Dat ja...quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, 2 vechtscheidingen dus? Goh.
Twee moeders verliezen hun kinderen.
Zal ik doen, en jij ook met je debiele posts...quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet, die hier de waarde niet van inzietMaar ga lekker door met je debiele gedoe joh.
Mag ik zeggen dat dit het nog erger maakt?quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoho! Twee wijven. Vast en zeker samenspannende kutwijven.quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef Leandra het volgende:
pleonasmequote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Twee wijven. Vast en zeker samenspannende kutwijven.
Klopt niet helemaal:quote:Op maandag 9 september 2013 14:22 schreef Mgolovic het volgende:
Je ziet maar al te vaak dat in dit soort gezinsdrama's de vader de schuldige is. Daar kunnen m.i. twee dingende oorzaak van zijn: mannen zijn eerder geneigd te moorden/zijn labieler dan vrouwen, of het Nederlands rechtssysteem zit zo in elkaar dat een vrouw meer rechten heeft m.b.t. de gezamelijke kinderen dan de vader waardoor de laatste zich verder en verder in het nauw gedreven voelt.
(bron)quote:64,2 procent van de kinderdoders is vrouw en 35,8 procent man.
...
Mannelijke kinderdoders hebben vaak wraak, straf of altruïstische doding (de ouder ziet het doden als in het belang van het kind, bijvoorbeeld om het kind ‘uit het lijden te verlossen’) als motief, vrouwelijke kinderdoders ongewenstheid van het kind of altruïstische doding, of er is sprake van een psychotische stoornis.
Oh, sensatiebelust persoonquote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)familiedrama-Drenthe
complete brief.
Al deden ze dat, die jongens kunnen er toch niets aan doen. Spring lekker zelf van een flat ofzo en laat je kinderen gewoon met rust.quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Twee wijven. Vast en zeker samenspannende kutwijven.
Hm, media geeft de laatste jaren wel een vertekend beeld dan.quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal:
[..]
(bron)
Het is dus niet correct om hieruit te concluderen dat vaders benadeeld worden door het rechtssysteem, ze doden alleen wel sneller hun kinderen als het niet in hun voordeel uitvalt. Als vrouwen met dezelfde motieven zouden doden zouden we waarschijnlijk ook vaker moeders die in vechtscheidingen zijn verwikkeld zien die hun kinderen zouden doden.
Ik denk niet dat je mijn post begrijpt.quote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef Ticootje het volgende:
Al deden ze dat, die jongens kunnen er toch niets aan doen. Spring lekker zelf van een flat ofzo en laat je kinderen gewoon met rust.
Ik bedoel niet dat jij van een flat moet springen!quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mijn post begrijpt.
Als de kinderen ouder zijn dan een jaar, dan zie je als ik mij goed herinner, ineens wel dat de dader meestal de man isquote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal:
[..]
(bron)
Het is dus niet correct om hieruit te concluderen dat vaders benadeeld worden door het rechtssysteem, ze doden alleen wel sneller hun kinderen uit wraak als het niet in hun voordeel uitvalt. Als vrouwen met dezelfde motieven zouden doden zouden we waarschijnlijk ook vaker moeders die in vechtscheidingen zijn verwikkeld zien die hun kinderen zouden doden.
Dit dus...quote:Op maandag 9 september 2013 13:53 schreef dotKoen het volgende:
Die afscheidsbrief. Dat gesleep met die kinderen en geruzie door ouders is ook afgelopen als die kerel alleen zichzelf ombracht.
Wat een conclusie ook:quote:Op maandag 9 september 2013 14:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)familiedrama-Drenthe
complete brief.
Zoek dan hulp!quote:Mijn eigen diagnose is dat ik zwaar depressief ben.
No shit:quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Mgolovic het volgende:
Hm, media geeft de laatste jaren wel een vertekend beeld dan.
quote:Of berichtgevingen over gezinsmoorden nu een oorzakelijk effect hebben of niet, over één ding zijn de experts het eens: de media-aandacht is over het algemeen te gedetailleerd, te sensationeel en te weinig zakelijk. Allen zeggen dat de informatie terughoudend, sober, kort, zakelijk en feitelijk moet zijn. Wolters: “Het moet geen soap worden. Leed vermaken tot entertainment heeft ethische en psychosociale bezwaren. Media moeten buitengewoon terughoudend zijn.”
Ik zat in mn hoofd met 2 jaar, maar die theorie was bij het vorige drama ook al aan de orde.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als de kinderen ouder zijn dan een jaar, dan zie je als ik mij goed herinner, ineens wel dat de dader meestal de man is
Zou kunnen, maar ik las in een ander artikel ook dat vrouwen die hun kinderen doden dat vaak al heel snel na de geboorte doen (als het nog baby's zijn). Mannen doen het vaker als ze al ouder zijn, en dat valt misschien meer op in de media.quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Mgolovic het volgende:
Hm, media geeft de laatste jaren wel een vertekend beeld dan.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Als de kinderen ouder zijn dan een jaar, dan zie je als ik mij goed herinner, ineens wel dat de dader meestal de man is
Om niet het halve broertjes topic te herhalen;quote:Op maandag 9 september 2013 15:00 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal:
[..]
(bron)
Het is dus niet correct om hieruit te concluderen dat vaders benadeeld worden door het rechtssysteem, ze doden alleen wel sneller hun kinderen uit wraak als het niet in hun voordeel uitvalt. Als vrouwen met dezelfde motieven zouden doden zouden we waarschijnlijk ook vaker moeders die in vechtscheidingen zijn verwikkeld zien die hun kinderen zouden doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 09-09-2013 15:12:10 ]
En weer snap je het niet echt. Is verder niet erg, laat staan on topic.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik bedoel niet dat jij van een flat moet springen!
sorry...quote:Op maandag 9 september 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer snap je het niet echt. Is verder niet erg, laat staan on topic.
Als ik dat dus lees dan heb ik het idee dat de jongste van dit drama dus een kind onder de 3 was?quote:Ook vond Jeanine het vanavond lullig dat ze zelf nog 18 jaar met mij door een deur moet ivm Seth!
Waarom is dat typisch iets mannelijks?quote:Op maandag 9 september 2013 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Doodsoorzaak zal ook wel iets typisch mannelijks zijn zoals wurging, verstikking.
Hand op hand geweld.quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch iets mannelijks?
Als het gaat om moord gebruiken vrouwen meestal andere methoden dan mannen.. Vrouwen zijn meer van gif...quote:Op maandag 9 september 2013 15:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waarom is dat typisch iets mannelijks?
quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hand op hand geweld.
Vrouwen schijnen meer van de vergiftiging te zijn.
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als het gaat om moord gebruiken vrouwen meestal andere methoden dan mannen.. Vrouwen zijn meer van gif...
Geen idee, ik heb er eens over gelezen bij (serie-)moordenaars enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
[..]
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.
Daar heb ik dan weer geen idee van natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw misschien niet voldoende kracht heeft om te wurgen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:17 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
[..]
Ook bij het ombrengen van (eigen) kinderen? Dacht dat dat meer iets voor "zusters des doods" was.
Dat wellicht wel, maar ik denk dat een vader in principe makkelijker afstand van zijn kinderen kan nemen, en dat is wel nodig om je kinderen te vermoorden.quote:Op maandag 9 september 2013 15:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen idee van natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat een vrouw misschien niet voldoende kracht heeft om te wurgen?
Nee, en de kans dat dat naar buiten wordt gebracht is nihil, tenzij familieleden zich hierover uitlaten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
Is al bekend hoe ze om het leven zijn gekomen?
Lekker belangrijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?quote:Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, en de kans dat dat naar buiten wordt gebracht is nihil, tenzij familieleden zich hierover uitlaten.
Ik snap dit niet.quote:Op maandag 9 september 2013 15:26 schreef capricia het volgende:
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?
Hoe zijn Julian en Ruben om het leven gekomen dan? Kun je dat even voor me opzoeken?quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Lekt dat niet altijd linksom of rechtsom naar buiten?
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?quote:Op maandag 9 september 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is bij de 2 jongens uit zeist ook niet gebeurd. En terecht.
En Leon Dijkhuizen uit Scheveningen?quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?
Is nooit naar buiten gekomen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:32 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Waren die niet gewurgd? Of verzin ik er dat zelf bij n.a.v. dat verhaal over dat oranje touw...?
-fixed-quote:Op maandag 9 september 2013 15:23 schreef Messina het volgende:
Waarom staat de volledige afscheidsbrief niet in de OP?
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?quote:Op maandag 9 september 2013 15:30 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.
Waarom in Godsnaam is dit belangrijk?
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?
Ja, alleen ga je het nooit te weten komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ik wil weten of ze geleden hebben. Lijkt me toch normaal dat je je dat afvraagt?
Ik hoop dat ze niet geleden hebben. Maar ik vraag me hun laatste momenten af. Hoe dat dan gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?
Nee, het gaat je niet aan eenvoudigweg. En daarom wordt het ook niet naar buiten gebracht.quote:Op maandag 9 september 2013 15:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wil dit niet recht lullen maar ik wil graag de 2 kanten van het verhaal horen voor ik oordeel. Het kan best zo zijn dat de vrouw haar ex man het leven zo zuur maakte dat de man uit pure wanhoop tot deze daad is gekomen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht zoiets te doen maar wel begrijpelijk.
Maar het gaat hier al over twee exen, hè.quote:Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Als jij tot enorme wanhoop wordt gegooid, en je bent alles kwijt, en je krijgt alles over je heen en je blijft met niks achter. Het is nooit(!) goed te praten, nooit. Maar ik sta er niet van te kijken. Je hebt nu eenmaal gestoorde mensen die een ander tot de meest verschrikkelijke dingen in staat kunnen brengen.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat willen weten? Wat voegt dat toe?
Jullie zullen een leuk koppel vormenquote:Op maandag 9 september 2013 15:43 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nee, het gaat je niet aan eenvoudigweg. En daarom wordt het ook niet naar buiten gebracht.
En dit dus! Dit is net zo erg. Want door bezuinigingen, financiele malaise moet je er niet raar van opkijken dat je weer zo'n familie drama gaat krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Dagonet het volgende:
Gelukkig wordt er bezuinigd op de GGZ.
Er zijn vast nog wel meer niet sensatie beluste mensen die er zo over denken hoor.quote:Op maandag 9 september 2013 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Jullie zullen een leuk koppel vormen
Het ging mij er meer om dat een persoon (of 2, of 3) iemand tot enorme wanhoop kan drijven daar hij dus zichzelf en zijn kinderen zou meenemen. Ik snap wel dat iemand tot die wanhoop gedreven kan worden en dus zijn kinderen mee zou nemen. Het is niet goed(!) maar als je echt tot pure wanhoop wordt gedreven knappen die hersencellen daarboven en dan neem je mee wat je het meeste dierbare is of wat je ooit deelde met iemand. Als die kinderen er NIET waren geweest, was zo'n scheiding ook (misschien) minder problematisch geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 15:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar het gaat hier al over twee exen, hè.
Bezuinigen op de GGZ is zeker een erg dom plan (vooral wat ze met de jeugd-GGZ willen doen), maar ik vraag me af hoe en of deze man wel in de GGZ terecht zou komen.quote:Op maandag 9 september 2013 15:16 schreef Dagonet het volgende:
Gelukkig wordt er bezuinigd op de GGZ.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat een persoon (of 2, of 3) iemand tot enorme wanhoop kan drijven daar hij dus zichzelf en zijn kinderen zou meenemen. Ik snap wel dat iemand tot die wanhoop gedreven kan worden en dus zijn kinderen mee zou nemen. Het is niet goed(!) maar als je echt tot pure wanhoop wordt gedreven knappen die hersencellen daarboven en dan neem je mee wat je het meeste dierbare is of wat je ooit deelde met iemand. Als die kinderen er NIET waren geweest, was zo'n scheiding ook (misschien) minder problematisch geweest.
ik ben het er absoluut niet mee eens. mensen willen die details weten om hun nieuwsgierigheid te bevredigen. liever breken ze dan achterblijver compleet af dan dat erkend wordt dat ieder mens gewoon zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar daden. dus liever fakkelen ze dan zo'n vrouw compleet af dan moeten erkennen dat een vader iets afschuwelijks gedaan heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 15:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens.
Als jij tot enorme wanhoop wordt gegooid, en je bent alles kwijt, en je krijgt alles over je heen en je blijft met niks achter. Het is nooit(!) goed te praten, nooit. Maar ik sta er niet van te kijken. Je hebt nu eenmaal gestoorde mensen die een ander tot de meest verschrikkelijke dingen in staat kunnen brengen.
Ja, da's dan weer aardig van hem.quote:Op maandag 9 september 2013 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
Die brief is behoorlijk duidelijk, het geeft wel een behoorlijk inzicht tot waarom hij tot deze daad is gekomen
Al even afgezien van het feit dat het me sterk lijkt dat beide vrouwen hem tot de daad gedreven hebben, lijkt hij me ook niet de makkelijkste persoon in de omgang, als je ruzie hebt met een mindgames coach dan moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om die ruzie voort te zetten, maar als het om het belang van je kinderen gaat dan doe je dat wel.quote:Op maandag 9 september 2013 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat een persoon (of 2, of 3) iemand tot enorme wanhoop kan drijven daar hij dus zichzelf en zijn kinderen zou meenemen. Ik snap wel dat iemand tot die wanhoop gedreven kan worden en dus zijn kinderen mee zou nemen. Het is niet goed(!) maar als je echt tot pure wanhoop wordt gedreven knappen die hersencellen daarboven en dan neem je mee wat je het meeste dierbare is of wat je ooit deelde met iemand. Als die kinderen er NIET waren geweest, was zo'n scheiding ook (misschien) minder problematisch geweest.
Ditquote:Op maandag 9 september 2013 15:52 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ben het er absoluut niet mee eens. mensen willen die details weten om hun nieuwsgierigheid te bevredigen. liever breken ze dan achterblijver compleet af dan dat erkend wordt dat ieder mens gewoon zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar daden. dus liever fakkelen ze dan zo'n vrouw compleet af dan moeten erkennen dat een vader iets afschuwelijks gedaan heeft.
ergste is nog dat mensen niet zien dat ze meegaan met zulke zieke figuren. kijk dan naar die brief! een en al zelfmedelijden en natrappen. "het is niet mijn verantwoordelijkheid dat ik dit doe, zij maken dat ik dit doe"
ik ga er niet in mee. er gebeuren vaak zat vreselijke dingen in het leven van hele gewone mensen en die nemen ook niet massaal hun toevlucht tot het vermoorden van hun kinderen.
Dat laatste lijkt me wel een vaststaand feit, helaas.quote:Op maandag 9 september 2013 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat het me sterk lijkt dat beide vrouwen hem tot de daad gedreven hebben, lijkt hij me ook niet de makkelijkste persoon in de omgang, als je ruzie hebt met een mindgames coach dan moet je behoorlijk sterk in je schoenen staan om die ruzie voort te zetten, maar als het om het belang van je kinderen gaat dan doe je dat wel.
Kennelijk was het belang van de kinderen door vader niet het best verdedigd.
Ik vind het verschrikkelijk voor de moeders van de kinderen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
De moeder mist 3 zoons, dat lijkt me van een iets andere orde dan dat mensen een broer/vriend/neef missen.
Ik heb het al vaker gezegd en blijf erbij:quote:Op maandag 9 september 2013 10:58 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik wil dit niet recht lullen maar ik wil graag de 2 kanten van het verhaal horen voor ik oordeel. Het kan best zo zijn dat de vrouw haar ex man het leven zo zuur maakte dat de man uit pure wanhoop tot deze daad is gekomen. Dat geeft hem natuurlijk nog niet het recht zoiets te doen maar wel begrijpelijk.
En die ander mepte de kids volgens de vader, en moeders trad er niet genoeg tegen op. Ook verloor zij in hoger beroep een zaak die ze zou hebben aangespannen om vaders kapot te maken. Triest dit allemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 14:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zn huidige wijf deed een ander.
Nee, de moeder van de oudste twee had een ander met vermeende losse handjes, de moeder van de jongste was ook al bij hem weg....quote:Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die ander mepte de kids volgens de vader, en moeders trad er niet genoeg tegen op. Ook verloor zij in hoger beroep een zaak die ze zou hebben aangespannen om vaders kapot te maken. Triest dit allemaal.
Ik denk dat mannen over het algemeen vaker geweldsdelicten plegen omdat ze anders omgaan met hun gevoelens (jaloezie, gelijk krijgen etc.) Logisch gevolg is dat zij ook vaker hun kinderen ombrengen dan vrouwen.quote:Op maandag 9 september 2013 14:59 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Noem eens een Westers land waar dat zo is dan? Dus geen zandbak-land waar vrouwen per definitie ondergeschikt zijn aan de man? Het is niet voor niets dat er organisaties als Fathers4Justice zijn.
Maar eigenlijk was het mss toch de schuld van de moeder...quote:Op maandag 9 september 2013 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de moeder van de oudste twee had een ander met vermeende losse handjes, de moeder van de jongste was ook al bij hem weg....
Ah ja, ik lees het nu. Triest.quote:Op maandag 9 september 2013 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de moeder van de oudste twee had een ander met vermeende losse handjes, de moeder van de jongste was ook al bij hem weg....
Het zit kennelijk anders; er zijn twee moeders, de ene mist twee zoons en de andere mist een zoon.quote:Op maandag 9 september 2013 15:55 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk voor de moeders van de kinderen.
Die moeder mist inderdaad 3 zoons en dat is vreselijk, maar de nabestaanden van die man worden vaak vergeten terwijl die geen schuld hebben. En nee het is niet met elkaar te vergelijken en dat doe ik zeker niet.
Je gaat er al vanuit dat zij er niks mee te maken heeft dat deze man uit pure wanhoop zijn kinderen heeft gedood begrijp ik?quote:Op maandag 9 september 2013 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar eigenlijk was het mss toch de schuld van de moeder...
Die moeder is ook een topper in het uitzoeken van haar vriendjes.........quote:Op maandag 9 september 2013 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de moeder van de oudste twee had een ander met vermeende losse handjes,
? Ken je haar?quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Die moeder is ook een topper in het uitzoeken van haar vriendjes.........
Nee, daar heeft ze niets mee te maken. Die man is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen, en niets, en dan ook maar niets wat in die brief staat rechtvaardigt moord. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:02 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat er al vanuit dat zij er niks mee te maken heeft dat deze man uit pure wanhoop zijn kinderen heeft gedood begrijp ik?
Ja, misschien moeten we haar hier de schuld van geven omdat de vader zegt dat de nieuwe verkering van z'n ex losse handjes heeft, want als de vader het zegt dan is het waar.quote:Op maandag 9 september 2013 16:03 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Die moeder is ook een topper in het uitzoeken van haar vriendjes.........
Dat zegt hij ook weet niet, het geeft wel een teken van onmacht aanquote:Op maandag 9 september 2013 16:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar eigenlijk was het mss toch de schuld van de moeder...
Nee maar deze is dood en neemt de kindjes mee, de ander sloeg haar. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om dan de conclusie te trekken dat ze niet echt de beste keuzes maakt.quote:
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat ze verkeerde keuzes maakt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, misschien moeten we haar hier de schuld van geven omdat de vader zegt dat de nieuwe verkering van z'n ex losse handjes heeft, want als de vader het zegt dan is het waar.
Jij gelooft een of andere hufter die blijkbaar zo gestoord is dat hij zn kinderen vermoord?quote:Op maandag 9 september 2013 16:06 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Nee maar deze is dood en neemt de kindjes mee, de ander sloeg haar. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om dan de conclusie te trekken dat ze niet echt de beste keuzes maakt.
omdat de ex-man en tevens vermoederlijke moordenaar beweert dat er losse handjes zijn, is het daarmee bewezen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:06 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Nee maar deze is dood en neemt de kindjes mee, de ander sloeg haar. Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om dan de conclusie te trekken dat ze niet echt de beste keuzes maakt.
Jij was er niet bij, ik geloof niemand maar ik walg wel van mensen hier die blijkbaar wel weten hoe alles is verlopen.quote:Op maandag 9 september 2013 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij gelooft een of andere hufter die blijkbaar zo gestoord is dat hij zn kinderen vermoord?
Ja. Als zij niet 5 jaar lang die man het leven zuur maakte zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.quote:Op maandag 9 september 2013 16:04 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze niets mee te maken. Die man is verantwoordelijk voor zijn eigen handelen, en niets, en dan ook maar niets wat in die brief staat rechtvaardigt moord. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen?
Het gaat om daden en feiten.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Jij was er niet bij, ik geloof niemand maar ik walg wel van mensen hier die blijkbaar wel weten hoe alles is verlopen.
BLEGGGHHHHH.
Wie er schuld heeft hoor je mij niet over maar die vrouw was gewoon net zo fout. De man drijft het alleen wat verder door. Bij sommige vrouwen hier is alles al duidelijk, lijkt me heerlijk als je zulk goed inzicht hebt. Jullie moeten bij de recherche gaan werken, zijn alle zaken zo opgelost.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja. Als zij niet 5 jaar lang die man het leven zuur maakte zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
Zo. Conclusies trekken. Jij kan het.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Ja. Als zij niet 5 jaar lang die man het leven zuur maakte zouden haar kinderen nog leven, zo simpel is het.
Vermoedelijk toch? Wel hoogstwaarschijnlijk, maar nog niet helemaal zeker, toch?quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het gaat om daden en feiten.
En de vader heeft zijn drie kinderen omgebracht. Feit en daad.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Jij weet niets over die vrouw. Helemaal niets.quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Wie er schuld heeft hoor je mij niet over maar die vrouw was gewoon net zo fout. De man drijft het alleen wat verder door. Bij sommige vrouwen hier is alles al duidelijk, lijkt me heerlijk als je zulk goed inzicht hebt. Jullie moeten bij de recherche gaan werken, zijn alle zaken zo opgelost.
nee hoor; het is nog veel simpeler. gewoon niet moorden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alleen bij sommige vrouwen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Wie er schuld heeft hoor je mij niet over maar die vrouw was gewoon net zo fout. De man drijft het alleen wat verder door. Bij sommige vrouwen hier is alles al duidelijk, lijkt me heerlijk als je zulk goed inzicht hebt. Jullie moeten bij de recherche gaan werken, zijn alle zaken zo opgelost.
Volgens mij is dat niet zijn beweegreden.quote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is toch zeker?quote:Op maandag 9 september 2013 16:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Vermoedelijk toch? Wel hoogstwaarschijnlijk, maar nog niet helemaal zeker, toch?
Over welke vrouw van de twee heb je het nu?quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
en jij wel?quote:Op maandag 9 september 2013 16:13 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Jij weet niets over die vrouw. Helemaal niets.
Zelfs dat moet je eigenlijk nog met een korrel zout nemen, er is weliswaar een afscheidsbrief gevonden en de lichamen zijn aangetroffen, maar dan nog kun je niet met 100% zekerheid zeggen dat die vader zijn kinderen heeft omgebracht, louter omdat dat in de media gemeld wordt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef DeToffifee het volgende:
Het gaat om daden en feiten.
En de vader heeft zijn drie kinderen omgebracht. Feit en daad.
quote:Op maandag 9 september 2013 16:11 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
gogogooquote:Op maandag 9 september 2013 16:10 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Jij was er niet bij, ik geloof niemand maar ik walg wel van mensen hier die blijkbaar wel weten hoe alles is verlopen.
BLEGGGHHHHH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |