SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Vergeet het maarquote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vriendin werkt bij de Bartsmiteven lief vragen of ze hem wil meenemen voor me.
Ligt er aan of ze Jennifer heet of niet.quote:
Het feit dat jij een uitleg moet geven zegt iets over mij?quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou dan over mij hoor.
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.quote:Op maandag 9 september 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze d'r baan wilt houden
Liever beide!quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.
Ik hoop echt dat ze de game dan al op zaterdag ofzo binnen krijgen. Ze had het er wel over dat er meer dan 100 pre-orders waren geplaatst in zo'n kut dorpje waar ze woont.quote:
Yep, bijna geniale wanhoopsactie van iemand die echt niet kon wachten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)en-brief-helaas-nep/
Herinneren jullie deze nog, nog, nog?
Neuh, eerder dat je mijn (mijnsinziens valide) reden ziet als goedpraten. Typisch gevalletje "Mijn interpretatie is de enige juiste".quote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Het feit dat jij een uitleg moet geven zegt iets over mij?
Ok.
Parachuttenquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Giester het volgende:
Wie heeft er info of een lijst van alle side activities die je kan doen in GTA V??
Zelf denk ik:
- Fietsen (Cross, normaal en wielrennen.)
- Duiken
- Parachutten
- Varen
- Vliegen
- Racen
- Tennis
- Windmolen
- Mais telen
- Bloemkolen rooien
- Pimpen
- Blowen
- Rukken
Wa denkte gullie?
Zou wel verstandig zijn van hemquote:Op maandag 9 september 2013 15:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien wil Ozz haar toch liever in de keuken hebben.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De avond voor de midnight launch wil ik misschien een klein GTA feestje organiseren met wat vrienden. Ik ga uiteraard GTA muziek draaien maar ik wil nog wat leuke ideeën daarvoor hebben.
Je kan ook te ver gaan he.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
De avond voor de midnight launch wil ik misschien een klein GTA feestje organiseren met wat vrienden. Ik ga uiteraard GTA muziek draaien maar ik wil nog wat leuke ideeën daarvoor hebben.
- GTA Strippersquote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dit gaat wel heel ver, net als die kakteefjes uit de USA die een shower party houden voor een fucking tas.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Kan dat laatste WEL dan?quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop ook echt dat je kan schommelen en wipwappen mocht dit niet het geval zijn is de kans groot dat ik me ophang aan de brug.
Jij ziet het als valide reden... Laten we daar maar op proosten. Zoals ik eerder zei, bijzondere mensen maar er is markt voor.quote:Op maandag 9 september 2013 15:37 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Neuh, eerder dat je mijn (mijnsinziens valide) reden ziet als goedpraten. Typisch gevalletje "Mijn interpretatie is de enige juiste".
Savvy?
als zijnde franklinquote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef Giester het volgende:
Ik hoop dat je eigenlijk ook gewoon op het strand kan zitten met een lekkere watermeloen.
Schijnt dat dat wel kan bij GTA V.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef Tropanzia het volgende:
Ik hoop ook echt dat je kan schommelen en wipwappen mocht dit niet het geval zijn is de kans groot dat ik me ophang aan de brug.
On-topic blijven is moraalridder zijn?quote:
Oke, oke rustig maar. We zullen onszelf gedragen...quote:Op maandag 9 september 2013 16:21 schreef Pheno het volgende:
Nou, poging twee dan maar. Geen idee waarom jullie een reeks dicht willen hebben als het zo doorgaat, maar het zal.
Gelukkig hebben we lieve gebruikers die mods erop attenderen als het mis gaatquote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Oke, oke rustig maar. We zullen onszelf gedragen...![]()
At your service!quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lieve gebruikers die mods erop attenderen als het mis gaat
Zou jij geen tempban moeten krijgen? Iedereen loopt gezellig te doen en grappen te plaatsen en jij zeurt telkens...quote:Op maandag 9 september 2013 16:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kunnen deze bepaalde mensen niet gewoon een temp ban krijgen.
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker en *kuch* Ozz-03quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we lieve gebruikers die mods erop attenderen als het mis gaat
Inderdaad. NSB'ers.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker
Jawel, dat vindt je wel.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind geen van die plaatjes echt grappig of zo
Gezondheid. Ga weg als je niks toe te voegen hebt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker en *kuch* Ozz-03
Zal het doorgeven aan R*. Verwerpelijke gang van zaken inderdaad. Ze hadden wel even mogen informeren naar jouw vakantieplanning.quote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
Wel een kutdatum dat het spel uitkomt btw. ben op vakantie_!
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben leider van het GTA Online Crew en heb veeeeel meer toe te voegen aan dit forum dan jou. En dankjewel.quote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Gezondheid. Ga weg als je niks toe te voegen hebt.
Niet eens, maar ik ga geen namen noemen. Hoeft ook niet. Gewoon gedragen. Grapje moet kunnen, tuurlijk, maar niet drie pagina's vol met troepquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Land *kuch* verraders *kuch* Zwartmetsuiker en *kuch* Ozz-03
Maar moet er wel bij zeggen : " that escalated quickly "- plaatje was hier op z'n plek geweest. Heb zelden een topic zo hard zien veranderenquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Gewoon het plezier van anderen verpesten...
Vindtquote:
Dankjewel dat je het snapt, en mij niet een ban hebt gegeven.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik ga geen namen noemen. Hoeft ook niet. Gewoon gedragen. Grapje moet kunnen, tuurlijk, maar niet drie pagina's vol met troep
Je mag mij vast van de lijst verwijderen dan, als je deze houding aan gaat nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar ik ben leider van het GTA Online Crew en heb veeeeel meer toe te voegen aan dit forum dan jou. En dankjewel.
Ik heb het ze al gezegd, maar het deed ze niets. Ik dnek ook niet dat het Benelux-kantoor er heel veel aan kan doenquote:Op maandag 9 september 2013 16:24 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Zal het doorgeven aan R*. Verwerpelijke gang van zaken inderdaad. Ze hadden wel even mogen informeren naar jouw vakantieplanning.
quote:
Ik Kroaat.quote:
Voor mij valt het redelijk. Ik moet 's nachts wel werken dan maar ik werk toch van huis uit, en moet alleen monitoren dus ik zet gewoon lekker GTA op en m'n laptop ergens in een ooghoekquote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het ze al gezegd, maar het deed ze niets. Ik dnek ook niet dat het Benelux-kantoor er heel veel aan kan doen
Lees eens beter, hij zegt dat ik niks toe te voegen heb hier maar dat heb ik wel. En als je van de lijst af wil mag dat gerust hoor, lig er niet wakker om...quote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag mij vast van de lijst verwijderen dan, als je deze houding aan gaat nemen.
Ennn weer on-topic: Zijn die nieuwe artwork-posters al hier gepost?
En waarom kan dat nu niet dan?quote:Op maandag 9 september 2013 16:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Wat is dinsdag trouwens een kutdag. Mijn vrouw heeft 16 op 17 september slaapdienst.
Als die game nou op maandag was uitgekomen, had ik de hele avond kunnen gamen.
Ik ga niet over bans, ik stuur het nu alleen even weer de GTA-weg opquote:Op maandag 9 september 2013 16:26 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het snapt, en mij niet een ban hebt gegeven.Moet uiteraard nog de GTA Online Crew moeten regelen hiero.
Vrouw, series, TV etc. Plus dat ze me uit mijn Zen haalt als ik net lekker in het spel zit....quote:
Het mag verdomme wel eens opschieten nu. Ik wil gameplay shit zienquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet over bans, ik stuur het nu alleen even weer de GTA-weg ophet topic moet voor iedereen nog interessant blijven. En zo dicht richting release zal er wel genoeg info vrijkomen
Gewoon naar vriendinnen schoppen oid. GTAV > ALLES.quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vrouw, series, TV etc. Plus dat ze me uit mijn Zen haalt als ik net lekker in het spel zit....
Daar moet een piemel inquote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vrouw, series, TV etc. Plus dat ze me uit mijn Zen haalt als ik net lekker in het spel zit....
Kroaad300?quote:
Oh no you didn't....quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Vaas3 het volgende:
Het eerste wat ik doe in GTA V is Franklin trakteren op een dikke meloen
Neequote:
Ze houden de media ook vrij strak. Om maar even aan te geven, ik kan nu FIFA 14 en Beyond: Two Souls thuis spelen, maar GTA V, no way. Meestal krijgen we spullen ietsje eerder, zodat we iig wat ervan kunnen zien, maar nu helemaal niets. Snif.quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef kaos- het volgende:
[..]
Het mag verdomme wel eens opschieten nu. Ik wil gameplay shit zien
Nee hoorquote:Op maandag 9 september 2013 16:31 schreef Keukendrol het volgende:
Dit klinkt allemaal een beetje als een leraar die de hele klas dreigt met nablijven.
wat is dezequote:Op maandag 9 september 2013 16:23 schreef Pheno het volgende:
Wel een kutdatum dat het spel uitkomt btw. ben op vakantie_!
Een slecht geplande vakantie. Maar ik overleef het wel. Denk ikquote:
Hoe loopt het Fallout 4-topic dan? Oh wacht, nog niet aangekondigd, laat staan bijna uit!quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
Probeer eens aardig te zijn. Deze schoolmeester is de beroerste niet, maar na twee vriendelijke en duidelijke waarschuwingen mogen mensen zich wel ietsje meer gedragen.
Geef zelf eens het goeie voorbeeld danquote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe loopt het Fallout 4-topic dan? Oh wacht, nog niet aangekondigd, laat staan bijna uit!
Goede TT!quote:Op maandag 9 september 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
En opdat we niet vergeten een TT-change
That's racist! Ow wacht.....quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens, maar ik ga geen namen noemen. Hoeft ook niet. Gewoon gedragen. Grapje moet kunnen, tuurlijk, maar niet drie pagina's vol met troep
Niet selectief quotenquote:Op maandag 9 september 2013 16:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Geef zelf eens het goeie voorbeeld dan
Je flikt het niet weer he, amigo?!quote:
Uhmm wtf heeft Fallout 4 hiermee te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe loopt het Fallout 4-topic dan? Oh wacht, nog niet aangekondigd, laat staan bijna uit!
Ik ben down met GTA swa!quote:Op maandag 9 september 2013 17:00 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je flikt het niet weer he, amigo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |