Of vd Gijpquote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
Klinkt als iets wat Suurbier zou doen
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
Klinkt als iets wat Suurbier zou doen
Kut nou moet ik een vraag verzinnen...quote:
Jan Jongbloed, waar weet ik niet, gokje Amsterdamquote:Op donderdag 14 november 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut nou moet ik een vraag verzinnen...
Ik weet alleen makkelijke
Welke oud-Nederlands elftal keeper verloor zijn zoon door een blikseminslag?
En waar gebeurde dat
Ja in Amsterdam, maar waar? Ik bedoel niet de straatnaam maar de plek? Zat hij in een auto? Was hij aan het zwemmen?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan Jongbloed, waar weet ik niet, gokje Amsterdam
Was aan het voetballen, nou ja keepenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam, maar waar? Ik bedoel niet de straatnaam maar de plek? Zat hij in een auto? Was hij aan het zwemmen?
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was aan het voetballen, nou ja keepen
Doelman van DWS dacht ik.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]Yep. Mijn vader stond te kijken daar toen het gebeurde.
Yep ze speelden toen in Amsterdam Noord toen het gebeurde.quote:
Deportivo Calightning?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef Tarado het volgende:
Welke Colombiaanse club verloor 2 spelers door een blikseminslag op de training?
Weah?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:04 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste europees voetballer van het jaar van buiten europa ?
Met Brazilië alleen, of wil je ook de wereldkampioenschappen met clubs (Santos) weten??quote:
Die weet ik alquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met Brazilië alleen, of wil je ook de wereldkampioenschappen met clubs (Santos) weten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |