SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
85.236.109.244:14797
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 20-01-2015 21:45:03 ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ucav gebruiken elke keer dat je de kans krijgt en daarmee tegen mensen aanvliegen. Makkelijkste doelen zijn dak-recon's.quote:
Let er wel dus op dat je dóór ze heen vliegt. De ucav laten ontploffen is minimaal net zo heerlijk maar je moet de roadkills hebben
Conscience do cost.![]()
Zit er nu werkelijk een pijl en fucking boog in de game?!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
SUAV ook maar gelijk unlocked"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Get 25 roadkills6/25 gaat wel even duren wou het doen in op locker maar daar bugged dat ding welke map is handig voor easy kills?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik denk dat Silk Road de beste roadkill map is.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:26 schreef cherrycoke het volgende:
Get 25 roadkills6/25 gaat wel even duren wou het doen in op locker maar daar bugged dat ding welke map is handig voor easy kills?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Is toch mooi. Vergeleken met de Xbow uit BF3 is dit ding een lachertje ook, primary in plaats van gadget en de boog moeten spannen wanneer je iemand ziet, 99 van de 100 keer al dood voor je zo ver bent wanneer je elkaar aan kijkt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Zit er nu werkelijk een pijl en fucking boog in de game?!Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Op locker is ucav natuurlijk compleet nutteloos, duhquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:26 schreef cherrycoke het volgende:
Get 25 roadkills6/25 gaat wel even duren wou het doen in op locker maar daar bugged dat ding welke map is handig voor easy kills?. Gewoon, elke enigszins open map zodat je de ruimte hebt om hem te sturen.
Conscience do cost.![]()
Idd, het nut van dat ding staat totaal niet in verhouding met de moeite die je zal moeten gaan doen om um te unlocken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch mooi. Vergeleken met de Xbow uit BF3 is dit ding een lachertje ook, primary in plaats van gadget en de boog moeten spannen wanneer je iemand ziet, 99 van de 100 keer al dood voor je zo ver bent wanneer je elkaar aan kijkt.![]()
Joepie!quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Zit er nu werkelijk een pijl en fucking boog in de game?!
Vond de crossbow in BF3 ook al zo fijn. Lekker andere snipers headshotten op afstand
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Bogen zijn gewoon vet en zeker in semi-stealth tof. Maar als primary is ie meteen minder interessant tenzij bow-only server
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Da's waar. Magoed, je moet er zo'n Phantom-ding voor doen, en daar heb ik er nog geen een van, dus dat duurt nog even.quote:Op zondag 23 november 2014 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Bogen zijn gewoon vet en zeker in semi-stealth tof. Maar als primary is ie meteen minder interessant tenzij bow-only server
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Get 25 roadkills18/25 mijn skill is gedropt onder de 200 wat een tyfus a assignment"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Hoe doe je het dan? De lastige manier is om het al rijdend te doen, de simpele manier is (zoals anderen volgens mij al zeiden) gewoon een SUAV of UCAV door iemand heen te vliegen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:39 schreef cherrycoke het volgende:
Get 25 roadkills18/25 mijn skill is gedropt onder de 200 wat een tyfus a assignmentOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Get 200 LMG kills200/200
Get 50 kills with explosives50/50
Get 25 roadkills25/25
yes klaar"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Die assignment heb ik ook nog niet gedaan overigens, geen zin om er al te veel moeite voor te doen, als je genoeg in voertuigen zit dan duurt het even maar dan heb je na een tijd die roadkills ook wel bij elkaar.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nice.
Nu nog even 10 roadkills met een snowmobile maken dan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb met geen enkele BF zoveel missers gehad qua roadkills. Rij ik iemand vol aan, loopt ie vrolijk verder, spring ik van een snowmobile ketst ie zo tegen iemands kop en maakt ie een kill.
Such random.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ook. Origin ligt platquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik had vorige week even vrij, toen maar eens als sniper aan de slag gegaan. Flinke curve wel, maar werkt uiteindelijk weer prima.quote:Op maandag 24 november 2014 07:55 schreef Verbal het volgende:
Ik heb de hele week nog niet de behoefte gehad om BF4 op te starten.
V.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben fan geworden van de SRR. Nooit gedacht, na mijn enthousiaste relatie met de M98Bquote:Op maandag 24 november 2014 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik had vorige week even vrij, toen maar eens als sniper aan de slag gegaan. Flinke curve wel, maar werkt uiteindelijk weer prima.
Nieuwe uitdaging: op grote afstand neppers uitschakelen die zelf een rangefinder gebruiken. Lastig, maar wel veel voldoening als het lukt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: