SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Olive line, 0,79 per fles en het enige waar mijn haar het goed op doet. Er zit ook bijna niks in, maar het was zulk heldenspul.En ik heb nog maar een beetje..
[..]
Door Inecto gaat mijn haar eruit zien alsof ik een halve pot wax erin gegooid heb.
Zolderkamerautistenquote:Op maandag 9 september 2013 12:18 schreef rikkerdeflikker het volgende:
volgens mij kun je voor je haar het best geen shampoo gebruiken. net zoals voor je huid geen zeep, gewoon goed uitspoelen met water onder de douche.
dan gaat een shampoo daar niet tegen helpen heb ik zo het ideequote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef vencodark het volgende:
@Molo vorig topic: oorzaak is een bevalling.
Ik wil hier ook wel even kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
DW, kan je een foto maken/opzoeken? Dan wil ik eventueel de volgende keer dat ik bij de Action kom best kijken of ze daar nog hebben en er wat inslaan voor je.
Weet niet of je in de buurt woont?
Ben jij stiekem Ria van de Action en woon/werk jij daar?quote:Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel even kijken.
dat vet krijg je juist van shampoo.quote:Op maandag 9 september 2013 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten
Huidvet en haarvet lossen niet op in water, klaar. En er bestaan honderden alternatieven voor zeep en dat is niet honderd keer water
Het wordt wel erger van shampoo, maar huidvet maak je sowieso aan. Dat krijg je niet weg met water alleen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:14 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat vet krijg je juist van shampoo.
het duurt alleen wel een tijdje, als je van shampoo overstapt op water dan heb je eerst een aantal weken vet haar. daarom had ik me hoofd kaal geschoren toen ik er mee begon.
dat is zo, ik vraag me sowieso wel eens af hoe je lang haar schoon kunt krijgen. vooral in de zomer met zweet enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Het wordt wel erger van shampoo, maar huidvet maak je sowieso aan. Dat krijg je niet weg met water alleen.
En mannen kapsels zijn wat dat betreft natuurlijk IETS makkelijker dan vrouwen kapsels
Water en zachte zeeploze shampoo en/of conditionerquote:Op maandag 9 september 2013 13:19 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat is zo, ik vraag me sowieso wel eens af hoe je lang haar schoon kunt krijgen. vooral in de zomer met zweet enzo.
Hou even je mond zeg. Doe normaal.quote:Op maandag 9 september 2013 13:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Alles
Ga maar weg hier, das beter voor iedereen
quote:Op maandag 9 september 2013 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
DW, kan je een foto maken/opzoeken? Dan wil ik eventueel de volgende keer dat ik bij de Action kom best kijken of ze daar nog hebben en er wat inslaan voor je.
Weet niet of je in de buurt woont?
Nope, daar zit heel veel zooi in.quote:Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef Molo het volgende:
Hebben ze die Olive lijn trouwens niet bij De Tuinen?
Thnx.quote:Op maandag 9 september 2013 13:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel even kijken.
Call me crazy, maar bij mij vermoed ik dat mijn hormonen er oorzaak van waren, maar toch lijkt die shampoo te hebben geholpen. Ik heb nogal problemen om na het stoppen van de pil mijn hormoonhuishouding weer in balans te krijgen. Dit is nog steeds niet helemaal in orde, maar mijn haaruitval is gestopt.quote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef vencodark het volgende:
@Molo vorig topic: oorzaak is een bevalling.
Lijkt mij stug dat een bepaalde shampoo ervoor kan zorgen dat je minder haarverlies gaat krijgen, wel kan de ene shampoo meer irritatie en jeuk op de hoofdhuid veroorzaken dan de ander. Maar haarverlies heeft in de meeste gevallen toch echt te maken met je hormoonhuishouding.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Call me crazy, maar bij mij vermoed ik dat mijn hormonen er oorzaak van waren, maar toch lijkt die shampoo te hebben geholpen. Ik heb nogal problemen om na het stoppen van de pil mijn hormoonhuishouding weer in balans te krijgen. Dit is nog steeds niet helemaal in orde, maar mijn haaruitval is gestopt.
2 shampoo, 5 conditioner. Dan kan ik weer vooruit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:45 schreef Harajuku. het volgende:
Als ze die shampoo hier nog hebben, hoeveel wil je er dan?
Mijn moeder heeft die recentelijk nog gehaald bij de Action, ik heb ze ook nog elke keer zien staan. Helaas gooide ze het al snel weg omdat ze het vreselijk spul vond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is hem, alleen ik heb de groene shampoo.
Maar ik denk dat het uit het assortiment is, in Sneek, Leeuwarden (op de centrale) en in Putten hebben ze het niet meer. Staat ook niet meer aangegeven op de schappen.Maar ik heb nu een andere gevonden, ongeveer dezelfde bestanddelen dus die dan maar even testen.
[..]
Nope, daar zit heel veel zooi in.
[..]
Thnx.
Godver.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die recentelijk nog gehaald bij de Action, ik heb ze ook nog elke keer zien staan. Helaas gooide ze het al snel weg omdat ze het vreselijk spul vond.
En laat af. Kan je nog beter aan een Color bug gaan. Maar ook die laten af.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:27 schreef sararaats het volgende:
'veilige' manier van haarkleuring: pastelkrijt, is wel tijdelijk.
Ik had hetzelfde probleem met het scrubzout. Dat kon ik op een gegeven moment niet meer vinden en toen ik het een medewerker had gevraagd, hadden ze het ook niet meer. Kwam mijn moeder daar een paar dagen later ook mee aanzetten.quote:
Wat doet kokosolie ànders voor je haar dan olijfolie?quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:58 schreef MangoLotion het volgende:
Mijn haar is mijn handelsmerk
Vandaag een maskertje gemaakt van kokosolie en olijfolie gemixt met conditioner...over een paar uur ga ik het eruit wassen
De tuinen. Een potje waar je wel een tijdje mee vooruit kan (en dus groot genoeg is om te testen) is rond de 4 euro dacht ik.quote:Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Maar (echt puur uit nieuwsgierigheid), hoe wéten jullie dan dat kokosolie dieper in de haarschacht dringt dan bv olijfolie? Ik vind het zo knap gewoon dat jullie dat soort dingen weten
Had altijd echt zoiets van 'haar IS al dood materiaal zodra het zichtbaar is, dus wat kunnen al die goedjes in godsnaam doen voor dood materiaal'. Maar kennelijk doet het toch iets, want ik merk ook wel degelijk verschil als ik een tijdje geen masker doe.
Mijn haar is nogal dor lately dus ik ga ook eens lekker prutsen met olie van de week. Waar koop je kokosolie?
Dat is gewoon zoiets dat wel ter sprake komt op internetfora (longhaircommunity) en misschien nu ook wel op beautyblogs. Het klopt overigens wel, heeft met de moleculaire structuur te maken, die is klein dus en kan dus ook echt tussen die minuscule haarschubben komen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Maar (echt puur uit nieuwsgierigheid), hoe wéten jullie dan dat kokosolie dieper in de haarschacht dringt dan bv olijfolie? Ik vind het zo knap gewoon dat jullie dat soort dingen weten
Had altijd echt zoiets van 'haar IS al dood materiaal zodra het zichtbaar is, dus wat kunnen al die goedjes in godsnaam doen voor dood materiaal'. Maar kennelijk doet het toch iets, want ik merk ook wel degelijk verschil als ik een tijdje geen masker doe.
Mijn haar is nogal dor lately dus ik ga ook eens lekker prutsen met olie van de week. Waar koop je kokosolie?
yes, datquote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is gewoon zoiets dat wel ter sprake komt op internetfora (longhaircommunity) en misschien nu ook wel op beautyblogs. Het klopt overigens wel, heeft met de moleculaire structuur te maken, die is klein dus en kan dus ook echt tussen die minuscule haarschubben komen.
Ja dat denk ik ook wel eens, maar bv nagels hebben dat ook. Als je de hele dag met je handen in sopjes hebt gezeten lijken ze ook helemaal uitgedroogd en gaar, maar als je ze dat insmeert met handcrème of iets vettigs knappen ze weer helemaal op. Dat het dood is betekent niet dat je er niets meer aan kunt doen, net als bv leer, invetten maakt het weer mooi glanzend en soepel. Door niets doen wordt het dof en droog en scheurt/breekt het dus sneller.
Allebei andere samenstelling en dus voedingquote:Op zondag 15 september 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat doet kokosolie ànders voor je haar dan olijfolie?
Dus ik bedoel, waarom niet alleen kokosolie of alleen olijfolie?
Ik heb soms ook een droge hoofdhuid wanneer het weer kouder gaat worden, je moet je haar niet met anti roos shampoos wassen en bij mij helpt het om af en toe een maskertje te gebruiken.quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Hoi medefokkers,
ik heb een vraagje. Sinds een week of 3 is mijn haar ongelofelijk droog en valt het gigantisch uit. Ook heb ik voornamelijk op mijn achterhoofd jeuk en (ik denk) door het krabben wordt mijn haar snel vet.
Het wassen probeer ik te beperken tot 2 keer per week. Ik gebruik conditioner alleen in de punten en ik spoel de hele meuk heel goed uit.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Oke. Een maskertje zou kunnen helpen tegen het droge haar. Maar helpt het ook tegen de klachten van mijn hoofdhuid?quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik heb soms ook een droge hoofdhuid wanneer het weer kouder gaat worden, je moet je haar niet met anti roos shampoos wassen en bij mij helpt het om af en toe een maskertje te gebruiken.
Ik kom even uit de lurkerstand in dit topic.quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Oke. Een maskertje zou kunnen helpen tegen het droge haar. Maar helpt het ook tegen de klachten van mijn hoofdhuid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |