Nee, heeft nog bij Socrates op de schoot gezeten denk ik.quote:
Dat kan alleen maar Rai zijn dusquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, heeft nog bij Socrates op de schoot gezeten denk ik.
Rai is het broertje van Socratesquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Branco of begrijp ik de hint verkeerd?
quote:
Ah, moet bekennen dat ik die niet kenquote:
Raí speelde voor Botafogo (1982-1986), Ponte Breta de Campinas (1986-1987) en opnieuw Botafogo (1987-1988) voordat hij in 1988 bij São Paulo FC terecht kwam. Bij deze club groeide Raí uit tot een topper en diverse prijzen werden gewonnen. In 1991 won hij met São Paulo FC de Braziliaanse titel. De Copa Libertadores volgde in 1992 en 1993. In 1992 werd bovendien ten koste van Europa Cup I-winnaar FC Barcelona de Intercontinental Cup veroverd. In 1993 maakte Rai de overstap naar Europa en ging voor Paris Saint-Germain spelen. Ook bij de Franse club was hij succesvol en Raí veroverde met Paris Saint-Germain het Frans landskampioenschap (1994), de Coupe de France (1995), tweemaal de Coupe de la Ligue (1995, 1998) en de Europa Cup II (1996). In 1998 keerde hij terug bij São Paulo FC en in 2000 beëindigde de Braziliaan uiteindelijk zijn loopbaan als profvoetballer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, moet bekennen dat ik die niet ken
Interpreteerde die hint dat diegene (veel) jonger dan Socrates zou zijn en omdat Branco in '94 de winnende maakte leek mij dat in combinatie met dat overreden een goede gok
Ik ga even in een hoekje zitten schamenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Raí speelde voor Botafogo (1982-1986), Ponte Breta de Campinas (1986-1987) en opnieuw Botafogo (1987-1988) voordat hij in 1988 bij São Paulo FC terecht kwam. Bij deze club groeide Raí uit tot een topper en diverse prijzen werden gewonnen. In 1991 won hij met São Paulo FC de Braziliaanse titel. De Copa Libertadores volgde in 1992 en 1993. In 1992 werd bovendien ten koste van Europa Cup I-winnaar FC Barcelona de Intercontinental Cup veroverd. In 1993 maakte Rai de overstap naar Europa en ging voor Paris Saint-Germain spelen. Ook bij de Franse club was hij succesvol en Raí veroverde met Paris Saint-Germain het Frans landskampioenschap (1994), de Coupe de France (1995), tweemaal de Coupe de la Ligue (1995, 1998) en de Europa Cup II (1996). In 1998 keerde hij terug bij São Paulo FC en in 2000 beëindigde de Braziliaan uiteindelijk zijn loopbaan als profvoetballer.
Raí speelde 65 interlands voor het Braziliaans elftal waarin hij 30 doelpunten maakte. De middenvelder maakte in 1994 deel uit van de Seleção dat in de Verenigde Staten het WK won. In de finale werd na strafschoppen gewonnen van Italië, nadat de wedstrijd in 0-0 was geëindigd. Raí scoorde in de groepswedstrijd tegen Rusland vanuit een strafschop.
Niet de minste
Tot morgenquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:28 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft de hockeyer en voetbal official Hans Jorritsma met het WK-78 te maken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op woensdag 13 november 2013 10:16 schreef Boezeidekoe het volgende:
2 clubs in een stad.
Voorbeeld: Glasgow Rangers en ?
antwoord: Celtic:
Ik zal de naam van de stad in de eerste clubnaam vermelden.
Barcelona en ? Espagnol ?
Hamburger SV en ? Sankt Pauli ?
FC Zurich en ? Graschoppers ?
Partizan Belgrado en ? Rode Ster Belgrado ?
Bayern Munchen en ? München 1860 ?
Scheffield Wednesday en ? Sheffield United ?
FC Porto en ? Boavista ?
Penarol natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Danubio is goed natuurlijk, maar ik bedoelde eigenlijk een grotere, veel bekendere club.
4 goed, alleen GAIS Goteborg was me even ontgaan ik bedoelde een andere club.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:23 schreef Chase_Utley het volgende:
Goteborg = IFK en GAIS
LA = Galaxy en Chivas
Porto Alegre = Internacional en Gremio
Rosario = Newell Old Boys en Rosario Central
Frankfurt = Eintracht en FSV.
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
4 goed, alleen GAIS Goteborg was me even ontgaan ik bedoelde een andere club.
Orgryte dan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
4 goed, alleen GAIS Goteborg was me even ontgaan ik bedoelde een andere club.
Of vd Gijpquote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
Klinkt als iets wat Suurbier zou doen
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
Klinkt als iets wat Suurbier zou doen
Kut nou moet ik een vraag verzinnen...quote:
Jan Jongbloed, waar weet ik niet, gokje Amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut nou moet ik een vraag verzinnen...
Ik weet alleen makkelijke
Welke oud-Nederlands elftal keeper verloor zijn zoon door een blikseminslag?
En waar gebeurde dat
Ja in Amsterdam, maar waar? Ik bedoel niet de straatnaam maar de plek? Zat hij in een auto? Was hij aan het zwemmen?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Jongbloed, waar weet ik niet, gokje Amsterdam
Was aan het voetballen, nou ja keepenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam, maar waar? Ik bedoel niet de straatnaam maar de plek? Zat hij in een auto? Was hij aan het zwemmen?
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was aan het voetballen, nou ja keepen
Doelman van DWS dacht ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]Yep. Mijn vader stond te kijken daar toen het gebeurde.
Yep ze speelden toen in Amsterdam Noord toen het gebeurde.quote:
Deportivo Calightning?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef Tarado het volgende:
Welke Colombiaanse club verloor 2 spelers door een blikseminslag op de training?
Weah?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste europees voetballer van het jaar van buiten europa ?
Met Brazilië alleen, of wil je ook de wereldkampioenschappen met clubs (Santos) weten??quote:
Die weet ik alquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met Brazilië alleen, of wil je ook de wereldkampioenschappen met clubs (Santos) weten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |