abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130976630
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130976635
Goedemorgen. Mijn 'wekker' deed het weer goed om kwart voor 6. Die hond van de buren weer... Word weer een lange dag dus waar ik altijd nog wel moeite mee heb qua eten. Want meer tijd om te gaan eten. :P
pi_130976651
Hier gaat alles niet zo goed.

Morgen ga ik 3 dagen naar mijn moeder in Rotterdam. Vandaag ga ik met pijnstillers op de bank en een beetje prutsen in huis.

De pijnstillers maken me hongerig. ;(
pi_130976713
Ik moet mezelf weer een flink wat schop onder mijn te dikke hol geven.. 77,4 op de weegschaal.. dat was op 16 augustus 73,9..

:( :( :( :( :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130976917
Hier nog een die gewoon door proeven proeven proeven bijna alles wel lekker vindt.
Voor sommige dingen wil ik mijn best niet doen (bleekselderij, wie wil dat nou eten :{w) , dat blijf ik dus ook smerig vinden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130976961
Bleekselderij is onderdeel van de heilige 3 eenheid in de Caribische keuken, dus daarom heb ik iig de smaak wel leren eten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130976983
In welke combi dan? En wat maak je ermee (en waarom wil je dat eten)?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130977031
Paprika-ui-bleekselderij. Onderdeel van heel veel Caribische en Cajun gerechten. Gumbo enzo. God ik kan even niet op meer gerechten komen, maar jij zou er ook je slanke vingertjes bij aflikken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130977377
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker O+ ). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal :@
:D dat heb ik dus precies hetzelfde.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130977681
Blegh.. mijn beetje veel laten gaan dit weekend.. :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130978007
Ik val maar weer eens binnen, even een vraagje voor de lijnzaad eters:
Ik ben een tijdje terug begonnen met lijnzaad elke ochtend door de yoghurt, niks aan de hand.
Pak leeg, nieuw pak gekocht, nu heb ik er 3x van gegeten en de laatste 2x ben ik er echt hondsberoerd van geweest. Misselijk, ontzettende darmkrampen, opgeblazen buik, gevoel van moeten overgeven, zweetaanvallen.
Duurde beide keren een uurtje of 4/5.

Heeft iemand hier dat ook gehad? Ik heb later die dag wel weer yoghurt gehad dus daar ligt het niet aan. Zo vreemd.

Verder gaat het hier ondanks McDonalds wel goed, 12,6 nu *O*
Heb nog geen burger gehad, ijs of kipnuggets. *trots*
En dat mag dus gewoon. Maar het lukt me nog steeds om nee te zeggen.
Screw them.
We're going home.
  maandag 9 september 2013 @ 09:26:46 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130978097
:o uit mijn timeline:
quote:
Is geheim Nee hoor haha. Stress, zwaar dieet en trainen nu in 1 week bijna 6 kilo zal straks iets minder snel gaan. Wil voordat hij thuis komt de 19de nog minimaal 5 eraf Daarna ga ik over op de shakes. Hoop binnen het jaar mijn doel te behalen. Nog 15 te gaan
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
pi_130978147
Zelfs dan red je de 6 kilo niet?! Das wel bizar.
Lekker gezond ook.
Screw them.
We're going home.
pi_130978155
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

nou idd..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 september 2013 @ 09:34:35 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130978233
Ah... low carben to the extreme:

quote:
Iets... 3 eieren en halve kipfilet met beetje groente. Eet alleen maar eiwitten. Straks ga ik wel meer eten
2 minutes ago · Like
En dit is de reactie van haar vader daarna.
quote:
Ozzo Bozzo Iedereen kan met dit dieet afvallen, en dat ZONDER honger....! Alles eten BEHALVE koolhydraten. Dus geen brood, aardappels, zetmeel houdende producten, pasta's, rijst en zoete dingen. Dus WEL balletje met, vette worst-soorten, Shoarma met knoflooksaus, kaas etc. Alles wat normaal slecht voor je zou zijn, mag je nu eten (als vulling). Doordat je geen koolhydraten erbij eet, neemt je lichaam weinig tot niets op van wat je gegeten hebt. Het 'zakt' gelijk door en eindigd in het toilet Let dan ook op de kleur, je lichaam ontgift namelijk ook direct,..... Je begint je dag met een ommeletje met gesmolten kaas en je hebt de hele dag GEEN hongergevoel....
Tsja, ik ben niet anti low carb, ben er zelf ook veel mee afgevallen een paar jaar terug, maar alleen maar 3 eieren en een kipfiletje en groente op een dag... en dan over op shakes... Klinkt als een duurzaam afvalplan... :Y :')
  maandag 9 september 2013 @ 09:38:24 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130978297
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat klopt. Want vorig jaar had ik ook heftige stress, en at idd niks. 8 kilo eraf in 1,5e week. Dat was mijn aanzet :P Na 2 weken 10 kilo, toen had ik zoiets van "nou, dan gaan we maar door... maar wel normaal" :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130978360
Ik kom door stress alleen maar aan....

Helaas!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130978371
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom door stress alleen maar aan....

Helaas!
Same here. Heel vreemd vind ik het, want ik ga juist minder eten, en kom dus wél aan. Maar goed, weinig stress de laatste tijd waardoor afvallen beter gaat :)
pi_130978402
Dames en heren.. hoe pof ik een zoete aardappel?
pi_130978601
Inwrijven met wat olie, even prikken met een vork, inpakken in aluminium, in voorverwarmde oven van zo'n 200 graden, na 30 min geregeld controleren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130978650
Is t niet dat je afvalt van acute stress en aankomt van chronische?

Een gewone aardappel kun je zelfs in de magnetron poffen, weet niet of dat voor zoete ook geldt.
pi_130978960
Dan denk ik dat ik me zo maar eens ga aankleden en boodschappen ga doen..

Vanavond gepofte zoete aardappel met ratatouille.. En morgenochtend ga ik die lekkere soep van BE maken!! En hopen dat ik hem net zo lekker vind!
pi_130979093
Nog nooit ratatouille gehad, toch maar eens maken.
pi_130979327
Morning :W
Vannacht slecht geslapen en voel mij nu helemaal slap....
Dus nog maar niet gesport vandaag.
Straks eerst proberen te werken en naar het gemeentehuis.
Daarna zie ik wel verder.
  maandag 9 september 2013 @ 10:33:37 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130979411
Ik ga vanavond voor vis! :9
http://www.kayotic.nl/blog/surinamese-fish-masala

:9 Met sperzieboontjes en rijst er bij. :s)

Mijn lijstje wordt dus:

O: Brinta
T: sneetje roggebrood m kaas
T: 3 boterhammen, 1 m geitenkaas, 2 m kipfilet en komkommer, 1 rode paprika
T: kwark met rode bessen
D: Surinaamse vis masala met boontjes en rijst
T: geen idee nog, want extra 'band-practice' want... *tromgeroffel* 21 September gaat het dan eindelijk gebeuren! *O* We hebben een optreden! *O* In Babylon in Woerden! *O*

Er staat trouwens nu ook eindelijk muziek van ons online voor wie nieuwsgierig is: www.skapiche.nl
pi_130979673
Weer thuis, nu terug in het ritme.
Qua eten heb ik me niet eens heel erg misdragen, maar ik heb natuurlijk niet gesport, dus ik zal het wel op de weegschaal zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_130979949
Nee BE waren jullie op het gratis festival!? :o Had ik dat geweten, was ik wel langer gebleven!
My salvation lies in your love..
pi_130980711
O ja, op ons vakantieadres ging het over toevoeging aan de yoghurt/kwark met vruchten. Dat cruesli de minst gezonde variant is vanwege suikers, wisten we uiteraard al.
Zij hadden het over all bran als gezondste mogelijkheid. In Turkije is het Nesfit van Nestlé, geen idee nog wel dat in Nederland is, ik ken alleen die van Kellogs. Iemand ervaring met all bran en hoe goed het is?

En kefir, dat hadden we daar dagelijks door onze smoothie, zou ook erg gezond zijn.
  maandag 9 september 2013 @ 11:25:52 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130980883
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:52 schreef BananaPancake het volgende:
Nee BE waren jullie op het gratis festival!? :o Had ik dat geweten, was ik wel langer gebleven!
Vorig jaar ja :Y Niet dit jaar. We konden niet. -O-
  maandag 9 september 2013 @ 11:27:48 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130980931
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef miss_sly het volgende:
O ja, op ons vakantieadres ging het over toevoeging aan de yoghurt/kwark met vruchten. Dat cruesli de minst gezonde variant is vanwege suikers, wisten we uiteraard al.
Zij hadden het over all bran als gezondste mogelijkheid. In Turkije is het Nesfit van Nestlé, geen idee nog wel dat in Nederland is, ik ken alleen die van Kellogs. Iemand ervaring met all bran en hoe goed het is?

En kefir, dat hadden we daar dagelijks door onze smoothie, zou ook erg gezond zijn.
Ik heb een tijdje gelijnd met de EGA (Eerste Goudse Afslankclub), een beetje WW achtige club. En daar was all bran een van de dingen die daar op de lijst stonden als prima dingen voor een ontbijt.
Zij houden daar de volgende hoeveelheden aan voor ontbijt:
25gr granen en 250 gr zuivel
Dus 25gr brinta met 250 gr melk of 25gr all bran met melk of yoghurt etc. etc.

Ik heb het een tijdje gegeten, maar ik hou niet van dat zachtgeworden hard spul dus ik at dan de yoghurt apart en knabbelde de all bran er achteraan. :D
pi_130981035
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje gelijnd met de EGA (Eerste Goudse Afslankclub), een beetje WW achtige club. En daar was all bran een van de dingen die daar op de lijst stonden als prima dingen voor een ontbijt.
Zij houden daar de volgende hoeveelheden aan voor ontbijt:
25gr granen en 250 gr zuivel
Dus 25gr brinta met 250 gr melk of 25gr all bran met melk of yoghurt etc. etc.

Ik heb het een tijdje gegeten, maar ik hou niet van dat zachtgeworden hard spul dus ik at dan de yoghurt apart en knabbelde de all bran er achteraan. :D
Hahaha, ja, dat zou ik even moeten uitproberen :D
Het schijnt dus ook goed voor de stoelgang te zijn. Jij had dan die van Kellogs?
pi_130981074
Oja afgelopen week is de weegschaal niet naar beneden gegaan (zelfs even +0,5 kilo) maar wel weer 2 cm van mijn taille af *O*
pi_130981076
Ik zal ook eens kefir meenemen voor door de smoothie. De Poolse winkel heeft een soortgelijk drankje, die probeer ik ook eens. Is kefir nou eigenlijk hetzelfde als ayran? Polen gooien het over de gekookte aardappelen trouwens, dat is lang niet zo vies als het klinkt :9

Zo, lijstje voor vandaag:
O: smoothie met soyayoghurt, amandelmelk, spinazie, galia, blauwe bes, rode bes en lijnzaad
T: kwark met bramen
L: Linzen, witte kaas, geroosterd mais, spinazie, cherrytomaatjes
B: half uur wandelen
T: paprika, worteltjes, misschien een matze
A: quiche met spekkies, broccoli, zwarte olijven, erwtjes, paprika, cherrytomaatjes en wat kaas
S: een uur badmintonnen
T: rode bessen

Ik zie heel erg op tegen het badmintonnen eigenlijk. Ik heb het denk ik een maand of 5 niet meer gedaan wegens vakantie, ziekte, het gebeuren met mijn schoonvader en een aantal begrafenissen. Ik ben vorig jaar oktober begonnen, toen kreeg ik eerst een uur training voor ik met de anderen mee ging doen met wedstrijdjes. Maar ik trainde slechts 1 of 2 keer per maand en trok het vaak niet om daarna wedstrijdjes te spelen. En omdat ik het niet goed kan, voel ik me ongemakkelijk tijdens de wedstrijdjes, ook omdat sommige mensen echt hoorbaar zuchten enzo tijdens mijn gestuntel. Veel mensen zijn ook hartstikke begripvol maar dat maakt toch wat minder indruk. En omdat ik er niet zo vaak was ken ik eigenlijk maar weinig mensen bij naam, ik voel me er niet echt bijhoren.

Maar goed, zoals de vriendin al zei waarmee ik ga, als ik nooit speel kan ik geen mensen leren kennen en niet beter worden. Dus het moet maar :')
Ik merk wel dat ik erg moe ben na afgelopen weekend dus er spelen al de hele dag allerlei excuses door mijn hoofd. Maar ik ga lekker wel :6
Spoilers!
  maandag 9 september 2013 @ 11:34:04 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130981093
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hahaha, ja, dat zou ik even moeten uitproberen :D
Het schijnt dus ook goed voor de stoelgang te zijn. Jij had dan die van Kellogs?
:Y van die keiharde stokjes zijn het.
  maandag 9 september 2013 @ 11:34:51 #36
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130981116
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja afgelopen week is de weegschaal niet naar beneden gegaan (zelfs even +0,5 kilo) maar wel weer 2 cm van mijn taille af *O*
Lekker hoor! :Y
Ik heb Jillian los gelaten wegens echt even geen tijd voor en ik wil het hardlopen terug op peil hebben en Jillian kost te veel aan kracht en spierpijn op dit moment. Dus later maar weer verder.
pi_130981211
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:34 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Lekker hoor! :Y
Ik heb Jillian los gelaten wegens echt even geen tijd voor en ik wil het hardlopen terug op peil hebben en Jillian kost te veel aan kracht en spierpijn op dit moment. Dus later maar weer verder.
Hardlopen is volgens mij ook nuttiger als je wilt afvallen.
Ik hoop dat het mij vandaag lukt om Jillian te doen, voel mij nog steeds erg slap.
En vanavond moet ik hoe dan ook naar buikdanstraining (laatste keer voor ons optreden).
  maandag 9 september 2013 @ 11:42:14 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130981313
Qua verbranding op zich wel, maar de spieren die je opbouwt en de algehele stevigheid zeg maar is ook niet verkeerd, dus ik zie echt het nut van haar oefeningen wel in, maar nu zit het er gewoon even niet in.
Ik ben dus nog steeds ook superblij dat het me in mei toen wel lukte om het echt 30 dagen vol te houden want ik heb geen idee wanneer ik die motivatie en tijd weer weet te vinden. :D
pi_130981468
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zal ook eens kefir meenemen voor door de smoothie. De Poolse winkel heeft een soortgelijk drankje, die probeer ik ook eens. Is kefir nou eigenlijk hetzelfde als ayran? Polen gooien het over de gekookte aardappelen trouwens, dat is lang niet zo vies als het klinkt :9

Zo, lijstje voor vandaag:
O: smoothie met soyayoghurt, amandelmelk, spinazie, galia, blauwe bes, rode bes en lijnzaad
T: kwark met bramen
L: Linzen, witte kaas, geroosterd mais, spinazie, cherrytomaatjes
B: half uur wandelen
T: paprika, worteltjes, misschien een matze
A: quiche met spekkies, broccoli, zwarte olijven, erwtjes, paprika, cherrytomaatjes en wat kaas
S: een uur badmintonnen
T: rode bessen

Ik zie heel erg op tegen het badmintonnen eigenlijk. Ik heb het denk ik een maand of 5 niet meer gedaan wegens vakantie, ziekte, het gebeuren met mijn schoonvader en een aantal begrafenissen. Ik ben vorig jaar oktober begonnen, toen kreeg ik eerst een uur training voor ik met de anderen mee ging doen met wedstrijdjes. Maar ik trainde slechts 1 of 2 keer per maand en trok het vaak niet om daarna wedstrijdjes te spelen. En omdat ik het niet goed kan, voel ik me ongemakkelijk tijdens de wedstrijdjes, ook omdat sommige mensen echt hoorbaar zuchten enzo tijdens mijn gestuntel. Veel mensen zijn ook hartstikke begripvol maar dat maakt toch wat minder indruk. En omdat ik er niet zo vaak was ken ik eigenlijk maar weinig mensen bij naam, ik voel me er niet echt bijhoren.

Maar goed, zoals de vriendin al zei waarmee ik ga, als ik nooit speel kan ik geen mensen leren kennen en niet beter worden. Dus het moet maar :')
Ik merk wel dat ik erg moe ben na afgelopen weekend dus er spelen al de hele dag allerlei excuses door mijn hoofd. Maar ik ga lekker wel :6
Ayran is van gegiste geitenmelk gemaakt, lees ik.
Kefir is dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kefir

Ik snap het wel, van dat badmintonnen, maar je vriendin heeft wel gelijk :Y
pi_130981630
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ayran is van gegiste geitenmelk gemaakt, lees ik.
Kefir is dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kefir

Ik snap het wel, van dat badmintonnen, maar je vriendin heeft wel gelijk :Y
Ik moet eens een beker ayran en een beker kefir kopen. Ik heb altijd het idee dat er weinig smaakverschil is eigenlijk.

Mijn vriendin heeft zeker gelijk. En ik heb voor een jaar betaald dus ik moet maar gewoon gaan en stoppen met zeuren ;)

Ik voeg denk ik nog een cracker bij de lunch toe ofzo. Het is dat mijn avondeten bijna 800 calorieen is, maar ik kom nog maar aan 1580 kcals vandaag en dat is niet zo ok als er intensief gesport wordt natuurlijk.
Ik had me vergist in mijn ontbijt. Ik heb geen havermout toegevoegd omdat ik dacht dat het al veel was. Oh wacht, ik heb de kaas op de quiche nog niet ingevoerd in FatSecret.
En natuurlijk eet ik niet elke avond zo'n calorierijke maaltijd. Ik heb restjes opgemaakt en ik moest dezelfde quiche ook al bereiden voor mijn vriendin dus zo is het makkelijk icm sporten
Spoilers!
pi_130981914
:{

Om kwart voor acht zat ik op de bank en dacht ik, ik ben nog moe, ga even een uurtje liggen.

Ik ben net weer wakker.
  maandag 9 september 2013 @ 12:32:10 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130982488
Nou, dan klopte het dus. :)
pi_130982600
Ik slaap de laatste tijd wel erg eel..
pi_130982787
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..

Hier net alvast warm gegeten. De ratatouille toch maar gewoon met rijst. Lekker snel.. Straks werken, daarna boodschappen doen en vanavond de was opvouwen tijdens Greys anatomy.
Verder staat er nog een giga afwas en moet er pijn geruimd worden. Genoeg te doen dus nog.. Vanmorgen kwam ik alles behalve op gang.
pi_130982836
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dan zal je lichaam het wel nodig hebben.. Even in de gaten houden. Vorige week heb je natuurlijk ook een butweek gehad met de medicatie. Kan best invloed hebben..

Hier net alvast warm gegeten. De ratatouille toch maar gewoon met rijst. Lekker snel.. Straks werken, daarna boodschappen doen en vanavond de was opvouwen tijdens Greys anatomy.
Verder staat er nog een giga afwas en moet er pijn geruimd worden. Genoeg te doen dus nog.. Vanmorgen kwam ik alles behalve op gang.
Hoe was het eigenlijk vorige week in het ziekenhuis?
Spoilers!
pi_130982862
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 12:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik ook hoor...maar ook wel beter/dieper sinds ik sport. Vooral in weekend/op vrije dagen gaat er eigenlijk geen dag voorbij dat ik even een dutje doe, overdag. Ik ben dan ook net weer wakker van een kort hazeslaapje.
pi_130982959
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe was het eigenlijk vorige week in het ziekenhuis?
Ja ging wel goed. Stelde weinig voor, is een echo gemaakt van het hart. Maar er is nog totaal niets over gezegd. Dus het is echt nog 2 weken in spanning afwachten. En wanneer mijn vriend thuis is kan ik daar beter mee omgaan dan wanneer ik alleen ben. Dan slokt de spanning opeens al mijn energie op.

Net zo als vanochtend weer continue een druk op de borst. Maar goed.. 2 weken.. Die zijn hopelijk zo voorbij.
pi_130982968
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 12:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik ook hoor...maar ook wel beter/dieper sinds ik sport. Vooral in weekend/op vrije dagen gaat er eigenlijk geen dag voorbij dat ik even een dutje doe, overdag. Ik ben dan ook net weer wakker van een kort hazeslaapje.
Ik sport de laatste 2/3 weken ook niet meer.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130983135
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
Heb je al eerder een depressie gehad?
En als je dit vermoedt, meteen een afspraak maken met de huisarts! Niet blijven doormodderen, daar word je niet beter van.
pi_130983166
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 12:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Dus. Wanneer ga je weer sporten? ;)
pi_130983194
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:01 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je al eerder een depressie gehad?
En als je dit vermoedt, meteen een afspraak maken met de huisarts! Niet blijven doormodderen, daar word je niet beter van.
SPOILER
En nu ontopic: Ik ga zo lunchen.
pi_130983207
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

SPOILER
Dus. Wanneer ga je weer sporten? ;)
Als m'n rug niet meer zo tering veel pijn doet. ;(
Hou het nu wel bij lopen, gezien lekke band op de fiets.
pi_130983259
Lonaa, iig een :* en als je gaat lopen, loop even met je fiets langs de fietsenmaker.
pi_130983266
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 13:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

SPOILER
En nu ontopic: Ik ga zo lunchen.
Ja, on topic is diëten, en dat gaat je natuurlijk gewoonweg niet lukken met een depressie. Het is ook minder belangrijk dan met je depressie (in ontwikkeling) aan de slag. Je zou dus gewoon naar de dokter kunnen gaan, dat lijkt me de beste optie.
  maandag 9 september 2013 @ 13:11:49 #55
319308 Tink89
To live is to dance
pi_130983347
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Grey's anatomy? Begint dat weer? *O*

quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 09:58 schreef Vanyel het volgende:
Is t niet dat je afvalt van acute stress en aankomt van chronische?

Een gewone aardappel kun je zelfs in de magnetron poffen, weet niet of dat voor zoete ook geldt.
Jawel hoor. Gewoon inprikken, beetje olie, peper en zout erover en afhankelijk van hoe groot je aardappel is in de magnetron gooien. Ik heb meestal een minuut of 10, maar neem dan ook grote zoete aardappels.

quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 07:11 schreef Vicky het volgende:
Ik moet mezelf weer een flink wat schop onder mijn te dikke hol geven.. 77,4 op de weegschaal.. dat was op 16 augustus 73,9..

:( :( :( :( :(
Pfoeh, dat is best veel verschil. Wat ga je nu weer veranderen? Waar is het misgegaan en hoe zorg je dat het straks niet weer opnieuw mis gaat?

Hier een bizarre ochtend vol overleggen en van hot naar her rennen gehad. Krijg net ook nog de vraag of ik vanavond kan werken. Moet even met mijn leidinggevende overleggen of dat ook echt nodig is. Heb er in ieder geval absoluut geen zin in! Na gisteren vanochtend weer precies m'n atl, maar dat geeft niks. Heb ook genoeg ranja gedronken en da's beter dan fris, maar nog steeds niet echt gezond.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 9 september 2013 @ 13:16:09 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130983463
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, on topic is diëten, en dat gaat je natuurlijk gewoonweg niet lukken met een depressie. Het is ook minder belangrijk dan met je depressie (in ontwikkeling) aan de slag. Je zou dus gewoon naar de dokter kunnen gaan, dat lijkt me de beste optie.
_O_
pi_130983869
Ik heb net even op de weegschaal gestaan. Ik had al een paar crackers met kaas gegeten en een flinke kop thee gedronken en toch was ik maar een paar ons zwaarder dan voor mijn vakantie. En een paar ons vind ik niet echt interessant, dus ik ga gewoon lekker verder waar ik was gebleven.

Fijn wel, want ik heb echt niet het idee gehad dat ik mezelf in de vakantie dingen heb ontzegd, en het is gewoon goed gegaan *O*
pi_130984302
Lonaa,
SPOILER
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130984780
Handige tip Isa!

:* Voor Lonaa en ook nog maar een voor Joycie :*
Spoilers!
pi_130985126
Ik word gewoon net pas wakker. :') :@

Maar ik ben ziek, dus ik had het denk ik gewoon even nodig. Vanavond een kippetje uit de oven, met wat salade. Maar nu heb ik echt helemaal nergens trek in en geen idee wat ik moet eten. :')
  maandag 9 september 2013 @ 14:15:56 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130985193
Goed bezig dus miss_sly! *O*
pi_130985222
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa,
SPOILER
Die ontdekking deed ik ook niet zo heel lang geleden. :')

Gezien de situatie met mijn moeder gaan we niks bijzonders doen. Daarna even kijken hoe het er voor staat.

Lunch is op, ik heb opgeruimd, moet nog even de afwas wegwerken, stofzuigen en eten koken.
O+ gaat me straks helpen als ie thuis is. :)
pi_130986610
Mooi weertje om een rondje te gaan lopen zonder jas 8-)
Spoilers!
pi_130987106
Kippetje vast gemarineerd. :9

Krijg nog niets weg, met moeite dan maar 2 mokken aardbeien/sinaasappelsap op. Makkelijk diëten wel, zo. :7
pi_130987171
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi weertje om een rondje te gaan lopen zonder jas 8-)
Ik heb geen probleem met de lagere temperatuur en een beetje regen maar het werd na 2 minuten toch een beetje te erg met de regen :')
Spoilers!
pi_130988697
Wat is het stil hier...
Spoilers!
pi_130989836
Net een dutje gedaan, voel me eindelijk weer beter :)
Dus net gehoepeld en nu Jillian (rustig aan) doen.
pi_130990263
Volgens mij is m´n taille groter geworden. Het was altijd 85/86 cm en nu weer 88. Raar, want ben wel weer afgevallen. En het smalste punt van mijn taille is heel makkelijk te bepalen want is echt duidelijk het smalste punt, dus meet sowieso op hetzelfde plekje.
pi_130990805
Na al een tijdje aan het aanklooien te zijn wil ik nu toch wel serieus iets aan mijn gewicht gaan doen. Ik hoop dat het me helpt om hier wat actief lijstje te gaan posten en misschien vang ik ook nog wel wat goede tips op zo :)

Ik ben 1m75 en weeg 94 kilo, ik wil terug naar 70 kilo. Vandaag was de eerste dag dat ik bezig ben en dit is mijn lijstje (hij is nog niet super, heb nog geen boodschappen gedaan, ga ik vanavond doen, word nog een uitdaging want doe altijd voor 1 week boodschappen, er is geen supermarkt in mijn dorp)

O: 2 beschuitjes met boterhamworst
T: Halve galiameloen in blokjes
L: 2 maisboterhammen met kruidenkaas en schijfjes komkommer ertussen. 2 bospeentjes en nog een stuk komkommer
T: 2 blokjes chocolade
D: Kipburger, ovenaardappeltjes mais en sla. Rijstepap
S: 1 uur medisch fitness
T: 1 of 2 wilde perzikken
pi_130990880
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is m´n taille groter geworden. Het was altijd 85/86 cm en nu weer 88. Raar, want ben wel weer afgevallen. En het smalste punt van mijn taille is heel makkelijk te bepalen want is echt duidelijk het smalste punt, dus meet sowieso op hetzelfde plekje.
Misschien iets 'verkeerds' gegeten en opgeblazen?

Jillian ging goed *O* nu hopen dat ik over 3,5 uur ook weer kan dansen :D
pi_130990920
Welkom Fripsel!
Het lijstje kan zoals je zegt inderdaad nog wel beter, let vooral op je beleg.
En iets meer groente :) sla is alleen maar water.
pi_130990929
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien iets 'verkeerds' gegeten en opgeblazen?

Jillian ging goed *O* nu hopen dat ik over 3,5 uur ook weer kan dansen :D
Het is al een week zo. Maar ben wel net klaar met m'n maandelijkse periode, dus daar zal het wel aan liggen. Of toch verkeerd gemeten voorheen. Achja, ik voel me goed. M'n spijkerbroek zit ook echt lossig (vandaag dag 2 dat ik hem aan heb, dat helpt natuurlijk wel :P)
  maandag 9 september 2013 @ 17:12:19 #74
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130990938
Lijstje van mij!

O : Volkoren beschuitje 20+ smeerkaas, magere kwark, magere yoghurt, muesli.
S : 1.5u Fitness
L : 4x spelt, dieet halvarine, pindakaas, kalkoen filet, chocoladepasta en sandwich spread
T : 2 Volkoren beschuit met filet american (mager)
D : 400gr bloemkool :9 aardappelen, jus, griekse yoghurt met wat aardbeien
T : Smoothie. Kwark met yoghurt en muesli, 2 volkoren beschuitjes met 20+ smeerkaas.

Denken we ervan?

Om en nabij de 1830 kcal.
pi_130990976
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:11 schreef Sarabi het volgende:
Welkom Fripsel!
Het lijstje kan zoals je zegt inderdaad nog wel beter, let vooral op je beleg.
En iets meer groente :) sla is alleen maar water.
Broodbeleg was niet super nee, maar had niks in huis :) Groente vind ik zelf eigenlijk wel goed, mais, sla wortel en komkommer. Meer krijg ik niet weg hoor :P
pi_130990982
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:12 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het is al een week zo. Maar ben wel net klaar met m'n maandelijkse periode, dus daar zal het wel aan liggen. Of toch verkeerd gemeten voorheen. Achja, ik voel me goed. M'n spijkerbroek zit ook echt lossig (vandaag dag 2 dat ik hem aan heb, dat helpt natuurlijk wel :P)
Dat is toch het belangrijkste :)
Het is sowieso wel lastig om altijd op hetzelfde punt te meten.

Net lijstje Q :)
  maandag 9 september 2013 @ 17:13:56 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130991000
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:52 schreef Zeester het volgende:
Ik weet nooit hoe en waar ik meet :') Ik heb soms ook verschillende uitslagen :') Maar aangezien ik vandaag 2 nieuwe sportbroeken maat M heb gekocht.. aan de ruime kan en S ook prima had gekund, maar M bewoog met crosstrainen lekkerder bij de benen.... zal het allemaal wel goed zijn :P
pi_130991021
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Broodbeleg was niet super nee, maar had niks in huis :) Groente vind ik zelf eigenlijk wel goed, mais, sla wortel en komkommer. Meer krijg ik niet weg hoor :P
Sla en komkommer zit erg weinig in, is vooral makkelijk om je maag te vullen zonder kcal binnen te krijgen.
  maandag 9 september 2013 @ 17:14:46 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130991029
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is toch het belangrijkste :)
Het is sowieso wel lastig om altijd op hetzelfde punt te meten.

Net lijstje Q :)
Thnx :)

Ik had al even bedacht dat er voortaan bij de eerst T nog wel wat bij kan. Want ik hou nu nog 80kcal ofzo over en zit al sinds half 5 te wachten tot het 18u word want dan kan ik eten :')
pi_130991065
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sla en komkommer zit erg weinig in, is vooral makkelijk om je maag te vullen zonder kcal binnen te krijgen.
Ja vandaar ook mais en wat worteltjes :)
pi_130991126
En mais is geen groenten, maar een graansoort.
  maandag 9 september 2013 @ 17:17:43 #82
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130991136
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:08 schreef Fripsel het volgende:
Na al een tijdje aan het aanklooien te zijn wil ik nu toch wel serieus iets aan mijn gewicht gaan doen. Ik hoop dat het me helpt om hier wat actief lijstje te gaan posten en misschien vang ik ook nog wel wat goede tips op zo :)

Ik ben 1m75 en weeg 94 kilo, ik wil terug naar 70 kilo. Vandaag was de eerste dag dat ik bezig ben en dit is mijn lijstje (hij is nog niet super, heb nog geen boodschappen gedaan, ga ik vanavond doen, word nog een uitdaging want doe altijd voor 1 week boodschappen, er is geen supermarkt in mijn dorp)

O: 2 beschuitjes met boterhamworst
T: Halve galiameloen in blokjes
L: 2 maisboterhammen met kruidenkaas en schijfjes komkommer ertussen. 2 bospeentjes en nog een stuk komkommer
T: 2 blokjes chocolade
D: Kipburger, ovenaardappeltjes mais en sla. Rijstepap
S: 1 uur medisch fitness
T: 1 of 2 wilde perzikken
Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.
pi_130991163
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zou er ipv boterhamworst kipfilet ofzo op doen. Kruidenkaas, zit daar ook niet veel kcal in? De kipburger zou ik zelf vervangen door varkenshaas, biefstuk, kipfilet, ect. Ovenaardappeltjes zou ik ook weglaten want 9 v/d 10x voor gefrituurd. Mais en sla zitten weinig kcal in.
Kruidenkaas valt wel mee, degene die ik nu in huis heb wel maar je hebt ook light versies. Ovenaardappeltjes maak ik zelf van verse aardappelen dus daar komt gelukkig geen frituur bij kijken.
pi_130991180
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mais heeft voor een "groente" juist veel kcal. imho.
pi_130991197
Lijssie vandaag:
O: 2 sneden zelfgebakken brood met vegapate
T: banaan
L: 4 stukjes van datzelfde brood. 2 met ei, 2 met vegapate
T: pruim
D: Pompoensoep. Komt iemand eten, denk dat ik ook nog even een iers sodabroodje maak voor erbij.
T: magere kwark met muesli.

Morgen:
O: overnight oats met rode bessen
T: sinasappel
L: brood+ beleg, stuk komkommer en een tomaat
T: druiven, 20 g cashewnoten
D: pasta met cavolo nero, kikkererwten en pecorino.
S: uur bootcamp
T: weer magere kwark met muesli...

Ow en ik heb een logeerkat die mij 's nachts wakker maakt. En dan val ik niet meer in slaap omdat honger/bijna ontbijttijd -O- Poezebeest is verder wel schattig hoor, maarja... beetje onhandig :P
pi_130991287
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dacht dat het ook niet echt zo gezond was al groente? Maar dat weet ik niet zeker.
  maandag 9 september 2013 @ 17:25:20 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130991397
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ooh, dat weet ik dan weer niet. Want ik eet geen mais :P
  maandag 9 september 2013 @ 17:26:49 #88
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130991444
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 17:19 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie vandaag:
O: 2 sneden zelfgebakken brood

Hier stopte ik. Ik zie je wel verschijnen he morgenvroeg? :P

Lijstje ziet er goed uit. Krijg er honger van :P
pi_130991588
quote:
6s.gif Op maandag 9 september 2013 17:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier stopte ik. Ik zie je wel verschijnen he morgenvroeg? :P

Lijstje ziet er goed uit. Krijg er honger van :P
Ja, zelf brood bakken doet toch wel leuke dingen... ineens willen mensen bij mij langskomen enzo :P
pi_130991748
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dacht dat het ook niet echt zo gezond was al groente? Maar dat weet ik niet zeker.
Het zijn erg veel koolhydraten. Voor de rest nooit zo in verdiept, ik zou het als groenten in ieder geval gewoon niet eten. Al komt dat ook omdat ik ze alleen van de kolf lekker vind, met wat roomboter. :9

Ik zet het persoonlijk bij het lijstje peulvruchten. En die horen dan weer bij je aardappels/rijst/pasta/brood. Je moet het binnen krijgen, maar niet zoals veel andere groenten dat je jezelf er maar helemaal vol mee moet gaan eten.
pi_130991851
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 17:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zijn erg veel koolhydraten. Voor de rest nooit zo in verdiept, ik zou het als groenten in ieder geval gewoon niet eten. Al komt dat ook omdat ik ze alleen van de kolf lekker vind, met wat roomboter. :9

Ik zet het persoonlijk bij het lijstje peulvruchten. En die horen dan weer bij je aardappels/rijst/pasta/brood. Je moet het binnen krijgen, maar niet zoals veel andere groenten dat je jezelf er maar helemaal vol mee moet gaan eten.
Dat is balen, mais is mijn lievelingsgroenten :P Ik ga zo naardat ik bij de fysio ben geweest boodschappen doen dus tips voor tussendoortjes en broodbeleg zijn welkom! :)
  maandag 9 september 2013 @ 17:45:32 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130991985
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:40 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is balen, mais is mijn lievelingsgroenten :P Ik ga zo naardat ik bij de fysio ben geweest boodschappen doen dus tips voor tussendoortjes en broodbeleg zijn welkom! :)
Broodbeleg :

Kalkoen filet, Kipfilet, Filet American (magere van AH), 20+ kaas, 20+ smeerkaas, runderrookvlees, rosbief.

Tussendoortjes : Komkommer, beschuit, knackerbrod (ik heb de licht gewicht), magere kwark, magere yoghurt, fruit -> kiwi, aardbeien, ananas, ect. Banaan = veel kcal en koolhydraten.
pi_130992009
Ik heb mezelf getrakteerd op een klein pakje extra pure hagelslag! Omdat ik deze x ongesteld geen 1x chocola heb genomen, en er zoveel zin in had! Ga er proberen lekker lang mee te doen. Eet nu een donkerbruin beschuitje met margarine en die hagelslag, NOM!!!
pi_130992160
Mijn favo gezonde tussendoortjes: gekookte eitjes, paprika & kwark
pi_130992225
Vanavond eten we trouwens de macaroni van mijn moeder :9
Ze had te veel gemaakt dus dat hebben wij mooi in de vriezer bewaard.

Oja en ik ga vanavond iets doen waar ik zenuwachtig voor ben maar als het lukt is het echt heel tof *O*
En kan ik het jullie ook vertellen.
Als het niet lukt kan ik het ook vertellen maar is het minder tof _O-
pi_130992323
Ik houd nooit zo van kwark en yoghurt, maar ik neem de 0% magere vanille yoghurt en die is wel super lekker. O+ Voor de rest doe ik niet zo aan tussendoortjes.
pi_130992912
Vanille yoghurt :9 goed idee voor in het weekend.
  Licht Ontvlambaar maandag 9 september 2013 @ 18:23:10 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_130993144
Ik word echt gek van die hele 0% vet hype... Wil ik voor mijn dochter een yoghurtdrank halen, staat er werkelijk alleen maar 0% vet, nu gezoet met stevia etc zooi. Ik wil gewoon biomild en geen overgefabricreerde zooi -O-
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_130993180
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:17 schreef Sarabi het volgende:
Vanille yoghurt :9 goed idee voor in het weekend.
Goed idee :9
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')