Ik heb 'm op de iPhone en ik vind 'm leuk maar volledig onspeelbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.foddy.net/Athletics.html
Leuk spelletje voor hier! Ik ben nog niet verder dan 2,5 meter gekomen, begrijp blijkbaar nog niet veel van de spieren die je bij hardlopen gebruikt haha!
Ik heb opgezocht dat het trucje is: O voor de eerste stap, en dan afwisselend pq en ow tegelijkertijd vasthouden tot de voet weer daalt. Dan nog haal ik maar 9mquote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb 'm op de iPhone en ik vind 'm leuk maar volledig onspeelbaar.
Ik heb gisteren wel erg m'n best gedaan om een beetje leuk op foto's te staanquote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Loop je soms de hele wedstrijd met je duimen omhoog, voor het geval dat er iemand een foto blijkt te maken?
Ik begin me Q dan gaat ie omhoog, maar daarna gaat het snel bergafwaarts.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht dat het trucje is: O voor de eerste stap, en dan afwisselend pq en ow tegelijkertijd vasthouden tot de voet weer daalt. Dan nog haal ik maar 9m
earn that shower!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Zalig! Helemaal gelukkig dat mijn engeltje heeft gewonnen!
Het heeft z'n vruchten afgeworpen!quote:Op maandag 9 september 2013 21:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel erg m'n best gedaan om een beetje leuk op foto's te staan
Op de iPhone moet je met je duimen de benen en armen controleren terwijl je je loper met de tiltsensor voor- of achterover laat leunen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb opgezocht dat het trucje is: O voor de eerste stap, en dan afwisselend pq en ow tegelijkertijd vasthouden tot de voet weer daalt. Dan nog haal ik maar 9m
Helemaal, je ziet er ook helemaal niet afgepeigerd ofzo uit!quote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het heeft z'n vruchten afgeworpen!
QWOP!quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op de iPhone moet je met je duimen de benen en armen controleren terwijl je je loper met de tiltsensor voor- of achterover laat leunen.
[ afbeelding ]
Ik heb tussendoor ook wel tomatenzweethoofden gehad hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Helemaal, je ziet er ook helemaal niet afgepeigerd ofzo uit!
Ben ik blij dat ze hier geen fotos trekken op de trails, hallo zweethoofd!
Heel veel video's. Ze staan bij de uitslagen. Als je benieuwd bent, ik had nummer 523. Finish is overigens niet zo boeiend: Garmin uit, handen achter hoofd, even blazen, klaar.quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Videoverslagje van de strongmanrun.
Bij de B2B hebben ze ook video's gemaakt toch? Wel showen hier he! Hats ook, ook al zwaai je wat met je benen.
Superleuk filmpje! Toffe finish ook!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Bij de B2B hebben ze ook video's gemaakt toch? Wel showen hier he! Hats ook, ook al zwaai je wat met je benen.
Die finish-sprong was ook wel mooi te zien zo. Nog best een prestatie met zoveel vaart na zo'n eindsprint.quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Jah idd, dat meisje voor je heeft nog wel redelijk eindsprintje. Maar ook nog wel redelijk wat volk daar. Ziet er in ieder geval lekker soepel uit!quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heel veel video's. Ze staan bij de uitslagen. Als je benieuwd bent, ik had nummer 523. Finish is overigens niet zo boeiend: Garmin uit, handen achter hoofd, even blazen, klaar.
Het ziet er wel heeeel vet uit! Bijzonder dat je zo vaak moest wachten op mensen en uiteindelijk nog zo hoog geeindigd bent!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Klasbak!quote:Op maandag 9 september 2013 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
Valt ook wel mee hoor, veel filmpjes zijn van het 1e rondje. 2e rondje eigenlijk geen filmpjes, behalve bij de stuts. Maar daar zie je ook dat ik zo'n beetje alleen loopquote:Op maandag 9 september 2013 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het ziet er wel heeeel vet uit! Bijzonder dat je zo vaak moest wachten op mensen en uiteindelijk nog zo hoog geeindigd bent!
quote:Op maandag 9 september 2013 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Klasbak!
Ik denk trouwens dat je me net niet gelapt hebt. Je had 1.46 en ik was in 1.44 volgens mij binnen de eerste ronde.![]()
Heb de voorinschrijving voor volgend jaar alvast gedaan. Come and get me!quote:Op maandag 9 september 2013 22:16 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]![]()
Volgende keer toch maar iets harder rennen dan
quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef Jero_nimo het volgende:
Ein YUR gemacht!![]()
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat ik de foto ook nog eens te zien krijg die geschoten is en dat de timing net zo lekker is als die bij YUR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |