SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?quote:Is geheim Nee hoor haha. Stress, zwaar dieet en trainen nu in 1 week bijna 6 kilo zal straks iets minder snel gaan. Wil voordat hij thuis komt de 19de nog minimaal 5 eraf Daarna ga ik over op de shakes. Hoop binnen het jaar mijn doel te behalen. Nog 15 te gaan
nou idd..quote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
uit mijn timeline:
[..]
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
En dit is de reactie van haar vader daarna.quote:Iets... 3 eieren en halve kipfilet met beetje groente. Eet alleen maar eiwitten. Straks ga ik wel meer eten
2 minutes ago · Like
Tsja, ik ben niet anti low carb, ben er zelf ook veel mee afgevallen een paar jaar terug, maar alleen maar 3 eieren en een kipfiletje en groente op een dag... en dan over op shakes... Klinkt als een duurzaam afvalplan...quote:Ozzo Bozzo Iedereen kan met dit dieet afvallen, en dat ZONDER honger....! Alles eten BEHALVE koolhydraten. Dus geen brood, aardappels, zetmeel houdende producten, pasta's, rijst en zoete dingen. Dus WEL balletje met, vette worst-soorten, Shoarma met knoflooksaus, kaas etc. Alles wat normaal slecht voor je zou zijn, mag je nu eten (als vulling). Doordat je geen koolhydraten erbij eet, neemt je lichaam weinig tot niets op van wat je gegeten hebt. Het 'zakt' gelijk door en eindigd in het toilet Let dan ook op de kleur, je lichaam ontgift namelijk ook direct,..... Je begint je dag met een ommeletje met gesmolten kaas en je hebt de hele dag GEEN hongergevoel....
Dat klopt. Want vorig jaar had ik ook heftige stress, en at idd niks. 8 kilo eraf in 1,5e week. Dat was mijn aanzetquote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
uit mijn timeline:
[..]
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
Same here. Heel vreemd vind ik het, want ik ga juist minder eten, en kom dus wél aan. Maar goed, weinig stress de laatste tijd waardoor afvallen beter gaatquote:Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom door stress alleen maar aan....
Helaas!
Vorig jaar jaquote:Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef BananaPancake het volgende:
Nee BE waren jullie op het gratis festival!?Had ik dat geweten, was ik wel langer gebleven!
Ik heb een tijdje gelijnd met de EGA (Eerste Goudse Afslankclub), een beetje WW achtige club. En daar was all bran een van de dingen die daar op de lijst stonden als prima dingen voor een ontbijt.quote:Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef miss_sly het volgende:
O ja, op ons vakantieadres ging het over toevoeging aan de yoghurt/kwark met vruchten. Dat cruesli de minst gezonde variant is vanwege suikers, wisten we uiteraard al.
Zij hadden het over all bran als gezondste mogelijkheid. In Turkije is het Nesfit van Nestlé, geen idee nog wel dat in Nederland is, ik ken alleen die van Kellogs. Iemand ervaring met all bran en hoe goed het is?
En kefir, dat hadden we daar dagelijks door onze smoothie, zou ook erg gezond zijn.
Hahaha, ja, dat zou ik even moeten uitproberenquote:Op maandag 9 september 2013 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gelijnd met de EGA (Eerste Goudse Afslankclub), een beetje WW achtige club. En daar was all bran een van de dingen die daar op de lijst stonden als prima dingen voor een ontbijt.
Zij houden daar de volgende hoeveelheden aan voor ontbijt:
25gr granen en 250 gr zuivel
Dus 25gr brinta met 250 gr melk of 25gr all bran met melk of yoghurt etc. etc.
Ik heb het een tijdje gegeten, maar ik hou niet van dat zachtgeworden hard spul dus ik at dan de yoghurt apart en knabbelde de all bran er achteraan.
quote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dat zou ik even moeten uitproberen
Het schijnt dus ook goed voor de stoelgang te zijn. Jij had dan die van Kellogs?
Lekker hoor!quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja afgelopen week is de weegschaal niet naar beneden gegaan (zelfs even +0,5 kilo) maar wel weer 2 cm van mijn taille af
Hardlopen is volgens mij ook nuttiger als je wilt afvallen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Ik heb Jillian los gelaten wegens echt even geen tijd voor en ik wil het hardlopen terug op peil hebben en Jillian kost te veel aan kracht en spierpijn op dit moment. Dus later maar weer verder.
Ayran is van gegiste geitenmelk gemaakt, lees ik.quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal ook eens kefir meenemen voor door de smoothie. De Poolse winkel heeft een soortgelijk drankje, die probeer ik ook eens. Is kefir nou eigenlijk hetzelfde als ayran? Polen gooien het over de gekookte aardappelen trouwens, dat is lang niet zo vies als het klinkt![]()
Zo, lijstje voor vandaag:
O: smoothie met soyayoghurt, amandelmelk, spinazie, galia, blauwe bes, rode bes en lijnzaad
T: kwark met bramen
L: Linzen, witte kaas, geroosterd mais, spinazie, cherrytomaatjes
B: half uur wandelen
T: paprika, worteltjes, misschien een matze
A: quiche met spekkies, broccoli, zwarte olijven, erwtjes, paprika, cherrytomaatjes en wat kaas
S: een uur badmintonnen
T: rode bessen
Ik zie heel erg op tegen het badmintonnen eigenlijk. Ik heb het denk ik een maand of 5 niet meer gedaan wegens vakantie, ziekte, het gebeuren met mijn schoonvader en een aantal begrafenissen. Ik ben vorig jaar oktober begonnen, toen kreeg ik eerst een uur training voor ik met de anderen mee ging doen met wedstrijdjes. Maar ik trainde slechts 1 of 2 keer per maand en trok het vaak niet om daarna wedstrijdjes te spelen. En omdat ik het niet goed kan, voel ik me ongemakkelijk tijdens de wedstrijdjes, ook omdat sommige mensen echt hoorbaar zuchten enzo tijdens mijn gestuntel. Veel mensen zijn ook hartstikke begripvol maar dat maakt toch wat minder indruk. En omdat ik er niet zo vaak was ken ik eigenlijk maar weinig mensen bij naam, ik voel me er niet echt bijhoren.
Maar goed, zoals de vriendin al zei waarmee ik ga, als ik nooit speel kan ik geen mensen leren kennen en niet beter worden. Dus het moet maar![]()
Ik merk wel dat ik erg moe ben na afgelopen weekend dus er spelen al de hele dag allerlei excuses door mijn hoofd. Maar ik ga lekker wel
Ik moet eens een beker ayran en een beker kefir kopen. Ik heb altijd het idee dat er weinig smaakverschil is eigenlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ayran is van gegiste geitenmelk gemaakt, lees ik.
Kefir is dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kefir
Ik snap het wel, van dat badmintonnen, maar je vriendin heeft wel gelijk
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..quote:
Hoe was het eigenlijk vorige week in het ziekenhuis?quote:Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..
Hier net alvast warm gegeten. De ratatouille toch maar gewoon met rijst. Lekker snel.. Straks werken, daarna boodschappen doen en vanavond de was opvouwen tijdens Greys anatomy.
Verder staat er nog een giga afwas en moet er pijn geruimd worden. Genoeg te doen dus nog.. Vanmorgen kwam ik alles behalve op gang.
Ik ook hoor...maar ook wel beter/dieper sinds ik sport. Vooral in weekend/op vrije dagen gaat er eigenlijk geen dag voorbij dat ik even een dutje doe, overdag. Ik ben dan ook net weer wakker van een kort hazeslaapje.quote:
Ja ging wel goed. Stelde weinig voor, is een echo gemaakt van het hart. Maar er is nog totaal niets over gezegd. Dus het is echt nog 2 weken in spanning afwachten. En wanneer mijn vriend thuis is kan ik daar beter mee omgaan dan wanneer ik alleen ben. Dan slokt de spanning opeens al mijn energie op.quote:Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk vorige week in het ziekenhuis?
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.quote:Op maandag 9 september 2013 12:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook hoor...maar ook wel beter/dieper sinds ik sport. Vooral in weekend/op vrije dagen gaat er eigenlijk geen dag voorbij dat ik even een dutje doe, overdag. Ik ben dan ook net weer wakker van een kort hazeslaapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.Heb je al eerder een depressie gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dit vermoedt, meteen een afspraak maken met de huisarts! Niet blijven doormodderen, daar word je niet beter van.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
quote:Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Wanneer ga je weer sporten?![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al eerder een depressie gehad?
En als je dit vermoedt, meteen een afspraak maken met de huisarts! Niet blijven doormodderen, daar word je niet beter van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ontopic: Ik ga zo lunchen.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Als m'n rug niet meer zo tering veel pijn doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Wanneer ga je weer sporten?![]()
Hou het nu wel bij lopen, gezien lekke band op de fiets.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]Ja, on topic is diëten, en dat gaat je natuurlijk gewoonweg niet lukken met een depressie. Het is ook minder belangrijk dan met je depressie (in ontwikkeling) aan de slag. Je zou dus gewoon naar de dokter kunnen gaan, dat lijkt me de beste optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ontopic: Ik ga zo lunchen.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Grey's anatomy? Begint dat weer?quote:Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..
Hier net alvast warm gegeten. De ratatouille toch maar gewoon met rijst. Lekker snel.. Straks werken, daarna boodschappen doen en vanavond de was opvouwen tijdens Greys anatomy.
Verder staat er nog een giga afwas en moet er pijn geruimd worden. Genoeg te doen dus nog.. Vanmorgen kwam ik alles behalve op gang.
Jawel hoor. Gewoon inprikken, beetje olie, peper en zout erover en afhankelijk van hoe groot je aardappel is in de magnetron gooien. Ik heb meestal een minuut of 10, maar neem dan ook grote zoete aardappels.quote:Op maandag 9 september 2013 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Is t niet dat je afvalt van acute stress en aankomt van chronische?
Een gewone aardappel kun je zelfs in de magnetron poffen, weet niet of dat voor zoete ook geldt.
Pfoeh, dat is best veel verschil. Wat ga je nu weer veranderen? Waar is het misgegaan en hoe zorg je dat het straks niet weer opnieuw mis gaat?quote:Op maandag 9 september 2013 07:11 schreef Vicky het volgende:
Ik moet mezelf weer een flink wat schop onder mijn te dikke hol geven.. 77,4 op de weegschaal.. dat was op 16 augustus 73,9..
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 september 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, on topic is diëten, en dat gaat je natuurlijk gewoonweg niet lukken met een depressie. Het is ook minder belangrijk dan met je depressie (in ontwikkeling) aan de slag. Je zou dus gewoon naar de dokter kunnen gaan, dat lijkt me de beste optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 9 september 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa,Die ontdekking deed ik ook niet zo heel lang geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de situatie met mijn moeder gaan we niks bijzonders doen. Daarna even kijken hoe het er voor staat.
Lunch is op, ik heb opgeruimd, moet nog even de afwas wegwerken, stofzuigen en eten koken.gaat me straks helpen als ie thuis is.
Sterkheidsbaas van alles.
Ik heb geen probleem met de lagere temperatuur en een beetje regen maar het werd na 2 minuten toch een beetje te erg met de regenquote:Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi weertje om een rondje te gaan lopen zonder jas
Misschien iets 'verkeerds' gegeten en opgeblazen?quote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is m´n taille groter geworden. Het was altijd 85/86 cm en nu weer 88. Raar, want ben wel weer afgevallen. En het smalste punt van mijn taille is heel makkelijk te bepalen want is echt duidelijk het smalste punt, dus meet sowieso op hetzelfde plekje.
Het is al een week zo. Maar ben wel net klaar met m'n maandelijkse periode, dus daar zal het wel aan liggen. Of toch verkeerd gemeten voorheen. Achja, ik voel me goed. M'n spijkerbroek zit ook echt lossig (vandaag dag 2 dat ik hem aan heb, dat helpt natuurlijk welquote:Op maandag 9 september 2013 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien iets 'verkeerds' gegeten en opgeblazen?
Jillian ging goednu hopen dat ik over 3,5 uur ook weer kan dansen
Broodbeleg was niet super nee, maar had niks in huisquote:Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Fripsel!
Het lijstje kan zoals je zegt inderdaad nog wel beter, let vooral op je beleg.
En iets meer groentesla is alleen maar water.
Dat is toch het belangrijkstequote:Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is al een week zo. Maar ben wel net klaar met m'n maandelijkse periode, dus daar zal het wel aan liggen. Of toch verkeerd gemeten voorheen. Achja, ik voel me goed. M'n spijkerbroek zit ook echt lossig (vandaag dag 2 dat ik hem aan heb, dat helpt natuurlijk wel)
Ik weet nooit hoe en waar ik meetquote:Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is m´n taille groter geworden. Het was altijd 85/86 cm en nu weer 88. Raar, want ben wel weer afgevallen. En het smalste punt van mijn taille is heel makkelijk te bepalen want is echt duidelijk het smalste punt, dus meet sowieso op hetzelfde plekje.
Sla en komkommer zit erg weinig in, is vooral makkelijk om je maag te vullen zonder kcal binnen te krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Broodbeleg was niet super nee, maar had niks in huisGroente vind ik zelf eigenlijk wel goed, mais, sla wortel en komkommer. Meer krijg ik niet weg hoor
Thnxquote:Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste
Het is sowieso wel lastig om altijd op hetzelfde punt te meten.
Net lijstje Q
Ja vandaar ook mais en wat worteltjesquote:Op maandag 9 september 2013 17:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sla en komkommer zit erg weinig in, is vooral makkelijk om je maag te vullen zonder kcal binnen te krijgen.
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.quote:Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Fripsel het volgende:
Na al een tijdje aan het aanklooien te zijn wil ik nu toch wel serieus iets aan mijn gewicht gaan doen. Ik hoop dat het me helpt om hier wat actief lijstje te gaan posten en misschien vang ik ook nog wel wat goede tips op zo
Ik ben 1m75 en weeg 94 kilo, ik wil terug naar 70 kilo. Vandaag was de eerste dag dat ik bezig ben en dit is mijn lijstje (hij is nog niet super, heb nog geen boodschappen gedaan, ga ik vanavond doen, word nog een uitdaging want doe altijd voor 1 week boodschappen, er is geen supermarkt in mijn dorp)
O: 2 beschuitjes met boterhamworst
T: Halve galiameloen in blokjes
L: 2 maisboterhammen met kruidenkaas en schijfjes komkommer ertussen. 2 bospeentjes en nog een stuk komkommer
T: 2 blokjes chocolade
D: Kipburger, ovenaardappeltjes mais en sla. Rijstepap
S: 1 uur medisch fitness
T: 1 of 2 wilde perzikken
Kruidenkaas valt wel mee, degene die ik nu in huis heb wel maar je hebt ook light versies. Ovenaardappeltjes maak ik zelf van verse aardappelen dus daar komt gelukkig geen frituur bij kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.
Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.quote:Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.
Dacht dat het ook niet echt zo gezond was al groente? Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.
Ooh, dat weet ik dan weer niet. Want ik eet geen maisquote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.
Hier stopte ik. Ik zie je wel verschijnen he morgenvroeg?quote:Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie vandaag:
O: 2 sneden zelfgebakken brood
Ja, zelf brood bakken doet toch wel leuke dingen... ineens willen mensen bij mij langskomen enzoquote:Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier stopte ik. Ik zie je wel verschijnen he morgenvroeg?
Lijstje ziet er goed uit. Krijg er honger van
Het zijn erg veel koolhydraten. Voor de rest nooit zo in verdiept, ik zou het als groenten in ieder geval gewoon niet eten. Al komt dat ook omdat ik ze alleen van de kolf lekker vind, met wat roomboter.quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dacht dat het ook niet echt zo gezond was al groente? Maar dat weet ik niet zeker.
Dat is balen, mais is mijn lievelingsgroentenquote:Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn erg veel koolhydraten. Voor de rest nooit zo in verdiept, ik zou het als groenten in ieder geval gewoon niet eten. Al komt dat ook omdat ik ze alleen van de kolf lekker vind, met wat roomboter.
Ik zet het persoonlijk bij het lijstje peulvruchten. En die horen dan weer bij je aardappels/rijst/pasta/brood. Je moet het binnen krijgen, maar niet zoals veel andere groenten dat je jezelf er maar helemaal vol mee moet gaan eten.
Broodbeleg :quote:Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is balen, mais is mijn lievelingsgroentenIk ga zo naardat ik bij de fysio ben geweest boodschappen doen dus tips voor tussendoortjes en broodbeleg zijn welkom!
Goed ideequote:Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Vanille yoghurtgoed idee voor in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |