ging pinnen. Ze waren hem kwijt...vandaar
Jimbo heeft al maanden een ban.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is net zo'n type als Jimbo dus. Die at nootmuskaat
Wat heeft-ie geflikt?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Jimbo heeft al maanden een ban.
#FREEJIMBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |