SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door slacker_nl op 10-09-2013 14:31:16 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
die TT
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Decadent hoor. Ik ga nu een biertje drinken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Hmmmbier. Al zit ik nu, met mijn zware levern aan de champagne.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar jij hebt dan ook wat te vierenquote:Op maandag 9 september 2013 19:17 schreef hatsaflats het volgende:
Hmmmbier. Al zit ik nu, met mijn zware levern aan de champagne.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Nu heb ik spontaan ook zin in bier.
Maar die speciaalbiertjes van vrijdag waren voorlopig wel weer even genoeg.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm bier. Vanavond een flessie grolsch dabei!
Eerst nog koffie straks.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij voorvoetlanders worden dus slanker
Het seizoen start volgende week, mijn eerste wedstrijd is over 4 weken. Het lopen gaat in ieder geval steeds beter.
Zojuist rondje 10km gedaan in ongeveer 44 minuten. Wat minder eten helpt
Morgen en overmorgen de armen maar weer aan het werk zetten!
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik mag voorlopig geen bier meer van mezelf. Dus dan maar een glaasje ijsthee..quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hmm bier. Vanavond een flessie grolsch dabei!
Eerst nog koffie straks.![]()
Ohhh wat is het toch heerlijk om door de regen te rennen
Toen ik vertrok twijfelde ik even aan mijzelf, tshirt, korte broek aan en andere mensen op de fiets in regenjassen en overal paraplu's..
De eerste kilometers waren best pittig, steeds dacht ik "als ik nu afsla maak ik er gewoon een korter rondje van" best zware benen, dit gaat vast niet goed komen.
Maar doorgehobbeld en na 3.5 km even gestopt, ik moest een gladde brug en een veerooster over dus even over de brug wandelen, even rekken van de kuiten.
Toen dacht ik dat ik daarmee de boel gedjingst had, zou vast een stop/hol patroon verder worden maar dat werd het niet.
Vermoeidheid liep ik er die kilometer uit en ik kreeg er lol in. Langs het water, een vrachtschip voorbij gelopen, lampjes op de weg die het pad verlichten waren mij nog niet opgevallen.
Bruggetje over, hee geen zware benen, lekker doorhobbelen dus. Na een kilometer of 6.5 dacht ik dat ik nog wel 5 km aan zou kunnen maar besloot om het niet te gek te maken.
Gewoon eens een uur vollopen en dan stoppen, dus dat gedaan. Zeiknat van de regen maar helemaal blij met het resultaat. Echt een superloopje gehad
http://www.endomondo.com/workouts/243596982/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Waarom geen bier?quote:Op maandag 9 september 2013 20:03 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik mag voorlopig geen bier meer van mezelf. Dus dan maar een glaasje ijsthee..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dat is een mooie rappe tijd!quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef Cynic het volgende:
Het seizoen start volgende week, mijn eerste wedstrijd is over 4 weken. Het lopen gaat in ieder geval steeds beter.
Zojuist rondje 10km gedaan in ongeveer 44 minuten. Wat minder eten helpt
Morgen en overmorgen de armen maar weer aan het werk zetten!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Manman, net uurtje gaan bootcampen. Ik heb gewoon geen armspieren! Alle oefeningen met benen waren wel een eitje. En het heen en weer hollen ook... Maar wel leuke aanvulling tussen de trainingen in dus! 2 keer per week bootcamp en 4 keer lopen moet wel lukken. Eventueel soms een keer lopen na het bootcamp.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wil wat kilo's kwijt. Nog meer bewegen, minder snoepen, doordeweeks geen alcohol en in het weekend nog maar sporadisch bier, liever wijn..quote:
Mijn Garmin is trouwens al opgestuurd!![]()
![]()
Ben ik ook niet ontevreden over. Moet eigenlijk nog wel een iets langer rondje gaan uitzoeken. Wedstrijden zijn ongeveer 12-13 km. En dan niet aan één stuk, maar denk zo'n 400 meter tussen de hindernissen. Misschien dus ook maar iets met intervaltraining gaan doen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een mooie rappe tijd!It has to mean something
jumping from the frypan into the firequote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
en in het weekend nog maar sporadisch bier, liever wijn..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook net heerlijk in de regen gelopen. Kwam er met bakken uit, dus heb ervoor gekozen de lange tight aan te doen die ik vorige week had aangeschaft, tshirt en windjackje. Was prima combi wat mij betreft, liep erg lekker. Door al die lange mouwen amper op de garmin geloerd en had dus geen idee wat ik gedaan had tot ik thuis was. Het bleek dus bijna 7 km te zijn met een gemiddelde van 5:29. Erg tevreden over voor een training. Ben alleen totaal niet meer bezig met Evy want ik heb geen flauw idee meer bij welke les ik was. Dus ga vanaf nu maar freewheelen. Ga eens op zoek naar een 15km of HM schema om mijn afstand op het gemakkie uit te bouwen, dat vind ik toch de grootste uitdaging..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit geen smaak aan, maar dan zou ik water gaan drinken ipv ice-tea. Want in een glas bier zit maar een klein beetje meer kcal dan ice-tea.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Wil wat kilo's kwijt. Nog meer bewegen, minder snoepen, doordeweeks geen alcohol en in het weekend nog maar sporadisch bier, liever wijn..
Mijn Garmin is trouwens al opgestuurd!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
merken jullie als club zijnde dat de "trail-hype" ook naar jullie toe over slaat?quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ben ik ook niet ontevreden over. Moet eigenlijk nog wel een iets langer rondje gaan uitzoeken. Wedstrijden zijn ongeveer 12-13 km. En dan niet aan één stuk, maar denk zo'n 400 meter tussen de hindernissen. Misschien dus ook maar iets met intervaltraining gaan doen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Icetea Zero!quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit geen smaak aan, maar dan zou ik water gaan drinken ipv ice-tea. Want in een glas bier zit maar een klein beetje meer kcal dan ice-tea.![]()
Ein YUR gemacht!![]()
Nu nog hopen dat ik de foto ook nog eens te zien krijg die geschoten is en dat de timing net zo lekker is als die bij YUR.
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat ik de foto ook nog eens te zien krijg die geschoten is en dat de timing net zo lekker is als die bij YUR.
Loooooooool.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lolzquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Doe ik ook het grootste deel van de dag. Ga niet superstreng lijnen, dus één glas fris per dag mag. Maar thanks voor de tip.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit geen smaak aan, maar dan zou ik water gaan drinken ipv ice-tea. Want in een glas bier zit maar een klein beetje meer kcal dan ice-tea.![]()
![]()
Als je je eigen ijsthee maakt wil dat denk ik nog wel verschillen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit geen smaak aan, maar dan zou ik water gaan drinken ipv ice-tea. Want in een glas bier zit maar een klein beetje meer kcal dan ice-tea.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dan wel iddquote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je je eigen ijsthee maakt wil dat denk ik nog wel verschillen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, volgens mij doet niemand bij ons dat. Er is wel iemand die van die adventure races meedoet, dat komt nog het meest in de buurt denk ik. Misschien is Drenthe ook niet helemaal de omgeving voor trails?quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
merken jullie als club zijnde dat de "trail-hype" ook naar jullie toe over slaat?It has to mean something
rustdag of rendag.. that's the question.
Toch makkelijker als je een schema hebt :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
let your body dictate the schedule!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
rustdag of rendag.. that's the question.
Toch makkelijker als je een schema hebt :p'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als ik dat zou doen, zou ik dus bijna niet lopen...quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
let your body dictate the schedule!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, zou ik dus bijna niet lopen...
quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, zou ik dus bijna niet lopen...
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://www.foddy.net/Athletics.html
Leuk spelletje voor hier! Ik ben nog niet verder dan 2,5 meter gekomen, begrijp blijkbaar nog niet veel van de spieren die je bij hardlopen gebruikt haha!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zou elke dag denken, jaaaa ik ga lopen! Maar na twee km denk je toch hmm misschien was rust toch beter.quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, zou ik dus bijna niet lopen...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb altijd discussie met mezelf of het nu wel of niet een goed idee is om te gaan lopen. Dan denk ik meestal aan het kutte gevoel dat ik heb als niet ben geweest en dan hijs ik mij toch in mijn kleren. Echte engeltje-duiveltje conversaties...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Vliegend richting finish, weer met duimpjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streamnl kan trots op me zijn.
Filmpjes staan trouwens ook bij de uitslagen. Zijn er nog best veel! Ik ben nog steeds niet erg tevreden met hoeveel ik m'n benen naar buiten zwaai, dus toch weer extra op letten.![]()
Oh ja! Dat moet ik binnenkort ook weer eens doen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je je eigen ijsthee maakt wil dat denk ik nog wel verschillen.
en dan dat hemelse gevoel als je na afloop voldaan onder de douche sta...quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb altijd discussie met mezelf of het nu wel of niet een goed idee is om te gaan lopen. Dan denk ik meestal aan het kutte gevoel dat ik heb als niet ben geweest en dan hijs ik mij toch in mijn kleren. Echte engeltje-duiveltje conversaties...
3 meter! wie biedt meer?quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk spelletje voor hier! Ik ben nog niet verder dan 2,5 meter gekomen, begrijp blijkbaar nog niet veel van de spieren die je bij hardlopen gebruikt haha!
Edit: oh nee 9 nu zelfs!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In de Trail Running Magazine van april/mei stond ook wel een mooie poll over wel of niet obstacle races. Daarin kwam wel een aardige reactie naar boven:Die obstacle races zijn best aardig en leveren best leuke foto's op, maar als ik zelf moet lopen, doe mij dan maar een leuke trail.quote:A lady asked me about my Death Race shirt. "I only do obstacle races", she said. My reply: "It was an obstacle race, there were three mountain summits."
Zaterdag eerste trail-event sinds de Trunce een tijd terug. Dit keer iets minder klauteren en gewoon omhoog kunnen rennen, maar heb er al wel zin in! Ben er al 2 keer geweest foto's maken (totale event is een serie van 4 per jaar), maar dit keer ga ik zelf mee doen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
Vliegend richting finish, weer met duimpjes!Loop je soms de hele wedstrijd met je duimen omhoog, voor het geval dat er iemand een foto blijkt te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streamnl kan trots op me zijn.
Filmpjes staan trouwens ook bij de uitslagen. Zijn er nog best veel! Ik ben nog steeds niet erg tevreden met hoeveel ik m'n benen naar buiten zwaai, dus toch weer extra op letten.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
Vliegend richting finish, weer met duimpjes!Die foto's met die codes moest ik ook nog zoeken! Maar nu is m'n computer al uit. Morgenochtend maar even doen. Filmpjes heb ik al zitten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streamnl kan trots op me zijn.
Filmpjes staan trouwens ook bij de uitslagen. Zijn er nog best veel! Ik ben nog steeds niet erg tevreden met hoeveel ik m'n benen naar buiten zwaai, dus toch weer extra op letten.![]()
Oh, en waar ik zaterdag niet aan mee gaan doen: http://www.jungfrau-marathon.ch/en/course.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zalig! Helemaal gelukkig dat mijn engeltje heeft gewonnen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan dat hemelse gevoel als je na afloop voldaan onder de douche sta...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik heb 'm op de iPhone en ik vind 'm leuk maar volledig onspeelbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuk spelletje voor hier! Ik ben nog niet verder dan 2,5 meter gekomen, begrijp blijkbaar nog niet veel van de spieren die je bij hardlopen gebruikt haha!![]()
Ik heb opgezocht dat het trucje is: O voor de eerste stap, en dan afwisselend pq en ow tegelijkertijd vasthouden tot de voet weer daalt. Dan nog haal ik maar 9mquote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb 'm op de iPhone en ik vind 'm leuk maar volledig onspeelbaar.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb gisteren wel erg m'n best gedaan om een beetje leuk op foto's te staanquote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Loop je soms de hele wedstrijd met je duimen omhoog, voor het geval dat er iemand een foto blijkt te maken?![]()
![]()
Ik begin me Q dan gaat ie omhoog, maar daarna gaat het snel bergafwaarts.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht dat het trucje is: O voor de eerste stap, en dan afwisselend pq en ow tegelijkertijd vasthouden tot de voet weer daalt. Dan nog haal ik maar 9mIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
earn that shower!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zalig! Helemaal gelukkig dat mijn engeltje heeft gewonnen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het heeft z'n vruchten afgeworpen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel erg m'n best gedaan om een beetje leuk op foto's te staanIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Op de iPhone moet je met je duimen de benen en armen controleren terwijl je je loper met de tiltsensor voor- of achterover laat leunen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht dat het trucje is: O voor de eerste stap, en dan afwisselend pq en ow tegelijkertijd vasthouden tot de voet weer daalt. Dan nog haal ik maar 9m![]()
![]()
Helemaal, je ziet er ook helemaal niet afgepeigerd ofzo uit!quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het heeft z'n vruchten afgeworpen!
Ben ik blij dat ze hier geen fotos trekken op de trails, hallo zweethoofd!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wow, wat veel persoonlijke filmpjes van de bridge to bridge. Leuk om te zien!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
QWOP!quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op de iPhone moet je met je duimen de benen en armen controleren terwijl je je loper met de tiltsensor voor- of achterover laat leunen.
[ afbeelding ]Ja doei.![]()
Geen enkel filmpje tot nu toe..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb tussendoor ook wel tomatenzweethoofden gehad hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Helemaal, je ziet er ook helemaal niet afgepeigerd ofzo uit!
Ben ik blij dat ze hier geen fotos trekken op de trails, hallo zweethoofd!maar bij mij verliezen op langere afstanden m'n benen het gewoon kneiterhard van m'n conditie. En ik had tussendoor bekertjes water over m'n hoofd gegooid, dat koelde lekker af.
Vredesloop sta ik waarschijnlijk niet echt met duimpjes op de foto. Na gisteren wil ik toch wel gaan proberen m'n PR op de 10 te verbeteren.![]()
![]()
Videoverslagje van de strongmanrun.
Bij de B2B hebben ze ook video's gemaakt toch? Wel showen hier he! Hats ook, ook al zwaai je wat met je benen.
![]()
Heel veel video's. Ze staan bij de uitslagen. Als je benieuwd bent, ik had nummer 523. Finish is overigens niet zo boeiend: Garmin uit, handen achter hoofd, even blazen, klaar.quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Bij de B2B hebben ze ook video's gemaakt toch? Wel showen hier he! Hats ook, ook al zwaai je wat met je benen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Superleuk filmpje! Toffe finish ook!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik had startnummer 1201, kun je filmpjes van mijn zwaaibenen kijken![]()
![]()
Die finish-sprong was ook wel mooi te zien zo. Nog best een prestatie met zoveel vaart na zo'n eindsprint.quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Jah idd, dat meisje voor je heeft nog wel redelijk eindsprintje. Maar ook nog wel redelijk wat volk daar. Ziet er in ieder geval lekker soepel uit!quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel veel video's. Ze staan bij de uitslagen. Als je benieuwd bent, ik had nummer 523. Finish is overigens niet zo boeiend: Garmin uit, handen achter hoofd, even blazen, klaar.![]()
![]()
Het ziet er wel heeeel vet uit! Bijzonder dat je zo vaak moest wachten op mensen en uiteindelijk nog zo hoog geeindigd bent!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klasbak!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik denk trouwens dat je me net niet gelapt hebt. Je had 1.46 en ik was in 1.44 volgens mij binnen de eerste ronde.
Valt ook wel mee hoor, veel filmpjes zijn van het 1e rondje. 2e rondje eigenlijk geen filmpjes, behalve bij de stuts. Maar daar zie je ook dat ik zo'n beetje alleen loopquote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het ziet er wel heeeel vet uit! Bijzonder dat je zo vaak moest wachten op mensen en uiteindelijk nog zo hoog geeindigd bent!. Hele 2e rondje was het ontzettend rustig.
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klasbak!
Ik denk trouwens dat je me net niet gelapt hebt. Je had 1.46 en ik was in 1.44 volgens mij binnen de eerste ronde.![]()
![]()
Volgende keer toch maar iets harder rennen dan
![]()
![]()
Heb de voorinschrijving voor volgend jaar alvast gedaan. Come and get me!quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Volgende keer toch maar iets harder rennen dan
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik hoop dat de foto goed gelukt is!![]()
Heb je ook een High-res foto?quote:Op maandag 9 september 2013 22:24 schreef Wolve000 het volgende:
Yes, ik sta op een foto van de Cannon Hall Run!
[ afbeelding ]
Wie mij kan aanwijzen krijgt, geheel in de spirit van dit topic, een biertje van me!![]()
![]()
Als je er op klikt zie je de "high quality" die ze hebben geupload...quote:
Rechts, zwart shirt. 227 of 221?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Of 223?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Helaas.quote:
Hint: je kan m'n nummer niet zien.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die was ik al aan t bekijkenquote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je er op klikt zie je de "high quality" die ze hebben geupload....
Rechterkant felgele shirt?![]()
Dat denk ik ook Jero.
Even andere vraag/ Hoe kom jij aan dat youtube filmpje?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
mooi filmpje Jero!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die was ik al aan t bekijken.
Rechterkant felgele shirt?
Volgens mij owe ik iemand een biertje...![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij owe ik iemand een biertje...![]()
[ afbeelding ]![]()
Bier!!! JAHHHHH BIER!!!
![]()
![]()
Via een Chrome video download extensie alle losse stukjes film opgeslagen op de pc. Daarna met AVS Video Converter alles bij elkaar gegooid en de loze stukjes weggedonderd.quote:Op maandag 9 september 2013 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat denk ik ook Jero.
Even andere vraag/ Hoe kom jij aan dat youtube filmpje?![]()
![]()
Krijg je bij de 7^^ een biertje van me. Bij Café Samson, daar hebben ze wel een paar lekkere biertjes.quote:
Top!quote:Op maandag 9 september 2013 22:35 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Krijg je bij de 7^^ een biertje van me. Bij Café Samson, daar hebben ze wel een paar lekkere biertjes.![]()
![]()
Moet je wel een beetje geduld hebben. Kan zijn dat ik er een paar minuutjes langer over doe dan jij. Minuutje of 5 ofzo.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ah. Morgen ff voor zitten. Da's wel ideaal ja.quote:Op maandag 9 september 2013 22:35 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Via een Chrome video download extensie alle losse stukjes film opgeslagen op de pc. Daarna met AVS Video Converter alles bij elkaar gegooid en de loze stukjes weggedonderd.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ziet er wel geniaal uit, lijkt mij echt een vette wedstrijd om te lopen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, en waar ik zaterdag niet aan mee gaan doen: http://www.jungfrau-marathon.ch/en/course.html
Jack does it in real time...![]()
Je ziet inderdaad wel iets dat je ze iets naar buiten afzwaait. Maar op zich valt het best wel mee. Links lijkt iets meer te zwaaien dan rechts trouwens. En het ziet er verder gewoon netjes uitquote:Op maandag 9 september 2013 22:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Superleuk filmpje! Toffe finish ook!
Ik had startnummer 1201, kun je filmpjes van mijn zwaaibenen kijken. Lekker gelopen hoor!
![]()
![]()
Er doen er een paar van onze club mee. Ben benieuwd naar de verhalen die ze aan het eind zullen hebben. En foto's.quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ziet er wel geniaal uit, lijkt mij echt een vette wedstrijd om te lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kunnen ze dat ding niet gewoon andersom lopen? Dan heb je tenminste de kans om nog eens binnen de twee uur te finishen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Wolve000 het volgende:
Oh, en waar ik zaterdag niet aan mee gaan doen: http://www.jungfrau-marathon.ch/en/course.htmlZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij kan je dan onderaan de bult niet meer op je benen staan. En dan ben je pas op de helft.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kunnen ze dat ding niet gewoon andersom lopen? Dan heb je tenminste de kans om nog eens binnen de twee uur te finishen.
Toffe filmpjes allemaal!
Ennuh als ik zo die mensenmassa's zie in Arnhem en bij de strongman denk ik dat ik maar afzie van mijn plan om enigsinds rustig mee te hobbelen in de meute in Den Haag. Toch maar even mijn best doen zodat ik niet vol in het pak loop....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Omhoog is ie wel eens binnen de drie uur gelopen, wat ik voor dat parcours onvoorstelbaar vind.quote:Op maandag 9 september 2013 22:52 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kunnen ze dat ding niet gewoon andersom lopen? Dan heb je tenminste de kans om nog eens binnen de twee uur te finishen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: