quote:Op maandag 30 september 2013 22:22 schreef Mani89 het volgende:
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Mja Gullit is ook niet bepaald een goed debater natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 22:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad. Hoe dan ook, die 'Derksen-waarheid' mag best eens tegengesproken worden. Ik weet alleen niet of Gullit dat het waard zal vinden, of dat hij meer de aardige Gullit zal zijn die de discussie niet aan gaat, die we ook tijdens het WK zagen...
Ik zie de verhoudingen toch anders, zoals jij de genoemde personen neerzet, al snap ik de vergelijkingen wel. Of Gullit een goede debater is, weet ik niet. Ik weet wel dat hij gewoon een goede rede kan houden over zijn trainerscarrière en dat het overal mislukt en ontslagen zou zijn, feitelijk niet klopt. Maar aangezien de hele media je aanvalt wanneer je iets zegt dat tegen de generale consensus in gaat, zeker in het geval van VI met een blad, site, TV-programma, redacteuren die voor zichzelf veel zeggen in allerlei lokale programma's en via twitter en dan evt. ook nog eens via PenW en KVDB waar Johan als een soort van kenner en expert wordt gezien (feitelijk is hij geen van beiden), plus nog wat bevriende media zoals Langs de Lijn (Borst en Derksen zijn als twee handen op één buik) en dan ook nog eens media die Gullit om de een of andere reden als vijand zien, en dus ook op die wagen springen, heeft dat vaak weinig zin aangezien je er toch niet tegenop kan.quote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Monolith het volgende:
Mja Gullit is ook niet bepaald een goed debater natuurlijk.
Derksen is natuurlijk een demagoog van het niveau Wilders, daar moet je wel tegen opgewassen zijn.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
De sfeer is lang niet zo gespannen als Derksen deed vermoedenoverigens wel de saaiste tot nu toe zeg.
Die gespannen sfeer zat hem ook vooral in het off-camera gedeelte. 3 kwartier te laat komen, geen antwoord geven op vragen en vragen hoe lang het allemaal nog duurt zijn er natuurlijk gewoon uitgeknipt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
De sfeer is lang niet zo gespannen als Derksen deed vermoedenoverigens wel de saaiste tot nu toe zeg.
quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
Ik zit te wachten tot hij zegt dat hij moet poepen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Gruisman het volgende:
Inderdaad waar.. maar je zou toch verwachten dat dit echt merkbaar zou zijn gedurende het gesprek.quote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gespannen sfeer zat hem ook vooral in het off-camera gedeelte. 3 kwartier te laat komen, geen antwoord geven op vragen en vragen hoe lang het allemaal nog duurt zijn er natuurlijk gewoon uitgeknipt.
Merk je ook in zekere zin. Interview van niks.quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Inderdaad waar.. maar je zou toch verwachten dat dit echt merkbaar zou zijn gedurende het gesprek.
Klopt, Derksen stelt veel kansloze vragen en van der Sar geeft verveeld antwoord.quote:Op maandag 30 september 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Merk je ook in zekere zin. Interview van niks.
Idd, hij's gewoon een realist.quote:Op maandag 30 september 2013 22:57 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Sarreman helemaal niet zo arrogant overkomen
En vooral niet je eigen bevooroordeelde mening in een vraag stoppen zoals hij bij Wesley Sneijder deed toen hij hem vroeg over Louis van Gaal. ( "word jij ook niet schijtziek...)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:04 schreef Mani89 het volgende:
Bij dit interview gaat JD zich van zijn meest kritische kant laten zien.
Waar heeft die Sven Kockelmeijer verdedigende middenvelder gespeeld?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik verwacht dat Johan ook de Sonja Barend-award nog binnen gaat slepen.
Voor de vijfde keer wordt dit jaar de Sonja Barend Award uitgereikt: dé prijs voor het beste tv-interview van het afgelopen seizoen. De longlist van kanshebbers is al een tijdje bekend, met genomineerden als Wilfried de Jong, Sven Kockelmann en Joris Linssen.
Van Sven Kockelmeijer kun je toch niet verliezen?
Eentje met een gitaarquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk liedje is dat bij die rambo reclame?
Ik dacht ook aan SOADquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Eentje met een gitaar
(het leek een beetje op Aerials van System of a Down, maar dat was hem niet)
Iedereen is een verademing na Van der Sar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:20 schreef Gruisman het volgende:
Wat een verademing is dit na die saaie van der Sar zeg.. sympathieke gozert die Guus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |