Ze houden hem vrij, Piet.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Tribal hoeft mij geen bier te betalen, de arme knul, hij post al bezopen genoeg
Ze voeren hem dronken bedoel je.quote:
Ja, dat dacht ik ook, maar dat is dus niet de bedoeling...quote:Op woensdag 11 september 2013 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze voeren hem dronken bedoel je.
Haan is erbij en we gaan helemaal los!quote:
Toe maar, hardrugs voor een 17 jarige paranoide posterquote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haan is erbij en we gaan helemaal los!
Misschien neem ik nog een gram of wat coke mee.
Het escaleert helemaal uit de hand!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Toe maar, hardrugs voor een 17 jarige paranoide poster
Krijgt ie eindelijk zijn piemel nat, of bruin.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het escaleert helemaal uit de hand!
Bestel ik nog een paar hoeren ook. Of ik neem zelf de honneurs waar, als ouwehoer.
Kom jij ook?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Krijgt ie eindelijk zijn piemel nat, of bruin.
Ja, maar niet met die bestialiteiten van jouquote:Op woensdag 11 september 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij nam toch de honneurs waar?
Maar wel die van Tribalwarsquote:Op woensdag 11 september 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar niet met die bestialiteiten van jou.
Denk niet dat Tribal na deze meet met copycat en motorbloempje nog kan lopenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:04 schreef Degodvader het volgende:
Ik ben blij dat door topic niet uit de hand gelopen is
Daarvoor is de rolstoel uitgevonden.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Denk niet dat Tribal na deze meet met copycat en motorbloempje nog kan lopen
Gezien de plannen van copycat kan zitten ook nog moeilijk wordenquote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Daarvoor is de rolstoel uitgevonden.
Kunstmatige coma?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gezien de plannen van copycat kan zitten ook nog moeilijk worden
Haan, hopelijk laat het moment dat hij gaat pinnen dan niet te lang op zich wachten.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haan is erbij en we gaan helemaal los!
Misschien neem ik nog een gram of wat coke mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |