GAM / PS4, portforwarding, router instellingen, HELP!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey, je mag wel een nieuw topic openen met deze vraag. Dit is het feedback topic om moderators vragen te stellen over forum specifieke zaken e.d.
Haha mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
GAM / PS4, portforwarding, router instellingen, HELP!
Geen probleem hoor. Blij dat het is verholpen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef Theartoflove het volgende:
Dat had ik ook al gedaan, maar dacht, post het hier ook, wist niet dat het hier niet thuis hoorde, excuses!
Dit. Tevens gedragen de (overgebleven) FUT-users zich volgens mij prima de laatste tijd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:19 schreef StijnDa het volgende:
Hoe zit het met het FUT topic? Is al een tijdje dicht omdat er zogenaamd 'kinderachtig' werd gedragen door een paar leden, maar ondertussen kunnen tientallen vaste bezoekers het topic niet gebruiken. Lijkt me dat niet iedereen hier zo uitgebreid de dupe van hoeft te zijn
UP...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:19 schreef StijnDa het volgende:
Hoe zit het met het FUT topic? Is al een tijdje dicht omdat er zogenaamd 'kinderachtig' werd gedragen door een paar leden, maar ondertussen kunnen tientallen vaste bezoekers het topic niet gebruiken. Lijkt me dat niet iedereen hier zo uitgebreid de dupe van hoeft te zijn
Het is nu weer open.quote:Op maandag 29 december 2014 12:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
UP...
Zou weer open gaan na kerst, dat is inmiddels een tijdje voorbij.
Groeten.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:58 schreef VMSDKR het volgende:
Wil een mod de OP van Destiny #15 weer in #16 zetten? Op telefoon doet hij dat niet ofzo.
Er zijn al een aantal bans gevallen doordat sommige mensen hier Maver zaten te pesten om wat hij dan ook deed. Omdat hij anders is dan de rest. Een keer plagen is niet erg, gebeurt vaker en we zijn Libelle niet. Maar op het moment dat je onder zijn naam op andere sites gaat posten om hem nog meer belachelijk te maken gaat het natuurlijk veel te ver. En dat constante 'Wir haben es nicht gewusst' is natuurlijk ook wel een tikkeltje treurig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gebeurd is, en dat is het resultaat van gebrek aan communicatie. Dus het is onmogelijk om een oordeel te vellen of .... dingen gedaan heeft die niet door de beugel kunnen. Maar de onrust die nu gecreëerd is, dat komt door het gebrek aan transparantie. Of gebrek... Complete radiostilte.
Dus, als ik het goed begrijp is er onomstotelijk bewijs dat MrvanTrapz dat bewuste grapje gemaakt heeft? De storm rondom Maver is juist gaan liggen de laatste tijd. En jouw/jullie besluit om actie te ondernemen heeft juist weer voor nieuwe onrust gezorgd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er zijn al een aantal bans gevallen doordat sommige mensen hier Maver zaten te pesten om wat hij dan ook deed. Omdat hij anders is dan de rest. Een keer plagen is niet erg, gebeurt vaker en we zijn Libelle niet. Maar op het moment dat je onder zijn naam op andere sites gaat posten om hem nog meer belachelijk te maken gaat het natuurlijk veel te ver. En dat constante 'Wir haben es nicht gewusst' is natuurlijk ook wel een tikkeltje treurig.
Dat was niet de reden waarom hij gebanned werd. De reden dat hij gebanned werd is omdat hij wéér over Maver begon.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus, als ik het goed begrijp is er onomstotelijk bewijs dat MrvanTrapz dat bewuste grapje gemaakt heeft? De storm rondom Maver is juist gaan liggen de laatste tijd. En jouw/jullie besluit om actie te ondernemen heeft juist weer voor nieuwe onrust gezorgd.
Het FUT forum kent een geschiedenis inmiddels. Veel ruzies,maar altijd een gezellige plek daarbuiten. En toen kwam er een dag, een dag dat jij onze moderator werd.
Ik vind dat je entree ongelukkig was. En het vervolg vond ik ook niet indrukwekkend.
Je zegt dat je voor een ban meestal waarschuwt. Maak daar maar "zelden" van. Volgens mij kunnen we al een elftal samenstellen van gebande mensen. Waar Maver aangaf: "regelmatig met de mods te babbelen om ons gedrag te bespreken" Je kunt de klok er op gelijk zetten dat dat soort uitspraken kwaad bloed zetten natuurlijk. En dat hij anders is... Er zijn meer mensen in het FUT forum die "anders" zijn, en door de groepsdynamiek toch goed opgenomen zijn.
Orde wordt vooral gehandhaafd via bans, en via het krampachtig censureren. Orde handhaaf je niet door dwangmiddelen in te zetten, zoals ik al zei: een scheidsrechter die structureel 8 gele kaarten en 3 rode kaarten per wedstrijd nodig heeft, is geen goede scheidsrechter.
Na je waarschuwingen ontstond er toch een gesprek waar men op volwassen manier van gedachtes uitwisselde. En daarna was het eigenlijk klaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was niet de reden waarom hij gebanned werd. De reden dat hij gebanned werd is omdat hij wéér over Maver begon.
Ik ga niet elke keer iemand waarschuwen die al vaker een waarschuwing of een ban heeft gekregen voor hetgeen waar die dan weer gebanned om wordt. Dat heeft geen nut, dan ben je even stil en wanneer er een tijdje overheen is gegaan wordt er opnieuw begonnen. Vandaag heb ik ook al een paar keer gezegd dat je het gewoon over FUT moet houden, niet eens per se over FUT. Maar gewoon niet over Maver of bans bespreken. Een paar users beschikken blijkbaar niet over de kunst van het lezen en ondergaan zo de consequenties.
Natuurlijk is het voor jullie rustig wanneer jullie mensen hun privé info kunnen posten zonder dat er iemand wat van zegt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Na je waarschuwingen ontstond er toch een gesprek waar men op volwassen manier van gedachtes uitwisselde. En daarna was het eigenlijk klaar.
Het gekke is dat dat gebeurde toen je stopte met waarschuwingen uitdelen en posts verwijderen. (misschien was je even boodschappen doen, of een stukje auto aan het rijden en gebeurde het perongeluk)
Snap je nu wat ik bedoel met autoriteit? Je stopte met je dwangmiddelen en voila, in no-time was het rustig.
Je geeft zelf aan niet de libelle te zijn, maar in deze post geef je duidelijk aan dat iemand een ban krijgt omdat hij het over iemand heeft. Nu weet ik ook dat deze persoon misschien iets specialer mag zijn dan de rest. Maar kom op zeg ik heb de post (die inmiddels keurig verwijderd is) gezien, maar als dit het niveau is waarvoor bans uitgedeeld worden. Begin ik toch wel aan het libelle niveau te twijfelen. Totaal geen schokkende post zelfs alleen quote met een emoticon.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat was niet de reden waarom hij gebanned werd. De reden dat hij gebanned werd is omdat hij wéér over Maver begon.
Ik ga niet elke keer iemand waarschuwen die al vaker een waarschuwing of een ban heeft gekregen voor hetgeen waar die dan weer gebanned om wordt. Dat heeft geen nut, dan ben je even stil en wanneer er een tijdje overheen is gegaan wordt er opnieuw begonnen. Vandaag heb ik ook al een paar keer gezegd dat je het gewoon over FUT moet houden, niet eens per se over FUT. Maar gewoon niet over Maver of bans bespreken. Een paar users beschikken blijkbaar niet over de kunst van het lezen en ondergaan zo de consequenties.
Omdat het constant op dezelfde persoon is. En dan gaat het niet eens om hoe hij zich gedraagt in het FUT-topic, maar ook wat hij buiten dat topic doet. Ook buiten FOK! wordt hij nagedaan en geridiculiseerd. En als je dan ook nog zijn naam en soms zijn adres erbij doet dan snap je wel dat dat te ver gaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan niet de libelle te zijn, maar in deze post geef je duidelijk aan dat iemand een ban krijgt omdat hij het over iemand heeft. Nu weet ik ook dat deze persoon misschien iets specialer mag zijn dan de rest. Maar kom op zeg ik heb de post (die inmiddels keurig verwijderd is) gezien, maar als dit het niveau is waarvoor bans uitgedeeld worden. Begin ik toch wel aan het libelle niveau te twijfelen. Totaal geen schokkende post zelfs alleen quote met een emoticon.
Je beseft je wel dat deze persoon zich in een openbaar toegankelijk forum bevind en dat daar dus iedereen bij kan. Je kunt moeilijk iedereen gaan weren, omdat ze een mening over iets of iemand hebben, hoe "anders" deze mensen ook zijn.
Of kunnen wij nu ook gewoon afspreken dat iedereen die het over laten we zeggen, gerard joling, heeft een ban kan krijgen.
Ik snap dat dit soort dingen te ver gaan, en zodra er namen en adressen gepost worden je dit moet "bestraffen". Maar de post die gister geplaatst werd was zoals ik al aangaf niet meer dan een "quote" met een emoticon. Of kan jij nu gewoon een post laten zien waarin namen en adressen gegeven zijn. Dan was je namelijk verdomd snel met verwijderen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat het constant op dezelfde persoon is. En dan gaat het niet eens om hoe hij zich gedraagt in het FUT-topic, maar ook wat hij buiten dat topic doet. Ook buiten FOK! wordt hij nagedaan en geridiculiseerd. En als je dan ook nog zijn naam en soms zijn adres erbij doet dan snap je wel dat dat te ver gaat.
Goed, je gaat niet in op zaken die ik aandraag, je blijft wijzen naar anderen zonder ook maar enig benul te hebben dat ook jij foutjes kan maken, of dingen kan leren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Natuurlijk is het voor jullie rustig wanneer jullie mensen hun privé info kunnen posten zonder dat er iemand wat van zegt.
Het moet gewoon afgelopen zijn met structureel pesten en flauw doen tegen één persoon. Om iemand kwaad te doen hoeft niet te betekenen dat daar adresgegevens aan te pas komen. Natuurlijk kun je leuk iemand benoemen met een smiley er bij, het gaat er in dit geval om dat het niet bij één keer blijft en constant dezelfde persoon is die in de zeik wordt genomen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik snap dat dit soort dingen te ver gaan, en zodra er namen en adressen gepost worden je dit moet "bestraffen". Maar de post die gister geplaatst werd was zoals ik al aangaf niet meer dan een "quote" met een emoticon. Of kan jij nu gewoon een post laten zien waarin namen en adressen gegeven zijn. Dan was je namelijk verdomd snel met verwijderen.
Dit komt bij mij gewoon over als iemand de hand boven het hoofd houden, wat er in het verleden ook gebeurd is. Je kunt niet iedereen die de naam maver gebruikt maar de mond snoeren, zo werkt het nou eenmaal niet in dit land.
Ik heb genoeg gewaarschuwd. Zowel in DMs als in het topic zelf. Maar als ik zie dat iemand weer dezelfde persoon aan het pesten is dan ga ik niet meer waarschuwen. En gezien het topic anderhalve maand ook op slot ging om diezelfde reden is het natuurlijk niet slim om er dan weer mee verder te gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Goed, je gaat niet in op zaken die ik aandraag, je blijft wijzen naar anderen zonder ook maar enig benul te hebben dat ook jij foutjes kan maken, of dingen kan leren.
Het waarschuwen voor bannen ben je vakkundig uit de weg gegaan, waar er mensen vaak zonder waarschuwing een ban krijgen... Dan heb je op zijn minst niet helemaal de waarheid verteld.
En, ik zal nog een keer de vraag stellen, want ik denk dat je de vraag niet gelezen hebt.. Is er onomstotelijk bewijs dat mrvantrapz diegene is die de bewuste grap heeft uitgehaald?
Verder: Iemand waar dag in dag uit mee gepost wordt in een forum er een half jaar tussenuit plukken en dan als een dolle roepen dat we het er niet over mogen hebben etc etc, dan diskwalificeer je je zelf om ooit enige sympathie in de groep te krijgen. Al was dat eigenlijk al voor vandaag een utopie.
Juist, dat was m: je zou mensen via de DM waarschuwen had je beweerd. Ondergetekende en meerderen hebben ervaren dat je daadwerkelijke handelswijze hier toch iets van afwijkt. Dus eigenlijk was dat een leugentje. Maar weet je, al ban je er op los, gewoon doen als je dat nodig vindt. Maar zeg het wel eventjes netjes van te voren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb genoeg gewaarschuwd. Zowel in DMs als in het topic zelf. Maar als ik zie dat iemand weer dezelfde persoon aan het pesten is dan ga ik niet meer waarschuwen. En gezien het topic anderhalve maand ook op slot ging om diezelfde reden is het natuurlijk niet slim om er dan weer mee verder te gaan.
Zoals ik zei, dat was niet de reden waarom hij gebanned werd.
Dat heeft niets met het FUT-topic te maken, dat geldt overal op FOK!, bans bespreek je hier niet.
Als je het daadwerkelijk had gevolgd dan had je geweten dat het niet alleen maar is tegen "één persoon", er is alleen maar 1 persoon die er altijd een melding van maakt en het slachtoffertje speelt. Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt, punt. Wie je ook banned, wat je ook zegt of wat je ook doet, daar zal er niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het moet gewoon afgelopen zijn met structureel pesten en flauw doen tegen één persoon. Om iemand kwaad te doen hoeft niet te betekenen dat daar adresgegevens aan te pas komen. Natuurlijk kun je leuk iemand benoemen met een smiley er bij, het gaat er in dit geval om dat het niet bij één keer blijft en constant dezelfde persoon is die in de zeik wordt genomen.
Doe eens normaal. Dat één iemand een TR plaatst omdat er weer op hem gebitched wordt is prima, dat iemand anders dat niet doet omdat het hem niks boeit maakt mij niet uit. Als iemand aangeeft er mee te zitten dat er wordt gefit op hem (persoonlijk of niet) dan gaan we kijken wat we daaraan kunnen doen. Als daarin een lijn ontstaat dan nemen we maatregelen. We kijken zelf héus wel wat er aan de hand is voor we iemand bannen. Huilebalk of niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je het daadwerkelijk had gevolgd dan had je geweten dat het niet alleen maar is tegen "één persoon", er is alleen maar 1 persoon die er altijd een melding van maakt en het slachtoffertje speelt. Hij heeft zichzelf onmogelijk gemaakt, punt. Wie je ook banned, wat je ook zegt of wat je ook doet, daar zal er niks aan veranderen.
Het is in en in triest dat jullie de oren laten hangen naar 1 of andere huilebalk die inmiddels een leeftijd heeft bereikt dat hij jullie vader had kunnen zijn. Dan bannen jullie iemand een halfjaar op basis van wat, de veronderstelling dat diegene verantwoordelijk was voor de "pesterijen" op websites waar jullie geen eens onweerlegbare argumenten voor hebben? Waarom? Wat voor nut heeft dit? Maver komt alleen terug om mee te lezen en dan TR's te zetten, bescherm hem tegen zichzelf en geef hem een ban. Zullen alle problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
En dan die treurige argumenten hier. Wees dan gewoon eerlijk in plaats van dat schijnheilige gedrag.
Hulpmod Pheno had het al gefixd zie ik.quote:Op zondag 8 maart 2015 05:28 schreef jogy het volgende:
GAM / Cities Skylines #4: waar we nog blijven wachten
Kan iemand de openingspost vullen? Het is nogal karig nu.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Deze post wil ik dan wel even op ingaan. Dit zijn allemaal oude koeien die je uit een baggerslootje trekt nu. Het lijkt mij niet dat 1 van deze punten de rede van de banwave van vandaag/gister is.
Daar merk ik anders wel een verschil in. Waar de een een gefotoshopt gifje voor zich krijgt krijgt Maver te zien dat zijn adres op dit forum wordt gepost. Of wordt hij uitgescholden. 'Banter' hoort erbij maar je moet je grenzen kennen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
We krijgen hier allemaal wel eens de volle lading. De kunst is om je niet te laten kennen denk ik.
Nee, maar we onthouden het wel. Als je al eerder voor zoiets gebanned was dan loopt het alleen maar op. Het is een opeenstapeling.quote:
Wat had je dan in gedachten? Op het forum staan wij pesten niet toe. Af en toe een grapje moet kunnen wat ik al heb gezegd. Maar als je een user een paar topics lang belachelijk zit te maken gaat het te ver. En gezien het topic al een paar keer daarvoor gesloten is en er meerdere mensen al gebanned voor zijn moet je wel weten dat je fout zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mensen bannen op verzoek lost niks op.Dat dat de sfeer alleen maar verhardt in plaats van problemen oplost: daar hoef je je mavo niet voor afgemaakt te hebben. Maar goed, hoe ik van jouw manier van ordehandhaving denk, of liever gezegd, het gebrek aan zulke vaardigheden, heb ik al op meerdere momenten duidelijk gemaakt.
De term vergeten en vergeven komt dus niet voor bij jullie.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, maar we onthouden het wel. Als je al eerder voor zoiets gebanned was dan loopt het alleen maar op. Het is een opeenstapeling.
Vergeven en vergeten kan prima. Maar waar trek je de grens? Als het bij een post was gebleven dan had ik diegene misschien een DM gestuurd en dat was het. Maar ik zag dat het al een paar topics begonnen was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
De term vergeten en vergeven komt dus niet voor bij jullie.
Eens dat er dingen gebeurd zijn (twitter account en blijkbaar posten van een adres ) die niet door de beugel kunnen.
Nu heb ik gister dat topic ook meegekregen, maar daar gebeurden nu toch geen hele schokkende dingen. Ja er werd gelachen om wat reacties van maver op het EA forum, maar niet meer dan om een ieder ander die in de reeks post.
Krijg nu het gevoel dat de personen die eerder de fout in zijn gegaan gestraft worden voor de meest lullige dingen. En dat jullie maver nu onnodig de hand boven het hoofd houden. Het blijft wel een internet forum he, daar ben je wel eens de sjaak. 2 keer slikken niet te veel aandacht aan geven en door.
Verder vernederen kom op man, er gebeurde werkelijk niets.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten kan prima. Maar waar trek je de grens? Als het bij een post was gebleven dan had ik diegene misschien een DM gestuurd en dat was het. Maar ik zag dat het al een paar topics begonnen was.
En je weet best het verschil tussen onderling dollen en het verder vernederen van iemand die al weggepest is.
Laten we niet vergeten waar het oude zeer zit he. Groep maakt dolletjes, en als reactie worden bans aangesmeerd door het babbelen van maver met de mods. Bij elkaar zijn er op die manier meer dan 10 bans aangesmeerd. Net als Duitse voetballers, die een tegenstander een rode kaart aansmeren, en er lol in hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat had je dan in gedachten? Op het forum staan wij pesten niet toe. Af en toe een grapje moet kunnen wat ik al heb gezegd. Maar als je een user een paar topics lang belachelijk zit te maken gaat het te ver. En gezien het topic al een paar keer daarvoor gesloten is en er meerdere mensen al gebanned voor zijn moet je wel weten dat je fout zit.
Kinderachtig reageren? Alsjeblieft zeg. Je weet dat hij medicijnen slikt en waarom. Dat zijn reacties anders zijn dan dat wat jij onder normaal schuift wilt niet zeggen dat je hem zomaar mag pesten. Het feit dat hij al eerder is weggepest zegt toch al dat het te ver is gegaan? Dat noem ik kinderachtig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verder vernederen kom op man, er gebeurde werkelijk niets.
Er word wat gelachen om zijn engels en paniek om een nieuw ingevoerd iets in een spel. Als een ieder ander dit gedaan had was er exact het zelfde gereageerd.
Ik snap best dat je ingrijpt maar dit slaat werkelijk nergens op. Het is wel een volwassen kerel hoor die de gevolgen van zijn acties wel in moet kunnen schatten. Sta er boven en stop met dit kinderachtige gedrag (ook jij met deze banwave).
Blijkbaar wil het niet in die hersenpan van je dat je met die banwave van gister niets op schiet. Hij is anders, en slikt misschien wat medicijnen maar daarom mag hij maar niet besproken worden of een grapje gemaakt worden? Doe eens even normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kinderachtig reageren? Alsjeblieft zeg. Je weet dat hij medicijnen slikt en waarom. Dat zijn reacties anders zijn dan dat wat jij onder normaal schuift wilt niet zeggen dat je hem zomaar mag pesten. Het feit dat hij al eerder is weggepest zegt toch al dat het te ver is gegaan? Dat noem ik kinderachtig.
Als je rekening houdt met hem hoeft hij zich ook niet elke keer slecht te voelen wanneer hij het over zijn hobby wilt hebben.
GAM / [PC][Battlefield 4] #27 - dogtags zoeken :')quote:Op maandag 16 maart 2015 11:15 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraagje over het aloude BF2 (PC) maar weet niet zo zeer in welk topic ik dat moet stellen omdat het spel en bijbehorende topics inmiddels (ver)verleden tijd is. Of geheel nieuwe openen voor een kleine vraag? (ook weer overdreven lijkt mij)
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
GAM / NVIDIA Shield Portable en andere open handheld consoles
Kan een modje de TT aanpassen naar: NVIDIA Shield Portable en andere open handheld consoles (JXD, Dingoo, GP2x, GCW Zero, etc) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |