Ze houden hem vrij, Piet.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Tribal hoeft mij geen bier te betalen, de arme knul, hij post al bezopen genoeg
Ze voeren hem dronken bedoel je.quote:
Ja, dat dacht ik ook, maar dat is dus niet de bedoeling...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze voeren hem dronken bedoel je.
Haan is erbij en we gaan helemaal los!quote:
Toe maar, hardrugs voor een 17 jarige paranoide posterquote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haan is erbij en we gaan helemaal los!
Misschien neem ik nog een gram of wat coke mee.
Het escaleert helemaal uit de hand!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Toe maar, hardrugs voor een 17 jarige paranoide poster
Krijgt ie eindelijk zijn piemel nat, of bruin.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het escaleert helemaal uit de hand!
Bestel ik nog een paar hoeren ook. Of ik neem zelf de honneurs waar, als ouwehoer.
Kom jij ook?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgt ie eindelijk zijn piemel nat, of bruin.
Ja, maar niet met die bestialiteiten van jouquote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij nam toch de honneurs waar?
Maar wel die van Tribalwarsquote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die bestialiteiten van jou.
Denk niet dat Tribal na deze meet met copycat en motorbloempje nog kan lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Ik ben blij dat door topic niet uit de hand gelopen is
Daarvoor is de rolstoel uitgevonden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Tribal na deze meet met copycat en motorbloempje nog kan lopen
Gezien de plannen van copycat kan zitten ook nog moeilijk wordenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Daarvoor is de rolstoel uitgevonden.
Kunstmatige coma?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezien de plannen van copycat kan zitten ook nog moeilijk worden
Haan, hopelijk laat het moment dat hij gaat pinnen dan niet te lang op zich wachten.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haan is erbij en we gaan helemaal los!
Misschien neem ik nog een gram of wat coke mee.
Comazuipen!quote:
Duh. Die stuitert op z'n handen!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Copycaf, jij schijnt de expert te zijn, maar iemand die stuitert van de coke en niet op zijn poten kan staan van de drank, hoe beweegt die zich?
Wie is Haan?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haan, hopelijk laat het moment dat hij gaat pinnen dan niet te lang op zich wachten.
Al stuiterend.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Copycaf, jij schijnt de expert te zijn, maar iemand die stuitert van de coke en niet op zijn poten kan staan van de drank, hoe beweegt die zich?
Haan33....2 jaar terug ofzo deed hij een livestream vanzichzelf met citroensap in z'n oog, lepel kaneel eten en meer van dat soort zaken tijdens het kanon klappen.quote:
Af en toe best de moeite waard hoor!quote:Op woensdag 11 september 2013 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar niet vaak op ONZ of KLB.
Oh dat is net zo'n type als Jimbo dus. Die at nootmuskaatquote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haan33....2 jaar terug ofzo deed hij een livestream vanzichzelf met citroensap in z'n oog, lepel kaneel eten en meer van dat soort zaken tijdens het kanon klappen.
Lees z'n topics wel eens in KLB en blijkbaar was die op de laatste meet van KLB knockout gegaan tegen een paal toen hij ging pinnen. Ze waren hem kwijt...vandaar
Jimbo heeft al maanden een ban.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is net zo'n type als Jimbo dus. Die at nootmuskaat
Wat heeft-ie geflikt?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Jimbo heeft al maanden een ban.
#FREEJIMBO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |