SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Vergeet het maarquote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vriendin werkt bij de Bartsmiteven lief vragen of ze hem wil meenemen voor me.
Ligt er aan of ze Jennifer heet of niet.quote:
Het feit dat jij een uitleg moet geven zegt iets over mij?quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan over mij hoor.
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze d'r baan wilt houden
Liever beide!quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.
Ik hoop echt dat ze de game dan al op zaterdag ofzo binnen krijgen. Ze had het er wel over dat er meer dan 100 pre-orders waren geplaatst in zo'n kut dorpje waar ze woont.quote:
Yep, bijna geniale wanhoopsactie van iemand die echt niet kon wachten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)en-brief-helaas-nep/
Herinneren jullie deze nog, nog, nog?
Neuh, eerder dat je mijn (mijnsinziens valide) reden ziet als goedpraten. Typisch gevalletje "Mijn interpretatie is de enige juiste".quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Het feit dat jij een uitleg moet geven zegt iets over mij?
Ok.
Parachuttenquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Giester het volgende:
Wie heeft er info of een lijst van alle side activities die je kan doen in GTA V??
Zelf denk ik:
- Fietsen (Cross, normaal en wielrennen.)
- Duiken
- Parachutten
- Varen
- Vliegen
- Racen
- Tennis
- Windmolen
- Mais telen
- Bloemkolen rooien
- Pimpen
- Blowen
- Rukken
Wa denkte gullie?
Zou wel verstandig zijn van hemquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De avond voor de midnight launch wil ik misschien een klein GTA feestje organiseren met wat vrienden. Ik ga uiteraard GTA muziek draaien maar ik wil nog wat leuke ideeën daarvoor hebben.
Je kan ook te ver gaan he.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De avond voor de midnight launch wil ik misschien een klein GTA feestje organiseren met wat vrienden. Ik ga uiteraard GTA muziek draaien maar ik wil nog wat leuke ideeën daarvoor hebben.
- GTA Strippersquote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit gaat wel heel ver, net als die kakteefjes uit de USA die een shower party houden voor een fucking tas.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan dat laatste WEL dan?quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop ook echt dat je kan schommelen en wipwappen mocht dit niet het geval zijn is de kans groot dat ik me ophang aan de brug.
Jij ziet het als valide reden... Laten we daar maar op proosten. Zoals ik eerder zei, bijzondere mensen maar er is markt voor.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Neuh, eerder dat je mijn (mijnsinziens valide) reden ziet als goedpraten. Typisch gevalletje "Mijn interpretatie is de enige juiste".
Savvy?
als zijnde franklinquote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef Giester het volgende:
Ik hoop dat je eigenlijk ook gewoon op het strand kan zitten met een lekkere watermeloen.
Schijnt dat dat wel kan bij GTA V.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop ook echt dat je kan schommelen en wipwappen mocht dit niet het geval zijn is de kans groot dat ik me ophang aan de brug.
On-topic blijven is moraalridder zijn?quote:
Oke, oke rustig maar. We zullen onszelf gedragen...quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Pheno het volgende:
Nou, poging twee dan maar. Geen idee waarom jullie een reeks dicht willen hebben als het zo doorgaat, maar het zal.
Gelukkig hebben we lieve gebruikers die mods erop attenderen als het mis gaatquote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Oke, oke rustig maar. We zullen onszelf gedragen...![]()
At your service!quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lieve gebruikers die mods erop attenderen als het mis gaat
Zou jij geen tempban moeten krijgen? Iedereen loopt gezellig te doen en grappen te plaatsen en jij zeurt telkens...quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen deze bepaalde mensen niet gewoon een temp ban krijgen.
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker en *kuch* Ozz-03quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lieve gebruikers die mods erop attenderen als het mis gaat
Inderdaad. NSB'ers.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker
Jawel, dat vindt je wel.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind geen van die plaatjes echt grappig of zo
Gezondheid. Ga weg als je niks toe te voegen hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker en *kuch* Ozz-03
Zal het doorgeven aan R*. Verwerpelijke gang van zaken inderdaad. Ze hadden wel even mogen informeren naar jouw vakantieplanning.quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
Wel een kutdatum dat het spel uitkomt btw. ben op vakantie_!
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben leider van het GTA Online Crew en heb veeeeel meer toe te voegen aan dit forum dan jou. En dankjewel.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gezondheid. Ga weg als je niks toe te voegen hebt.
Niet eens, maar ik ga geen namen noemen. Hoeft ook niet. Gewoon gedragen. Grapje moet kunnen, tuurlijk, maar niet drie pagina's vol met troepquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker en *kuch* Ozz-03
Maar moet er wel bij zeggen : " that escalated quickly "- plaatje was hier op z'n plek geweest. Heb zelden een topic zo hard zien veranderenquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gewoon het plezier van anderen verpesten...
Vindtquote:
Dankjewel dat je het snapt, en mij niet een ban hebt gegeven.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik ga geen namen noemen. Hoeft ook niet. Gewoon gedragen. Grapje moet kunnen, tuurlijk, maar niet drie pagina's vol met troep
Je mag mij vast van de lijst verwijderen dan, als je deze houding aan gaat nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben leider van het GTA Online Crew en heb veeeeel meer toe te voegen aan dit forum dan jou. En dankjewel.
Ik heb het ze al gezegd, maar het deed ze niets. Ik dnek ook niet dat het Benelux-kantoor er heel veel aan kan doenquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan R*. Verwerpelijke gang van zaken inderdaad. Ze hadden wel even mogen informeren naar jouw vakantieplanning.
quote:
Ik Kroaat.quote:
Voor mij valt het redelijk. Ik moet 's nachts wel werken dan maar ik werk toch van huis uit, en moet alleen monitoren dus ik zet gewoon lekker GTA op en m'n laptop ergens in een ooghoekquote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het ze al gezegd, maar het deed ze niets. Ik dnek ook niet dat het Benelux-kantoor er heel veel aan kan doen
Lees eens beter, hij zegt dat ik niks toe te voegen heb hier maar dat heb ik wel. En als je van de lijst af wil mag dat gerust hoor, lig er niet wakker om...quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag mij vast van de lijst verwijderen dan, als je deze houding aan gaat nemen.
Ennn weer on-topic: Zijn die nieuwe artwork-posters al hier gepost?
En waarom kan dat nu niet dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Wat is dinsdag trouwens een kutdag. Mijn vrouw heeft 16 op 17 september slaapdienst.
Als die game nou op maandag was uitgekomen, had ik de hele avond kunnen gamen.
Ik ga niet over bans, ik stuur het nu alleen even weer de GTA-weg opquote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het snapt, en mij niet een ban hebt gegeven.Moet uiteraard nog de GTA Online Crew moeten regelen hiero.
Vrouw, series, TV etc. Plus dat ze me uit mijn Zen haalt als ik net lekker in het spel zit....quote:
Het mag verdomme wel eens opschieten nu. Ik wil gameplay shit zienquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet over bans, ik stuur het nu alleen even weer de GTA-weg ophet topic moet voor iedereen nog interessant blijven. En zo dicht richting release zal er wel genoeg info vrijkomen
Gewoon naar vriendinnen schoppen oid. GTAV > ALLES.quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vrouw, series, TV etc. Plus dat ze me uit mijn Zen haalt als ik net lekker in het spel zit....
Daar moet een piemel inquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vrouw, series, TV etc. Plus dat ze me uit mijn Zen haalt als ik net lekker in het spel zit....
Kroaad300?quote:
Oh no you didn't....quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Vaas3 het volgende:
Het eerste wat ik doe in GTA V is Franklin trakteren op een dikke meloen
Neequote:
Ze houden de media ook vrij strak. Om maar even aan te geven, ik kan nu FIFA 14 en Beyond: Two Souls thuis spelen, maar GTA V, no way. Meestal krijgen we spullen ietsje eerder, zodat we iig wat ervan kunnen zien, maar nu helemaal niets. Snif.quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het mag verdomme wel eens opschieten nu. Ik wil gameplay shit zien
Nee hoorquote:Op maandag 9 september 2013 16:31 schreef Keukendrol het volgende:
Dit klinkt allemaal een beetje als een leraar die de hele klas dreigt met nablijven.
wat is dezequote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
Wel een kutdatum dat het spel uitkomt btw. ben op vakantie_!
Een slecht geplande vakantie. Maar ik overleef het wel. Denk ikquote:
Hoe loopt het Fallout 4-topic dan? Oh wacht, nog niet aangekondigd, laat staan bijna uit!quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
Probeer eens aardig te zijn. Deze schoolmeester is de beroerste niet, maar na twee vriendelijke en duidelijke waarschuwingen mogen mensen zich wel ietsje meer gedragen.
Geef zelf eens het goeie voorbeeld danquote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe loopt het Fallout 4-topic dan? Oh wacht, nog niet aangekondigd, laat staan bijna uit!
Goede TT!quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
En opdat we niet vergeten een TT-change
That's racist! Ow wacht.....quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik ga geen namen noemen. Hoeft ook niet. Gewoon gedragen. Grapje moet kunnen, tuurlijk, maar niet drie pagina's vol met troep
Niet selectief quotenquote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Geef zelf eens het goeie voorbeeld dan
Je flikt het niet weer he, amigo?!quote:
Uhmm wtf heeft Fallout 4 hiermee te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe loopt het Fallout 4-topic dan? Oh wacht, nog niet aangekondigd, laat staan bijna uit!
Ik ben down met GTA swa!quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je flikt het niet weer he, amigo?!
Ik hoop dat die nooit uitkomt. De Fallout serie is al genoeg verkracht.quote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, probeer er weer een kwalitatief uitstekend topic van te maken dan! Al vermoed ik dat het vanaf 17 september erg rustig gaat wordenquote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Uhmm wtf heeft Fallout 4 hiermee te maken.![]()
Dit topic was ooit nog leuk, maar het is alleen nog maar bagger geworden. Zeker met de laatste delen van deze topic reeks.
teruglezen is voor paupers hequote:
http://imgur.com/a/vY0RO#0quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef trance_fan het volgende:
Verschillende GTA website's hebben allemaal een aparte nieuwe screenshot gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef trance_fan het volgende:
Verschillende GTA website's hebben allemaal een aparte nieuwe screenshot gekregen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
continental GT zo te zienquote:Op maandag 9 september 2013 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niceis die derde nou een maybach of bentley
quote:Op maandag 9 september 2013 17:01 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik hoop dat die nooit uitkomt. De Fallout serie is al genoeg verkracht.
Dat denk ik ook wel ja. Ik hoop echt dat ik die dinsdag vrij ben. Moet toevallig morgen werken en kan je net zien dat ik volgende week dinsdag ook moet werkenquote:Op maandag 9 september 2013 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, probeer er weer een kwalitatief uitstekend topic van te maken dan! Al vermoed ik dat het vanaf 17 september erg rustig gaat wordenOf er moet een always online in zitten, maar dat kan ik me niet voorstellen. Servers meteen weken plat
Die laatste. Boh.quote:Op maandag 9 september 2013 17:03 schreef trance_fan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wayo die big ass helikopter.quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/vY0RO#0
zijn ze allemaal
Grand Theft Auto Base??? In Vice City - letterstijl..? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 9 september 2013 17:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://imgur.com/a/vY0RO#0
zijn ze allemaal
Hoop het wel. In één filmpje zie je Trevor in een groot vrachtvliegtuig vliegen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef boffer69 het volgende:
Kan je nou wel of niet in die grote vliegtuigen
Zal gewoon een website zijn?quote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Grand Theft Auto Base??? In Vice City - letterstijl..? Waar slaat dat op?
Watermerk van de website in kwestiequote:Op maandag 9 september 2013 17:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Grand Theft Auto Base??? In Vice City - letterstijl..? Waar slaat dat op?
Welkequote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hoop het wel. In één filmpje zie je Trevor in een groot vrachtvliegtuig vliegen.
Zit mobiel. Kan hem vanavond wel even opzoeken mocht ie in de tussentijd nog niet gepost zijn hier.quote:
GTA Online trailer. En je kan sowieso in de Titan vliegen (vrachvliegtuig.quote:
Oorlog - verdedig je vestiging.quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Mandamo het volgende:
Hoe zit het trouwens met huizen in GTA Online? Wat als er meerdere spelers zijn die hetzelfde huis bezitten?
Hetzelfde zoals in Playstation home.quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Mandamo het volgende:
Hoe zit het trouwens met huizen in GTA Online? Wat als er meerdere spelers zijn die hetzelfde huis bezitten?
Was het dicht dan?quote:Op maandag 9 september 2013 17:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nice pics. Fijn dat dit topic weer open is. Laten we netjes houden.Want GTAV
Same questionquote:
Toch heb ik wel een beetje respect gekregen voor je aangezien ik met de neger grappen, meloenen en KFC plaatjes begon...quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
Vijtien dm'ers en tig smeekbedes later hebben mij doen besluiten het weer open te zetten. Probeer eens aardig te zijn. Deze schoolmeester is de beroerste niet, maar na twee vriendelijke en duidelijke waarschuwingen mogen mensen zich wel ietsje meer gedragen.
En opdat we niet vergeten een TT-change
En hoe werkt dat?quote:Op maandag 9 september 2013 17:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hetzelfde zoals in Playstation home.
Dat moet je Sony vragenquote:
Psn naam is pietje?quote:Op maandag 9 september 2013 18:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat moet je Sony vragen
Maar daar zijn ook een heleboel mensen die hetzelfde appartment hebben
met ieder hun eigen interieur.
En als pietje A bij pietje B wordt uitgenodigd
dan ziet ie niet z'n eigen zooi.
Inderdaad, vaak genoeg heb ik geprobeerd een truck ergens aan te koppelen maar lukte nietquote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Gezicht het volgende:
Trucks met aanhangers![]()
Ik vond die missies in San Andreas dat je binnen een bepaalde tijd ergens een cargo moest droppen met die trucks zo vet.
Ik haat missies die je binnen een bepaalde tijd moet doenquote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Gezicht het volgende:
Trucks met aanhangers![]()
Ik vond die missies in San Andreas dat je binnen een bepaalde tijd ergens een cargo moest droppen met die trucks zo vet.
Dit.quote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik haat missies die je binnen een bepaalde tijd moet doen
En ik haat achtervolg missies op motors
All you had to do was follow that damn train CJ!quote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
All you had to do was follow that damn train CJ!
Zo vaak gehoord dit he...
Ik reed altijd er naast op dat heuveltje, maar je moet gewoon vanaf die heuvel op de trein springen met je motor en dan wachten tot ze kapot geknald zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Toen ik 'm uiteindelijk haalde was ie gewoon makkelijk de keren daarop...
Had ik ook met de rc helimissie in VCquote:Op maandag 9 september 2013 18:39 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Toen ik 'm uiteindelijk haalde was ie gewoon makkelijk de keren daarop...
Oh dat wist ik niet, wel van dat heuveltje maar dat je de trein op moest wist ik niet.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik reed altijd er naast op dat heuveltje, maar je moet gewoon vanaf die heuvel op de trein springen met je motor en dan wachten tot ze kapot geknald zijn.
Ja, godverdomme zeg wat was die moeilijk op die bouwplaats. En die missie met die RC vliegtuigjes tegen het einde van het spel aan.quote:Op maandag 9 september 2013 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had ik ook met de rc helimissie in VC
QFTquote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja was al bevestigd, de naam van zo'n vliegtuig was ook al bekend maar geen idee hoe die ook alweer heet. Ook online kan je met zo een groot vliegtuig, en ik geloof dat er meerdere mensen tegelijk in kunnen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:15 schreef boffer69 het volgende:
Kan je nou wel of niet in die grote vliegtuigen
Titan?quote:Op maandag 9 september 2013 18:50 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ja was al bevestigd, de naam van zo'n vliegtuig was ook al bekend maar geen idee hoe die ook alweer heet. Ook online kan je met zo een groot vliegtuig, en ik geloof dat er meerdere mensen tegelijk in kunnen.
Ik weet niet eens of het mij vroeger op de PS2 gelukt isquote:Op maandag 9 september 2013 18:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
All you had to do was follow that damn train CJ!
Zo vaak gehoord dit he...
Dat is de militaire lookalike van de C-130quote:
Krijg je toch niks nieuws te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef Dr.Smoke het volgende:
Nu live:
http://www.twitch.tv/blam(...)rce=www.gamekings.tv
En een groot vliegtuigquote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is de militaire lookalike van de C-130
Om de tijd de dodenquote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Krijg je toch niks nieuws te zien.
Wat snappen mensen niet aan de definitie van nog een week?quote:
Als je niks te doen hebtquote:
Boeing lookalikequote:
Nee hoor, geen pre-order dus geen blimp. Beetje jammer wel.quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef rene90 het volgende:
Iedereen gaat die-hard in die blimp de wereld verkennen op de dag van de release
[ afbeelding ]
gaat nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:10 schreef Friday12 het volgende:
Weet iemand of je met meerdere mensen kan spelen en zo ja hoeveel?(op 1 console)
Komt later wel als DLCquote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee hoor, geen pre-order dus geen blimp. Beetje jammer wel.
Hoop dat dat ding meteen toegankelijk is.quote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef rene90 het volgende:
Iedereen gaat die-hard in die blimp de wereld verkennen op de dag van de release
[ afbeelding ]
Zaterdag en zondag tel ik niet mee.quote:Op maandag 9 september 2013 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat snappen mensen niet aan de definitie van nog een week?
Over exact 1 week en 5 uur vanaf nu is de midnight release. Aangezien exact één week nu eenmaal uit 7 dagen bestaat is het dus over 7 dagen en 5 uur zover.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag tel ik niet mee.
Zonder de pre-order code... nietquote:Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoop dat dat ding meteen toegankelijk is.
Nee dat is waar. Maar is wel geinig om te zien.quote:Op maandag 9 september 2013 19:03 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Krijg je toch niks nieuws te zien.
Heb m besteld op bol.com volgens mij hebben die atomic blimpquote:
Hopelijk kan je er honden uit flikkeren of met een auto uitrijdenquote:
GTAforums.comquote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Als iets een hoopje trieste incompetente kneuzen bij elkaar zijn zie je ze Gamekings presenteren. Wat een afgrijselijk slecht programma.
Vraag 1: Hoe heette de hoofdpersoon van GTA IVquote:Op maandag 9 september 2013 19:26 schreef S95Sedan het volgende:
Die vragen ook
Kom dan met een GTA1 vraag oid.
Vooral die Dennisquote:Op maandag 9 september 2013 19:25 schreef Roces18 het volgende:
Als iets een hoopje trieste incompetente kneuzen bij elkaar zijn zie je ze Gamekings presenteren. Wat een afgrijselijk slecht programma.
Serieus? Godverdommequote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Vraag 1: Hoe heette de hoofdpersoon van GTA IV
Vraag 2: Hoe heten de hoofdpersonen uit GTA V
En de klapper: Hoe heette Niko's neef?
![]()
Je mocht de antwoorden op internet opzoeken neem ik aan?quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Vraag 1: Hoe heette de hoofdpersoon van GTA IV
Vraag 2: Hoe heten de hoofdpersonen uit GTA V
En de klapper: Hoe heette Niko's neef?
![]()
Ja je had 10sec ongeveer ervoor.quote:Op maandag 9 september 2013 19:41 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Je mocht de antwoorden op internet opzoeken neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op maandag 9 september 2013 19:42 schreef Roces18 het volgende:
Twee nieuwe karakters onthult in GTA V:Stuur dan op via Twitter, kan je misschien een GTA dartbord winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Stuur dan op via Twitter, kan je misschien een GTA dartbord winnen.
Daar zit ik op te wachten, zeg. Sowieso die Gamekings - al die idioten gaan daar vragen stellen die allang op het internet te vinden zijn. Hoe is de soundtrack ?quote:Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Stuur dan op via Twitter, kan je misschien een GTA dartbord winnen.
Juuuuuisst!quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Teringherrie.
Doe maar gewoon
of
of hou je ook van gitaar?quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Teringherrie.
Doe maar gewoon
of
West Coast Classics![]()
Die gaat opgeblazen wordenquote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef dolf1010 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je ook hierin een tour door LS kunnen nemen?
Sowiesooooquote:Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Juuuuuisst!En The Next Episode, Ambitionz az a Ridah enz. zijn ook bazentracks die in GTA komen.
Niet echtquote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
of hou je ook van gitaar?
[ afbeelding ]
Jawel hoor, Radio Los Santos overtreft alle radio stations in elke game. Gewoon lekker die Ice Cube, Dr. Dre, Eazy-E enzo draaien.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef JessedeK het volgende:
Tock overtreft geen enkel radiostation het machtige V-Rock van Vice City
Dat station paste zo perfect in het spelquote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel hoor, Radio Los Santos overtreft alle radio stations in elke game. Gewoon lekker die Ice Cube, Dr. Dre, Eazy-E enzo draaien.
Zo vaak geluisterdquote:
Mijn hele voorkeur voor muziek is eigenlijk vanuit GTA ontstaan, zoveel toffe muziek in een spelquote:Op maandag 9 september 2013 20:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo vaak geluisterd
K-Rose vond ik ook tof hoor. Zelf ben ik wel van meerdere genres qua muziek, maar ik hoor van veel mensen die veel meer 1 genre luisteren dat ze door de muziek van GTA ook wat anders gaan waarderen
Hier hebben ze een woord voor: Indoctrinatiequote:Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik houd echt nergens anders van als van rap, ben er gewoon mee opgegroeid dus luisterde alleen maar altijd naar die rap stations op GTA en andere spellen.
Jammer, dat er geen RUN-DMC in zit, is trouwens ook geen westcoast maar voor mij de beste rapgroep ooitquote:Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik houd echt nergens anders van als van rap, ben er gewoon mee opgegroeid dus luisterde alleen maar altijd naar die rap stations op GTA en andere spellen.
Sowieso Run-DMC.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Jammer, dat er geen RUN-DMC in zit, is trouwens ook geen westcoast maar voor mij de beste rapgroep ooit
serieus? Al die spacey nummers van 10 minuten..quote:
10 minuten is niks.quote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
serieus? Al die spacey nummers van 10 minuten..
Das ist.... SPITZEquote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef Roemeen013 het volgende:
Godverdomme zeg, ik moet 80 zinnen, 80 woorden en een shitload aan grammatica leren voor Duits terwijl GTA uit is...En ik moet nog aan een PO en sectorwerkstuk werken..
Aah..... ik moet 1700 pagina's receptorfarmacologie leren in 2 weken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef Roemeen013 het volgende:
Godverdomme zeg, ik moet 80 zinnen, 80 woorden en een shitload aan grammatica leren voor Duits terwijl GTA uit is...En ik moet nog aan een PO en sectorwerkstuk werken..
Die kwam al voorbij gevlogenquote:Op maandag 9 september 2013 20:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, dat gaat tof worden
En ik heb verdomme op 17 september de hele dag studiekeuze vragenlijsten etc invullen tot 4 uur en dan om half 8 verplichte ouderavond tot half 10.quote:Op maandag 9 september 2013 20:54 schreef Roemeen013 het volgende:
Godverdomme zeg, ik moet 80 zinnen, 80 woorden en een shitload aan grammatica leren voor Duits terwijl GTA uit is... En ik moet nog aan een PO en sectorwerkstuk werken.
Das ook niet tof nee. Why de fuck hadden ze GTA niet in de zomervakantie kunnen releasen?quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En ik heb verdomme op 17 september de hele dag studiekeuze vragenlijsten etc invullen tot 4 uur en dan om half 8 verplichte ouderavond tot half 10.
HELE FUCKING GTA RELEASE DAG WEG.
Ah zal wel, heb dat van GK iig niet gezienquote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die kwam al voorbij gevlogen
toen iedereen naar GK zat te kijken
Dan kan je serieus beter niet gaan of m halverwege perenquote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
En ik heb verdomme op 17 september de hele dag studiekeuze vragenlijsten etc invullen tot 4 uur en dan om half 8 verplichte ouderavond tot half 10.
HELE FUCKING GTA RELEASE DAG WEG.
Indd echt de kutste keuze ooit. Maar het spel wordt beter.quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Das ook niet tof nee. Why de fuck hadden ze GTA niet in de zomervakantie kunnen releasen?
ik ook niet. old news is no newsquote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah zal wel, heb dat van GK iig niet gezien
Ja, hoe langer we moeten wachten hoe beter het spel wordt. Behalve nu dan, want nu moet 't nog verscheept worden...quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Indd echt de kutste keuze ooit. Maar het spel wordt beter.
Taxi.quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef diedjuh het volgende:
Komt er ook een soort van fast-travelling in GTA V? Zoiets als in Far Cry 3? Zou ik jammer vinden, dan maak je er toch wel gebruik van, terwijl het veel leuker is om overal zelf naartoe te rijden.
Heb jij nooit GTA IV gespeeld ofzo?quote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef diedjuh het volgende:
Komt er ook een soort van fast-travelling in GTA V? Zoiets als in Far Cry 3? Zou ik jammer vinden, dan maak je er toch wel gebruik van, terwijl het veel leuker is om overal zelf naartoe te rijden.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Giester het volgende:
Ik kan niet wachten op die missie met Franklin en zijn bepaald stuk fruit wat groot, rond en groen en donkergroen gestreepy is en rood/roze in het midden.
Hahahaha!!quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Giester het volgende:
Ik kan niet wachten op die missie met Franklin en zijn bepaald stuk fruit wat groot, rond en groen en donkergroen gestreepy is en rood/roze in het midden.
Ik had bij GTA IV altijd al het gevoel dat ik opgesloten zatquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga het landschap van LS zeker liefhebben ipv die smalle kutstraatjes in LC
Gewoon taxi toch?quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Heb jij nooit GTA IV gespeeld ofzo?Tuurlijk zit dat in GTA V.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Giester het volgende:
Omdat het in de herfst kut weer wordt, dus dan gaat iedereen thuis gamenquote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Das ook niet tof nee. Why de fuck hadden ze GTA niet in de zomervakantie kunnen releasen?
Ja inderdaad. Is gelukkig veeeeel minder bij LSquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik had bij GTA IV altijd al het gevoel dat ik opgesloten zat
Dat is een weekje. Niks vergeleken met de zomervakantie dus (tenminste voor schoolkinders). En deze vakantie was het te warm om buiten te zijnquote:Op maandag 9 september 2013 21:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Omdat het in de herfst kut weer wordt, dus dan gaat iedereen thuis gamen
Daarvoor hebben we ook altijd deze nogquote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Giester het volgende:
Niet opnieuw beginnen alsjeblieft, krijgen we die mods weer op onze dak...quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we ook altijd deze nog:
[ afbeelding ]
whahaha, ik lees t nu terug :p, ik ga stuk xDquote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Niet opnieuw beginnen alsjeblieft, krijgen we die mods weer op onze dak...![]()
Was vanmiddag echt mooi met Giester, me eigen de tering gelachen.
Het meeste is weer verwijdert, als je zag wat voor plaatjes we allemaal plaatsen zou je gewoon janken van 't lachen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef JessedeK het volgende:
[..]
whahaha, ik lees t nu terug :p, ik ga stuk xD
Jammer alleen dat alle pics zijn gewist. Een mooi stukje geschiedenis is verloren gegaan helaas.quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef JessedeK het volgende:
[..]
whahaha, ik lees t nu terug :p, ik ga stuk xD
quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef JessedeK het volgende:
Gast, verwijder snel anders gaat het definitief dicht gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet...quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Jammer alleen dat alle pics zijn gewist. Een mooi stukje geschiedenis is verloren gegaan helaas.
T is al weg hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gast, verwijder snel anders gaat het definitief dicht gek.
Het is al weg, sorry.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Pheno het volgende:
Hoihalen jullie het zelf weg of moet ik het doen
Het zijn die zeldzame momenten die FOK! maken tot wat het is. Hahahaquote:
ach kom op joep meloenquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Pheno het volgende:
Hoihalen jullie het zelf weg of moet ik het doen
whahahah Joep Meloen xDquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
ach kom op joep meloen![]()
geintje moet kunne
Juist.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Giester het volgende:
[..]
Het zijn die zeldzame momenten die FOK! maken tot wat het is. Hahaha
Een geintje wel, niet constant hetzelfde, eigenlijkquote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
ach kom op joep meloen![]()
geintje moet kunne
Mag ik ook wat van dat spul dat je gebruikt, misschien moet ik dan ook zo hohahilarisch lachenquote:
Hoeveel chickenwings passen er in een mond van een neger?quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Hoeveel chickenwings passen er in een mond van een neger?
Hoeveel meloenen kan een neger op in 5 minuten?
Is dit misschien iets?
HAHAHAHAHA!! Die had ik ook geplaatst vanmiddag!quote:
Ja hoor, maar je kunt het ook zelf halen bij de Groenteboerquote:Op maandag 9 september 2013 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een geintje wel, niet constant hetzelfde, eigenlijk
[..]
Mag ik ook wat van dat spul dat je gebruikt, misschien moet ik dan ook zo hohahilarisch lachen
Gast, dan kan ik het GTA Online Crew niet meer leiden...quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop dat de gastjes die het zouden verpesten geband oid worden en dat de screeks gewoon open blijft
En jij denkt dat iemand dat boeit. Elke mod kan een post editten hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gast, dan kan ik het GTA Online Crew niet meer leiden...
Wist niet een dat dat bestondquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef Trebo het volgende:
Een topicban zou voor veel uiers een uitkomst zijn.
Maar niet op Rockstar Social Club? En geen ban a.u.b. Ik deed deze keer niets.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat boeit. Elke mod kan een post editten hoor.
Hihaho.quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef JessedeK het volgende:
Kom op zeg... t zijn maar grapjes joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |