en dan alleen maar volgestampt worden met HEMA rookworst?quote:Op woensdag 11 september 2013 03:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lust alleen Tsjechisch bier, kunnen we het feestje van Tribalwars anders houden in Pardubice, Ostrava of zo?![]()
Trouwens ik heb Lambiekje al heel lang niet meer gezien hier, is hij reeds gedetineerd in een FEMA-kamp?![]()
ik wil een pilsner urquell op zetten dat hij een ban heeft
Wanneer hoogopgeleiden worden geplaatst in een FEMA-kamp, worden Tokkies dan geïnterneerd in een HEMA-kamp?
Zelfs verschil maken in kampen. Niks ervan, allemaal bij elkaar. Dacht dat jij links wasquote:Op woensdag 11 september 2013 03:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik lust alleen Tsjechisch bier, kunnen we het feestje van Tribalwars anders houden in Pardubice, Ostrava of zo?![]()
Trouwens ik heb Lambiekje al heel lang niet meer gezien hier, is hij reeds gedetineerd in een FEMA-kamp?![]()
Wanneer hoogopgeleiden worden geplaatst in een FEMA-kamp, worden Tokkies dan geïnterneerd in een HEMA-kamp?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het zou ook zeker helpen als we het feestje bij theguyver houden.
Dan hebben we lekkere meiden, opblaaspoppen en andere spannende dingen.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Als we er een feestje van maken kunnen we kijken of Alt-J misschien te porren is:
[ afbeelding ]
Krijg jij een biertje van me. Maar!!! Alleen als je jarig bent geweest!quote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:
Ik ga niet weg ik ga ook niet mee doen aan de weddenschap wel kunnen we ooit een keer een meet regelen.
Dat wordt ik ook voor januariquote:Op woensdag 11 september 2013 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Krijg jij een biertje van me. Maar!!! Alleen als je jarig bent geweest!
Mooi!quote:
In zeeland aub. Lekker makkelijk voor mij hehe.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:20 schreef tribalwars het volgende:
Ik ga niet weg ik ga ook niet mee doen aan de weddenschap wel kunnen we ooit een keer een meet regelen.
Ik woon in Brabant dus daar ergens. Je hoeft in het weekend toch niet te werken.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
In zeeland aub. Lekker makkelijk voor mij hehe.
Niet elk weekend iig.quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant dus daar ergens. Je hoeft in het weekend toch niet te werken.
quote:Op woensdag 11 september 2013 17:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant dus daar ergens. Je hoeft in het weekend toch niet te werken.
precies, begint nu wel eng dichtbij te komen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |