abonnement Unibet Coolblue
pi_130981956
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!



Vorige topics
Topicreeks: Mooie haren topic

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes (niet aan te raden bij lang en steil haar)
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

Producten zonder sliconen en SLS (aanvullingen zijn welkom)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_130981960
Laatste post:

quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Olive line, 0,79 per fles en het enige waar mijn haar het goed op doet. Er zit ook bijna niks in, maar het was zulk heldenspul. _O_ En ik heb nog maar een beetje..

[..]

Door Inecto gaat mijn haar eruit zien alsof ik een halve pot wax erin gegooid heb. :X
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_130982030
Die shampoo gebruik ik ook. Gaan ze die fijne shampoo eruit halen :'( Ik heb nog wel een halve fles gelukkig.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_130982099
DW, kan je een foto maken/opzoeken? Dan wil ik eventueel de volgende keer dat ik bij de Action kom best kijken of ze daar nog hebben en er wat inslaan voor je.
Weet niet of je in de buurt woont?
pi_130982192
volgens mij kun je voor je haar het best geen shampoo gebruiken. net zoals voor je huid geen zeep, gewoon goed uitspoelen met water onder de douche.
rikker de flikker
  maandag 9 september 2013 @ 12:36:45 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130982562
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:18 schreef rikkerdeflikker het volgende:
volgens mij kun je voor je haar het best geen shampoo gebruiken. net zoals voor je huid geen zeep, gewoon goed uitspoelen met water onder de douche.
Zolderkamerautisten O+

Huidvet en haarvet lossen niet op in water, klaar. En er bestaan honderden alternatieven voor zeep en dat is niet honderd keer water ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_130982686
Fructis Fruity Passion. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 september 2013 @ 12:48:59 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130982849
Hebben ze die Olive lijn trouwens niet bij De Tuinen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_130982883
Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe Haver shampoo van Weleda.
Mijn krullen zijn weer helemaal terug *O*
pi_130982958
@Molo vorig topic: oorzaak is een bevalling. :P
  maandag 9 september 2013 @ 12:55:25 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130982998
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef vencodark het volgende:
@Molo vorig topic: oorzaak is een bevalling. :P
dan gaat een shampoo daar niet tegen helpen heb ik zo het idee :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 september 2013 @ 13:07:09 #12
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_130983237
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
DW, kan je een foto maken/opzoeken? Dan wil ik eventueel de volgende keer dat ik bij de Action kom best kijken of ze daar nog hebben en er wat inslaan voor je.
Weet niet of je in de buurt woont?
Ik wil hier ook wel even kijken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 9 september 2013 @ 13:09:25 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130983288
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik wil hier ook wel even kijken.
Ben jij stiekem Ria van de Action en woon/werk jij daar? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_130983407
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Zolderkamerautisten O+

Huidvet en haarvet lossen niet op in water, klaar. En er bestaan honderden alternatieven voor zeep en dat is niet honderd keer water ;)
dat vet krijg je juist van shampoo.

het duurt alleen wel een tijdje, als je van shampoo overstapt op water dan heb je eerst een aantal weken vet haar. daarom had ik me hoofd kaal geschoren toen ik er mee begon.
rikker de flikker
pi_130983488
Gebruik John Frida producten (shampoo en conditioner) en afwisselend Zarqua shampoo. Nu mijn haar best wel een behoorlijke lengte heeft bereikt ga ik om het te wassen in de douchebak voorover staan, de haren uitgeborsteld. Dan maak ik ze nat en hou ik met de andere hand mijn haren vast ivm het gewicht. Dan breng ik eerst in de punten de John Frida conditioner aan, vervolgende de rest van mijn haar de John Frida shampoo, alleen de onderste 20 cm doe ik niet met shampoo, want dat zit immers al de conditioner. Na 2 minuten spoel ik alles eruit en doe ik mijn haren in neen handdoek wikkelen, na een uur in de handdoek is het al voor de helft opgedroogd en doe ik arganolie in de onderste 20 cm van mijn haar uiteindes. en op de allerlaatste punten ook nog haarolie van Scwartzkopf. Na ruim 4 uur later dan is het pas droog komt de glans mooi naar voren en gaat voor het slapen de satijnen strik erin.
Een dag vandaag voelt mijn haar hee zacht en dik aan, ik ga het nu opsplitsen om een dikke zijvlecht te maken.

Als ik mijn haar loas draag dan ik aan de achterkant al mijn haar op de rug met een hand volledig vastpakken, voor een jaar terug kon ik met veel moeite de onderkant aanraken.

Mijn haarcode is 1c Nii BSL 60-90
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 9 september 2013 @ 13:17:20 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130983492
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:14 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

dat vet krijg je juist van shampoo.

het duurt alleen wel een tijdje, als je van shampoo overstapt op water dan heb je eerst een aantal weken vet haar. daarom had ik me hoofd kaal geschoren toen ik er mee begon.
Het wordt wel erger van shampoo, maar huidvet maak je sowieso aan. Dat krijg je niet weg met water alleen.
En mannen kapsels zijn wat dat betreft natuurlijk IETS makkelijker dan vrouwen kapsels
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_130983553
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 13:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Het wordt wel erger van shampoo, maar huidvet maak je sowieso aan. Dat krijg je niet weg met water alleen.
En mannen kapsels zijn wat dat betreft natuurlijk IETS makkelijker dan vrouwen kapsels
dat is zo, ik vraag me sowieso wel eens af hoe je lang haar schoon kunt krijgen. vooral in de zomer met zweet enzo.
rikker de flikker
  maandag 9 september 2013 @ 13:20:43 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_130983587
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

dat is zo, ik vraag me sowieso wel eens af hoe je lang haar schoon kunt krijgen. vooral in de zomer met zweet enzo.
Water en zachte zeeploze shampoo en/of conditioner
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_130985715
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Alles ;(

Ga maar weg hier, das beter voor iedereen
Hou even je mond zeg. Doe normaal.
pi_130992154
Ik ben zelf ook gestopt met shampoo. Niet omdat mijn haar er vettiger van wordt maar omdat ik er werkelijk niets meer mee kan als ik het met shampoo was. Dan is mijn haar heel zacht en schoon maar super pluizig en onhandelbaar ongeacht de producten die ik gebruik.

Ik was mn haar nu 2 keer in de week met alleen conditioner (daar wordt het gek genoeg totaal niet pluizig van) 1 van die 2 keer doe ik er een maskertje naast. En werk ik veel met droogshampoo, ongeveer 2 dagen na het wassen met conditioner. Uiteindelijk wordt het haar dan toch wat vettig dus gebruik ik af en toe een heeel klein beetje 2in1 shampoo, alleen bij de hoofdhuid,
pi_130999658
Hier een paar foto's.

Deze eerste twee zijn gisteren genomen mijn haar was nog iets aandrogend.

Haren los



Haren in een eenvoudige gedraaide zijvlecht.



Vandaag zijn haren volledig droog en opneiuw in een gedraaide zijvlecht.

Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 9 september 2013 @ 20:50:42 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131000185
Ok, ik vind je echt een dwarrel, maar je haar ziet er echt puik uit FF! :o

Jaloers! :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 10 september 2013 @ 10:18:07 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131015941
-edit: niet relevant

[ Bericht 93% gewijzigd door Mylene op 10-09-2013 20:24:15 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131029383
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
DW, kan je een foto maken/opzoeken? Dan wil ik eventueel de volgende keer dat ik bij de Action kom best kijken of ze daar nog hebben en er wat inslaan voor je.
Weet niet of je in de buurt woont?

Dat is hem, alleen ik heb de groene shampoo.
Maar ik denk dat het uit het assortiment is, in Sneek, Leeuwarden (op de centrale) en in Putten hebben ze het niet meer. Staat ook niet meer aangegeven op de schappen. ;( Maar ik heb nu een andere gevonden, ongeveer dezelfde bestanddelen dus die dan maar even testen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef Molo het volgende:
Hebben ze die Olive lijn trouwens niet bij De Tuinen?
Nope, daar zit heel veel zooi in.
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik wil hier ook wel even kijken.
Thnx. :)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_131032106
********

@Molo: jammer dat het voor jouw haar niet gaat werken, misschien een andere Ebay aragan oil?

[ Bericht 72% gewijzigd door Mylene op 10-09-2013 20:25:09 (zie boven) ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_131036892
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef vencodark het volgende:
@Molo vorig topic: oorzaak is een bevalling. :P
Call me crazy, maar bij mij vermoed ik dat mijn hormonen er oorzaak van waren, maar toch lijkt die shampoo te hebben geholpen. Ik heb nogal problemen om na het stoppen van de pil mijn hormoonhuishouding weer in balans te krijgen. Dit is nog steeds niet helemaal in orde, maar mijn haaruitval is gestopt.
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:45:12 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131037234
Als ze die shampoo hier nog hebben, hoeveel wil je er dan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_131040426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Call me crazy, maar bij mij vermoed ik dat mijn hormonen er oorzaak van waren, maar toch lijkt die shampoo te hebben geholpen. Ik heb nogal problemen om na het stoppen van de pil mijn hormoonhuishouding weer in balans te krijgen. Dit is nog steeds niet helemaal in orde, maar mijn haaruitval is gestopt.
Lijkt mij stug dat een bepaalde shampoo ervoor kan zorgen dat je minder haarverlies gaat krijgen, wel kan de ene shampoo meer irritatie en jeuk op de hoofdhuid veroorzaken dan de ander. Maar haarverlies heeft in de meeste gevallen toch echt te maken met je hormoonhuishouding.

Kijk en lees maar eens op haarweb, vooral het subforum..Haarproblemen bij vrouwen..
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_131054312
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Als ze die shampoo hier nog hebben, hoeveel wil je er dan?
2 shampoo, 5 conditioner. Dan kan ik weer vooruit. O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  woensdag 11 september 2013 @ 14:28:56 #30
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131058729
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is hem, alleen ik heb de groene shampoo.
Maar ik denk dat het uit het assortiment is, in Sneek, Leeuwarden (op de centrale) en in Putten hebben ze het niet meer. Staat ook niet meer aangegeven op de schappen. ;( Maar ik heb nu een andere gevonden, ongeveer dezelfde bestanddelen dus die dan maar even testen.

[..]

Nope, daar zit heel veel zooi in.

[..]

Thnx. :)
Mijn moeder heeft die recentelijk nog gehaald bij de Action, ik heb ze ook nog elke keer zien staan. Helaas gooide ze het al snel weg omdat ze het vreselijk spul vond.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_131066384
quote:
6s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Fera het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft die recentelijk nog gehaald bij de Action, ik heb ze ook nog elke keer zien staan. Helaas gooide ze het al snel weg omdat ze het vreselijk spul vond.
Godver. -O-
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 13 september 2013 @ 17:27:31 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_131134395
'veilige' manier van haarkleuring: pastelkrijt, is wel tijdelijk.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 september 2013 @ 17:47:21 #33
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131135037
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:27 schreef sararaats het volgende:
'veilige' manier van haarkleuring: pastelkrijt, is wel tijdelijk.
En laat af. Kan je nog beter aan een Color bug gaan. Maar ook die laten af.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131135441
Mijn haar is mijn handelsmerk :P

Vandaag een maskertje gemaakt van kokosolie en olijfolie gemixt met conditioner...over een paar uur ga ik het eruit wassen
  zondag 15 september 2013 @ 12:14:30 #35
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131192090
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2013 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Godver. -O-
Ik had hetzelfde probleem met het scrubzout. Dat kon ik op een gegeven moment niet meer vinden en toen ik het een medewerker had gevraagd, hadden ze het ook niet meer. Kwam mijn moeder daar een paar dagen later ook mee aanzetten. :') Dus die olijf shampoo zal ook wel weer terugkomen denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 15 september 2013 @ 12:44:47 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131192961
Hier bij de Action was het niet, al was er sowieso weinig shampoo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2013 @ 17:59:23 #37
163650 Greys
pi_131203683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef MangoLotion het volgende:
Mijn haar is mijn handelsmerk :P

Vandaag een maskertje gemaakt van kokosolie en olijfolie gemixt met conditioner...over een paar uur ga ik het eruit wassen
Wat doet kokosolie ànders voor je haar dan olijfolie?
Dus ik bedoel, waarom niet alleen kokosolie of alleen olijfolie? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 15 september 2013 @ 18:02:33 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131203800
Kokosolie dringt dieper door in de haarschacht dan olijfolie. Voordeel van die mix weet ik niet, al smeert olijfolie wat makkelijker uit, als in, het verdeelt iets makkelijker.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 15 september 2013 @ 18:06:01 #39
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131203929
Ik mix kokosolie met slaolie. Het is ook maar net wat voor jouw haar werkt :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2013 @ 18:10:42 #40
163650 Greys
pi_131204093
Maar (echt puur uit nieuwsgierigheid), hoe wéten jullie dan dat kokosolie dieper in de haarschacht dringt dan bv olijfolie? Ik vind het zo knap gewoon dat jullie dat soort dingen weten :D

Had altijd echt zoiets van 'haar IS al dood materiaal zodra het zichtbaar is, dus wat kunnen al die goedjes in godsnaam doen voor dood materiaal'. Maar kennelijk doet het toch iets, want ik merk ook wel degelijk verschil als ik een tijdje geen masker doe.

Mijn haar is nogal dor lately dus ik ga ook eens lekker prutsen met olie van de week. Waar koop je kokosolie? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131204144
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Maar (echt puur uit nieuwsgierigheid), hoe wéten jullie dan dat kokosolie dieper in de haarschacht dringt dan bv olijfolie? Ik vind het zo knap gewoon dat jullie dat soort dingen weten :D

Had altijd echt zoiets van 'haar IS al dood materiaal zodra het zichtbaar is, dus wat kunnen al die goedjes in godsnaam doen voor dood materiaal'. Maar kennelijk doet het toch iets, want ik merk ook wel degelijk verschil als ik een tijdje geen masker doe.

Mijn haar is nogal dor lately dus ik ga ook eens lekker prutsen met olie van de week. Waar koop je kokosolie? :@
De tuinen. Een potje waar je wel een tijdje mee vooruit kan (en dus groot genoeg is om te testen) is rond de 4 euro dacht ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2013 @ 18:18:39 #42
163650 Greys
pi_131204425
Ok dank je!
Het wordt weer echt binnen-blijf-lekker-trutten-weer deze week, dus ik ga eens experimenteren :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131204503
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Maar (echt puur uit nieuwsgierigheid), hoe wéten jullie dan dat kokosolie dieper in de haarschacht dringt dan bv olijfolie? Ik vind het zo knap gewoon dat jullie dat soort dingen weten :D

Had altijd echt zoiets van 'haar IS al dood materiaal zodra het zichtbaar is, dus wat kunnen al die goedjes in godsnaam doen voor dood materiaal'. Maar kennelijk doet het toch iets, want ik merk ook wel degelijk verschil als ik een tijdje geen masker doe.

Mijn haar is nogal dor lately dus ik ga ook eens lekker prutsen met olie van de week. Waar koop je kokosolie? :@
Dat is gewoon zoiets dat wel ter sprake komt op internetfora (longhaircommunity) en misschien nu ook wel op beautyblogs. Het klopt overigens wel, heeft met de moleculaire structuur te maken, die is klein dus en kan dus ook echt tussen die minuscule haarschubben komen.

Ja dat denk ik ook wel eens, maar bv nagels hebben dat ook. Als je de hele dag met je handen in sopjes hebt gezeten lijken ze ook helemaal uitgedroogd en gaar, maar als je ze dat insmeert met handcrème of iets vettigs knappen ze weer helemaal op. Dat het dood is betekent niet dat je er niets meer aan kunt doen, net als bv leer, invetten maakt het weer mooi glanzend en soepel. Door niets doen wordt het dof en droog en scheurt/breekt het dus sneller.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 15 september 2013 @ 18:32:33 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131204899
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is gewoon zoiets dat wel ter sprake komt op internetfora (longhaircommunity) en misschien nu ook wel op beautyblogs. Het klopt overigens wel, heeft met de moleculaire structuur te maken, die is klein dus en kan dus ook echt tussen die minuscule haarschubben komen.

Ja dat denk ik ook wel eens, maar bv nagels hebben dat ook. Als je de hele dag met je handen in sopjes hebt gezeten lijken ze ook helemaal uitgedroogd en gaar, maar als je ze dat insmeert met handcrème of iets vettigs knappen ze weer helemaal op. Dat het dood is betekent niet dat je er niets meer aan kunt doen, net als bv leer, invetten maakt het weer mooi glanzend en soepel. Door niets doen wordt het dof en droog en scheurt/breekt het dus sneller.
yes, dat :Y

Ik ben dan wel weer zo nerdy dat ik die onderzoeken die genoemd worden ga zitten opzoeken en nalezen, want soms zijn het gewoon verkooppraatjes en is het onzin wat er op blogs staat.
Maar bij kokosolie is dit inderdaad aangetoond waar dat het kan doordringen in je haren zelf.

Als je kokosolie gaat gebruiken, pak wel pure kokosolie en geen product waar iets kokosolie in zit samen met paraffine olie of siliconen ofzo. Zit vaak weinig kokosolie in en de andere spullen sluiten je haarschubben af waardoor het helemaal niet kan doordringen.

Verwacht alleen geen wonderen, het blijft haar en het blijft dood, je kunt er maar iets aan verbeteren. Zo glimmend als bij gebruik van silicone serums wordt het eigenlijk nooit ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131208517
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat doet kokosolie ànders voor je haar dan olijfolie?
Dus ik bedoel, waarom niet alleen kokosolie of alleen olijfolie? :)
Allebei andere samenstelling en dus voeding :)
pi_131211130
Hoi medefokkers,

ik heb een vraagje. Sinds een week of 3 is mijn haar ongelofelijk droog en valt het gigantisch uit. Ook heb ik voornamelijk op mijn achterhoofd jeuk en (ik denk) door het krabben wordt mijn haar snel vet.
Het wassen probeer ik te beperken tot 2 keer per week. Ik gebruik conditioner alleen in de punten en ik spoel de hele meuk heel goed uit.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
  zondag 15 september 2013 @ 20:48:16 #47
403520 Sway-
La vie est belle
pi_131211366
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Hoi medefokkers,

ik heb een vraagje. Sinds een week of 3 is mijn haar ongelofelijk droog en valt het gigantisch uit. Ook heb ik voornamelijk op mijn achterhoofd jeuk en (ik denk) door het krabben wordt mijn haar snel vet.
Het wassen probeer ik te beperken tot 2 keer per week. Ik gebruik conditioner alleen in de punten en ik spoel de hele meuk heel goed uit.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb soms ook een droge hoofdhuid wanneer het weer kouder gaat worden, je moet je haar niet met anti roos shampoos wassen en bij mij helpt het om af en toe een maskertje te gebruiken.
  zondag 15 september 2013 @ 20:48:37 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131211383
Ik zou er even mee naar je huisarts gaan als het zo erg is als je zegt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131211428
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef Sway- het volgende:

[..]

Ik heb soms ook een droge hoofdhuid wanneer het weer kouder gaat worden, je moet je haar niet met anti roos shampoos wassen en bij mij helpt het om af en toe een maskertje te gebruiken.
Oke. Een maskertje zou kunnen helpen tegen het droge haar. Maar helpt het ook tegen de klachten van mijn hoofdhuid?
pi_131211582
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oke. Een maskertje zou kunnen helpen tegen het droge haar. Maar helpt het ook tegen de klachten van mijn hoofdhuid?
Ik kom even uit de lurkerstand in dit topic. :P Ik zou er mee naar de huisarts gaan, zeker met die jeuk zou ik het even laten nakijken of er meer aan de hand is dan dat je zelf met drogisterij-middelen kunt oplossen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131211663
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik kom even uit de lurkerstand in dit topic. :P Ik zou er mee naar de huisarts gaan, zeker met die jeuk zou ik het even laten nakijken of er meer aan de hand is dan dat je zelf met drogisterij-middelen kunt oplossen. ;)
Oohke, dankjewel
  zondag 15 september 2013 @ 20:54:47 #52
403520 Sway-
La vie est belle
pi_131211787
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Oke. Een maskertje zou kunnen helpen tegen het droge haar. Maar helpt het ook tegen de klachten van mijn hoofdhuid?
Ik bedoelde eentje die ook goed voor je hoofdhuid is. Maar ik kan natuurlijk niet inschatten hoe erg het bij jou is. Zoals de rest al zegt is het misschien verstandiger om eerst langs de huisarts te gaan.
pi_131220593
quote:
6s.gif Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde probleem met het scrubzout. Dat kon ik op een gegeven moment niet meer vinden en toen ik het een medewerker had gevraagd, hadden ze het ook niet meer. Kwam mijn moeder daar een paar dagen later ook mee aanzetten. :') Dus die olijf shampoo zal ook wel weer terugkomen denk ik.
Ik houd het in de gaten. (:
quote:
9s.gif Op zondag 15 september 2013 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
Hier bij de Action was het niet, al was er sowieso weinig shampoo.
Jammer, maar alsnog bedankt voor het kijken!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_131242559
DevilsWhore: is dit niet een beetje hetzelfde?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 september 2013 @ 10:33:04 #55
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131341333
Dus :Y). Eigenwijs als ik ben, een andere lila-achtige kleur gekocht en die er onverdund ingegooid. Nu ben ik donkergrijs (dat zie je helaas niet heel goed op de foto) :'). Maar eigenlijk vind ik het wel geinig _O-. Je ziet heel licht een beetje lila, maar verder ben ik gewoon grijs. Vraag me af wat er zou gebeuren als ik nog zo'n potje erover gooi.. grijzer? donkerder? lila-achtiger dan wel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131341970
Lila vind ik altijd zo leuk staan O+

Ik wou even laten zien dat mijn haar ook weer een stuk langer is. Ik ben nu wel op het punt dat mijn haar gaat irriteren :') Het zit vaker slecht dan goed, dus ik draag het veel vast zodat het niet nog meer stoort.

Binnenkort weer laten verven (Het is maar 5 weken geleden maar ik heb al best veel uitgroei :')), ik denk dat ik het dan niet laat knippen maar nog een beurt wacht, en dan kan de kapper er wel weer model in krijgen denk ik.

pi_131342012
Iemand hier ervaring mee?

http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0

Effect lijkt spectaculair. Ik heb mijn asblonde haar(met bovenop een paar grijze plukjes ;( ) goudblond geverfd en als dit goed werkt is het wel handig om mijn haar tussendoor wat op te frissen....zie je de terugkomende grijze plukjes(na 2 maanden) wat minder en hoef ik het minder vaak te verven (dus beter).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 september 2013 @ 12:54:39 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131345068
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef trovey het volgende:
Iemand hier ervaring mee?

http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0

Effect lijkt spectaculair. Ik heb mijn asblonde haar(met bovenop een paar grijze plukjes ;( ) goudblond geverfd en als dit goed werkt is het wel handig om mijn haar tussendoor wat op te frissen....zie je de terugkomende grijze plukjes(na 2 maanden) wat minder en hoef ik het minder vaak te verven (dus beter).
Geen ervaring mee, wel goede verhalen gehoord!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131378086
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:34 schreef _charlie het volgende:
DevilsWhore: is dit niet een beetje hetzelfde?
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf wat erin zat. Waar haal je dat? (:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_131378891
Ik was mn haar met chroma riche + masker van Kerastase.
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_131379031
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Geen ervaring mee, wel goede verhalen gehoord!
Ga het eens proberen, toevallig nu 50% korting met mijn Kruidvat kaart. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 20 september 2013 @ 13:52:35 #62
163650 Greys
pi_131380323
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef trovey het volgende:
Iemand hier ervaring mee?

http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0

Effect lijkt spectaculair. Ik heb mijn asblonde haar(met bovenop een paar grijze plukjes ;( ) goudblond geverfd en als dit goed werkt is het wel handig om mijn haar tussendoor wat op te frissen....zie je de terugkomende grijze plukjes(na 2 maanden) wat minder en hoef ik het minder vaak te verven (dus beter).
Ik snap er geen bal van, het ziet er bijna nep uit :D
Je haar kan toch nooit ZOVEEL lichter worden van alleen shampoo?
Want niet alleen d'r highlights zijn lichter, maar haar hele haar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 september 2013 @ 13:53:58 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131380361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap er geen bal van, het ziet er bijna nep uit :D
Je haar kan toch nooit ZOVEEL lichter worden van alleen shampoo?
Want niet alleen d'r highlights zijn lichter, maar haar hele haar?
Vreemd he? Toch schijnt het wel degelijk dit effect te hebben. Heb het vaker gehoord.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131380711
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap er geen bal van, het ziet er bijna nep uit :D
Je haar kan toch nooit ZOVEEL lichter worden van alleen shampoo?
Want niet alleen d'r highlights zijn lichter, maar haar hele haar?
Ze was er zelf blijkbaar ook verbaasd over hè? :P Geen idee hoe dit kan, als het bij mij ook zo is dan meld ik het hier. ;) Ik kom aardig overeen met haar haarkleur op dit moment, ook geverfd dus ik zou hetzelfde resultaat moeten krijgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131383491
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 september 2013 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat erin zat. Waar haal je dat? (:
De dirx drogist
pi_131409047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:34 schreef _charlie het volgende:

[..]

De dirx drogist
Helaas staat er op die schapkaartjes op de foto "vv", wat wil zeggen dat ze eruit gaan (ik werk daar)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 13:09:51 #67
163650 Greys
pi_131409744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vreemd he? Toch schijnt het wel degelijk dit effect te hebben. Heb het vaker gehoord.
Ik heb ook highlights, heb het gister geprobeerd en ik zie geen ènkel verschil :D
Waarom ben ik ook zo nieuwsgierig naar dit soort dingen :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 september 2013 @ 14:36:09 #68
365231 Fera
Fire & Blood
pi_131411721
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb ook highlights, heb het gister geprobeerd en ik zie geen ènkel verschil :D
Waarom ben ik ook zo nieuwsgierig naar dit soort dingen :')
Zonde van die twintig euro dus?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 14:39:09 #69
163650 Greys
pi_131411786
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 14:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Zonde van die twintig euro dus?
Twintig? :o
Hij was 9,14 (precies zoals er in die blog stond) en dat vond ik al veel...
Maar ik geef hem gewoon aan een blonde vriendin. Of ik houd hem alsnog zelf, want ik moet zeggen dat het wel een superfijne shampoo is, al doet het qua kleur dan niks hier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:12:08 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131412589
Heb je het 1 keer gebruikt of meerdere keren? Dat vraag ik me altijd af bij van die foto's van blogs, dat kan toch nooit van 1 keer gebruiken zijn?

* Molo er ook stiekem naar te kijken zat en het al wilde gaan kopen :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 15:33:59 #71
163650 Greys
pi_131413092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:12 schreef Molo het volgende:
Heb je het 1 keer gebruikt of meerdere keren? Dat vraag ik me altijd af bij van die foto's van blogs, dat kan toch nooit van 1 keer gebruiken zijn?

* Molo er ook stiekem naar te kijken zat en het al wilde gaan kopen :@
1 keer gebruikt idd.
In die blog doet zij iig alsof het ook van 1 keer is...

Ik vind het bij mij eerder nog iets donkerder geworden dan lichter :D :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:56:49 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131413597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

1 keer gebruikt idd.
In die blog doet zij iig alsof het ook van 1 keer is...

Ik vind het bij mij eerder nog iets donkerder geworden dan lichter :D :')
_O-

zo kut wel he, als marketing je in je aars neukt ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 16:01:36 #73
163650 Greys
pi_131413718
Ja dat werkt op mij altijd echt veel te goed, reclame :')
Nooit eet ik pindakaas, maar als ik een reclame zie of iemand hoor praten over een boterham pindakaas, ga ik een pot kopen. Pfffff.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:06:11 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131413837
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
Ja dat werkt op mij altijd echt veel te goed, reclame :')
Nooit eet ik pindakaas, maar als ik een reclame zie of iemand hoor praten over een boterham pindakaas, ga ik een pot kopen. Pfffff.
zo heb ik net een cheesecake gemaakt omdat ik het plaatje niet uit mijn hoofd kon krijgen.... en ik hou normaal helemaal niet van cheesecake :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 16:08:31 #75
163650 Greys
pi_131413902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef Molo het volgende:

[..]

zo heb ik net een cheesecake gemaakt omdat ik het plaatje niet uit mijn hoofd kon krijgen.... en ik hou normaal helemaal niet van cheesecake :')
Hahahahaha :D
Als je nou in het durp hier woonde konden we ruilen, jij de shampoo, ik een stuk cheesecake :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:08:59 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_131413917
Bij de Action in Meppel hebben ze die lijn nog wel zag ik, maar geen groene.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:12:19 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131413983
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahahahaha :D
Als je nou in het durp hier woonde konden we ruilen, jij de shampoo, ik een stuk cheesecake :9
welk durp? Ik zie mogelijkheden :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131415646
Kwam er net achter dat mijn kapperswinkel gewoon Majicontrast verkoopt. O+ _O_
Vorige keer met Majirouge gedaan en toen zat er een paarse ondertoon in en verre van deze felheid.


Bay of Plenty
  zaterdag 21 september 2013 @ 17:36:19 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131415824
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef oLexie het volgende:
Kwam er net achter dat mijn kapperswinkel gewoon Majicontrast verkoopt. O+ _O_
Vorige keer met Majirouge gedaan en toen zat er een paarse ondertoon in en verre van deze felheid.

[ afbeelding ]
zoooo, das een heftig kleurtje! :D Cool!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131415840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef oLexie het volgende:
Kwam er net achter dat mijn kapperswinkel gewoon Majicontrast verkoopt. O+ _O_
Vorige keer met Majirouge gedaan en toen zat er een paarse ondertoon in en verre van deze felheid.


[ afbeelding ]
Wauw! Heel mooi :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 21 september 2013 @ 17:48:16 #81
163650 Greys
pi_131416092
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:

[..]

welk durp? Ik zie mogelijkheden :7
Bleiswijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131442525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef trovey het volgende:
Iemand hier ervaring mee?

http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0

Effect lijkt spectaculair. Ik heb mijn asblonde haar(met bovenop een paar grijze plukjes ;( ) goudblond geverfd en als dit goed werkt is het wel handig om mijn haar tussendoor wat op te frissen....zie je de terugkomende grijze plukjes(na 2 maanden) wat minder en hoef ik het minder vaak te verven (dus beter).
Ik heb 'm gisteren gekocht omdat ze 50% korting hadden. Nog niet gebruikt maar ik maak wel even voor- en nafoto's vandaag of morgen!
Aids.
pi_131442564
quote:
17s.gif Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik heb 'm gisteren gekocht omdat ze 50% korting hadden. Nog niet gebruikt maar ik maak wel even voor- en nafoto's vandaag of morgen!
Ik heb hem gekocht, en net gebruikt...haar is nog nat en blijft dat voorlopig ook nog wel (want dik en veel haar :') ) dus ik kan er nog niet veel van zeggen momenteel.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131443850
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht, en net gebruikt...haar is nog nat en blijft dat voorlopig ook nog wel (want dik en veel haar :') ) dus ik kan er nog niet veel van zeggen momenteel.
Ik heb de shampoo en de conditioner net ook gebruikt, ik heb ook veel en dik haar maar het lijkt nu al een tint lichter :D
pi_131444090
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 15:37 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ik heb de shampoo en de conditioner net ook gebruikt, ik heb ook veel en dik haar maar het lijkt nu al een tint lichter :D
Morgen kan ik er echt wat van zeggen, als het droog is is het donker :') maar het lijkt er inderdaad op dat het mijn haar net genoeg weer oplicht om de grijze plukjes te verbergen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131578085
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 15:34 schreef _charlie het volgende:

[..]

De dirx drogist
zit hier niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 26 september 2013 @ 19:39:43 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131594940
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 15:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Morgen kan ik er echt wat van zeggen, als het droog is is het donker :') maar het lijkt er inderdaad op dat het mijn haar net genoeg weer oplicht om de grijze plukjes te verbergen. :P
en???
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131596619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:39 schreef Molo het volgende:

[..]

en???
Grijze plukjes zie je inderdaad een stuk minder dus het licht het blond inderdaad op, handig want zo kan ik het verven nog even uitstellen en heeft het haar minder te lijden. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 26 september 2013 @ 20:47:44 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131597626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:23 schreef trovey het volgende:

[..]

Grijze plukjes zie je inderdaad een stuk minder dus het licht het blond inderdaad op, handig want zo kan ik het verven nog even uitstellen en heeft het haar minder te lijden. ^O^
hmmm, klinkt interessant wel :9

Eens wachten op een 50% korting actie ofzo.
Heb je shampoo én conditioner gebruikt of een van de twee?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131598877
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:09 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

zit hier niet.
Ik kan morgen wel even kijken of ik een foto kan maken van de ingrediënten?
pi_131598907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:47 schreef Molo het volgende:

[..]

hmmm, klinkt interessant wel :9

Eens wachten op een 50% korting actie ofzo.
Heb je shampoo én conditioner gebruikt of een van de twee?
Ik heb beide gebruikt. :P Beide zijn trouwens zuinig in gebruik dus een tube gaat lekker lang mee, mag trouwens ook wel met die prijs die je normaal ervoor moet betalen. :') Ik heb het ook met 50% korting gekocht, lang leve de Kruidvatspaarkaart. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 26 september 2013 @ 21:41:38 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_131600083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb beide gebruikt. :P Beide zijn trouwens zuinig in gebruik dus een tube gaat lekker lang mee, mag trouwens ook wel met die prijs die je normaal ervoor moet betalen. :') Ik heb het ook met 50% korting gekocht, lang leve de Kruidvatspaarkaart. *O*
die kaart geeft steeds errors bij mij en ik ben steeds te lam om een nieuwe te halen :')
Ach, Etos komt vast ook wel een keertje met een actie ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_131600185
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:41 schreef Molo het volgende:

[..]

die kaart geeft steeds errors bij mij en ik ben steeds te lam om een nieuwe te halen :')
Ach, Etos komt vast ook wel een keertje met een actie ;)
Ik heb er zelfs twee :P , en beide werkende...was de eerste kwijt en toen maar aan een tweede....en vond daarna natuurlijke de eerste terug. :') Kan ik wel dubbele acties zo krijgen want vaak zit er een maximum aantal artikelen per actie op. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_131612742
:o Het doet niks op gewoon haar? Heb ombre die wel een opkikker kan gebruiken zonder dat ik opnieuw in de bleek wil bij de kapper.
pi_131617148
Ik ben echt helemaal verbaasd. Ik heb mijn haar een keer fel rood gehad, en dat vervaagde eigenlijk na 3 dagen al. Deze dipdye heb ik er drie weken geleden in gedaan en hoewel ik hem wel nog een beetje moet bijwerken, de kleur blijft mooi helder en fel. O+

pi_131795689
Oke, graag jullie advies :) Ik heb lang blond haar (Nah lang, halverwege m'n rug) en ik moet vanwege mijn werk elke dag staart/knot in. Nu heb ik de laatste tijd erg last van snel vet wordend haar, roos en jeuk. Wat kan ik hier mee t beste doen? (welke shampoo etc) Heb al meerdere shampoo's geprobeerd, en elke drogist raad wat anders aan etc, wordt gek hier :P
~ Bonito La Risa ~
pi_131798250
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef Mixende_match het volgende:
Oke, graag jullie advies :) Ik heb lang blond haar (Nah lang, halverwege m'n rug) en ik moet vanwege mijn werk elke dag staart/knot in. Nu heb ik de laatste tijd erg last van snel vet wordend haar, roos en jeuk. Wat kan ik hier mee t beste doen? (welke shampoo etc) Heb al meerdere shampoo's geprobeerd, en elke drogist raad wat anders aan etc, wordt gek hier :P
Heb je al eens zeepvrije shampoo's geprobeerd? bv Neutral of Sebamed? Anti-roos shampoos zijn vaak erg agressief, daar zou ik dus sowieso vanaf blijven.

Wat misschien ook een optie is, is droogshampoo gebruiken, dan hoef je je haar wat minder vaak te wassen, is misschien wel prettiger voor je hoofdhuid.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_131799316
Lees anders eens de handleiding voor krullen uit de op. Die is niet specifiek voor krullen.

Ik ben dat nu aan het uittesten om dezelfde redenen. Tot nu toe erg tevreden maar mijn haar en hoofdhuid moet nog wat wennen. Grootste verschil is dat het trekkerige en jeukerige gevoel weg is. Bij de 2e wasbeurt al.
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:30:35 #99
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132148652
Ik heb er weer een liefde bij <3
Olive oil hair milk van XVO, te koop bij Kruidvat


Echt, elke keer dat ik het gebruik gaat mijn haar meer krullen, geniaal :D
Het ziet er nu zo`n beetje zo uit O+
De onderlaag is het enige wat nog niet zo heel erg krult dus dat oogt misschien wat rommelig maar in het echt valt dat reuze mee :)

I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132148709
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er weer een liefde bij <3
Olive oil hair milk van XVO, te koop bij Kruidvat
[ afbeelding ]

Echt, elke keer dat ik het gebruik gaat mijn haar meer krullen, geniaal :D
Het ziet er nu zo`n beetje zo uit O+
De onderlaag is het enige wat nog niet zo heel erg krult dus dat oogt misschien wat rommelig maar in het echt valt dat reuze mee :)

[ afbeelding ]
Mooi haar O+
Hoe gebruik je dat spul? Als een soort conditioner en uitspoelen?
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:35:23 #101
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132148725
Nee niet uitspoelen. Gewoon na het wassen een paar spraytjes erdoor, doorkammen en niets meer aan doen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132149508
Oké bedankt! Vandaag maar even naar het kruidvat dan *O*
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:01:22 #103
365231 Fera
Fire & Blood
pi_132161801
Na een lange periode van CO/CWC wassen ben ik toch niet tevreden. Toevallig laatst een keer de conditioner van mijn moeder geprobeerd, met siliconen. Mijn haar zag er gewoon veel beter uit en het voelde lekker zacht en glad. Dus mijn eigen spul maar weer weggedaan (was toch al bijna op) en nu weer aan de siliconen. :)

Misschien komt het wel omdat ik geverfd haar heb wat een beetje beschadigd is. Dat laat ik uitgroeien, maar dat kan nog wel even duren (geen zin in een vlot, pittig kapsel). Wellicht lukt het dan wel zonder siliconen en SLS. :o
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:49:24 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132163103
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er weer een liefde bij <3
Olive oil hair milk van XVO, te koop bij Kruidvat
[ afbeelding ]

Echt, elke keer dat ik het gebruik gaat mijn haar meer krullen, geniaal :D
Het ziet er nu zo`n beetje zo uit O+
De onderlaag is het enige wat nog niet zo heel erg krult dus dat oogt misschien wat rommelig maar in het echt valt dat reuze mee :)

[ afbeelding ]
Seht gut aus Taartje!

Zou je misschien een fotootje van de ingrediënten kunnen posten? :)

(voor als mijn haar ooit ooit ooit langer wordt :') )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:51:30 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132163162
Ik ga straks weer naar de douche, dan zal ik ff kijken :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132163278
Oeh, dat spul kan ideaal zijn voor mijn haar :o

Ik heb ook lang haar in laagjes en ik merk altijd: hoe langer mijn haar wordt, des te meer de krullen verdwijnen. Logisch ook wel misschien.

Ik wil mijn haar juist lang houden met die krullen :)
Noot noot.
pi_132163420
Ik heb van 't weekend zelf lowlights in m'n haar gezet, want ik wil weer terug naar m'n eigen kleur maar het komt intussen tot mijn kont en is jarenlang geblondeerd, dus in één keer verven durfde ik echt niet en kan m.i. ook echt nooit het gewenste resultaat krijgen.
Ik heb kleur 4.3 (goudbruin) gebruikt in plaats van 7.3 (goudblond) wat ik al een tijdje gebruikte bij wijze van overgang, daarvoor heb ik jarenlang 8.3 gebruikt.
(Echt, dat mijn haar nog leeft is een wonder) :o
Enfin, kapje op, plukjes trekken en dit keer dus bruin geverfd ipv blond wat ik normaal deed. Reuze eng, maar het resultaat valt niet tegen. M'n eigen kleur staat me eigenlijk best goed :P
Enige is dat sommige plukken die al eens blond geverfd waren, een beetje grauw geworden zijn.
Maar dat heb ik in het verleden ook al eens gehad, en toen heeft tomatenketchup wonderen gedaan. ;)
Ik wil er nog wel een paar gouden plukjes in maken, maar eerst m'n haar even laten rusten nu.
Als het naar m'n zin is plaats ik wel foto's.
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:59:53 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132163422
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga straks weer naar de douche, dan zal ik ff kijken :)
*O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:07:36 #109
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132163694
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:59 schreef Molo het volgende:

[..]

*O*
Astu :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:15:16 #110
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132164014
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Astu :)
[ afbeelding ]
Muchos gracias my dear O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132164862
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:59 schreef Gwywen het volgende:
Ik heb van 't weekend zelf lowlights in m'n haar gezet, want ik wil weer terug naar m'n eigen kleur maar het komt intussen tot mijn kont en is jarenlang geblondeerd, dus in één keer verven durfde ik echt niet en kan m.i. ook echt nooit het gewenste resultaat krijgen.
Ik heb kleur 4.3 (goudbruin) gebruikt in plaats van 7.3 (goudblond) wat ik al een tijdje gebruikte bij wijze van overgang, daarvoor heb ik jarenlang 8.3 gebruikt.
(Echt, dat mijn haar nog leeft is een wonder) :o
Enfin, kapje op, plukjes trekken en dit keer dus bruin geverfd ipv blond wat ik normaal deed. Reuze eng, maar het resultaat valt niet tegen. M'n eigen kleur staat me eigenlijk best goed :P
Enige is dat sommige plukken die al eens blond geverfd waren, een beetje grauw geworden zijn.
Maar dat heb ik in het verleden ook al eens gehad, en toen heeft tomatenketchup wonderen gedaan. ;)
Ik wil er nog wel een paar gouden plukjes in maken, maar eerst m'n haar even laten rusten nu.
Als het naar m'n zin is plaats ik wel foto's.
Ben benieuwd! Ik zou ook wel lowlights willen, maar durf het niet zelf op mijn geblondeerde haar en de laatste keer dat een kapper het donkerder verfde viel het enorm tegen...
  maandag 14 oktober 2013 @ 20:41:52 #112
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_132167987
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb er weer een liefde bij <3
Olive oil hair milk van XVO, te koop bij Kruidvat
[ afbeelding ]

Echt, elke keer dat ik het gebruik gaat mijn haar meer krullen, geniaal :D
Het ziet er nu zo`n beetje zo uit O+
De onderlaag is het enige wat nog niet zo heel erg krult dus dat oogt misschien wat rommelig maar in het echt valt dat reuze mee :)

[ afbeelding ]
Zag het niet staan bij de 2 kruidvats hier in de buurt. Staat het op een aparte locatie? Plakt het? Is het ook een beetje geschikt om haar in model te krijgen?
pi_132168046
Heeft iemand hier ervaring met ''Andersom''' haren wassen?

Dus eerst een haarmasker, dan conditioner, afsluiten met uitwassen shampoo.

Lees dit maar eens.

http://www.misslipgloss.nl/je-haar-andersom-wassen/
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 14 oktober 2013 @ 20:50:12 #114
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132168445
Andersom :? Ik begin altijd met het masker.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:03:57 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132169216
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:41 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Zag het niet staan bij de 2 kruidvats hier in de buurt. Staat het op een aparte locatie? Plakt het? Is het ook een beetje geschikt om haar in model te krijgen?
vast in het afro-negerschap, heeft niet elke kruidvat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:11:59 #116
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_132169598
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

vast in het afro-negerschap, heeft niet elke kruidvat
Ok dan vraag ik morgen even vriendelijk waar ze het negerschap hebben staan!
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:15:04 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132169741
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:11 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Ok dan vraag ik morgen even vriendelijk waar ze het negerschap hebben staan!
hehehehe, in de buurt van de negermayo, kokosolie-zooi (Palmer's) en Dark&Lovely enzo.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:16:03 #118
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132169814
In het negervak inderdaad:)
En nee het plakt niet en is ook niet geschikt om je haar mee in model te brengen. Het is gewoon extra voeding :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:16:16 #119
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_132169823
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]

hehehehe, in de buurt van de negermayo, kokosolie-zooi (Palmer's) en Dark&Lovely enzo.
Dank u, morgen nog maar eens proberen.
pi_132170063
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:50 schreef Harajuku. het volgende:
Andersom :? Ik begin altijd met het masker.
En wat doe je dan na het masker? Doe je dan eerst uitwassen met shamppo of toch maar eerst de conditioner erin en dan pas alles eruit wassen met shampoo?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:30:28 #121
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132170613
Als je je haar al hebt gewassen met een silicoonvrij masker of conditioner is shampoo al niet eens meer nodig. En waarom zou je een subtiele reiniging af willen sluiten met een agressievere reiniging?
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:32:11 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132170700
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:20 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

En wat doe je dan na het masker? Doe je dan eerst uitwassen met shamppo of toch maar eerst de conditioner erin en dan pas alles eruit wassen met shampoo?
Nou ja, als ik een haarmasker uit een potje gebruik vind ik conditioner dubbelop, dan gaat er na het masker gewoon shampoo in.
Als ik olie gebruik is het olie, conditioner, shampoo.

Ik eindig iig nooit met conditioner of masker alleen. Wat ik wel af en toe doe is shampoo bovenop en conditioner onderin, tegelijkertijd en dan is het ook klaar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:35:08 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132170862
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je je haar al hebt gewassen met een silicoonvrij masker of conditioner is shampoo al niet eens meer nodig. En waarom zou je een subtiele reiniging af willen sluiten met een agressievere reiniging?
Ik heb gewoon normaal, steil haar. Als ik alleen conditioner zou gebruiken of zou eindigen met, ziet het er na een paar weken uit alsof ik in een frituurpan heb gehangen. Zelfs met shampoo nadien voedt een masker nog prima, je wast echt niet alles er gelijk weer uit.

Althans, bij mij iig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132171536
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:35 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb gewoon normaal, steil haar. Als ik alleen conditioner zou gebruiken of zou eindigen met, ziet het er na een paar weken uit alsof ik in een frituurpan heb gehangen. Zelfs met shampoo nadien voedt een masker nog prima, je wast echt niet alles er gelijk weer uit.

Althans, bij mij iig.
dat komt door de siliconen. daarom zonder siliconen en andere rommel ;)
  maandag 14 oktober 2013 @ 21:50:06 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132171678
Ik kom hier al een tijdje, heb genoeg shampoos en conditioners zonder al die ongein in mijn haar gehad, dit werkt voor mij vooralsnog toch het beste. Zelfde met mijn zusje trouwens, dus misschien zit het in de genen :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132173592
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kom hier al een tijdje, heb genoeg shampoos en conditioners zonder al die ongein in mijn haar gehad, dit werkt voor mij vooralsnog toch het beste. Zelfde met mijn zusje trouwens, dus misschien zit het in de genen :')
Goh, wat jij zegt ga ik ook eens proberen, nooit over nagedacht eigenlijk.
Bij mij is het altijd shampoo - conditioner of shampoo - masker.
Na een masker voelt het altijd nog een beetje viezig aan inderdaad.
Grappig dat jij die vergelijking met een frituur maakt, ik zeg ook altijd zoiets (haar dat zo vet is dat je er patat in kunt bakken) :P
pi_132173836
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nou ja, als ik een haarmasker uit een potje gebruik vind ik conditioner dubbelop, dan gaat er na het masker gewoon shampoo in.
Als ik olie gebruik is het olie, conditioner, shampoo.

Ik eindig iig nooit met conditioner of masker alleen. Wat ik wel af en toe doe is shampoo bovenop en conditioner onderin, tegelijkertijd en dan is het ook klaar.
Zo te lezen is het een heel ritueel. Maar heb pas geleden als een soort test alleen de onderste gedeelte 25 cm van mijn haar met olijfolie gedaan, dan nat gemaakt en met shampoo twee keer uitgewassen, toen even wat condioner erin gedaan, en toen eenmaal alles droog was voelde het onderste gedeelte in tegenstelling tot wat ik niet gedaan had heel zacht aan.
Conclusie dat olijfolie als haarmasker heel goed werkt.

De volgende keer zal ik al mijn haar zowel bovenop als de punten met een olijfolie masker doen en dan weer uitwassen en condotioner erin doen.

Ook Jojoba olie wil ik wel eens geprobeert hebben alls haarmasker.

Wel gebruik ik sinds kort arganolie voor mijn haarpunten, merk dat ik mijn haar makkelijker kan uitkammen en mooier glanst.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_132173948
Mijn haren is al een tijdje gortdroog. Heeft er iemand hier een keratine behandeling genomen dat je haar weer zacht maakt?
pi_132174151
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef koekii het volgende:
Mijn haren is al een tijdje gortdroog. Heeft er iemand hier een keratine behandeling genomen dat je haar weer zacht maakt?
Volgens mij doet mijn kapper dat weleens. Maar ik merk geen verschil. :')

Oh nee, hij doet een soort keratin boost
  zondag 20 oktober 2013 @ 00:44:07 #130
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_132346418
Ik heb al jaren erg last van pluizend haar. Hoewel het, nu ik mijn haar beter verzorg, er al een stuk beter uit ziet, blijft het enorm pluizen. Weet iemand hier iets op? :o Omdat ik er soms ook vlakbij mijn hoofdhuid last van heb, vermoed ik dat het niet alleen te maken heeft met droog haar. (Overigens heb ik lang, relatief stijl haar)

[ Bericht 4% gewijzigd door Muisraket op 20-10-2013 01:00:42 ]
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_132347775
Hoe verzorg je je haar nu.
  zondag 20 oktober 2013 @ 01:32:49 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132347965
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Goh, wat jij zegt ga ik ook eens proberen, nooit over nagedacht eigenlijk.
Bij mij is het altijd shampoo - conditioner of shampoo - masker.
Na een masker voelt het altijd nog een beetje viezig aan inderdaad.
Grappig dat jij die vergelijking met een frituur maakt, ik zeg ook altijd zoiets (haar dat zo vet is dat je er patat in kunt bakken) :P
En, al geprobeerd? :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 20 oktober 2013 @ 09:27:54 #133
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_132351348
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:26 schreef loecje het volgende:
Hoe verzorg je je haar nu.
Shampoo, conditioner (beide wel met SLS/siliconen geloof ik) en daarna een haarmasker. Meestal droog ik mijn haar aan de lucht, als ik het föhn, gebruik ik een hittebeschermer. Ik maak geen gebruik van stijl- of krultangen en heb mijn haar nog nooit geverfd.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_132351436
Nu we het toch even over shampoo hebben, ik gebruik nu sinds een maand of twee een milde shampoo zonder sulfaten van de Tuinen. Echter heb ik sinds een week of 3 erg last van jeuk op mijn hoofdhuid. Is dit normaal? Ik kan het maar niet laten om er niet aan te krabben }:| :{
  zondag 20 oktober 2013 @ 10:31:48 #135
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_132352044
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 01:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En, al geprobeerd? :D
Nee, nog niet, eerst de komende tijd even m'n haar met ketchup doen om dat grauwe eruit te krijgen.
Daarna ga ik jouw methode proberen. :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 oktober 2013 @ 10:33:11 #136
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132352064
quote:
2s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Astu :)
[ afbeelding ]
Zou dit ook okè werken voor lang, steil haar? :)

En ik ga vandaag denk ik een kussensloop bestellen van satinsleepers. Ben benieuwd of dat ook gaat helpen :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 oktober 2013 @ 10:33:54 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132352078
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:26 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Goh, wat jij zegt ga ik ook eens proberen, nooit over nagedacht eigenlijk.
Bij mij is het altijd shampoo - conditioner of shampoo - masker.
Na een masker voelt het altijd nog een beetje viezig aan inderdaad.
Grappig dat jij die vergelijking met een frituur maakt, ik zeg ook altijd zoiets (haar dat zo vet is dat je er patat in kunt bakken) :P
Zo doe ik het ook altijd! Masker-shampoo-conditioner.

Alleen voelt mijn haar daarna vet chill en niet viezig :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:07:32 #138
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132352607
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 10:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Zou dit ook okè werken voor lang, steil haar? :)

En ik ga vandaag denk ik een kussensloop bestellen van satinsleepers. Ben benieuwd of dat ook gaat helpen :).
Mijn dochter heeft lang, zeer steil haar en daar werkt het ook prima voor. Ik gebruik voor haar haren sowieso dezelfde spullen als voor mijn haar en over het algemeen werkt dat prima :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 20 oktober 2013 @ 12:35:23 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132354592
quote:
2s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft lang, zeer steil haar en daar werkt het ook prima voor. Ik gebruik voor haar haren sowieso dezelfde spullen als voor mijn haar en over het algemeen werkt dat prima :D
Hmm! Zal ook eens rondkijken! :9
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132367481
Iemand een idee hoe ik van mijn roos af kan komen? Heb het al van kinds af aan en ik kom er maar niet vanaf. Van antiroosshampoos enzo word het alleen maar erger.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:25:20 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132367868
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Iemand een idee hoe ik van mijn roos af kan komen? Heb het al van kinds af aan en ik kom er maar niet vanaf. Van antiroosshampoos enzo word het alleen maar erger.
ik zou het eens bij de huisarts vragen. Is gek als je het al zo lang hebt lijkt mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132400183
Het komt in periodes, heb er nu weer erg veel last van. Ik heb ook periodes waar het minder is, maar het blijft wel een beetje aanwezig.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:35:08 #143
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_132400460
Hebben jullie een vaste kapster? Ik durf haast niet meer naar de kapper toe omdat het altijd verkeerd geknipt wordt. ;( Ben nog geen kapster tegen gekomen die ik tot vaste kapster kan benoemen.
Bay of Plenty
pi_132401522
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:35 schreef oLexie het volgende:
Hebben jullie een vaste kapster? Ik durf haast niet meer naar de kapper toe omdat het altijd verkeerd geknipt wordt. ;( Ben nog geen kapster tegen gekomen die ik tot vaste kapster kan benoemen.
Nee, ik herken die meiden nooit meer na al die maanden, zien ze er weer totaal anders uit...of ze werken er niet meer. :P Ik kom hooguit 1-2x per jaar bij de kapper. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:07:50 #145
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_132401574
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee, ik herken die meiden nooit meer na al die maanden, zien ze er weer totaal anders uit...of ze werken er niet meer. :P Ik kom hooguit 1-2x per jaar bij de kapper. :')
Ik ook. Ging vroeger wel altijd netjes iedere drie maanden maar dan is je haar na een jaar veel te kort omdat ze er steeds een gigantisch stuk vanaf knippen. :r

Ga ook maar eens in het half jaar, trauma's. Heb wel op aanraden een afspraak gemaakt bij Marna kappers dus zal morgen zien of het iets is.
Bay of Plenty
pi_132401633
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:07 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik ook. Ging vroeger wel altijd netjes iedere drie maanden maar dan is je haar na een jaar veel te kort omdat ze er steeds een gigantisch stuk vanaf knippen. :r

Ga ook maar eens in het half jaar, trauma's. Heb wel op aanraden een afspraak gemaakt bij Marna kappers dus zal morgen zien of het iets is.
Mijn kapperszaak waar ik al jaren kom is dit jaar overgenomen door één van de medewerksters, ben er nog niet geweest dus geen idee of er verder iets veranderd is...benieuwd of de prijs ook weer omhoog is gegaan. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 21 oktober 2013 @ 18:13:12 #147
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132401729
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:35 schreef oLexie het volgende:
Hebben jullie een vaste kapster? Ik durf haast niet meer naar de kapper toe omdat het altijd verkeerd geknipt wordt. ;( Ben nog geen kapster tegen gekomen die ik tot vaste kapster kan benoemen.
Ja, :). Na jaren aan haartrauma's ( ;) ) eindelijk een goede gevonden. Helaas schiet de prijs bij elk bezoek omhoog :{. Laatst was het al rond de 32 euro voor alleen puntjes bijknippen. Eerder was het zo rond de 22 euro..

Vind het nu wel iets te gortig worden, ben ook maar student.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132401771
Ik betaal de helft bij mijn kapper. :@
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_132401817


Ik vind dit echt ontzettend leuk maar ik faal keihard in vlechten. Iemand tips? En heeft iemand een idee hoe dat uiteinde zit? Want dit is zo te zien niet met een elastiekje oid gedaan.
Aids.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:30:14 #150
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_132402232
Denk met schuifspeldjes aan d'r hoofd vastgemaakt en dan die lok rechts eroverheen om het af te dekken.
Bay of Plenty
pi_132402533
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:35 schreef oLexie het volgende:
Hebben jullie een vaste kapster? Ik durf haast niet meer naar de kapper toe omdat het altijd verkeerd geknipt wordt. ;( Ben nog geen kapster tegen gekomen die ik tot vaste kapster kan benoemen.
geen vaste kapster, wel een vaste kapsalon waar mijn haar 2x per jaar prima wordt geknipt.

ik heb lang haar en dat is niet zo moeilijk: de gespleten puntjes moeten eraf en weer losjes in lagen (geen botte lagen).
de ene keer moet er een paar cm vanaf en de andere keer +10cm. er wordt altijd netjes verteld hoeveel cm eraf moet om alle gespleten puntjes kwijt te raken en dat klopt ook redelijk.
mij maakt het niet uit hoeveel cm eraf gaat. zolang alle gespleten puntjes maar weg zijn. ik kan wel zeggen dat ik er 5cm vanaf wil, maar als daarboven ook nog gespleten puntjes zitten schiet ik er niets mee op.
pi_132419480
Ik heb zaterdag mijn haar geknipt, van tot aan mijn kont tot net onder mijn schouders. :'(

Moest echt even gebeuren.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:27:53 #153
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_132428385
Nou, net even geweest en er is denk ik 3 cm vanaf gegaan ofzo, heb er deze keer niets op aan te merken en was maar 24 euro kwijt (kreeg tien euro nieuwe-klanten korting). :)

Ik heb dus eindelijk mijn vaste kapsalon gevonden _O_ nu nog even uitzoeken wie het beste knipt en dan zit ik gebeiteld. Blijf ook na verhuizing gewoon hier naar de kapper gaan, zit ook nog bij mijn oude huisarts in een afgelegen dorpje omdat hij zo geweldig is.
Bay of Plenty
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:29:37 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132428434
Dat is normaal 34 euro? :D Mijn kapper kost 16 euro of zo voor knippen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:30:09 #155
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132428452
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:16 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik heb zaterdag mijn haar geknipt, van tot aan mijn kont tot net onder mijn schouders. :'(

Moest echt even gebeuren.
Was het vanaf je schouders dood?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:30:32 #156
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_132428467
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is normaal 34 euro? :D Mijn kapper kost 16 euro of zo voor knippen
Waar ik woon zijn echt heel veel kappers en ze zijn allemaal rond de 30 euro. De ene keer betaal ik 27 voor een flutbeurt, deze keer heb ik meer betaald maar ik wee dat ik toch altijd rond de 30 kwijt ben dus 34, so be it. Als ik nieuwe klanten voor de zaak regel krijg ik ook weer tien euro korting per knipbeurt, best gelopen hoor.
Bay of Plenty
pi_132432067
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Was het vanaf je schouders dood?
Nee, dat viel mee, maar ik doe altijd 1x in het jaar een flink stuk eraf knippen om het daarna weer mooi te laten groeien.

Maar ik denk dat ik dat vanaf nu anders ga aanpakken, gewoon eens in de 2 maanden naar de kapper om bij te punten.
pi_132433037
ik vind de kappers maar duur. 2x per jaar vind ik dan ook meer dan voldoende.
pi_132433481
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is normaal 34 euro? :D Mijn kapper kost 16 euro of zo voor knippen
Hier 21 euro en dat vind ik al duur zat. :') Kleuren doe ik zelf wel. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:50:09 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132444245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:27 schreef oLexie het volgende:
Nou, net even geweest en er is denk ik 3 cm vanaf gegaan ofzo, heb er deze keer niets op aan te merken en was maar 24 euro kwijt (kreeg tien euro nieuwe-klanten korting). :)

Ik heb dus eindelijk mijn vaste kapsalon gevonden _O_ nu nog even uitzoeken wie het beste knipt en dan zit ik gebeiteld. Blijf ook na verhuizing gewoon hier naar de kapper gaan, zit ook nog bij mijn oude huisarts in een afgelegen dorpje omdat hij zo geweldig is.
bedenk wel even of het handig is dat je wellicht een eind van je huisarts zit. Bij noodgevallen word je daar minder blij van
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:02:26 #161
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_132521806
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]

bedenk wel even of het handig is dat je wellicht een eind van je huisarts zit. Bij noodgevallen word je daar minder blij van
Dat is natuurlijk zo, maar met de auto is het hooguit tien minuten en anders naar de hap. In een noodgeval wil ik wel wat extra geld neerleggen.
Bay of Plenty
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:14:24 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132522267
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Nee, dat viel mee, maar ik doe altijd 1x in het jaar een flink stuk eraf knippen om het daarna weer mooi te laten groeien.

Maar ik denk dat ik dat vanaf nu anders ga aanpakken, gewoon eens in de 2 maanden naar de kapper om bij te punten.
Oh ja, dat is zonde. Dan kan je beter 3 of 4 keer per jaar bijpunten :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:14:43 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132522282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:51 schreef loecje het volgende:
ik vind de kappers maar duur. 2x per jaar vind ik dan ook meer dan voldoende.
Ik kan zestien euro niet duur vinden.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132522387
Mijn kapper is 33,50 voor alleen knippen. Als je wilt wassen en meer dan ben je veel meer kwijt _O- Maar ik vind het het wel waard, in de jaren dat ik bij hem geknipt wordt, is mijn haar nooit meer verpest
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:18:55 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132522449
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef oLexie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk zo, maar met de auto is het hooguit tien minuten en anders naar de hap. In een noodgeval wil ik wel wat extra geld neerleggen.
die mensen hebben je gegevens niet altijd he, daar gaat het meer om dan om het geld
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132522942
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan zestien euro niet duur vinden.
de meeste kappers zijn een stuk duurder
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:32:23 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132522989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:31 schreef loecje het volgende:

[..]

de meeste kappers zijn een stuk duurder
Noh, 34 vind ik ook veel te duur, maar zo duur ben ik ze dan weer nooit tegengekomen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:33:18 #168
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132523032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:17 schreef RenRen- het volgende:
Mijn kapper is 33,50 voor alleen knippen. Als je wilt wassen en meer dan ben je veel meer kwijt _O- Maar ik vind het het wel waard, in de jaren dat ik bij hem geknipt wordt, is mijn haar nooit meer verpest
8)7 Craycray. Ik vind het altijd zo idioot dat je nog apart moet betalen om je haar te wassen :') Hier gebeurt het standaard, of je nu wil of niet :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132523138
ik kan niet in jou portemonnee kijken, maar voor hier is 25euro echt te duur. helemaal als ik om de 2 maand naar de kapper zou gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door loecje op 24-10-2013 19:41:56 ]
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:36:36 #170
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132523161
Ik zeg toch ook dat ik 34 euro te duur vind?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:36:48 #171
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132523173
Al had ik miljoenen, vind ik dat nog idioot :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132523210
waarom ontken je dan dat kappers duur zijn?

oke ik kan hier ook wel een 10euro kapper vinden, maar geen die fatsoenlijk kan knippen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:42:34 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132523434
Wijven O+

Loecje, volgens mij zei Hara gewoon dat ze haar eigen kapper van 16 euro niet duur vond, niks over kappers in het algemeen toch?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132523518
met een quote van mij dat ik kappers duur vind ;)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:46:07 #175
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132523566
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef loecje het volgende:
waarom ontken je dan dat kappers duur zijn?

oke ik kan hier ook wel een 10euro kapper vinden, maar geen die fatsoenlijk kan knippen.
Omdat ik bij meerdere kappers ben geweest die prima knippen voor onder de 25 euro. Dat jij er geen kan vinden betekent natuurlijk niet dat ze niet bestaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:47:14 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132523619
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:14 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh ja, dat is zonde. Dan kan je beter 3 of 4 keer per jaar bijpunten :Y
In feite is het niet eens nodig, je gaat het alleen wel zien. Ik heb op dit moment redelijk onderhoudsarm haar qua kleur, alleen de puntjes worden wel steeds dunner. Ik geloof dat knippen bij mijn kapster ook op 26 of 28 euro komt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:48:16 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132523673
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef loecje het volgende:
met een quote van mij dat ik kappers duur vind ;)
ik las het anders, maar goed, zie uitleg Gara
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:48:29 #178
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132523685
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

In feite is het niet eens nodig, je gaat het alleen wel zien. Ik heb op dit moment redelijk onderhoudsarm haar qua kleur, alleen de puntjes worden wel steeds dunner. Ik geloof dat knippen bij mijn kapster ook op 26 of 28 euro komt.
Ik doe het ook omdat het anders inderdaad onderaan dunner wordt, ik vind dat niet mooi. En zo'n heerlijk gevoel als je met een paar cm eraf weer zo'n volle onderkant hebt :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:48:40 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132523695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Molo het volgende:

[..]

ik las het anders, maar goed, zie uitleg Gara
Je bent zelf gaar.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:51:07 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_132523829
quote:
8s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je bent zelf gaar.
hehehe, oeps, mooie typo wel! :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_132524460
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Omdat ik bij meerdere kappers ben geweest die prima knippen voor onder de 25 euro. Dat jij er geen kan vinden betekent natuurlijk niet dat ze niet bestaan.
waar zeg ik dan dat ze niet bestaan?

laat maar... ik zal dat ook wel weer verkeerd lezen ofniet
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:05:08 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132524521
Ja jezus, dit is echt drama om niets hoor :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132524820
Kappervriendinnetje. O+

Wat me eraan doet denken, het moet nodig weer eens bijgewerkt. Al is het wel het gezondst ooit nu. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132525142
Ik was hier prima tevreden met de goedkope (15euro) kapper :Y binnenkort maar weer eens langs!

Kapper waar ik eerst altijd heen ging is nu bijna 30 euro, dat is me echt teveel geld voor een beetje puntjes knippen...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_132525392
Mijn kapper kost 39 euro. ;( Maar ik ben zo panisch dat het verpest wordt dat ik geen andere uit durf te proberen. Maar doordat het zo duur is ga ik dus heel weinig.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:28:31 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132525613
Nou ja, die zestien euro is wel Brainwash waar twee werken die van mijn haar af moeten blijven en twee die er prima mee overweg kunnen.

Maar er is daar maar één die 't haar van mijn vriend mag doen :') De vorige keer deed een ander het, die mag niet meer :7
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132528195
iemand die haar haar met henna verft? Ik wordt grijs (ja echt) en ik wil mijn haar roodbruinig verven op een manier die niet echt opvalt en makkelijk thuis te doen is. Ik hou niet van naar de kapper gaan en het is duur (hoewel ze hier voor een spoeling een jaar geleden hetzelfde bedrag als iemand met dun kort haar vroegen voor mijn volumineuze bos met veel lang haar, bij eerdere kappers was ik dat niet gewend)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:16:42 #188
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_132536089
Bij grijs en henna moet je wel even kijken wat voor henna je pakt, bij een zonder toevoeging gaat het knaloranje worden namelijk.

En henna is niet echt makkelijk. Stiekem. Een paar uur met meurende derrie op je kop zitten en daar vervolgens de klontjes uit gaan vissen. :') Zou eerder voor zelf een spoeling erin gooien gaan dan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132536407
Ik begin niet eens aan henna, lukt trouwens ook niet aangezien ik voor blond ga(donker geeft me een ziekelijk uiterlijk :') ) maar verdorie, zaterdag heeft de kleur gewoon niet goed gepakt }:| terwijl van hetzelfde merk een andere kleur de vorige keur uitstekend dekte(en ja, was permanente met grijsdekking ;) ). Precies gedaan zoals het hoort, apart. :{ Enfin, als je nu heel goed kijkt zie je een grijs haartje hier en daar, minder dan ik normaal heb (enkele grijze plukjes) maar toch. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_132560620
Zijn hier ook mensen die conditioner only wassen?

Ik ben hier nu een paar weken mee bezig, en ben toch wel positief hierover. Ik waste mijn haar zowieso met shampoo max 2x per week met zo'n 4 dagen ertussen. En werd al niet snel vet, nu doe ik eigenlijk hetzelfde met conditioner.

Nut ervan is dat je je haar niet was met de agressieve sulfaten die in shampoo zitten. Die niet alleen het vuil, maar ook alle natuurlijke oliën en vetten uit je haar weghaalt. Conditioner only wassen doe je met conditioner waar geen siliconen of sulfaten inzitten. Het is ook wel bekend als curly girl methode, of no-poo wassen (sham'poo' ;) ). Ik gebruik dan verder ook weinig tot geen stylingproducten, hier zitten vaak weer siliconen in, en die krijg je niet uitgewassen met conditioner allene, daar heb je dan weer shampoo met sulfate erin voor nodig. Moet ik het echt een keer wassen met shampoo, dan was ik alleen met een shampoo zonder siliconen erin ^.^.

En nee, m'n haar stinkt niet, is niet vetter als normaal. Het wordt over de weken heen juist gezonder nu, en mijn haarpunten zien er ook beter uit. Heb alleen nog veel last van wat overmatig haaruitval van de laatste keer blonderen >.>.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:25:59 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_132560709
Dit topic is ontstaan door co-only :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_132560795
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef Hilda_87 het volgende:
Zijn hier ook mensen die conditioner only wassen?

Ik ben hier nu een paar weken mee bezig, en ben toch wel positief hierover. Ik waste mijn haar zowieso met shampoo max 2x per week met zo'n 4 dagen ertussen. En werd al niet snel vet, nu doe ik eigenlijk hetzelfde met conditioner.

Nut ervan is dat je je haar niet was met de agressieve sulfaten die in shampoo zitten. Die niet alleen het vuil, maar ook alle natuurlijke oliën en vetten uit je haar weghaalt. Conditioner only wassen doe je met conditioner waar geen siliconen of sulfaten inzitten. Het is ook wel bekend als curly girl methode, of no-poo wassen (sham'poo' ;) ). Ik gebruik dan verder ook weinig tot geen stylingproducten, hier zitten vaak weer siliconen in, en die krijg je niet uitgewassen met conditioner allene, daar heb je dan weer shampoo met sulfate erin voor nodig. Moet ik het echt een keer wassen met shampoo, dan was ik alleen met een shampoo zonder siliconen erin ^.^.

En nee, m'n haar stinkt niet, is niet vetter als normaal. Het wordt over de weken heen juist gezonder nu, en mijn haarpunten zien er ook beter uit. Heb alleen nog veel last van wat overmatig haaruitval van de laatste keer blonderen >.>.
Ik heb het geprobeerd, maar ik merkte dat mijn haar futloos en onhandelbaar was, misschien zelfs pluiziger dan ooit en het werd heel snel vet _O-
  vrijdag 1 november 2013 @ 22:02:08 #193
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_132807769
Godver! Loreal heeft haar productlijn vernieuwd en heeft de perfecte silk & gloss curl mousse vervangen door een andere kwalitatief veel mindere variant. WAAROM WAAROM? Heel veel producten geprobeerd door de jaren maar niets was zo fijn als deze voor krullend haar...

Iemand tips voor een goede krullenschuim, het liefst een ietwat dikkere die vooral niet plakt.
pi_132811167
Balen is dat altijd hè, ben je tevreden over een product, halen ze het uit de schappen. :{

Ik heb laatst een proefje gekregen van grapefruitshampoo van Fructis, die rook zo lekker dat ik maar eens een hele fles heb gekocht. Geen parabenen en siliconen, stond er geloof ik zelfs op de fles.

Over m'n haarkleur ben ik trouwens niet tevreden (grauw geworden na lowlights), dus voorlopig geen foto's.
Ben al bezig met tomatenketchupmaskers en honinggouden highlights om dat grauwe eruit te krijgen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 november 2013 @ 09:41:27 #195
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132817493
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Gwywen het volgende:
Balen is dat altijd hè, ben je tevreden over een product, halen ze het uit de schappen. :{

Ik heb laatst een proefje gekregen van grapefruitshampoo van Fructis, die rook zo lekker dat ik maar eens een hele fles heb gekocht. Geen parabenen en siliconen, stond er geloof ik zelfs op de fles.

Over m'n haarkleur ben ik trouwens niet tevreden (grauw geworden na lowlights), dus voorlopig geen foto's.
Ben al bezig met tomatenketchupmaskers en honinggouden highlights om dat grauwe eruit te krijgen.
Wat jammer van je lowlights! Balen altijd als een kappersbezoek niet het resultaat levert waar je op hoopte -O-.

Ik twijfel nog steeds over mijn saaie asblonde haar. Ik heb het geprobeerd lila te kleuren maar dat pakte niet ;( dus toen ben ik gaan twijfelen over rood. In het vorige topic stond deze foto (met dank aan Maisnon) nog:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel leuk, eigenlijk. Maar ik denk ook over een bruintint.. :'). Het liefst had in mijn haar zwart, maar daar wordt mijn gezicht heel hard en bleek van. Niet zoals een pin-up O+ maar dat van een lijk, ben ik bang :').
Dus een bruintint komt het dichtst in de buurt. Hmm. Misschien eerst een spoeling met bruin doen en dan een keer rood/oranjeachtig? :').

DILEMMA'S!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132820722
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:21 schreef Gwywen het volgende:
Balen is dat altijd hè, ben je tevreden over een product, halen ze het uit de schappen. :{

Ja! Agja, gelukkig is het op internet wel nog altijd te koop dus dan koop ik er maar meteen een stuk of 10 :P
pi_132823269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Wat jammer van je lowlights! Balen altijd als een kappersbezoek niet het resultaat levert waar je op hoopte -O-.

Ik had 't zelf gedaan, kappers willen altijd alleen maar knippen is mijn ervaring, en ik ben net zo blij met m'n heuplengte, daar moeten ze van af blijven!
Net als jij probeer ik wel eens wat uit qua kleur maar over het algemeen blijf ik toch hangen in wat ik al jaren had - ik moet maar zo denken: niet voor niets dat ik al jaren die kleuren gebruik.

Het grootste succes totnogtoe was een donkergouden kleur (die bij mij altijd iets te oranje wordt) met hele dunne lichtgoudblonden highlights erin, ik denk dat ik naar die combi weer terug ga, jammer alleen dat het zo gruwelijk veel werk is als je dit zelf doet.
Laatste keer heb ik m'n dochtertje aan het werk gezet: hier, een haaknaald, trek jij maar plukjes door dat kapje heen :P
pi_133062448
Effe een tussendoortje, heb eens een haarmaskertje van olijfolie gebruikt en mijn haartjes glanzen en vallen zo mooi als nooit tevoren nu het zo goed als opgedroggd is (wel 2 keer uitwassen en conditioner erin gedaan) . Zal ook eens haarmaskers van jojoba olie en eens die veelbesproken kokosvet in de herkansing doen. Die laatste vond ik aanvankelijk wat tegenvallen, maar ik wil die kokosvet nog eens een tweede kans geven. Voor de prijs van nog geen 4 euro voor een kleine pot kun je geen buil vallen.

Mijn eerste test met olijfolie was alleen in de onderste haarpunten, dat bevoel mij al goed, nu heb ik mij hele haar maar eens gedaan ermee.

wordt vervolgd.

Mijn haarlengte zit nu op ongeveer 60 cm.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_133062579
Haren, je hebt haren of haar.
Ik was en kam de 'haartjes' van mijn buurjongetje van 16 maanden.
  zaterdag 9 november 2013 @ 11:53:20 #200
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133074754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef -Hakuna- het volgende:
Effe een tussendoortje, heb eens een haarmaskertje van olijfolie gebruikt en mijn haartjes glanzen en vallen zo mooi als nooit tevoren nu het zo goed als opgedroggd is (wel 2 keer uitwassen en conditioner erin gedaan) . Zal ook eens haarmaskers van jojoba olie en eens die veelbesproken kokosvet in de herkansing doen. Die laatste vond ik aanvankelijk wat tegenvallen, maar ik wil die kokosvet nog eens een tweede kans geven. Voor de prijs van nog geen 4 euro voor een kleine pot kun je geen buil vallen.

Mijn eerste test met olijfolie was alleen in de onderste haarpunten, dat bevoel mij al goed, nu heb ik mij hele haar maar eens gedaan ermee.

wordt vervolgd.

Mijn haarlengte zit nu op ongeveer 60 cm.
Pure kokosvet?
Kaleidoscopiklimax
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 november 2013 @ 12:32:17 #201
163650 Greys
pi_133075338
Ik heb kokosvet ook geprobeerd, maar dat is keihard en niet uit het potje te krijgen als je lange nagels hebt _O- Ik vond het effect zwaar tegenvallen nadat ik het uit had gepoerd met een mesje en in mijn haar had 'gebrokkeld' :') Of bestaat het ook vloeibaar in een tube? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:36:00 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133075406
Je moet het vloeibaar maken tussen je vingers...
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 november 2013 @ 12:37:09 #203
163650 Greys
pi_133075424
Dan moet je het er wel eerst uit krijgen, had jij daar geen problemen mee? :D Of ook met een lepel ofzo zitten frotten?

Ik ga het vanavond nog een keer proberen, gewoon daarna die brokken tussen je handen wrijven dus? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 12:38:35 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133075443
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Dan moet je het er wel eerst uit krijgen, had jij daar geen problemen mee? :D Of ook met een lepel ofzo zitten frotten?

Ik ga het vanavond nog een keer proberen, gewoon daarna die brokken tussen je handen wrijven dus? *O*
Je kan het in de magnetron doen voor een paar seconden (of tot het vloeibaarder is) :+. Pas wel op dat het niet te heet wordt. Dus gewoon beetje vloeibaar, kan je het er zo uithalen en nog meer wrijven als nodig is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:38:50 #205
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133075449
Neuh, nooit echt een probleem mee gehad, maar ik heb ook geen nagels van 5 cm :+

Inderdaad even tussen je vingers of handen, is zo vloeibaar :Y
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 november 2013 @ 12:40:51 #206
163650 Greys
pi_133075478
Ok! Dank! Misschien stond het potje al heel lang in de drogist, het was echt 1 grote solide keiharde brok in dat potje en mijn nagels zijn niet bepaald bizar lang, maar ik had ze d'r allemaal op gebroken denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 12:41:45 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133075490
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:40 schreef Greys het volgende:
Ok! Dank! Misschien stond het potje al heel lang in de drogist, het was echt 1 grote solide keiharde brok in dat potje en mijn nagels zijn niet bepaald bizar lang, maar ik had ze d'r allemaal op gebroken denk ik.
Kokosvet is dan ook gewoon hard. Tot je het warm maakt, dan pas wordt het vloeibaar. Je kan een vorm gebruiken als je het er per se in brokken uit wilt. Maar dus ook magnetron oid.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:41:49 #208
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133075494
Dan even doen wat Chips zegt!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:42:38 #209
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133075510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kokosvet is dan ook gewoon hard. Tot je het warm maakt, dan pas wordt het vloeibaar. Je kan een vorm gebruiken als je het er per se in brokken uit wilt. Maar dus ook magnetron oid.
Maar zodra je het op je vinger legt wordt het al vrijwel vloeibaar, mijn potjes iig. Dat is bij Greys dan toch anders.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133075617
Ja wat voor spul heb je dan? Het is vast, maar zeker niet bikkelhard. Ik kon gewoon met de buitenkant van mijn nagel een mespuntje eruit schrapen. Als je dat op je handen legt wordt het al zacht, even wrijven en het is vloeibaar.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 12:48:11 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133075637
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar zodra je het op je vinger legt wordt het al vrijwel vloeibaar, mijn potjes iig. Dat is bij Greys dan toch anders.
Ja ok, lichaamswarmte inderdaad. Ik zou alleen niet met mijn nagel, zoals alors zegt, een mespuntje eruit kunnen halen. Daarvoor is mijne ook te hard, hoor.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 november 2013 @ 12:48:24 #212
163650 Greys
pi_133075642
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Kokosvet is dan ook gewoon hard. Tot je het warm maakt, dan pas wordt het vloeibaar. Je kan een vorm gebruiken als je het er per se in brokken uit wilt. Maar dus ook magnetron oid.
Nee ik hoef het er niet perse in brokken uit :) Integendeel! Maar het ging niet anders.
Ik ga je magnetrontip dus zeker proberen vanavond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:49:04 #213
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133075653
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja ok, lichaamswarmte inderdaad. Ik zou alleen niet met mijn nagel, zoals alors zegt, een mespuntje eruit kunnen halen. Daarvoor is mijne ook te hard, hoor.
Welke heb jij dan?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 12:49:04 #214
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133075654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ik hoef het er niet perse in brokken uit :) Integendeel! Maar het ging niet anders.
Ik ga je magnetrontip dus zeker proberen vanavond!
Ik bedoelde dus een vork, niet een vorm :'). En succes!! w/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 november 2013 @ 12:49:39 #215
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133075661
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Welke heb jij dan?
Nouja, had. Ik gebruik nu niet meer. Maar ik had gewoon een glazen pot van De Tuinen. Weet even niet meer hoe het heette, dat merk..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 november 2013 @ 12:56:01 #216
163650 Greys
pi_133075864
Ik heb gewoon een eigen merk van de Dio drogist in het dorp :D
Je ziet precies waar ik met het mesje heb lopen bikken haha.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133076628
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb kokosvet ook geprobeerd, maar dat is keihard en niet uit het potje te krijgen als je lange nagels hebt _O- Ik vond het effect zwaar tegenvallen nadat ik het uit had gepoerd met een mesje en in mijn haar had 'gebrokkeld' :') Of bestaat het ook vloeibaar in een tube? :+
Smeltpunt van kokokolie is 24-26 graden, je hoeft het dus maar iets te verwarmen en het is vloeibaar. ;) Je moest mijn potjes kokoksolie van de zomer eens zien. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133114617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
Dan moet je het er wel eerst uit krijgen, had jij daar geen problemen mee? :D Of ook met een lepel ofzo zitten frotten?

Ik ga het vanavond nog een keer proberen, gewoon daarna die brokken tussen je handen wrijven dus? *O*
Of nog beter de stukjes kokosvet in een bakje doen en met de fohn vloeibaar maken.

Met de fohn heb ik ook de olijfolie iets opgewarmd, dus werkt dat ook voor kokosvet. Bij de Tuinen verkopen ze de 100 % natuurlijke variant als er geen toko in je buurt is.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  zondag 10 november 2013 @ 19:06:57 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133118429
Heeft iemand hier weleens zijn/haar haar gewassen met ghassoul? Dat is een kleisoort die licht schuimt als je er water bij doet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rhassoul
Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar wil het wel, vooral omdat het nuttig haarvet gewoon laat waar het hoort te zitten, namelijk in mijn haar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 19:44:42 #220
155227 crew  Guppy
dus
pi_133119828
Ik ben ook maar weer eens naar de kapper geweest. Na een donderpreek van meneer kapper heeft ie m'n haar van broekriemlengte naar bh-bandjeslengte geknipt. "Alle dode troep eraf" :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133122143
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook maar weer eens naar de kapper geweest. Na een donderpreek van meneer kapper heeft ie m'n haar van broekriemlengte naar bh-bandjeslengte geknipt. "Alle dode troep eraf" :@
Daarom knip ik regelmatig met een kappersschaar zelf de onderste dode puntjes eraf om te voorkomen dat er op zo'n grote schaal kaalslag gepleegd moet gaan worden door een kapper.

Intussen groeit mijn haar gestaag door.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 20:30:35 #222
155227 crew  Guppy
dus
pi_133122496
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Daarom knip ik regelmatig met een kappersschaar zelf de onderste dode puntjes eraf om te voorkomen dat er op zo'n grote schaal kaalslag gepleegd moet gaan worden door een kapper.

Intussen groeit mijn haar gestaag door.
Het is ook mijn eigen schuld hoor. Ik was meer dan anderhalf jaar niet geweest :') maar dinsdag moet ik solliciteren, dus dit kon echt niet meer zo. Nu is het weer netjes.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133124130
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook maar weer eens naar de kapper geweest. Na een donderpreek van meneer kapper heeft ie m'n haar van broekriemlengte naar bh-bandjeslengte geknipt. "Alle dode troep eraf" :@
Nadeel van lang haar. Kappers knippen wel heel graag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133124391
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook maar weer eens naar de kapper geweest. Na een donderpreek van meneer kapper heeft ie m'n haar van broekriemlengte naar bh-bandjeslengte geknipt. "Alle dode troep eraf" :@
Als ik een donderpreek van mijn kapper zou krijgen was het meteen de laatste keer dat hij me zou knippen :{w , sterker nog...hij zou na de preek niet eens de kans krijgen. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 20:59:04 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_133124470
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef trovey het volgende:

[..]

Als ik een donderpreek van mijn kapper zou krijgen was het meteen de laatste keer dat hij me zou knippen :{w , sterker nog...hij zou na de preek niet eens de kans krijgen. :')
Het was uiteraard met een knipoog natuurlijk! Mijn kapper is lief! En hij had ook gelijk, het was ook nodig :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133124640
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het was uiteraard met een knipoog natuurlijk! Mijn kapper is lief! En hij had ook gelijk, het was ook nodig :@
En toch zou hij zijn donderpreek voor zich kunnen houden :P , je bent een klant geen kind van 5 jaar dat met de vingers in de snoeppot zit. :+ Ik ben alzo te oud voor donderpreken, van wie dan ook. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133124781
En sowieso, knappe jongen die van broekriem lengte naar bh rand gaat knippen. Ik wil best geloven dat er een stuk af moet na 1,5 jaar, maar 20 tot 30 cm is gewoon onzin. Dat is knippen om het knippen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133125083
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef Ticootje het volgende:
En sowieso, knappe jongen die van broekriem lengte naar bh rand gaat knippen. Ik wil best geloven dat er een stuk af moet na 1,5 jaar, maar 20 tot 30 cm is gewoon onzin. Dat is knippen om het knippen.
Hij had gewoon die dag al teveel moeten verven en permanenten. nu kon hij losgaan. >:) :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_133125158
Vraagje.. Ik probeer de verf (en het blonderen) uit mijn haar te krijgen door het gewoon uit te laten groeien, maar het begint nu wel steeds meer op te vallen en het staat uiteraard lelijk.

Zou ik een wat donkere spoeling kunnen proberen? Ik lees allerlei horror-verhalen over een groene gloed?
pi_133125329
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Anne het volgende:
Vraagje.. Ik probeer de verf (en het blonderen) uit mijn haar te krijgen door het gewoon uit te laten groeien, maar het begint nu wel steeds meer op te vallen en het staat uiteraard lelijk.

Zou ik een wat donkere spoeling kunnen proberen? Ik lees allerlei horror-verhalen over een groene gloed?
Spoeling met roodpigment gebruiken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133126045
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef Ticootje het volgende:
En sowieso, knappe jongen die van broekriem lengte naar bh rand gaat knippen. Ik wil best geloven dat er een stuk af moet na 1,5 jaar, maar 20 tot 30 cm is gewoon onzin. Dat is knippen om het knippen.
Als ik 1,5 jaar niet naar de kapper zou gaan zou dat bij mij ook zeker moeten. Ik ben nog geen maand geleden geweest en ik mag nu wel weer heen.. alles is dood (spleten haarpunten, erg droog) van onder. Gelukkig groeit het snel maar toch,... ik wil lang (gezond!) haar en dat gaat niet op deze manier.

Terwijl ik eerder nooit naar de kapper ging en m'n haar gewoon gezond bleef. Het is niet eerlijk. :{

En dat terwijl ik het nu veeeel beter verzorg dan eerder.

Maar het kan dus wel, van broeks riem lengte naar bh rand knippen omdat het dood is.
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 21:23:37 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_133126445
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:18 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Als ik 1,5 jaar niet naar de kapper zou gaan zou dat bij mij ook zeker moeten. Ik ben nog geen maand geleden geweest en ik mag nu wel weer heen.. alles is dood (spleten haarpunten, erg droog) van onder. Gelukkig groeit het snel maar toch,... ik wil lang (gezond!) haar en dat gaat niet op deze manier.

Terwijl ik eerder nooit naar de kapper ging en m'n haar gewoon gezond bleef. Het is niet eerlijk. :{

En dat terwijl ik het nu veeeel beter verzorg dan eerder.

Maar het kan dus wel, van broeks riem lengte naar bh rand knippen omdat het dood is.
Nou, bij mij was het ook echt geen overbodige luxe. Magoed, vanaf nu maar weer gewoon goed bijhouden, in plaats van zo lang te laten versloffen. Zijn die drastische maatregelen ook niet meer nodig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_133127323
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef oLexie het volgende:
Kwam er net achter dat mijn kapperswinkel gewoon Majicontrast verkoopt. O+ _O_
Vorige keer met Majirouge gedaan en toen zat er een paarse ondertoon in en verre van deze felheid.


[ afbeelding ]
Wauw, wat is dit? Verf of krijtachtig iets? Ziet er erg mooi uit! Waar koop ik dat? :@
hee hallo
  zondag 10 november 2013 @ 22:09:04 #234
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133129902
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Anne het volgende:
Vraagje.. Ik probeer de verf (en het blonderen) uit mijn haar te krijgen door het gewoon uit te laten groeien, maar het begint nu wel steeds meer op te vallen en het staat uiteraard lelijk.

Zou ik een wat donkere spoeling kunnen proberen? Ik lees allerlei horror-verhalen over een groene gloed?
ik zou het voor de zekerheid bij de kapper laten doen, hebben ze bij mij eens heel netjes gedaan met lichtbruine kleurspoeling.
Ik heb het ook eens zelf geprobeerd en dat heb ik toen weer bij de kapper kunnen laten corrigeren :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 11 november 2013 @ 07:29:14 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133138553
Ik heb nooit problemen gehad met haarverf, Flikkerde van alles over elkaar en mijn haar is nooit groen of oranje geworden :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133174424
Deze haarlengte wil ik bereiken.

Dit is mijn uiteindelijke doel.

Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  dinsdag 12 november 2013 @ 08:20:17 #237
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133175026
Ik vind lang haar prachtig (mits vol en gezond natuurlijk) maar ik zou het echt niet voorbij mn buttocks willen hebben :+ een stukje erboven vind ik het mooist.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133207045
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2013 08:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind lang haar prachtig (mits vol en gezond natuurlijk) maar ik zou het echt niet voorbij mn buttocks willen hebben :+ een stukje erboven vind ik het mooist.
Dit is al een voorteken van wat er nog staat te gebeuren met je haren...half lang -> kort -> pittig kort.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  woensdag 13 november 2013 @ 09:48:46 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133209588
Pardon? Omdat ik 10 cm boven je kont mooier vind eindig ik met een kort en pittig kapsel? :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133209612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 02:12 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dit is al een voorteken van wat er nog staat te gebeuren met je haren...half lang -> kort -> pittig kort.
:') :') :') :')
pi_133209623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 02:12 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dit is al een voorteken van wat er nog staat te gebeuren met je haren...half lang -> kort -> pittig kort.
dude :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_133210128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 02:12 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dit is al een voorteken van wat er nog staat te gebeuren met je haren...half lang -> kort -> pittig kort.
->rood met een paarse gekke lok -> bijpassende bril -> Fleecevest bij de anwb -> zelfde vest voor partner.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 november 2013 @ 10:55:03 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133211089
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
Pardon? Omdat ik 10 cm boven je kont mooier vind eindig ik met een kort en pittig kapsel? :')
Pas maar op, Hara.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 13 november 2013 @ 15:31:38 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_133219550
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:26 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Intussen groeit mijn haar gestaag door.
Als het je nou nog stond, maar helaas.

Ik gebruik al jaren kokosvet voor mijn haar, en dat werkt echt perfect. Verder ben ik paar maandjes geleden begonnen met het mijden van shampo, maar ik was het wel een keer met shampoo als ik er net een avondje vet in heb gehad, anders vind ik dat je dat vet blijft ruiken. Heeft iemand daar een tip voor? Want als ik eenmaal een keer met shampo heb gewassen, duurt het weer een aantal dagen eer ik van de jeuk op mijn kop af ben.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_133219686
Ik vind te lang haar alleen maar vervelend. Die momenten dat je op je eigen haar zit etc. :')
pi_133219720
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind te lang haar alleen maar vervelend. Die momenten dat je op je eigen haar zit etc. :')
Ik vind het gekriebel op mn rug juist wel leuk. Ik heb het nog nooit zo lang gehad als nu.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133219750
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind te lang haar alleen maar vervelend. Die momenten dat je op je eigen haar zit etc. :')
Ik heb het nu eigenlijk te lang, maar ik wil nog niet naar de kapper ;(

Dan vind ik het een weekje leuk en daarna vind ik het weer te kort.
Noot noot.
pi_133219792
quote:
19s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik heb het nu eigenlijk te lang, maar ik wil nog niet naar de kapper ;(

Dan vind ik het een weekje leuk en daarna vind ik het weer te kort.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik vind het gekriebel op mn rug juist wel leuk. Ik heb het nog nooit zo lang gehad als nu.
Hoelang hebben jullie het nu dan?

Mijn haar is nu helemaal niet meer zo lang, zolang het maar ruim over mijn schouders valt ben ik blij.
pi_133220085
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Hoelang hebben jullie het nu dan?

Mijn haar is nu helemaal niet meer zo lang, zolang het maar ruim over mijn schouders valt ben ik blij.


Nee ik lach niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133220260
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Hoelang hebben jullie het nu dan?

Mijn haar is nu helemaal niet meer zo lang, zolang het maar ruim over mijn schouders valt ben ik blij.
Ik denk 5 cm korter dan Ticootje na het borstelen.
Oogt bij mij wel korter trouwens, want ik heb krullen.
Noot noot.
pi_133220671
Bij mij moet er echt een cm of 10 af.. :(
Maar goed, ik heb nu aan het idee kunnen wennen dat het echt moet, dus binnenkort ff afspraak maken.
Meteen maar afspraak gemaakt dus. :D

[ Bericht 25% gewijzigd door Ticootje op 13-11-2013 16:15:48 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133221403
Wel een fotootje posten hè Ticootje? O+

Gaan jullie eigenlijk altijd naar dezelfde kapper?
Noot noot.
pi_133221480
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als het je nou nog stond, maar helaas.

Ik gebruik al jaren kokosvet voor mijn haar, en dat werkt echt perfect. Verder ben ik paar maandjes geleden begonnen met het mijden van shampo, maar ik was het wel een keer met shampoo als ik er net een avondje vet in heb gehad, anders vind ik dat je dat vet blijft ruiken. Heeft iemand daar een tip voor? Want als ik eenmaal een keer met shampo heb gewassen, duurt het weer een aantal dagen eer ik van de jeuk op mijn kop af ben.
er bestaat ook ontgeurde kokosolie.
dat is kokosolie zonder de kokosgeur en smaak. ideaal voor in de keuken maar misschien ook voor jou een oplossing?

ik denk dat je met shampoo teveel vet wegneemt, ook je huidvet.
ik weet niet of je al shampoo gebruikt zonder sulfaten? anders enkel wassen met conditioner.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:29:43 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133221518
pH-neutrale shampoo al geprobeerd?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133221558
quote:
19s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef Jojoortje het volgende:
Wel een fotootje posten hè Ticootje? O+

Gaan jullie eigenlijk altijd naar dezelfde kapper?
Nou, ik heb afgelopen maand keratine erin laten doen. En toen zei de beste man, er moet wel een stuk af hoor. Maar dat moet altijd even landen. Dus ik ben er nu pas aan toe om er ook echt een stuk af te halen. :')
Maar ik ga wel terug naar dezelfde nu ja.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:36:43 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_133221705
quote:
19s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:26 schreef Jojoortje het volgende:

Gaan jullie eigenlijk altijd naar dezelfde kapper?
Jazeker, zijnde mijn moeder, aangezien er geen een kapper in Ierland is tot nu toe, die mijn haar knipt zoals ik het wil. Het is net alsof er in Ierland maar 1 (stom) kapsel geknipt kan worden. Allemaak sluik (stijltang) lang haar met een enorme zij pony. Mijn ma vertrouw ik wel, die knipt het zoals ik het wil, en ze is niet eens kapster :D

Bovendien ben je hier in Ierland niet klaar voor onder de 50 euro voor alleen knippen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 13 november 2013 @ 16:37:36 #257
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_133221730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:28 schreef loecje het volgende:

[..]

er bestaat ook ontgeurde kokosolie.
dat is kokosolie zonder de kokosgeur en smaak. ideaal voor in de keuken maar misschien ook voor jou een oplossing?
Kan ik niet vinden.
quote:
ik denk dat je met shampoo teveel vet wegneemt, ook je huidvet.
ik weet niet of je al shampoo gebruikt zonder sulfaten? anders enkel wassen met conditioner.
Ik was het al nooit met shampo, alleen maar als ik dus kokosvet heb gebruikt, dus zo een keer per twee maanden.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 13 november 2013 @ 16:40:19 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_133221803
Ik heb even een vraagje over een gevoelige hoofdhuid. Bij mij is die zo gevoelig dat ik nu (en dan) kleine wondjes heb. Iemand enig idee hoe nu het best te verzorgen zonder dat mijn haar eronder lijdt?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_133221810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:36 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Jazeker, zijnde mijn moeder, aangezien er geen een kapper in Ierland is tot nu toe, die mijn haar knipt zoals ik het wil. Het is net alsof er in Ierland maar 1 (stom) kapsel geknipt kan worden. Allemaak sluik (stijltang) lang haar met een enorme zij pony. Mijn ma vertrouw ik wel, die knipt het zoals ik het wil, en ze is niet eens kapster :D

Bovendien ben je hier in Ierland niet klaar voor onder de 50 euro voor alleen knippen.
Sodeknetter wat duur.
Noot noot.
pi_133221829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:40 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb even een vraagje over een gevoelige hoofdhuid. Bij mij is die zo gevoelig dat ik nu (en dan) kleine wondjes heb. Iemand enig idee hoe nu het best te verzorgen zonder dat mijn haar eronder lijdt?
Hoe vaak was je het en waarmee?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:46:35 #261
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_133221992
Ik was het eens per 4/5 dagen en gebruik dan Elvive shampoo en conditioner van Syoss



I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 13 november 2013 @ 16:51:55 #262
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133222165
Ik zou de Syoss weggooien. Stali raakte de helft van haar haar kwijt door die zooi. Volgens mij ook hoofdhuidproblemen, maar dat weet ik niet zeker.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 13 november 2013 @ 16:54:02 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133222239
Ik heb een pH-huidneutrale shampoo, bij de drogist vandaan, die zijn niet agressief voor je hoofdhuid zoals normale shampoos dat wel zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133222341
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_133224801
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Kan ik niet vinden.


Ik heb hem van De Tuinen.
  woensdag 13 november 2013 @ 20:21:50 #266
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_133229415
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 18:16 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ik heb hem van De Tuinen.
In Ierland hebben ze geen De Tuinen ;)
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 13 november 2013 @ 20:22:05 #267
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_133229427
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zou de Syoss weggooien. Stali raakte de helft van haar haar kwijt door die zooi. Volgens mij ook hoofdhuidproblemen, maar dat weet ik niet zeker.
Ai…
Oke, ik ga es kijken hoe het zonder conditioner gaat dan...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_133230007
Of opzoek naar een fijnere conditioner en de shampoo weg laten. ?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 november 2013 @ 21:12:42 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_133231689
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
Of opzoek naar een fijnere conditioner en de shampoo weg laten. ?
Daar heb ik echt nog nooit aan gedacht. Ook in de drogisterij nooit dat advies gehad. Waar moet ik dan es mee beginnen om naar te kijken bijv.?
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 13 november 2013 @ 21:27:47 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133232463
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:21 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

In Ierland hebben ze geen De Tuinen ;)
er zijn vast wel toko's of vage ongure winkels of reformzaken toch?
Daar kun je vaak wel odorless coconut oil kopen :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133232650
Stille meelezer hier. Ik las al een tijd mee omdat ik heel raar haar heb, droog, maar ook weer vettig. En enorme pluis. Heb nu eindelijk iets gevonden waardoor mijn haar zacht is en niet pluist. Denk ik, want zit er net een halve dag in :+
Arganian Dream, klein flesje van 2,- bij big bazar vandaan, Kan alleen niets vinden over internet. Maar tot nu toe ben ik tevreden :)

Ik moet mijn haar altijd bij elkaar laten opdrogen, dan zit het een dag perfect, tweede dag pluizig en derde dag vies vettig :{ Als ik het los laat opdrogen of savonds was dan heb ik gigantische pluizenkrullen
  woensdag 13 november 2013 @ 21:35:45 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133232875
Wat zit er in dat spul?
Big Bazar zit hier niet in de buurt, maar ben gewoon benieuwd :) Met name of het puur argan olie is of gemengd met andere olie of gemengd met siliconen/serum.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 13 november 2013 @ 21:37:55 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133232983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee ik lach niet.
Dit is mijn ideale lengte, O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133232991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Stille meelezer hier. Ik las al een tijd mee omdat ik heel raar haar heb, droog, maar ook weer vettig. En enorme pluis. Heb nu eindelijk iets gevonden waardoor mijn haar zacht is en niet pluist. Denk ik, want zit er net een halve dag in :+
Arganian Dream, klein flesje van 2,- bij big bazar vandaan, Kan alleen niets vinden over internet. Maar tot nu toe ben ik tevreden :)

Ik moet mijn haar altijd bij elkaar laten opdrogen, dan zit het een dag perfect, tweede dag pluizig en derde dag vies vettig :{ Als ik het los laat opdrogen of savonds was dan heb ik gigantische pluizenkrullen
Ook weer, hoe vaak was je het? Wat voor producten gebruik je? Shampoo voor droog of vet haar? Gebruik je conditioner? Doe je verder nog spul in je haar? Draag je het los en kam je vaak? Zit je de hele dag aan je haar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 november 2013 @ 21:45:26 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133233394
Droog en vet is trouwens helemaal geen rare combinatie. Je lengte is dan vaak niet goed gevoed en bovenop je hoofd is het juist teveel gevoed, worden je talgklieren teveel gestimuleerd of je gebruikt bijvoorbeeld een agressieve shampoo.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_133234388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:37 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Kan ik niet vinden.

[..]

Ik was het al nooit met shampo, alleen maar als ik dus kokosvet heb gebruikt, dus zo een keer per twee maanden.
voor die keer na kokosvet bedoel ik ook
pi_133243297
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook weer, hoe vaak was je het? Wat voor producten gebruik je? Shampoo voor droog of vet haar? Gebruik je conditioner? Doe je verder nog spul in je haar? Draag je het los en kam je vaak? Zit je de hele dag aan je haar?
Ik zit nu om de dag anders is het gewoon vies vet helaas.
Ik was het met siliconenvrije shampoo van syoss op dit moment. Ik gebruik ook conditioner, en over het algemeen doe ik verder niets in mijn haar want als ik met lak werk of mousse of iets anders kan ik elke dag wel wassen. Ik laat het vast opdrogen tegen de krullen, en dan laat ik het vast of ik doe het halverwege de dag los. Zit er niet extreem aan. Tweede dag moet ik het vast dragen want los ziet het er niet uit, te vettig..
  donderdag 14 november 2013 @ 08:29:43 #278
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_133243502
Als je krullen hebt is de methode uit de OP misschien een goed idee.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 14 november 2013 @ 08:31:55 #279
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133243525
Probeer de methode uit de OP. Zal ik ff voor en na foto`s laten zien ter aanmoediging? :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_133244293
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben ook maar weer eens naar de kapper geweest. Na een donderpreek van meneer kapper heeft ie m'n haar van broekriemlengte naar bh-bandjeslengte geknipt. "Alle dode troep eraf" :@
Dit heb ik gister bij mijzelf gedaan. Nee, iets langer dan bh-lengte.
pi_133246467
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Probeer de methode uit de OP. Zal ik ff voor en na foto`s laten zien ter aanmoediging? :P
graag :D
  donderdag 14 november 2013 @ 11:35:10 #282
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133246771
Dit was voor, een jaar of 5 geleden voor ik aan de no poo ging


en zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit, waarbij ik moet opmerken dat dit een slechte haardag was, krultechnisch gezien :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 14 november 2013 @ 11:47:11 #283
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133247074
Ik laat vanmiddag wel ff een betere foto maken :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_133247132
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dit was voor, een jaar of 5 geleden voor ik aan de no poo ging
[ afbeelding ]

en zo ziet mijn haar er tegenwoordig uit, waarbij ik moet opmerken dat dit een slechte haardag was, krultechnisch gezien :)
[ afbeelding ]
Jeeeeeeeeeeetje, wat heb jij prachtig haar!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_133311229
Vraagje: ik heb lang haar, ongeveer tot mijn ellebogen. Dat was altijd veel en vol maar 3 maanden na mijn bevalling (baby is nu 6,5 maand), begon het heel erg uit te vallen. Inmiddels is het dus heel dun geworden. ;(
Zou het wellicht minder uitvallen als ik er een stuk afhaal? Of maakt dan dan geen verschil? Sowieso laat ik er een stukje afhalen aangezien het nu echt niet meer mooi is.
Iets anders wat helpt tegen uitval trouwens? Of zijn er shampoos die echt meer volume geven?
  zaterdag 16 november 2013 @ 10:02:18 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_133311339
Maakt geen klap uit, horrormones nemen de boel gewoon over en je kunt er weinig aan doen ;(
Haaruitval zal op een gegeven moment vanzelf weer stoppen, maar ja, daar heb je nu niks aan natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_133311384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:02 schreef Molo het volgende:
Maakt geen klap uit, horrormones nemen de boel gewoon over en je kunt er weinig aan doen ;(
Haaruitval zal op een gegeven moment vanzelf weer stoppen, maar ja, daar heb je nu niks aan natuurlijk
Nee, dat dacht ik inderdaad. -O-
pi_133311738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:02 schreef Molo het volgende:
Maakt geen klap uit, horrormones nemen de boel gewoon over en je kunt er weinig aan doen ;(
Haaruitval zal op een gegeven moment vanzelf weer stoppen, maar ja, daar heb je nu niks aan natuurlijk
Dat dus. Ik had zelfs kale plekken ertussen. :'(

Na 6 maanden werd de uitval minder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 november 2013 @ 11:25:26 #289
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133312442
Herkenbaar. Kale plekken bij m`n slapen en rondom zo`n hele rand dunner haar :X
En toen ging de hele boel weer groeien en dat stond dan zo leuk omhoog. Mèn wat heb ik voor lul gelopen toen :X
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_133314000
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 11:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Herkenbaar. Kale plekken bij m`n slapen en rondom zo`n hele rand dunner haar :X
En toen ging de hele boel weer groeien en dat stond dan zo leuk omhoog. Mèn wat heb ik voor lul gelopen toen :X
Herkenning. Alleen hangt het nu allemaal wel netjes stijl en pluisvrij, dus valt het eigenlijk niet zo op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_133317135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:31 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als het je nou nog stond, maar helaas.

Ik gebruik al jaren kokosvet voor mijn haar, en dat werkt echt perfect. Verder ben ik paar maandjes geleden begonnen met het mijden van shampo, maar ik was het wel een keer met shampoo als ik er net een avondje vet in heb gehad, anders vind ik dat je dat vet blijft ruiken. Heeft iemand daar een tip voor? Want als ik eenmaal een keer met shampo heb gewassen, duurt het weer een aantal dagen eer ik van de jeuk op mijn kop af ben.
Wassen met bicarbonaat. Dat moet daar in Ierland te krijg zijn, voor dat sodabrood. Hoewel je de variant moet zien te vinden waar niet alvast zuur door zit, dus pure natriumbicarbonaat.
Ik meng ongeveer 2 theelepels door 1 kopje warm water en was daar m'n haar mee. Je moet wel naspoelen met azijnwater, anders voelt je haar stug. Neem lekker ruikende azijn want anders stink je met je schone haar :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133319780
Ik zag bij de Action producten van Timotei, een merk van vroeger, siliconenvrij als vrij van parabenen.
pi_133322532
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:29 schreef Mylene het volgende:
Ik zag bij de Action producten van Timotei, een merk van vroeger, siliconenvrij als vrij van parabenen.
Die reclames in velden vol kamille. :o
pi_133509225
Wat is jullie ervaring met zelf je haren knippen?
Ik heb lang haar zonder laagjes en een pony.
Ben de laatste tijd niet meer tevreden over de kapper en ik zit te denken om zelf af en toe bij te punten.


Mijn haar een paar maanden geleden:


Drie jaar geleden is er een stuk afgeknipt omdat het niet meer gezond was door het blonderen en sindsdien probeer ik het weer te laten groeien.
Maar het voelt nog steeds erg kort.

[ Bericht 44% gewijzigd door Sarabi op 22-11-2013 11:32:49 ]
pi_133540584
Ik knip al meer dan een jaar mijn eigen haar. Het is heel gemakkelijk te doen zodra het eenmaal wat langer is en hangt af van wat voor kapsel je wilt, vooral als je geen laagjes of pony wilt is het goed te doen. Ik maak gebruik van Feye's trimming method:
http://feyeselftrim.livejournal.com/
pi_133540715
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 09:11 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik knip al meer dan een jaar mijn eigen haar. Het is heel gemakkelijk te doen zodra het eenmaal wat langer is en hangt af van wat voor kapsel je wilt, vooral als je geen laagjes of pony wilt is het goed te doen. Ik maak gebruik van Feye's trimming method:
http://feyeselftrim.livejournal.com/
Beter niet doen! Als je ff verkeerd schuift met elastiek dan verpest je je haar en is t zo verknipt.
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:13:25 #297
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133555587
Zeg, wat kost gemiddeld een permanent voor lang dik haar?

Heb het ooit laten doen en dat kostte toen 160 euro :') (heeft mijn pa betaald) maar dat waren echt afzetters want ik zat 5 uur en dat was dan 160 euro en m'n pa zijn toenmalige vriendin had alleen de onderkant van d'r haar laten doen, was super snel klaar en voor haar heeft hij 130 afgetikt. Veel te veel dus (bij 5 uur zitten snap ik 160 nog wel enigszins).

Ga mijn dipdye maar weer gewoon zwart maken en dan een permanentje erin, ben m'n golven echt zat en krullen zien er zo leuk uit met een muts eroverheen. O+
Bay of Plenty
pi_133556710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:13 schreef oLexie het volgende:
Zeg, wat kost gemiddeld een permanent voor lang dik haar?

Heb het ooit laten doen en dat kostte toen 160 euro :') (heeft mijn pa betaald) maar dat waren echt afzetters want ik zat 5 uur en dat was dan 160 euro en m'n pa zijn toenmalige vriendin had alleen de onderkant van d'r haar laten doen, was super snel klaar en voor haar heeft hij 130 afgetikt. Veel te veel dus (bij 5 uur zitten snap ik 160 nog wel enigszins).

Ga mijn dipdye maar weer gewoon zwart maken en dan een permanentje erin, ben m'n golven echt zat en krullen zien er zo leuk uit met een muts eroverheen. O+
Ik twijfel nog. Het is zo schadelijk voor je haar, maar zo mooi. :@
Jammer alleen als je uitgroei krijgt...
pi_133556736
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Wat is jullie ervaring met zelf je haren knippen?
Ik heb lang haar zonder laagjes en een pony.
Ben de laatste tijd niet meer tevreden over de kapper en ik zit te denken om zelf af en toe bij te punten.

Mijn haar een paar maanden geleden:
[ afbeelding ]

Drie jaar geleden is er een stuk afgeknipt omdat het niet meer gezond was door het blonderen en sindsdien probeer ik het weer te laten groeien.
Maar het voelt nog steeds erg kort.
Ik knip het altijd zelf, tenzij ik op vakantie ben en mijn (kapster)tante in de buurt is. :)
  zaterdag 23 november 2013 @ 21:42:41 #300
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133556784
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik twijfel nog. Het is zo schadelijk voor je haar, maar zo mooi. :@
Jammer alleen als je uitgroei krijgt...
Ik vond die uitgroei juist wel mooi na een tijdje, als die een beetje boven je schouders is gekomen en tot die tijd kun je het gewoon opsteken.

Wel schadelijk inderdaad, heb ook een bob moeten nemen na een paar jaar maar dat heb ik er wel weer voor over. Ging toen ook niet zo vaak naar de kapper omdat ik super skeer was. :')
Bay of Plenty
pi_133556846
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:42 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ik vond die uitgroei juist wel mooi na een tijdje, als die een beetje boven je schouders is gekomen en tot die tijd kun je het gewoon opsteken.

Wel schadelijk inderdaad, heb ook een bob moeten nemen na een paar jaar maar dat heb ik er wel weer voor over. Ging toen ook niet zo vaak naar de kapper omdat ik super skeer was. :')
Ik heb van mezelf krullen, en die beginnen ong. bij ooglengte. Ik vind dat zo lelijk. :') Daarom zou ik graag de permanent nemen. Ook om mooiere krullen te krijgen ofc., maar vooral zodat de krullen bovenaan beginnen. :)

Ik heb ooit een bob gehad, never again. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')