SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?quote:Is geheim Nee hoor haha. Stress, zwaar dieet en trainen nu in 1 week bijna 6 kilo zal straks iets minder snel gaan. Wil voordat hij thuis komt de 19de nog minimaal 5 eraf Daarna ga ik over op de shakes. Hoop binnen het jaar mijn doel te behalen. Nog 15 te gaan
nou idd..quote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
uit mijn timeline:
[..]
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
En dit is de reactie van haar vader daarna.quote:Iets... 3 eieren en halve kipfilet met beetje groente. Eet alleen maar eiwitten. Straks ga ik wel meer eten
2 minutes ago · Like
Tsja, ik ben niet anti low carb, ben er zelf ook veel mee afgevallen een paar jaar terug, maar alleen maar 3 eieren en een kipfiletje en groente op een dag... en dan over op shakes... Klinkt als een duurzaam afvalplan...quote:Ozzo Bozzo Iedereen kan met dit dieet afvallen, en dat ZONDER honger....! Alles eten BEHALVE koolhydraten. Dus geen brood, aardappels, zetmeel houdende producten, pasta's, rijst en zoete dingen. Dus WEL balletje met, vette worst-soorten, Shoarma met knoflooksaus, kaas etc. Alles wat normaal slecht voor je zou zijn, mag je nu eten (als vulling). Doordat je geen koolhydraten erbij eet, neemt je lichaam weinig tot niets op van wat je gegeten hebt. Het 'zakt' gelijk door en eindigd in het toilet Let dan ook op de kleur, je lichaam ontgift namelijk ook direct,..... Je begint je dag met een ommeletje met gesmolten kaas en je hebt de hele dag GEEN hongergevoel....
Dat klopt. Want vorig jaar had ik ook heftige stress, en at idd niks. 8 kilo eraf in 1,5e week. Dat was mijn aanzetquote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
uit mijn timeline:
[..]
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
Same here. Heel vreemd vind ik het, want ik ga juist minder eten, en kom dus wél aan. Maar goed, weinig stress de laatste tijd waardoor afvallen beter gaatquote:Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom door stress alleen maar aan....
Helaas!
Vorig jaar jaquote:Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef BananaPancake het volgende:
Nee BE waren jullie op het gratis festival!?Had ik dat geweten, was ik wel langer gebleven!
Ik heb een tijdje gelijnd met de EGA (Eerste Goudse Afslankclub), een beetje WW achtige club. En daar was all bran een van de dingen die daar op de lijst stonden als prima dingen voor een ontbijt.quote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef miss_sly het volgende:
O ja, op ons vakantieadres ging het over toevoeging aan de yoghurt/kwark met vruchten. Dat cruesli de minst gezonde variant is vanwege suikers, wisten we uiteraard al.
Zij hadden het over all bran als gezondste mogelijkheid. In Turkije is het Nesfit van Nestlé, geen idee nog wel dat in Nederland is, ik ken alleen die van Kellogs. Iemand ervaring met all bran en hoe goed het is?
En kefir, dat hadden we daar dagelijks door onze smoothie, zou ook erg gezond zijn.
Hahaha, ja, dat zou ik even moeten uitproberenquote:Op maandag 9 september 2013 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gelijnd met de EGA (Eerste Goudse Afslankclub), een beetje WW achtige club. En daar was all bran een van de dingen die daar op de lijst stonden als prima dingen voor een ontbijt.
Zij houden daar de volgende hoeveelheden aan voor ontbijt:
25gr granen en 250 gr zuivel
Dus 25gr brinta met 250 gr melk of 25gr all bran met melk of yoghurt etc. etc.
Ik heb het een tijdje gegeten, maar ik hou niet van dat zachtgeworden hard spul dus ik at dan de yoghurt apart en knabbelde de all bran er achteraan.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat zou ik even moeten uitproberen
Het schijnt dus ook goed voor de stoelgang te zijn. Jij had dan die van Kellogs?
Lekker hoor!quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja afgelopen week is de weegschaal niet naar beneden gegaan (zelfs even +0,5 kilo) maar wel weer 2 cm van mijn taille af
Hardlopen is volgens mij ook nuttiger als je wilt afvallen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb Jillian los gelaten wegens echt even geen tijd voor en ik wil het hardlopen terug op peil hebben en Jillian kost te veel aan kracht en spierpijn op dit moment. Dus later maar weer verder.
Ayran is van gegiste geitenmelk gemaakt, lees ik.quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal ook eens kefir meenemen voor door de smoothie. De Poolse winkel heeft een soortgelijk drankje, die probeer ik ook eens. Is kefir nou eigenlijk hetzelfde als ayran? Polen gooien het over de gekookte aardappelen trouwens, dat is lang niet zo vies als het klinkt![]()
Zo, lijstje voor vandaag:
O: smoothie met soyayoghurt, amandelmelk, spinazie, galia, blauwe bes, rode bes en lijnzaad
T: kwark met bramen
L: Linzen, witte kaas, geroosterd mais, spinazie, cherrytomaatjes
B: half uur wandelen
T: paprika, worteltjes, misschien een matze
A: quiche met spekkies, broccoli, zwarte olijven, erwtjes, paprika, cherrytomaatjes en wat kaas
S: een uur badmintonnen
T: rode bessen
Ik zie heel erg op tegen het badmintonnen eigenlijk. Ik heb het denk ik een maand of 5 niet meer gedaan wegens vakantie, ziekte, het gebeuren met mijn schoonvader en een aantal begrafenissen. Ik ben vorig jaar oktober begonnen, toen kreeg ik eerst een uur training voor ik met de anderen mee ging doen met wedstrijdjes. Maar ik trainde slechts 1 of 2 keer per maand en trok het vaak niet om daarna wedstrijdjes te spelen. En omdat ik het niet goed kan, voel ik me ongemakkelijk tijdens de wedstrijdjes, ook omdat sommige mensen echt hoorbaar zuchten enzo tijdens mijn gestuntel. Veel mensen zijn ook hartstikke begripvol maar dat maakt toch wat minder indruk. En omdat ik er niet zo vaak was ken ik eigenlijk maar weinig mensen bij naam, ik voel me er niet echt bijhoren.
Maar goed, zoals de vriendin al zei waarmee ik ga, als ik nooit speel kan ik geen mensen leren kennen en niet beter worden. Dus het moet maar![]()
Ik merk wel dat ik erg moe ben na afgelopen weekend dus er spelen al de hele dag allerlei excuses door mijn hoofd. Maar ik ga lekker wel
Ik moet eens een beker ayran en een beker kefir kopen. Ik heb altijd het idee dat er weinig smaakverschil is eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ayran is van gegiste geitenmelk gemaakt, lees ik.
Kefir is dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kefir
Ik snap het wel, van dat badmintonnen, maar je vriendin heeft wel gelijk
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..quote:
Hoe was het eigenlijk vorige week in het ziekenhuis?quote:Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..
Hier net alvast warm gegeten. De ratatouille toch maar gewoon met rijst. Lekker snel.. Straks werken, daarna boodschappen doen en vanavond de was opvouwen tijdens Greys anatomy.
Verder staat er nog een giga afwas en moet er pijn geruimd worden. Genoeg te doen dus nog.. Vanmorgen kwam ik alles behalve op gang.
Ik ook hoor...maar ook wel beter/dieper sinds ik sport. Vooral in weekend/op vrije dagen gaat er eigenlijk geen dag voorbij dat ik even een dutje doe, overdag. Ik ben dan ook net weer wakker van een kort hazeslaapje.quote:
Ja ging wel goed. Stelde weinig voor, is een echo gemaakt van het hart. Maar er is nog totaal niets over gezegd. Dus het is echt nog 2 weken in spanning afwachten. En wanneer mijn vriend thuis is kan ik daar beter mee omgaan dan wanneer ik alleen ben. Dan slokt de spanning opeens al mijn energie op.quote:Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk vorige week in het ziekenhuis?
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.quote:Op maandag 9 september 2013 12:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook hoor...maar ook wel beter/dieper sinds ik sport. Vooral in weekend/op vrije dagen gaat er eigenlijk geen dag voorbij dat ik even een dutje doe, overdag. Ik ben dan ook net weer wakker van een kort hazeslaapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.Heb je al eerder een depressie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dit vermoedt, meteen een afspraak maken met de huisarts! Niet blijven doormodderen, daar word je niet beter van.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Wanneer ga je weer sporten?![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al eerder een depressie gehad?
En als je dit vermoedt, meteen een afspraak maken met de huisarts! Niet blijven doormodderen, daar word je niet beter van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ontopic: Ik ga zo lunchen.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Als m'n rug niet meer zo tering veel pijn doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Wanneer ga je weer sporten?![]()
Hou het nu wel bij lopen, gezien lekke band op de fiets.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ja, on topic is diëten, en dat gaat je natuurlijk gewoonweg niet lukken met een depressie. Het is ook minder belangrijk dan met je depressie (in ontwikkeling) aan de slag. Je zou dus gewoon naar de dokter kunnen gaan, dat lijkt me de beste optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ontopic: Ik ga zo lunchen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Grey's anatomy? Begint dat weer?quote:Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..
Hier net alvast warm gegeten. De ratatouille toch maar gewoon met rijst. Lekker snel.. Straks werken, daarna boodschappen doen en vanavond de was opvouwen tijdens Greys anatomy.
Verder staat er nog een giga afwas en moet er pijn geruimd worden. Genoeg te doen dus nog.. Vanmorgen kwam ik alles behalve op gang.
Jawel hoor. Gewoon inprikken, beetje olie, peper en zout erover en afhankelijk van hoe groot je aardappel is in de magnetron gooien. Ik heb meestal een minuut of 10, maar neem dan ook grote zoete aardappels.quote:Op maandag 9 september 2013 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Is t niet dat je afvalt van acute stress en aankomt van chronische?
Een gewone aardappel kun je zelfs in de magnetron poffen, weet niet of dat voor zoete ook geldt.
Pfoeh, dat is best veel verschil. Wat ga je nu weer veranderen? Waar is het misgegaan en hoe zorg je dat het straks niet weer opnieuw mis gaat?quote:Op maandag 9 september 2013 07:11 schreef Vicky het volgende:
Ik moet mezelf weer een flink wat schop onder mijn te dikke hol geven.. 77,4 op de weegschaal.. dat was op 16 augustus 73,9..
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, on topic is diëten, en dat gaat je natuurlijk gewoonweg niet lukken met een depressie. Het is ook minder belangrijk dan met je depressie (in ontwikkeling) aan de slag. Je zou dus gewoon naar de dokter kunnen gaan, dat lijkt me de beste optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 9 september 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa,Die ontdekking deed ik ook niet zo heel lang geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de situatie met mijn moeder gaan we niks bijzonders doen. Daarna even kijken hoe het er voor staat.
Lunch is op, ik heb opgeruimd, moet nog even de afwas wegwerken, stofzuigen en eten koken.gaat me straks helpen als ie thuis is.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik heb geen probleem met de lagere temperatuur en een beetje regen maar het werd na 2 minuten toch een beetje te erg met de regenquote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi weertje om een rondje te gaan lopen zonder jas
Misschien iets 'verkeerds' gegeten en opgeblazen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is m´n taille groter geworden. Het was altijd 85/86 cm en nu weer 88. Raar, want ben wel weer afgevallen. En het smalste punt van mijn taille is heel makkelijk te bepalen want is echt duidelijk het smalste punt, dus meet sowieso op hetzelfde plekje.
Het is al een week zo. Maar ben wel net klaar met m'n maandelijkse periode, dus daar zal het wel aan liggen. Of toch verkeerd gemeten voorheen. Achja, ik voel me goed. M'n spijkerbroek zit ook echt lossig (vandaag dag 2 dat ik hem aan heb, dat helpt natuurlijk welquote:Op maandag 9 september 2013 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien iets 'verkeerds' gegeten en opgeblazen?
Jillian ging goednu hopen dat ik over 3,5 uur ook weer kan dansen
Broodbeleg was niet super nee, maar had niks in huisquote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Fripsel!
Het lijstje kan zoals je zegt inderdaad nog wel beter, let vooral op je beleg.
En iets meer groentesla is alleen maar water.
Dat is toch het belangrijkstequote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is al een week zo. Maar ben wel net klaar met m'n maandelijkse periode, dus daar zal het wel aan liggen. Of toch verkeerd gemeten voorheen. Achja, ik voel me goed. M'n spijkerbroek zit ook echt lossig (vandaag dag 2 dat ik hem aan heb, dat helpt natuurlijk wel)
Ik weet nooit hoe en waar ik meetquote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is m´n taille groter geworden. Het was altijd 85/86 cm en nu weer 88. Raar, want ben wel weer afgevallen. En het smalste punt van mijn taille is heel makkelijk te bepalen want is echt duidelijk het smalste punt, dus meet sowieso op hetzelfde plekje.
Sla en komkommer zit erg weinig in, is vooral makkelijk om je maag te vullen zonder kcal binnen te krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Broodbeleg was niet super nee, maar had niks in huisGroente vind ik zelf eigenlijk wel goed, mais, sla wortel en komkommer. Meer krijg ik niet weg hoor
Thnxquote:Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste
Het is sowieso wel lastig om altijd op hetzelfde punt te meten.
Net lijstje Q
Ja vandaar ook mais en wat worteltjesquote:Op maandag 9 september 2013 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sla en komkommer zit erg weinig in, is vooral makkelijk om je maag te vullen zonder kcal binnen te krijgen.
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Fripsel het volgende:
Na al een tijdje aan het aanklooien te zijn wil ik nu toch wel serieus iets aan mijn gewicht gaan doen. Ik hoop dat het me helpt om hier wat actief lijstje te gaan posten en misschien vang ik ook nog wel wat goede tips op zo
Ik ben 1m75 en weeg 94 kilo, ik wil terug naar 70 kilo. Vandaag was de eerste dag dat ik bezig ben en dit is mijn lijstje (hij is nog niet super, heb nog geen boodschappen gedaan, ga ik vanavond doen, word nog een uitdaging want doe altijd voor 1 week boodschappen, er is geen supermarkt in mijn dorp)
O: 2 beschuitjes met boterhamworst
T: Halve galiameloen in blokjes
L: 2 maisboterhammen met kruidenkaas en schijfjes komkommer ertussen. 2 bospeentjes en nog een stuk komkommer
T: 2 blokjes chocolade
D: Kipburger, ovenaardappeltjes mais en sla. Rijstepap
S: 1 uur medisch fitness
T: 1 of 2 wilde perzikken
Kruidenkaas valt wel mee, degene die ik nu in huis heb wel maar je hebt ook light versies. Ovenaardappeltjes maak ik zelf van verse aardappelen dus daar komt gelukkig geen frituur bij kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.
Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.
Dacht dat het ook niet echt zo gezond was al groente? Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.
Ooh, dat weet ik dan weer niet. Want ik eet geen maisquote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.
Hier stopte ik. Ik zie je wel verschijnen he morgenvroeg?quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie vandaag:
O: 2 sneden zelfgebakken brood
Ja, zelf brood bakken doet toch wel leuke dingen... ineens willen mensen bij mij langskomen enzoquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik. Ik zie je wel verschijnen he morgenvroeg?
Lijstje ziet er goed uit. Krijg er honger van
Het zijn erg veel koolhydraten. Voor de rest nooit zo in verdiept, ik zou het als groenten in ieder geval gewoon niet eten. Al komt dat ook omdat ik ze alleen van de kolf lekker vind, met wat roomboter.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht dat het ook niet echt zo gezond was al groente? Maar dat weet ik niet zeker.
Dat is balen, mais is mijn lievelingsgroentenquote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn erg veel koolhydraten. Voor de rest nooit zo in verdiept, ik zou het als groenten in ieder geval gewoon niet eten. Al komt dat ook omdat ik ze alleen van de kolf lekker vind, met wat roomboter.
Ik zet het persoonlijk bij het lijstje peulvruchten. En die horen dan weer bij je aardappels/rijst/pasta/brood. Je moet het binnen krijgen, maar niet zoals veel andere groenten dat je jezelf er maar helemaal vol mee moet gaan eten.
Broodbeleg :quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is balen, mais is mijn lievelingsgroentenIk ga zo naardat ik bij de fysio ben geweest boodschappen doen dus tips voor tussendoortjes en broodbeleg zijn welkom!
Goed ideequote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Vanille yoghurtgoed idee voor in het weekend.
Ik ben nieuwsgierig nuquote:Op maandag 9 september 2013 17:54 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eten we trouwens de macaroni van mijn moeder
Ze had te veel gemaakt dus dat hebben wij mooi in de vriezer bewaard.
Oja en ik ga vanavond iets doen waar ik zenuwachtig voor ben maar als het lukt is het echt heel tof
En kan ik het jullie ook vertellen.
Als het niet lukt kan ik het ook vertellen maar is het minder tof
En als je een lidl in de buurt hebt is daar ook magere filet american (1,19) en als je het mij vraagt de lekkerste van allemaal. Een soort bakker bart filet american.quote:Op maandag 9 september 2013 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Broodbeleg :
Kalkoen filet, Kipfilet, Filet American (magere van AH), 20+ kaas, 20+ smeerkaas, runderrookvlees, rosbief.
Tussendoortjes : Komkommer, beschuit, knackerbrod (ik heb de licht gewicht), magere kwark, magere yoghurt, fruit -> kiwi, aardbeien, ananas, ect. Banaan = veel kcal en koolhydraten.
Die is echt lekkerquote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Mokkels het volgende:
[..]
En als je een lidl in de buurt hebt is daar ook magere filet american (1,19) en als je het mij vraagt de lekkerste van allemaal. Een soort bakker bart filet american.
Kan je biologisch niet wat fatsoenlijks krijgen?quote:Op maandag 9 september 2013 18:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik word echt gek van die hele 0% vet hype... Wil ik voor mijn dochter een yoghurtdrank halen, staat er werkelijk alleen maar 0% vet, nu gezoet met stevia etc zooi. Ik wil gewoon biomild en geen overgefabricreerde zooi
ik had arla gekocht omdat dat nog het meest in de buurt kwam, maar die beviel nietquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je biologisch niet wat fatsoenlijks krijgen?
En anders toch maar zelf yoghurtdrank maken, is niet echt moeilijk.
Dat brengt me op de ayran / kefir - discussie van vanmiddag, laat ik nu zaterdag ayran en kefir gehaald hebben, en dus beide gedronken gister en vandaag. Anders had ik het ook wel geweten, maar nu dan met recent de smaak in m'n mond. Nee, dat smaakt niet bijna hetzelfde. Om te beginnen is het kenmerk van ayran dat het zout is. En kefir niet. Ayran is een zoutige yoghurtdrank (bestaande uit volle yoghurt, water, zout). Kefir lijkt ietswat op karnemelk, behalve dat het licht prikkelend is. Kefir bevat minder vet dan ayran, en geen zout. Kefir verschilt wel qua dikte erg per merk, bijna tot yoghurtdikte aan toe.
Ik heb ook niks met light, en ik vind aspartaam en stevia smerig.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik had arla gekocht omdat dat nog het meest in de buurt kwam, maar die beviel niet
Zelf maken kan ik ook eens proberen, maar in mijn standaard super hebben ze wel biomild
Ik heb, in tegenstelling tot de meesten hier, echt een aversie tegen light en aanverwante producten
Mijn vriendin in Turkije waar we logeerden had een potje met kefir staan en iedere ochtend zeefde ze dat en dat deden we in de smoothie. Dit was vrij vloeibaar, leek qua structuur en dikte ook wel wat op karnemelk. In de smoothie met fruit en wat extra yoghurt proefde je er weinig van. Ik heb het ook zo geproefd, maar het is inderdaad wat zurig,quote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat brengt me op de ayran / kefir - discussie van vanmiddag, laat ik nu zaterdag ayran en kefir gehaald hebben, en dus beide gedronken gister en vandaag. Anders had ik het ook wel geweten, maar nu dan met recent de smaak in m'n mond. Nee, dat smaakt niet bijna hetzelfde. Om te beginnen is het kenmerk van ayran dat het zout is. En kefir niet. Ayran is een zoutige yoghurtdrank (bestaande uit volle yoghurt, water, zout). Kefir lijkt ietswat op karnemelk, behalve dat het licht prikkelend is. Kefir bevat minder vet dan ayran, en geen zout. Kefir verschilt wel qua dikte erg per merk, bijna tot yoghurtdikte aan toe.
Ik had het bijna ook gemaakt, want ik vond het er heerlijk uitzien, maar vandaag hadden we Thaise kippensoep met garnalen, want B wilde iets Thais met koriander. Was ook erg lekker, de soep!quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn D was om je vingers bij op te eten!
![]()
![]()
http://www.kayotic.nl/blog/surinamese-fish-masala
Echt aan aanrader!
ja, tot die conclusie was ik ook gekomenquote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met light, en ik vind aspartaam en stevia smerig.
Het meest positieve aan stevia is dat ik honingkruid in de tuin heb, en het vers van de plant precies even vies is.
Hmm, die ga ik eens proberen. Betaal nu 1,40 voor 30gr.quote:Op maandag 9 september 2013 18:27 schreef Mokkels het volgende:
[..]
En als je een lidl in de buurt hebt is daar ook magere filet american (1,19) en als je het mij vraagt de lekkerste van allemaal. Een soort bakker bart filet american.
Zoiets?quote:Op maandag 9 september 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
Heeft iemand nog een lekker recept met gerookte zalm? Ik kwam niet verder dan broodje gerookte zalmof zalm met macaroni en kaassaus
Moet als D zijn, niet als L
tilapia... nee, liever puur zalm.quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.mijnreceptenbo(...)t-gerookte-zalm.html
Je hebt gelijk, ik was het zoute vergetenquote:Op maandag 9 september 2013 18:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken naar de ingredientendeclaratie van mijn garam massala. Het is nl gewoon een kruidenmengsel. Hij is van AH Excellent trouwens.quote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Nergens in de buurt ook maar garam masala te bekennen. Nu heb ik tikka masala meegenomen maar dat is natuurlijk niet het zelfde.. En rode linzen hadden ze ook niet dus nu heb ik linzen van bonduelle... Ook niet hetzelfde natuurlijk!
En ik wil morgen potverdorie Dahlsoep maken!
En nu ga ik bijlezen
Zo, jeetje! Wat duur. Dit is gewoon een normaal bakje, 150 gram dacht ik.quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, die ga ik eens proberen. Betaal nu 1,40 voor 30gr.
Ja, dat denk ik wel. Mijn linzen en kikkererwten (gedroogd) komen van de toko.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Anders ga ik morgen wel even naar de AH XL.. Dan maar ik de soep woensdag. Zou je rode linzen bij de turkse supermarkt kunnen kopen?
Ik heb ze gewoon bij de Jumbo, van die gedroogde halve rode linzen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Anders ga ik morgen wel even naar de AH XL.. Dan maar ik de soep woensdag. Zou je rode linzen bij de turkse supermarkt kunnen kopen?
Ja echt achterlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zo, jeetje! Wat duur. Dit is gewoon een normaal bakje, 150 gram dacht ik.
Ik was ook iemand met z'n kop in het zand, jaren niet op de weegschaal. De confrontatie was heel groot, maar heb toen wel meteen mijn leven omgegooid. Ik heb dit zelf gedaan met het Weight Watchers systeem.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Damanaka het volgende:
Vorige week ben ik door mezelf geconfronteerd met mijn huidige situatie. Ik heb maanden, jaren niet gedurfd op de weegschaal te staan. Een jaar terug had ik al een te hoog BMI, veelste hoog. Nu op de weegschaal te hebben gestaan vandaag is dit nogsteeds vrijwel hetzelfde gebleven, het scheelt 2 kg (meer). Ik wil de knop omdraaien in mijn leven, dit gaat zo niet langer. Ik weet alleen totaal niet waar ik moet beginnen. Momenteel ben ik jong volwassen, en met 1.68m weeg ik 105kg. Een korte berekening verteld mij dat mijn BMI meer is als 38. Even wat over mijn gewoontes.
- Ik heb (helaas) een zittend beroep en beoefen momenteel geen enkele sport. Beweging is er wel, echter is dit meer in de vorm van een wandeling regelmatig, vrij weinig dus. Ik heb ook nooit echt serieus een sport beoefend in mijn leven. Ik schaamde me vroeger al omdat ik de 'mollige' was, en heb mezelf dit verdrongen met eten.
- Eten doe ik na mijn inzicht niet zo super veel, het zijn meer de tussen doortjes en het soort voedsel. Een kleine gemiddelde van de afgelopen dagen:
Ontbijt: Vaak niet, soms twee sneetjes witbrood met leverpate of plakje boterhamworst
Middageten: Op een onregelmatig tijdstip vier plakjes witbrood met gevarieerd beleg, meerindeels vleeswaren.
Avondeten: Hangt van de dag af. Soms is dit de mac, een menu (). Een andere keer is dit een pot aardappelen wat groente en een stukje vlees.
Snack hierna, wat er ook maar voor handen is.
Een uur/halfuur voordat ik na bed ga ook nog 2 plakjes witbrood met vleeswaren of kaas.
Mijn eetpatroon is niet goed, en dat realiseer ik me ook. Ik ben bang dat als ik alles overboord gooi dat ik het niet volhoud. Na research gedaan te hebben ben ik als volgende voorstel gekomen betreft eten:
- Ontbijt: volkoren brood met beleg (?), of magere kwark
- Middageten: 2 plakjes rond 11 uur met gewoonlijk beleg, om 2 uur dit nogmaals herhalen.
- Avondeten: Ik heb echt geen flauw idee
- Avondsnack. Volkorenbrood met beleg, maximaal 1.5 uur voordat ik ga slapen.
Kwa sport heb ik ook geen idee. Ik zit aan fitness te denken, maar ik zie er tegen op. Ik ken niemand daar en zal mezelf moeten motiveren om te gaan. Ook ben ik bang dat ik toch alles fout doe, daardoor geen vooruitgang zie en weer terugval in mijn oude patroon.
Hebben jullie tips voor mij op bovenstaande en hebben jullie wellicht naslagwerk hierover?
Ik heb in het verleden pogingen gedaan welke ik vrijwel gelijk heb opgegeven. Ik wil deze keer het serieus aanpakken en er 200% voor gaan!
Wandelen is prima beweging! Je kan beter geleidelijk proberen een nieuwe levensstijl te vinden dan rigoureus ALLES omgooien; dus probeer eerst maar je eetgewoonten te veranderen en ga vaker, langer, en met meer plezier veel wandelen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Damanaka het volgende:
()
- Ik heb (helaas) een zittend beroep en beoefen momenteel geen enkele sport. Beweging is er wel, echter is dit meer in de vorm van een wandeling regelmatig, vrij weinig dus. Ik heb ook nooit echt serieus een sport beoefend in mijn leven. Ik schaamde me vroeger al omdat ik de 'mollige' was, en heb mezelf dit verdrongen met eten.
()
Kwa sport heb ik ook geen idee. Ik zit aan fitness te denken, maar ik zie er tegen op. Ik ken niemand daar en zal mezelf moeten motiveren om te gaan. Ook ben ik bang dat ik toch alles fout doe, daardoor geen vooruitgang zie en weer terugval in mijn oude patroon.
Hebben jullie tips voor mij op bovenstaande en hebben jullie wellicht naslagwerk hierover?
()
Ik vind het juist wel slim om het te verdelen tegen de snaaizin. Alleen zou ik dan mikken op elke 2 uur ipv verdelen over 3. Na 2 heb ik wel weer zin altijd.quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef Qwea het volgende:
En 2 plakken brood om 11u en daarna om 14u nog eens is natuurlijk geen normale tijd als lunch.
Welkom hier.quote:Op maandag 9 september 2013 23:03 schreef Damanaka het volgende:
Vorige week ben ik door mezelf geconfronteerd met mijn huidige situatie. Ik heb maanden, jaren niet gedurfd op de weegschaal te staan. Een jaar terug had ik al een te hoog BMI, veelste hoog. Nu op de weegschaal te hebben gestaan vandaag is dit nogsteeds vrijwel hetzelfde gebleven, het scheelt 2 kg (meer). Ik wil de knop omdraaien in mijn leven, dit gaat zo niet langer. Ik weet alleen totaal niet waar ik moet beginnen. Momenteel ben ik jong volwassen, en met 1.68m weeg ik 105kg. Een korte berekening verteld mij dat mijn BMI meer is als 38. Even wat over mijn gewoontes.
- Eten doe ik na mijn inzicht niet zo super veel, het zijn meer de tussen doortjes en het soort voedsel. Een kleine gemiddelde van de afgelopen dagen:
Ontbijt: Vaak niet, soms twee sneetjes witbrood met leverpate of plakje boterhamworst
Middageten: Op een onregelmatig tijdstip vier plakjes witbrood met gevarieerd beleg, meerindeels vleeswaren.
Avondeten: Hangt van de dag af. Soms is dit de mac, een menu (). Een andere keer is dit een pot aardappelen wat groente en een stukje vlees.
Snack hierna, wat er ook maar voor handen is.
Een uur/halfuur voordat ik na bed ga ook nog 2 plakjes witbrood met vleeswaren of kaas.
Mijn eetpatroon is niet goed, en dat realiseer ik me ook. Ik ben bang dat als ik alles overboord gooi dat ik het niet volhoud. Na research gedaan te hebben ben ik als volgende voorstel gekomen betreft eten:
- Ontbijt: volkoren brood met beleg (?), of magere kwark
- Middageten: 2 plakjes rond 11 uur met gewoonlijk beleg, om 2 uur dit nogmaals herhalen.
- Avondeten: Ik heb echt geen flauw idee
- Avondsnack. Volkorenbrood met beleg, maximaal 1.5 uur voordat ik ga slapen.
Ik heb in het verleden pogingen gedaan welke ik vrijwel gelijk heb opgegeven. Ik wil deze keer het serieus aanpakken en er 200% voor gaan!
Ik lunch vandaag met een salade van 80 gram linzen, gegrilde mais, 30 gram witte kaas, wat spinazie en cherrytomaatjes. Echt verschrikkelijk lekkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Moet ik alleen nog wel een gerecht vinden waar ik mijn bonduelle-linzen voor kan gebruiken anders staan die ook maar in de kast!
Kip Tikka masala. ±9quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Moet ik alleen nog wel een gerecht vinden waar ik mijn bonduelle-linzen voor kan gebruiken anders staan die ook maar in de kast!
En iets met Tikka Masala.......
Hoe gaat het Lonaa???quote:
Die ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik lunch vandaag met een salade van 80 gram linzen, gegrilde mais, 30 gram witte kaas, wat spinazie en cherrytomaatjes. Echt verschrikkelijk lekker
Meh, het gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:43 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoe gaat het Lonaa???
Geniet van de dagen bij je moeder
L_S, heb jij nog leuke tips m.b.t. Dordrecht. Wil mijn vriend iig het "oude" gedeelte laten zien. Maar heb je nog leuke tentjes om wat te drinken in het centrum? Ben er namelijk echt al heel lang niet geweest!quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt, muesli, lijnzaad
T: 2 crackers met komijnenkaas
L: salade van linzen, gegrilde mais, 30 gram witte kaas, wat spinazie en cherrytomaatjes
B: half uur wandelen als het niet regent
T: kwark met rode bessen, paprika
A: spazle met spinazie, cherrytomaatjes en een vegaburger
S: 45 min swimba, 45 min aquapower, 30 min baantjes
T: waterijsje
Lang leve All-in op vakantie en na de vakantie even niet meer dat knopje kunnen vinden. Maar ik ben er echt helemaal klaar mee.. Terug in het gareel!!!quote:Op maandag 9 september 2013 13:11 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[..]
Pfoeh, dat is best veel verschil. Wat ga je nu weer veranderen? Waar is het misgegaan en hoe zorg je dat het straks niet weer opnieuw mis gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen 77.0.
Lijstje van vandaag:
O: kwark met banaan, appel, muesli en lijnzaad
T: worteltjes/paprika
L: boterham 30+ kaas, boterham casselerib, 2 eitjes erop
B: uur buffelen bij de fysio
T: weet ik nog niet
D: tostiDochter moet trainen.
Menu verder deze week:
woensdag: rijst met kip/kerrie
Donderdag: sla, aardappeltjes
vrijdag: tomatensoep met ravioli![]()
Gisteravond 50 min bodybalance gedaan. Morgenochtend buikspierkwartier en 50min bodybalance, vrijdag buikspierkwartier, 50 min bodybalance en 50 min bodyshape♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
ik doe dan idd ontbijt met wat fruit erbij. Of schuif wat met mn planning.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:06 schreef roos85 het volgende:
Als jullie laat wakker zijn, combineren jullie dan ontbijt en tussendoortje of schuift alles op naar wat later?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:00 schreef Zeester het volgende:
Ik lunch dan een uurtje later, en dan schuift alles inderdaad een beetje op. En ochtend tussendoortje skip ik (maar die eet ik sowieso zelden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:02 schreef Mokkels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop niet dat dat waar is, want is geen goed teken. Maar dan kan het sowieso geen kwaad dat ik de hele maand niet drink. Al heb ik deze zomer veel gedronken, het is volgens mij absoluut niet genoeg om mijn lever kwaad te doen.
Uhm, ik heb getokkeld, een klein beetje gestreken en wat vingerzettingen gehad, maar kan dus echt nog helemaal niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik doe dan idd ontbijt met wat fruit erbij. Of schuif wat met mn planning.
Tink, tof! Kom je een keer samen spelen?
als je wat kan spelen dan :p ik speel nu net 4 jaar harp...dus ook nog niet extreem goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhm, ik heb getokkeld, een klein beetje gestreken en wat vingerzettingen gehad, maar kan dus echt nog helemaal niks
Ik ga echt zelden de deur uit om hier de stad in te gaan. Ik wil wel al tijden naar Beatnik Café. En met de waterbus ergens heen, Kinderdijk ofzo. En ik moet de kerktoren ook nog beklimmen. Poffertjeshuis Pim is wel een echte aanrader, dat is echt een belevenis omdat er ontzettend veel te zien is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
L_S, heb jij nog leuke tips m.b.t. Dordrecht. Wil mijn vriend iig het "oude" gedeelte laten zien. Maar heb je nog leuke tentjes om wat te drinken in het centrum? Ben er namelijk echt al heel lang niet geweest!
En ben er de komende 2 weekjesDus genoeg tijd om Dordt weer eens te verkennen!
Ik ben absoluut geen tegenstander van light-producten, maar pindakaas-light is echt dikke onzin. Daar zijn namelijk goede vetten vervangen voor meer suikers, aka -> niet echt nuttig. Je lijf heeft meer aan gewone pindakaas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef M712 het volgende:
Planning van vandaag;
O: 1 vb met becel light en runderrookvlees, 1 vb met becel light en light pindakaas
T: 150 gram witte druiven
L: 4 vb met becel light en kipfilet
T: 100 gram worteltjes en een appel
D: geen idee nog!
T: activia aardbeien toetje
Kom je even brengen? Ik wil ook...quote:
Ik zal wel munt meenemen naar de meetquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kom je even brengen? Ik wil ook...
Dat is wel een recipe voor disaster, zelfs al heb je geen honger, dat besef je je? Ik zou toch maar tegen heug en meug iets naar binnen werken!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ben weer wakker.Alleen helemaal geen honger, heb zin in iets van yoghurt met fruit. Maar ik durf geen melk-producten te nemen als ik last van mijn keel heb. En ik vond het fruit zo duur toen ik de vorige keer boodschappen ging doen.
Heb maar een glaasje fruitsap genomen en wacht wel tot het avondeten.
zo lekker! Wel met honing.quote:
Die zijn vaak op aan het eind van het seizoen en dan zijn alleen die vieze overquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:49 schreef Zeester het volgende:
Wat ik vorig jaar heb gedaan om de kruidnoten te verslaan, is mezelf 1 zak van mijn lievelingskruidnoten te beloven aan het einde van het seizoen. Dat zijn van die kleine harde. Die heb ik toen aan m'n huisgenootje (of een vriendin, of je man, of weet ik veel wie je vaak ziet) gegeven en die kon ik dan vragen om een redelijke portie. Klinkt heel ingewikkeld, maar het werkte wel
Klopt, maar ik mag zo tegen eind november al wel een zak. Het liefst van de banket-bakkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn vaak op aan het eind van het seizoen en dan zijn alleen die vieze overDat je het weet.
Ik heb dus net een zak gekocht. Heb een handje op en me toen bedacht. De rest ligt in de vuilnisbak
Ik zag ze liggen in de winkel... keek op de verpakking (chocolade kruidnoten) en zag dat 30gr 130kcal was. Toen heb ik ze maar weggelegdquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn vaak op aan het eind van het seizoen en dan zijn alleen die vieze overDat je het weet.
Ik heb dus net een zak gekocht. Heb een handje op en me toen bedacht. De rest ligt in de vuilnisbak
Dit was ook een dure zak van de banketbakkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef Zeester het volgende:
Klopt, maar ik mag zo tegen eind november al wel een zak. Het liefst van de banket-bakker
Maak voor jezelf gewoon ook die deal! Je mag ze dit seizoen echt wel een x, maar nu nog eventjes niet!quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit was ook een dure zak van de banketbakker![]()
Wel lekker, maar toch maar niet nee.
Qwea, ligt het aan mij of eet jij eigenlijk altijd aardappelen als diner? Is dat niet saai?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:18 schreef Qwea het volgende:
Dat ga ik idd ook maar doen. 5 December mag ik pepernoten van de banketbakker.En warme chocolademelk met slagroom en een stukje banket staaf. En een chocolade letter
En met kerst mag ik ook gewoon van alles. En oud en nieuw. Afijn, 1 januari +3 kg
Lijstje :
O : vlk beschuit, 20+ smeerkaas, magere kwark, magere yoghurt, muesli
T : Niks. Nooit.
L : 4x spelt. Dieet halvarine, 1x pindakaas, 1x gestampte muisjes, 1x kalkoen filet 1x 20+ kaas
S : 1,5u fitness
T : 2x vlk beschuit met 20+ smeerkaas
D : Sperziebonen, aardappelen, jus van juspoeder, kipfilet.
T : Smoothie met magere kwark en frambozen + verse jus.
T 2 : 2x vlk beschuit met magere filet american
T 3 : Magere kwark, magere yoghurt, muesli.
Bijna altijd ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Qwea, ligt het aan mij of eet jij eigenlijk altijd aardappelen als diner? Is dat niet saai?
Heel veel gerechten zijn prima calorie-armer te maken hoor. En je kunt natuurlijk altijd extra groente toevoegen. Als ik lasagne maak gaat daar echt veeeel groente in. En je kunt natuurlijk ook heerlijke rijst-gerechten enzo maken. Dus tips genoeg! Maar jij bent altijd heel streng qua avondeten en calorieen dus ik weet niet of je er wat aan hebt, voor mij hoeft een diner niet <400 calorieen te zijn, dus daar zoek ik gerechten ook niet op uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bijna altijd ja.
Ja, dat is saaiMaar ik ben wel gek op groente, dus dat is minder saai, plus de dingen die ik lekker vind (taco's bv, of ehm, pasta carbonara, pizza, lasagne) zitten zo onwijs veel kcal in, dat is gewoon niet leuk meer. En mijn vriend is heel erg van groente. Alhoewel hij ook lasagne enzo lust. Nou zal ik wel een kneus zijn,maar ik pak altijd zo'n honing pakje wereld gerecht lasagne. Gewoon fucking 650 kcal per kleine kut portie waar ik niet vol van raak
Nu eet ik 400gr groente en ben loei vol.
Maar tips zijn welkom hoor als je iets minder kcal rijk hebt
Mijn avond eten nu is 506. En dat is het volgende :quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:29 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heel veel gerechten zijn prima calorie-armer te maken hoor. En je kunt natuurlijk altijd extra groente toevoegen. Als ik lasagne maak gaat daar echt veeeel groente in. En je kunt natuurlijk ook heerlijke rijst-gerechten enzo maken. Dus tips genoeg! Maar jij bent altijd heel streng qua avondeten en calorieen dus ik weet niet of je er wat aan hebt, voor mij hoeft een diner niet <400 calorieen te zijn, dus daar zoek ik gerechten ook niet op uit.
Lasagne zal hoe dan ook splurge-eten blijven denk ik, maar een van mijn calorie-armste maaltijden is bijvoorbeeld ratatouille. Gaat alleen groente en wat kruiden in de saus (een courgette, paprika, tomaten, aubergine, met basilicum als kruiden) en dan rijst erbij. Weet niet precies hoe dat met calorieen zit, maar veel is het in ieder geval niet. Daar kun je dan echt veel van eten want allemaal gezond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn avond eten nu is 506. En dat is het volgende :
400gr sperziebonen
140gr aardappelen
25gr jus
100gr kipfilet
150gr griekse yoghurt met 10gr muesli en ws een erdoor.
Kijk, daar zit ik straks vol van.
Als ik lasagne maak, en ik neem een goed bord waar ik vol van zit, zit je zo rond de 700kcal. Dat vind ik zelf echt onwijs hoog. Jij niet?En ik ben serieus hoor, want ik wil graag tips en wat anders eten... maar als dat idd 700kcal betekend dan hoeft het nou ook weer niet perse
Ik vind dat ik ze al gehad heb voor dit jaar. Volgend jaar weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:09 schreef Zeester het volgende:
Maak voor jezelf gewoon ook die deal! Je mag ze dit seizoen echt wel een x, maar nu nog eventjes niet!
Als je zelf lasagne maakt kan het allemaal best meevallen. Van die pakjes zit ik ook nooit vol. Maar zelf veel groentensaus maken, met mager rundergehakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn avond eten nu is 506. En dat is het volgende :
400gr sperziebonen
140gr aardappelen
25gr jus
100gr kipfilet
150gr griekse yoghurt met 10gr muesli en ws een erdoor.
Kijk, daar zit ik straks vol van.
Als ik lasagne maak, en ik neem een goed bord waar ik vol van zit, zit je zo rond de 700kcal. Dat vind ik zelf echt onwijs hoog. Jij niet?En ik ben serieus hoor, want ik wil graag tips en wat anders eten... maar als dat idd 700kcal betekend dan hoeft het nou ook weer niet perse
Boterstaven zijn ook vies en de chocolade van chocoladeletters is inferieur. Kan je beter een goede reep chocolade kopen ipv die chocoladeletterzooi.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben blijkbaar echt de enige die helemaal niets met sinterklaas-eten heeft.Pepernoten kan ik niet van wakker liggen, die met chocolade word ik misselijk van, boterstaven zijn zo snel droog en smerig.
Ik koop eigenlijk ook nooit snoep meer, dus waarom ik dat vandaag wel heb gedaan....quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:54 schreef Sarabi het volgende:
Ik koop nooit snoep dus raak ook niet in de verleiding van pepernoten.
Ik eet ze alleen toevallig als ze bij vrienden liggen.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Ow maar een handje....eerst even teruglezen
Zeker knap van jequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik vond het wel knap van mezelf
Nou ja, stom dat ik het überhaupt gekocht had, want nu is het pas echt weggegooid geld.
Ja dat vind ik ook hoor. Maar het zijn wel echt dure dingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, beter in de prullenbak dan op je heupenJe had het toch al betaald.
Dat lijkt mij zo vies......quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Myraela het volgende:
Pizza bestellen.die gedachte speelt al een paar dagen door mijn hoofd.
Ik wil die pizza met kaas in de rand eens.
Heb je kip en groente? Gewoon alles in de wok met kruiden en/of sausquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef Zeester het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een goede week! Ben ik blij mee. Hopelijk woensdag een ATL op de weegschaal. Moet haalbaar zijn want was vorige week ongesteld, en heb dus m'n best gedaan deze week!
Ik weet alleen niet wat ik vandaag moet eten. Heeft iemand nog een suggestie voor iets wat niet teveel ingredienten heeft, en niet giga lang duurt om te maken?
Ik heb nog helemaal niets in huis, behalve een paprika, en 3 tomaten, maar die hoeven niet persé op vandaag! Ga zo boodschappen doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je kip en groente? Gewoon alles in de wok met kruiden en/of sausnoodles of rijst er bij.
Wok is ook erg lekker, maar op een of andere manier niet echt 1 van de dingen waar ik aan denk meestal. Ik bedenk zo wel iets. Misschien ga ik voor een hamburger (van een tartaartje) met salade.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Ow oknouja ik vind wok wel altijd makkelijk en snel (en kan erg gezond).
Verder stel ik altijd wraps voorhahaha maar duurt langer als je ze zelf maakt.
Hier ligt een kip in de oven met zelfgemaakte pesto en pijnboompitten en daar gaat straks noodles en wok groente bij.
Maar wel saai, elke avond. Daar heeft ze een puntquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met aardappelen overigensZitten oa barstensvol kalium, super goed voor je.
Aardappelen worden pas ongezond met vette jus, roomboter (puree), gebakken of gefrituurd.
Recept?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je zelf lasagne maakt kan het allemaal best meevallen. Van die pakjes zit ik ook nooit vol. Maar zelf veel groentensaus maken, met mager rundergehakt.Je kunt courgette grillen en als lasagne bladen gebruiken. Saus - lasagnebladen - saus - gegrilde courgette plakken - saus - lasagne bladen - saus - klein beetje kaas. Dan eet je eigenlijk voornamelijk groenten.
Dan tel ik nooit kcal overigens, kan ik niet als ik zelf kook. Teveel werk om dat precies na te tellen.Maar volgens mij valt het best mee en het is ieder geval gezond. En ik zou niet zonder lasagne kunnen.
churro'squote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook hoor. Maar het zijn wel echt dure dingenen mijn vriend had hetzelfde (die heeft maar de helft op).
Wil zondag toch redelijk strak zijn en ik mocht van mezelf a.s. vrijdag eigenlijk al churro's. Misschien dat maar niet doen.
Ik zaterdag dacht dat ik eindelijk sterk genoeg was om drop te kopen en te laten staan/paar dropjes eten (m'n allergrootste valkuil).. missie gefaald. Meer wil ik er niet over zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk ook nooit snoep meer, dus waarom ik dat vandaag wel heb gedaan....![]()
Ik ben heel erg van de 'als het niet in huis is kan je het ook niet opeten' filosofie.
Maar.. misschien een hele domme vraag hoor, zijn aardappels dan ook groente? Het lijkt me eigelijk wel maar je hoort er niemand over nu ik er zo over nadenk. Ik denk namelijk altijd dat ik weinig groente eet (terwijl ik altijd aardappels + groente eet, maar als ik het dan vergelijk met overdag lijstjes van anderen) maar als aardappels ook groente zijn dan eet ik best wel... veel groente!quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis met aardappelen overigensZitten oa barstensvol kalium, super goed voor je.
Aardappelen worden pas ongezond met vette jus, roomboter (puree), gebakken of gefrituurd.
Mijn vriend had Zondag geloof ik, vette hap. Ik heb voor mezelf bieten gemaakt. Ik vond het echt echt echt de kcal niet waard.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef roos85 het volgende:
Ik heb ineens geen zin in het geplande avondeten (gekookte aardappelen, groenten en kip cordon bleu) maar vette hap.. de maandelijkse periode hangt weer in de lucht
Ik vind aardappels geen groentequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik zaterdag dacht dat ik eindelijk sterk genoeg was om drop te kopen en te laten staan/paar dropjes eten (m'n allergrootste valkuil).. missie gefaald. Meer wil ik er niet over zeggen.![]()
[..]
Maar.. misschien een hele domme vraag hoor, zijn aardappels dan ook groente? Het lijkt me eigelijk wel maar je hoort er niemand over nu ik er zo over nadenk. Ik denk namelijk altijd dat ik weinig groente eet (terwijl ik altijd aardappels + groente eet, maar als ik het dan vergelijk met overdag lijstjes van anderen) maar als aardappels ook groente zijn dan eet ik best wel... veel groente!
Ik moet het van mijzelf ook gewoon etenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn vriend had Zondag geloof ik, vette hap. Ik heb voor mezelf bieten gemaakt. Ik vond het echt echt echt de kcal niet waard.
Nee, aardappels tellen vanuit een voedingsperspectief niet als groente.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:54 schreef Mokkels het volgende:
Maar.. misschien een hele domme vraag hoor, zijn aardappels dan ook groente? Het lijkt me eigelijk wel maar je hoort er niemand over nu ik er zo over nadenk. Ik denk namelijk altijd dat ik weinig groente eet (terwijl ik altijd aardappels + groente eet, maar als ik het dan vergelijk met overdag lijstjes van anderen) maar als aardappels ook groente zijn dan eet ik best wel... veel groente!
Ik ook niet, tenminste, ik zag het niet als groente (misschien omdat het ook wel geen groente is hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind aardappels geen groente
Ik eet wel erg veel groente trouwens. Elke dag 400gr
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, aardappels tellen vanuit een voedingsperspectief niet als groente.
Ik mag ze een keer per jaar op Appelpopquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
churro's
Op vakantie lagen ze elke ochtend bij het ontbijt
ze staan bij ons op de braderie of op de Kermisquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mag ze een keer per jaar op Appelpop(zou ook niet weten waar ik ze anders zou moeten halen)
In de VS denken ze daar anders overquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:57 schreef Myraela het volgende:
Nee, aardappels tellen vanuit een voedingsperspectief niet als groente.
En ik las dat ze in Frankrijk het ook zien als groente..quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de VS denken ze daar anders over
Zulke dingen gaan bij mij heel erg op smaak, en op wat ik in huis heb. Dat vind ik er juist zo fijn aan.quote:
Daar vinden ze pizza ook groenten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zouden ze patat dus misschien wel diepvriesgroente vinden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit puur op groente aan de 400. Aardappels 140quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:58 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenminste, ik zag het niet als groente (misschien omdat het ook wel geen groente is hoor) omdat ik het nooit geleerd heb.
Als aardappels groente zijn kom ik ook wel zeker aan de 400 gram groente op een dag.
Als je gaat en het overleeft ben je mijn grote held!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:55 schreef douche-eendje het volgende:
Bweh straks een uur lang buiten sporten met dit weer. Wat minder leuk
Tel er ook nog een half uur fietsen bij op... bwoooooooooh. Ik ga daarna echt een half uur onder mn warme douche staanquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als je gaat en het overleeft ben je mijn grote held!
Ik mag ook (ondanks protesten vanuit mij en het teamquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:55 schreef douche-eendje het volgende:
Bweh straks een uur lang buiten sporten met dit weer. Wat minder leuk
Gezellig. Maar.... je gaat. En dat is tof, goed, geweldig, toegewijd en je kan de hele wereld aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik mag ook (ondanks protesten vanuit mij en het team) 1,5-2 uur hockeytrainen zo.
Het koud hebben > meer moeten verbranden > afvallen. Uitlatenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef Zeester het volgende:
Ik ben aan het overwegen om de verwarming aan te doen. Dat is toch wel erg!
Yessss wij kunnen t! Wel super dat jij uit jezelf gewoon gaat, ik heb die druk vanuit m'n team en coaches nog..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gezellig. Maar.... je gaat. En dat is tof, goed, geweldig, toegewijd en je kan de hele wereld aan
/peptalk
Ik heb ook wat groepsgenoten gelukkig... maar alsnog is het redelijk individueel, geen teamsport. Van de 10 deelnemers zijn er nog 6 over die geen enkele training gemist hebben. Vandaag is #6 van de 16 trainingen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Yessss wij kunnen t! Wel super dat jij uit jezelf gewoon gaat, ik heb die druk vanuit m'n team en coaches nog..
Ja. Niet opdagen is voor mietjesquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef BananaPancake het volgende:
En jij hoort daarbij? Daar mag je best trots op zijn vind ik!
haha zo is t!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Niet opdagen is voor mietjes
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een heet wijf worden
Mwah... kwart over 9 / half 10, donker, nat... ergens ben ik blij dat ik niet alleen buiten benquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maken jullie nog wel foto's van na de training?
nog meer?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een heet wijf worden
ik ook, had net een fittest, stelde geen ruk voor en ipv nog ff te gaan sporten ben ik gewoon naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben mietje vandaag, morgen weer hardlopen.
Uitstelgedrag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook, had net een fittest, stelde geen ruk voor en ipv nog ff te gaan sporten ben ik gewoon naar huis gegaan.
morgenochtend ga ik weer
prima, test stelt niet veel voor hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:50 schreef Sarabi het volgende:
Hoe ging de test LL?
Jammer dat je niet doorging want dan ben je toch al over de drempel.
Hotter to the max, ofzo.quote:
Dat weet ik maar vandaag niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Ach zolang je morgen wel gaat is het natuurlijk ook niet erg.
Alleen in je hoofd houden dat sporten soms ook kan zorgen dat je je beter voelt op zo'n dag.
Dat heb ik dus niet.. ik voel me wel trots als ik ben geweest. Maar ik ga me niet beter voelen van sporten...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef Sarabi het volgende:
Ach zolang je morgen wel gaat is het natuurlijk ook niet erg.
Alleen in je hoofd houden dat sporten soms ook kan zorgen dat je je beter voelt op zo'n dag.
Niet? Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet.. ik voel me wel trots als ik ben geweest. Maar ik ga me niet beter voelen van sporten...
Was het maar waar!
Ha, jou moest ik hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef Brighteyes het volgende:
D-e! Gij bikkel!
Ik heb vanmiddag ook in de zeikregen gelopen, heerlijk!
Daarna voel je jezelf nog even dubbelstoer!
Bestaat dat blikje kruiden nog waar ik het gisteren over had?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ha, jou moest ik hebben.![]()
Moeten de linzen nog weken voordat ik de soep ga maken. Kan het zo snel even niet vinden. Heb alle ingrediënten kunnen vinden!!!
Mooi! En nee, ze hoeven niet geweekt, dat gebeurt gewoon tijdens het koken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ha, jou moest ik hebben.![]()
Moeten de linzen nog weken voordat ik de soep ga maken. Kan het zo snel even niet vinden. Heb alle ingrediënten kunnen vinden!!!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
* douche-eendje komt binnen druppen.
Heldin? Hoeveel van de hoeveel kwamen er opdagen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
* douche-eendje komt binnen druppen.
9/10quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heldin? Hoeveel van de hoeveel kwamen er opdagen?
Ja! Stond bij het peper en zout bij de Ah XL.. ik heel het internationale schap afgezochtquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bestaat dat blikje kruiden nog waar ik het gisteren over had?
Ok ik ben benieuwd! Dacht ik check het even omdat dat met gedroogde kikkererwten ook moetquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi! En nee, ze hoeven niet geweekt, dat gebeurt gewoon tijdens het koken.
Ik ga er morgen ook voor!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
In bed zonder avond-vreterijen. Wilde nog 'iets' nemen net, niet vanwege honger, maar uit een soort van tussendoortjes-gewoonte, maar niet gedaan.
Nu dus lekker slapen zonder suiker-overdosis in mijn lijf!
Eet smakelijk morgen. Ik had vanmorgen de combinatie van banaan met een klein beetje pindakaas. Mjam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb overnight oats in de koelkast staan![]()
Ik zal mijn bevindingen postenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eet smakelijk morgen. Ik had vanmorgen de combinatie van banaan met een klein beetje pindakaas. Mjam.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef Sarabi het volgende:
Isa ben jij ook nog bezig met Jillian?
Groot gelijk, rustig aan met je lichaam!quote:Op woensdag 11 september 2013 06:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]Nee, vond er niks meer aan nadat elke stap die ik zette zo'n pijn deed. Had het gevoel dat het dn toch niet ging werken
Maar het staat ook op mijn bucketlist, dus ik begin zsm weer overnieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |