Jij bent ook een kippetje.quote:
Corrie heeft meer credits dan jij.quote:Op zondag 8 september 2013 23:09 schreef hexje het volgende:
Wat???? Jullie hakken steeds op haar in. En nu heb ik het gedaan?
Klopt alleen de aller grootste worden geroast.quote:Op zondag 8 september 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft meer credits dan jij.
als je alleen 1 keer per topic iets doms komt roepen dan mag je achter hexje in de rij gaan staanquote:
ja lul er maar overheen met je razende mierentettenquote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef hexje het volgende:
Ik ben het met karina eens. Ik ken geen van de gasten. De grappen komen dan echt niet aan. Ik probeer het nog even.
Die moet ik zien.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Om 23:45 komt er weer een Topfilm op RTL7.
Dinocroc (2004) - IMDb
2.8,.
Die moet ik zien.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Dinocroc (2004) - IMDb
2.8,.
Nog eentje dan voor jou. Jullie begonnen met Corrie topicsquote:Op zondag 8 september 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je alleen 1 keer per topic iets doms komt roepen dan mag je achter hexje in de rij gaan staan
Dit is de sp3c & Spec show met Corrie als tafeldame.quote:Op zondag 8 september 2013 23:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nog eentje dan voor jou. Jullie begonnen met Corrie topics![]()
![]()
ja dat is ook gelij kde laatste keerquote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Waar is Corrie eigenlijk?
Zitten we het voor haar op te nemen schittert ze door afwezigheid.
Ik ben dan ook van de DWDD topics.quote:Op zondag 8 september 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is de sp3c & Spec show met Corrie als tafeldame.
Dank voor deze toptip, dergelijke films kan ik altijd wel waarderen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
Dinocroc (2004) - IMDb
2.8,.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Waar is Corrie eigenlijk?
Zitten we het voor haar op te nemen schittert ze door afwezigheid.
Ik zag de (vorige inmiddels) TT en had het er even mee gehad. Maar jullie zijn toch best lief zie ik nuquote:
wat een homo ben je ookquote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik zag de (vorige inmiddels) TT en had het er even mee gehad. Maar jullie zijn toch best lief zie ik nu
jaquote:Op zondag 8 september 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja mijn irritatiegrens ligt nogal laagEn de kast is ook nogal laag.
Ik heb nog een hele hoge, pak ik die volgende keerquote:Op zondag 8 september 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
Dan ga je maar een keer met je maat 36 naar Ikea.
Trusten sp3cquote:Op zondag 8 september 2013 23:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja
nou
het is wat he Cor?
ik ga ervan slapen ofzo tot morgen
Mannen die op je schoenen lettenquote:Op zondag 8 september 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
Corrie had Asics met klittenband.
.
Het ging erover dat Liesje zei dat mannen nergens op letten.quote:
Oh ik weet wel dat 'jullie' ergens op letten maar op schoenen had ik niet verwacht.quote:Op zondag 8 september 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging erover dat Liesje zei dat mannen nergens op letten.
Dat klopt dus niet. Maar dat weten jullie niet want jullie hebben nog niet eens op tennis gezeten.
Had je al eens verteld. Zou ik niet te tof mee gaan doen.quote:Op zondag 8 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En heel toevallig heb ik vroeger wel op tennis gezeten.
Dan moet je niet zeggen dat ik niet op tennis heb gezeten he. En het was maar voor een blauwe maandag, ik kon er geen klap van.quote:Op zondag 8 september 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je al eens verteld. Zou ik niet te tof mee gaan doen.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Ik zag de (vorige inmiddels) TT en had het er even mee gehad. Maar jullie zijn toch best lief zie ik nu
Ligt eraan of ie een FOK! account heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
En terwijl ik dat typte, how big is it
En als hij een ABO heeft, scheelt dat nog wat?quote:Op maandag 9 september 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie een FOK! account heeft.
Nou?quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
En wat denk je dat die sterren bij vrouwen betekent
Nee als ze wat gaan doen dan mogen we de rest niet zien natuurlijk, Amerikaanse film he?quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
Gaat er nou nog iets gebeuren hier?
Tja wat zal ik zeggen. TV SCquote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
Top 100 van zondag 8 september 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 527 JR-Style-93
002. 452 Stuart
003. 439 Karina
Hoeveel mannen erin gegaan zijn. Net zoals voetbal 1 ster = 10 keer.quote:Op maandag 9 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
En wat denk je dat die sterren bij vrouwen betekent
Nou nou jij durft Pino.quote:Op maandag 9 september 2013 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen erin gegaan zijn. Net zoals voetbal 1 ster = 10 keer.
Doe maar weer zo.quote:Op maandag 9 september 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
RotterdammersDat taaltje is toch niet om aan te horen.
Het erge is JR's postaantal zonder voetbalwedstrijden.quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja wat zal ik zeggen. TV SCEn geen leven natuurlijk.
Moet gelijk denken aan dat stel in die gracht in Delft.quote:Op maandag 9 september 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
Vrijend stelletje in het water en HAP!
Misschien was het wel een weddenschap.quote:Op maandag 9 september 2013 09:29 schreef OProg het volgende:
Ze kwamen op de beelden nog wel redelijk nuchter over. Dus dat kan het niet zijn.
Hoe zou ook het gesprek ervoor zijn gegaan? "Ik heb me nu toch een goed idee!!".
Amsterdams accentquote:
Ah liefquote:Op maandag 9 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amsterdams accent![]()
, alles.
kusjekroel xoxoquote:
"Als het me lukt binnen een minuut 4 frikadellen te eten paal ik je af in de gracht".quote:Op maandag 9 september 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien was het wel een weddenschap.
mag t eens?quote:Op maandag 9 september 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een liefde opeens in dit topic
Nou meer: als jullie gaan liggen neuken in de gracht krijgen jullie een biertjequote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef OProg het volgende:
[..]
"Als het me lukt binnen een minuut 4 frikadellen te eten paal ik je af in de gracht".
Ja zal wel eens tijd worden weer inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou meer: als jullie gaan liggen neuken in de gracht krijgen jullie een biertje
Ik weet niet hoe het water daar is, maar ik las dat het grachtwater hier in Amsterdam vrij schoon is de laatste tijd, zelfs schoon genoeg om in te zwemmen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef OProg het volgende:
[..]
Stinken zal dat doen, met dat behoorlijk stilstaande water.
Gisteren bij Jinek vernam ik dat er her en der toch een niet al te frisse geur hing om er doorheen te zwemmen.quote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het water daar is, maar ik las dat het grachtwater hier in Amsterdam vrij schoon is de laatste tijd, zelfs schoon genoeg om in te zwemmen.
Gisteren was ook weer de City Swim.
Oh in het zwembad ruikt het ook vaak niet al te frisquote:Op maandag 9 september 2013 10:46 schreef OProg het volgende:
Gisteren bij Jinek vernam ik dat er her en der toch een niet al te frisse geur hing om er doorheen te zwemmen.
Die dan lekker langs je benen glijden als je langs zwemt.quote:Op maandag 9 september 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
... maar meer vanwege de beesten die er misschien in zitten, ratten of zo
Ik ga al bijna gillen als ik er aan denk.quote:Op maandag 9 september 2013 10:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Die dan lekker langs je benen glijden als je langs zwemt.
Ja, doe eens niet.quote:Op maandag 9 september 2013 10:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een liefde opeens in dit topic
quote:Op maandag 9 september 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
Wat een baas die Captain Picard!
Dit weekend zijn de 73 jarige Patrick Stewart en 35 jarige Sunny Ozell getrouwd
Ach ik weet het niet, ze zijn al 4 jaar samen blijkbaar en als je de foto ziet is het best een leuk stel. Beter dan die vieze PJ Rens en zijn kindvrouwtje in ieder geval.quote:
Allemaal inwisselbaar.quote:Op maandag 9 september 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik weet het niet, ze zijn al 4 jaar samen blijkbaar en als je de foto ziet is het best een leuk stel. Beter dan die vieze PJ Rens en zijn kindvrouwtje in ieder geval.
Wat ben je al cynisch op jouw leeftijd. Ik kan er wel de romantiek in zien. Bij Captain Picard dan, niet bij die andere.quote:
Ik hoef geen vrouw van 50 hoor. Ook niet als ze veel geld heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je al cynisch op jouw leeftijd. Ik kan er wel de romantiek in zien. Bij Captain Picard dan, niet bij die andere.
Misschien wil ze hem niet voor zijn geld maar omdat het zo een leuke vent isquote:Op maandag 9 september 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoef geen vrouw van 50 hoor. Ook niet als ze veel geld heeft.
Misschien.quote:Op maandag 9 september 2013 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien wil ze hem niet voor zijn geld maar omdat het zo een leuke vent is
That's the spiritquote:Op maandag 9 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien.
Misschien wint Ajax van Barcelona.
Ik help het je hopen.quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef Karina het volgende:
[..]
That's the spiritTuurlijk winnen we.
Het lijkt me trouwens wel tof om naar die wedstrijd te gaan. Al wordt het misschien maar een gelijkspelletje.quote:
Ik denk dat Denswil Messi in de tas heeft. Zanka lukte het enkele jaren terug ook.quote:Op maandag 9 september 2013 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me trouwens wel tof om naar die wedstrijd te gaan. Al wordt het misschien maar een gelijkspelletje.
Ach als Barca denkt: dat Ajax rollen we wel even op, wie weet. En anders hopelijk een mooie wedstrijd.quote:Op maandag 9 september 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Denswil Messi in de tas heeft. Zanka lukte het enkele jaren terug ook.
albondigas met clenbuterol.quote:Op maandag 9 september 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
Of de paella van de dag ervoor is bedorven en ze voelen zich niet zo lekker...
En als PEC dan van Ajax wint kunnen we zeggen dat PEC sterker is dan Barca.quote:Op maandag 9 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien.
Misschien wint Ajax van Barcelona.
En dan is Utrecht even goed als PEC dus ook beter dan Barcelona, en Differdange is beter dan Utrecht.quote:Op maandag 9 september 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als PEC dan van Ajax wint kunnen we zeggen dat PEC sterker is dan Barca.
quote:Op maandag 9 september 2013 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan is Utrecht even goed als PEC dus ook beter dan Barcelona, en Differdange is beter dan Utrecht.
Conclusie: Als dat gebeurt is Differdange beter dan Barcelona
ja wij raiden jullie scquote:
hetzelfdequote:Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef sp3c het volgende:
nee jullie kraken onze SC omdat jullie geen huis meer hebben en dachten dat dit huis leeg was omdat iedereen behalve Corrie aan het werk is
vieze langharige hippies
Dat ik niet werk betekent niet dat ik niks doe hequote:Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef sp3c het volgende:
nee jullie kraken onze SC omdat jullie geen huis meer hebben en dachten dat dit huis leeg was omdat iedereen behalve Corrie aan het werk is
vieze langharige hippies
2 x een kookwasje draaien..... Spannend.quote:Op maandag 9 september 2013 13:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ik niet werk betekent niet dat ik niks doe heIk ga zometeen mijn bed verschonen en ik heb weer gordijnen in de wasmachine zitten die ik straks weer moet ophangen. Allemaal heel nuttige dingen
Nee gordijnen niet in de kookwas natuurlijk he? Dan krimpen ze.quote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2 x een kookwasje draaien..... Spannend.
LOL!quote:Op maandag 9 september 2013 10:37 schreef OProg het volgende:
[..]
"Als het me lukt binnen een minuut 4 frikadellen te eten paal ik je af in de gracht".
Living on the Edge.quote:Op maandag 9 september 2013 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
2 x een kookwasje draaien..... Spannend.
maar is het een topshow?quote:
Dat lukte Dutchbat indertijd ook wel aardig.quote:Op maandag 9 september 2013 14:50 schreef Karina het volgende:
Toen kon je nog snel het rolletje uit iemands fotoapparaat trekken, weg foto's.
In mijn geval was het een Dutchbad.quote:Op maandag 9 september 2013 14:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat lukte Dutchbat indertijd ook wel aardig.
Corrie de Breij, dames en heren!quote:Op maandag 9 september 2013 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn geval was het een Dutchbad.
topshow!!!quote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie de Breij, dames en heren!
Geef toe, toch wel minstens een 6.quote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
beetje zonde van het geldquote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat rolletje heb ik vernietigd he
Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef toe, toch wel minstens een 6.
quote:Op maandag 9 september 2013 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geef toe, toch wel minstens een 6.
en dan mag je niet meer zeggen dat ik nooit iets aardigs zegquote:
Met een 5 ben ik niet tevreden. Tenzij het een schaal van 1-100 is natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan mag je niet meer zeggen dat ik nooit iets aardigs zeg
5/100 = 0.5/10 slimmerikjequote:Op maandag 9 september 2013 15:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een 5 ben ik niet tevreden. Tenzij het een schaal van 1-100 is natuurlijk.
Hete doucheseks na een avond frikandellen eten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen een douche. Badkamer is 1x2 of zo
truequote:
Ik denk dat je daarna wel spierpijn hebt en/of een buil op je hoofd.quote:Op maandag 9 september 2013 15:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hete doucheseks na een avond frikandellen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topshow.quote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei Bonnie St. Claire ook al.quote:
Valt aan allebei wel iets te doen natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:11 schreef Specularium het volgende:
Beter dikke tetters dan tof doen.
Is die zo lief dan?quote:
Zo heerlijk makkelijk dat het wachten was wie hem zou maken.quote:
Geen idee.quote:
Kon het niet laten natuurlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 15:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo heerlijk makkelijk dat het wachten was wie hem zou maken.
Je kunt beter DWDD kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 16:28 schreef Karina het volgende:
Welnee, beetje plagen
Ik ga zo ook weer een film opzetten, bij het eten, Star Trek. Ben benieuwd, de kritieken die ik in het filmtopic las waren niet allemaal positief.
Ik kijk hem ook niet af, alleen tijdens het eten alvast een stuk, rest kijk ik morgen dan. Doe ik wel vaker.quote:Op maandag 9 september 2013 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt beter DWDD kijken.
Nah niet zo raar doen jij. Je kunt ook gewoon zappen he?quote:Op maandag 9 september 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
Ik ga ook DWDD kijken, gelukkig woon ik vlakbij het spoor.
Dezen topic.quote:
Als ze onder de 35 is kan ze gewoon meedoen als leerling.quote:Op maandag 9 september 2013 18:54 schreef Uccie het volgende:
Ik over een paar weken, als een vriendvan mij figurant is
Hij, en wel onder de 35, maar volgens mij hoefde hij alleen maar op een terras te zitten en te doen alsof hij een krant lasquote:Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ze onder de 35 is kan ze gewoon meedoen als leerling.
Klinkt als een opstapje naar Hollywood.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij, en wel onder de 35, maar volgens mij hoefde hij alleen maar op een terras te zitten en te doen alsof hij een krant las
Wat een baas. Die komt sowieso in de OP.quote:Op maandag 9 september 2013 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij, en wel onder de 35, maar volgens mij hoefde hij alleen maar op een terras te zitten en te doen alsof hij een krant las
Game of Thrones seizoen 5 denk ikquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Klinkt als een opstapje naar Hollywood.
We hebben al galajurken gekocht voor zijn Oscaruitreiking in februariquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Klinkt als een opstapje naar Hollywood.
Was nog wel grappig hoor.quote:
Is het ook....humorloze kerelsquote:
Oh nee dat niet. Dat is al weer maanden geleden.quote:Op maandag 9 september 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Had je sjans in de supermarkt?
Vertel eens hoe dat ging.quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee dat niet. Dat is al weer maanden geleden.
Heb ik toch al eens verteld. Ik weet het al amper meer man. Iets met een vent op een fiets die vroeg of ik voor hem wilde koken (wist hij veel).quote:
Gewoon ja zeggen en een waterketel opzetten, koken is kokenquote:Op maandag 9 september 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik toch al eens verteld. Ik weet het al amper meer man. Iets met een vent op een fiets die vroeg of ik voor hem wilde koken (wist hij veel).
dit zei ze eerstquote:Valt me tegen, meestal heb je toch wel een olifantengeheugen... Ik stond bij de kassa, leuke vent, praatje, ik ging naar buiten, hij op de fiets, opmerking over ga je voor me komen, dat was het.
Ah damn you sp3cquote:Op maandag 9 september 2013 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit zei ze eerst
EN DAAR HAD ZE WEL OREN NAAR GEHAD MENSEN!!!
Hij had 'Op een oude fiets moet je het leren' verkeerd begrepen?quote:Op maandag 9 september 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah damn you sp3c![]()
Nee ik ben keurig met mijn tassen naar huis gelopen en hij fietste door.
Dit is het eerste wat ik er over zie en is gewoon bizar.quote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik zie dat twerk overal langskomen, nu hoef ik al niet meer te weten wat het is.
Je weet toch niet hoe oud hij was? Wel jonger jaquote:Op maandag 9 september 2013 20:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij had 'Op een oude fiets moet je het leren' verkeerd begrepen?
(sorry)
En wie doet de afwas?quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Ik trek ook geen mannen de bosjes in. Wel de keuken, mogen ZIJ koken.
Ik mag nog geen cijfers geven, maar dit is toch echt minimaal een voldoende, of niet?quote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eerst soppen en dan erna weer soppen
ik snap niet dat je hier geen 10/10 van hebt weten te makenquote:Op maandag 9 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eerst soppen en dan erna weer soppen
Voor de eerste keer een voldoende, doe ik het voorquote:Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap niet dat je hier geen 10/10 van hebt weten te maken
ik geef het een zeven voor de moeite maar dan ben ik echt heel aardig
Die tegen de schimmel?quote:
Nee, van die visjes in voetspa's. Voor mooie gladde voeten.quote:
Oja, zoiets bedoelde ik ja. Die sabbelen dan aan je voeten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, van die visjes in voetspa's. Voor mooie gladde voeten.
Nee mij ook niet, niet door visjes althans.quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Lijkt me geen prettig gevoel dat geknabbel aan je voeten. En kriebelig.
Ja die met die baard, wat een kerelquote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef OProg het volgende:
De voorzitter van de Estse voetbalbond is baas.
Niet door dieren in het algemeen, vrouwen ook nietquote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, niet door visjes althans.
ja daar hoorde ik ze in het begin van het programma ze al over. Ik moest lachen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens Corrie, XXL frikandellen.
Hier heten ze mammoet volgen mij.
Ik kijk dat niet. Vreselijk programma.quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeezes die gast uit bzv die elke dag ovenfriet en magnetrongehaktballen eet![]()
Van alle baggertv die je kijkt dit dan weer niet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet. Vreselijk programma.
Al is HNTM ook niet van hoog niveau natuurlijk, maar die eten dan weer niks.
Ja dat is inderdaad best vreemd. Nog nooit 1 aflevering gezien. Zelfs geen halve. De voorstukjes alleen trekken me al niet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Van alle baggertv die je kijkt dit dan weer niet.
Voer voor psychologen.
Die zat ook contant aan 'Yvonnetje' te plukken. Volgens mijn zat hij tegen de lichte opwinding aan.quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeezes die gast uit bzv die elke dag ovenfriet en magnetrongehaktballen eet![]()
Ik ben er op ten duur ook maar aan gaan geloven.quote:Op maandag 9 september 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad best vreemd. Nog nooit 1 aflevering gezien. Zelfs geen halve. De voorstukjes alleen trekken me al niet.
Denk dat niemand daarom zou treurenquote:Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zat ook contant aan 'Yvonnetje' te plukken. Volgens mijn zat hij tegen de lichte opwinding aan.
Overigens als 'Yvonnetje' ineens spoorloos op de boerderij daar verdwijnt ga ik er niet om treuren.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
als je nog geeneens je eigen gehaktballen kunt draaien dan mag je wmb naar de Goelag hoor
dit was al genoeg geweest Corquote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kan het wel maar doe het nooit. Ik koop ze bij de slager.
Ik met mijn grote mond ook altijdquote:Op maandag 9 september 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit was al genoeg geweest Cor
de rest ga je nu weer wekenlang terughoren
picsquote:
doe nu niet alsof je anders gewend bent van NWS SCquote:
Het was eigenlijk maar gewoon een contactgestoord onaangepast figuur.quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk dat niemand daarom zou treuren
Die gast was wel heel leuk vond ik
Ah niet contactgestoord toch? Hij legde juist heel snel contact met yvon en kwam ook heel vriendelijk en spontaan over enzo. En hij krijgt hulp van zijn buren dus daar zal hij ook wel bevriend mee zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was eigenlijk maar gewoon een contactgestoord onaangepast figuur.
Ik heb alvast NED3 opstaan in afwachting van Pownews.quote:Op maandag 9 september 2013 22:35 schreef OProg het volgende:
Hans van Balen op 2.![]()
Onze weggepromoveerde euro VVD'er.
Draaien is het probleem niet hier.quote:Op maandag 9 september 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
als je nog geeneens je eigen gehaktballen kunt draaien dan mag je wmb naar de Goelag hoor
O ja, dat zo even kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alvast NED3 opstaan in afwachting van Pownews.
ah je geeft inmiddels toe dat er een probleem is met je gehaktbollen??quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Draaien is het probleem niet hier.
Een beetje zwart hoort erbij! Ze zijn wel lekker. Geef toe.quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah je geeft inmiddels toe dat er een probleem is met je gehaktbollen??
ging wat tijd overheen maar het is alsnog goed om gelijk te krijgen
En tegelijkertijd sabbelen op een xxl frikandel. Best wel pic-waardig.quote:Op maandag 9 september 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
Nee dat maak ik uit of ik foto's van mijn mond post. Alsof dat zo interessant is trouwens
Ik plet ze altijd in de koekepan zodat ze eerder gaar zijn, dan zijn het meer gehaktschijven dan ballen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een beetje zwart hoort erbij! Ze zijn wel lekker. Geef toe.
Helaas hier in de buurt zijn geen xxl frikandellen te krijgen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:40 schreef Latert het volgende:
[..]
En tegelijkertijd sabbelen op een xxl frikandel. Best wel pic-waardig.
Als jij een grote mond hebt zal mijn penis er wel in passen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een grote mond hebt zal mijn penis er wel in passen.Als je een kleintje hebt pas die ook he? Dus dat cijfer is te hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij een grote mond hebt zal mijn penis er wel in passen.TsjongejongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |