quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Dit programma heeft vele malen hogere kijkcijfers dan Lambiek en Toine.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel Nederland kijkt hier naar.
Wat een gek ook die Aad..quote:
21 = 5quote:
Een uur lang. Maar Johan denkt dat het Frits Barend met een hoogtezon is.quote:Op maandag 9 september 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
Zou Johan Cruijff soms morgen te zien zijn bij RTL late night.
Nu al een topshowquote:
Verkeerde plek, verkeerde moment verhaal. Lag altijd wel heel goed bij de supporters.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Type-R het volgende:
prima show'tje, niets mis mee - en Erwin is ook relaxed.
Lijkt me ook een wat fijnere persoonlijkheid dan zijn broer. Meer strietwais.quote:Op maandag 9 september 2013 23:02 schreef Type-R het volgende:
prima show'tje, niets mis mee - en Erwin is ook relaxed.
Kap jij eens met je berichten. ''nomeone cares''quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:07 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb maar een kwart gezien en ben daarna doorgeschakeld.
Mijn probleem met Derksen is nu wel bekend en dat werd bijvoorbeeld andermaal onderschreven tijdens zijn interview met Sneijder waar hij alleen maar zijn afkeer van Louis van Gaal liet doorschemeren,een bloedgroepfout van de eerste orde als jij jezelf als een echte journalist neerzet. Immers je eigen vooringenomenheid is ondergeschikt in een interview en dan laat je suggestie vragen als "word jij ook niet schijtziek van de betutteling/bemoeizucht van Van Gaal..."
Als je een echte vakman bent en onafhankelijk dan stel je een "open"vraag en geen suggestievraag waar je eigen afkeer in is verwerkt.Dus: "wat vind jij van de manier hoe Van Gaal als coach jou benaderd/behandeld?"
Jammer dat ze niet de volle 24 minuten afdraaien.quote:
Dat hebben wel meer mensen, ik hoorde het al eerder dat mensen Willem als een opa figuur zagen.quote:Op maandag 16 september 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[emo] Willem doet me altijd aan mijn overleden opa denken. [/emo]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Magere_Gein op 16-09-2013 22:14:01 ]Er is leven na de lach.
Ook de communisten ? Maarja ze kozen zelf voor die snor hequote:Op maandag 16 september 2013 22:07 schreef Magere_Gein het volgende:
Alle 80 miljoen Duitsers zijn gewoon slecht, geen discussie, geen uitzondering!!
Natuurlijk wel ouwe pik, dat waren de gouden tijden.quote:Op maandag 16 september 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Nee zonder sarcasme ik kan wel genieten van dit soort verhalen
Dit zullen we nooit meer meemaken in Nederlandquote:Op maandag 16 september 2013 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel ouwe pik, dat waren de gouden tijden.
Nee, jij hebt hem bij Ajax gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
Beste Nederlandse verdediger die ik heb zien voetballen is Jaap Stam
Nee hij kwam na lange afwezigheid weer terug en toen begon Wilfred weer over de uitspraken van Johan. Dus Willem komt nooit meer.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom komt Willem eigenlijk nooit meer bij VI aan tafel? Zat er vroeger wel regelmatig toch, nu nooit meer lijkt het, door Boskamp of zo?
Nee hij kan het niet zo goed vinden met Gijp en Geneequote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Waarom komt Willem eigenlijk nooit meer bij VI aan tafel? Zat er vroeger wel regelmatig toch, nu nooit meer lijkt het, door Boskamp of zo?
AC Milan.quote:Op maandag 16 september 2013 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, jij hebt hem bij Ajax gezien.
Dat pedante mannetje van een Genee. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Ja, Boskamp heeft hem weggepest.quote:Op maandag 16 september 2013 22:18 schreef Magere_Gein het volgende:
Was Bossie fout in de oorlog?quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, Boskamp heeft hem weggepest.
Ik eet nu een boterham met Vlokfeest.quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door deze reclame krijg ik zin in pizza met melk.
The world is your oyster, ik zou zeggen ga ervoor!quote:Op maandag 16 september 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door deze reclame krijg ik zin in pizza met melk.
Als Boskamp Duitsers ziet op Nationaal Geografiek schreeuwt hij "Teringmoffen!" naar de beeldbuis.quote:
Boekie al uit?quote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Boskamp Duitsers ziet op Nationaal Geografiek schreeuwt hij "Teringmoffen!" naar de beeldbuis.
Ging dat liedje niet over travestieten in Thailand?quote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The world is your oyster, ik zou zeggen ga ervoor!
Topshow.quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef Pascalus het volgende:
Dus ik zeg tegen die gozert
"40-45 is over, chef."
Joh, wat ken mij dat nou schele?quote:Op maandag 16 september 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ging dat liedje niet over travestieten in Thailand?
Is het een aanrader?quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel zwaar dyslectisch zijn als je dat boekje niet binnen een dag al uit hebt.
Ja, het is de winnaar van de NS publieksprijs van volgend jaar.quote:
Hehe klopt, leest ook lekker weg qua inhoud. Had wel wat meer over VI / Feijenoord in gemogen wat mij betreft, maar desalniettemin aanradert.quote:Op maandag 16 september 2013 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel zwaar dyslectisch zijn als je dat boekje niet binnen een dag al uit hebt.
Volgens mij is de originele druk van 2008 op een Belgische markt gericht. Tenminste die indruk had ik.quote:Op maandag 16 september 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hehe klopt, leest ook lekker weg qua inhoud. Had wel wat meer over VI / Feijenoord in gemogen wat mij betreft, maar desalniettemin aanradert.
Lekker manquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eet nu een boterham met Vlokfeest.
Ik heb een paar sjippies uit de kast gepaktquote:Op maandag 16 september 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The world is your oyster, ik zou zeggen ga ervoor!
mimimimi mijn vriend gaat niet mee.quote:Op maandag 16 september 2013 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij van een dak af gesprongen was was Willem ook gegaan?
quote:Op maandag 16 september 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sierd heeft het Beemsterkaas geld ook onder Sport1 collega's verdeeld.
Ja.quote:Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Dat was een sportieve uitdaging, het Amerikaanse avontuur
Hij vertelde toch net in het interview dat Happel wel zei dat hij de eerste 2 wedstrijden niet zou spelen en nu ontkent hij dat.quote:
Daar hoor je ook nooit meer iets van.quote:Op maandag 16 september 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
Heej daar is Truus. Heeft hij gemeen met van Gaal.
Wat denk je van die Cola Zero reclame, is ook al godverdomme 9 maanden op de buis.quote:Op maandag 16 september 2013 22:45 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt zin om een baksteen door m'n tv te gooien door dat irritante toontje van die burgernet reclame.
Googelen levert ook niet echt iets op.quote:Op maandag 16 september 2013 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nooit meer iets van.
Aardige hoogwaterquote:Op maandag 16 september 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
De schoenen van Johan zijn wel weer baas trouwens.
Tegenwoordig zet de chef hem op Spanje.quote:Op maandag 16 september 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen zette de chef sport van de NOS Arno nog op de wedstrijden.
De amstel stroomt over volgende week maandag.quote:
Hoezo heeft hij niks te vertellen als ex-voetballer? Ook nog betrokken bij Ajax dus is wel interessant.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald de Boer
Wat heeft die nu te vertellen?
Waar hij zijn haarimplantaten haalt.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald de Boer
Is toch een beetje het demente broertje van Frank.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoezo heeft hij niks te vertellen als ex-voetballer?
Hoe die Olsen genaaid heeft in 1998quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald de Boer
quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De amstel stroomt over volgende week maandag.
Het is een herhaling van de aflevering met Frank maar dan met zijn naam eronder.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald de Boer
Ja en dan zonder de huidige situatie bij Ajax.quote:Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is een herhaling van de aflevering met Frank maar dan met zijn naam eronder.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan zonder de huidige situatie bij Ajax.
Zoals ik al zei, demente broertje.
Misschien weet ie nog wat interessants te vertellen over zijn carrière als analist.quote:
Ik heb echt geen idee. Heeft ook nooit wat zinnigs te vertellen in andere programma's.quote:Op maandag 16 september 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronald de Boer
Ja, leuk.quote:
Uiteindelijk heeft Wim z'n geld niet gehad want het telmachientje was zoek.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Misschien kunt u even lachen, want het begint nou een beetje zielig te worden.
Boskamp wel hoor. Tot de laatste cent.quote:Op maandag 16 september 2013 23:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Wim z'n geld niet gehad want het telmachientje was zoek.
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:31 schreef Iwanius het volgende:
De opmerking gehoord van die Derksen aan het einde van VI?
"zeg Hans...kun jij niet voor mij Van Gaal polsen of hij door mij geïnterviewd wil worden want als jij na afloop van Estland vs Nederland nog 1 miljoen kijkers weet te hebben met het interview met de bondscoach,dat wil ik ook wel. "![]()
Wat een schijnheil is dat ook die Derksen.
Waarom?quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ronald de Boer heeft nu wel wat minder sympathie bij mij
Waardoor?quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Zijn reactie op de situatie met Olsen? Die vond ik ook niet sympathiek.quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Als het erop aankomt heeft die gewoon schijt aan alles en iedereen denk ik en gaat die voor zichzelfquote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn reactie op de situatie met Olsen? Die vond ik ook niet sympathiek.
Alsof Ajax zo netjes handelde. Vind het juist mooi dat hij er eerlijk over is.quote:Op maandag 23 september 2013 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het klonk alsof die niet veel spijt had dat die Olsen naaide
Die ook niet , maar hij naaide Olsen die er niks aan kon doen . Echt spijt heeft die daar niet vanquote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Ajax zo netjes handelde. Vind het juist mooi dat hij er eerlijk over is.
Het gaat niet om Ajax. Het gaat om het slachtofferen van Olsen, die ook niets aan de situatie kon doen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof Ajax zo netjes handelde. Vind het juist mooi dat hij er eerlijk over is.
Die spelersgroep was toen wel gelijk verdeeld . Presteerde kut , en dan ja . Dan mag de trainer als eerste oprottenquote:Op maandag 23 september 2013 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat niet om Ajax. Het gaat om het slachtofferen van Olsen, die ook niets aan de situatie kon doen.
Dat werd gewoon weggezet als wat collateral damage.
Moeizaam voor iemand die niet voor Ajax is, ook het monotone stemgeluid van en moeilijk uit zijn woorden komende Ronald werken niet echt mee. 6jequote:
Hij vergat voornamelijk adem te halen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeizaam voor iemand die niet voor Ajax is, ook het monotone stemgeluid van en moeilijk uit zijn woorden komende Ronald werken niet echt mee. 6je
Johan heeft al onthuld dat het een schijtinterview wordt.quote:
Guusje en Ruudje 2 aankomende winnaars van de Nobelprijs van de vredequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft al onthuld dat het een schijtinterview wordt.
En 14-10: Guus Hiddink
21-10: Ruud Gullit
Zowaar eindelijk een donkere, ook al is het maar een halfbloedje. Heb altijd een idee alsof Derksen daar geen hoogte van kan krijgen en in generaliteiten over donkere spelers spreekt wanneer hun persoonlijkheid deel uitmaakt van hetgeen er besproken moet worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan heeft al onthuld dat het een schijtinterview wordt.
En 14-10: Guus Hiddink
21-10: Ruud Gullit
Dat beperkt zich niet bepaald enkel tot Gullit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Kenju het volgende:
[..]
Immers is Derksen altijd redelijk in riedels aan het praten als het op Gullit aankomt, en neemt hij het niet zo nauw met de feiten.
Dat is waar inderdaad. Hoe dan ook, die 'Derksen-waarheid' mag best eens tegengesproken worden. Ik weet alleen niet of Gullit dat het waard zal vinden, of dat hij meer de aardige Gullit zal zijn die de discussie niet aan gaat, die we ook tijdens het WK zagen...quote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat beperkt zich niet bepaald enkel tot Gullit.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:22 schreef Mani89 het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Mja Gullit is ook niet bepaald een goed debater natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 22:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Hoe dan ook, die 'Derksen-waarheid' mag best eens tegengesproken worden. Ik weet alleen niet of Gullit dat het waard zal vinden, of dat hij meer de aardige Gullit zal zijn die de discussie niet aan gaat, die we ook tijdens het WK zagen...
Ik zie de verhoudingen toch anders, zoals jij de genoemde personen neerzet, al snap ik de vergelijkingen wel. Of Gullit een goede debater is, weet ik niet. Ik weet wel dat hij gewoon een goede rede kan houden over zijn trainerscarrière en dat het overal mislukt en ontslagen zou zijn, feitelijk niet klopt. Maar aangezien de hele media je aanvalt wanneer je iets zegt dat tegen de generale consensus in gaat, zeker in het geval van VI met een blad, site, TV-programma, redacteuren die voor zichzelf veel zeggen in allerlei lokale programma's en via twitter en dan evt. ook nog eens via PenW en KVDB waar Johan als een soort van kenner en expert wordt gezien (feitelijk is hij geen van beiden), plus nog wat bevriende media zoals Langs de Lijn (Borst en Derksen zijn als twee handen op één buik) en dan ook nog eens media die Gullit om de een of andere reden als vijand zien, en dus ook op die wagen springen, heeft dat vaak weinig zin aangezien je er toch niet tegenop kan.quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Monolith het volgende:
Mja Gullit is ook niet bepaald een goed debater natuurlijk.
Derksen is natuurlijk een demagoog van het niveau Wilders, daar moet je wel tegen opgewassen zijn.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
De sfeer is lang niet zo gespannen als Derksen deed vermoedenoverigens wel de saaiste tot nu toe zeg.
Die gespannen sfeer zat hem ook vooral in het off-camera gedeelte. 3 kwartier te laat komen, geen antwoord geven op vragen en vragen hoe lang het allemaal nog duurt zijn er natuurlijk gewoon uitgeknipt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
De sfeer is lang niet zo gespannen als Derksen deed vermoedenoverigens wel de saaiste tot nu toe zeg.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
Ik zit te wachten tot hij zegt dat hij moet poepen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
Inderdaad waar.. maar je zou toch verwachten dat dit echt merkbaar zou zijn gedurende het gesprek.quote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gespannen sfeer zat hem ook vooral in het off-camera gedeelte. 3 kwartier te laat komen, geen antwoord geven op vragen en vragen hoe lang het allemaal nog duurt zijn er natuurlijk gewoon uitgeknipt.
Merk je ook in zekere zin. Interview van niks.quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Inderdaad waar.. maar je zou toch verwachten dat dit echt merkbaar zou zijn gedurende het gesprek.
Klopt, Derksen stelt veel kansloze vragen en van der Sar geeft verveeld antwoord.quote:Op maandag 30 september 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Merk je ook in zekere zin. Interview van niks.
Idd, hij's gewoon een realist.quote:Op maandag 30 september 2013 22:57 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Sarreman helemaal niet zo arrogant overkomen
En vooral niet je eigen bevooroordeelde mening in een vraag stoppen zoals hij bij Wesley Sneijder deed toen hij hem vroeg over Louis van Gaal. ( "word jij ook niet schijtziek...)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:04 schreef Mani89 het volgende:
Bij dit interview gaat JD zich van zijn meest kritische kant laten zien.
Waar heeft die Sven Kockelmeijer verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik verwacht dat Johan ook de Sonja Barend-award nog binnen gaat slepen.
Voor de vijfde keer wordt dit jaar de Sonja Barend Award uitgereikt: dé prijs voor het beste tv-interview van het afgelopen seizoen. De longlist van kanshebbers is al een tijdje bekend, met genomineerden als Wilfried de Jong, Sven Kockelmann en Joris Linssen.
Van Sven Kockelmeijer kun je toch niet verliezen?
Eentje met een gitaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk liedje is dat bij die rambo reclame?
Ik dacht ook aan SOADquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eentje met een gitaar
(het leek een beetje op Aerials van System of a Down, maar dat was hem niet)
Iedereen is een verademing na Van der Sar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Gruisman het volgende:
Wat een verademing is dit na die saaie van der Sar zeg.. sympathieke gozert die Guus.
GMTAquote:
Waren ze ook .quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ahn die werd ontslagen bij Perugia![]()
Wedstrijden tegen Spanje en Italië leken wel gekocht trouwens
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Die scheidsrechters waren omgekocht toen Korea tegen Spanje en Italie moest
Oh ik ben gelukkig niet de enige die dit denkt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen werden er ook een paar potjes gefikst
PSVquote:
Staat bij mij hoger aangeschreven dan die Rinus Michels die het alleen kon als die een paar hele grote spelers hadquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:02 schreef aadspagaat het volgende:
leuk afleveringetje toch wel, guus is toch wel een van de beste trainers ooit uit nederland
Dat was mijn punt inderdaad.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:01 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Alsof je dit nummer nooit op de radio zal horen
Volgens mij komt die van Clarence komende week.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:04 schreef aadspagaat het volgende:
volgende week gullit dus? wordt zeker een topshow dan
Nee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt die van Clarence komende week.
Leo Driessen zei Gullit aan het einde van Derksen & Guusquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij komt die van Clarence komende week.
Wat weet die er nou van af.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Leo Driessen zei Gullit aan het einde van Derksen & Guus
Hij mag ook altijd de Kantineheld presenteren dus het is wel een man met enige status.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat weet die er nou van af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |