Lolzquote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat ik de foto ook nog eens te zien krijg die geschoten is en dat de timing net zo lekker is als die bij YUR.
Doe ik ook het grootste deel van de dag. Ga niet superstreng lijnen, dus één glas fris per dag mag. Maar thanks voor de tip.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit geen smaak aan, maar dan zou ik water gaan drinken ipv ice-tea. Want in een glas bier zit maar een klein beetje meer kcal dan ice-tea.
Als je je eigen ijsthee maakt wil dat denk ik nog wel verschillen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er zit geen smaak aan, maar dan zou ik water gaan drinken ipv ice-tea. Want in een glas bier zit maar een klein beetje meer kcal dan ice-tea.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat ik de foto ook nog eens te zien krijg die geschoten is en dat de timing net zo lekker is als die bij YUR.
Dan wel iddquote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je je eigen ijsthee maakt wil dat denk ik nog wel verschillen.
Nee, volgens mij doet niemand bij ons dat. Er is wel iemand die van die adventure races meedoet, dat komt nog het meest in de buurt denk ik. Misschien is Drenthe ook niet helemaal de omgeving voor trails?quote:Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
merken jullie als club zijnde dat de "trail-hype" ook naar jullie toe over slaat?
let your body dictate the schedule!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
rustdag of rendag.. that's the question.
Toch makkelijker als je een schema hebt :p
Als ik dat zou doen, zou ik dus bijna niet lopen...quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
let your body dictate the schedule!!
quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, zou ik dus bijna niet lopen...
quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zou elke dag denken, jaaaa ik ga lopen! Maar na twee km denk je toch hmm misschien was rust toch beter.quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streamnl kan trots op me zijn.
Filmpjes staan trouwens ook bij de uitslagen. Zijn er nog best veel! Ik ben nog steeds niet erg tevreden met hoeveel ik m'n benen naar buiten zwaai, dus toch weer extra op letten.
Oh ja! Dat moet ik binnenkort ook weer eens doen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je je eigen ijsthee maakt wil dat denk ik nog wel verschillen.
en dan dat hemelse gevoel als je na afloop voldaan onder de douche sta...quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb altijd discussie met mezelf of het nu wel of niet een goed idee is om te gaan lopen. Dan denk ik meestal aan het kutte gevoel dat ik heb als niet ben geweest en dan hijs ik mij toch in mijn kleren. Echte engeltje-duiveltje conversaties...
3 meter! wie biedt meer?quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.html
Leuk spelletje voor hier! Ik ben nog niet verder dan 2,5 meter gekomen, begrijp blijkbaar nog niet veel van de spieren die je bij hardlopen gebruikt haha!
Die obstacle races zijn best aardig en leveren best leuke foto's op, maar als ik zelf moet lopen, doe mij dan maar een leuke trail.quote:A lady asked me about my Death Race shirt. "I only do obstacle races", she said. My reply: "It was an obstacle race, there were three mountain summits."
quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
Vliegend richting finish, weer met duimpjes!Loop je soms de hele wedstrijd met je duimen omhoog, voor het geval dat er iemand een foto blijkt te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streamnl kan trots op me zijn.
Filmpjes staan trouwens ook bij de uitslagen. Zijn er nog best veel! Ik ben nog steeds niet erg tevreden met hoeveel ik m'n benen naar buiten zwaai, dus toch weer extra op letten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef hatsaflats het volgende:
Vliegend richting finish, weer met duimpjes!Die foto's met die codes moest ik ook nog zoeken! Maar nu is m'n computer al uit. Morgenochtend maar even doen. Filmpjes heb ik al zitten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Streamnl kan trots op me zijn.
Filmpjes staan trouwens ook bij de uitslagen. Zijn er nog best veel! Ik ben nog steeds niet erg tevreden met hoeveel ik m'n benen naar buiten zwaai, dus toch weer extra op letten.![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Zalig! Helemaal gelukkig dat mijn engeltje heeft gewonnen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan dat hemelse gevoel als je na afloop voldaan onder de douche sta...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |